אורח,
שלום

ניו פי סי (NewPc)

מחשבים ניידים (תל אביב)
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
03-5123178
פקס:
לא צויין
כתובת:
האומן 15, תל אביב
דוא"ל:
בעלים:
יובל ולטר השקעות בע”מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
45
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בניו פי סי ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
5
3 חודשים אחרונים
7
0
14
6 חודשים אחרונים
10
1
23
שנה אחרונה
19
1
25
כל הזמן
63
1
45
נמצאו 109 חוות דעת גולשים על ניו פי סי
תמונת משתמש
שם:
Liadd
תאריך:
07/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אפילו הכתובת לא אמיתית.
שימו לב כי האשמים הם גם אלו שנופלים בפח!
חיפוש קצר לפני שמשלמים
תגובת החנות:
שלום רב,
כמו שכתבנו בתגובה קודמת אנו לאחרונה מקבלים מספר רב של חוות דעת . שמדובר בחוות דעת שלילית ויש צורך להתנצל בפני הלקוח אנחנו יודעים לעשות זאת וניתן לראות זאת בחוות הדעת הקודמות לזו.
אנו לא מכירים דגם של מחשב נייד A88 ובטח שאין לנו הזמנה על מחשב כזה .
מכאן לא ברור לנו מדוע נכתבה חוות דעת זו .
אנו מודים לכלל לקוחותינו הנאמנים שלמרות חוות הדעת ממשיכים לתת בנו אמון וממשיכים להזמין, אנו מעריכים זאת מאוד!
אנו שמחים לעמוד לרשות כל לקוחתינו בכל עת .
צוות NEWPC
מוצר:
מחשב נייד A88
תמונת משתמש
שם:
Karni
תאריך:
07/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד,
התחייבות החברה היא שאקבל את המחשב עד 7 ימי עבודה. עברו כבר יותר משבועיים, וטרם קיבלתי את המוצר. כשהתקשרתי בפעם הראשונה לוודא, ענבל הנציגה אמרה שתבדוק מה קורה עם זה ולא חזרה אלי..יום למחרת התקשרתי שוב והיא אמרה שזה בעיכוב מהיבואן ואין מה לעשות, אצטרך לחכות עוד 3 ימים! (וזה אחרי שבועיים ויומיים מיום ההזמנה).
הזמנת מוצרים מחול הייתה לי מהירה יותר מNEWPC
תעשו לעצמכם טובה, תחסכו את ה100\200 שח ותקנו בחברה נורמאלית.
תגובת החנות:
אנו מודים ללקוחה קרני על חוות הדעת ורוצים בנוסף להתנצלות בשיחה הטלפונית להתנצל גם בתגובה זו .
אנו ניסינו לפעול בצורה הטובה והשקופה ביותר וברגע שהבנו שיש עיכוב בזמן האספקה עדכנו את הלקוחה.
כמו שכתבה הלקוחה העיכוב לא נגרם בחנותינו אבל אנו לוקחים אחריות מלאה מול הלקוחה כתמיד.
ללקוחה הוצע להמתין מספר ימים נוספים בהתאם לזמן האספקה שקיבלנו מהיבואן ובנוסף לקבל מאתנו פיצוי על הזמן שהמתינה או לחלופין לקבל זיכוי מלא ללא דמי ביטול .
אנו נכבד כל החלטה שהלקוחה תחליט .


מוצר:
מחשב נייד מחשב נייד Asus A456UF-WX085D
תמונת משתמש
שם:
אבוטבול
תאריך:
31/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך המחשב דרך האתר, יצרתי קשר עם יובל מנהל החנות ביום ב', ושאלתי על זמן הגעה משוער במידה שארכוש יובל ענה לי "מקסימום יום" !!! היה קשה לי להאמין בתחילה שנציג חנות בישראל יעמוד במילה שלו וזאת לאחר אינסוף אכזבות ממוכרים "ישראלים". למחרת יום ג' התקשר אליי הנהג מחברת UPS והגיע למסור לי את המוצר. הייתה לי חווית רכישה טובה מהחנות שיכולה לשמש כדוגמה לחנויות אחרות איך לתת שירות לקונה !!!
מוצר:
מסך מחשב ASUS VX279H IPS
תמונת משתמש
שם:
tzahibe
תאריך:
29/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד של אסוס מהם ב19.1 עשיתי את ההזמנה טלפונית נאמר לי שתוך 7 ימי עסקים מגיע בלחץ ובדרכ זה לוקח כמה ימים וה7 ימי עסקים זה רק הגנה. למעשה עבר למעלה מ10 ימים ולא הגיע שאני מתקשר לשירות לקוחות מאלצים אותי להשאיר פרטים לחזרה ולפני סוף היום ככה בסביבוץ 17 בערב מתקשרים ואומרים שיגיע אוטוטו וככה עוד יום נשרף.
מצטער מאוד שהזמנתי מהם והשארתי להם הודעה שאם לא יכיע היום אני מעוניין לקבל החזר כספי (מיותר לציין שאת החיוב הכספי גבו מייד) שומר נפשו ייר
תגובת החנות:
שלום רב ,
הלקוח צחי בצע הזמנה למחשב נייד אסוס XX169T.
כמו ברוב מוצרנו באתר אנו מתחייבים לספק מוצר זה בתוך 7 ימי עסקים עם כמובן רצון והשתדלות לספק קודם .
לאחר ההזמנה פנה אלינו הלקוח ושאל על ביטול העסקה ונמסר ללקוח שאנו מבטלים עסקאות בהתאם להוראות החוק .
הלקוח לא היה מרוצה מכך שעליו לשלם דמי ביטול עסקה והחליט להשאיר את ההזמנה .
לאחר מספר ימים פנה הלקוח שוב אלינו בבקשה לבטל ואנו הסכמנו לבקשתו וביטלנו את העסקה ללא דמי ביטול .
הלקוח ביטל את העסקה לפני שעברו 7 ימי עסקים מיום ההזמנה וסכום העסקה זוכה במלואו .
אנו עומדים לשרות הלקוח ולשירות כלל לקוחתינו ומפעילים מוקד הודעות 24/7 .
צוות NEWPC
מוצר:
מחשב נייד X556UV-XX169T
תמונת משתמש
שם:
Oren
תאריך:
26/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי במקור מחשב מדגם שונה, לאחר 7 ימי עסקים החנות (במקום לספק מחשב) החנות יצרה קשר ואמרה שאין את המחשב שהזמנתי במלאי והמוכר הציע לשדרג לדגם אחר (בתוספת תשלום כמובן).
הסכמתי לאחר שאמרו מספר פעמים שהמחשב הנ"ל יהיה באחריות של לנובו. המחשב החלופי הגיע ולאחר 3 חודשים הפסיק לעבוד.
בשלב זה הסתבר שהמחשב אינו נמצא תחת אחריות של לנובו. החברה הנ"ל אינה יבואנית רשמית של לנובו בארץ, ולכן דגמים מסוימים של מחשבים שהם מוכרים יכוסו או ע"י מעבדה לא מורשית (דבר שיוביל לביטול האחריות של לנובו) או ע"י לנובו ארה"ב.

לסיכום, ממש לא להתקרב אליהם.
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח אורן הזמין מאתרנו מחשב נייד YOGA שנמבר באתרנו עם אחריות לנובו בינלאומית .
אנו קיבלנו מספר רב של הזמנות ולצערנו נוצר מצב שיש הזמנה אחת בלבד שאין באפשרותנו לספק למרות שאנו הורדנו את המוצר ממכירה כמה ימים קודם .
ללקוח הוצע להמתין מספר ימים להגעת המוצר למלאי, לקבל זיכוי מלא על ההזממה או לשדרג בעלות שלנו למוצר ברמה מעל המחשב שהזמין מאותו סוג .
הלקוח היה מאוד מאוד מרוצה באותה עת מהשדרוג והמחשב נשלח לביתו יום אחרי עם שליח .
לאחר כמה חודשים פנה אלינו הלקוח בטענה שיש בעיה במחשב ואנו הפננו אותו לשירות לנובו.
לצערנו בצעד חד צדדי הוחלט בלנובו שהם אינם נותנים שירות למחשבי היוגה 700 ולא נאמר לנו כלום על כך .
אנו כמובן מיד לקחנו את האחריות עלינו ואספנו את המחשב לבדיקה במעבדה והתחייבנו ללקוח שאם אכן יש בעית חומרה במחשב המחשב יוחלף לו לשביעות רצונו.
המחשב הגיע למעבדה עם מסך שבור! והתקלה במחשב אופינה ע"י המעבדה כתקלת תוכנה ולא היה נדרש להחליף רכיב חומרה כלל .
התקלה תוקנה במעבדה למרות שלא היה מדובר בתקלת חומרה והלקוח החליט שלא לתקן את המסך .

מוצר:
מחשב נייד Yoga 700 14 80QDO04EIV
תמונת משתמש
שם:
moore
תאריך:
25/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הימנעו והתרחקו מקנייה אצל יובל בניו פיסי!
רכשנו באתר. חוייבנו למחרת. התשלום ירד מהחשבון מיד. המחשב לא הגיע למעלה מ 3 שבועות מההזמנה (למרות ההתחייבות ל 7 ימים). הגענו לאסוף את המחשב באיסוף עצמי. בבית פתחנו את המחשב הדלקה ראשונה וגילינו שהמחשב פגום. הופיעה מיד הודעה שהבטריה פגומה. פנינו לענבר ויובל בניו פי סי. ביקשנו להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי. נדחנו. לא קיבלנו שום מענה מספק. נשארנו בלי כסף ועם מחשב פגום שאי אפשר להשתמש בו. היחס של יובל משפיל ופוגע. לא הגון ולא הוגן. אנחנו נפגענו מאד. עשינו טעות גדולה. כל שנותר לנו זה להזהיר אתכם: הישמרו! ממליצים לא לעשות עסקים עם החנות ובעליה.
תגובת החנות:
שלום רב ,
הלקוחה מור קנתה מאתנו מחשב נייד יוגה פרו 3 במחיר הזול בארץ .
נעשו מספר ניסיונות אספקה עם חברת המשלוחים אך לצערנו הלקוחה לא הייתה זמינה לקבל את המוצר ולאור זאת סוכם שהלקוחה תגיע לאסוף בעצמה .
החבילה עברה לאיסוף עצמי והלקוחה אספה את המוצר בזמן שסוכם לנוחיותה .
לאחר מספר ימים פנתה אלינו מור על כך שיש הודעת שגיאה במחשב והיא מבקשת להחזירו ולקבל את כספה חזרה .
אנו ציינו בפני הלקוחה שעלינו לקבל את המחשב ואף לבצע בדיקה של התקלה לפני שאנו מבצעים החזר כספי , נוהל זה קיים בכל החברות ובכל המעבדות .
הלקוחה סירבה לבדיקת המחשב ודרשה לקבל את ההחזר הכספי מיד!

אנו ממתינים להחלטה סופית של הלקוחה ונכבד כל החלטה ובקשה .



מוצר:
מחשב נייד יוגה פרו 3
תמונת משתמש
שם:
sharon
תאריך:
20/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך - חלפו 13 ימים וטרם קיבלתי אותו
שירות לקוחות לוקחים מספר טלפון ולא חוזרים
לא להתקרב
תגובת החנות:
שלום רב,
לא ברור לנו מדוע נרשמה חוות דעת זו .
הלקוח קיבל את המוצר ביום העסקים השביעי .
הלקוח התקשר ביום שבת וחזרו אליו ביום ראשון בבוקר ודאגו לתיאום האספקה ללקוח עם חברת UPS.
כמו שכתבנו בחוות דעת קודמות אנו יודעים להתנצל ולפצות שיש צורך בכך אבל במקרה זה פעלנו בצורה תקינה לחלוטין .
צוות NEWPC

מוצר:
מסך מחשב 2417H
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
17/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה הזמנתי ביום ראשון קיבלתי ביום שלשי בבוקר בחור בשם יובל טיפל בי שרות מעולה ממליץ בחום
מוצר:
מחשב נייד אסוס X556
תמונת משתמש
שם:
boaz
תאריך:
08/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקיצור נמרץ, המנעו מקניה בחנות זאת אם אין לכם המון זמן פנוי להתעסק מול החנות במגוון רחב של בעיות. המחשבים נשלחו אחרי 8 ימי עסקים למרות שהחנות מתחייבת להספקה תוך 7 ימי עסקים. וגם זאת רק לאחר שאמרתי כי אני עומד לבטל את העסקה מול חברת האשראי. המחשבים הגיעו ללא מערכת הפעלה מותקנות וגם ללא הדיסקים להתקנת מערכת ההפעלה. וזאת למרות שבמפרט כתוב שהמחשבים מגיעים עם מערכת הפעלה מותקנת. נאלצתי להתקין את מערכת ההפעלה לאחר שהורדתי את ההתקנה לדיסק-און-קי. ולהמתין למשלוח נוסף של הדיסקים עם מפתחות ההפעלה. למחרת הגיעו הדיסקים אבל המדבקה על הפתחות ההפעלה הייתה פגומה ולא היה ניתן לקרוא את המפתחות. בחנות ניסו לעזור אבל גם ניסו להפיל עלי את כל הטיפול. בקיצור, רק לאחר כמעט שלושה שבועות קבלתי מפתחות הפעלה וגם זאת לאחר שנאלצתי לנסוע מחיפה למשרדי חברת יניר שבמגשימים. בקיצור, אם אין לכם המון זמן לבזבז על קניית מחשבים אז תתרחקו מהחנות הזאת.
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מודים ללקוח על חוות הדעת ושמחים על כך שנתנה לנו האפשרות להגיב .
הלקוח בועז קנה אצלנו 2 מחשבי לנובו שאנו היינו האחרונים שמכרנו אותם במחיר הנמוך בשונה משאר החנויות שהעלו את מחירם .
הלקוח יצר אתנו קשר שהוא אינו קיבל את המוצרים לאחר שהיינו סבורים שהוא כבר קיבל .
באותו רגע הוצאנו משלוח דחוף ללקוח שהגיע יום למחרת לביתו .
עקב רצון הספק לספק את המוצר יום למחרת בתום לב לא הותקנו מערכות ההפעלה והלקוח קיבל אותם בדיסק עם רישיון , דבר שהלקוח שכח לכתוב זה שאנו שלחנו לו פיצוי על ספק האיחור.
אנו הדרכנו את הלקוח כיצד להתקין את מערכות ההפעלה והיינו לשרותו לכל אורך ההתקנה .
הלקוח מחק בטעות את את המספר הסידורי של מערכות ההפעלה ואנו מיד פעלנו להחליפם מול הספק ומול מיקרוסופט, הלקוח היה מכותב לכל המיילים ובעקבות כך שלא רצה למחוק את הרישיונות שוב בחר לאסוף את הרישיונות בעצמו.
חבל לנו שלמרות שהלקוח קיבל מענה רציף ופתרון מלא לכל בעיה או שאלה שהייתה לו הוא בחר לכתוב חוות דעת זו .
אנו שמחנו לעמוד לשירות הלקוח ונשמח לעשות זאת גם בעתיד.

מוצר:
מחשב נייד G100-15
תמונת משתמש
שם:
נמרוד
תאריך:
05/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב17.12.2016 הזמנתי את המוצר
ב1.1 התקשרתי לברר מה עם ההזמנה אני מקבל מענה "ממוקד הודעות"
למעשה אין דרך ליצור קשר עם השירות שלהם כל טלפון מגיע למוקד הודעות או מכירות.
במכירות לא מוכנים לעזור עם שירות להזמנה, יום לאחר מכן יוצרים איתי קשר ואומרים לי
"ההזמנה בדרך אלייך בדואר רשום" ברצינות? ממתי בדואר רשום בדיוק?
"יומיים אחרי שביצעתי את ההזמנה" אני חוטף עצבים ... אני מקבל שירות
מהדואר ברגע מופקד דואר רשום עבורי אני מקבל SMS אז אני יודע שמשקרים לי
ביקשתי את מספר החבילה ... חזרו אליי אחרי מספר שעות "אין מספר חבילה"
לא היה מספר כי לא שלחו והיא עוד מתווכחת איתי שכן שלחו
על כל פנים אחרי כל בזבוז הזמן הזה ביטלתי את ההזמנה
קיבלתי את הכסף בחזרה הזמנתי מחנות אחרת וקיבלתי SMS על דואר רשום יום אחרי כמו ששירות תקין צריך להיות
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מודים ללקוח על חוות הדעת ושמחים על כך שנתנה לנו האפשרות להגיב .
הלקוח נמרוד קנה מאתנו כונן קשיח והמוצר נשלח ללקוח בדואר ישראל יום לאחר ההזמנה .
לצערנו עקב משלוחים רבים של תיקים עכברם כוננים קשיחים ומוצרים שאין אנו יכולים לשלוח עם שליח קרתה טעות של אחד מאנשי הצוות ולא נשמר הפתק של הדואר הרשום ולא היתה לנו או ללקוח האפשרות לבצע מעקב אחרי המשלוח .
שהבנו שהלקוח לא קיבל את המוצר הצענו לו שנשלח את המוצר מחדש, זאת למרות שהמוצר שנשלח אליו עוד לא חזר אלינו או שנבצע החזר כספי מלא.
הלקוח ביקש החזר כספי והוא בוצע מיד .
צר לנו שלקוח שלנו לא קיבל את המוצר שהזמין ועל כך אנו מצרים ומתנצלים ולוקחים אחריות מלאה .
מוצר:
כונן קשיח ST3000DM001
תמונת משתמש
שם:
skullpet
תאריך:
04/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני *מתחננת* בפני אתר זאפ שלא יאפשרו יותר קישורים ל״חנות" newpc. כמה עוד לקוחות תמימים צריכים להיפגע בכדי שזה יקרה? רק הבוקר הועילו בטובם לשלוח לי ביטול עסקה באימייל לאחר שרדפתי אחריהם ימים שלמים. מיותר לציין שהמחשב שהזמנתי מעולם לא הגיע אלי תוך 7 ימי העסקים המובטחים, כל זאת כאשר זמני היקר מבוזבז ואני נאלצת שוב ושוב לשחק חתול ועכבר עם מוקד השירות (הנוראי) של המקום.

הסאגה עוד לא נגמרה -- אין לדעת מתי אראה את ההחזר הכספי הממשי, ובינתיים נותרתי ללא מחשב וללא אפשרות לרכוש אחד אחר מחנות כנה והגונה.
זו ככל הנראה חוויית ה״קנייה״ העגומה ביותר שהייתה לי אי פעם. לא מאחלת לאף אחד להיקלע לסיטואציה הזו.
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מקבלים לאחרונה מספר רב של חוות דעת . שמדובר בחוות דעת שלילית ויש צורך להתנצל בפני הלקוח אנחנו יודעים לעשות זאת וניתן לראות זאת בחוות הדעת הקודמות לזו.
לצערנו בחוות דעת זו רק דגם המחשב תואם את המציאות .
הלקוחה הזמינה מאתנו מחשב לנובו שמסופק בתוך 7 ימי עסקים לבית הלקוח עם שליח של חברת משלוחים .
לפני שעברו 7 ימי עסקים (עברו 5 ימי עסקים ) פנתה אלינו הלקוחה בבקשה לבטל את ההזמנה .
אנו מיד טיפלנו בבקשתה ובקשת הזיכוי עברה לחברת האשראי לזיכוי ונשלח אישור על כך ללקוחה בדואר אלקטרוני .
אנחנו לא רואים איפה פעלנו במקרה זה בצורה לא תקינה וחמור מכך לא ברור לנו מה הניע את הלקוחה לכתוב חוות דעת שלא תואמת את ההמציאות כלל.

מוצר:
מחשב נייד Lenovo ideapad G50-80
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
01/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מחשב בתאריך ה 29.11.16 אשר הובטח שיסופק בתוך 7 ימי עסקים.
התאריך היום הוא 1.1.17, הכסף בויזה כבר ירד והמחשב עדיין לא הגיע, אחרי למעלה מחודש.
אחרי אינסוף שיחות טלפון ובקשות לבדוק מה קורה. נכון לערב זה לא שמעתי מהם ומחשב, כאמור, אין!!!
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה באתרנו למחשב 255 G4 P5R47ES שאנו מכרנו ממנו כמות רבה .
שמוכרים כמות ממוצר מסוים במחיר הזול בארץ לצערנו לפעמים נוצר מצב שיש הזמנות בודדות שנכנסו לפני שהספקנו להוריד את המוצר ממכירה .
הלקוח עודכן מול שירות הלקוחות והוצע לו החזר כספי מלא או להמתין ולקבל את המוצר שהוא הזמין , ללקוח יש מספר טלפון ישיר למנהלת שירות הלקוחות והיא דואגת לעדכונו .
אנו עומדים לשירות הלקוח וכמובן הוא יקבל פיצוי על הזמן שהמתין לקבלת המוצר.
צוות NEWPC
מוצר:
מחשב נייד 255 G4 P5R47ES
תמונת משתמש
שם:
בטי
תאריך:
29/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט גועל נפש.. קניתי מחשב לפני חודש.. איך שקניתי אותו לאחר 15 יום התקשרתי ענה לי שרות השארת הודעות חזרה אליי נציגה אחרי זמן רב.. והיא אומרת לי שהמחשב לא נמצא במלאי. עכשיו אני לא מובן למה מפרסמים מחשב למכירה (שבעצם הוא לא קיים במלאי) בכל אופן בקשתי את כספי חזרה הנציגה אמרה שאקבל אותו תוך 14 ימי עסקים והנה.. לא קיבלתי תכסף. פשוט הונאה לא נשתוק ואתם תשמעו ממנו בקרוב!
תגובת החנות:
צר לנו לשמוע על הדברים, אבל חשוב לנו לציין שכל לקוח שפוונה אלינו מקבל טיפול ויחס אישי .
כמו שציינו בתגובות קודמות אנו מפעילים מוקד חיצוני בשביל ליצור סדר בפניות שמגיעות אלינו גם למכירות וגם לשירות לקוחות.
הלקוחה בטי קנתה מאתנו מחשב דל 3558 שכמו ברוב המוצרים שאנו מוכרים נמכר במחיר הזול בארץ .
אנו מכרנו מספר רב של מחשבים ולצערנו נגמר המלאי כאשר נשארה לנו הזמנה אחת שלא סיפקנו .
נוצר קשר עם הלקוחה התנצלנו על העיכוב באספקה והצענו לה להמתין עד שיתחדש המלאי או לקבל החזר כספי .
הלקוחה בחרה לקבל החזר כספי , התנצלנו והיא קבלה החזר כספי מלא.
אנו מתיחסים לכל תגובה מגיבים ולומדים ממנה . חבל שלקוחות רבים שקונים מאתנו ומאוד מרוצים לא רושמים חוות דעת .


מוצר:
מחשב נייד 5103-8553V 8553
תמונת משתמש
שם:
דובער
תאריך:
26/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד, לאחר שבועיים מתברר שהוא לא הגיע ליעד, ולאחר שהתקשרתי ומוקד הודעות רק ענה לי, אמרו שיטפלו בזה ויחזרו אליי מיד. לא חזרו. לאחר עוד שבועיים מסתבר שהמחשב עדיין לא הגיע, לא התקשרו, לא בדקו ושוב מוקד הודעות ענה לי. להתרחק!
תגובת החנות:
שלום רב,
נעשו מספר ניסיות הפצה ללקוח עם חברת המשלוחים שעבדנו אתה באותה עת .
מסיבה שעדיין לא ברורה לנו חברת המשלוחים לא הצליחה לספק את המוצר ללקוח .
על מנת לשפר את השירות לכלל לקוחותינו ולמנוע מקרים לא ברורים כמו מקרה זה בעתיד החלטנו לעבוד רק עם החברות המובילות בענף המשלוחים בארץ FedEx וUPS.
בכדי ליצור סדר בפניות אלינו גם למכירות וגם לשירות הלקוחות אנו מפעילים מוקד חיצוני , פניות שמגיעות אלינו נענות במהירות ואנו מקבלים מחמאות רבות על החזרה המהירה .
אנו למדנו ונלמד מחוות דעת זו ומכלל חוות הדעת שנכתבות עלינו ועושים מאמץ רב להשתפר.
צוות NEWPC.

מוצר:
מחשב נייד G100-15 80QQ002VIV
תמונת משתמש
שם:
izi
תאריך:
25/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי אחור של שבוע התקשרתי ואמרו לי לחכות עוד קצת, לאחר שלושה שבועות נזכרו שבעצם אין להם את המחשב במחסן, לאחר חודש בקשתי ביטול עסקה , כך שלמעשה אין לי כל הוכחה לזה שיש מקום כזה שנקרא פי סי
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה באתרנו למחשב Asus X540LA שאנו מכרנו ממנו כמות רבה .
ברגע שנודע לנו שיש בעיה באספקת המוצר ליבואן נוצר קשר עם הלקוח והוסבר שוהמלאי צפוי להתחדש בתוך כמה ימים, הלקוח ביקש להמתין עד להגעת המוצר למלאי.
לאחר כמה ימים עודכן הלקוח כי יש עיכוב נוסף ע"י היבואן והלקוח נשאל שוב אם יהיה מעוניין להמתין למוצר או לבטל את ההזמנה.
אנו מתנצלים על העיכוב שנגרם שלא תלוי בנו, המידע הועבר ללקוח בכל פעם שאנו עודכנו ואנו היינו זמינים ללקוח בכל עת, מכאן לא ברורה לנו השורה :אין לי כל הוכחה לזה שיש מקום כזה שנקרא פי סי
הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה וזוכה בסכום המלא, ללא דמי ביטול.
אנו סיפקנו כמות רבה של משלוחים ממוצר זה ואנו מספקים משלוחים רבים מידי יום בכל רחבי הארץ .
מעבר לכך, אנו עושים כל שביכולתנו על מנת להעניק שירות אדיב יעיל ולבבי לכלל לקוחותינו וכך נעשה גם בעתיד.
מוצר:
מחשב נייד Asus X540LA-XX021D
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
07/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות שהמוצר הגיע באיחור רב, נאמר לטובת החנות שהם ניסו לעזור בכל צורה שיכלו כולל משלוח שהגיע אליי יום לאחר השיחה בגלל העיקוב.
מוצר:
מקלדת Typecover Surface Pro 4
תמונת משתמש
שם:
אירנה
תאריך:
30/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב ביום שלישי ויום למחרת קיבלתי. תודה על שירות טוב גם בחנות וגם בשרות לקוחות.
מוצר:
מחשב נייד 255 w4m53ea
תמונת משתמש
שם:
רוני
תאריך:
29/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שרות סבלני מיובל ובגלל שהייתה הרגשה שאולי המשלוח התעכב פוצתי בתוספת תיק עבורו.
נקודה לשיפור : יום אחד (לאחר הזמנת המחשב) שלא היה מענה טלפוני בחברה וגם השארת הודעה במוקד החיצוני לא הביאה לכל מענה וגרמה לדפיקות לב מיותרות!
בשורה התחתונה : הכל הגיע לפי המפרט המובטח ובזמן.
מוצר:
מחשב נייד hp 250 g4
תמונת משתמש
שם:
Chen
תאריך:
28/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה על שירות מעולה ומדהים!
יובל עזר לי עם ההזמנה, ונתן באמת יחס אישי ואכפתי והיה זמין לכל בעיה או שאלה בטלפון האישי, גם אחרי שכבר רכשתי את המחשב! אני יכולה להגיד שבדקתי והשוותי עם עוד 5 חנויות אחרות, ומבחינת מחיר- המחירים מעולים! אין מה לדבר בכלל על השירות והיחס האישי, רואים שאכפת להם ממך ושתקבל באמת מחשב טוב שיעמוד בדרישות שלך ושתהיה מרוצה מכל הבחינות וגם מבחינת מחיר. המשלוח מגיע עד הבית וסופר מהיר!
מומלץ בחום להתקשר ולהזמין מהם, בפרט להזמין מיובל שיעזור בכל שאלה ובעיה!
0544468078.

אני דרך אגב רכשתי HP PROBOOK 13.3 והיום קיבלתי את המחשב, מחשב מעולה ומומלץ לסטודנטים! מאוד קל ונוח :)
מוצר:
לפטופ PROBOOK 430
תמונת משתמש
שם:
בר
תאריך:
22/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומהיר ביותר, הזמנתי את המסך אתמול ב 4 בצהריים קבלתי את המסך ב 8 בבוקר למחרת.
המחיר הכי זול שמצאתי למסך הזה
מומלץ מאד!!
מוצר:
מסך מחשב VG248QE 144Hz
תמונת משתמש
שם:
orel
תאריך:
21/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ומהר, יובל דאג לכל מה שביקשתי. המחשב ממש נוח והגיע ללא בעיות ותקלות
מוצר:
מחשב נייד 510
תמונת משתמש
שם:
Shahar
תאריך:
16/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
***אזהרה אזהרה אזהרה***
אני מצטער מאוד על אורך התגובה אבל כדאי לכם מאוד לקרוא אותה.
ראשית, המנעו מהטעות שאני עשיתי ואל תקנו בחנות הזאת לעולם!
לפני שאני אתחיל לפרט, הסתכלתי פה בתגובות וראיתי שכל תגובה קיבלה "תשובה" מבעלי החנות אז מכיוון שזה לא דיון פתוח והחנות יכולה להגיב אחרונה על הדברים שלי אני באמת ממליץ בחום להתרחק מהחנות ובמיוחד מהמנהל יובל. ומי שרוצה להתקשר אלי ולשמוע יותר פרטים אני אשמח! אעשה הכל כדי שלא תעברו את העוגמת נפש שנגרמה לי מהחנות הזאת, המספר שלי הוא 0508837839.
כמו כן יש לי הקלטות של השיחות מהרגע הראשון שהתקשרתי לחנות ויותר מאשמח אם מישהו יבקש לשמוע על מה אני כלכך נסער, מבטיח חוויה שאני לא יודע אם תצחיק או תעצבן אותכם, תבחרו אתם.
אז באמת אקצר כמה שיותר, חיפשתי לקנות מחשב נייד ספציפי של חברת לנובו עשיתי סקר שוק והבנתי שאת הדגם הספציפי שאני מחפש חסר במלאי, אז חלק מהחנויות אמרו לי שלא יוכלו לספק לי את הדגם וחלק אמרו לי שייקח יותר מ7 ימי העסקים המקובלים לשליחה (משהו כמו 14 יום) ומכיוון שהיה לי די דחוף המחשב עקב תחילת לימודים וכו העדפתי לחפש עוד, הגעתי לnewpc ושמחתי לשמוע שיש את המחשב ושתוך 7 ימי עסקים אני אקבל אותו. קניתי את המחשב, ואחרי 7 ימי עסקים,יום שלישי בשבוע, שלא קיבלתי את המחשבים התקשרתי ליובל זה שהזמנתי ממנו את המחשב יובל אמר כל כך בביטחון שעדיין לא עברו 7 ימי עסקים שלרגע חשבתי שהתבלבלתי ואמר שהמחשב יגיע עד יום חמישי. לאחר שניתקתי חישבתי שוב את הימים, המחשב היה אמור להגיע אתמול ואני לא יודע איזה טעות נפלה בכל אופן אחכה עד חמישי, יום חמישי הגיע וכמו שבטח תיארתם לעצמכם המחשב לא מגיע אני מתקשר אליו ב15:30 לקראת סוף יום העבודה ועוד פעם בביטחון מופרז אומר (וחייב לציין שגם בחוצפה עזה) שההזמנה תגיע עד 18:00, פה כבר כבר הביטחון שלי התחיל להתערער , אני אולי קצת תמים לפעמים אבל התחלתי להרגיש שמשהו פה מסריח, אם חיכיתם לטוויסט בעלילה אז לא במקרה הזה המחשב לא הגיע ב18:00.
מכאן והלך הבנתי מה קורה, התקשרתי כמה פעמים בכל יום ויובל פשוט מרח אותי בדרך אחרת והאמת שגם במקצועיות רבה, בין היתר האשים את חברת השליחויות ups בהתחלה אמר שזה נמצא אצלהם בהמתנה והוא מחכה לתשובה מהם, אחר כך אמר שיש להם לחץ וזה קצת מתעקב והוא יעדכן אותי כשישמע מהם. לאחר כמה ימים כאלה החלטתי להתקשר לups שם ענתה לי בחורה נחמדה, אמרתי לה שיש לי מקרה קצת מוזר על בעל חנות ששלח מוצר וזה לא מגיע בגלל עומס אצלכם, רציתי לברר אם יש אצלכם באמת עיכובים, הבחורה הייתה בהלם ממה שהוא אמר לי ואמרה שאין אצלהם בחיים עומס וחבילה שהגיעה אליהם לחברה אמורה להגיע תוך יום ללקוח, רציתי לברר גם מה עם המשלוח שלי אך לא היו לי הפרטים של מספר הזמנה. התקשרתי בחזרה ליובל וביקשתי ממנו את מספר ההזמנה ששלחו לups, ואמר לי בבטחון שמחר אני אקבל כי כבר הוא לא במשרד, למחרת בבוקר אני מתקשר ליובל(במקום שהוא יחזור אלי) והוא מסנן אותי כל היום, התקשרתי לחנות ולאחר עומס בשירות לקוחות אצלהם חזרו אלי אחרי כמה שעות, ענתה לי בחורה בשם ענבל, אמרתי לה שהזמנתי מחשב אם אפשר לקבל את המספר הזמנה ששלחתם לups, מה שקרה גם פה זה שנמרחתי עם זה יומיים עד שיובל מתקשר אלי ואומר לי שups לא מוצאים את המחשבים, אני לא יודע למה הוא בחר דווקא בתירוץ הזה כי עד עכשיו היו לו דווקא כמה משכנעים אבל זה באמת התירוץ הכי מגוחגח שהוא היה יכול לתת לי, אשכרה ups לא מוצאים את המחשבים למה? אלללה יודע, אהה לא אלללה הוא אמר לי שהספק כנראה לא שלח את המחשבים, כדור האחריות עבר מups לספק שימו לב שיובל עצמו לא נגע מעולם בגדור האחריות, זהו בזה זה נגמר, בכל אופן אני מקווה שנגמר אני אמור לקבל את הזיכוי לחשבון ואני מקווה שאקבל זאת בלי שום בעיות.
*להגנתו של יובל יש לציין שהוא הוא כל שיחה שלנו חזר על זה שאפשר לבטל את ההעסקה ושאקבל החזר (זאת כמובן כדי להוריד ממנו כל אחריות שלא אהיה כבול אליו) אך בגלל שהיה לי חשוב הדגם והייתי לחוץ על המחשב באמת קיויתי שזה יגיע גם אם קצת באיחור אז יובל אם אתה רוצה לרשום זאת בתגובה אנא תחסוך.
* דבר נוסף יובל מהרגע הראשון ניסה להציע שוב ושוב שאחליף דגם בהתחלה זה היה ב400 שקל תוספת אחרי זה איכשהו ירד ל100 בכל אופן כל הסאגה הזאתי נתנו לי להבין שליובל מעולםצלא היה את הדגם הספציפי אצלו כמו לכל החנויות, בעלי החנויות בחרו להיות כנים ולאמר שאין ברשותם את הדגם המבוקש ויובל בחר להחזיק אותי אצלו, למרוח אותי כמה ימים עד שהוא ינסה להשיג את הדגם או שאחליף בדגם אחר.
תגובת החנות:
***הרגעה הרגעה הרגעה***
אנחנו מודים ללקוח על חוות הדעת מצרים על הרגשתו ושמחים שנתנה לנו האפשרות להגיב .
הלקוח פנה אלינו והתעניין לרכוש שני מחשבי לנובו 14 אינץ , אנו קיבלנו את פנייתו של הלקוח וביצענו בדיקה מול הספקים שעובדים אתנו .
קיבלנו תשובה שזה דגם יחסית ישן ויש כמות קטנה ושאין בעיה לספק את המוצר ללקוח בתוך 7 ימי עסקים , אנו חזרנו ללקוח וביצענו הזמנה.
שהבנו שיש בעיה עם אספקת המוצר (גם אם בעיית האספקה לא נוצרה אצלנו אנחנו לוקחים את מלוא האחריות על הבעיה) פנינו ללקוח והצענו לו לשדרג את המחשב בעלות שלנו לדגם משודרג וטוב יותר או לקבל החזר כספי מלא באופן מידי . הלקוח בחר להמתין לתשובה על האספקה של המחשבים שהזמין.
שנודע לנו שיש בעיה מול חברת המשלוחים והמשלוח לא יסופק פנינו ללקוח והסברנו לו את המצב התנצלנו והצענו לו מספר חלופות או חזר כספי מלא.
הלקוח ביקש החזר כספי ואנו פעלנו בהתאם .
בכל פניה של הלקוח הוא קיבל מענה מידי אך לצערנו במבחן התוצאה נכשלנו .
לא נעשה ניסיון לשכנוע הלקוח לקחת דגם אחר אלא רק הצעה מתוך שירות חברי וטוב .
אנו נלמד ממקרה זה ונעשה את הכל להשתפר בעתיד.
צוות Newpc
מוצר:
מחשב נייד G40-80 80e400 tviv
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
15/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המחשב לפני 14 ימים בדיוק, לאחר שווידאתי שזמן ההגעה הוא עד 7 ימי עסקים. בתום שבעה ימים התקשרתי לראות מדוע המחשב עוד לא הגיע וקיבלתי תשובות מתחמקות מאחריות: ״יש עיכובים של חברת המשלוחים, אין לי מה לעשות בנושא״ וכך הלאה.לאחר מכן הובטח לי שהמחשב יגיע עד יום העסקים הבא (שהיה 4 ימים מאוחר יותר כיוון שזה היה יום חמישי), מאז עברו כבר עוד יומיים ואין סימן למחשב.
ממליצה לחשוב פעמיים לפני שאתם רוכשים.
מוצר:
Lenovo yoga yoga 700 14 EIV
תמונת משתמש
שם:
Etay
תאריך:
10/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מחשב דרך חנות new pc שבוע לאחר ביצוע ההזמנה התקשר בחור בשם יובל ואמר שהמחשב חסר במלאי והציע לנו מחשב אחר הסכמנו והבטיח שיזכה אותנו על ההפרש (עד היום לא ראינו ממנו שקל) המחשב הגיע באיחור של כמעט חודש, על המקלדת היו שמני שימוש (שמן, טיפקס, כפתורים לא עובדים , הובטח לנו מקלדת חדשה (גם אותה ל קיבלנו) ) לאחר חצי שנה התעוררה בעיה במערכת ההפעלה, התקשרנו לDELL והם אמרו שהמחשב יובא לארץ באופן לא חוקי, התקשרנו ל"חנות" new pc וגילינו שמי שנותן מענה ללקוחות הוא מוקד שירות לקוחות כללי (מוקד המקבל בדרך כל פניות מלקוחות לאחר סיום שעות הפעילות , מוקד לגיטימי לגמרי אך הם ה"חנות" היחידה שהטלפונים זורמים לשם 24 שעות ביממה , ביררנו קצת באינטרנט ומצאנו את המספר של הבן אדם היחיד שקשור לחנות הזאת , לאחר שיחה ארוכה והתנהגות לא מקצועית (התכתבויות בווצאפ) הוא התחיל להמציא כל מיני שקרים ורק אחרי חודש הגיע טכנאי אישי(שאין לו שום קשר ל dell) ולקח את המחשב 4 ימים אחר כך התקשרנו שוב ליובל (הבן אדם היחיד שעומד מאחורי החברה הזאת) והוא חזר על מה שאנחנו אמרנו (הבעיה במערכת ההפעלה) ואמר שיקח להם עוד כמה שבועות , יום לאחר השיחה יצרנו קשר איתו שוב והוא ניתק לנו את הטלפון בפנים, נכון לעכשיו אנחנו חוששים למחשב.
בנוסף באינטרנט מצאנו 3 כתובות שונות של אותו "סניף" של "החברה" ואנו חושדים בכך שהחנות אינה קיימת כלל .
תגובת החנות:
שלום רב ,
אנו מודים לאיתי על חוות הדעת ושמחים על כך שנתנה לנו האפשרות להגיב.
אמו של איתי אורנה רכשה מאתנו מחשב All in one של חברת לנובו לפני 11 חודשים בעלות של 3980 ש"ח .
בעקבות כך שהמוצר באותו רגע היה חוסר באותו זמן הצענו לאורנה מחשב All in one של חברת דל שנמכר באתרנו במחיר של 4900 ש"ח ללא תוספת תשלום .
מכאן לא ברור על מה היינו צריכים לזכות את הלקוחה ויותר מכך אורנה בעצמה שלחה לנו מייל שבו מופיע השדרוג ללא עלות.
דבר נוסף שלא ברור לנו מחוות דעת זו היא איך אורנה ואיתי אשר פנו אלינו טלפונית ונענו מידית ולאחר השיחה אתם קבלו טלפון ישיר למנהל כתבו שלא הצליחו להשיג אותנו (יש לציין שכל פעם נענו וקיבלו תשובות מהירות) .
לאחר 11 חודשים שימוש פנתה אלינו אורנה על תקלה במחשב, מודבר היה בחג סוכות ולכן התקשינו במעט לקבל תשובה מהיבואן ונאמר לאורנה שלאחר החג המחשב ייאסף למעבדה ויתוקן במסגרת האחריות . המחשב תוקן והוחזר לאורנה בתוך 5 ימים בלבד ואף תוקנה במחשב תקלה שלא הייתה כלל במסגרת האחריות (כמובן שאת זה אורנה לא הזכירה).
המחשב יובא לארץ בצורה חוקית ויש בידנו את כל האישורים לכך .
צוות NEWPC


מוצר:
מחשב All in one p98
תמונת משתמש
שם:
ZackAV
תאריך:
09/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפטופ דרך NewPC לפני יותר משבועיים כאשר האתר ציין שהמוצר יגיע אחרי שבעת ימי עסקים.

שמונה ימי עסקים עברו לפני שיצרתי איתם קשר, הועברתי מאדם אחד לאחר ולבסוף נודע לי שלמרות שהם לא יודעים בדיוק מה קורה עם ההזמנה, זה אמור להגיע עד סוף השבוע ויתקשרו לעדכן אותי. מיותר לציין שלא יצרו איתי קשר והייתי צריך שוב להשאיר פרטים ולחכות לנציג שלבסוף אמר לי מאוד בפשטות שזה מתעכב בעוד שבוע (לפחות) ומהר מאוד הציע פשוט לזכות את העסקה ולשלוח אותי לדרכי.

אז כאן כרגע אני עומד, נאלצתי לבטל את העסקה כי אף אחד לא יכל לתת לי שום מידע על מתי זה יגיע. איבדתי יותר משבועיים שבהם חיכיתי למחשב. התמיכה פשוט לא הייתה טובה.

יש לציין גם שזאת הייתה קנייה גדולה בסך 6800 שח. לא ממליץ לקנות מהאתר.
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח צחי קנה מאתרנו טאבלט Microsoft Surface Pro 4 שנמכר באתרנו במחיר הזול בארץ.
עקב ביקוש רב התקבלו יותר הזמנות מכמות המלאי הזמין באותה עת .
נוצר קשר עם הלקוח והוסבר לו על העיכוב ועל כך שיקבל פיצוי על האיחור הקל .
הלקוח ביקש זיכוי על המוצר ואנו פעלנו לזכותו.

לאחר כמה ימים פנה אלינו הלקוח שוב וביקש שלא נזכה אותו ונוציא לו את המוצר.
מחר יום חמישי צפוי לצאת ללקוח טאבלט משודרג מזה שהזמין שנמכר במחיר גבוהה יותר .

לשמחתנו ברוב ההזמנות (ברוב הגדול) אין איחורים וההזמנות מסופקות בתוך זמן האספקה המצוין באתר ואף קודם לכן .

כשיש איחור אנו מפצים את הלקוח בהתאם .

נשמח לעמוד תמיד לשירות לקוחותינו
צוות NEWPC

מוצר:
Microsoft Surface Pro 4 i5 256 SSD
מוצרים נוספים הנמכרים בניו פי סי
חוות דעת של מוצרים פופולריים בניו פי סי
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר