אורח,
שלום

גיים מובייל (GameMobile)

קונסולות וסלולאר (ראשון לציון)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
03-6433334
פקס:
לא צויין
כתובת:
הרצל 13, ראשון לציון
בעלים:
מובייל גיים בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגיים מובייל ?
3.79
ציון ממוצע
52
חוות דעת בשנה האחרונה
492
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
3
0
0
3 חודשים אחרונים
8
0
1
6 חודשים אחרונים
9
0
1
שנה אחרונה
36
0
16
כל הזמן
423
7
62
נמצאו 492 חוות דעת גולשים על גיים מובייל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי מרחוק לחנות אחרי המלצה מחברה ואכן השרות היה אדיב ביותר, החנייה צמודה לחנות, הקדישו לנו זמן להסבר על המוצר, פתחו ועזרו לי עם ההתקנה הראשונית והיו אדיבים ביותר במהלך כל הקנייה למרות ששאלתי הרבה שאלות כי אני לא מבינה במוצר.
מוצר:
Xbox 1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות טובה יש בה המון משחקים זולים וטובים תודה לכל המוכרים שעזרו לי. בייחוד לחיים עם הפורזה.
מוצר:
Xbox one Xbox one
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות לאחר סגירה והמוכרת אליסון קיבלה אותנו יפה ובסבלנות למרות השעה..שירות מצוין ! בהחלט אחזור שוב!
מוצר:
משחק אקס בורס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי משחק מחשב בחנות, קיבלתי מענה מיידי ונעים. גם כשהייתה בעיה לא התנערו ועזרו לי. אחזור בטוח לקנות בחנות זו.
מוצר:
משחק מחשב l.a noire
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סוני פלייסטישן תקול- לאחר מס' ברורים באינטרנט הגעתי לעמית מגיים מובייל אשר נתן שירות טלפוני בצורה ברורה וכנה, כמובן שהגעתי לתקן בחנות זו את הסוני, יחס ושרות מקסים ואמין, חנות מקסימה עם מגוון של מוצרים ומבצעים, בנוסף קיבלתי אקסטרא שרות מבעל החנות שתיקן לבני את הטלפון הנייד במקום (בחברה של המכשיר רצו להשאירו ל5 ימי מעבדה)- הילד חזר הביתה מאושר וכמובן שנחזור לקנות ולתקן רק בחנות זו, ממליצה בחום...
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
סוני 4 1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה לצוות שעזר לי אחלה של שרות מהיר יעיל ובהמון סובלנות
בזכותכם יש לי סוני פעיל לסוף שבוע
מוצר:
פלייסטיישן - אביזרים PS4 תיקון סוני 4 - החלפת עיינית BLUE RAY לPLAYSTATION 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מרוצה מאוד מהשירות המעולה של העובדות בחנות וכמובן מהמחיר הכי זול שיש
אני עוד אחזור ... 👌👌👌
מוצר:
סוני פלייסטיישן Soni PlayStation
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות וקיבלתי שירות אדיב ומקצועי
והמחירים מאוד זולים
ממליץ בחום לקנות בחנות הזאת ...............
מוצר:
PS4 Injustice 2 PS4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות מזעזעת ותמונות שיקריות באתר אני לעולם לא יקנה מפה יותר, ואני מציע גם לכם.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
תגובת החנות:
מן הפרטים שרשומים למעלה, לא ניתן לאמת או לנסות להבין מה המקרה.
לא ידוע ממה הלקוח התאכזב ועל מה קורא לנו שקרנים.
עיצוב החנות הוא לטעמו האישי של כל אחד :)
מוצר:
משחק לסוני Unknown
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקום נהדר, שירות אדיב וסבלני.
כיף להיכנס, מקנים תחושה של מקצועיות, עונים על כל שאלה, מתייחסים אליך בפרט, ולא בו זמנית עם עוד אנשים. מומלץ
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 6s 64GB SimFree
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה לא נעימה- זלזול בלקוחות גם כאשר ניתן מענה אנושי.
פרסמו מוצר שקיים במלאי- תכננתי להביא מתנה עבור הבן שלי.
כמובן ששילמתי כבר.
בפועל המוצר לא היה במלאי מעל לחודש...
רק שהתקשרתי לראות מה קורה עם זה הבנתי שהמוצר בכלל לא היה במלאי.
לא אקנה שם יותר מן הסתם.
תגובת החנות:
שלום רב.
הלקוח ביצע את הזמנתו בתאריך 09/01 בשעה 07:39 בבוקר.
באותו יום כמה שעות אחר כך, נשלח ללקוח מייל כי המוצר שהזמין חסר כרגע במלאי ולא נעשה שום שימוש בכרטיס האשראי/ חשבון הפייפאל של הלקוח !!!!
בנוסף, הוא התבקש ליצור עימנו קשר במשך 7 הימים הבאים בכדי להודיע האם מעוניין לחכות למוצר, או לבטל את הזמנתו- אחרת תבוטל.
הלקוח לא יצר איתנו קשר במשך שבעה ימים והזמנתו בוטלה, לאחר שלא נעשה שום שימוש באמצעי התשלום שנתן.
בברכה,
צוות גיים אנד מובייל

מוצר:
מוצר ל xbox x
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בסופ"ש משחק דרך האתר. היום בשעות הצהריים קיבלתי מייל שהמוצר לא קיים במלאי ושעליי ליצור קשר עם החנות. התקשרתי ונאמר לי שלא ידוע מתי יגיע המשחק.
שאלתי את בחורה עימה שוחחתי למה ניתן להזמין מוצר כאשר הוא לא במלאי והיא טענה שהיה במלאי ונמכר ואזל.
אמרתי לה שאם זה כך אז הפריט לא אמור להופיע באתר והיא אמרה שהיא תוריד בהמשך.
טענתי שזו חוצפה מכיוון שזו הייתה אמורה להיות מתנה ואז היא אמרה שזו בכלל לא חוצפה כי לא נגרם נזק.
הזלזול והקביעה שלא נגרם נזק מבלי לדעת שכעת עליי לחפש במקום אחר מכיוון שזו מתנה ולוח הזמנים קריטי הם המכעיסים.
מבחינתם הם היו בסדר.
כאשר הקשיתי וטענתי שהזמנתי כאשר החנות לא פתוחה לקהל אז טענתה שזה היה ונמכר לא תקפה, המוכרת לא ידעה מה לענות מלבד שהיא תוריד את המוצר.
מצפיה בחוות הדעת פה אני רואה שזו תבנית קבועה של התנהלות ולא רק כלפיי כי אם אל מול עוד קונים.
אולי זו שיטת חשיפה ( בעיניי פסולה ). להעלות מוצרים שלא קיימים במלאי במחירים נמוכים תמורת חשיפת האתר לעוד ועוד קונים פוטנציאלים.
חבל. מאכזב מאוד!.
לא אקנה שם שוב.
מחיר נמוך למוצר שלא קיים מבחינתי זו א כ ז ב ה והתנהלות פסולה.
תגובת החנות:
שלום רב, ברצוננו להבהיר כי הלקוח ביצע את ההזמנה ביום שבת- לא נחשב יום עסקים.
ביום ראשון, נשלח ללקוח מייל כי המוצר חסר במלאי, וביקשנו ממנו ליצור קשר עם החנות בכדי לדעת אם הלקוח מעוניין לחידוש המוצר במלאי, או לבטל את הזמנתו.
הלקוח יצר קשר עם חנותינו והובהר לו כי המוצר אזל מהמלאי ואנו מתנצלים על כך, וכי ברצוננו לדעת אם מעוניין להמתין להגעת משלוח בימים הקרובים או בביטול העסקה.
הלקוח החל להתלהם ולכעוס על המוכרת בטענה ש'לוח הזמנים שלי צפוף ודחיפותו של המשחק גבוהה' למרות שזמן האספקה הוא 7 ימי עסקים ואף לא עברו 24 שעות מהזמנת המוצר.
כמו כן, לא נעשה ניצול- הלקוח לא חויב וכרטיס האשראי שהוכנס לא שומש. נוסף על כך,זמן תגובתנו היה קצר וזריז בכדי לא לאכזב את הלקוח ולא לגרום לו לחכות לשווא.
בברכה,
צוות גיים אנד מובייל

מוצר:
משחק לפלייסטיישן. פלייסטיישן 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה קלה, שימו לב לקנות אייפון בחנות זו מונע מימוש אחריות באפל
הטלפון נקנה בחודש יולי אך בבדיקה מול אפל סטור הטלפון נקנה בכלל בינואר
ואין אחריות מעבר לינואר חוץ מזה שהאחריות ניתנת למימוש בישראל בלבד!
בקיצור אם היה מפרטים לי את הנספחים האלה לא הייתי קונה
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
תגובת החנות:
פעם ראשונה אנחנו נחשפים למקרה כזה ככלל וזה בפרט.
הלקוח לא פנה אלינו עם בעיה מעולם.
ניסינו לאתר רכישה לפי השם והתאריך, ולא מצאנו.
הלקוח צריך לפנות לחנות או לפחות לתת פרטים נוספים שנוכל לבדוק את העניין לפני שהוא מפרסם חוות דעת כזו.
אנחנו מטפלים בבעיות עם מכשירים עם מתן תשומת לב ואחריות רבה וחבל שלא פנה אלינו.
בברכה,
צוות גיים אנד מובייל

מוצר:
טלפון סלולרי 6S 128 GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
- שירות גרוע
- יחס מזלזל
- לא לקנות שם

קודם כל, חשוב לציין שהמוצר הגיע בזמן. הבעיה החלה כאשר בטעות הזמנתי את המשחק לאקסבוקס במקום לסוני. התקשרתי לטלפון של החברה ולאחר המתנה של כדקה השיחה התנתקה. זה קורה להם בכל שיחה שניה או שלישית.
לאחר כמה ניסיונות ענה לי "נציג" שנשמע בן 13 שהיה מאוד נחמד והציע לי שליח עד הבית (בעלות של 45 שקלים) שיחליף לי את המשחק לגרסה של סוני. לאחר כמה ימים התקשרתי שוב לראות מה קורה עם המשחק והנציגה אמרה לי שהוא טרם נשלח אך תוך 4 ימי עסקים הוא אצלי. לאחר 4 ימי עסקים התקשרתי שוב והפעם ענה לי נציג חדש שאמר שהמשחק לא נשלח אך הוא מבטיח לדאוג לזה שיגיע למחרת.
כמובן שלמחרת התקשרתי שוב והפעם ענתה לי נציגה שהזדהתה בתור מנהלת. היא אמרה שהמשחק לא נשלח כי לא שילמתי דמי משלוח. לתומי חשבתי שאצטרך לשלם לשליח במזומן, אך מסתבר שלפי אותה מנהלת בגלל שלא שילמתי המשלוח טרם יצא. עד אותו רגע לא ביקשו ממני לשלם על המשלוח. עם שירות גרוע עוד הייתי יכול להתמודד אבל היחס של הנציגה היה מחפיר. אין לה מושג איך לדבר עם לקוחות והיא מתנהגת כאילו העסק של אבא שלה (ואני בטוח שזה המצב גם). בין היתר היא גם הרימה את הקול שלה והתנהגה בהתנשאות.
אני לעולם לא כותב תגובות אבל רמת שירות הלקוחות שלהם היא מתחת לכל ביקורת.
חשוב לציין שלא משנה מתי התקשרתי היה ברקע רעש נוראי של צעקות, נשמע כאילו הם עובדים בשוק ולא במוקד של חברה.
אני שם לא קונה יותר.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מוצר שלא תאם את הקונסולה שלו מלכתחילה.
כאשר המוצר הגיע ללקוח, הוא פנה אלינו בבקשה להחליף את המוצר ולהוציא לו משלוח בדואר שליחים.
הלקוח יודע כי המשלוח עולה כסף, והוא יצטרך לשלם עליו.
הלקוח התנער מתשלום על המשלוח, ולא יידע את הנציגים שלא שילם על המשלוח.|
ברגע שדיבר עם הנציגה ונאמר לו שלא שילם על המשלוח ולכן המשלוח לא יצא אליו הלקוח התנהג בבוטות ולא הסכים לשלם על המשלוח.
הטעות הייתה של הלקוח מלכתחילה, והוא ניסה להתנער מלקיחת אחריות על טעותו.
בברכה,
צוות גיים אנד מובייל
מוצר:
פלייסטיישן - משחקים Dragonball Xenoverse 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משחק נרכש ושלום במלואו. לאחר יום הגיע מייל ובו נאמר שהמשחק אזל מהמחאי והתבקשתי לצלצל לסניף. אין תשובה כבר יומיים. נאלץ לפעול מול ויזה לביטול העיסקה.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין משחק שהיה חסר לנו במלאי.
נשלח ללקוח מייל במיידית ליידוע, וביקשנו שיצור קשר עם חנותינו.
הלקוח התקשר לסניף הראשי, מעומס הפניות והטלפונים לא הצליח לתפוס אותנו ולכן פנה אלינו באתר.
התקשרנו אל הלקוח בכדי לסגור את הפניה והמקרה טופל וסודר.
מוצר:
משחק פלייסטיישן פלייסטיישן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהחנות משחק לקונסולה,
במערכת היה מצויי שהמלאי קיים וניתן לרכוש!
לאחר חודש שהמשלוח לא הגיע התקשרתי לחנות לברר מה קורה עם ההזמנה,
נאמר לי שהמלאי אזל ולא ידוע מתי יהיה שוב.
נכנסתי שוב לאתר ועדיין מופיע שם שהמוצר זמין במלאי
שאלתי אם הם גבו את התשלום, וענו שעדיין לא, וזה נכון, אך השאלה הנשאלת היא מדוע מבטיחים מוצר שאינו קיים במלאי ולא מודיעים שיש חוסר במלאי והקונים אינם יודעים דבר.
תגובת החנות:
נמסר ללקוח כי המוצר חסר במלאי, והלקוח אמר שהוא מעוניין להמתין.
באותה עת סימנו את המוצר כחסר במלאי.
בברכה,
צוות גיים אנד מובייל
מוצר:
פלייסטיישן - משחקים Pro Evolution Soccer 2017
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:

מכרו לי טלפון בייבוא מקביל ולא יודעים לתת שירות כאשר יש תקלה בטלפון ולממש אחריות. התחילו לספר לי סיפורים, שיקרו ומרחו - והכל בחסות הנהלת החנות.
שירות מתחת לכל ביקורת. לא מומלץ בכלל!
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 10.10 ביצעתי קניה בחנות כאשר מצאתי אותה בזאפ , חנות עם המחיר הנמוך ביותר.
כעת (בזמן כתיבת הודעה זו) 11.18 אין מענה מהחנות. התקשרו אלי יום אחרי ביצוע הקניה ואמרו שאין את המוצר במלאי כרגע, מאז כלום!
המוצר לא הגיע אלי, וכאשר אני מנסה ליצור עימם קשר אין מענה בשום חנות.
כעת אני מאוד מאוכזב מהחנות לא ממליץ לאף אחד עליה.
פשוט לא להתקרב!!!!!!!
מוצר:
XBOX ONE Overwatch: Origins Edition xbox one
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון סלולרי ב 1 לנובמבר. עבר שבוע, המכשיר לא נשלח וסטטוס ההזמנה באתר החנות עדיין "בטיפול". למספר פניות באתר לא קיבלתי שום מענה. ניסיתי להתקשר לסניף בטלפון, קיבלתי מענה רק אחרי 10 חיוגים. התברר כי הדגם הזה אינו נמצא במלאי. הבטיחו לברר אצל הספק האם ניתן להזמין ולהזור אלי עם תשובה. לא חזרו. מספר ימים אחרי זה, שוב לאחר הרבה חיוגים, ענו לי שהדגם הוזמן, שאלתי האם יש טעם להמתין. הבטיחו לברר ולחזור אלי ושוב לא חזרו. היום 16 בנובמר, המצב עדיין לא ברור. בקיצור, מומלץ לא לקנות דרך אינטרנט בחנות הזאת: מוכרים מוצרים שאינם במלאי, לא מגיבים כלל לפניות באתר, מאוד קשה לקבל מענה טלפוני, מבטיחים לחזור עם תשובות ולא חוזרים.
מוצר:
טלפון סלולרי Leon H340N
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את ההזמנה בתחילת אוקטובר וקיבלתי מייל עם אישור הזמנה.
לאחר 3 וחצי שבועות בהם לא קיבלנו את המוצר יצרנו עימם קשר ואמרו לנו שהם מצטערים וישלחו את המשחק במיידי ושנקבל אותו תוך 5 ימים.
עברו למעלה משבועיים וטרם קיבלנו את המשחק.
ביטלנו את ההזמנה ולא נשוב לקנות כאן לעולם!
מוצר:
פלייסטיישן - משחקים FIFA17
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה באתר מהירה מאוד ונוחה (מאפשרים תשלום בפייפל וזה מוערך)
הזמנתי מוצר אחרי שקראתי את חוות הדעת על החנות ושוכנעתי שהם לא כמו חנויות אחרות ששמות מוצרים זולים שלא במלאי.
בפועל, קבילתי אישור שההזמנה בטיפול, אחרי שבוע שבו לא ענו למיילים או לטלפונים הצלחתי לתפוס אותם ונאמר לי שאין להם את המוצר במלאי, רק אחרי שניסו לשכנע אותי לשדרג וסירבתי, ואז אמרו לי שאני יכול לבטל או לשדרג או להמתין זמן לא ידוע...

התנהגות לא יפה ואופיינית (לצערנו) בתחום.
למרות התחייבות לאספקה תוך 5 ימים, אף אחד לא טרח להתקשר ולהודיע שלא קיים במלאי, או לציין זאת באתר, אלא נאמר לי רק אחרי שפניתי (התעלמו במשך יומיים ממייילים)
מוצר:
משחק טלוויזיה - קונסולה PS4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעקבות המלצת זאפ רכשתי את הטלפון במחיר טוב באתר החנות, כשהטלפון הגיע לאכזבתי הוא לא זיהה את הסים, התקשרתי טלפונית והם שלחו אותי לחברת הסוללר, נכנסתי לחנות של חברת הסוללר שבדקו את המכשיר ואמרו שהוא "תקול"...
מאז כבר שבוע שאני מנסה לתפוס את החנות באמצעות האימייל, צור קשר באתר, והטלפון ולא הצלחתי לדבר עם מישהו. (במרכז ההזמנות בהוד השרון שממנו הקבלה והרכישה שולחים אותי לראשל"צ ושם לא עונים... כך כמה ימים אני כבר בלך ושוב ואף אחד אפילו לא שמע את טענותי.
מוצר:
טלפון סוללרי l70 d320
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לאבא של אשתי טלפון נייד Meizu M3s 16GB לפני חודש ב-8.10, עד עכשיו הוא לא הגיע אלינו, כאשר ניסינו ליצור קשר איתכם (החנות בראשל״צ ובהוד השרון) קיבלנו תשובות מתחמקות כאשר בסוף הבנו שהייתה לכם בעיה במחשבים וכנראה לא שלחתם את המוצר. אמרתם שתשלחו אותו והוא יגיע בתחילת השבוע, נכון להיום הוא עדין לא הגיע (עסק מכובד היה מבין את הטעות שלו ודואג לשלוח את המוצר עם שליח או בדואר מהיר)
מוצר:
טלפון סלולרי M3s 16GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מהרגע הראשון שנכנסנו לחנות קיבלו אותנו בסבר פנים יפות, עזרו לקבל את מבוקשנו והצוות היה קשוב לצרכנו ונתן לנו את השרות הטוב ביותר ואת ומלאו תשומת הלב, בטוחים כי נחזור שוב לקנייה נוספת
מוצר:
ps4 CUH1216A
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אישי ומהיר,מחירים הכי נמוכים בארץ ומיקום נוח!!!מצפה ללכת לשם לקניות נוספות,ואני ממליץ בחום לקנות שם
מומלץ לכולם להגיע.
משלוח מהיר ואיכותי ומקום גדול
מוצר:
Xbox one one
מוצרים נוספים הנמכרים בגיים מובייל
חוות דעת של מוצרים פופולריים בגיים מובייל
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר