דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מכשירי סלולאר וציוד היקפי (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
רון פון
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר ברון פון ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
140
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
118
0
22
נמצאו 140 חוות דעת גולשים על רון פון
תמונת משתמש
שם:
ספיר
תאריך:
09/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שם את האייפון 6, באתי הביתה בכדי להטעין את האייפון ואני רואה שהמטען לא מגיב, לא עובד. המטען היה לא מקורי, והם לקחו לעצמם את המטען המקורי. פשוט חוצפה. הייתי צריכה ליסוע אליהם שוב יום למחרת כדי שיהיה לי איך להטעין את האייפון. מה גם בנוסף שהאוזניות לא נראות לי מקורית כיוון שלא עובדות טוב, לא שומעים.
בקיצור נשמע לא טוב כל הסיפור ולא אחזור לקנות שם.
מוצר:
אייפון 6 6
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
08/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אירנה
תאריך:
09/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הצוות בחנות בהחלט נותן הרגשה של אמון.השירות לא מייגע אלה קצר ולעיניין רמת השירות מקצועי פלוס נהנתי מהקנייה וכמובן שאשמח לחזור לחנות על מנת לרכוש דברים נילווים.
מוצר:
galaxy5 Galaxy5
תמונת משתמש
שם:
אלכסי
תאריך:
06/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במשך כמה שנים אני קונה ברון פון מכשירים לעובדי החברה שלי וגם מבצעה תיקונים במעבדה שלהם
תמיד מקבל שרות ברמה הגבוהה ביותר ובזמן .
מוצר:
IP 6 6/64
תמונת משתמש
שם:
יפים
תאריך:
04/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוד מרוצה משרות ומקצאות עובדי חנות.במשך שנים רכשתי בחנות זאות כמה מכשירים סלולרים לבני משפחה-לאישתי לילדים לנכדים וכמובן לעצמי.תודה רבה.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
תמונת משתמש
שם:
Igor
תאריך:
03/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רכשתי בחנות הזאת את המכשיר SAMSUNG GALAXY NOTE 4 ואני מאוד נהנתי מהשירות ומקצועיות של העובדים. קבלתי הסבר ברור על המוצר, העובדת היתה מאוד סבלנית ונתנה לי הרגשה שאני בבית ושאני יכול לקבל מענה לכל דבר שאני צריך.
קבלתי שנתיים אחראיות על המוצר ואני מבסוט מהקניה הזאת.
ממליץ בחום את החנות הזאת!
איגור
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy Note 4 SM-N910F
תמונת משתמש
שם:
ge
תאריך:
03/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מתקנת מכשירים בחנות הנל כבר לא פעם ראשונה. מרוצה מאוד מהשירות והייחס של העובדים. ממליצה מחום.
שעות עבודה נוכות מאוד. ו מחירים סבירים מאוד. השירות מהיר.
מוצר:
איפון 5S
תמונת משתמש
שם:
נתי
תאריך:
17/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הלכתי לרון פון בן יהודה אחרי שראיתי בזאפ שהם בין הזולים ביותר עם מעבדה מקצועית. קניתי אייפון 5S במחיר נוח השירות היה אדיב ונעים קיבלתי גם מתנה על הקנייה מגן מסך. בסך הכל חנות מעולה ממליץ לכולם לקנות ולתקן שם אני אישית הפניתי כמה חברים לשם וגם הם כמוני מאוד מרוצים כמובן שאחזור לשם... הרווחתם אותי ביושר
מוצר:
אייפון 5S 5S
תמונת משתמש
שם:
לוי
תאריך:
21/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נוח מאוד וברור להזמין דרך האתר, המשלוח היה בזמן, קיבלתי מענה מקצועי ממנהל הסניף בשם איציק וכל זה במחיר הכי זול בזאפ, בהחלט אבצע את הקניה הבאה שלי ברון פון!
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 6 64GB
תמונת משתמש
שם:
Matthew
תאריך:
10/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רשום שהמשלוח מגיע תוך 4 ימים. עדיין לא הגיע. הם התקשרו אליי ואמרו לי שדיברתי עם מישהו מהחנות שלהם ושאמרתי שאני אבוא לאסוף בעצמי אחרי שהוספתי כסף למשלוח עד הבית!!!!!!
מוצר:
טלפון סלולרי iphone S5
תמונת משתמש
שם:
מרינה
תאריך:
27/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי בירורים ארוכים באינטרנט,החלטתי לרכוש את המכשיר דרך החנות הזאת.
שאלתי בטלפון אם יש במלאי,אמרו לי שכן ואפילו ישמרו לי(זה לא מובן מאליו).
ובאמת כך,באתי,המכשיר חיכה לי בחנות.
קבלתי את כל הסברים,המלצות בשימוש ואפילו מתנה.
מאד נהניתי מהשירות!
ממליצה בחום לחברים ולכולם.
תמשיכו ככה.
מוצר:
איפון 5
תמונת משתמש
שם:
מרגריטה
תאריך:
15/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבחורה עם השיער השחור היתה מאוד שירותית ומקסימה.
השירות היה מהיר ומצויין אני מאוד מרוצה כלקוח של רון פון אני בהחלט אחזור לשם שוב.
מוצר:
GALAXY S3 GALAXY S3
תמונת משתמש
שם:
Lucas
תאריך:
08/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מעולה יעיל ומהיר
מנהל החנות איציק נתן לי שירות מעולה ומועדף
ללא דופי..!!!
המחיר היה מעולה ותחרותי
השירות היה ללא תחרות זאת לא הפעם הראשונה שרכשתי בסניף דיזינגוף
וגם לא תהיה הפעם האחרונה..!!
קיבלתי מתנות ושירות באמת מפנק
מומלץ בחום ובאהבה
מוצר:
מכשיר סלולר IPHONE 5S
תמונת משתמש
שם:
בועז
תאריך:
25/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נרשמתי היום לזאפ רק בשביל להגיד שקיבלתי שירות מצויין זאת פעם שנייה שאני קונה אצלכם ונכנסתי להרבה מקומות אין שום חנות עם כאלה מחירים שירות הכול, מאוד מרוצה מהעזרה שקיבלתי בסוף הקנייה הבעלים גם המליץ לי על שניצל טוב ליידו בקיצור מי שמתלבט זאת החנות הכי טובה שאפשר לקנות בה פלאפון, תודה רבה ! :)
מוצר:
גלקסי S3 I9300
תמונת משתמש
שם:
Dori
תאריך:
16/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות טובה , אך טוב למי שיודע מה הוא רוצה מעצמו .
חשוב מאוד לבדוק:

1.מערכת ההעפלה.
2.שכלל החלקים נמצאים
3. שמספר המכשיר תואם למספר האריזה !!!
4. שיש מטען/סוללה מקוריים !

סה"כ היה למוכרות הרבה סבלנות וחשוב מאוד ולא להתבייש לשאול שאלות
ולעשות את הבדיקות בעצמכם!

קצת מוזר שהאחריות לא ניתנת למסך המכשיר - מה זה הקטע הזה.

בנתיים המכשיר עובד בצורה טובה מקווה שימשיך כך
מוצר:
i9300 i9300
תמונת משתמש
שם:
Shay
תאריך:
21/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מסך האייפון 5 שלי נשבר שבוע אחרי שקנתי את האייפון,
בחרתי לתקן אותו בחנות רון-פון, תוך שעתיים היה לי אייפון עם מסך חדש
אך לאחר שבוע המסך התחיל לעשות בעיות ולא להגיב בכל מיני מקומות.
החלטתי להתעלם, עד שלפני שבוע על המסך הופיעו פסים לאורכו בצד ימין שמנטרלות את הטאץ.
הלכתי לרון פון בנימוס וביקשתי שיבדקו, הם בדקו ואמרו שאני צריך מסך חדש,
מנהל החנות טען שהמכשיר נסדק וכתוצע מכך על המסך הופיעו הפסים.

המסך שקניתי דאז עלה 1400 שקל. החנות מבחינתה מסירה אחריות על המסך וטוענת שאני צריך לקנות אחד חדש, ואז כשיהיה חדש ולו יופיעו פסים על המסך אשלם שוב 1400 שקל?
מוצר:
מסך אייפון ןפיםמק 5
תמונת משתמש
שם:
shlomo.y
תאריך:
03/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המכשיר בתאריך ה28/3/2013. בעקבות המחיר הנמוך בזאפ פניתי לחנות וביקשתי שישמרו לי את המכשיר וביקשתי שיהיה בצבע לבן. במרבית החנויות שבהן ביקרתי על צבע לבן לוקחים תוספת תשלום של 100 ש"ח, וברון פון
המחיר הוא 49 ש"ח. כמו כן, עמדתי על כך שגירסת האנדרואיד של המכשיר תהיה החדישה ביותר (4.1.2) ושדרוג כזה עולה גם הוא 100 ש"ח. כך שבמקום לשלם 200 ש"ח נוספים, שילמתי רק 49 ש"ח נוספים.

וכך יצא שגם אם הייתי מוצא בחנות אחרת את המכשיר ב150 ש"ח יותר זול, ופועל שילמתי ברון פון את אותו המחיר.

מירית ואולה שהיו מקסימות עזרו לי בחנות עם כל ***השאלות החופרות*** שהיו לי (אחרי הכל לא כל יום מוציאים 2800 ש"ח מהכיס).

לסיכום, חווית קנייה נהדרת.
מוצר:
galaxy note 2 n7100
תמונת משתמש
שם:
שלמה
תאריך:
06/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעקבות סקר שערכתי בזאפ החלטתי לרכוש את הנייד ברון -פון. תאמתי ביום שישי עם אולה את שמירת המכשיר לאיסוף ביום ראשון.
בבדיקה באתר החנות לפני הגעה (לרכישה) התברר שהמחיר עלה, התקשרתי לחנות ודברתי עם אולה ונענתי כי המחיר שסוכם ביום שישי תקף למרות שלא נעשתה הזמנה מלאה ומחייבת.
הגעתי לחנות קבלתי מאולה שרות מצוין ומקצועי.
ההחלטה לרכוש בחנות הזאת נבעה מההמלצות ומהמחיר הנמוך.
מוצר:
SmartPhone Galaxy Galaxy Note 2
תמונת משתמש
שם:
udi
תאריך:
29/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי להזמין עבור הילדה שלי שרצתה ספציפית את הדגם הזה.מירית מהחנות טיפלה בי יפה מאוד. שירות מהיר וטוב, נחמדים, שלחה לי אישור הזמנה בס.מ.ס.
קניתי שוב לאחר חודש, טלפון נוסף Xperia Neo V
אני אחזור אליהם שוב אם אצטרך.אמינים בעיני.
מוצר:
סלולארי W995
תמונת משתמש
שם:
לב
תאריך:
15/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי לקנות את הטלפון מהחנות.
ביצעתי הזמנה ושילמתי דרך האינטרנט.
התקשרתי מספר פעמים ושאלתי האם ההזמנה תגיעה עד סוף השבוע ונענתי בחיוב: "על תדעג אמרו לי".
בסופו של דבר התקשרו ואמרו שלא יצלתחו לשלוח השבוע. אז ביטלתי את ההזמנה.
שירות לקוחות משקר ולא עומד בהבטחות.
אני שמח שלא ביצעתי את ההזמנה כי במקרה של בעיות לא הייתי רוצה להתעסק עם שירות משקר...
מוצר:
טלפון סללולרי galaxy note 2
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
23/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון סלולרי samsung galaxy s3, באתר החנות לא הייתה שום הערה וברור היה שמדובר בטלפון חדש שהוא "sim-free"(גם לפי המחיר) לאחר שלושה שבועות הסתבר שמדובר בטלפון שאינו "sim-free" ויכול להיות שהוא גם משומש, פניתי לחנות ובקשתי לקבל את כספי בחזרה משום שמדובר בהטעייה שלא לומר רמאות, המוכרת בחנות הודתה שמדובר בטלפון שאינו "sim-free" שנפרץ. חשוב לציין שכאשר מדובר בטלפון שאינו "sim-free" כל עדכון גרסה מחייב להזין קוד מיוחד ולשם כך צריך לפנות לחנות, אחרת לא ניתן להשתמש בטלפון. המוכרת הייתה מוכנה להחזיר את הכסף בניכוי 20% מהמחיר ששולם כי כבר השתמשתי בטלפון. כרגע הטלפון נעול כי בצעתי עדכון גרסה ויש להמתין 24 שעות כדי לקבל את הקוד לשחרור הנעילה. אני לא הייתי מציע לקנות בחנות זאת.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s3
תמונת משתמש
שם:
אמנון
תאריך:
30/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי מירושלים וביקשתי לשמור מכשיר עבור אשתי.הגעמנו ב13-08 קנינו את הסמרטפוןוקיבלנו שרות אדיב סבלני ומדהים ממירית שהסבירה לנו באריכות על המכשירוענתה על כל שאלותינו. היא המליצה על אביזרים במחיר מבצע.
לאחר כמה ימים התברר לנו שהסוללה תקולה חזרנו לחנות.התקבלנו במאור פנים על ידי א
ולה שהחליפה את הסוללה לחדשה והייתה אדיבה וסבלנית.
זהו מבחן שרות בזמן אמת ואולה עמדה בו בהצטיינות.

הרגשתי שמכבדים אותי כלקוח וקשובים לצרכי.
אני ממליץ בהחלט לקנות בסניף בן יהודה.
תודה על השרות המצויין.
מוצר:
סמרטפון גלקסי 3
תמונת משתמש
שם:
פיטר
תאריך:
13/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טילפנתי לחנות לוודא את המחיר בזאפ והמצאות הדגם שרציתי. אמרתי שאני רוצא לבוא לחנות לאסוף את המכשיר למחרת בבוקר והמוכרת ביקשה את שמי ואמרה שתשמור לי מכשיר. ואכן, כשהגעתי לחנות, המכשיר המתין לי בצד. קיבלתי שירות טוב ואדיב ולא אהסס לקנות משם גם בעתיד.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S III
תמונת משתמש
שם:
ravell
תאריך:
12/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דרך זאפ כאשר חיפשתי את הטלפון המצוין בצבע לבן. באתר של החנות צוין מחיר של 1281 ש"ח ובתוספות אפשרויות צבע, שדרוג זיכרון וכו' חלקן בתשלום וחלקן לא כאשר לגבי הצבע לא צוינה תוספת תשלום. התקשרתי לחנות בבן יהודה ע"מ לברר מלאי של הדגם הלבן כאשר התכוונתי להגיע לחנות ע"מ להתרשם מהמוצר לפני שאבצע את ההזמנה. המוכרת בחנות ציינה כי המוצר מצוי במלאי אך בתוספת של 79 ש"ח לצבע לבן, ולאחר שציינתי כי זה לא מה שרשום באתר (שממנו התכוונתי להזמין טרם השיחה) - היא טענה שמדובר בטעות כנראה והיא לא יודעת מדוע זה כך והדבר יתוקן. במהלך היום המשכתי לבדוק אם אכן "הטעות" תוקנה ולאחר שראיתי שלא, החלטתי להגיע לחנות. בחנות ביקשתי לראות את המוצר בצבע לבן ושאלתי לגבי המחיר - כאשר המוכרת חזרה על כך שישנה תוספת של 79 ש"ח על צבע לבן. שוב העמדתי אותה על טעותה בצייני שבאתר תוספת זו לא מופיעה (המוכרת השניה פתחה את האתר במקביל ואימתה את טענתי) וכי מדובר בהונאה של הלקוח. לטענתי שאם הייתי מזמינה את המוצר הלבן באתר מבלי להתקשר לחנות היא ענתה בצורה לא מכובדת ותקיפה שהיא הייתה שולחת את המוצר השחור במקום - טענה שקוממה עוד יותר - ממש להוסיף חטא על פשע. המוכרת המשיכה לתקוף ולדבר בזלזול למרות שאנחנו היינו הצודקים.
ולהלן לשון החוק של המועצה הישראלית לצרכנות: "אם קיים פער בין המחיר שהוצג על המוצר לבין המחיר בקופה, המחיר המחייב הוא זה שהוצג על המוצר, גם אם מחירו בקופה גבוה יותר.
החוק קובע כי חיוב לפי המחיר הגבוה בקופה וסירוב המוכר להחזיר לצרכן את ההפרש בין המחיר שהוצג על המוצר לבין המחיר בקופה יכול לשמש עילה לתביעת פיצוי ללא הוכחת נזק של עד 10,000 ₪.
במקרה שהגיע לאחרונה לבית המשפט לתביעות קטנות נגד רשת שיווק גדולה, הרשת חויבה לשלם פיצוי של 2,000 ₪ לצרכן. הצרכן רכש שום ארוז והסתמך על מחיר של 9.90 ₪ לק"ג, באין ציון כי המחיר הוא מחיר ליחידה. באותה רשת כל מחירי הירקות והפירות – גם הארוזים - סומנו ללא פירוט ( אם המחיר הוא לפי משקל או ליחידה) גם כאשר הם היו ארוזים, ולכן הצרכן הניח שגם מחיר השום הארוז הוא מחיר לק"ג. בית המשפט קבע כי אופן הסימון מטעה והעסק היה צריך לציין כי המחיר הוא ליחידה, וכי סירוב הרשת להחזיר לצרכן את ההפרש במחיר מקנה לו עילה לתביעת פיצוי עונשי בהתאם לחוק."
עזבנו את החנות מבלי לקנות את המוצר אך לא מבלי לרשום ביקורת. יש לציין כי החנות לאחר התקרית מיהרה לשנות את הכתוב באתר, אך לשם כך עדיין שמור לי תצלום מלפני העדכון אם ינסו להכחיש.

מוצר:
Samsung galaxy ace plus S7500
תמונת משתמש
שם:
ארז
תאריך:
12/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו היום לחנות אחרי שבבירור טלפוני הבנו כי יש במלאי את מכשיר NOKIA300. המוכרת פינתה לנו את כל הזמן הדרוש, הייתה מאוד קשובה, סובלנית ומקצועית וסייעה לנו גם לבחור מכשיר נוסף - SAMSUNG MINI. היא נתנה לנו להתנסות בשימוש בהם, בדקה לנו פרטים שביקשנו באינטרנט, ועשתה הכל באדיבות ונחמדות אף שהעסקנו אותה כשעה. השירות היה מעולה. המחירים נמוכים יחסית, בהשוואה למקומות אחרים והמקצועיות חבל על הזמן. כיף לקבל יחס טוב. תודה!
מוצר:
טלפונים סלולאריים Nokia300 + Samsung Mini
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply