אורח,
שלום

ניו פי סי (NewPc)

מחשבים ניידים (תל אביב)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
03-5123178
פקס:
לא צויין
כתובת:
האומן 15, תל אביב
דוא"ל:
בעלים:
יובל ולטר השקעות בע”מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
53
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בניו פי סי ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
4
3 חודשים אחרונים
4
1
17
6 חודשים אחרונים
10
1
28
שנה אחרונה
21
2
30
כל הזמן
65
2
51
נמצאו 118 חוות דעת גולשים על ניו פי סי
תמונת משתמש
שם:
Ruth
תאריך:
22/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד דאגתי כשראיתי את הביקורות. המחשב הגיע יומיים אחרי מה שחשבתי. לאורך הדרך קיבלתי כל הזמן מענה אדיב ועזרה. אספתי את הטלפון מחנות מחשבים ברחוב י.ל.פרץ בתל אביב.
מוצר:
מחשב נייד zenbook ux330
תמונת משתמש
שם:
igor
תאריך:
17/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה ב- 26.02.17. עשרה ימים לאחר מכן המחשב עדיין לא הגיע ובשירות לקוחות התקבלו תגובות שונות. או שצריך לבדוק במחסן או שניסיון מסירה כבר בוצע (למרות שלא התקשרו ותמיד נמצא מישהו בבית).
בפעם השלישית נאמר שיגיעו עוד יום או יומיים.
ביקשתי לבטל את ההזמנה, הובטח החזר כספי תוך 14 ימים ושאוודא בהמשך.
לא ממליץ לקנות בחנות הזו.
*המצלמה כללית- תקראו תגובות לפני שאתם מזמינים*
מוצר:
מחשב נייד ThinkPade Edge E550
תמונת משתמש
שם:
טובי
תאריך:
12/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סבלנות ומקצועיות. מנהל החנות בעצמו ענה לי על כל השאלות, והתקשרתי הרבה יותר מפעם אחת. עשיתי בדיקה ב- 3 חנויות, למדתי את רזי המחשב הנייד בהליכה, קיבלתי מענה סבלני ומקצועי. שומרת את הטלפון לקניות הבאות. תודה רבה!
מוצר:
מחשב נייד Q302LA
תמונת משתמש
שם:
nissimea
תאריך:
02/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנת מחשב נייד בתאריך: 29.12.16 בשעה 12:26
בתאריך 9.2 ביקשתי לבטל העסקה לאחר שרשור עניינים ארוך.
היום, 2.3.17, טרם קיבלתי כספי בחזרה. לידיעתכם.

כלל השרשור נשלח למערכת זאפ כי הוא ארוך מכדי להתפרסם כאן.
מוצר:
מחשב נייד Inspiron 11-3169 CONVERTIBLE 2-IN-1Core
תמונת משתמש
שם:
Arie
תאריך:
28/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרך האינטרנט את המסך, קנייה דיגיטלית רגילה לחלוטין.
באתר כתוב "עד 7 ימי עבודה", לאחר שהזמנתי ועבר שבוע והתקשרתי אמרו לי שאני גר מעבר לקו הירוק ובתנאי האתר כתוב שלא מתחייבים לשבוע, שאלתי תוך כמה זמן זה יגיע ואמרו לי ש"בקרוב". לאחר עוד כמעט שבוע שלחתי הודעה ואמרו לי שיגיע עוד למחרת, שאלתי "בדוק?" אמרו לי "כן". כעבור שבוע שאלתי איך זה הגיוני שזה לא הגיע ואמרו לי את אותם התירוצים של השבוע הראשון, שאלתי מתי יגיע, "תחילת שבוע הבא" נענתי. כיום ערב יום שלישי, תחילת שבוע זה ראשון שני והתפשרתי גם על שלישי אבל גם היום לא הגיע. אני כבר לא מאמין למילה שלהם, אגב הנציגה אמרה שתחזור עליי לפחות ב-2 מהמקרים ולא חזרה בכלל, בקיצור, תחסכו לעצמכם זמן ולכו לחנות אחרת. פשוט בושה.
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מודים ללקוח על חוות הדעת ושמחים על האפשרות שנתנה לנו להגיב .
הלקוח אריה קנה אצלנו מסך מחשב אסוס שנמכר אצלנו במחיר הזול בארץ וזמין גם עכשיו באספקה מיידית .
הלקוח גר במקום שחברות המשלוחים שאנו עובדים אתן לא מגיעות אליו והצענו לו לקבל את המשלוח בכל מקום אחר .
אנו אף התחייבנו לספק את מסך המחשב יום לאחר שימסור לנו כתובת חלופית .
לצערנו הלקוח לא מסר לנו כתובת חלופית ואנו בדקנו מספר רב של חברות משלוחים שלא הסכימו לבטח את המשלוח לכתובת הלקוח .
הכל הוסבר ללקוח בצורה מכובדת וחיננית וכל פניה של הלקוח נענתה במהירות .
כמו תמיד אנו עומדים לשירות כלל לקוחתינו בכל עת .
צוות NEWPC.
מוצר:
מסך מחשב VG248QE 144Hz
תמונת משתמש
שם:
kessnere
תאריך:
28/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המחשב וקיבלתי תגובה מהירה של חיוב האשראי ומייל עם חשבונית. מכאן והלאה הכל היה גרוע - במקום 7 ימי עסקים, אמרו לי להמתין, ועוד יומיים ועוד מריחה, עד שלאחר 3 שבועות הסכימו לבטל את ההזמנה כי אין להם את המחשב במלאי.
הבטיחו החזר לאשראי תוך 14 ימי עסקים. לאחר 14 ימי עסקים התקשרתי לחברת האשראי - הם אמרו שלא הייתה כל הוראה להחזר כספי מצד החנות.
רק כשאיימתי בתביעה, קיבלתי תגובה (מהירה, יש לציין), שאקבל החזר אחרי ה 1 לחודש = בפועל, בעוד חודש....
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו רוצים לנצל את אפשרותינו להגיב ולהתנצל שוב בפני הלקוח .
אנו מכרנו ללקוח מחשב נייד דל 5368 שנמכר באתרנו במחיר הזול בארץ.
עקב טעות/אי הבנה בינינו לבין היבואן ההזמנה התעכבה מעבר לזמן הצפוי.
הצענו ללקוח להמתין ולקבל דגם טוב יותר כפיצוי או לקבל זיכוי .
הלקוח בחר לקבל זיכוי ובוצע החזר מלא של התשלום .
נשמח אם הלקוח יבדוק אותנו שוב בכל זמן שיבחר .
אנו זמינים תמיד לשרות הלקוח ולשירות כלל לקוחתינו .
צוות NEWPC
מוצר:
מחשב נייד N5368-3744
תמונת משתמש
שם:
Tomer
תאריך:
18/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד של לנובו מהחנות, המחיר היה מאוד זול אבל המשלוח איחר בכמה ימים, לאחר כמה שיחות איתם (וגם כן עצבים) המחשב הגיע.
מה שאני יכול לומר לטובתם זה שכן ניסו לעזור לי כמה שיכלו (למרות שבסופו של דבר הפנו אותי ללנובו עצמם, אך עדיין תומך בניסיון שלהם לפחות)
אישית כנראה אני לא יזמין מהם יותר (בגלל ההבטחה של משלוח ב7 ימים עסקים והגיע לאחר כמה ימי איחור).
תגובת החנות:
הלקוח תומר הזמין מאתנו מחשב ideapad 310 שנמכר באתרנו במחיר הזול בארץ .
נעשו שתי ניסיונות הפצה ללקוח ולבסוף המחשב סופק ביום העסקים השביעי עם חברת המשלוחים UPS.
לאחר שקיבל את המחשב הלקוח פנה אלינו לעזרה בהתקנה ואנו נסינו לתת את מרב המידע והתמיכה מניסיוננו.
הלקוח בעצתנו פנה לתמיכה של חברת לנובו שחשבנו שידעו לענות טוב יותר על שאלותיו .
אנו שמחים שהלקוח מרוצה מהמחשב שקנה ובטוחים שהוא יהנה ממנו מאוד .
אנו זמינים לשירותו של תומר ולשירות כלל לקוחותינו בכל עת .
צוות NEWPC
מוצר:
מחשב נייד ideapad 310 - 15ikb
תמונת משתמש
שם:
חני
תאריך:
16/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הובטח משלוח בתוך 7 ימי עסקים, וכשהם עברו התקשרתי לשירות הלקוחות שוב ושוב, בכל פעם לקחו ממני פרטים ולא חזרו. כשלבסוף הצלחתי לדבר עם בנאדם אמיתי הובטח לי שהמחשב מתעכב קצת אבל יגיע בעוד יומיים. הוא לא הגיע. עברו שבועיים, ואני עדיין בטלפונים הלוך וחזור איתם (רק הלוך, בעצם. הם לא טורחים לחזור). הם הציעו לי כפיצוי מחשב שלטענתם ייתר טוב ממה שהזמנתי, אבל המפרט הטכני שלו (שלקח 4 שעות, ו5 שיחות טלפון מצדי עד שטרחו לשלוח אותו) זהה בחלקו האחד, וגרוע יותר בחלקו השני.
תגובת החנות:
הלקוחה חני הזמינה מחשב אסוס TP301UA שנמכר באתרנו במחיר הזול בארץ .
לצערנו כמו שקרה לנו בעבר במקרים בודדים בעקבות המחיר האטרקטיבי נמכרו מספר רב של מחשבים ונוצר מצב שחסר לנו יחידה לאספקה.
נוצר קשר עם הלקוחה והצענו לה להמתין ולקבל דגם עם דיסק SSD מלא וטוב בהרבה ללא תוספת תשלום .
בכל פעם שהלקוחה התקשרה היא קבלה שירות מצוין ממוקד השירות ואנשי השירות והיא אף הודתה לנו על כך .
לאחר כתיבת חוות הדעת הלקוחה חזרה אלינו ובקשה לקבל את המחשב ושמחה מאוד על השדרוג, מכאן לא ברור מדוע נכתבה חוות זאת .
אנו ניצור קשר עם הלקוחה נספק לה את המחשב המשודרג ונדאג שתהיה הכי מרוצה ושמחה מקניה זו.
כמו תמיד אנו לומדים מכל חוות דעת עושים הכל להשתפר ועומדים לשירות כלל לקוחותינו בכל עת .
צוות NEWPC

מוצר:
מחשב נייד Asus Transformer Book Flip TP301UA-DW120T
תמונת משתמש
שם:
Ugarit
תאריך:
13/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באמצע אוקטובר.
ביטלתי אחרי 21 יום שהמחשב לא הגיע אלי, כל פעם סיפורים אחרים וכל פעם שקרים שמבטלים את השקרים הקודמים.
הבנתי עם מי יש לי עסק, ביטלתי את הקנייה.
מאז ועד היום. ה13 לפברואר 2017. סדר גודל של 4 חודשים עברו, ועדיין לא קיבלתי את כספי חזרה. פונה אליהם עכשיו עם עורך דין!!!

קיצר, להימנע להימנע להימנע!!!
תגובת החנות:
הלקוח בצעה הזמנה למחשב נייד מסוג לנובו יוגה שנמכר באתרנו במחיר הזול בארץ .
אנו סיפקנו מספר רב של הזמנות ולצערנו נוצר מצב שיש לנו הזמנה אחת שאין באפשרותינו לספק בזמן האספקה.
נוצר קשר עם הלקוח התנצלנו והצענו כפיצוי להמתין מספר שבועות להגעת דגם עם המעבד המתקדם יותר ללא תוספת תשלום.
הלקוח הסכים והמתין להגעת המוצר.
לצערנו האספקה התעקבה מעבר לזמן הצפוי ולהקוח ביקש לבטל את ההזמנה ולקבל את כספו חזרה.
אנו בצענו החזר מלא ללא דמי ביטול לאותו אמצעי תשלום שהלקוח שילם דרכו .
שלושה ימים לאחר ביצוע הביטול הגיע המחשב עם המעבד המתקדם למלאי ורצינו לספק ללקוח את המחשב אבל זה כבר רכש בחנות אחרת .
מאז ביטול העסקה הלקוח לא יצר אתנו קשר בשום טענה ובמידה ואכן קיימת בעיה בהחזר התשלום אנו ניצור קשר עם חברת האשראי ונדאג לכך שהלקוח יקבל את כל כספו חזרה .
אנו עומדים לשירות כלל לקוחותינו בכל עת
מוצר:
מחשב נייד Lenovo Yoga 900 13 80MK00D3IV
תמונת משתמש
שם:
Liadd
תאריך:
07/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אפילו הכתובת לא אמיתית.
שימו לב כי האשמים הם גם אלו שנופלים בפח!
חיפוש קצר לפני שמשלמים
תגובת החנות:
שלום רב,
כמו שכתבנו בתגובה קודמת אנו לאחרונה מקבלים מספר רב של חוות דעת . שמדובר בחוות דעת שלילית ויש צורך להתנצל בפני הלקוח אנחנו יודעים לעשות זאת וניתן לראות זאת בחוות הדעת הקודמות לזו.
אנו לא מכירים דגם של מחשב נייד A88 ובטח שאין לנו הזמנה על מחשב כזה .
מכאן לא ברור לנו מדוע נכתבה חוות דעת זו .
אנו מודים לכלל לקוחותינו הנאמנים שלמרות חוות הדעת ממשיכים לתת בנו אמון וממשיכים להזמין, אנו מעריכים זאת מאוד!
אנו שמחים לעמוד לרשות כל לקוחתינו בכל עת .
צוות NEWPC
מוצר:
מחשב נייד A88
תמונת משתמש
שם:
Karni
תאריך:
07/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד,
התחייבות החברה היא שאקבל את המחשב עד 7 ימי עבודה. עברו כבר יותר משבועיים, וטרם קיבלתי את המוצר. כשהתקשרתי בפעם הראשונה לוודא, ענבל הנציגה אמרה שתבדוק מה קורה עם זה ולא חזרה אלי..יום למחרת התקשרתי שוב והיא אמרה שזה בעיכוב מהיבואן ואין מה לעשות, אצטרך לחכות עוד 3 ימים! (וזה אחרי שבועיים ויומיים מיום ההזמנה).
הזמנת מוצרים מחול הייתה לי מהירה יותר מNEWPC
תעשו לעצמכם טובה, תחסכו את ה100\200 שח ותקנו בחברה נורמאלית.
תגובת החנות:
אנו מודים ללקוחה קרני על חוות הדעת ורוצים בנוסף להתנצלות בשיחה הטלפונית להתנצל גם בתגובה זו .
אנו ניסינו לפעול בצורה הטובה והשקופה ביותר וברגע שהבנו שיש עיכוב בזמן האספקה עדכנו את הלקוחה.
כמו שכתבה הלקוחה העיכוב לא נגרם בחנותינו אבל אנו לוקחים אחריות מלאה מול הלקוחה כתמיד.
ללקוחה הוצע להמתין מספר ימים נוספים בהתאם לזמן האספקה שקיבלנו מהיבואן ובנוסף לקבל מאתנו פיצוי על הזמן שהמתינה או לחלופין לקבל זיכוי מלא ללא דמי ביטול .
אנו נכבד כל החלטה שהלקוחה תחליט .


מוצר:
מחשב נייד מחשב נייד Asus A456UF-WX085D
תמונת משתמש
שם:
אבוטבול
תאריך:
31/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך המחשב דרך האתר, יצרתי קשר עם יובל מנהל החנות ביום ב', ושאלתי על זמן הגעה משוער במידה שארכוש יובל ענה לי "מקסימום יום" !!! היה קשה לי להאמין בתחילה שנציג חנות בישראל יעמוד במילה שלו וזאת לאחר אינסוף אכזבות ממוכרים "ישראלים". למחרת יום ג' התקשר אליי הנהג מחברת UPS והגיע למסור לי את המוצר. הייתה לי חווית רכישה טובה מהחנות שיכולה לשמש כדוגמה לחנויות אחרות איך לתת שירות לקונה !!!
מוצר:
מסך מחשב ASUS VX279H IPS
תמונת משתמש
שם:
tzahibe
תאריך:
29/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד של אסוס מהם ב19.1 עשיתי את ההזמנה טלפונית נאמר לי שתוך 7 ימי עסקים מגיע בלחץ ובדרכ זה לוקח כמה ימים וה7 ימי עסקים זה רק הגנה. למעשה עבר למעלה מ10 ימים ולא הגיע שאני מתקשר לשירות לקוחות מאלצים אותי להשאיר פרטים לחזרה ולפני סוף היום ככה בסביבוץ 17 בערב מתקשרים ואומרים שיגיע אוטוטו וככה עוד יום נשרף.
מצטער מאוד שהזמנתי מהם והשארתי להם הודעה שאם לא יכיע היום אני מעוניין לקבל החזר כספי (מיותר לציין שאת החיוב הכספי גבו מייד) שומר נפשו ייר
תגובת החנות:
שלום רב ,
הלקוח צחי בצע הזמנה למחשב נייד אסוס XX169T.
כמו ברוב מוצרנו באתר אנו מתחייבים לספק מוצר זה בתוך 7 ימי עסקים עם כמובן רצון והשתדלות לספק קודם .
לאחר ההזמנה פנה אלינו הלקוח ושאל על ביטול העסקה ונמסר ללקוח שאנו מבטלים עסקאות בהתאם להוראות החוק .
הלקוח לא היה מרוצה מכך שעליו לשלם דמי ביטול עסקה והחליט להשאיר את ההזמנה .
לאחר מספר ימים פנה הלקוח שוב אלינו בבקשה לבטל ואנו הסכמנו לבקשתו וביטלנו את העסקה ללא דמי ביטול .
הלקוח ביטל את העסקה לפני שעברו 7 ימי עסקים מיום ההזמנה וסכום העסקה זוכה במלואו .
אנו עומדים לשרות הלקוח ולשירות כלל לקוחתינו ומפעילים מוקד הודעות 24/7 .
צוות NEWPC
מוצר:
מחשב נייד X556UV-XX169T
תמונת משתמש
שם:
Oren
תאריך:
26/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי במקור מחשב מדגם שונה, לאחר 7 ימי עסקים החנות (במקום לספק מחשב) החנות יצרה קשר ואמרה שאין את המחשב שהזמנתי במלאי והמוכר הציע לשדרג לדגם אחר (בתוספת תשלום כמובן).
הסכמתי לאחר שאמרו מספר פעמים שהמחשב הנ"ל יהיה באחריות של לנובו. המחשב החלופי הגיע ולאחר 3 חודשים הפסיק לעבוד.
בשלב זה הסתבר שהמחשב אינו נמצא תחת אחריות של לנובו. החברה הנ"ל אינה יבואנית רשמית של לנובו בארץ, ולכן דגמים מסוימים של מחשבים שהם מוכרים יכוסו או ע"י מעבדה לא מורשית (דבר שיוביל לביטול האחריות של לנובו) או ע"י לנובו ארה"ב.

לסיכום, ממש לא להתקרב אליהם.
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח אורן הזמין מאתרנו מחשב נייד YOGA שנמבר באתרנו עם אחריות לנובו בינלאומית .
אנו קיבלנו מספר רב של הזמנות ולצערנו נוצר מצב שיש הזמנה אחת בלבד שאין באפשרותנו לספק למרות שאנו הורדנו את המוצר ממכירה כמה ימים קודם .
ללקוח הוצע להמתין מספר ימים להגעת המוצר למלאי, לקבל זיכוי מלא על ההזממה או לשדרג בעלות שלנו למוצר ברמה מעל המחשב שהזמין מאותו סוג .
הלקוח היה מאוד מאוד מרוצה באותה עת מהשדרוג והמחשב נשלח לביתו יום אחרי עם שליח .
לאחר כמה חודשים פנה אלינו הלקוח בטענה שיש בעיה במחשב ואנו הפננו אותו לשירות לנובו.
לצערנו בצעד חד צדדי הוחלט בלנובו שהם אינם נותנים שירות למחשבי היוגה 700 ולא נאמר לנו כלום על כך .
אנו כמובן מיד לקחנו את האחריות עלינו ואספנו את המחשב לבדיקה במעבדה והתחייבנו ללקוח שאם אכן יש בעית חומרה במחשב המחשב יוחלף לו לשביעות רצונו.
המחשב הגיע למעבדה עם מסך שבור! והתקלה במחשב אופינה ע"י המעבדה כתקלת תוכנה ולא היה נדרש להחליף רכיב חומרה כלל .
התקלה תוקנה במעבדה למרות שלא היה מדובר בתקלת חומרה והלקוח החליט שלא לתקן את המסך .

מוצר:
מחשב נייד Yoga 700 14 80QDO04EIV
תמונת משתמש
שם:
moore
תאריך:
25/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הימנעו והתרחקו מקנייה אצל יובל בניו פיסי!
רכשנו באתר. חוייבנו למחרת. התשלום ירד מהחשבון מיד. המחשב לא הגיע למעלה מ 3 שבועות מההזמנה (למרות ההתחייבות ל 7 ימים). הגענו לאסוף את המחשב באיסוף עצמי. בבית פתחנו את המחשב הדלקה ראשונה וגילינו שהמחשב פגום. הופיעה מיד הודעה שהבטריה פגומה. פנינו לענבר ויובל בניו פי סי. ביקשנו להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי. נדחנו. לא קיבלנו שום מענה מספק. נשארנו בלי כסף ועם מחשב פגום שאי אפשר להשתמש בו. היחס של יובל משפיל ופוגע. לא הגון ולא הוגן. אנחנו נפגענו מאד. עשינו טעות גדולה. כל שנותר לנו זה להזהיר אתכם: הישמרו! ממליצים לא לעשות עסקים עם החנות ובעליה.
תגובת החנות:
שלום רב ,
הלקוחה מור קנתה מאתנו מחשב נייד יוגה פרו 3 במחיר הזול בארץ .
נעשו מספר ניסיונות אספקה עם חברת המשלוחים אך לצערנו הלקוחה לא הייתה זמינה לקבל את המוצר ולאור זאת סוכם שהלקוחה תגיע לאסוף בעצמה .
החבילה עברה לאיסוף עצמי והלקוחה אספה את המוצר בזמן שסוכם לנוחיותה .
לאחר מספר ימים פנתה אלינו מור על כך שיש הודעת שגיאה במחשב והיא מבקשת להחזירו ולקבל את כספה חזרה .
אנו ציינו בפני הלקוחה שעלינו לקבל את המחשב ואף לבצע בדיקה של התקלה לפני שאנו מבצעים החזר כספי , נוהל זה קיים בכל החברות ובכל המעבדות .
הלקוחה סירבה לבדיקת המחשב ודרשה לקבל את ההחזר הכספי מיד!

אנו ממתינים להחלטה סופית של הלקוחה ונכבד כל החלטה ובקשה .



מוצר:
מחשב נייד יוגה פרו 3
תמונת משתמש
שם:
sharon
תאריך:
20/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך - חלפו 13 ימים וטרם קיבלתי אותו
שירות לקוחות לוקחים מספר טלפון ולא חוזרים
לא להתקרב
תגובת החנות:
שלום רב,
לא ברור לנו מדוע נרשמה חוות דעת זו .
הלקוח קיבל את המוצר ביום העסקים השביעי .
הלקוח התקשר ביום שבת וחזרו אליו ביום ראשון בבוקר ודאגו לתיאום האספקה ללקוח עם חברת UPS.
כמו שכתבנו בחוות דעת קודמות אנו יודעים להתנצל ולפצות שיש צורך בכך אבל במקרה זה פעלנו בצורה תקינה לחלוטין .
צוות NEWPC

מוצר:
מסך מחשב 2417H
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
17/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה הזמנתי ביום ראשון קיבלתי ביום שלשי בבוקר בחור בשם יובל טיפל בי שרות מעולה ממליץ בחום
מוצר:
מחשב נייד אסוס X556
תמונת משתמש
שם:
boaz
תאריך:
08/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקיצור נמרץ, המנעו מקניה בחנות זאת אם אין לכם המון זמן פנוי להתעסק מול החנות במגוון רחב של בעיות. המחשבים נשלחו אחרי 8 ימי עסקים למרות שהחנות מתחייבת להספקה תוך 7 ימי עסקים. וגם זאת רק לאחר שאמרתי כי אני עומד לבטל את העסקה מול חברת האשראי. המחשבים הגיעו ללא מערכת הפעלה מותקנות וגם ללא הדיסקים להתקנת מערכת ההפעלה. וזאת למרות שבמפרט כתוב שהמחשבים מגיעים עם מערכת הפעלה מותקנת. נאלצתי להתקין את מערכת ההפעלה לאחר שהורדתי את ההתקנה לדיסק-און-קי. ולהמתין למשלוח נוסף של הדיסקים עם מפתחות ההפעלה. למחרת הגיעו הדיסקים אבל המדבקה על הפתחות ההפעלה הייתה פגומה ולא היה ניתן לקרוא את המפתחות. בחנות ניסו לעזור אבל גם ניסו להפיל עלי את כל הטיפול. בקיצור, רק לאחר כמעט שלושה שבועות קבלתי מפתחות הפעלה וגם זאת לאחר שנאלצתי לנסוע מחיפה למשרדי חברת יניר שבמגשימים. בקיצור, אם אין לכם המון זמן לבזבז על קניית מחשבים אז תתרחקו מהחנות הזאת.
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מודים ללקוח על חוות הדעת ושמחים על כך שנתנה לנו האפשרות להגיב .
הלקוח בועז קנה אצלנו 2 מחשבי לנובו שאנו היינו האחרונים שמכרנו אותם במחיר הנמוך בשונה משאר החנויות שהעלו את מחירם .
הלקוח יצר אתנו קשר שהוא אינו קיבל את המוצרים לאחר שהיינו סבורים שהוא כבר קיבל .
באותו רגע הוצאנו משלוח דחוף ללקוח שהגיע יום למחרת לביתו .
עקב רצון הספק לספק את המוצר יום למחרת בתום לב לא הותקנו מערכות ההפעלה והלקוח קיבל אותם בדיסק עם רישיון , דבר שהלקוח שכח לכתוב זה שאנו שלחנו לו פיצוי על ספק האיחור.
אנו הדרכנו את הלקוח כיצד להתקין את מערכות ההפעלה והיינו לשרותו לכל אורך ההתקנה .
הלקוח מחק בטעות את את המספר הסידורי של מערכות ההפעלה ואנו מיד פעלנו להחליפם מול הספק ומול מיקרוסופט, הלקוח היה מכותב לכל המיילים ובעקבות כך שלא רצה למחוק את הרישיונות שוב בחר לאסוף את הרישיונות בעצמו.
חבל לנו שלמרות שהלקוח קיבל מענה רציף ופתרון מלא לכל בעיה או שאלה שהייתה לו הוא בחר לכתוב חוות דעת זו .
אנו שמחנו לעמוד לשירות הלקוח ונשמח לעשות זאת גם בעתיד.

מוצר:
מחשב נייד G100-15
תמונת משתמש
שם:
נמרוד
תאריך:
05/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב17.12.2016 הזמנתי את המוצר
ב1.1 התקשרתי לברר מה עם ההזמנה אני מקבל מענה "ממוקד הודעות"
למעשה אין דרך ליצור קשר עם השירות שלהם כל טלפון מגיע למוקד הודעות או מכירות.
במכירות לא מוכנים לעזור עם שירות להזמנה, יום לאחר מכן יוצרים איתי קשר ואומרים לי
"ההזמנה בדרך אלייך בדואר רשום" ברצינות? ממתי בדואר רשום בדיוק?
"יומיים אחרי שביצעתי את ההזמנה" אני חוטף עצבים ... אני מקבל שירות
מהדואר ברגע מופקד דואר רשום עבורי אני מקבל SMS אז אני יודע שמשקרים לי
ביקשתי את מספר החבילה ... חזרו אליי אחרי מספר שעות "אין מספר חבילה"
לא היה מספר כי לא שלחו והיא עוד מתווכחת איתי שכן שלחו
על כל פנים אחרי כל בזבוז הזמן הזה ביטלתי את ההזמנה
קיבלתי את הכסף בחזרה הזמנתי מחנות אחרת וקיבלתי SMS על דואר רשום יום אחרי כמו ששירות תקין צריך להיות
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מודים ללקוח על חוות הדעת ושמחים על כך שנתנה לנו האפשרות להגיב .
הלקוח נמרוד קנה מאתנו כונן קשיח והמוצר נשלח ללקוח בדואר ישראל יום לאחר ההזמנה .
לצערנו עקב משלוחים רבים של תיקים עכברם כוננים קשיחים ומוצרים שאין אנו יכולים לשלוח עם שליח קרתה טעות של אחד מאנשי הצוות ולא נשמר הפתק של הדואר הרשום ולא היתה לנו או ללקוח האפשרות לבצע מעקב אחרי המשלוח .
שהבנו שהלקוח לא קיבל את המוצר הצענו לו שנשלח את המוצר מחדש, זאת למרות שהמוצר שנשלח אליו עוד לא חזר אלינו או שנבצע החזר כספי מלא.
הלקוח ביקש החזר כספי והוא בוצע מיד .
צר לנו שלקוח שלנו לא קיבל את המוצר שהזמין ועל כך אנו מצרים ומתנצלים ולוקחים אחריות מלאה .
מוצר:
כונן קשיח ST3000DM001
תמונת משתמש
שם:
skullpet
תאריך:
04/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני *מתחננת* בפני אתר זאפ שלא יאפשרו יותר קישורים ל״חנות" newpc. כמה עוד לקוחות תמימים צריכים להיפגע בכדי שזה יקרה? רק הבוקר הועילו בטובם לשלוח לי ביטול עסקה באימייל לאחר שרדפתי אחריהם ימים שלמים. מיותר לציין שהמחשב שהזמנתי מעולם לא הגיע אלי תוך 7 ימי העסקים המובטחים, כל זאת כאשר זמני היקר מבוזבז ואני נאלצת שוב ושוב לשחק חתול ועכבר עם מוקד השירות (הנוראי) של המקום.

הסאגה עוד לא נגמרה -- אין לדעת מתי אראה את ההחזר הכספי הממשי, ובינתיים נותרתי ללא מחשב וללא אפשרות לרכוש אחד אחר מחנות כנה והגונה.
זו ככל הנראה חוויית ה״קנייה״ העגומה ביותר שהייתה לי אי פעם. לא מאחלת לאף אחד להיקלע לסיטואציה הזו.
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מקבלים לאחרונה מספר רב של חוות דעת . שמדובר בחוות דעת שלילית ויש צורך להתנצל בפני הלקוח אנחנו יודעים לעשות זאת וניתן לראות זאת בחוות הדעת הקודמות לזו.
לצערנו בחוות דעת זו רק דגם המחשב תואם את המציאות .
הלקוחה הזמינה מאתנו מחשב לנובו שמסופק בתוך 7 ימי עסקים לבית הלקוח עם שליח של חברת משלוחים .
לפני שעברו 7 ימי עסקים (עברו 5 ימי עסקים ) פנתה אלינו הלקוחה בבקשה לבטל את ההזמנה .
אנו מיד טיפלנו בבקשתה ובקשת הזיכוי עברה לחברת האשראי לזיכוי ונשלח אישור על כך ללקוחה בדואר אלקטרוני .
אנחנו לא רואים איפה פעלנו במקרה זה בצורה לא תקינה וחמור מכך לא ברור לנו מה הניע את הלקוחה לכתוב חוות דעת שלא תואמת את ההמציאות כלל.

מוצר:
מחשב נייד Lenovo ideapad G50-80
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
01/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מחשב בתאריך ה 29.11.16 אשר הובטח שיסופק בתוך 7 ימי עסקים.
התאריך היום הוא 1.1.17, הכסף בויזה כבר ירד והמחשב עדיין לא הגיע, אחרי למעלה מחודש.
אחרי אינסוף שיחות טלפון ובקשות לבדוק מה קורה. נכון לערב זה לא שמעתי מהם ומחשב, כאמור, אין!!!
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה באתרנו למחשב 255 G4 P5R47ES שאנו מכרנו ממנו כמות רבה .
שמוכרים כמות ממוצר מסוים במחיר הזול בארץ לצערנו לפעמים נוצר מצב שיש הזמנות בודדות שנכנסו לפני שהספקנו להוריד את המוצר ממכירה .
הלקוח עודכן מול שירות הלקוחות והוצע לו החזר כספי מלא או להמתין ולקבל את המוצר שהוא הזמין , ללקוח יש מספר טלפון ישיר למנהלת שירות הלקוחות והיא דואגת לעדכונו .
אנו עומדים לשירות הלקוח וכמובן הוא יקבל פיצוי על הזמן שהמתין לקבלת המוצר.
צוות NEWPC
מוצר:
מחשב נייד 255 G4 P5R47ES
תמונת משתמש
שם:
בטי
תאריך:
29/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט גועל נפש.. קניתי מחשב לפני חודש.. איך שקניתי אותו לאחר 15 יום התקשרתי ענה לי שרות השארת הודעות חזרה אליי נציגה אחרי זמן רב.. והיא אומרת לי שהמחשב לא נמצא במלאי. עכשיו אני לא מובן למה מפרסמים מחשב למכירה (שבעצם הוא לא קיים במלאי) בכל אופן בקשתי את כספי חזרה הנציגה אמרה שאקבל אותו תוך 14 ימי עסקים והנה.. לא קיבלתי תכסף. פשוט הונאה לא נשתוק ואתם תשמעו ממנו בקרוב!
תגובת החנות:
צר לנו לשמוע על הדברים, אבל חשוב לנו לציין שכל לקוח שפוונה אלינו מקבל טיפול ויחס אישי .
כמו שציינו בתגובות קודמות אנו מפעילים מוקד חיצוני בשביל ליצור סדר בפניות שמגיעות אלינו גם למכירות וגם לשירות לקוחות.
הלקוחה בטי קנתה מאתנו מחשב דל 3558 שכמו ברוב המוצרים שאנו מוכרים נמכר במחיר הזול בארץ .
אנו מכרנו מספר רב של מחשבים ולצערנו נגמר המלאי כאשר נשארה לנו הזמנה אחת שלא סיפקנו .
נוצר קשר עם הלקוחה התנצלנו על העיכוב באספקה והצענו לה להמתין עד שיתחדש המלאי או לקבל החזר כספי .
הלקוחה בחרה לקבל החזר כספי , התנצלנו והיא קבלה החזר כספי מלא.
אנו מתיחסים לכל תגובה מגיבים ולומדים ממנה . חבל שלקוחות רבים שקונים מאתנו ומאוד מרוצים לא רושמים חוות דעת .


מוצר:
מחשב נייד 5103-8553V 8553
תמונת משתמש
שם:
דובער
תאריך:
26/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד, לאחר שבועיים מתברר שהוא לא הגיע ליעד, ולאחר שהתקשרתי ומוקד הודעות רק ענה לי, אמרו שיטפלו בזה ויחזרו אליי מיד. לא חזרו. לאחר עוד שבועיים מסתבר שהמחשב עדיין לא הגיע, לא התקשרו, לא בדקו ושוב מוקד הודעות ענה לי. להתרחק!
תגובת החנות:
שלום רב,
נעשו מספר ניסיות הפצה ללקוח עם חברת המשלוחים שעבדנו אתה באותה עת .
מסיבה שעדיין לא ברורה לנו חברת המשלוחים לא הצליחה לספק את המוצר ללקוח .
על מנת לשפר את השירות לכלל לקוחותינו ולמנוע מקרים לא ברורים כמו מקרה זה בעתיד החלטנו לעבוד רק עם החברות המובילות בענף המשלוחים בארץ FedEx וUPS.
בכדי ליצור סדר בפניות אלינו גם למכירות וגם לשירות הלקוחות אנו מפעילים מוקד חיצוני , פניות שמגיעות אלינו נענות במהירות ואנו מקבלים מחמאות רבות על החזרה המהירה .
אנו למדנו ונלמד מחוות דעת זו ומכלל חוות הדעת שנכתבות עלינו ועושים מאמץ רב להשתפר.
צוות NEWPC.

מוצר:
מחשב נייד G100-15 80QQ002VIV
תמונת משתמש
שם:
izi
תאריך:
25/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי אחור של שבוע התקשרתי ואמרו לי לחכות עוד קצת, לאחר שלושה שבועות נזכרו שבעצם אין להם את המחשב במחסן, לאחר חודש בקשתי ביטול עסקה , כך שלמעשה אין לי כל הוכחה לזה שיש מקום כזה שנקרא פי סי
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה באתרנו למחשב Asus X540LA שאנו מכרנו ממנו כמות רבה .
ברגע שנודע לנו שיש בעיה באספקת המוצר ליבואן נוצר קשר עם הלקוח והוסבר שוהמלאי צפוי להתחדש בתוך כמה ימים, הלקוח ביקש להמתין עד להגעת המוצר למלאי.
לאחר כמה ימים עודכן הלקוח כי יש עיכוב נוסף ע"י היבואן והלקוח נשאל שוב אם יהיה מעוניין להמתין למוצר או לבטל את ההזמנה.
אנו מתנצלים על העיכוב שנגרם שלא תלוי בנו, המידע הועבר ללקוח בכל פעם שאנו עודכנו ואנו היינו זמינים ללקוח בכל עת, מכאן לא ברורה לנו השורה :אין לי כל הוכחה לזה שיש מקום כזה שנקרא פי סי
הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה וזוכה בסכום המלא, ללא דמי ביטול.
אנו סיפקנו כמות רבה של משלוחים ממוצר זה ואנו מספקים משלוחים רבים מידי יום בכל רחבי הארץ .
מעבר לכך, אנו עושים כל שביכולתנו על מנת להעניק שירות אדיב יעיל ולבבי לכלל לקוחותינו וכך נעשה גם בעתיד.
מוצר:
מחשב נייד Asus X540LA-XX021D
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
07/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות שהמוצר הגיע באיחור רב, נאמר לטובת החנות שהם ניסו לעזור בכל צורה שיכלו כולל משלוח שהגיע אליי יום לאחר השיחה בגלל העיקוב.
מוצר:
מקלדת Typecover Surface Pro 4
מוצרים נוספים הנמכרים בניו פי סי
חוות דעת של מוצרים פופולריים בניו פי סי
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר