אורח,
שלום

ניו פי סי (NewPc)

מחשבים ניידים (תל אביב)
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
03-5123178
פקס:
לא צויין
כתובת:
האומן 15, תל אביב
דוא"ל:
בעלים:
יובל ולטר השקעות בע”מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
42
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בניו פי סי ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
7
3 חודשים אחרונים
6
0
15
6 חודשים אחרונים
10
1
18
שנה אחרונה
21
1
20
כל הזמן
61
1
39
נמצאו 101 חוות דעת גולשים על ניו פי סי
תמונת משתמש
שם:
boaz
תאריך:
08/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקיצור נמרץ, המנעו מקניה בחנות זאת אם אין לכם המון זמן פנוי להתעסק מול החנות במגוון רחב של בעיות. המחשבים נשלחו אחרי 8 ימי עסקים למרות שהחנות מתחייבת להספקה תוך 7 ימי עסקים. וגם זאת רק לאחר שאמרתי כי אני עומד לבטל את העסקה מול חברת האשראי. המחשבים הגיעו ללא מערכת הפעלה מותקנות וגם ללא הדיסקים להתקנת מערכת ההפעלה. וזאת למרות שבמפרט כתוב שהמחשבים מגיעים עם מערכת הפעלה מותקנת. נאלצתי להתקין את מערכת ההפעלה לאחר שהורדתי את ההתקנה לדיסק-און-קי. ולהמתין למשלוח נוסף של הדיסקים עם מפתחות ההפעלה. למחרת הגיעו הדיסקים אבל המדבקה על הפתחות ההפעלה הייתה פגומה ולא היה ניתן לקרוא את המפתחות. בחנות ניסו לעזור אבל גם ניסו להפיל עלי את כל הטיפול. בקיצור, רק לאחר כמעט שלושה שבועות קבלתי מפתחות הפעלה וגם זאת לאחר שנאלצתי לנסוע מחיפה למשרדי חברת יניר שבמגשימים. בקיצור, אם אין לכם המון זמן לבזבז על קניית מחשבים אז תתרחקו מהחנות הזאת.
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מודים ללקוח על חוות הדעת ושמחים על כך שנתנה לנו האפשרות להגיב .
הלקוח בועז קנה אצלנו 2 מחשבי לנובו שאנו היינו האחרונים שמכרנו אותם במחיר הנמוך בשונה משאר החנויות שהעלו את מחירם .
הלקוח יצר אתנו קשר שהוא אינו קיבל את המוצרים לאחר שהיינו סבורים שהוא כבר קיבל .
באותו רגע הוצאנו משלוח דחוף ללקוח שהגיע יום למחרת לביתו .
עקב רצון הספק לספק את המוצר יום למחרת בתום לב לא הותקנו מערכות ההפעלה והלקוח קיבל אותם בדיסק עם רישיון , דבר שהלקוח שכח לכתוב זה שאנו שלחנו לו פיצוי על ספק האיחור.
אנו הדרכנו את הלקוח כיצד להתקין את מערכות ההפעלה והיינו לשרותו לכל אורך ההתקנה .
הלקוח מחק בטעות את את המספר הסידורי של מערכות ההפעלה ואנו מיד פעלנו להחליפם מול הספק ומול מיקרוסופט, הלקוח היה מכותב לכל המיילים ובעקבות כך שלא רצה למחוק את הרישיונות שוב בחר לאסוף את הרישיונות בעצמו.
חבל לנו שלמרות שהלקוח קיבל מענה רציף ופתרון מלא לכל בעיה או שאלה שהייתה לו הוא בחר לכתוב חוות דעת זו .
אנו שמחנו לעמוד לשירות הלקוח ונשמח לעשות זאת גם בעתיד.

מוצר:
מחשב נייד G100-15
תמונת משתמש
שם:
נמרוד
תאריך:
05/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב17.12.2016 הזמנתי את המוצר
ב1.1 התקשרתי לברר מה עם ההזמנה אני מקבל מענה "ממוקד הודעות"
למעשה אין דרך ליצור קשר עם השירות שלהם כל טלפון מגיע למוקד הודעות או מכירות.
במכירות לא מוכנים לעזור עם שירות להזמנה, יום לאחר מכן יוצרים איתי קשר ואומרים לי
"ההזמנה בדרך אלייך בדואר רשום" ברצינות? ממתי בדואר רשום בדיוק?
"יומיים אחרי שביצעתי את ההזמנה" אני חוטף עצבים ... אני מקבל שירות
מהדואר ברגע מופקד דואר רשום עבורי אני מקבל SMS אז אני יודע שמשקרים לי
ביקשתי את מספר החבילה ... חזרו אליי אחרי מספר שעות "אין מספר חבילה"
לא היה מספר כי לא שלחו והיא עוד מתווכחת איתי שכן שלחו
על כל פנים אחרי כל בזבוז הזמן הזה ביטלתי את ההזמנה
קיבלתי את הכסף בחזרה הזמנתי מחנות אחרת וקיבלתי SMS על דואר רשום יום אחרי כמו ששירות תקין צריך להיות
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מודים ללקוח על חוות הדעת ושמחים על כך שנתנה לנו האפשרות להגיב .
הלקוח נמרוד קנה מאתנו כונן קשיח והמוצר נשלח ללקוח בדואר ישראל יום לאחר ההזמנה .
לצערנו עקב משלוחים רבים של תיקים עכברם כוננים קשיחים ומוצרים שאין אנו יכולים לשלוח עם שליח קרתה טעות של אחד מאנשי הצוות ולא נשמר הפתק של הדואר הרשום ולא היתה לנו או ללקוח האפשרות לבצע מעקב אחרי המשלוח .
שהבנו שהלקוח לא קיבל את המוצר הצענו לו שנשלח את המוצר מחדש, זאת למרות שהמוצר שנשלח אליו עוד לא חזר אלינו או שנבצע החזר כספי מלא.
הלקוח ביקש החזר כספי והוא בוצע מיד .
צר לנו שלקוח שלנו לא קיבל את המוצר שהזמין ועל כך אנו מצרים ומתנצלים ולוקחים אחריות מלאה .
מוצר:
כונן קשיח ST3000DM001
תמונת משתמש
שם:
skullpet
תאריך:
04/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני *מתחננת* בפני אתר זאפ שלא יאפשרו יותר קישורים ל״חנות" newpc. כמה עוד לקוחות תמימים צריכים להיפגע בכדי שזה יקרה? רק הבוקר הועילו בטובם לשלוח לי ביטול עסקה באימייל לאחר שרדפתי אחריהם ימים שלמים. מיותר לציין שהמחשב שהזמנתי מעולם לא הגיע אלי תוך 7 ימי העסקים המובטחים, כל זאת כאשר זמני היקר מבוזבז ואני נאלצת שוב ושוב לשחק חתול ועכבר עם מוקד השירות (הנוראי) של המקום.

הסאגה עוד לא נגמרה -- אין לדעת מתי אראה את ההחזר הכספי הממשי, ובינתיים נותרתי ללא מחשב וללא אפשרות לרכוש אחד אחר מחנות כנה והגונה.
זו ככל הנראה חוויית ה״קנייה״ העגומה ביותר שהייתה לי אי פעם. לא מאחלת לאף אחד להיקלע לסיטואציה הזו.
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מקבלים לאחרונה מספר רב של חוות דעת . שמדובר בחוות דעת שלילית ויש צורך להתנצל בפני הלקוח אנחנו יודעים לעשות זאת וניתן לראות זאת בחוות הדעת הקודמות לזו.
לצערנו בחוות דעת זו רק דגם המחשב תואם את המציאות .
הלקוחה הזמינה מאתנו מחשב לנובו שמסופק בתוך 7 ימי עסקים לבית הלקוח עם שליח של חברת משלוחים .
לפני שעברו 7 ימי עסקים (עברו 5 ימי עסקים ) פנתה אלינו הלקוחה בבקשה לבטל את ההזמנה .
אנו מיד טיפלנו בבקשתה ובקשת הזיכוי עברה לחברת האשראי לזיכוי ונשלח אישור על כך ללקוחה בדואר אלקטרוני .
אנחנו לא רואים איפה פעלנו במקרה זה בצורה לא תקינה וחמור מכך לא ברור לנו מה הניע את הלקוחה לכתוב חוות דעת שלא תואמת את ההמציאות כלל.

מוצר:
מחשב נייד Lenovo ideapad G50-80
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
01/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מחשב בתאריך ה 29.11.16 אשר הובטח שיסופק בתוך 7 ימי עסקים.
התאריך היום הוא 1.1.17, הכסף בויזה כבר ירד והמחשב עדיין לא הגיע, אחרי למעלה מחודש.
אחרי אינסוף שיחות טלפון ובקשות לבדוק מה קורה. נכון לערב זה לא שמעתי מהם ומחשב, כאמור, אין!!!
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה באתרנו למחשב 255 G4 P5R47ES שאנו מכרנו ממנו כמות רבה .
שמוכרים כמות ממוצר מסוים במחיר הזול בארץ לצערנו לפעמים נוצר מצב שיש הזמנות בודדות שנכנסו לפני שהספקנו להוריד את המוצר ממכירה .
הלקוח עודכן מול שירות הלקוחות והוצע לו החזר כספי מלא או להמתין ולקבל את המוצר שהוא הזמין , ללקוח יש מספר טלפון ישיר למנהלת שירות הלקוחות והיא דואגת לעדכונו .
אנו עומדים לשירות הלקוח וכמובן הוא יקבל פיצוי על הזמן שהמתין לקבלת המוצר.
צוות NEWPC
מוצר:
מחשב נייד 255 G4 P5R47ES
תמונת משתמש
שם:
בטי
תאריך:
29/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט גועל נפש.. קניתי מחשב לפני חודש.. איך שקניתי אותו לאחר 15 יום התקשרתי ענה לי שרות השארת הודעות חזרה אליי נציגה אחרי זמן רב.. והיא אומרת לי שהמחשב לא נמצא במלאי. עכשיו אני לא מובן למה מפרסמים מחשב למכירה (שבעצם הוא לא קיים במלאי) בכל אופן בקשתי את כספי חזרה הנציגה אמרה שאקבל אותו תוך 14 ימי עסקים והנה.. לא קיבלתי תכסף. פשוט הונאה לא נשתוק ואתם תשמעו ממנו בקרוב!
תגובת החנות:
צר לנו לשמוע על הדברים, אבל חשוב לנו לציין שכל לקוח שפוונה אלינו מקבל טיפול ויחס אישי .
כמו שציינו בתגובות קודמות אנו מפעילים מוקד חיצוני בשביל ליצור סדר בפניות שמגיעות אלינו גם למכירות וגם לשירות לקוחות.
הלקוחה בטי קנתה מאתנו מחשב דל 3558 שכמו ברוב המוצרים שאנו מוכרים נמכר במחיר הזול בארץ .
אנו מכרנו מספר רב של מחשבים ולצערנו נגמר המלאי כאשר נשארה לנו הזמנה אחת שלא סיפקנו .
נוצר קשר עם הלקוחה התנצלנו על העיכוב באספקה והצענו לה להמתין עד שיתחדש המלאי או לקבל החזר כספי .
הלקוחה בחרה לקבל החזר כספי , התנצלנו והיא קבלה החזר כספי מלא.
אנו מתיחסים לכל תגובה מגיבים ולומדים ממנה . חבל שלקוחות רבים שקונים מאתנו ומאוד מרוצים לא רושמים חוות דעת .


מוצר:
מחשב נייד 5103-8553V 8553
תמונת משתמש
שם:
דובער
תאריך:
26/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד, לאחר שבועיים מתברר שהוא לא הגיע ליעד, ולאחר שהתקשרתי ומוקד הודעות רק ענה לי, אמרו שיטפלו בזה ויחזרו אליי מיד. לא חזרו. לאחר עוד שבועיים מסתבר שהמחשב עדיין לא הגיע, לא התקשרו, לא בדקו ושוב מוקד הודעות ענה לי. להתרחק!
תגובת החנות:
שלום רב,
נעשו מספר ניסיות הפצה ללקוח עם חברת המשלוחים שעבדנו אתה באותה עת .
מסיבה שעדיין לא ברורה לנו חברת המשלוחים לא הצליחה לספק את המוצר ללקוח .
על מנת לשפר את השירות לכלל לקוחותינו ולמנוע מקרים לא ברורים כמו מקרה זה בעתיד החלטנו לעבוד רק עם החברות המובילות בענף המשלוחים בארץ FedEx וUPS.
בכדי ליצור סדר בפניות אלינו גם למכירות וגם לשירות הלקוחות אנו מפעילים מוקד חיצוני , פניות שמגיעות אלינו נענות במהירות ואנו מקבלים מחמאות רבות על החזרה המהירה .
אנו למדנו ונלמד מחוות דעת זו ומכלל חוות הדעת שנכתבות עלינו ועושים מאמץ רב להשתפר.
צוות NEWPC.

מוצר:
מחשב נייד G100-15 80QQ002VIV
תמונת משתמש
שם:
izi
תאריך:
25/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי אחור של שבוע התקשרתי ואמרו לי לחכות עוד קצת, לאחר שלושה שבועות נזכרו שבעצם אין להם את המחשב במחסן, לאחר חודש בקשתי ביטול עסקה , כך שלמעשה אין לי כל הוכחה לזה שיש מקום כזה שנקרא פי סי
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה באתרנו למחשב Asus X540LA שאנו מכרנו ממנו כמות רבה .
ברגע שנודע לנו שיש בעיה באספקת המוצר ליבואן נוצר קשר עם הלקוח והוסבר שוהמלאי צפוי להתחדש בתוך כמה ימים, הלקוח ביקש להמתין עד להגעת המוצר למלאי.
לאחר כמה ימים עודכן הלקוח כי יש עיכוב נוסף ע"י היבואן והלקוח נשאל שוב אם יהיה מעוניין להמתין למוצר או לבטל את ההזמנה.
אנו מתנצלים על העיכוב שנגרם שלא תלוי בנו, המידע הועבר ללקוח בכל פעם שאנו עודכנו ואנו היינו זמינים ללקוח בכל עת, מכאן לא ברורה לנו השורה :אין לי כל הוכחה לזה שיש מקום כזה שנקרא פי סי
הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה וזוכה בסכום המלא, ללא דמי ביטול.
אנו סיפקנו כמות רבה של משלוחים ממוצר זה ואנו מספקים משלוחים רבים מידי יום בכל רחבי הארץ .
מעבר לכך, אנו עושים כל שביכולתנו על מנת להעניק שירות אדיב יעיל ולבבי לכלל לקוחותינו וכך נעשה גם בעתיד.
מוצר:
מחשב נייד Asus X540LA-XX021D
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
07/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות שהמוצר הגיע באיחור רב, נאמר לטובת החנות שהם ניסו לעזור בכל צורה שיכלו כולל משלוח שהגיע אליי יום לאחר השיחה בגלל העיקוב.
מוצר:
מקלדת Typecover Surface Pro 4
תמונת משתמש
שם:
אירנה
תאריך:
30/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב ביום שלישי ויום למחרת קיבלתי. תודה על שירות טוב גם בחנות וגם בשרות לקוחות.
מוצר:
מחשב נייד 255 w4m53ea
תמונת משתמש
שם:
רוני
תאריך:
29/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שרות סבלני מיובל ובגלל שהייתה הרגשה שאולי המשלוח התעכב פוצתי בתוספת תיק עבורו.
נקודה לשיפור : יום אחד (לאחר הזמנת המחשב) שלא היה מענה טלפוני בחברה וגם השארת הודעה במוקד החיצוני לא הביאה לכל מענה וגרמה לדפיקות לב מיותרות!
בשורה התחתונה : הכל הגיע לפי המפרט המובטח ובזמן.
מוצר:
מחשב נייד hp 250 g4
תמונת משתמש
שם:
Chen
תאריך:
28/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה על שירות מעולה ומדהים!
יובל עזר לי עם ההזמנה, ונתן באמת יחס אישי ואכפתי והיה זמין לכל בעיה או שאלה בטלפון האישי, גם אחרי שכבר רכשתי את המחשב! אני יכולה להגיד שבדקתי והשוותי עם עוד 5 חנויות אחרות, ומבחינת מחיר- המחירים מעולים! אין מה לדבר בכלל על השירות והיחס האישי, רואים שאכפת להם ממך ושתקבל באמת מחשב טוב שיעמוד בדרישות שלך ושתהיה מרוצה מכל הבחינות וגם מבחינת מחיר. המשלוח מגיע עד הבית וסופר מהיר!
מומלץ בחום להתקשר ולהזמין מהם, בפרט להזמין מיובל שיעזור בכל שאלה ובעיה!
0544468078.

אני דרך אגב רכשתי HP PROBOOK 13.3 והיום קיבלתי את המחשב, מחשב מעולה ומומלץ לסטודנטים! מאוד קל ונוח :)
מוצר:
לפטופ PROBOOK 430
תמונת משתמש
שם:
בר
תאריך:
22/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומהיר ביותר, הזמנתי את המסך אתמול ב 4 בצהריים קבלתי את המסך ב 8 בבוקר למחרת.
המחיר הכי זול שמצאתי למסך הזה
מומלץ מאד!!
מוצר:
מסך מחשב VG248QE 144Hz
תמונת משתמש
שם:
orel
תאריך:
21/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ומהר, יובל דאג לכל מה שביקשתי. המחשב ממש נוח והגיע ללא בעיות ותקלות
מוצר:
מחשב נייד 510
תמונת משתמש
שם:
Shahar
תאריך:
16/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
***אזהרה אזהרה אזהרה***
אני מצטער מאוד על אורך התגובה אבל כדאי לכם מאוד לקרוא אותה.
ראשית, המנעו מהטעות שאני עשיתי ואל תקנו בחנות הזאת לעולם!
לפני שאני אתחיל לפרט, הסתכלתי פה בתגובות וראיתי שכל תגובה קיבלה "תשובה" מבעלי החנות אז מכיוון שזה לא דיון פתוח והחנות יכולה להגיב אחרונה על הדברים שלי אני באמת ממליץ בחום להתרחק מהחנות ובמיוחד מהמנהל יובל. ומי שרוצה להתקשר אלי ולשמוע יותר פרטים אני אשמח! אעשה הכל כדי שלא תעברו את העוגמת נפש שנגרמה לי מהחנות הזאת, המספר שלי הוא 0508837839.
כמו כן יש לי הקלטות של השיחות מהרגע הראשון שהתקשרתי לחנות ויותר מאשמח אם מישהו יבקש לשמוע על מה אני כלכך נסער, מבטיח חוויה שאני לא יודע אם תצחיק או תעצבן אותכם, תבחרו אתם.
אז באמת אקצר כמה שיותר, חיפשתי לקנות מחשב נייד ספציפי של חברת לנובו עשיתי סקר שוק והבנתי שאת הדגם הספציפי שאני מחפש חסר במלאי, אז חלק מהחנויות אמרו לי שלא יוכלו לספק לי את הדגם וחלק אמרו לי שייקח יותר מ7 ימי העסקים המקובלים לשליחה (משהו כמו 14 יום) ומכיוון שהיה לי די דחוף המחשב עקב תחילת לימודים וכו העדפתי לחפש עוד, הגעתי לnewpc ושמחתי לשמוע שיש את המחשב ושתוך 7 ימי עסקים אני אקבל אותו. קניתי את המחשב, ואחרי 7 ימי עסקים,יום שלישי בשבוע, שלא קיבלתי את המחשבים התקשרתי ליובל זה שהזמנתי ממנו את המחשב יובל אמר כל כך בביטחון שעדיין לא עברו 7 ימי עסקים שלרגע חשבתי שהתבלבלתי ואמר שהמחשב יגיע עד יום חמישי. לאחר שניתקתי חישבתי שוב את הימים, המחשב היה אמור להגיע אתמול ואני לא יודע איזה טעות נפלה בכל אופן אחכה עד חמישי, יום חמישי הגיע וכמו שבטח תיארתם לעצמכם המחשב לא מגיע אני מתקשר אליו ב15:30 לקראת סוף יום העבודה ועוד פעם בביטחון מופרז אומר (וחייב לציין שגם בחוצפה עזה) שההזמנה תגיע עד 18:00, פה כבר כבר הביטחון שלי התחיל להתערער , אני אולי קצת תמים לפעמים אבל התחלתי להרגיש שמשהו פה מסריח, אם חיכיתם לטוויסט בעלילה אז לא במקרה הזה המחשב לא הגיע ב18:00.
מכאן והלך הבנתי מה קורה, התקשרתי כמה פעמים בכל יום ויובל פשוט מרח אותי בדרך אחרת והאמת שגם במקצועיות רבה, בין היתר האשים את חברת השליחויות ups בהתחלה אמר שזה נמצא אצלהם בהמתנה והוא מחכה לתשובה מהם, אחר כך אמר שיש להם לחץ וזה קצת מתעקב והוא יעדכן אותי כשישמע מהם. לאחר כמה ימים כאלה החלטתי להתקשר לups שם ענתה לי בחורה נחמדה, אמרתי לה שיש לי מקרה קצת מוזר על בעל חנות ששלח מוצר וזה לא מגיע בגלל עומס אצלכם, רציתי לברר אם יש אצלכם באמת עיכובים, הבחורה הייתה בהלם ממה שהוא אמר לי ואמרה שאין אצלהם בחיים עומס וחבילה שהגיעה אליהם לחברה אמורה להגיע תוך יום ללקוח, רציתי לברר גם מה עם המשלוח שלי אך לא היו לי הפרטים של מספר הזמנה. התקשרתי בחזרה ליובל וביקשתי ממנו את מספר ההזמנה ששלחו לups, ואמר לי בבטחון שמחר אני אקבל כי כבר הוא לא במשרד, למחרת בבוקר אני מתקשר ליובל(במקום שהוא יחזור אלי) והוא מסנן אותי כל היום, התקשרתי לחנות ולאחר עומס בשירות לקוחות אצלהם חזרו אלי אחרי כמה שעות, ענתה לי בחורה בשם ענבל, אמרתי לה שהזמנתי מחשב אם אפשר לקבל את המספר הזמנה ששלחתם לups, מה שקרה גם פה זה שנמרחתי עם זה יומיים עד שיובל מתקשר אלי ואומר לי שups לא מוצאים את המחשבים, אני לא יודע למה הוא בחר דווקא בתירוץ הזה כי עד עכשיו היו לו דווקא כמה משכנעים אבל זה באמת התירוץ הכי מגוחגח שהוא היה יכול לתת לי, אשכרה ups לא מוצאים את המחשבים למה? אלללה יודע, אהה לא אלללה הוא אמר לי שהספק כנראה לא שלח את המחשבים, כדור האחריות עבר מups לספק שימו לב שיובל עצמו לא נגע מעולם בגדור האחריות, זהו בזה זה נגמר, בכל אופן אני מקווה שנגמר אני אמור לקבל את הזיכוי לחשבון ואני מקווה שאקבל זאת בלי שום בעיות.
*להגנתו של יובל יש לציין שהוא הוא כל שיחה שלנו חזר על זה שאפשר לבטל את ההעסקה ושאקבל החזר (זאת כמובן כדי להוריד ממנו כל אחריות שלא אהיה כבול אליו) אך בגלל שהיה לי חשוב הדגם והייתי לחוץ על המחשב באמת קיויתי שזה יגיע גם אם קצת באיחור אז יובל אם אתה רוצה לרשום זאת בתגובה אנא תחסוך.
* דבר נוסף יובל מהרגע הראשון ניסה להציע שוב ושוב שאחליף דגם בהתחלה זה היה ב400 שקל תוספת אחרי זה איכשהו ירד ל100 בכל אופן כל הסאגה הזאתי נתנו לי להבין שליובל מעולםצלא היה את הדגם הספציפי אצלו כמו לכל החנויות, בעלי החנויות בחרו להיות כנים ולאמר שאין ברשותם את הדגם המבוקש ויובל בחר להחזיק אותי אצלו, למרוח אותי כמה ימים עד שהוא ינסה להשיג את הדגם או שאחליף בדגם אחר.
תגובת החנות:
***הרגעה הרגעה הרגעה***
אנחנו מודים ללקוח על חוות הדעת מצרים על הרגשתו ושמחים שנתנה לנו האפשרות להגיב .
הלקוח פנה אלינו והתעניין לרכוש שני מחשבי לנובו 14 אינץ , אנו קיבלנו את פנייתו של הלקוח וביצענו בדיקה מול הספקים שעובדים אתנו .
קיבלנו תשובה שזה דגם יחסית ישן ויש כמות קטנה ושאין בעיה לספק את המוצר ללקוח בתוך 7 ימי עסקים , אנו חזרנו ללקוח וביצענו הזמנה.
שהבנו שיש בעיה עם אספקת המוצר (גם אם בעיית האספקה לא נוצרה אצלנו אנחנו לוקחים את מלוא האחריות על הבעיה) פנינו ללקוח והצענו לו לשדרג את המחשב בעלות שלנו לדגם משודרג וטוב יותר או לקבל החזר כספי מלא באופן מידי . הלקוח בחר להמתין לתשובה על האספקה של המחשבים שהזמין.
שנודע לנו שיש בעיה מול חברת המשלוחים והמשלוח לא יסופק פנינו ללקוח והסברנו לו את המצב התנצלנו והצענו לו מספר חלופות או חזר כספי מלא.
הלקוח ביקש החזר כספי ואנו פעלנו בהתאם .
בכל פניה של הלקוח הוא קיבל מענה מידי אך לצערנו במבחן התוצאה נכשלנו .
לא נעשה ניסיון לשכנוע הלקוח לקחת דגם אחר אלא רק הצעה מתוך שירות חברי וטוב .
אנו נלמד ממקרה זה ונעשה את הכל להשתפר בעתיד.
צוות Newpc
מוצר:
מחשב נייד G40-80 80e400 tviv
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
15/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המחשב לפני 14 ימים בדיוק, לאחר שווידאתי שזמן ההגעה הוא עד 7 ימי עסקים. בתום שבעה ימים התקשרתי לראות מדוע המחשב עוד לא הגיע וקיבלתי תשובות מתחמקות מאחריות: ״יש עיכובים של חברת המשלוחים, אין לי מה לעשות בנושא״ וכך הלאה.לאחר מכן הובטח לי שהמחשב יגיע עד יום העסקים הבא (שהיה 4 ימים מאוחר יותר כיוון שזה היה יום חמישי), מאז עברו כבר עוד יומיים ואין סימן למחשב.
ממליצה לחשוב פעמיים לפני שאתם רוכשים.
מוצר:
Lenovo yoga yoga 700 14 EIV
תמונת משתמש
שם:
Etay
תאריך:
10/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מחשב דרך חנות new pc שבוע לאחר ביצוע ההזמנה התקשר בחור בשם יובל ואמר שהמחשב חסר במלאי והציע לנו מחשב אחר הסכמנו והבטיח שיזכה אותנו על ההפרש (עד היום לא ראינו ממנו שקל) המחשב הגיע באיחור של כמעט חודש, על המקלדת היו שמני שימוש (שמן, טיפקס, כפתורים לא עובדים , הובטח לנו מקלדת חדשה (גם אותה ל קיבלנו) ) לאחר חצי שנה התעוררה בעיה במערכת ההפעלה, התקשרנו לDELL והם אמרו שהמחשב יובא לארץ באופן לא חוקי, התקשרנו ל"חנות" new pc וגילינו שמי שנותן מענה ללקוחות הוא מוקד שירות לקוחות כללי (מוקד המקבל בדרך כל פניות מלקוחות לאחר סיום שעות הפעילות , מוקד לגיטימי לגמרי אך הם ה"חנות" היחידה שהטלפונים זורמים לשם 24 שעות ביממה , ביררנו קצת באינטרנט ומצאנו את המספר של הבן אדם היחיד שקשור לחנות הזאת , לאחר שיחה ארוכה והתנהגות לא מקצועית (התכתבויות בווצאפ) הוא התחיל להמציא כל מיני שקרים ורק אחרי חודש הגיע טכנאי אישי(שאין לו שום קשר ל dell) ולקח את המחשב 4 ימים אחר כך התקשרנו שוב ליובל (הבן אדם היחיד שעומד מאחורי החברה הזאת) והוא חזר על מה שאנחנו אמרנו (הבעיה במערכת ההפעלה) ואמר שיקח להם עוד כמה שבועות , יום לאחר השיחה יצרנו קשר איתו שוב והוא ניתק לנו את הטלפון בפנים, נכון לעכשיו אנחנו חוששים למחשב.
בנוסף באינטרנט מצאנו 3 כתובות שונות של אותו "סניף" של "החברה" ואנו חושדים בכך שהחנות אינה קיימת כלל .
תגובת החנות:
שלום רב ,
אנו מודים לאיתי על חוות הדעת ושמחים על כך שנתנה לנו האפשרות להגיב.
אמו של איתי אורנה רכשה מאתנו מחשב All in one של חברת לנובו לפני 11 חודשים בעלות של 3980 ש"ח .
בעקבות כך שהמוצר באותו רגע היה חוסר באותו זמן הצענו לאורנה מחשב All in one של חברת דל שנמכר באתרנו במחיר של 4900 ש"ח ללא תוספת תשלום .
מכאן לא ברור על מה היינו צריכים לזכות את הלקוחה ויותר מכך אורנה בעצמה שלחה לנו מייל שבו מופיע השדרוג ללא עלות.
דבר נוסף שלא ברור לנו מחוות דעת זו היא איך אורנה ואיתי אשר פנו אלינו טלפונית ונענו מידית ולאחר השיחה אתם קבלו טלפון ישיר למנהל כתבו שלא הצליחו להשיג אותנו (יש לציין שכל פעם נענו וקיבלו תשובות מהירות) .
לאחר 11 חודשים שימוש פנתה אלינו אורנה על תקלה במחשב, מודבר היה בחג סוכות ולכן התקשינו במעט לקבל תשובה מהיבואן ונאמר לאורנה שלאחר החג המחשב ייאסף למעבדה ויתוקן במסגרת האחריות . המחשב תוקן והוחזר לאורנה בתוך 5 ימים בלבד ואף תוקנה במחשב תקלה שלא הייתה כלל במסגרת האחריות (כמובן שאת זה אורנה לא הזכירה).
המחשב יובא לארץ בצורה חוקית ויש בידנו את כל האישורים לכך .
צוות NEWPC


מוצר:
מחשב All in one p98
תמונת משתמש
שם:
ZackAV
תאריך:
09/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפטופ דרך NewPC לפני יותר משבועיים כאשר האתר ציין שהמוצר יגיע אחרי שבעת ימי עסקים.

שמונה ימי עסקים עברו לפני שיצרתי איתם קשר, הועברתי מאדם אחד לאחר ולבסוף נודע לי שלמרות שהם לא יודעים בדיוק מה קורה עם ההזמנה, זה אמור להגיע עד סוף השבוע ויתקשרו לעדכן אותי. מיותר לציין שלא יצרו איתי קשר והייתי צריך שוב להשאיר פרטים ולחכות לנציג שלבסוף אמר לי מאוד בפשטות שזה מתעכב בעוד שבוע (לפחות) ומהר מאוד הציע פשוט לזכות את העסקה ולשלוח אותי לדרכי.

אז כאן כרגע אני עומד, נאלצתי לבטל את העסקה כי אף אחד לא יכל לתת לי שום מידע על מתי זה יגיע. איבדתי יותר משבועיים שבהם חיכיתי למחשב. התמיכה פשוט לא הייתה טובה.

יש לציין גם שזאת הייתה קנייה גדולה בסך 6800 שח. לא ממליץ לקנות מהאתר.
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח צחי קנה מאתרנו טאבלט Microsoft Surface Pro 4 שנמכר באתרנו במחיר הזול בארץ.
עקב ביקוש רב התקבלו יותר הזמנות מכמות המלאי הזמין באותה עת .
נוצר קשר עם הלקוח והוסבר לו על העיכוב ועל כך שיקבל פיצוי על האיחור הקל .
הלקוח ביקש זיכוי על המוצר ואנו פעלנו לזכותו.

לאחר כמה ימים פנה אלינו הלקוח שוב וביקש שלא נזכה אותו ונוציא לו את המוצר.
מחר יום חמישי צפוי לצאת ללקוח טאבלט משודרג מזה שהזמין שנמכר במחיר גבוהה יותר .

לשמחתנו ברוב ההזמנות (ברוב הגדול) אין איחורים וההזמנות מסופקות בתוך זמן האספקה המצוין באתר ואף קודם לכן .

כשיש איחור אנו מפצים את הלקוח בהתאם .

נשמח לעמוד תמיד לשירות לקוחותינו
צוות NEWPC

מוצר:
Microsoft Surface Pro 4 i5 256 SSD
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
03/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 06/10/16 רכשתי את המחשב,דיברתי עם יובל שהמליץ לי לקחת את הדגם הספציפי, ב 18/06 קיבלתי המחשב וכאשר פתחתי ראיתי שזה דגם אחר,חזרתי ליובל שהסביר לי שקיבלתי דגם יותר טוב אך בלי מערכת הפעלה,ביקשתי להחליף והוא אמר שיקח עוד כמה ימים בגלל החגים,מובן ומקובל.היום 03/11/16 וטרם קיבלתי את המחשב
במשך כמעט חודש ולא מעט טלפונים הבן אדם "מורח" אותי בנונשלנטיות ואומר עוד כמה ימים,שבוע הבא,בגלל החברת שליחויות וכו...
ביטלתי את ההזמנה והוא אפילו לא התנצל לא ניסה לשפר את השירות והתדמית,פשוט כלום! שירות נמוך ומזלזל
תחשבו פעמיים אם לחסוך כמה שקלים ולצאת להרפתקה עם החברה הזאת
תגובת החנות:
שלום רב,
אנחנו מודים ללקוח על חוות הדעת ורוצים להתנצל שוב בפני הלקוח .

הלקוח הזמין מחשב של חברת אסוס וקיבל בטעות דגם יקר יותר עם נתונים טובים יותר אבל לא את שהזמין .

המענה ללקוח היה מהיר בכל פניה והוא קיבל שירות טלפוני מצוין, הוא אף הודה לנו על כך (את זה הוא לא הזכיר).

אנו ביצענו איסוף של המחשב מהלקוח שלחנו ללקוח פיצוי ואנו נלמד מהמקרה ונשתפר בעתיד .

צוות NEWPC


מוצר:
מחשב נייד Asus X540SA-XX018T
תמונת משתמש
שם:
שולה
תאריך:
02/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע בזמן ללא עיכובים, שירות הלקוחות מצויין, קיבלתי תשובה מקצועית על כל שאלה ששאלתי לפני שרכשתי את המחשב. המוצר הגיע כפי שהוצג באתר האינטרנט .
חנות אינטרנטית אמינה וטובה !!! מומלץ מאוד.
מוצר:
מחשב נייד T100 R104TA-DK012H
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
30/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 18.10 הזמנתי כונן קשיח דרך האתר. לא ציפיתי לקבל אותו תוך 7 ימים בגלל החג. כרטיס האשרי חויב באותו היום. שבוע לאחר ההזמנה שלחתי הודעה לחנות בגלל שסטטוס ההזמנה עוד לא השתנה(ציפיתי לראות משהו כמו-הגיע למלאי, מוכן למשלוח וכד'.) בתגובה נאמר לי שהמוצר יגיע אלי בשבוע הבא. בתחילת השבוע(שבוע ו5 ימים לאחר ההזמנה) יצרתי קשר ורציתי לברר מתי המוצר יגיע אלי. נאמר לי שמאותו יום המוצר יגיע אלי תוך משהו כמו חמישה ימי עסקים(שבוע הבא, שלושה שבועות לאחר ביצוע העסקה). ביקשתי לבטל את ההזמנה ונתקלתי בתשובה בטון עצבני, מאשים ולא מכבד כלל מבעל החנות יובל.
תגובת החנות:
שלום רב,

הלקוח רועי הזמין מאתנו כונן קשיח במהלך ימי חג הסוכות.

אנו מתחייבים לזמן אספקה של 7 ימי עסקים ובהתאם לכך המוצר נשלח .

לאחר החג פנה אלינו רועי ושאל על הגעת המוצר ונאמר לו שהמוצר יגיע בתוך ימי האספקה שהתחייבנו אליהם .

שהבנו שרועי צריך את המוצר דחוף אנו! הצענו לרועי לבדוק אם יש את המוצר קרוב יותר לביתו ואולי הוא יוכל לקבל את המוצר באותו יום ולא להמתין למשלוח מאתנו .

לאחר השיחה עם רועי שהסתיימה ברוח טובה ובהבנה הדדית פנתה אלינו אמו של רועי ובמקום להודות לנו על השירות והייעוץ לשביעות רצון בנה כעסה עלינו ודברה בצורה עצבנית ולא

מכבדת כלל וכל זאת ללא סיבה ממשית .

אנו שמחנו לתת שירות כנה לרועי ונשמח לתת שירות לרועי ולכלל לקוחותינו גם בעתיד .

צוות Newpc


מוצר:
כונן קשיח st1000dx001
תמונת משתמש
שם:
mikeee
תאריך:
28/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד לנובו Y 50-70 מ-NEW PC .
אחרי שבועיים בדיוק שמתי לב שיש במחשב המון פיקסלים שרופים , התקשרתי עוד באותו היום לחנות ובקשתי החזר כספי כי המחשב חדש עם בעיות . מנהל החנות {יובל } אמר לי שאין החזר כספי בגלל שאני אספתי את המחשב והשתמשתי בו ואם אני רוצה אפשר לשלוח אותו לתיקון . אמרתי בסדר כי המחשב בסה"כ מחשב טוב {רק הפיקסלים השרופים הפריעו לי } . אחרי כמה ימים הגיע שליח ולקח את המחשב . אחרי מספר ימים נוספים מנהל המעבדה {אבי} התקשר אלי ואמר שהוא לא רואה פיקסלים שרופים , אמרתי שיש המון נקודות עם פיקסלים שרופים ואני אבוא ואראה לו אותם . הגעתי הראתי לו והוא במקום לעזור צחק לי בפנים ביחד עם העובדת שלו . אבי אמר לי שאני ממציא ועוד אחרי זה בלי בושה הציע לי מסך ממחשב משומש {מסך מט,פשוט יותר}. אחרי שהגעתי הביתה שאלתי את המשפחה והחברים אם הם רואים פיקסלים שרופים וכולם אמרו לי כן , אז כנראה שהבעיה לא אצלי אלא אצל "הטכנאים" . יצרתי קשר עם יובל מהחנות והוא אמר שזה החלטה של אבי {גם יובל לא עזר}
ושלא יספרו לי סיפורים , יש לי יותר מחמש נקודות עם פיקסלים שרופים כמו שהם אמרו אז הם חייבים לתקן לי .
כמובן שהקלטתי את כל השיחות שלי עם אבי ויובל , החלטתי לתבוע אותם ואני בטוח שהאמת תצא לאור .
מי שרוצה לקבל "חתול בשק" שיקנה ב NEW PC .
תגובת החנות:
שלום רב,
לצערנו חוות דעת זו לא תואמת את המציאות .

תגובת המעבדה :
דגם : LENOVO Y50-70
כניסה למעבדה : 23/10/16
תקלה מדווחת : פיקסלים שרופים במסך.
לאחר בדיקה נמצאו שתי נקודות קטנות במסך (אחת שחורה בחלק שמאלי עליון ואחת לבנה בחלק שמאלי תחתון).
על פי תעודת האחריות המצורפת למחשב מסך מוחלף במסגרת האחריות במידה ונמצאות בו יותר מחמש נקודות.
הלקוח הגיע למעבדה וניסה להציג יותר מחמש נקודות במסך, באופן מיוחד ויוצא דופן הוצע ללקוח מסך ממחשב זהה ועובד (מסך מט ללא השתקפויות שעלותו ברוב המקרים יקרה ממסך מבריק).הלקוח סירב להצעה המיוחדת.
בנוגע לטענת הלקוח שעובדי המעבדה צחקו על חשבונו, הטענה אינה נכונה, מעבדת ריפר-לאב ידועה ברגישותה ללקוחותיה ולשביעות רצונם, כפי שיעידו עשרות מכתבי לקוחות מרוצים המפורסמים באתר המעבדה.
הלקוח ניסה בתוקף ובמשך כשעה להראות לעובדי המעבדה נקודות שאינן קיימות במסך.
תגובת עובדי המעבדה הייתה סבלנית ומתחשבת, במידה והיו חיוכים הרי שהם נבעו מרגשות מבוכה עקב נסיונותיו החוזרים ונשנים לנקות את המסך ולהראות נקודות שאינן קיימות.

נשמח לשרת מיקי ואת כלל לקוחותינו בכל עת.
צוות Newpc

מוצר:
מחשב נייד y 50-70
תמונת משתמש
שם:
Karmit
תאריך:
09/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 טבלטים ב 6.9, עד היום (9.10) הם לא הגיעו אלי.
דיברתי 3 פעמים עם שירות הלקוחות. נציג השירות היה מאוד נחמד, אבל בעיקר "מרח" אותי. הסיבות שהוא נתן לי לכך שהמשלוח לא הגיע הם סיבות שאינן עוברות במבחן המציאות. בנוסף במקום לקחת אחריות, הוא האשים את חברת המשלוחים.
3 פעמים הבטיח לי שיטפל אישית, בפעם האחרונה הבטיח שזה יגיע עם שליח ב 5.10, וכאמור זה לא הגיע עד היום.
תגובת החנות:
שלום רב,

ראשית אנו מתנצלים על העיכוב באספקת המוצר ללקוחה .

הלקוחה גרה במקום המקום המוגדר כ"יעד מרוחק" ואין כניסה יומית אליו בשום חברת שליחויות שאנו עובדים אתה .

אנו התנצלנו בפני הלקוחה ושלחנו לה 2 טאבלטים! בתור פיצוי שאמורים להגיע אליה בשבוע הבא .

הובטח ללקוחה שאם הפעם חברת השליחויות (השלישית שאנו מנסים לשלוח אתה) לא תספק אנו נגיע אליה בעצמנו ונספק.

הלקוחה קיבלה מענה מיידי לכל פניה אלינו והשיחה הסתיימה עם חיוך מצד הלקוחה ובאווירה טובה.

בברכת חג שמח ושנה טובה
צוות NEWPC

מוצר:
טאבלט ZA0D0064IL
תמונת משתמש
שם:
goldensulv
תאריך:
13/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכל מעולה, שירות מהיר, משלוח מהיר והמחיר הכי זול. מומלץ ובהחלט הייתי קונה שם עוד פעם.
מוצר:
מסך מחשב VX279H
תמונת משתמש
שם:
Omer
תאריך:
13/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין ומקצועי, כבר באותו יום המחשב היה מוכן לאיסוף. בנוסף קיבלתי עזרה לאחר הקניה.
מחירים טובים ושירות מצוין ממליץ בחום
מוצר:
מחשב נייד 255
תמונת משתמש
שם:
Elad
תאריך:
24/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עוד לא ראיתי שרות כל כך גרוע. במשך שבועיים הם אומרים שהמחשב בדרך לחנות ואז יום אחד הם אומרים שהוא לא במלאי וגם לא יהיה.
פשוט חוצפה
אין לך במלאי, בסדר גמור, תגיד את האמת ואל תשגע את הלקוח
תגובת החנות:
שלום רב,
לצערנו במקרה זה דווקא כאשר פעלנו לבקשתו של הלקוח עלה לנו הדבר בחוות דעת שלילית .
מדובר בלקוח ממסדי שאינו עובד באופן סדיר מול חברתנו וביקש תנאי תשלום מיוחדים.
עד שתנאים חריגים אלה אושרו ע"י חברתנו נוצר מצב שלא נשאר מהמוצר המבוקש.
אנו פעלנו בצורה שקופה מול הלקוח והצגנו בפניו את המצב שנוצר ובהתאם לכך הוצעה לו האופציה להמתין להגעת המוצר או במקביל לחפש במקום אחר.
לא ברור לנו מדוע אבל זה החליט לכתוב חוות דעת זו .

מוצר:
מחשב נייד C4164T
מוצרים נוספים הנמכרים בניו פי סי
חוות דעת של מוצרים פופולריים בניו פי סי
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר