אורח,
שלום

ניו פי סי (NewPc)

מחשבים ניידים (תל אביב)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
079-9600797
פקס:
לא צויין
כתובת:
האומן 15, תל אביב
דוא"ל:
בעלים:
יובל ולטר השקעות בע”מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בניו פי סי ?
2.09
ציון ממוצע
64
חוות דעת בשנה האחרונה
136
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
2
0
8
6 חודשים אחרונים
5
1
26
שנה אחרונה
16
2
46
כל הזמן
67
2
67
נמצאו 136 חוות דעת גולשים על ניו פי סי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא הגיע אחרי 3 שבועות ואין עם מי לדבר פרט לשרות הודעות
התשלום כמובן עבר (ישראכרט) .
על פי ישראכרט לא ניתן לקבל החזר על כסף ששולם!!!
מוצר:
ssd SD8SBAT-128G
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תיזהרו כמו מאש אני כבר מכין מסמך תביעה משפטי אצל עו"ד.
המחשב הגיע באריזה פתוחה ועם הדבקות פיראטיות, לטענת יובל זה כי האריזה נעשתה במחסן של חברה בבית שאן, המחשב עם תקלות מיומו הראשון התקלות כלל פירמוט מחשב אח"כ פרמוט והתקנת bios ואח"כ גם הלחמת חלקים, יובל לא מוכן לקבל את המוצר שביקשתתי להחזיר תוך 14 יום מהרכישה ושלח אותי למעבדה 4 פעמים כבר, הוא מתחבא מאחורי המעבדה ב דרום ת"א ואומר שאם הם לא יגידו שצריך להחליף הוא לא מחליף את המחשב, המעבדה לאחר מעל 10 פניות לא מגיבה במייל או בהודעה או בווטסאפ לנושא כי היא לא מוכנה להכנס לנושא המסחרי ביני לבין יובל.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
מחשב נייד Yoga 910 80VF0089IV
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר מזמן לא חוויתי משהו מזעזע כל כך בשרות לקוחות: לא היה עם מי לדבר, כשהגעתי למישהו תמיד הבטיחו שיחזרו אלי אבל מעולם לא עשו זאת, הבטיחו זמן אספקה של 7 ימים ולאחר למעלה מ16 יום המוצר עוד לא הגיע, וזאת רק ההתחלה: נציגת שרות שכועסת עלי, הלקוח, על שאני מעז לבוא בטענות ועוד.
בקיצור- להתרחק כמו מאש. עדיף לשלם עוד כמה שקלים וללכת לחנות אחרת.
מוצר:
מחשב נייד Lenovo Yoga 510-15 80VC0015IV
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזהרו מביצוע הזמנה בבית עסק זה !!! בתאריך 12/3 או בסמוך רכשתי מחשב נייד בחברה. לאחר כ7 ימים וטרם הגעת המחשב, ביטלתי את ההזמנה. לאחר אין סוף פניות קבלתי מייל מהחברה שמאשר את ביטול ההזמנה וזכאות להחזר כספי בפחות 100 שח דמי טיפול. עד היום ו חודשיים וחצי אחרי ביטול העסקה, טרם קבלתי החזר כספי כלשהו מהחברה !!!! לא פחות ולא יותר מגניבה !
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
מחשב נייד A
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ להתרחק מהחנות כמו מאש!!!
ביצעתי הזמנה ב4.4, הבטיחו 7 ימי עסקים
בפועל שום דבר מזה לא קרה- המשלוח לא הגיע בכלל, וכל פעם דחו אותי בטענה אחרת שרק עוד כמה ימים והוא מגיע, גם אחרי שהבטיחו שהנה היום הוא מגיע, הוא לא הגיע, חנות שמשקרת ללקוח במצח נחושה!
ביצעתי ביטול עסקה ועד היום לא קיבלתי חזרה את הכסף!
ממליץ לא לקנות בחנות הזאת, ושיעשו בדק בית בדרך ההתנהלות שלהם.
מוצר:
מחשב נייד yoga 510
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
$$$##%%%%### לא לקנות בחנות הזאת...!!!!!!!!!!!%%%%$$#######

לא לקנות בחנות הזאת!!!
לא לקנות בחנות הזאת!!!
לא לקנות בחנות הזאת!!!

קניתי מסך מחשב של סמסונג. אחרי יומיים קיבלתי קבלה במייל. התקשרתי כמה פעמים לשירות לקוחות שזה בעצם שירות הודעות, משאירים הודעה והם חוזרים אלייך, על מנת לוודא האם יגיע שליח אליי או שאולי זה מגיע בדואר רשום או משהו כזה ואז חיכיתי למועד. כמובן שהמסך לא הגיע אחרי 7 ימי עסקים וכשהתקשרתי ל"שירות לקוחות" שזה בעצם בחורה בשם ענבר היא אמרה שמחר יגיע שליח והוא יתקשר אליי חצי שעה לפני שמגיע.
במשך היום התקשרתי אליה שוב כי קראתי חוות דעת על החברה ונלחצתי והיא אמרה שהוא יגיע עד 18:30 בערב ובשום אופן לא הסכימה לתת לי את הטלפון של חברת השליחים ואז כבר ידעתי והבנתי שאין שום חברת שליחים ואף אחד לא בדרך אליי. כמובן שעדיין חיכיתי בעבודה עד 19:00 בערך אבל אף אחד לא הגיע ולא יצר קשר.
היום התקשרו אלי ואמרו לי שיזכו אותי אבל ברור לי שזה לא יקרה אז פניתי לחברת האשראי להמשך טיפול. אני לא יודעת מה יקרה עם הכסף ששילמתי מקווה שיוחזר אליי או שלפחות אקבל את המסך. אם הייתה להם כתובת הייתי הולכת לשם אבל אין עם מי לדבר ואין למי לפנות. הצלחתי להשיג את הטלפון של בעלי החברה יובל אבל מיותר לציין שהוא לא עונה לטלפונים ומתחמק מלתת תשובות.

לא לקנות שם
לא לקנות שם
לא לקנות שם

תחסכו לעצמכם את הבלאגן ואת העוקץ.
לא חסר חברות אמינות ששמות את הלקוח במרכז וחשוב להן לתת שירות..
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
מסך מחשב s24e390hl
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
***היזהרו מקנייה באתר!!!***

רכשתי סוללה לטלפון סלולרי מסוג גלקסי 5 כאשר המשלוח מובטח תוך 10 ימי עסקים.

לאחר שבועיים יצרתי קשר עם החנות לברר מה קורה עם ההזמנה שלי וקיבלתי תשובה שהסוללה הוחזרה ע"י דואר ישראל לחנות ושישלחו שוב עוד באותו היום, הפעם הובטח לי משלוח של 7 ימי עסקים לכל היותר.

לאחר עוד חודש שהסוללה לא הגיעה אליי התקשרתי לחנות ע"מ לקבל החזר כספי ולבטל את ההזמנה. הובטח לי שהכסף יוחזר תוך כמה ימים. ושוב, ההבטחות של החנות לא מומשו. לאחר כמעט חודש שלא קיבלתי את ההחזר הכספי ולא קיבלתי מענה מהחנות נאלצתי להגיש תביעת Paypal, יש לציין שגם לתביעה שלי החנות לא התייחסה וסירבה להחזיר את הכסף! שירות הלקוחות של Paypal הכריע לטובתי בתביעה וקיבלתי את הכסף חזרה בסופו של דבר. מה שלא היה קורה אם לא הייתי רוכש דרך Paypal.

לסיכום:
חיכיתי לסוללה חודשיים.
חיכיתי להחזר כספי עוד חודש, וזה רק לאחר שPaypal הכריחו את החנות להחזיר את הכסף.

אם הייתי יכול הייתי משלם עוד כמה שקלים וקונה מחנות אחרת.
מוצר:
סוללה Galaxy S5 SM-G900F / Galaxy S5 SM-G900T EBBG900BBC
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 6/4/2017 ביצעתי קניה של מחשב נייד. בתאריך 9/4/2017 נשלחה אלי חשבונית. רשום אספקה תוך 7 ימי עסקים עד היום לא הגיע המחשב לחנות הזו אין טלפון להתקשרות אלא שרות הודעות בלבד. לאחר שהבנתי שהמחשב לא יגיע ביטלתי את הקניה וביקשתי אישור על הביטול במייל שכמובן לא הגיע. אני מתכוון לגשת למשטרה ולהתלונן על הונאה ויש לי את כל המסמכים בעניין. כרגע הכל תקוע. הם הבטיחו החזר תוך 14 ימי עסקים אבל לפי ההתנהלות אני לא מאמין להם.
כמו כן אני אפנה לישראכרט לבטל את העיסקה.
לא לקנות בחנות זו!!!
לפי כל הביקורות נראה כמו עוקץ לסחוט כסף מהקונים!!!
מוצר:
מחשב נייד ה Toshiba Satellite P50-C-14Q
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה דרך האתר היה קלה ונוחה, ציינתי בהזמנה שהסוללה דחופה לי מאוד וקבלתי את הסוללה ממש מהר לאחר שקבלתי את הסוללה התקשרתי לשאול מספר שאלות ונענתי במקצועיות ואדיבות , אין ספק שאחזור לקנות שוב
מוצר:
סוללה מקורית לטלפון נייד Galaxy s5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה היתה קלה ונוחה, השירות היה אדיב ומקצועי
המחשב הגיע תוך יומיים מיום ההזמנה-אני ממליצה בחום.!
מוצר:
מחשב נייד 2A0A001IL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר המתנה של שבועיים, התקשרתי לשירות לקחות, קיבלתי תשובה שהמוצר לא נמצא במלאי, למרות זמן הספקה 7 ימים.
פקידה בשם ענבר הסבירה לי, שביטול של הזמנה והחזר כספי יקח עוד שבועיים.
פשוט ביזבוז זמן. המחשב הזה הייה מיועד כמתנה. אבל כל מתנה טובה בזמן.
מוצר:
מחשב נייד X540SA-XX178D
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זוהי החוויה הגרועה ביותר היה לי אי פעם עם קנייה באינטרנט. הזמנתי מחשב נייד בסוף ינואר ו שילמתי 3240 שקלים. לאחר שבועיים , כשהמחשב לא הגיע, התקשרתי לחברה. אמרו לי שהמחשב יגיע בשבוע הבא. כמובן שהמחשב לא הגיע כפי שהובטח לי אז התקשרתי אליהם שוב ושוב אמרו לי בשבוע הבא. זה נמשך במשך חודשיים, עד שהבנתי שאין סיכוי לקבל את המחשב ואז ביקשתי החזר כספי. לקח זמן וויכוחים עד ששלחו אישור במייל להחזר כספי מלא. עכשיו עברו כבר 4 חודשים ואני לא קיבלתי שום החזר או מחשב. כאשר אני מתקשרת אליהם הם תמיד אומרים שהם יחזרו עליי ולעולם לא עושים את זה. מזהירה את כולם לא להזמין באתר זה. אינני יודעת האם אני בעולם אקבל את הכסף בחזרה ועכשיו אין לי גם אפשרות לקנות מחשב אחר.
תגובת החנות:
שלום רב ,
אנו מודים ללקוחה על חוות דעת ושמחים שנתנה לנו האפשרות להגיב .
הלקוחה אלינר רכשה מאתנו מחשב נייד TP301UA שנמכר באתרנו במחיר הזול בארץ .
לצערנו ולרוע מזלנו בחודש פברואר היה לנו מספר בעיות אספקה.
ברגע שנודע לנו על עיכוב בימי האספקה נוצר קשר עם הלקוחה והוצע לה מספר אופציות .
אחת האופציות היתה לבצע החזר מלא של התשלום ואופציה נוספת להמתין להגעת המוצר בהתאם לצפי האספקה.
הלקוחה בחרה להמתין להגעת המוצר .
לאחר שהבנו שיש עיכוב נוסף נוצר קשר עם הלקוחה והיא בקשה לבחור באופציה של זיכוי .
לאחר מספר ימים יצרה אתנו קשר הלקוחה ובקשה להכניס את ההזמנה מחדש ואנו פעלנו לעשות כך .
לצערנו המלאי שהגיע לספק נמכר ואנו זיכינו את הלקוחה בהתאם .
הלקוחה קבלה זיכוי והחזר מלא של התשלום ולא ידוע לנו על בעיה בנושא זה .
אנו נשמח לעמוד לשירות הלקוחה ולשירות כלל לקוחותינו בכל עת.
צוות NEWPC


מוצר:
מחשב נייד Asus Transformer Book Flip TP301UA-DW071T
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
11 יום לאחר ההזמנה, התקשרתי לשאול מה קורה עם ההזמנה, אמרו לי "עוד כ- 4 יום", לאחר שהודעתי להם כי המחשב ממש נדרש לי לעבודה הבטיחו שיחזרו אלי "בקרוב" לנסות לזרז... לא חזרו
תגובת החנות:
שלום רב ,
אנו מודים ללקוח על חוות דעת ושמחים שנתנה לנו האפשרות להגיב .
הלקוח רכש מאתנו מחשב נייד Chromebook שנמכר באתרנו במחיר הזול בארץ .
כמו שכתוב בדף המוצר וכמו שהיה כתוב ללקוח בהזמנה אנו מתחייבים לספק את המוצר ללקוח בתוך 7 ימי עסקים .
לצערנו חברות המשלוחים לא עובדות בימי חג ואלה לא נספרים כימי עסקים.
את זה הלקוח כמובן שכח לציין .
עקב רצוננו לספק את שביעות רצונו וכמובן את שמחתו של הלקוח מהקניה הוצאנו את הדגם החדש והמתקדם יותר ללא תוספת תשלום .
אנו שמחנו לעמוד לשירות הלקוח ונשמח לעמוד לשירות כלל לקוחותינו בכל עת .
צוות NEWPC
מוצר:
מחשב נייד Chromebook 100S 80QN000EIV
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1.בתאריך 09.02.2017 הזמנתי מחשב נייד Asus Zenbook Flip UX560UQ-FJ051T על סך 6,200 ₪.
2. בתאריך 09.02.2017 נפתח ערעור עסקה בפייפל (חברה בינ"ל לתשלומים באינטרנט).
3. בתאריך 12.02.17 קבלתי הודעה מהספק UPS שמספר המעקב של המשלוח הוא: W51780125660 ולאחר שיחה נוספת עמך בקשתי שיחזירו את המשלוח בחזרה לעסק.
4. בתאריך 14.02.2016 המשלוח הוחזר אליך על פי מספר המעקב של החבילה.
5. בתאריך 26.02.2017 נסגר ערעור העסקה בפייפל משום שהגענו להסכמה טלפונית שאשלם לך בנוסף עוד 100 ₪ דמי ביטול עסקה ואתה תחזיר לי את כספי.
6. בתאריך 26.02.17 מיד עם ביטול הערעור שולמו לך 100 ₪ דמי ביטול.
7. בתאריך 21.03.17 לאחר ששוחחנו בטלפון והוסבר לי שהדרך היחידה לזכות אותי הוא בעזרת חשבון הבנק נשלח אליי אימייל ובו התבקשתי לרשום את פרטי חשבון הבנק שלי, נאמר לי שיזוכה חשבון הבנק שלי כבר יום יומיים לאחר מכן ואמרתי שלא אקבל עיכוב ותירוצים נוספים ונאמר לי שלא יהיו עיכובים.
8. על אף שחלפו כבר למעלה מ47 ימים מאז מועד התשלום - טרם זוכיתי בעבור העסקה.
9.בתאריך 26.03.17 נשלח לבית העסק מכתב התראה לפני כתב תביעה שבו ניתנו לבית העסק 10 ימים להסדר התשלום.
10.בתאריך 26.03.17 בשעה 09:54 התקבלה תגובתו של בית העסק:" כמו שנאמר לו ביום חמישי , אני אבדוק מול הנהלת חשבונות היום ונבצע העברה".
11. יש להדגיש ולומר שכתב תביעה הוגש לבית המשפט,מחכה כבר לתגובת העסק בנושא, יש להימנע מקנייה מחנות זו, ראו הוזהרתם "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" !!!
תגובת החנות:
שלום רב ,

אנו מודים ללקוח על חוות דעת ושמחים שנתנה לנו האפשרות להגיב

לצערנו חוות דעת לא תואמת המציאות כלל וניתן לראות זאת לפי הדירוג הלקוח .

הלקוח כתב שהמשלוח הגיע באיחור רב ומחוות דעת ניתן לראות שיומיים לאחר ההזמה כבר היה ניסון הפצה של המשלוח .

הלקוח ביקש לבטל מאתנו את ההזמנה לאחר שהמשלוח כבר יצא אליו ובהתאם לכך חיכינו שהמשלוח יחזור.

לצערנו הלקוח לא המתין שהמשלוח יחזור ומיד פנה לתביעה בpaypal על כל הסכום ההזמנה וזאת למרות שסוכם על דמי ביטול עסקה בהתאם
לחוק .

בשביל למנוע מקרה של זיכוי כפול (כמו שקרה לנו מספר רב של פעמים בעבר) בקשנו לבדוק שהנושא בpaypal נסגר .

אנו נמשיך את הטיפול מול הלקוח עד לפתרון מלא של הסוגיה .

לשמחתנו עד היום לא נאלצנו לטפל בנושא של תביעות ולא קיבלנו שום תביעה מלקוח זה.

אנו זמינים לשירות הלקוח ולשירות כלל לקוחותינו בכל עת .

צוות NEWPC .
מוצר:
מחשב נייד Zenbook Flip UX560UQ-FJ051T
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקווה שיותר אנשים יבואו לבדוק חוות דעת על העסק הזה לפני שיעשו את הטעות של לרכוש פה. שירות מחפיר כמו שכתבו פה בצדק "על גבול הפלילי", בפרט מהבעלים של החברה יובל. שום דבר לא מגיע בזמן, שום הבטחה לא מתקיימת, שום החזר לאשראי לא מבוצע כראוי, אף אחד לא חוזר אלייך ואין עם מי לדבר כשהבעלים עצמו משקר ואז מסנן. למען הסר ספק, יש לי מלא שיחות מוקלטות מהחודשיים האחרונים מלאות בשקרים והבטחות שלא קוימו. העסק הזה לא צריך להופיע בזאפ, חבל על כל לקוח שנשרף איתם.
תגובת החנות:
ששלום רב ,
אנו מודים ללקוח על חוות דעת ושמחים שנתנה לנו האפשרות להגיב .
הלקוח דור רכש מאתנו מחשב לנובו ideapad 510s שנמכר באתרנו במחיר הזול בארץ .
הלקוח קיבל שירות מצוין ושירות אישי מיובל הבעלים של החברה והוא אף אודה על כך .
לאחר השיחה ענבר משירות הלקוחות יצרה קשר עם הלקוח והמשיכה את הטיפול מול הלקוח .
ענבר בקשה מהלקוח ליצור אתה קשר בכל שאלה ושהיא זמינה בשבילו תמיד.
מכאן לא ברור מדוע נכתבה חוות דעת זאת .
הלקוח מוזמן ליצור קשר עם שירות הלקוחת מוקד 24 שעות 03-5123178 .
אנו נשמח לעמוד לשירות הלקוח ולשירות כלל לקוחותינו בכל עת .
צוות NEWPC .
מוצר:
מחשב נייד Ideapad 510S-14 80UV0034IV
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא שולחים בזמן, לא מעדכנים שההזמנה מתעכבת, לא מחזירים טלפונים. נראה שהם מוכרים דברים שאין להם במלאי.
תגובת החנות:
שלום רב ,
אנו מודים ללקוח על חוות דעת ושמחים שנתנה לנו האפשרות להגיב .
סדרת ה95BX3154 זמינה אצלנו תמיד במלאי ומסופקת באספקה מהירה מאוד , לא ידוע לנו על מקרה של עיכוב באספקה או שמוצר לא סופק מסדרה זו .
אנו נשמח עם הלקוח ייצור אתנו קשר בכדי שנוכל לתת לו את השירות הטוב ביותר .
מוקד 24 שעות 03-5123178 .
אנו נשמח לעמיד לשירות הלקוח ולשירות כלל לקוחתינו בכל עת.
צוות NEWPC .
מוצר:
מחשב 95BX3154-12
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 12.2.17 רכשתי מחשב נייד מהאתר של NEWPC לאחר שיחת טלפון שהובטח לי שהמחשב יגיע תוך 5 ימים ואוכל להגיע לחנות לאסוף אותו בעצמי.
כעבור שבוע עדיין נאמר לי שהמחשב לא הגיע והבטיחו לי שתוך שבוע הוא בטוח יגיע.
המתנתי עוד שבוע ועדיין המחשב לא הגיע... עד שבתאריך 27.2.17 כעבור למעלה משבועיים! הודיעו לי שלא יוכלו לספק לי את הדגם הזה ולכן ביטלתי את ההזמנה וקניתי במקום אחר על המקום. גם הזיכוי שהבטיחו לי לאחר שביטלו את הרכישה לא עבר ביום 27.2.17 כמו שהבטיחו, ורק לאחר שפניתי לחברת האשראי הם זיכו אותי על החיוב של המחשב שהזמנתי ולא קיבלתי. עצה שלי - תתרחקו מהחנות הזאת ותרחיקו גם אחרים... חוסר אמינות על הגבול הפלילי.
תגובת החנות:
שלום רב ,
אנו מודים ללקוח על חוות דעת ושמחים שנתנה לנו האפשרות להגיב ולהתנצל בפני דני .
הלקוח דני רכש מאתנו מחשב נייד אסוס שנמכר באתרנו במחיר הזול בארץ .
לצערנו כמו שקרה מספר פעמים בחודש זה טעות מלאי של הספק גרמה לעיכוב במשלוח .
אנו היינו בקשר רציף עם דני והצענו לו מספר חלופות .
דני בחר באופציית הזכוי והוא קיבל החזר כספי מלא.
ברצוננו לציין שנושא האספקות טופל בצומת לב רבה ואנו חווים שיפור משמעותי בנושא זה .
רוב ההזמנות מסופקות יום לאחר ההזמנה באמצעות חברות המשלוחים הטובות בארץ .
אנו נמשיך להשתפר ולעמוד לשירות כלל לקוחותינו בכל עת .
צוות NEWPC
מוצר:
מחשב נייד X556UA-XO258D
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו את הטאבלט שמאן להגיע שבועות ארוכים. כל פעם סיפרו שהנה הוא מגיע
, כבר פה, נעצר במכס ועוד סיפורים רבים. שבועות אחרי שבעת הימים שהובטחו מלכתחילה ביקשנו לבטל את העסקה. כאן התחילה שרשרת של דחיות טלפוניות ובסוף אמרו שיזכו את כרטיס האשראי שלנו בראשון לחודש העוקב בגלל שיש להם תזרים מזומנים לא יכולים לזכות קודם.
להבהיר, בזמן הזה כבר שילמנו תשלום אחד מתוך שניים , זה אומר כבר שולם עבור מחצית המוצר ועדיין מסרבים לזכות אותנו בתואנה שהם עסק גדול שמנהל תזרים מזומנים.
לצערי לא קראתי חוות דעת לפני שהמוצר הוזמן. ממליצים להמנע מהחנות.
תגובת החנות:
שלום רב ,
אנו מודים ללקוח על חוות דעת ושמחים שנתנה לנו האפשרות להגיב .
הלקוח עידו רכש מאתנו טאבלט סרפייס פרו 4 שנמכר באתרנו במחיר הזול בארץ .
לצערנו עקב טעות של הספק ההזמנה התעכבה ואנו התנצלנו והצענו מספר הצעות וחלופות כפיצוי.
הלקוח בחר בהצעת הזיכוי ואנו בצענו החזר מלא של התשלום ללא דמי ביטול .
אנו למדנו ממקרה זה ומחוות הדעת ונעשה הכל להשתפר .
נשמח גם אם לקוחותינו הרבים (רבים מאוד) שקנו מאתנו והיו מרוצים יכתבו חוות דעת חיוביות .
אנו עומדים לשירות עידו ולשירות כלל לקוחתינו בכל עת .
צוות NEWPC
מוצר:
טאבלט surf Surf tablet
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד דאגתי כשראיתי את הביקורות. המחשב הגיע יומיים אחרי מה שחשבתי. לאורך הדרך קיבלתי כל הזמן מענה אדיב ועזרה. אספתי את הטלפון מחנות מחשבים ברחוב י.ל.פרץ בתל אביב.
מוצר:
מחשב נייד zenbook ux330
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה ב- 26.02.17. עשרה ימים לאחר מכן המחשב עדיין לא הגיע ובשירות לקוחות התקבלו תגובות שונות. או שצריך לבדוק במחסן או שניסיון מסירה כבר בוצע (למרות שלא התקשרו ותמיד נמצא מישהו בבית).
בפעם השלישית נאמר שיגיעו עוד יום או יומיים.
ביקשתי לבטל את ההזמנה, הובטח החזר כספי תוך 14 ימים ושאוודא בהמשך.
לא ממליץ לקנות בחנות הזו.
*המצלמה כללית- תקראו תגובות לפני שאתם מזמינים*
תגובת החנות:
שלום רב ,
אנו מודים ללקוח איגור על חוות הדעת ושמחים שנתנה לנו האפשרות להגיב .
איגור הזמין באתרנו מחשב נייד מסוג lenovo thinkpad edge e550 שנמכר באתרנו במחיר הזול בארץ מהיבואן הרשמי .
אנו אף מבצעים משלוח ישירות מהיבואן ללקוח בשביל לנסות לזרז את זמני האספקה ( 7 ימי עסקים ) .
ללקוח נעשו שתי ניסיונות הפצה שלצערנו הלקוח לא היה זמין לקבל את המשלוח ונאמר ללקוח שלמרות שכבר חויבנו על משלוח אנו נבקש להוציא משלוח נוסף .
זמן המשלוח היה צפוי להיות ביום העסקים השביעי .
הלקוח לא רצה לקבל את המחשב וביקש לבטל את ההזמנה .
לסיכום מחוות דעת קודמות ניתן להבין שאנו יודעים להתנצל ולפצות שיש צורך בכך .
אנו נשמח לעמוד לשירות איגור ולשירות כלל לקוחתינו בכל עת .
צוות NEWPC
מוצר:
מחשב נייד ThinkPade Edge E550
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סבלנות ומקצועיות. מנהל החנות בעצמו ענה לי על כל השאלות, והתקשרתי הרבה יותר מפעם אחת. עשיתי בדיקה ב- 3 חנויות, למדתי את רזי המחשב הנייד בהליכה, קיבלתי מענה סבלני ומקצועי. שומרת את הטלפון לקניות הבאות. תודה רבה!
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
מחשב נייד Q302LA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנת מחשב נייד בתאריך: 29.12.16 בשעה 12:26
בתאריך 9.2 ביקשתי לבטל העסקה לאחר שרשור עניינים ארוך.
היום, 2.3.17, טרם קיבלתי כספי בחזרה. לידיעתכם.

כלל השרשור נשלח למערכת זאפ כי הוא ארוך מכדי להתפרסם כאן.
מוצר:
מחשב נייד Inspiron 11-3169 CONVERTIBLE 2-IN-1Core
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרך האינטרנט את המסך, קנייה דיגיטלית רגילה לחלוטין.
באתר כתוב "עד 7 ימי עבודה", לאחר שהזמנתי ועבר שבוע והתקשרתי אמרו לי שאני גר מעבר לקו הירוק ובתנאי האתר כתוב שלא מתחייבים לשבוע, שאלתי תוך כמה זמן זה יגיע ואמרו לי ש"בקרוב". לאחר עוד כמעט שבוע שלחתי הודעה ואמרו לי שיגיע עוד למחרת, שאלתי "בדוק?" אמרו לי "כן". כעבור שבוע שאלתי איך זה הגיוני שזה לא הגיע ואמרו לי את אותם התירוצים של השבוע הראשון, שאלתי מתי יגיע, "תחילת שבוע הבא" נענתי. כיום ערב יום שלישי, תחילת שבוע זה ראשון שני והתפשרתי גם על שלישי אבל גם היום לא הגיע. אני כבר לא מאמין למילה שלהם, אגב הנציגה אמרה שתחזור עליי לפחות ב-2 מהמקרים ולא חזרה בכלל, בקיצור, תחסכו לעצמכם זמן ולכו לחנות אחרת. פשוט בושה.
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מודים ללקוח על חוות הדעת ושמחים על האפשרות שנתנה לנו להגיב .
הלקוח אריה קנה אצלנו מסך מחשב אסוס שנמכר אצלנו במחיר הזול בארץ וזמין גם עכשיו באספקה מיידית .
הלקוח גר במקום שחברות המשלוחים שאנו עובדים אתן לא מגיעות אליו והצענו לו לקבל את המשלוח בכל מקום אחר .
אנו אף התחייבנו לספק את מסך המחשב יום לאחר שימסור לנו כתובת חלופית .
לצערנו הלקוח לא מסר לנו כתובת חלופית ואנו בדקנו מספר רב של חברות משלוחים שלא הסכימו לבטח את המשלוח לכתובת הלקוח .
הכל הוסבר ללקוח בצורה מכובדת וחיננית וכל פניה של הלקוח נענתה במהירות .
כמו תמיד אנו עומדים לשירות כלל לקוחתינו בכל עת .
צוות NEWPC.
מוצר:
מסך מחשב VG248QE 144Hz
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המחשב וקיבלתי תגובה מהירה של חיוב האשראי ומייל עם חשבונית. מכאן והלאה הכל היה גרוע - במקום 7 ימי עסקים, אמרו לי להמתין, ועוד יומיים ועוד מריחה, עד שלאחר 3 שבועות הסכימו לבטל את ההזמנה כי אין להם את המחשב במלאי.
הבטיחו החזר לאשראי תוך 14 ימי עסקים. לאחר 14 ימי עסקים התקשרתי לחברת האשראי - הם אמרו שלא הייתה כל הוראה להחזר כספי מצד החנות.
רק כשאיימתי בתביעה, קיבלתי תגובה (מהירה, יש לציין), שאקבל החזר אחרי ה 1 לחודש = בפועל, בעוד חודש....
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו רוצים לנצל את אפשרותינו להגיב ולהתנצל שוב בפני הלקוח .
אנו מכרנו ללקוח מחשב נייד דל 5368 שנמכר באתרנו במחיר הזול בארץ.
עקב טעות/אי הבנה בינינו לבין היבואן ההזמנה התעכבה מעבר לזמן הצפוי.
הצענו ללקוח להמתין ולקבל דגם טוב יותר כפיצוי או לקבל זיכוי .
הלקוח בחר לקבל זיכוי ובוצע החזר מלא של התשלום .
נשמח אם הלקוח יבדוק אותנו שוב בכל זמן שיבחר .
אנו זמינים תמיד לשרות הלקוח ולשירות כלל לקוחתינו .
צוות NEWPC
מוצר:
מחשב נייד N5368-3744
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד של לנובו מהחנות, המחיר היה מאוד זול אבל המשלוח איחר בכמה ימים, לאחר כמה שיחות איתם (וגם כן עצבים) המחשב הגיע.
מה שאני יכול לומר לטובתם זה שכן ניסו לעזור לי כמה שיכלו (למרות שבסופו של דבר הפנו אותי ללנובו עצמם, אך עדיין תומך בניסיון שלהם לפחות)
אישית כנראה אני לא יזמין מהם יותר (בגלל ההבטחה של משלוח ב7 ימים עסקים והגיע לאחר כמה ימי איחור).
תגובת החנות:
הלקוח תומר הזמין מאתנו מחשב ideapad 310 שנמכר באתרנו במחיר הזול בארץ .
נעשו שתי ניסיונות הפצה ללקוח ולבסוף המחשב סופק ביום העסקים השביעי עם חברת המשלוחים UPS.
לאחר שקיבל את המחשב הלקוח פנה אלינו לעזרה בהתקנה ואנו נסינו לתת את מרב המידע והתמיכה מניסיוננו.
הלקוח בעצתנו פנה לתמיכה של חברת לנובו שחשבנו שידעו לענות טוב יותר על שאלותיו .
אנו שמחים שהלקוח מרוצה מהמחשב שקנה ובטוחים שהוא יהנה ממנו מאוד .
אנו זמינים לשירותו של תומר ולשירות כלל לקוחותינו בכל עת .
צוות NEWPC
מוצר:
מחשב נייד ideapad 310 - 15ikb
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר