המטען המקורי לא הגיע, הגיע במקומו מטען חלופי, הגרוע מכל שהמטען לא מטעין את האייפד. פניתי לשירות לקוחות אך הם לא נתנו לי מענה ,חבל.
מוצר:
טאבלט fgjjffh
שם:
Robbie
תאריך:
30/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות מטען למחשב נייד לאחר שהקודם נשבר. השליח הגיע באיחור של כ-3 שעות מהמועד שתואם, אבל זו לא הבעיה העיקרית. כאשר חיברתי את המטען למחשב, שמתי לב שהוא מחליק החוצה עם כל משיכה קלה בכבל או הזזה קלה של המחשב. מיד יצרתי קשר עם יובל מהחנות, והוא בדק את הנושא עם הספק שלו. לאחר בדיקה הוא חזר אלי ואמר שלדברי הספק הבעיה היא במחשב שלי, משום ששקע ההטענה התרחב ככל הנראה. זה מעלה מספר תהיות: ראשית, כיצד קובעים יובל והספק שלו שהבעיה היא במחשב שלי? הם פוסלים מראש את האפשרות שהמוצר שהם סיפקו פגום ו/או בעייתי מבחינה כלשהי. שנית, המטען הישן שלי, אשר כבר לא עובד, נכנס לשקע ההטענה ללא בעיות ונשאר מחובר בצורה מצוינת, גם כאשר מזיזים את המחשב או את הכבל.
כפי שניתן לראות גם מביקורות קודמות, יובל ממהר להתחבא מאחורי התקנון, במקום לתת שירות איכותי. הרי הפתרון הטוב והנכון ביותר הוא קודם כל לקחת את המוצר בחזרה - אבל הוא מטיל את האחריות על הלקוח, אשר יצטרך להשקיע זמן ו/או כסף בכדי להחזיר את המוצר, למרות שקיבל מוצר פגום מלכתחילה.
לסיכום - חווית קניה שלילית ביותר.
תגובת החנות:
שלום רב, אנחנו מודים ללקוח על כתיבת חוות הדעת ושמחים להציג את העובדות לאשורן: 1. הלקוח רכש מאתנו מטען בהתאם לדגם שציין בשיחת הטלפון . 2. הלקוח קיבל את המטען במשלוח מהיר לביתו מכיוון שהמטען היה דחוף לו ללא תוספת תשלום. 3. שקיבל את המטען התלונן הלקוח על צורת המטען וטען שיכל לקנות את המטען ב100 ש"ח פחות . 3. שהלקוח פנה אלינו עם הבעיה מיד פנינו לספק לבירור הבעיה והלקוח קיבל תשובות מיד. 4. אנו הצענו ללקוח להגיע אלינו או למשרדי הספק לבדיקת המטען ובמידת הצורך להחליפו . 5. שטען הלקוח שהוא אינו נייד נאמר לו שהוא יכול גם לשלוח את המטען בדואר (בתוך ראשון לציון) ומיד שהמטען יגיע יטופל. 6. לצערנו בגלל שהתשובות שהלקוח קיבל לא תאמו את ציפיותיו ציין הלקוח בפנינו שידאג לכתוב חוות דעת שלילית על חנותנו.
לסיכום NEWPC מציעה למכור מוצרים טובים ואיכותיים במחירים תחרותיים ובשירות מצוין!
לצערנו לקוחות מרוצים כותבים פחות חוות דעת !
מוצר:
מטען למחשב נייד ASUS ZENBOOK 19V 2.37A
שם:
שחר
תאריך:
14/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טאבלט והשירות היה מעולה ומהיר. אך לצערי כבר בימים הראשונים הטאבלט היה ניתקע ולא מגיב ולאחר כיבוי והדלקה זה היה מסתדר. כעבור מספר חודשים לאחר שהמצב החמיר הבנתי כי ישנה בעייה ושלחתי את הטאבלט לתיקון במסגרת אחריות. הופתעתי מאוד לגלות שלמרות שהטבלאט באחריות אני נידרש לשלם 250 ש"ח לתיקון שלא בטוח שיעזור כיוון שיש בעייה במערכת ההפעלה. ניסיתי לקבל הסבר מדוע אני נידרש לשלם תיקון בעבור מכשיר חדש קיבלתי אותו מקולקל אך התשובה שקיבלתי מצערת ביותר וטענו שמערכת הפעלה זה לא תלוי בהם. חבל שהחברה לא לוקחת אחריות על מוצרים שהיא מוכרת שזה הבסיס ללקוחות מרוצים. בכל אופן אני לא ממליץ לקנות מחברת NEWPC ובטוח שזו פעם ראשונה ואחרונה שאני מבצע רכישה מהם.
מוצר:
טאבלט TF103C
שם:
מיקי
תאריך:
31/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה לא טובה בלשון המעטה. המחשב הראשון שהזמנתי היה Asus Transformer לאחר שבוע במקרה שאלתי באיזה צבע הוא מגיע ואמרו לי סגול. למרות שבתמונה מופיע שחור. אז הציעו לי מחשב אחר Lenovo Miix 2. בעודי מסתמך על הפרסום באתר שהמחשב הוא מעודפי מלאי, קניתי. כשהגיע אלי למחשב היה פגם די רציני חיצונית ונראה מרגיש ומריח כמו מחשב משומש. מתחת למחשב רשום Refurbished ושאין אחריות מלנובו ושעלול להכיל חלקים משומשים. בנוסף המחשב הגיע כשרשום בצד Grade B. מבדיקה קטנה באינטרנט מוסבר בדיוק מה זה Refurbished ועל הרמות השונות, אך בחנות סותרים את כל מה שהסימנים מראים וטוענים שהמחשבים לא מחודשים והם פשוט עודפי מלאי שהוציאו מהאריזה ושמו באריזה אחרת ושהמחשב כנראה ניזוק כתוצאה מהחריטה של העברית על המקלדת.. איך אני יודע שהוא לא משומש שאלתי, אמר לי המוכר אתה פשוט צריך לסמוך על המילה שלי. אז מאחר שאני לא רציתי לסמוך על אנשים שאני לא מכיר ושרק אלוהים יודע מה עבר על המחשב, ורוצה חווית קנייה ולקנות מוצר עם אחריות יצרן ולדעת שאף אחד לא נגע בו, באריזה מקורית, המכשיר שקיבלתי היה עטוף בפלסטיק מאולתר.. וכשההבדל בין זה למוצר חדש הוא כ300 שקלים. החזרתי את המוצר בלב הכי שלם שאפשר. זאת החוויה שלי, מי שמתאים לו שיקנה
תגובת החנות:
שלום רב, נבקש להבהיר את העובדות לאשורן :
1. הלקוח הזמין באתר מחשב נייד משולב טאבלט באתרנו. 2. הלקוח ביצעה ישירות הזמנה באתר ולא דיבר עם החנות לפני. 3. הטאבלט היה מעודפי מלאי וכך אף פורסם באתר באופן ברור וגלוי. 3. חברת ניופיסי פועלת בשקיפות והגינות ועושה כל מאמץ לתת ללקוחותיה את השרות הטוב ביותר. 5. ללקוח הוצעו חלופות אחרות לפנים משורת הדין ומתוך תודעת שירות גבוהה ואולם הוא סירב להן. 6. הלקוח ביקש הנחה מוגזמת של 300 ש"ח . 7. אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לשמר את קהל לקוחותינו הנאמן.
חג שמח צוות NewPc
מוצר:
מחשב נייד Miix 2 10
שם:
moris
תאריך:
28/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי את המוצר תוך שבוע. אך המוצר היה פגום.. התקשרתי ושוחחתי עם יובל . והוא אמר שאני צריך להביא את המוצר לחנות שיבדקו אותו אמרתי שאני גר בערד . אך אותו זה לא עניין. הוא שזאת מדיניות החברה. אך כדאי שיקרא את מדיניות החברה שם רשום דברים אחרים. ההתנהגות של יובל ולא מתאימה..
תגובת החנות:
שלום רב, הלקוח מוריס קנה אצלנו טאבלט וקיבל את המוצר לביתו במשלוח מהיר. לאחר כמה ימים התקשר אלינו הלקוח ואמר שיש בעיה במטען המכשיר והוא מטעין אותו עם מטען אחר שברשותו.
אנו מיד אמרנו ללקוח שבמסגרת האחריות מגיע לו החלפה והוא מוזמן להגיע אלינו להחליף את המטען.
מוצר:
טבלאט t530
שם:
dinat
תאריך:
27/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שרות, תמיד זמין לשאלות, משלוח מהיר מאוד. ביקשתי שהמוצר יגיע בתאריך ושעה מסויימים וכך היה. ממליצה מאוד. ההזמנה שלנו טופלה ע"י יובל
מוצר:
מחשב נייד PCW-T100TA-C1-GR
שם:
גל קולהאס
תאריך:
24/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין ואדיב, פשוט היה תענוג לרכוש דרכם את המוצר שיש לציין שהוא הכי זול בארץ בהשוואה לחנויות האחרות, המוצר עצמו עובד נהדר והרכישה דרך האתר הייתה מאוד פשוטה כולל פריסת התשלומים שנעשתה בצורה מאוד הוגנת בניגוד לחנויות האחרות. אני ממליץ מאוד לקנות דרך אתר זה. תודה.
מוצר:
Samsung Galaxy Tab Pro 10.1 T520 16G t520
שם:
jeans
תאריך:
11/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טאבלט דרך האתר של ניופיסי וכאשר קיבלתי מייל אישור ההזמנה שמתי לב שיש תוספת "עודפי מלאי" בשם המוצר. בחנות הם מתרגמים את את זה כ-factory refurbished שזה "מוחדש" בעברית. ביקשתי לבטל את ההזמנה שבוצעה שעתיים-שלוש לפני כן. הם ביטלו, אבל גם גבו דמי ביטול של 100 ש"ח. על מה? כי זה "נכנס למערכת". בזאפ ראיתי עוד 2 מקרים דומים, כך שזאת כבר שיטה. ניופיסי לא גנבים במלוא מובן המילה, אבל שיטת המכירה שלהם נמצאת בהחלט בתחום האפור. כל חנות אינטנטית שמכבדת את עצמה רושמת בצורה הכי בולטת שהמוצר הוא לא "חדש" לפי הגדרה כדי לחסוך עוגמת נפש ללקוחות וביקורות כמו זאת - ובטח שלא קונסת לקוח שכבר לא מרוצה. לסיכום - הם מוכרים מוצר "מוחדש" ללא אחריות יצרן בהנחה של 5% בהשוואה לחדש (בחו"ל זה $100 הנחה לעומת 100 ש"ח ב- newpc.co.il) כל אחד יחליט בעצמו אבל אני לא אקנה מהם בחיים ואמליץ לכל חבריי להתרחק מהם. ממליץ גם לכל הקוראים לעשות כך. חפשו חנות הוגנת יותר ותהנו יותר.
תגובת החנות:
שלום רב, נבקש להבהיר את העובדות לאשורן :
1. הלקוח רכש טאבלט חדש לחלוטין אשר לא נעשה בו כל שימוש. 2. הטאבלט היה מעודפי מלאי וכך אף פורסם באתר באופן ברור וגלוי. 3. בשל עובדה זו נקבע מחירו הנמוך של הטאבלט בהשוואה למחירים בישראל ואף מחיר זה היה גלוי וברור. 4. חברת ניופיסי פועלת בשקיפות והגינות ועושה כל מאמץ לתת ללקוחותיה את השרות הטוב ביותר וכך נעשה גם עם לקוח זה. 5. ללקול הוצעו חלופות אחרות לפנים משורת הדין ומתוך תודעת שירות גבוהה ואולם הוא סירב להן. 6. חברת ניופיסי פועלת על פי חוק וכך פעלה בהליך ביטול העיסקה. 7. אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לשמר את קהל לקוחותינו הנאמן תוך התגמשות רבה ככל הניתן וליתן ללקוחותינו את השרות הטוב ביותר. בברכה, צוות NewPc
מוצר:
טאבלט Galaxy Tab S SM-T800 10.5 WIFI 16GB
שם:
אלעד
תאריך:
10/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בס״ד. מדהימים פשוט מדהימים !!! יצרתי קשר עם חנויות שונות לפני הרכישה ובכולם נוהל מובן ובו לוקחים פרטים מהלקוח ומתחייבים לחזור תוך 24 שעות, בחנות הזאת חזרו אלי תמיד אחרי חמש דקות אבל תמיד וזאת לאחר שהתקשרתי בערך חמש פעמים לפני הרכישה ועוד בערך חמש פעמים אחרי הרכישה, על מנת לשאול שאלות טכניות. בהשוואה לחנויות אחרות שאני מכיר ואף רשתות לא פגשתי חנות (ואני מתעסק עם חנויות מחשבים קרוב לעשרים שנה (אני בן 41)) כזאת שככה נותנת שירות במהירות באדיבות ובסבלנות ללקוח. אני ממליץ בחום.
מוצר:
מחשב נייד Dell xps 12
שם:
סיני ורוני
תאריך:
04/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בטעות טאבלטים לא נכון וביטלתי עסקה תוך דק' ספורות. חייבו אותי גם בדמי ביטול מלאים 100 שקלים וגם ב2.5% ביטול אשראי עוד 52.5 ש"ח. על 5 דק' הפסדתי 152.5 שקלים והוא לא מוכן ללכת לקראתי. לא ניתן להשיג אותו טלפונית, רק להשאיר הודעות במוקד חיצוני ולחכות שיחזרו. מסתתר מאחורי התקנון למרות שהעסקה בוטלה כמעט מיידית.
תגובת החנות:
הלקוח סיני הזמין ושילם על 2 טאבלטים באתרנו. הלקוח ביצע את ההזמנה דרך האתר ועבר מספר רב של שלבים לפני שסיים ואישר אותה. מכאן לא ברור איך ההזמנה בוצעה בטעות .
אנו הצענו ללקוח כמה חלופות אבל זה דרש לבטל.
אנו מיד פעלנו לביטול העסקה בהתאם להוראות החוק.
מוצר:
טאבלט NEXUS 7
שם:
Yohanan
תאריך:
22/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בבדיקה לפני הקנייה מול יובל נעניתי במהירות ובמקצועיות, כולל המלצות בסוגיית האספקה. המוצר הובטח בתוך 7 ימים ממועד הרכישה והגיע בתוך 48 שעות לביתי.
מוצר:
מחשב AIO C560
שם:
מוטי
תאריך:
02/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע בזמן. התחיל לעשות בעיות לאחר חודשים ספורים ואחרי 3 חודשים שבק. השירות היה אדיב וניסו לעזור בטלפון. אחרי שזה לא עזר אמרו להביא מכשיר למעבדה. גם שם לא הצליחו להציל את המכשיר וקיבלתי מכשיר חדש שעובד מצויין. ממליץ בחום בגלל השירות המהיר והאדיב.
מוצר:
טאבלט/ TF700T
שם:
רמי
תאריך:
01/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מחשב נייד מבוסס מעבד אינטל I7. את ההצעה הזולה ביותר סיפקה NEWPC. עברתי כללית על המפרט וביצעתי את הרכישה. יאמר לזכות NEWPC שהם התקשרו מייד ומייד פתחו בכך שהמחשב הוא ללא מערכת הפעלה ושמחירה הוא 390 שקלים. הדבר הרגיז אותי מאד ונראה לי כתעלול לא תמים. ביקשתי לבטל את העסקה והם הסכימו רק אם אשלם להם 100 שקלים דמי טיפול או משהו כזה. סירבתי והעברתי בקשה ל PayPal לביטול העסקה.
תגובת החנות:
הלקוח אברהם ביצעה הזמנה למחשב נייד Lenovo G50-70 59420387 . המחשב הנ"ל נמכר בארץ וכך גם באתרנו ללא מערכת הפעלה ודבר זה מצוין באתרנו בצורה ברורה מאוד. אנו ציינו שבדגם שהזמין לא מותקנת מערכת הפעלה ולהתקין מערכת הפעלה עולה 399 ₪ (עלות התוכנה) . הלקוח דרש לקבל את המחשב כולל המערכת הפעלה במחיר של 2400 ₪ . שציינו בפני הלקוח שהדבר לא אפשרי ובקשתו לא הגיונית ביקש הלקוח לבטל את העסקה ואנו הסכמנו לבטל את העסקה בהתאם לחוק במדינת ישראל . אנו ציינו בפני הלקוח שנגבה ממנו דמי ביטול עסקה בלבד בסכום של 100 ש"ח על ביטול ההזמנה. צר לנו שחוסר ידע הופך לתגובה כזו מצד הלקוח. בברכה צוות Newpc
מוצר:
מחשב נייד G50-70
שם:
Eran
תאריך:
20/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שרות - שרות אדיב מאוד ומקצועי. קיבלתי מתנה מחברה שלי ורציתי לבדוק את האפשרות להחליף את המוצר אז מיד ניתנה לי האפשרות לעשות זאת . וגם כאשר ביקשתי מספר ימים לבדיקה נוספת הם נתנו לי. ממליץ בחום!
מוצר:
טאבלט Note 10
שם:
NILI
תאריך:
13/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי למקום התקבלתי על ידי שרון שנתן שירות מצויין ואדיב עם סבלנות והסבר על המכשיר. אחזור לקנות שוב בחנות זו בעיקר בגלל השירות.
מוצר:
טאבלט NOTE
שם:
Isabel
תאריך:
11/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נדיר שאני דואגת להשאיר חוות דעת, אבל הפעם היה לי חשוב שאנשים יידעו. שרון היה מקסים ווידא כבר מהתחלת השיחה שמדובר במכשיר מחודש, לא לחץ עלי לקנות, ענה על כל השאלות שלי, נתן יחס אישי והכי חשוב: המשלוח הסופר מהיר שהגיע כבר יום למחרת הקניה. בהחלט מומלץ!!!
מוצר:
סמארטפון G2 807D
שם:
רוקני
תאריך:
11/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחלא שירות. מהיר ואדיב. קיבלתי עזרה על כל דבר שהייתי צריכה, לפני ואחרי הקנייה! חזרו אלי מיד בטלפון, הקשיבו ונתנו מענה מתאים למה שהייתי צריכהץ ממליצה מאוד.
מוצר:
מחשב אסוס ויוו vivo tab rt
שם:
itai amos
תאריך:
09/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה! בגלל קושי שלי לקבל את המוצר בשעות המשלוח הרגילות הסכימו לשלוח ביום שישי, המחשב בדיוק מה שסוכם, הגיע בזמן, עובד מצויין. את המחשב/טאבלט הבא שלי ושל המשפחה אני קונה אצלם!
מוצר:
מחשב נייד Ideapad u430 touch
שם:
עדי
תאריך:
04/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ניו פי סי ענו במהירות לפניות שלי במייל ובטלפון. קיבלו אותי בחנות עם חיוך. קיבלתי בדיוק את המוצר שרציתי במחיר מעולה. מה אפשר לבקש יותר? ממליץ בחום.
מוצר:
טאבלט "10 MeMO Pad ME102A
שם:
דוד ישראלי
תאריך:
31/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מאד אדיבים, שרות טוב. בקשתי לשלם בצורה לא סטנדרטית, ומייד מצאו פתרון. מומלץ לנסות. חברת השילוח עשתה פדיחות וקבלתי את המוצר שהיה נחוץ לי מאד באיחור של 5 ימים, נו... הכל בסדר
מוצר:
טאבלט Nexus 7 LTE
שם:
אורי גולן
תאריך:
27/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מצוינים! מאוד אכפתיים, מגיבים מהר (מתקשרים ומתקשרים עד שתופסים...) , נעימים בשיחה. היתה לי בעיה במכשיר ומייד קיבלו אותי (המכשיר עדיין בתיקון- טרם קיבלתי חזרה) חבר'ה צעירים, דינאמיים. מאוד מאוד מומלץ חווית קניה חיובית בהחלט. ממתין לקבל את המכשיר חזרה :)
מוצר:
טאבלט T300
שם:
eshsarit
תאריך:
22/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שרות אדיב ומצוין שכלל תמיכה טכנית מהירה ויעילה. המשלוח הגיע מהר, ואף הוקדם בגלל נסיעתי לחו"ל. ממליצה בחום על החנות.
מוצר:
טאבלט 8013
שם:
NG
תאריך:
21/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טאבלט דרך ניופיסי. קיבלתי שירות טלפוני מצוין משרון, אשר משיב בסבלנות לכל השאלות. זמני תגובה מעולים. השארתי הודעה באתר במוצאי חג (חמישי), קיבלתי משרון שיחה בשישי על הבוקר, והטאבלט הגיע אלי הביתה עם שליח ביום שני! שלם ומבריק. על המכשיר עצמו אני עוד לא יודעת להגיד...
מוצר:
טאבלט ASUS MEMO PAD HD7
שם:
omrini
תאריך:
03/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
I called NewPC to place my order as I needed to get the tablet in my hands before flying overseas and could not wait the 12 days for delivery. Of course I paid a little extra for the speedy delivery but they checked that they had the item in stock and got it into my hands the next day. The entire process was handled very professionally, very nicely, very politely and with ease. Unlike many other sellers who make things difficult on the phone (for whatever reason you need to call them), it was an absolute pleasure to deal with NewPC. Even after my purchase, when I queried somehting about the product, they took the time to research the matter and explain it to me in detail, with no hint of frustration or rushing on their part to get me off the line. I would absolutely recommend dealing with NewPC and will gladly call them for my future needs.
מוצר:
tablet Yoga MKT8389
שם:
דוד
תאריך:
29/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות יוצא מן הכלל החל משיחת הטלפון, דרך האספקה והתמיכה הטכנית. צל"ש מיוחד לשרון, אשר הקדיש עבורי זמן וסבלנות מרובים בתמיכה הקשורה בתפעול הציוד הנרכש,...לרבות המלצות וטיפים מניסיונו העשיר. כל זאת במחיר תחרותי ובאספקה מיידית ממלאי זמין.