דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (בת ים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
טלבוקס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בטלבוקס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
437
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
337
9
91
נמצאו 437 חוות דעת גולשים על טלבוקס
תמונת משתמש
שם:
yezk64
תאריך:
09/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ בחום שרות מעולה שרות טכני של אביתר סבלני ומקצועי. שווה לבוא לבקר ולקנות ולקבל שרות מקצועי
מוצר:
סמסונג j7 nxt
תמונת משתמש
שם:
da21122105
תאריך:
09/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר קניית מכשיר שיאומי נוט 4x חייבת לומר כמה מילים חמות על המקום שירות מצויין מא' עד ת'. אני חייבת לציין גם את אביתר הטכנאי שעזר לי בצורה מעולה !
מוצר:
שיאומי נוט 4x
תמונת משתמש
שם:
EMEYE
תאריך:
08/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים לאחר קניית אייפון 8 ועזרה מושלמת מאביתר הטכנאי אמינות מספר 1 תודה לכם
מוצר:
אייפון 8
תמונת משתמש
שם:
valeria-lera
תאריך:
07/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
Great store, i wanted a phone in a specific color and had a hard time finding it. This store helped alot and put the phone on the side for me and waited for me to come get it. Best price around and amazing deal for payment options with a purchase of a screen protector. Thanks
מוצר:
Xiomi mi a1
תמונת משתמש
שם:
koko
תאריך:
01/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גם דרוג של כוכב אחד מחמיא לשרות שקיבלתי בחנות זו...
הזמנתי מכשיר אייפון 8 לפני שלושה ימים. כולל הזנת פרטי כרטיס אשראי באתר. אתמול התקשרתי לחנות לבדוק סטאטוס הזמנה:
- נאמר לי על ידי מנהלת החנות שלא שלחתי צילום תעודת זהות וההזמנה לא טופלה בכלל. כששאלתי למה צריך נאמר לי שזה הנוהל וזה כתוב באתר (לא מדויק)
- שלחתי צילום תעודת זהות ונענתי במייל שמציע לי לקנות מטען ב-50 ש"ח כי המוצר שקניתי לא כולל מטען מקןרי.. זה גם לא נכתב באתר.
- שאלתי היום מתי אקבל את המכשיר ונאמר לי בשבוע הבא למרות ששילמתי על משלוח שיגיע תוך 4 ימים .. נאמר לי שאחת העובדות חולה ובכלל המשלוח זה לא באחריותם.
- לאחר דין ודברים עם המנהלת , היא הגדילה לעשות והעליבה אותי ולסיום ביטלה לי את ההזמנה וטרקה לי את הטלפון בפרצוף !!!!

שומר נפשו ירחק מאתר זה.
תגובת החנות:
בס"ד
אכן הלקוח ביצע הזמנה באתר TELEBOX למכשיר אייפון 8.

- טענת הלקוח: "נאמר לי על ידי מנהלת החנות שלא שלחתי צילום תעודת זהות וההזמנה לא טופלה בכלל. כששאלתי למה צריך נאמר לי שזה הנוהל וזה כתוב באתר (לא מדויק)"
תגובת החנות: TELEBOX דואגת לציין בסיום הזמנה בצבע אפור ואדום מודגש שעל מנת להשלים את ההזמנה יש לשלוח צילום ת.ז של בעל האשראי למייל במידה וההזמנה מעל 1,000 על מנת לוודא שהעסקה תקינה. בלי זה מבחינת החנות ההזמנה לא הושלמה כלל וכלל. כך מצוין גם בתקנון האתר בסעיף 6 שהלקוח אישר שאכן קרא בעת ביצוע ההזמנה. טענת הלקוח היא זו שאינה מדויקת.

- טענת הלקוח: "נענתי במייל שמציע לי לקנות מטען ב-50 ש"ח כי המוצר שקניתי לא כולל מטען מקןרי.. זה גם לא נכתב באתר."
תגובת החנות: גם כאן כמו בסעיף הקודם הלקוח אינו קרא את אשר רשום באתר ובחר להתעלם מכך שהמוצר הוא מיבוא מקביל ושוב החליט להתעלם מהנקוב באתר TELEBOX באופן ברור ומודגש "שימו לב !!! המחיר הנקוב באתר הינו למוצר ב “יבוא מקביל” מעבדה מרכזית כולל מטען תואם (לא מקורי ) לידיעתכם בתוספת תשלום ובמחיר הזול בישראל ניתן לשדרג ליבוא רשמי כולל מטען מקורי מהיר + עברית מקורית ואריזה סגורה הרמטית מהמפעל. " ואף ציטוט זה נשלח באופן אישי ללקוח במייל על מנת שיאשר זאת ושנוכל לזרז את הזמנתו.

-טענת הלקוח: "שאלתי היום מתי אקבל את המכשיר ונאמר לי בשבוע הבא למרות ששילמתי על משלוח שיגיע תוך 4 ימים .. נאמר לי שאחת העובדות חולה ובכלל המשלוח זה לא באחריותם.
- לאחר דין ודברים עם המנהלת , היא הגדילה לעשות והעליבה אותי ולסיום ביטלה לי את ההזמנה וטרקה לי את הטלפון בפרצוף !!!!"
תגובת החנות: הלקוח שילם תוספת על שרות שליחים עד 4 ימי עסקים. כיצד הלקוח מצפה לקבל את הזמנתו בזמן כאשר אינה הושלמה??? מעבר לכך נציגינו רשאים לבטל הזמנות ללקוחות אשר לא מתנהגים אליהם בהתאם. TELEBOX דוגלת ביחס הולם משני הצדדים, TELEBOX אכן דורשת מנציגיה לנסות להגיע להסדר עם הלקוחות אשר רוכשים באתר ובחנות, אך לא בכל מחיר, TELEBOX לא עובדת תחת לחץ ואיומים של הלקוחות. ברגע שלקוח חוצה קווים אדומים ואינו מתנהג בהתאם כלפי הנציג/ה הנהלת TELEBOX במקרים חריגים דואגת לבטל את הזמנת הלקוח.

בברכה,
TELEBOX זכות לתת שרות.
מוצר:
אייפון 8
תמונת משתמש
שם:
איתן
תאריך:
26/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה יוצאת מן הכלל!
ביצעתי את הרכישה מול אתר האינטרנט של TELEBOX חוויה מעולה - קלה זריזה והכי חשוב נוחה!
שהתקשרתי לשירות על מנת לברר שהכל עבר בהצלחה ולדעת מתי תצא החבילה ניתן לי מענה אנושי מהיר וחם שכל מה שנאמר באמת הובטח ב100 אחוז.
תהליך השליחות היה מאוד אבל מאוד מהיר ושלא נדבר על השליחים האדיבים שבאמת אין מילים לתאר את רמת השירות והאכפתיות מהחנות עצמה ומהשליחות.

מומלץ בחום מלא אישית לא נתקלתי בשירות שכזה ובאמת שאין מילים לתאר פשוט גאווה!
בטוח שקונה מהם בפעם הבאה את הפאלפון הבא שלי!
מוצר:
Iphone 7 Plus 128GB
תמונת משתמש
שם:
אנונימי
תאריך:
18/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר, והתקשורת מול טלבוקס איטית וקשה להשיג אותם בטלפון וכשכן בחוסר נימוס ואפילו ניתקו לי בפנים, עובדים לאט, ללא כל הודעה המכשיר שרכשתי יצא מהמלאי ואף אחד לא טרח להודיע לי, לאחר שבוע בטלפון הצלחתי להגיע למענה ורק אז התיחסו אל ההזמנה שביצעתי באתר.
מוצר:
אייפון 8 פלוס אייפון 8 פלוס
תמונת משתמש
שם:
Alon
תאריך:
17/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שכבר שילמתי על הטלפון הם התקשרו וגרמו לי לשלם את התוספת בשביל "אחריות יבואן רשמי" בטענה שאחרת האחריות שלהם ממש גרועה, והטלפון יכול לשבוק חיים ואף אחד באחריות הבסיסית שלהם לא ישים על זה.
בנוסף גרמו לי לשלם תוספת על "משלוח מהיר" כי אחרת "הטלפון עלול להישבר בדואר".

קצת הרגשתי שזה או לשלם את התוספת או לבטל את הקניה, וכבר עשיתי את כל התהליך...

עכשיו הטלפון הגיע עם תקלה ברמקול שלו. היבואן הרשמי לא עונה לי בשום ערוץ תקשורת כבר שבוע, אני מנסה לדבר עם טלאבוקס שיעזרו בתיקון הבעיה, והם אומרים "נסה שוב את היבואן" או במילים אחרות - בעיה שלך שהטלפון שהבאנו לך תקול והאחריות פרימיום שדחפנו לך דפוקה.
מוצר:
LG G6
תמונת משתמש
שם:
Benny
תאריך:
16/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פירוט הטלפון הסלולרי היה ברור והקניה באתר קלה ומהירה. לאחר מכן התקשרו לתאם משלוח , וביקשתי שישלחו בדואר רשום שהיה ללא כל עלות נוספת. שכנעו אותי לשלוח בחברת שליחים פרטית שאיתם הם עובדים ובתוספת תשלום. בהתחלה אמרו שמשלוח בדואר רשום אינו בטוח, וכשלא השתכנעתי, אמרו לי דבר נוסף מניסיון שיש להם שמועד הקבלה בדואר רשום אינו מובטח ויכול להיות גם עד שלושה שבועות, בנקודה זו הסכמתי ואמרתי להם שישלחו עם חברת השליחים , וחויבתי בתוספת התשלום. אולם מהניסיון שהיה לי בדיעבד , טלפון סלולרי נוסף שקניתי לאחר מכן מחברה אחרת ושנשלח בדואר רשום, משך הקבלה של הטלפון היה בדיוק כמו זמן המשלוח של החברה הפרטית, כך שהחברה לוקה בחסר באמינותה מול הלקוח וזאת על מנת יבצע הזמנה נוספת שמלכתחילה לא היה מעוניין בה.
מוצר:
טלפון סלולרי
תמונת משתמש
שם:
Andrei
תאריך:
14/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רניתי היום יפון 8 פלוס
שירות מקסים. הכול מהאר, נתנו גם כמה טיפים לאתיד, אני מאוד ממליץ!
מוצר:
iphone 8 plus
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
10/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו אשתי ואני לקנות טלפון נייד lg 6 המוכר קבל אותנו בסבר פנים יפות הסביר לנו את היתרונות של המכשיר את כל מה שידענו לפני בואנו, קנינו את המכשיר ב- 16.11.17, ומאז אנו משוכנעים שקנינו מכשיר טוב מאד במכיר הגון ביותר, היה כדאי לבוא מחיפה לחנות הזאת, אנו מאד ממליצים ומשוכנעים שנחזור לקנות כאן.
מוצר:
טלפון נייד lg 6
תמונת משתמש
שם:
Gal
תאריך:
09/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות עם חיוך ומחיר מצוין פעם שניה שאני קונה משם מכשיר אין תלונות .
מוצר:
iPhone x
תמונת משתמש
שם:
si
תאריך:
04/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פעם בחנות הזו. התפתתי לרכוש דרכה עקב המחיר הזול, ביחס למוצר זהה בחנויות אחרות. בשתי הפעמים כיומיים לפני מועד האספקה הצפוי, התקשרה נציגה מהחנות והודיע לי שהדגם אינו במלאי ואם ארצה אוכל לרכוש את אותו דגם בעלות גבוהה יותר, כ 20% יותר מאשר במחיר הרשום בחנות.
תגובת החנות:
בס"ד
הלקוח אכן ביצע הזמנה אינטרנטית ב-TELEBOX והזמין מכשיר LG K10 מדגם יבואן מקביל כאשר לא התקשר לוודא שאכן המכשיר זמין במלאי. באותו היום התקשרה נציגה על מנת להציע לו את האופציה השנייה שהיא בעצם של אותו המכשיר רק בדגם יבואן רשמיולאחר שהוסברו לו ההבדלים בין היבואן המקביל ליבואן הרשמי, הלקוח במשך מס' ימים חשב על האופציה ולבסוף בחר הלקוח בחר בדגם יבואן רשמי לאחר עם אחריות של רונלייט ונעשתה לו אף הנחה על היבואן הרשמי. בנוסף להנחה שנעשתה עבורו על היבואן הרשמי הלקוח קיבל למעלה מ30% הנחה על שרות שליחים עד בית הלקוח ומגן זכוכית+הדבקה במתנה. TELEBOX אינה מבינה את טענת הלקוח כאשר הכל נעשה באישורו ולאחר הסברים מפורטים קיבל אופציה לבחור בין הדגמים והלקוח קיבל את שבחר. הנציגה ששוחחה עמו נהגה באדיבות רבה כלפי הלקוח והוא קיבל מTELEBOX כל הטבה אפשרית. אם כל זאת לא מספיק עבורו איננו יודעים מה כן. TELEBOX גאה בנציגיה אשר עושים את מרב המאמצים למען שביעות רצונם של לקוחותיה.TELEBOX מבינה שזאת בחירת הלקוח אם להעריך או לא להעריך את ההתאמצות שנעשתה עבורו וזאת זכותו המלאה, צר לנו שכך בחר להגיב ונשמח לראותו שוב במאגר לקוחותינו החוזרים.
בברכה,
TELEBOX זכות לתת שירות
מוצר:
טלפון LG
תמונת משתמש
שם:
ניר
תאריך:
04/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צוות אדיב, שירות מעולה ועם סבלנות.
לא ניסו לדחוף כל מיני שטויות אלא פשוט לעזור.
מוצר:
LG G6
תמונת משתמש
שם:
Gery
תאריך:
03/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי מחקר שוק קצר, טילפנתי לחנות הזולה בשוק, לוודא שהמוצר במלאי - ודיברתי עם שי.
הגעתי תוך כשעתיים ויצאתי מהחנות תוך כרבע שעה עם מכשיר מיבוא מקורי, עם אחריות יבואן לשנתיים, סוללה נוספת, מטען ואזניות מקוריות (בתוספת כדאית של 120 ש"ח). תמורת עוד 99 ש"ח- גם מגן מסך מזכוכית ומגן למכשיר שהותקנו ע"י שי. סה"כ 1790 ש"ח (אפשרות לעד 8 תשלומים ללא ריבית והצמדה). ציפיתי להנחה גדולה יותר - בתשלום אחד.
תהליך קנייה מהיר ומיקצועי.
שווה לנסוע עד בת ים.
מוצר:
LG V20 64GB H990
תמונת משתמש
שם:
Haim
תאריך:
02/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות כדי לקנות LG V30, כשנכנסתי פנתה אלי מוכרת בשם דנה ומייד באה לעזרתי בכל הפרטים הקשורים לנושא.
השירות היה מאד אדיב היא ממש באה לקראתי ורצתה ממש לעזור לי בכל מיני פרטים שהיו קשורים למחיר וכדוגמה..

מאד מרוצה מהשירות והחנות.
מוצר:
LG V30
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
01/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיכו יומיים לאשר הזמנה, אז אמרו שלא כדאי לקנות את המכשיר של יבוא מקביל כי המטען לא מקורי ועלול לפגוע במכשיר. הציעו "לשדרג" את ההזמנה תמורת 160 ש"ח נוספים ליבוא רשמי. דרך מעצבנת שמבזבזת זמן של הצגת מוצר זול שלא רוצים למכור אותו. כאשר התלוננתי על דרך הפעולה הזו, המוכרת, דנה, אמרה שהיא מרגישה שאני תוקף אותה והציע שנבטל את העסקה - והסכמתי ללא היסוס. ברוך שפטרנו.
מוצר:
lg g6 H870
תמונת משתמש
שם:
דפנה
תאריך:
01/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר נייד J7 סמסונג. מאוד מרוצה!!
הקנייה, המחיר, והגעת המוצר - הכל פעל חלק וללא תקלות!
מוצר:
נייד סמסונג J7
תמונת משתמש
שם:
Matan
תאריך:
31/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקום ממולץ מאוד השירות מאוד טוב ונעים..
והמוצרים איכותיים וסגורים וכמו שצריך..
אני בהחלט ממליץ לכולם להגיע לפה גם אם צריך קצת ליסוע זה מאוד עדיף!
מוצר:
גלאקסי 7
תמונת משתמש
שם:
Adir
תאריך:
29/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מוצלח
באתי במיוחד לקנות טלפון עם מסך גדול
בחרתי במי מקס 2 עם עזרתו של הצוות ויצאתי מרוצה.
ממליץ בחום על החנות, מחירים זולים לעומת חנויות הגדולות בשוק.
מוצר:
מי מקס 2
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
12/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
shai
תאריך:
06/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התרשמתי מאוד לטובה, טיפול מהיר ויעיל..
תוך כמה ימים כבר הטלפון הגיע.
שירות מעולה, ממליץ בחום !!!
מוצר:
סמארטפון שיומי redmi A4
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
29/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לרכוש J7 MAX כמתנה כאשר הגעתי נאמר לי שיש בצבע זהב כאשר ששאלתי אם יש בצבע שחור אמרו לי שכן כך שבינתיים חייבו לי את כרטיס האשראי. כשהמוכרת חזרה עם המכשיר בצבע שחור ראיתי כי האריזה אינה חדשה ומלוכלכלת מאחר ומדובר במתנה שאלתי את המוכרת מדוע הקופסא במצב הזה? המוכרת ענתה לי: "אתה בא לקנות קופסא? או טלפון?" תשובה מאוד מזלזלת ולא ראויה ללקוח. אני כלקוח רוצה לקנות מוצר חדש ואני בטוח שאם הייתי מחזיר את המוצר בצורה שניסו למכור לי, החנות לא הייתה מקבלת אותו בחזרה.
הבנתי שעם התנהגות כזו ללקוח ומוצר במצב כזה אני לא מעוניין לקנות וביקשתי ביטול עסקה. בתמורה, ביטלו לי את העסקה אך עם דמי ביטול של 5% כאשר המוצר לא סופק לי בכלל ולא נפתח! (3 דקות בלבד אחרי העברת האשראי).
לפי חוק הגנת הצרכן לא ניתן לגבות מהלקוח דמי ביטול במידה והמוצר פגום או אינו מתאים. כאשר ציינתי זאת בפני המוכרת בחנות היא מילמלה דברים וטענה שהיא הולכת לפי נהלי החנות ולא החוק. אני חושב שכלקוח יש לי את הזכות המלאה לבקש מוצר שיראה גם חדש במיוחד שמדובר במתנה ולא לקבל זלזול ויחס משפיל לעיני לקוחות אחרים.
מוצר:
Samsung J7 MAX
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
29/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר הכי טוב
שירות מעולה אפילו שקבלתי בטעות מכשיר אחר
בטלפון אחד זה סודר
תודה על השירות
אני ממליץ בחום

אני לא זוכר את מס' חשבונות
מוצר:
Tab A 10.1 SM-T585 16GB
תמונת משתמש
שם:
אורלי
תאריך:
22/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ בחום שירות אדיב!
מחירים נוחים ואפשרות לתשלומים, קנינו 2 מכשירים וקיבלנו בהנחה מגן מסך ומגן לטלפון.
תודה לשמעון
מוצר:
אייפון 7
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply