דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אלקטרוניקה ומחשבים (מודיעין)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אלקטרוסטור פלוס בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באלקטרוסטור פלוס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
93
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
68
5
20
נמצאו 93 חוות דעת גולשים על אלקטרוסטור פלוס
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
17/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהזמנה דרשתי לתת את מספר כרטיס האשראי באופן טלפוני. לפי האמת, על החנות לבצע זאת בתוך 2 ימי עסקים. כעבור יומיים, יצרתי אני קשר עם החנות, והם טענו שהעניין בבירור ויחזרו אליי. לאחר כ-4 ימים נוספים יצרתי שוב קשר עם החנות. נאמר לי כי המחשב עדיין לא נמצא אצלהם. יומיים לאחר מכן, ושתי שיחות נוספות אליהם, נאמר לי כי אין להם, ולא יהיה, את המחשב שלי.
לא צריך לקחת שבוע להגיד לי שאין להם אפשרות לבצע משהו, שהם התחייבו שיקרה תוך יומיים!
מוצר:
מחשב נייד Mini 311c-1110 VY270EA
תמונת משתמש
שם:
מוטי
תאריך:
21/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין לשבח את חווית הקניה שלי, רכשתי דרככם מסך מחשב, ההתרשמות שלי הייתה יוצאת דופן, כבר הרבה זמן שלא נתקלתי ביחס כ"כ מהיר וטוב, הכל מעל המצופה, אין ספק שתמיד ארכוש רק דרככם, אתם פשוט אחלה.
תודה רבה!
א.ק.
מוצר:
מסך מחשב P2250
תמונת משתמש
שם:
אבשלום
תאריך:
25/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הרמקולים המומלצים ב-8.12.09 בחנות נט-שופס שסווגה כ"קנייה חכמה". טיבה של החנות אינו נמדד במהירות ההספקה דווקא אלא בעיקר בשעה שמתעוררת בעיה ונדרש טיפול. לאחר שהרמקולים הגיעו נתגלו ליקויים בתפעולם ובעל החנות אליו פניתי - עמיקם - הפנה אותי אל הספק ספיריטוס. עד שפניתי לספק הפסיקו הרמקולים להשמיע קול בכלל ובספיריטוס השיבו לי כי בד"כ הם מחליפים מיד כל מערכת שיש בה פגם, אבל אין להם במלאי רמקולים כאלה וגם לא יהיו ולפיכך הציעו לי להחזיר את הרמקולים וזאת כמקובל מול החנות בה נרכשו. כאן מתחילה מסכת היסורים והביזיון של נט-שופס (אלקטרו-סטור כפי שרשום על החשבונית שלהם - אלה בעלי החנות הזו).פניתי אליהם בטלפון וביקשתי לדבר עם עמיקם (שהוא בעל העסק). נאמר לי שאיננו והשארתי הודעה. לא חזר אלי למרות המובטח ע"י העובד עמו שוחחתי. התקשרתי שוב - וגם הפעם איננו, לא יודעים מתי יגיע ואין להם דרך לברר עמו, כי הטלפון שלו סגור(...). השארתי שוב הודעה - ולא חזר. התקשרתי שוב בסוף היום - והגעתי לתא קולי. השארתי הודעה - ולא זכיתי לשום תגובה.לאחר עוד כמה הודעות טלפוניות שלא זכו לכל מענה במשך שבוע שלם(!!!), שלחתי פקס ודרשתי שייצור עמי קשר. שום דבר - דממת אלחוט... ניסיתי שוב טלפונית - ושוב כמובן איננו...
בייאושי פניתי שוב לספק ספיריטוס, הבחור שטיפל בענייני (ארז משירות הלקוחות - בחור מקסים הראוי לכל שבח והערכה) הנחה אותי, לאחר ששמע את כל הסיפור, להחזיר את הרמקולים ישירות אליהם, עם קבלתם הם יזכו את החנות וזו תזכה אותי.
שלחתי את הרמקולים לספיריטוס בדואר שליחים בצירוף מכתב לוואי עם העתק (בפקס)לחנות ולהנהלת אתר זאפ (מכתב מיום 14.2.010). תוך כשעה משליחת המכתב נזכרו לפתע להתקשר אלי מהחנות (אחד העובדים - לא עמיקם, שגם אז לא מצא לנכון להתקשר, להתנצל, להציע משהו) והבהרתי להם כי הרמקולים נשלחו כבר כאמור.
לאחר מספר ימים ספיריטוס אישרו קבלתם והודיעו לי שזיכו את חשבון החנות ועלי לפנות לשם לביצוע ההחזר.
ציפיתי לשמוע משהו מהחנות - מילת הסבר, התנצלות, מינימום של יחס ונימוס - שום דבר. המתנתי לזיכוי חשבוני - והזמן עובר ואין קול ואין קשב. אחרי שעבר כמעט חודש(!) התקשרתי שוב לחנות ב-11.3.10. עמיקם הואיל הפעם לדבר והתחיל בתירוץ שהספק זיכה את חשבון החנות "רק לפני ימים אחדים" (זאת אחרי שספיריטוס כאמור הודיעו לי כבר כמעט חודש לפני כן על הזיכוי!) והוסיף כי חשבוני כבר זוכה ויש כבר חשבונית מס זיכוי - אבל כשביקשתי לקבל אותה ושלח לי בפקס התאריך המופיע עליה הוא 11.3, דהיינו הוכנה תוך כדי השיחה... סברתי שבכך סוף סוף הגענו לסיום הפרשה - אבל יש עוד "דובדבן לקצפת": בדיקת הזיכוי בדף כרטיס האשראי העלתה שהוחזר רק שליש מהתשלום, ושני שלישים יוחזרו בחודש הבא ובחודש שאחריו(!). התקשרתי שוב לחנות - עמיקם לא היה אך חזר אלי בטלפון בערב ואז טען כי ההחזר מתבצע בהתאם לתשלום המקורי: כיוון שהיו שלושה תשלומים (שכולם כבר בוצעו!), גם ההחזר הוא בשלושה תשלומים... לדעתו זה הסדר הגיוני (וגם "אוטומטי") - ז"א שהסחורה שסיפק והייתה פגומה הוחזרה זה מכבר, התמורה בעבורה שולמה במלואה ולכן עליו להחזירה במלואה ולאלתר - אבל הוא מחזיר בתשלומים...
כפי שציינתי, המבחן האמיתי של חנות - ובוודאי לצורך סיווגה כמומלצת בקטגוריה "קנייה חכמה" - אינו במהירות ההספקה, שהיא עניין פשוט (שגם בו אפשר כמובן לפשל, אבל צריך להתאמץ...), גם לא בתשובות לשאלות פשוטות או כאלה שמצריכות הפניה לגורם אחר כגון התמיכה של הספק; המבחן האמיתי הוא ביחס ללקוח לאחר הקנייה, בשעה שמתעוררת בעיה - ובמיוחד כאשר נדרש ביטול העסקה. כאן נכשלה החנות הזו כישלון חרוץ ומהדהד - אני קונה לא מעט באמצעות האינטרנט, תמיד דרך האתר שלכם ובמקרים רבים אצל אלה שזכו לסיווג "קנייה חכמה"; מעולם לא נתקלתי ביחס כה מזלזל, בחוסר כל התייחסות עניינית, בהעדר כל תשובה לפניות בטלפון, לא כל שכן בכתב. מאליו מובן שלא הייתי מוכן לשום רכישה חלופית אצל חנות זו. הציון הראוי לה בנושא השירות ללקוח הוא אפס מוחלט.
מצער מאוד שכך התנהלו הדברים ושכך נוהגת חנות שאמורה הייתה לנהוג אחרת לחלוטין.
מוצר:
רמקולים למחשב Z10
תמונת משתמש
שם:
Raz Goren
תאריך:
18/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר דרך האינטרנט ב 10 בפברואר 2010
היה אמור להגיע אליי תוך פחות משבועיים לפי מה שנאמר באתר
פרט לקבלת ההזמנה לא נשלחה לי שום הודעה או טלפון על העיכוב
ב 3 למרץ שלחתי מייל לשרות לקוחות , לא קיבלתי תשובה עד היום
המוצר הגיע אליי רק ב 17 במרץ
כלומר חודש ושבוע מאז ההזמנה
מוצר:
דיסק נייד עם חיבור לרשת WDH1NC10000E
תמונת משתמש
שם:
פליקס
תאריך:
06/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי נגן MP3 בחנות זו. לאחר מספר ימים שלחתי מכתב לברר מה מצב. מייד קיבלתי תשובה, שהיה חסר במלאי, אבל מחר ישלח אליי. לאחר 8 ימי עסקים (צריך להגיע תוך 7 ימים) התקשרתי, והתברר שאין עדיין את המוצר ואולי יגע עוד כמה ימים.ביטלתי את העסקה.
השאלה היא: למה להטועת ולמכור מוצר שאין אותו במלאי ולמשוך זמן.
מוצר:
נגן MP3 Sansa clip plus
תמונת משתמש
שם:
Uri Rayzman
תאריך:
05/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד התעכזבתי.לא התקשרו לאשר הזמנה, טענו כי הכרטיס אשראי שלי שמסגרתו פנויה לגמרי, אינו תקין. לאחר שהתקשרתי והוכחתי שכן תקין ועובר, טענו ששלחו בדואר רשום ב-22/2/10.
חיכיתי שבוע וחצי לא הגיע(כש באתר הם מתחייבים ל-7ימי עסקים!). שלחתי מיילים, פקסים, אף אחד לא חוזר!!!
היום ב-5/3/10 סוף סוף ענו לי בחנות, בחור בשם אפי, שדיבר איתי ביהירות ואמר ש"הם מתחייבים להעביר לדואר רשום תוך 7 ימים ולא לספק תוך זמן זה" ובמילים אחרות זאת בעיה שלי ולא שלהם שהמוצר עדיין לא הגיע. בסוף איתרתי את המשלוח בסניף ראשי של דואר ואספתי אותו בכוחות עצמי!
לא אחזור לקנות בחנות זאת שוב.
מוצר:
מכשיר MP3 SA2945
תמונת משתמש
שם:
יוני
תאריך:
20/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את מצלמת הוידאו הוספתי סכום כסף כדי שהמצלמה תגיע במשלוח אקספרס תוך 3 ימים.
לאחר שלושה ימים שהמצלמה לא הגיע יצרתי קשר אם החנות ואז נאמר לי בשיא החוצפה שהזמנה עדין לא בוצעה מכיוון שאין במלאי את המצלמה הזו. וכמובן שהמוכר לא ביזבז זמן והציע לי לרכוש מצלמה אחרת ויקרה יותר או לבטל את הזמנה כמובן.
במידה ולא הייתי מתקשר אז בכלל לא היו מתייחסים להזמנה שלי.
לכן אני ממליץ בחום לבדוק טוב טוב לפני שמזמנים מוצר כי יש סיכוי שהוא גם לא יהיה במלאי ואז שוב תצטרכו לשדרג...
מוצר:
מצלמת וידאו DCRSR37E
תמונת משתמש
שם:
שגיא
תאריך:
19/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המצלמה כמתנה עבור מישהו, ולקחתי בחשבון את זמן המשלוח שצויין (10 או 14 ימי עסקים). לאחר שבוע, כשראיתי שהסטטוס של ההזמנה לא השתנה, הרמתי טלפון למספר שצויין באימייל שקיבלתי. ענתה לי בחורה מאוד נחמדה בשם רומינה, שהבטיחה לבדוק ולחזור אליי.
תוך 10 דק' קיבלתי עדכון שעמיקם (בעל העסק) לא הצליח להשיג לי את המצלמה דרך היבואן ולכן הוא מנסה להשיג לי את הדגם המבוקש דרך חברים ועמיתים שלו.
רומינה הבטיחה לעדכן אותי בהמשך, וכך אכן היה.
המצלמה הגיעה יום אחד בלבד לפני המסיבה אליה הייתי צריך להגיע עם מתנה, ולמרות שהזמנתי את המצלמה במשלוח דואר רשום רגיל ללא חיוב, המצלמה נשלחה לביתי יום לאחר מכן עם שליח ללא תוספת תשלום, מה גם שאני כלל לא העליתי את הנושא!!!
כבונוס נוסף וכפיצוי על עגמת הנפש, צירפו לי לחבילה גם כרטיס זיכרון המתאים למצלמה בנפח של שתי ג'יגהבייט.
אך כאן לא תמו קורותיי אל מול החנות, הזמנתי את המצלמה יחד עם נרתיק ברירת המחדל שמופיע יחד איתה, אך הסתבר שזה כלל אינו מתאים עבור המצלמה הקטנה, ויכול להכיל בתוכו שתיים כאלה לפחות.
שוב טלפון לחנות, הפעם ענה בחור בשם ליאור, שאמר לי בפשטות - אין בעיה בכלל, שלח לי את הנרתיק בדואר רשום, אשלח לך אחר יותר מתאים - וכך אכן היה.
לסיכום אני רוצה להגיד שאמנם היו תקלות בדרך - אבל השירות שקיבלתי מעובדי החנות היה מעל ומעבר למצופה, אין לי שום ספק שבעתיד אני אחזור לקנות בחנות זו.
הדבר הראשון שאני מחפש כשאני רוכש דברים הוא מחיר טוב ואמינות הסוחר, וכאן שני הדברים האלה באו לידי ביטוי בצורה יוצאת מגדר הרגיל.
מנצל את ההזדמנות להגיד אלפי תודות לכל העוסקים במלאכה שוידאו שהמצלמה תגיע אליי בזמן וגם החליפו לי לנרתיק תואם.
חבר'ה לא להסס - על איכות, שירות ויכולות לא מתפשרים. לקנות רק אצל עמיקם.
מוצר:
מצלמה FinePix Z200 fd
תמונת משתמש
שם:
נטע
תאריך:
08/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דרך נטשופס הזמנתי פעמיים.
פעם ראשונה הזמנתי מוצר שרק לאחר כמה ימים (מספר הימים שבו כבר היה אמור המוצר להגיע) נאמר לי שהוא חסר במלאי.

הזמנתי בשנית, מוצר אחר, שהיה אמור להגיע גם הוא לאחר שלושה ימים, (בתשלום נוסף למשלוח מהיר.)
משלא הגיע המוצר, התקשרתי לשירות הלקוחות ונאמר לי שגם אותו אין להם במלאי, ושיבררו עם היבואן אם יש אצלם את המוצר.
כשנאמר לי שהוא ישנו וישלח, ביקשתי תיאום טלפוני על מנת שלא יגיע לבית ריק.

לאחר שלושה ימים נוספים הגיע שליח ללא תיאום טלפוני, לבית ריק, והשאיר הודעה ראשונה לתיאום מחודש.

בקיצור, על הפנים.
לזכות החנות יאמר ששירות הלקוחות אדיב, אך כוונות טובות לא תמיד מספיקות כשמתעסקים עם כסף וזמן של אנשים.
תגובת החנות:
הלקוחה עודכנה כי האוזניות חסרות במלאי היבואן ואספקתן תתאחר.
כאשר הגיעו האוזניות למלאי הן נשלחו ע"י שליח ללא תוספת תשלום,
השליח ניסה לתאם טלפונית ללא הצלחה,
כמו כן יש לציין כי תקופת האספקה סמוכה לחגים בה חברת השליחויות עמוסה מאד.
בסופו של דבר הלקוחה קיבלה את המוצר לשביעות רצונה.
מוצר:
אוזניות PXC150
תמונת משתמש
שם:
איתמר
תאריך:
02/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון אלחוטי מאתר נט שופ לאחר סקר מחירים בזאפ, ההזמנה בוצעה בתאריך 26/03/09 והמוצר היה אמור להגיע תוך שבעה ימים (כלומר היום). במקום זאת קיבלתי טלפון היום מבחור מהאתר בשם ליאור שדיווח לי חגיגית שאין לו את הטלפון במלאי וגם לא יהיה...
ניסיתי להבין למה הוא מעדכן אותי על כך רק היום בו בזמן שהטלפון כבר היה אמור להגיע היום, אך קיבלתי תשובה מגומגמת שיורוקום אשמים וכו' וכו'.
אדגיש כי הטלפון נרכש כמתנה לחג ולצערי גם לא אספיק לקנות מחנות אחרת ולקבלו עד החג.
התאכזבתי קשות במיוחד לאור העובדה שהבחור הנ"ל לא התבייש להציע לי לקנות טלפון אחר ב- 150 ש"ח יותר (!!!).
כמובן שלא אשוב לקנות שם, אני רק מקווה שהחבר'ה הנפלאים בזאפ ישקלו מחדש האם חנות זו ראויה להגדרה 'קניה חכמה'...
מוצר:
טלפון אלחוטי SIGMA 8000
תמונת משתמש
שם:
talfromc
תאריך:
15/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי בהתחלה הזמנה בכוונה לאיסוף עצמי, למחרת שינית את זה למשלוח הביתה..
היו מאוד אדיבים והמשלוח הגיע בתוך 3 ימים עד הבית.
מסך מעולה
בסה"כ מרוצה מאוד.
מוצר:
מסך מחשב 2433BW
תמונת משתמש
שם:
ניצן
תאריך:
05/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה קלה ונוחה אך כשהגיע המסך שהזמנתי, התברר שקיבלתי אותו עם מעמד פשוט, ללא פיווט כפי שנטען שכלול גם בזאפ וגם בעמוד המוצר באתר נטשופס.
ניסיתי להתקשר לשירות הלקוחות אך אין מענה למרות שמדובר בשעות הפתיחה שלהם, שמצויינות באתר.
תגובת החנות:
יש טעות במפרט המוצר אצל היבואן חיון וגם באתר זאפ.
בבירור עם היבואן נמסר כי ה- PIVOT אינו כלול במפרט המוצר.
באתר שלנו הוא אינו מאוזכר.
בכל אופן הלקוח החליף למסך אחר והוא מרוצה.
מוצר:
מסך מחשב SynchMaster 2243EWX
תמונת משתמש
שם:
יוני
תאריך:
15/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד ו-OFFICE. השירות היה מצוין. המחשה הגיע לחנות תוך יומיים. הם עזרו לי לטפל בבעיה מול הרישוי במיקרוסופט.
אני רוצה לציין את עמיקם שעשה הכל כדי שאהיה מרוצה.
מוצר:
מחשב נייד 510
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
13/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך של Xerox אך זה הגיע במצב לא תקין:

1. יש סריתות על גוף המסך
2. חוסרים קבלים של מתח ו-VGA
3. אין חשבונית
4. מסך מלוכלח מאוד
5. אריזה פתוחה ועושה רושם שמוצר כבר היה בשימוש
6. נשלך לכתובת המגורים שלי במקום כתובת אחרת שציינתי בהזמנה

התקשרתי לחנות במשך שבועיים עם בקשה להחליף את המסך, אבל ללא תוצאות.

לא ממליץ לקנות אצלם.
מוצר:
מסך XM7-20AXH
תמונת משתמש
שם:
Vlad
תאריך:
07/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני עובד במשך כל היום והייתי צריך שיביאו לי את המסך בשעות הערב (אחרי 7)
ביקשתי שיחזרו אלי מהחנות כדי לוודא שזה אפשרי.
הנציג אמר שהם עובדים עם חברת משלוחים אבל הבטיח לי שלא תהיה שום בעיה.
בסוף התברר שחברת משלוחים לא עושה משלוחים בערב. הייתי צריך לדבר עם איזה 10 נציגים גם של החנות וגם של חברת משלוחים.
בסוף רק בגלל שהייתי חולה והייתי בבית בצהריים הביאו לי את המסך.
כל זה היה נמנע עם הנציג מראש לא היה אומר לי את האמת. הייתי פונה לחנות אחרת.
תגובת החנות:
אף אחד לא התחייב בפני הלקוח כי ניתן לחלק בערב אחרי 7 ואין אף חברת משלוחים שעובדת בשעות כאלו
ביקשנו ממנו שיתאם מול חברת המשלוחים כך שהבקורת כלל לא רלוונטית, מה גם ש7 ימי עסקים מסתיימים ביום ג השבוע !!!
ולכן ברור שהמוצר התקבל למרות הכל בזמן ולא באיחור רב כפי שהוא כותב


מוצר:
מסך מחשב W2442
תמונת משתמש
שם:
מאור
תאריך:
04/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד אשר לא היה במלאי אצל היבואן לאחר חושד הוא היגיע ולהפתעתי הורד מהערכה ע"י היבואן הצורב הנייד שהיה אמור להיות בארכה לאחר שיחה עם עמיקם הוא היבטיח לטפל בעניין ואציין שהוא לא הירפה צילצל ליבואן ואפילו היה מוכן לתת לי אותו במחיר עלות העיקר שההיה מרוצה.
לחר עשרה ימים הוא השיג לי את הצורב ללא עלות שרות כזה לא ניתקלתי בארץ הבן אדם תמיד היה זמין בשבילי ולא היתחמק אני ממליץ בחום על החנות ועל השרות המעולה שקיבלתי.
מוצר:
מחשב נייד n10e
תמונת משתמש
שם:
ezra
תאריך:
29/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום ראשון הזמנתי מסך מחשב 22" של סמסונג (T220P) דרך החנות. הסיבה שהזמנתי דרכם, למרות שהם אינם החנות הכי זולה למוצר זה, היא ההבטחה שהמוצר יגיע תוך 1-3 ימי עסקים. בנוסף, כתוב כי מי שהזמין עד 12:00 בבוקרה, יחשב הדבר כהזמנה באותו היום.

כיוון שהייתי צריך את המסך בדחיפות, בחרתי להזמין דרך נטשופס. ההזמנה עצמה הייתה קלה ונוחה.

לאחר ההזמנה, נזכרתי כי עלי לשנות פרטים בחשבונית. ניסיתי להתקשר לחברה מספר פעמים, אך ללא מענה. שלחתי אימייל, וגם הוא נותר ללא מענה. בסוף הצלחה להשיגם, והם טיפלו בשינוי החשבונית במהירות.

ע"פ הבטחת האתר, המסך היה צריך להגיע אלי עם שליח ביום שלישי. כאשר הוא לא הגיע, התקשרתי ביום רביעי לחנות. שוב הייתי צריך להתקשר הרבה פעמים עד שמישהו ענה. המוכר אמר שהמסך לא הגיע כיוון שהיבואן לא הביא אותו (או משהו כזה). הוא אמר כי המסך יגיע באותו היום, ויגיע אלי ביום חמישי.

ביום חמישי, שוב המסך לא הגיע, התקשרתי אליהם ואחרי מספר רק של התקשרויות הצלחתי להגיע לנציג, ששוב אמר לי שהיבואן לא הביא לו את המסך. ושבמקרה הטוב אקבל את המסך ביום שישי.
תגובת החנות:
בהתאם לתקנון האתר, כאשר מסיבה כלשהי לא ניתן לספק במסגרת 3 ימי עסקים, מודיעים על כך ללקוח, לא מחייבים בתוספת משלוח מהיר, ומספקים תוך 7 ימי עסקים.
"בהזמנה שהתקבלה ועבורה שולמה תוספת עבור שילוח מהיר ולא ניתן מכל סיבה שהיא לספקה בשילוח מהיר, תקוזז התוספת
לשילוח מהיר וההזמנה תסופק בשילוח רגיל"
הלקוח הזמין ביום א' 25/01 בשעה 11.13 אך עקב שינויים שביקש בחשבונית התעכב הטיפול בהזמנה ליום העסקים הבא.
כלומר, הלקוח היה צריך לקבל את המוצר עד יום ה' ובפועל קיבל ביום ו'.
עבור העיכוב הקל הזה, לא חוייב הלקוח בתוספת של 29 ₪ וקיבל את המשלוח עם השליח באיחור של יום עסקים אחד, ללא כל תוספת מחיר.
מוצר:
מסך מחשב T220P
תמונת משתמש
שם:
אוהד
תאריך:
09/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת תספורת שאזלה מהמלאי. נציג השירות התקשר אלי והציע לי מכונה משודרגת יותר באותו מחיר.המשלוח הגיע בזמן. סה"כ חווית קניה חיובית מאוד.
מוצר:
מכונת תספורת ER1410
תמונת משתמש
שם:
יונתן
תאריך:
30/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכול הלך בסדר גמור, חוץ מקטע שהיה עם הצבע של האוזניות.
הזמנתי באתר אוזניות לבנות וביקשתי שייצרו קשר על מנת שאתן את פרטי האשראי.
אחרי 3 ימים הם לא חזרו אליי, אז (אחרי יותר מידי נסיונות) הצלחתי להגיע לשירות לקוחות, ושם נאמר לי שאין בלבן את האוזניות.
אז הזמנתי בשחור.

בקיצור שירות לקוחות לא משהו אבל המוצר הגיע בשלום והוא אחלה.
מוצר:
אוזניות cx300
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
09/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה חיובית ביותר.
הזמינות ומהירות התגובה מעולים - 90% מהתקשורות בוצעו במייל והשאר בטלפון מול נציג מטפל אחד (עמיקם).
האתר אינפורמטיבי ומדויק.
הסחורה התקבלה חדשה וארוזה כמצופה.
הייתי קונה שוב.
מוצר:
מחשבים ניידים, מסכים וציוד היקפי R510, T240 ,S510
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
03/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות בחנות היה אדיב ביותר. העדפתי לאסוף את המוצר בחנות משום שהיא ממוקמת קרוב לביתי.

הזמנתי את המוצר באינטרנט ונמסר לי שאני יכול לבוא לקחת אותו כבר ביום למחרת. זה מה שעשיתי ואני מרוצה מאוד.

מחירי החנות מאוד נוחים - שווה לבדוק לפני שהולכים למקומות אחרים!
מוצר:
מסך מחשב 2053BW
תמונת משתמש
שם:
נדב
תאריך:
01/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום שני ה24 לנובמבר 2008 ביצעתי באתר נטשופס הזמנה לאוזניות מדגם CX-300.

בחרתי לקבל את המוצר על ידי שליח לבית תוך 1-3 ימי עסקים.

תוך מספר דקות התקבל מייל המאשר את ההזמנה.

למרות שהמחיר לא היה הזול ביותר - בחרתי לקנות בנטשופס מכיוון שלפני כשנתיים קניתי בחנות זו כרטיס זיכרון והייתי מרוצה מיחס שירות הלקוחות וממהירות האספקה.

נכון לרגע זה - 24:30 בלילה,1 בדצמבר (בין יום ראשון ליום שני בלילה) ולאחר שעבר זמן המקסימום לקבל המוצר (3 ימי עסקים)לא קיבלתי את המוצר ולא יצרו עימי קשר טלפוני או במייל לגבי איחור בשליחת המוצר.

באתר נטשופס מופיע בסטטוס ההזמנה כי המוצר "נשלח ללקוח",כמו כן באתר של חברת ישראכארט מופיע כבר חיוב מנטשופס (מ.עמיקם שיווק).

זוהי כרגע חוות דעתי - מקווה לשנות אותה בעתיד וכמובן לאחר הגעת המוצר.
מוצר:
אוזניות CX-300
תמונת משתמש
שם:
שלום
תאריך:
25/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין לטובה את האדיבות והשירות המהיר.האתר נגיש ומאפשר חווית קנייה נעימה. המשלוח הגיע תוך יום מרגע ההזמנה למרות שאמור לקחת לפחות 3 ימי עסקים.כל הכבוד ! ממליץ בחום
מוצר:
אוזניות HD 202
תמונת משתמש
שם:
חנה
תאריך:
23/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין לשבח שתי נקודות חשובות:
1. שירות מעולה, יעיל ואדיב של עינת ממח' ההזמנות.
2. משלוח מהיר - בהתאם להתחייבות המסך
היה אמורק להגיע אליי רק ביום חמישי (7 ימי עסקים) אך כבר היום נודע לי מהעוזרת
שלי שהשליח הגיע ומסר את החבילה.
לא נותר לי אלא לקוות יירבו בתי-עסק כגון אלו. - אמליץ עליכם בחום.
מוצר:
מסך מחשב 953bw
תמונת משתמש
שם:
אליחי
תאריך:
18/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אופן הזמנה היה פשוט ומהיר.
ותוך יום המוצר כבר היה אצלי.
הרבה זמן חסך לי בללכת לקנות.
וגם בחיסכון כסף
מוצר:
מחשב כף יד,LCD ונרתיק עור T240
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply