דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (בת ים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
טלבוקס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בטלבוקס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
437
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
337
9
91
נמצאו 437 חוות דעת גולשים על טלבוקס
תמונת משתמש
שם:
Segev
תאריך:
19/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות, ענתה לי בנימוס אורן. שאלי אם קיים המכשיר במלאי ביבוא מקביל. ענתה שכן עם מטען מקורי ושנתיים אחריות! הגעתי לחנות ואכן קיבלתי את המכשיר סגור עם ערכה מלאה ומקורית של onepluse כולל מגן מקורי מטען מקורי וכבל מקורי!. תודה לאורן על האמינות לעומת חנות אחרת שהייתי לפני ולא היו אמינים כלל, אמרו מכשיר חדש וכשהגעתי ראיתי מכשיר משומש/תצוגה.
מוצר:
Onepluse 6 128gb
תמונת משתמש
שם:
אמיל
תאריך:
27/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סה"כ רכשתי שתי סוללות J5 2015... הקניה הפכה לסיוט ממשי בישבילי. ביום רביעי ה 25/7/2018 בצעתי הזמנה דרך האתר. צריך לציין שלפני שעשיתי את ההזמנה התקשרתי לחנות ע"מ לברר את פרטי המשלוח. נאמר לי שאופציה שרות השליחים היא מהירה מאוד ואני אמור לקבל את המשלוח אפילו באותו יום או מקסימום למחרת. זה מאוד התאים לי ואכן בצעתי את ההזמנה - שילמתי 200 ש"ח עבור 2 סוללות ( 85 ש"ח כ"א) 30 ש"ח שרות השליחים.
באותו יום לא קיבלתי כלום,למחרת ביום חמישי לקראת השעה 12:00 התקשרתי לחנות ע"מ לברר את הסטטוס של ההזמנה. ופה התחילו המשחקים - הבחורה שענתה לי אמרה שמי שאחראית על ההזמנות היא אורן והיא תגיע ב 14:30 לעבודה ופתאום שמעתי בפעם הראשונה ששרות השליחים מתבצע תוך 4 ימי עסקים. בעת ביצוע ההזמנה דרך האתר זה לא כתוב ולא מופיע בשום מקום. התקשרתי ב 15:00 שוב פעם ואז נאמר לי שאורן מאחרת ורק היא מטפלת בהזמנות. לא ויטרתי - התקשרתי עוד הפעם ואז ענה לי בחור ואמר שאורן חלתה ולא תגיע לעבודה. הסברתי לו שאני צריך סוללות דחוף ואז אמר לי אותו הבחור ששום דבר לא אישי , אורן חולה, זה קורה וכדי לי להגיע פיזית לחנות בבת-ים. ביום שישי אחרי העבודה נסעתי במיוחד לבת-ים . חנות ממוקמת במרכז העיר ובקושי מצאתי את החניה ונאלצתי להפעיל שרות פנגו. ואז אני נכנס לחנות ניגש לדלפק ומבקש לספק לי את המוצר שרכשתי. כאן מתחילים פשוט לשקר לי בפנים. לפתע אומרים לי שאין איסוף עצמי של המוצרים ושההזמנה שלי בכלל לא בחנות אלא בדרך לבית הלקוח. ומי אומרת את זה ? נכון - אורן. התעצבנתי וביקשתי הסברים. אורן בשיא הזלזול וחוצפה המשיכה לשקר ולהגיד שהמשלוח בדרך ואין לה שליטה על זה. רק כשעברתי לצעקות פתאום אורן הלכה והביאה את סוללות שכמובן היו בחנות ולא יצאו לשום מקום. ואז ביקשתי לזכות אותי ב30 שקלים - איסוף עצמי ולא צריך משלוח. גברת אורן סירבה לזכות אותי בטענה שהכסף שולם לשליחים והם לא קשורים לחנות.
בושה וחרפה! המשלוח לא יצאה מהחנות - למי בדיוק שולם??? הסתובבתי ויצאתי מהחנות - בחיים יותר לא יתקרב למקום הזה שמתייחס ללקוח בצורה זוועתית ביותר.

אמיל
תגובת החנות:
בס"ד
הלקוח אכן עשה הזמנה באתר ל-2 סוללות, הלקוח טוען שנאמר לו שהוא "אמור לקבל את המשלוח אפילו באותו יום או מקסימום למחרת." דבר זה לעולם לא נאמר ללקוח, לא נאמר זאת כיוון שאופציה זאת לא קיימת. לא קיים משלוח אקספרס בTELEBOX אלא רק שרות שליחים עד 4 ימי עסקים או דואר ישראל, הלקוח התקשר לחנות כבר יום למחרת כאשר הוא מפעיל לחץ על נציגי המכירות כשהם אפילו לא נציגי הזמנות ומבקש להגיע לאסוף, ללקוח נאמר שנושא זה יבדק מול אחראית ההזמנות - אורן. הלקוח לא המתין לתשובה מהחנות ופשוט הגיע על דעת עצמו לחנות ודרש את ההזמנה שלו כאשר היא כבר הועברה למשלוח. הלקוח דרש זיכוי על המשלוח כאשר התשלום כבר הועבר לחברת המשלוחים ולא ניתן לבצע זיכוי על 30 ש"ח שהוא שילם באתר, הלקוח לבד ובאופן עצמאי עשה את ההזמנה באתר ובחר בחברות משלוחים והלקוח לבד ועל דעת עצמו הגיע לאסוף את ההזמנה. מהרגע שהוסבר ללקוח שלא פעל נכון הוא הגיב על כך בחומרה, הלקוח בחר לבצע חוות דעת שלילית לאחר שאמר שיעשה זאת. חשוב לציין שהלקוח לא קיבל יחס מזלזל כיוון שקיבל טיפול אישי מאחראי המשמרת, בסופו של דבר הבאנו ללקוח סוללות חדשות ודאגנו להסביר לו כיצד היה צריך לפעול ושיש נהלים ברורים.
בברכה,
טלבוקס.
מוצר:
סוללות J5 2015
תמונת משתמש
שם:
Moshe
תאריך:
24/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אורן היקרה
תודה רבה על שרות מדהים.
תודה רבה על הרצון לעזור.
תודה רבה על ההדרכה הצמודה ועל הדבקת מגן המסך.
תודה רבה על המחיר המדהים ביותר בעולם.
תודה על כל התשובות לשאלות ...והכל בחיוך ובסבלנות.
תודה רבה על הכל .
כבר המלצתי לכמה חברים ...יגיעו מחר.....תחדשו את המלאי.
מוצר:
סמסונג גלקסי S9
תמונת משתמש
שם:
roeinizri
תאריך:
24/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר סביר משלוח מהיר, אחריות של יבואן רשמי, ממליץ מאוד. אתר גישה נוח מהיר ויעיל
מוצר:
Airpods
תמונת משתמש
שם:
matanto8
תאריך:
23/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר מעולה רכישה מוצלחת המוצר תקין והגיע בזמן ללא תקלות המוצר מתאים ועושה את העבודה
מוצר:
One plus 5t
תמונת משתמש
שם:
RONIT
תאריך:
23/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין ואדיב. צוות נעים ונחמד.
המחיר הזול ביותר לדגם שחיפשתי.
מומלץ מאוד. חוות קניה רגועה ובטוחה.
מוצר:
שיאומי 4
תמונת משתמש
שם:
Juliàn
תאריך:
18/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין ואדיב. צוות נעים ונחמד.
המחיר הזול ביותר לדגם שחיפשתי.
מומלץ מאוד. תגיעו לקנות.
מוצר:
Lg g6
תמונת משתמש
שם:
דביר
תאריך:
18/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה עברה חלק ברוך השם, אין תלונות.
היו יעילים ומהירים.
הזמנתי גלקסי J6 בדואר רשום.
מוצר:
פלאפון גלקסי J6
תמונת משתמש
שם:
ליטל
תאריך:
11/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אוזניות איירפודס של אפל עם אחריות יבואן רשמי. השירות היה מצויין. מענה טלפוני זמין ושירותי, החנות לקחת אחריות על משלוח שאבד ושלחה על חשבונה את המוצר שנית עם שליח עד הבית. חוויה חיובית!
מוצר:
אוזניות אלחוטיות איירפודס
תמונת משתמש
שם:
Shay
תאריך:
05/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לטלבוקס רכשתי מכשיר של שווימי שירות יוצא מכלל נדהמתי מהמקצוענות ואכות המוצרים בחנות ללא ספק אחזור לקנות כאן
מוצר:
שיאומי נוט 5
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
19/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תאור המקרה: הזמנתי עבור אבא שלי באינטרנט מכשיר Xiaomi Mi Max 2 64GB במחיר שפורסם באתר 767 ₪, התקשרתי לחנות וביקשתי לאשר טלפונית שההזמנה התקבלה ושהמוצר במלאי, המוכרת אישרה טלפונית שהמוצר במלאי , ביקשתי שתפתח את האריזה לוודא שהמוצר חדש ומודבקת על המסך מדבקה המעידה שהמוצר לא נעשה בו שימוש, המוכרת בדקה ואישרה שיש מדבקה על המסך, המוכרת ניסתה להוסיף להזמנה תוספת לשליח וסרבתי וביקשתי שישלח בדואר כפי שצוין בהזמנה, המוכרת התחייבה טלפונית שהמוצר ישלח בדואר ויגיע תוך שבוע, בינתיים מחיר המוצר עלה ולאחר 5 ימים החנות הודיע חד צדדית כי היא מבטלת את ההזמנה בטענה שהמוצר אזל מהמלאי, התקשרתי והסברתי כי כבר אישרו לי טלפונית שהמוצר במלאי ויישלח אך בגלל שכנראה המחיר עלה הם מתחמקים מלספק את ההזמנה, נתתי פרטי כרטיס אשראי ואני חושש שעפ"י ההתנהלות שלהם אשר מצטיירת כאיננה הוגנת ואיננה ישרה יעשה שימוש בפרטי האשראי, יש בידי תיעוד לאימות של כל מה שרשום,
תגובת החנות:
בס"ד
שלום,
אכן הלקוח ביצע הזמנה באתר TELEBOX הלקוח לפני ביצוע הזמנתו התקשר לחנות ודיבר עם הנציגה מתברר שהיה בחנות מכשיר אחד בלבד בלא ידיעת הנציגה שענתה ללקוח. ההזמנה סוכמה עם הלקוח כאשר נציגת המכירות בדקה עבור הלקוח את כל מה שביקש אך בחוסר אחריותה לא שמרה באותו הרגע מכשיר בצד עבור הלקוח ומכיוון שTELEBOX היא חנות פיזית ולקוחות רוכשים בחנות באופן פיזי בנוסף להזמנות המלאי משתנה מרגע לרגע והמכשיר נמכר ללקוח שהגיע באופן פיזי ללא שום העדפה אלא מסיבה שלא היה סנכרון מלא בין ההזמנות לבין המכירות הנעשות באופן פיזי. הנציגה לא ציפתה שהמלאי יגמר בהרף עין והייתה בטוחה וסבורה שקיים מלאי גדול יותר מרק מכשיר אחד, היא טעתה כאשר לא שמרה מכשיר באותו הרגע ללקוח, אך זאת טעות אנוש אשר יכולה לקרות לכל אדם. TELEBOX שוחחה עם הלקוח והסבירה לו שהמכשיר אזל מהמלאי ואנו לא מצליחים להשיג מלאי חדש דרך הספקים השונים למכשיר שרצה. TELEBOX עשתה מרב המאמצים להשיג עבור הלקוח את המכשיר עדיין עושה והבטיחה ללקוח שברגע שהמלאי יתחדש הוא הראשון לדעת.
יש לציין שTELEBOX לא מסירה אחריות מאף לקוח שאינו מרוצה ואם הלקוח היה מתאזר בעוד קצת סבלנות TELEBOX הייתה מוצאת כל דרך לפתור את הבעיה מולו אך לצערנו הלקוח בחר להגיב כאשר עדיין הטיפול מולו לא הסתיים.
בברכה,
TELEBOX זכות לתת שרות
מוצר:
Xiaomi Mi Max 2 64GB
תמונת משתמש
שם:
Tomer
תאריך:
18/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קניה מצויינת! קיבלתי את המכשיר שרציתי, בצבע שרציתי ומהיבואן שרציתי תוך 3 ימים מרגע ההזמנה - במחיר הוגן ותוך תקשורת רציפה עם נציגי השירות דרך המייל. ממליץ בחום :)
מוצר:
Lg g6
תמונת משתמש
שם:
לירן פלג-ג'יוג'יטסו ברזילאי
תאריך:
14/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דחפו לי מטען לרכב לאייפון 6 בעלות 59 שח למרות שלא ביקשתי !!! לא היו מוכנים לזכות אותי אלא אם אסע לדואר, ואשלח להם בחזרה. מבחינתם הלקוח צריך להיות מטורטר ולשלם משלוח עבור הטעויות שלהם. המנהלת שדברה איתי בטלפון נתקה לי בפנים !! אני מציע לכל אדם עם שכל בראשו שלא לרכוש דבר אצל החברה הזו !!
כמו כן פנו אלי לאחר שבוע בטלפון מרגע התשלום שהם מציעים לי לשלם 30 שח עבור משלוח האייפון אלי בשירות שליחים למרות שבעסקה רשום שהמשלוח חינם. לטענתם לא עושים ביטוח למוצרים ואם הדואר יאבד, אני אסע בהוצאות לכן "מוצע" לי שירות שליחים וההוצאה עלי !!! לטענתם הם לא מבטחים את המשלוחים ומצפים מהקונים לשאת בהוצאות על כך !!
תגובת החנות:
בס"ד
שלום,
הלקוח ביצע הזמנה באתר של TELEBOX לחלוטין לבד! כל הלקוחות אשר מזמינים באתר מבצעים את הזמנתם בעצמם באופן עצמאי ומאובטח מול מחשב / טלפון נייד ולעולם לא בהזמנה טלפונית כיוון שאופציה זו אינה מאובטחת. לאחר הרכישה הלקוח מקבל באופן אוטומטי למייל שיקוף הזמנה אשר מראה לו את כל המוצרים אשר רכש, את מחירי המוצרים ואת מס' ההזמנה, הלקוח בהזמנתו ביצע הזמנה למכשיר ואביזרים נלווים ובין היתר הזמין מטען לרכב (כנראה שבטעות הזמין מוצר זה). חשוב לציין שמדובר באתר מאובטח אשר לא ניתן להוסיף ולו מוצר אחד אפילו לסל ההזמנות של הלקוח.
בעניין המשלוח אכן המשלוח הוא חינם בדואר ישראל אך הציעו ללקוח את האופציה לשדרג את המשלוח בתוספת 30 ש"ח לשרות שליחים עד הבית שזאת אכן האופציה המומלצת, כאשר יש תקופות שקיימים עיכובים בדואר ישראל והלקוח אישר את המשלוח בתוספת. יש לציין שTELEBOX כמובן לא חייבה את הלקוח על שום דבר ללא אישורו. הלקוח נזכר שאין לו צורך במטען לרכב רק לאחר שהמכשיר הגיע אליו והצענו לו להחזיר את המוצר אלינו לחנות ולקבל זיכוי על כך אך הוא סרב. בהזדמנות זו, TELEBOX מדגישה שיש לשים לב לאישורי ההזמנות אשר מתקבלות במייל ובמידה ומשהו בהזמנה אינו נראה תקין ללקוח יש לציין זאת מול נציגינו והם ידאגו לכך לפני צאת ההזמנה אל הלקוח.
בברכה,
TELEBOX זכות לתת שרות.
מוצר:
אייפון 6 ומגן דו שכבתי
תמונת משתמש
שם:
hofeshnofesh76
תאריך:
14/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

מצד אחד תמיד ראשונים בהשוואות מחירים לסמארטפונים וטאבלטים
מצד שני לאחר הרכישה הם מנסים בכל דרך אפשרית לעשות על הללקוח קופה. במידה ותסרב הם עלולים גם לבטל את הרכישה שלך בכל מיני דרכים מגוונות
השמרו!!
אני אישית רציתי לרכוש אייפד 9.7 דרך המחיר שפורסם בהשוואת מחירים. צלצלתי אליה הם בקשו מראש שלא אזמין דרך האתר...אלא אגיע .הגעתי
סרבו לחלק את העסקה לתשלומים ..ניסו לדחוף לי אחריות יבואן רשמי בטענה שאיין יבואן מקביל(תוספת מאה שח) ואמרו שיחלקו לי לתשלומים רק אם ארכוש עוד מוצרים נלווים..
בכל אופן הלכתי משם באכזבה רבה, ורכשתי את המוצר בחנות אחרת באותו המחיר חולק לתשלומים
חבל על התנהלות כזו, עדיף לא לפרסם מחירים כאלה ולהיות הוגנים.
תגובת החנות:
בס"ד
שלום,
הלקוח התקשר לTELEBOX על מנת לברר על אייפד שהיה מפורסם בין המקומות הראשונים בזאפ, המחיר המפורסם הנו של היבואן "המקביל" ובמידה והלקוח מעוניין באייפד של היבואן הרשמי יש על כך תוספת של 100 ש"ח בלבד כפי שצוין באתר. כל לקוח אשר רוכש דרך TELEBOX הן באתר או הן בחנות באופן פיזי מקבל הסבר מלא על ההבדלים בין היבואן המקביל לבין היבואן הרשמי ומוענקת לו זכות הבחירה בין שני היבואנים. הלקוח בשום פנים ואופן לא נתבקש לא להזמין מוצרים דרך האתר ובמקום זאת להגיע פיזית לחנות כיוון של TELEBOX זה ממש לא משנה באיזה אופן הלקוח רוכש, כך או כך התשלום מגיע לחנות באופן מלא. הלקוח היה מעוניין בתשלומים ללא ריבית על העסקה כאשר אופציה זאת מותנית אך ורק ברכישה פיזית בחנות ולא באתר (באתר כל התשלומים הם עם ריבית מהתשלום השני) ולכן קיבל המלצה להגיע ולרכוש בחנות במידת הצורך. כאשר לקוח מגיע לחנות TELEBOX ומעוניין בתשלומים על רכישת מכשיר בלבד אין אפשרות לבצע תשלומים על העסקה והתשלום יתבצע במזומן או בתשלום אחד בכרטיס האשראי, אלא אם כן הלקוח רוכש אביזרים נלווים בחנות, כל זאת גם נאמר ללקוח בטלפון ומצוין באתר באופן ברור ומודגש. הלקוח היה מעוניין לבצע תשלומים בכל מחיר על רכישת האייפד בלבד כאשר TELEBOX לא עובדת לפי בקשת הלקוח אלא לפי נהלים ברורים ולא חורגת מהם. TELEBOX הינה חנות שיווק ומכירה מתחום הסלולר הכוללת מכשירי סלולר ואת כל האבזור הנלווה לכך ולא מבינה את תלונת הלקוח על כך שהחנות רוצה "לעשות קופה" כאשר כל נציגי המכירות האינטרנטיות והפרונטליות מתודרכים להגדיל את המכירה בדרך נעימה ולא אגרסיבית על מנת להגדיל את הרווחים של החנות ואין בכך שום דבר פסול, TELEBOX הנה חנות עובדת אשר מרוויחה ביושר ולא קיימת "לשם שמיים".
בברכה,
TELEBOX זכות לתת שרות
מוצר:
אייפד 9.7
תמונת משתמש
שם:
Moshik
תאריך:
13/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר בסדר והגיע בזמן.
הייתה בעייה בזמן ההזמנה. המערכת אישרה את ההזמנה אך למחרת קיבלתי מייל שמכיוון שהסכום נמוך מ-100 ש"ח עלי להוסיף מוצר נוסף. כתבתי במייל מה אני מעוניין להוסיף ואז קיבלתי מייל נוסף שעלי להעביר במייל את הקוד הסודי של הכרטיס. כל זה יכול היה להיפתר אם בהזמנה הממוחשבת המערכת הייתה בודקת ומתריעה שיש להגדיל את ההזמנה!
כשהתקשרתי לחנות הפקידה הייתה קצרת רוח ולא הבינה על מה אני מתלונן. כנראה שהזמן שלי לא מאד חשוב להם ב-TELEBOX.
תגובת החנות:
בס"ד
שלום,
כל לקוח אשר מבצע הזמנה בTELEBOX מקבל אישור הזמנה ומס' הזמנה במייל באופן אוטומטי לאחר שהזין את כל הפרטים באופן מלא, אך רק לאחר שההזמנה עוברת בדיקה מלאה מול נציג הזמנות של TELEBOX יש אישור לחייב את ההזמנה. תפקיד הנציגים הוא לבדוק שכל הפרטים בהזמנה תקינים ושההזמנה עומדת בכל הסעיפים של התקנון של TELEBOX שהלקוח אישר שקרא, יש דברים מסוימים שהמערכת הממוחשבת אינה עושה ולשם כך יש את הנציגים אשר מבצעים את עבודתם בצורה מסודרת ועוברים על כל פרטי ההזמנה באופן מלא. לצערנו TELEBOX אינה מספקת הזמנות מתחת ל-100 ש"ח כפי שרשום בתקנון האתר ועבור לקוח שכן עשה זאת קיימת האפשרות להוסיף מוצרים להזמנה או לבטל את ההזמנה ללא דמי ביטול.
להלן הסעיף אשר מעיד על כך בתקנון האתר: "5.4.ניתן לבצע הזמנה באתר למוצרים שמחירם מעל 100 ש"ח בלבד."
במידה ולקוח מאשר להוסיף מוצר יש לקחת מחדש פרטים מסוימים כגון CVV של כרטיס האשראי כיוון שמדובר באתר מאובטח ולא נעשה בפרטים אלו שום שימוש. הנציגה אשר שוחחה עם הלקוח על הזמנתו הסבירה ללקוח באופן מסודר את כל הדברים הללו אך הלקוח סרב להבין זאת כאשר לנציגה יש מס' רב של הזמנות לטפל בהן בנוסף להזמנתו, הנציגה פעלה בהתאם עם לקוח זה והעניקה לו את השירות הנדרש.
בברכה,
TELEBOX זכות לתת שרות.
מוצר:
כיסוי ל-LG V30
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
10/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Yossef
תאריך:
09/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזהרו!
קניתי משם טלפון גאלקסי a5 ומכרו לי איתו כבל ומטען מזויפים וכשביקשתי שיחליפו לי את המטען המוכר הביא לי מטען שלא עובד בכלל! וגם שנכנסתי לאחת האפליקציות שמותקנות כבר במכשיר היה כתוב שאי אפשר להשתמש באפליקציה משום שהמכשיר פרוץ
פשוט בושה וחרפה !
להתרחק!!
תגובת החנות:
בס"ד
שלום,
כל המכשירים אשר נמכרים בחנות TELEBOX מגיעים עם רום גלובלי מסודר ועברית. TELEBOX לא מכירה את המושג "מכשיר פרוץ" ולא מבינה מה זה אומר "כבל ומטען מזויפים" כאשר יש מקורי או לא מקורי. הלקוח אשר רכש את המכשיר הוריד אל המכשיר אפליקציה זדונית אשר גרמה לתקלות במכשירו, TELEBOX מאוד ממליצה לכל הלקוחות לשים לב לאפליקציות אשר מורידים למכשירם כאשר לא חסר אפליקציות אשר נגועות בוירוסים שיכולים לפגוע בתוכנת המכשיר. בנוסף לכך, כאשר הלקוח רוכש מכשיר מדגם יבואן מקביל עליו לקחת בחשבון שהאביזרים הנלווים (כבל, מטען ואוזניות) הם לרוב לא מקוריים אך תואמים למכשיר. במידה ואחד מהאביזרים הגיע תקול יש על כך אחריות מלאה אצל היבואן אשר נותן שירות על המכשיר, נציין ונדגיש שTELEBOX אינה גוף שירות אלא שיווק בלבד. במקרה של לקוח זה המטען הוחלף לו בTELEBOX באופן חד פעמי על מנת לחסוך ללקוח את הנסיעה ואת ההמתנה בתורים אצל היבואן ועשתה זאת כמחווה עבור הלקוח כאשר אינה חייבת. TELEBOX מצטערת מאוד שהלקוח בוחר לראות כל זאת באור שלילי כאשר הלקוח קיבל טיפול מסור ומהיר.
בברכה,
TELEBOX זכות לתת שרות.
מוצר:
a5
תמונת משתמש
שם:
יבא
תאריך:
08/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה לא נעימה
הזמנתי שני מכשירי Samsung J5 2016 בתאריך 6/6/2018 במחיר 640 ש"ח כל אחד.
א) לא צויין בדף של החנות שמדובר ביבוא מקביל ולא בקנייה דרך הסוכן ולכן אין תמיכה בעברית
ב) קבלתי שיחת טלפון לגמרי מעצבנת וללא תיאום מראש מהחנות שמטרה להודיע לי שניתן להוסיף עוד כסף ולקבל מכשיר דרך הסוכן הרשמי עם עברית.
ג) למרות שהזמנתי משלוח דרך שליח בטופס ההזמנה, פרט זה לא נקלט אצלם ולא הופיע בדוא"ל אישור ההזמנה שקיבלתי

אני רואה בזה סוג של שיווק "פיתיון וחלף" (bait and switch).
תגובת החנות:
תגובה מהחנות
שלום,
אין לנו מושג על מה מדובר אנו ממליצים לכם לבדוק זאת עם הלקוח כיוון שזה נשמע שהוא התבלבל עם חנות אחרת. אכן הוא רכש אצלנו 2 מכשירים אשר כבר בדרך אליו עם שליח אך לא הייתה שום בעיה עם הזמנתו והלקוח אינו התלונן בפני החנות, אנו לא מבינים על מה מדובר כאשר המכשיר הוא אכן יבוא פרללי אך עם עברית מלאה ומקורית כפי שכל המכשירים אצלנו בחנות, מדגם זה לצערנו אנו לא מחזיקים יבואן רשמי והלקוח גם לא דרש זאת.
לאחר שהלקוח ביצע את ההזמנה הצענו ללקוח דרך מייל אפשרות לשדרג לשרות שליחים עד הבית ב30 ש"ח ואביזרים בהנחה. הלקוח ביקש שנוסיף את שרות השליחים וכך הסתיימה הזמנתו ללא שום תלונה מצידו בהתכתבות ואף לא הייתה שיחה טלפונית אחת. אנו לא מעודכנים בתלונה מסוג זה כלל.
בברכה,
טלבוקס
מוצר:
Samsung J5 2016
תמונת משתמש
שם:
טלטל
תאריך:
31/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים. אין לי מילים, רכשנו מכשיר שיומי 5 פלוס. רצינו להזמין מספר מכשירים וכל החנויות שידברנו איתם רצו סכום גבוה יותר אם קונים יותר מאחד ו/או נותנים אחריות רק באזור המרכז דרום כשאנחנו גרים בצפון.
פה נתנו אחריות בכל הארץ, תוך יומיים!!! הגיעו אליי 4 מכשירים - לכל המשפחה, באריזה גם מטענים וגם מגן מסך. הבחורה שדיברתי איתה היתה מקסימה... מצטערת שבגלל שהם עלו כמה שקלים יותר אז הגעתי אליהם אחרי הרבה מפחי נפש. בפעם הבאה אין ספק שנזמין דרכם.
ממליצה בחום
מוצר:
שיומי 5 פלוס
תמונת משתמש
שם:
Pavel
תאריך:
29/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממוקם טוב. שירות מהיר ומקצועי. מאוד ממליץ בחום אכן מכשירים חדשים בלבד ובדקתי לפני הרכישה זה מאוד חשוב
מאוד ממליץ להגעה .. הגעתי במיוחד מבאר שבע .
מוצר:
איפון 7 פלוס 32
תמונת משתמש
שם:
ויקה
תאריך:
29/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מהחנות!!!
רכשתי מהחנות מכשיר נייד מדגם LG V10, כמובן מיבואן רשמי ועם אחריות.
לאחר שפניתי אל היבואן לצורך תיקון המכשיר במעבדה נודע לי כי המכשיר הינו מחודש, כלומר המכשיר היה בשימוש לפני הקניה שלי.
יש לציין ששילמתי מחיר מלא על מוצר חדש ועוד תוספת לשנת אחריות נוספת.
כאשר פניתי אל החנות קיבלתי יחס מזלזל וחוסר רצון לעזור.
מעולם לא נתקלתי בשירות כזה וכמובן שמקרה כזה לא יעבור בשתיקה.
תגובת החנות:
בס"ד
שלום,
אכן הלקוחה רכשה מכשיר סלולרי מדגם V10 של היבואן הרשמי בתאריך 27/12/16. המכשיר שירת את הלקוחה במשך שנה וחצי באופן מלא, הנזק שנעשה למכשיר הוא נזק לקוח ולכן היבואן הרשמי אינו מוכן לקחת אחריות על נזקי לקוח כפי שכל יבואן פועל. נאמר ללקוחה במעבדה של היבואן הרשמי שלמכשיר נעשתה אקטיבציה כמה חודשים קודם וזאת ביררנו מול הספק אשר סיפק לנו את המכשירים מדגם זה של היבואן הרשמי רונלייט ואכן מוכן לקחת אחריות על טעותו. כאשר לקוח מגיע לחנות אנו נותנים לו שרות מעל ומעבר אך TELEBOX לא תקבל התנהגות שאינה הולמת, התגובה של הלקוחה הייתה קיצונית ואף גבלה בהטרדות, בכל אופן TELEBOX ממשיכה לתת ללקוחה שירות נאמן, מסור ומהיר דרך היבואן הרשמי.
בברכה,
טלבוקס.
מוצר:
LG V10
תמונת משתמש
שם:
Omri
תאריך:
23/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, משלוח מהיר. הדביקו לי את מגן המסך באופן פגום וזיכו את חשבוני מיד כשפניתי אליהם בעניין
מוצר:
Huawei p9
תמונת משתמש
שם:
ido
תאריך:
23/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יצרו איתי קשר לאחר יותר משבוע לעדכן אותי שצריך לשלוח צילום תעודת זהות להמשך העסקה. באותה הזדמנות ניסו לדחוף לי מוצרים שאני לא צריך.
יום למחרת שלחו לי מייל שההזמנה בוטלה לחלוטין בגלל שלא הצליחו להעביר את האשראי (שאין איתו שום בעיה) מבלי לנסות להתקשר ולטפל בנושא מולי.
שרפתי 10 ימים על התנהלות ירודה של שירות הלקוחות שלהם.

ממש ממש לא ממליץ לעבוד מולם.
מוצר:
Apple iPad 9.7 Wi-Fi 32GB
תמונת משתמש
שם:
מתלוננת
תאריך:
23/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך החנות פלאפון ליום הולדת של בני. יום לאחר שקיבלתי כבר הודעה על ביצוע ההזמנה קיבלתי במייל (אפילו לא פנו אלי טלפונית) כי המוצר לא קיים במלאי וניתן לקבל את אותו מוצר רק באחריות של שנתיים ובתוספת תשלום. כמו כן ניסו "לדחוף" לי לעיסקה משלוח ע"י שליח בתוספת תשלום ועוד פריטים לפלאפון גם הם בתוספת תשלום. עושה מאוד רושם שניסו בכל דרך "לעשות עלי קופה". חבל גם שלא דאגו לעדכן באתר שלהם מה יש ומה חסר במלאי. לזכותם ייאמר שביטלו את העיסקה מיד כשדיברתי איתם. חבל שהחנות מתנהלת בדרך של מסחרה. זה מקלקל מאוד את חווית הקניה והאמון של הצרכנים.
מוצר:
פלאפון J7 Prime SM-G610F 32GB Samsung
תמונת משתמש
שם:
Eden
תאריך:
16/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה בתאריך : 1/04/18
כעבור שבוע התקשרתי לחנות אחרי שלא יצרו איתי קשר ולא שלחו לי דבר למייל על מנת לשאול מה עם ההזמנה שלי
לטענתם הם כן שלחו לי מיילים והתקשרו אך אולי אני עיוור? לא קבלתי דבר!
נענתי בחוסר סבלנות ונאמר לי שהיה חול המועד פסח ולכן יש עיכובים והם ישלחו אליי את ההזמנה.
היום 16/04/18 התקשרתי על מנת לשאול היכן ההזמנה שלי
ובטלפון נמסר לי שרק ב 10/04/18 ההזמנה יצאה למשלוח
כלומר בנוסף לעיכוב של חול המועד ישנו עוד עיכוב שעליו אין הסבר.

על הנייר רשום 7 ימי עסקים
בפועל אני מחכה הרבה יותר, הפרה בוטה של החוזה.

והכי חשוב חברים
הכי חשוב!!!
איפה השירות?????
באיזה זלזול עונים לי לטלפון, איזה תשובות לא מספקות.

פשוט אכזבה!
הישמרו!
מוצר:
טלפון נייד שיומי 4X
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply