דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
פי מליון
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפי מליון ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
83
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
62
0
21
נמצאו 83 חוות דעת גולשים על פי מליון
תמונת משתמש
שם:
שמואל
תאריך:
22/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד קל, מאוד פשוט, מאוד זריז ויעיל.
בדקתי מחירים של כמה אתרים. טילפנתי למרכז שירות שלהם והם שרתו אותי בצורה אדיבה ויעילה. המוצר הגיע בזמן ובמצב טוב.
השרות היה טוב, ההובלה היתה טובה והמחיר היה טוב.
win - win - win.
מוצר:
מקרר LRE260V
תמונת משתמש
שם:
אברהם
תאריך:
25/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאתר PMILLION מקרר אלקטרא EL8465W הייתי מוכן לשלם קצת יותר כדי לקבל אותו תוך 7 ימים במקום 14 שיש בכמה אתרים. הזמנתי אותו יום שלישי, המוכר אמר לי שיגיע לפני סוף השבוע. מרכז אספקה של אלקטרא התקשר אלי למחרת כדי להודע לי שיגיע ביום רביעי בין 14 ל-16 בצהריים. ולא הגיע.

למחרת אותו דבר, השליח מבטיח שהוא בדרך....ולא היגיע.יום ראשון אני מקבל אותו ב 8 בערב במקום 3 בצהריים , הסבלים מוציאים אותו מהמשאית. המקרר היה ללא אריזה, לא כ"כ שמתי לב לזה.
היגיע למיטבח עם שריטות ונירא כמו "משומש".
בתוך המקרר היה ליכלוך של אוכל. אני מרים טלפון לאתר שמריץ את העינינים ומקבל לאחר 3 ימים מקרר חדש באריזה מקורית, חדש לגמרי.
אני לא יודע מי אשם בסיפור הזה האתר הוא מתווך , אלקטרא סיפק לי סחורה יד 2 .
בכל אופן אני מאוד מאוכזב מהשירות ובסיפור הזה היפסדתי 2 חצי יום עבודה בגלל המשלוחים הדפוקים של אלקטרה/פי מיליון/חברת הובלה.
לא ממליץ בכלל, אלה אם כן אתם מוכנים לשלם מחיר מלא ולקבל סוג ב'.
מוצר:
מקרר EL8465W
תמונת משתמש
שם:
ani
תאריך:
02/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מקרר לפני יותר משבוע, עכשיו התקשרו שהם יכולים להביא לנו את המקרר ביום שלישי הבא. המוכרים היו מאוד נחמדים אבל זה לא עוזר עדיין אין את המקרר.
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
31/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום 30.6.11 הזמנתי מקרר שארפ בחנות זו. הליך הקניה היה נחמד ויעיל, אך למרבה הצער, המקרר לא הגיע מעולם ליעדו.

בין יום ההזמנה (30 ביוני) למועד ביטול העסקה (31.7.11) התנהלו ביני ובין החנות שיחות טלפון רבות, שבכל אחת מהן מוסרים לי בעלי החנות אלדד ואריאל תאריך הגעה תלוש אחר, ואומרים שעד יום זה המקרר אצלי ושזה "לא אשמתם אלא אשמת היבואן (ראלקו)".

כל זה כמובן לא עוזר למשפחה שנשארת ללא מקרר. אם היו בחנות פי-מיליון אומרים לי באופן ברור - אנחנו יכולים לקחת את ההזמנה שלך אבל אנחנו לא יודעים מתי תקבל את המקרר, אם בכלל, ברור שהייתי הולך למקום אחר וכל עוגמת הנפש שלי היתה נמנעת.
במקום זאת, בחרו בפי-מיליון להבטיח לי בכל שיחה ש"עוד יומיים המקרר משתחרר מהמכס" ו - "מחר מתקשרים אליך מההובלות לתאם הגעה". כמו שכתבתי בתחילת הדברים, המקרר לא הגיע מעולם.
בשיחה האחרונה עם אריאל, אחרי שכבר כלו כל הקיצין, והבעתי את התסכול שלי מהמצב, אמר לי אריאל "אין לי מה לומר לך, תתבע אותנו, ניפגש בבית המשפט".
אני הולך לחפש את המקרר הזה במקום אחר, שעומד בהבטחותיו לקונים, ומקווה שאתם לא תעשו את הטעות שאני עשיתי עם החנות הזאת - יש הרבה מאוד חנויות חשמל באינטרנט עם אמינות ואחריות, ובעיקר ידיעה שהמוצר יגיע בסופו של דבר.
מוצר:
מקרר 3256
תמונת משתמש
שם:
טו
תאריך:
16/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות אדיב ומעולה , אספקת המוצר לפני הזמן שהתחייבו בהזמנה , כמו כן הגעת המובילים וטכנאי להתקנת המוצר הייתה בזמן שנקבע , חביית קנייה קלה ונוחה למשתמש מומלץ ביותר.
מוצר:
מדיח כלים רחב EDW12924W
תמונת משתמש
שם:
גיורא
תאריך:
14/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצאי שבת קניתי באתר ביום ראשון התקשר אלי מפי מיליון והסביר לי מזה אלקטרה ומזה בקו תוך כדי שיחה שיניתי את דעתי ןלמחרת יום שני נמכונה כבר בבית עם אחריות ל7 שנים חוץ מביקור טכנאי אחריות מלאה אני רוכש בהרבה אתרים אבל דבר כזה עוד לא ראיתי עכשיו מחכים לטכנאי שיחבר את המכונה פעם ראשונה
מוצר:
מכונת כביסה 67105
תמונת משתמש
שם:
דב
תאריך:
13/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יש לציין כי גם ההזמנה וגם המשלוח היו מהירים.
בסה"כ החוויה הייתה חיובית ביותר.
ללא ספק אקנה שוב בחנות זו.
ממליץ בחום על החנות לכל אחד.
מוצר:
מייבש כביסה 47130
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
13/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחת הסיבות שהחלטתי להזמין את המכונה מפי -מיליון היא שזמן ההספקה היה 4 ימים . כרגיל מערכת ההזמנות מאוד קלה ומהירה .
אישור ההזמנה וכו'. הזמנתי מכונת כביסה אלקטרה 8100 . משלא יצרו איתי קשר , יצרתי קשר אני עם פי-מיליון. תירוצים כמו ספירת מלאי ונחזור אליך. באמת חזרו עם הבטחה שידברו איתי ממרכז השירות של אלקטרה לתיאום הובלה ואפילו נתנו לי טלפון . ברור שבטלפון שנתנו לי לא ידעו על מה אני מדבר בכלל ואף אמרו לי כי המכונה מהדגם שהזמנתי אין בכלל במלאי. שוב דיברתי עם האתר , ושוב הבטיחו לחזור אלי. חזרו שאכן אין במלאי והבטיחו שידרוג באותו מחיר. טענתי שהשידרוג לא מעניין אותי אלא רק הגעה של המכונה אלי בזריזות. הבטיחו שיחזרו . לא חזרו . בסופו של דבר ביטלתי את ההזמנה . קניתי מכונה מרשת חשמל מוכרת ותוך שעתיים הייתה אצלי בבית. נכון שילמתי קצת יותר אבל שירות קיבלתי. חבל. חברה נחמדים יש שם.
מוצר:
מכונת כביסה 8100
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
10/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי פנייה מהירה לצורך השלמת ההזמנה, אספקה יחסית מהירה ואף מיידית.
עם פנייתי לקבלת חוברת הדרכה (לא סופקה עם המכונה) נעניתי בחיוב וזו נשלחה אליי לביתי.
שרות אדיב ונוח.
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
שלומי
תאריך:
12/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המקרר הוזמן ביום 5.12 (לפני 12:00 בצהריים)והובטח באתר ובשיחה כי המקרר יישלח תוך 7 ימי עסקים, אולם הוא עשוי להגיע מוקדם מן ההתחייבות. נאמר לאיש המכירות כי אנו זקוקים למקרר בהקדם האפשרי ואם הוא יכול לזרז את המשלוח מול הספק זה יהיה מצויין. היום, 12.12 - בשיחה עם המוכרן,כשבררתי היכן ההזמנה עומדת,נאמר לי ,לאחר בירור מול הספק, כי יהיה עיכוב במשלוח ככל הנראה לסופ"ש ולא עודכנתי ביום המשלוח המדוייק. כמו כן, נטען בנימוס כי דווחנו על העיכוב, דבר שלה היה ולא נברא. הוסבר לי כי האתר אינו אחראי והספק הוא זה שאמור לעמוד בהתחייבות המשלוח- אז אני שואל, מדוע לעזאזל אתם מתחייבים על 7 ימי עסקים אם בכל מקרה אתם לא ערבים לכך שהמשלוח אכן יגיע בזמן ומדוע אתם מוליכים את הלקוחות שולל בהבטחות שווא???? ההזמנה בוטלה משום שהנחת היסוד היא שאם המשלוח לא הגיע כפי שנאמר בהתחייבות, אין שום טעם לצפות ולהניח שהמקרר אכן יגיע בסוף השבוע או בכלל...
מוצר:
מקרר BLR140
תמונת משתמש
שם:
איליה
תאריך:
01/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה נעשתה דרך האינטרנט והיתה מאוד קלה, לאחר מכן התחלה מסכת של סחבת, חוסר תקשורת וחוסר תיאום בין כל מי שהיה מעורב בתהליך.

לפני שקיבלתי את המכונה, ניסו לשכנע אותי להחליף את המכונה למכונה של חברה אחרת כדי שההספקה תהיה יותר מהירה. אני כמובן התעקשתי. לאחר שמועד ההספקה התקרב ואף אחד לא התקשר, הציעו לי לקבל דגם "חדש יותר" שמסתבר שאין הבדל בינו לבין מה שהזמנתי.
המכונה הגיעה באיחור, מעבר לזמן ההספקה.
ההספקה בשעות בלתי נוחות בעליל (9-13) בלבד.
תיאמתי את ההספקה, המוביל התקשר אליי בערב לפני ההספקה בעצמו ואמר שהוא לא יכול להגיע בשעות שהספק אמר לי אלא רק מאוחר יותר (2-4).
לאחר שמכונת הכביסה הגיעה, לאף אחד אין שמץ למי אני אמור להתקשר כדי לתאם התקנה של טכנאי.
מוצר:
מכונת כביסה CFL565K
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
08/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עומרי,תודה רבה, היה תמציתי ומהיר.
המקסימום נעשה ובהצלחה...
הזמנה בוצעה טלפונית, הומלץ לי על מקרר(מעודפים) בהתאים לדרישות והתקציב, וכיוון שנזכרתי ברגע האחרון... הם לחצו על הספק והמקרר הגיע תוך יומיים !! מרגע ההזמנה.
תודה רבה ובהצלחה
מוצר:
מקרר brf 330
תמונת משתמש
שם:
I
תאריך:
25/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
Initially I ordered other fridge on pmillion. Couple of hours after the order Pmillion's representative called me, verified address, and scheduled delivery time. The he asked why I chose that fridge? I said him that that fridge fits required size. He suggested FRT26A3WI model with the same size, just higher and with better price/volume ratio and few nice features. I agreed to change order to Frigidaire.
1 hour before delivery courier called me to verify if I am at home - this is very rare behavior and I appreciated this!
Overall, passed 2.5 days from order to delivery. Sales representative and courier were very friendly and helpful. The fridge indeed is worth the order change and I thank sales representative for professional advice!
Great service! Like in America :)
מוצר:
מקרר FRT26A3WI
תמונת משתמש
שם:
ג
תאריך:
13/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
העדפתי לקנות באמצעות שיחה טלפונית ישירה.
כל השאלות הטכניות שלי נענו בעדיבות, במיקצועיות ובהומור. לשאלות המסחריות קיבלתי תשובות הגונות.
אחרי סגירת העיסקה, הספק התקשר לתיאום מסירת המוצר בדיוק כפי שהובטח לי וגם המסירה, כולל ההובלה, התבצעו כמצופה.
הטכנאי הגיע -לצורך התקנה- בזמן ועשה את עבודתו כנדרש.
המכונה עצמה עובדת מזה כחודשיים מצוין, לשביעות רצוני המלאה.
מוצר:
מכונת כביסה EWT11730
תמונת משתמש
שם:
gidon
תאריך:
25/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קצרה היריעה מלהכיל את חווית הקניה. פשוט מדהימה! אחרי שחרשתי את האינטרנט הגעתי להחלטה לגבי סוג הטלויזיה שאני מעוניין לרכוש ואז הגעתי לפי מליון למרות שמשום מה היא לא מופיעה בזאפ במכירה למוצר זה. אחרי שיחה ראשונית עם אריאל הרגשתי שהגעתי למקום שיש עם מי לדבר. אחרי 10 שיחות חשדניות הזמנתי את הטלויזיה. התוצאה? אחרי 2 ימי עבודה הטלויזיה מחוברת ואחרי ההתקנה של הטכנאי של ניופאן. מחיר מצוין. 7 שנות אחריות (שהובטחו לי למרות שבתחילת השיחות מול פי מליון עדיין היו רק 4 שנות אחריות בכל האתרים). ציון 100 לרכישה זו (אני מדגיש לרכישה זו). בפעם הבאה אתחיל את רכישותיי מאתר זה.
מוצר:
LCD 42RV685
תמונת משתמש
שם:
Nora
תאריך:
10/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שבדקתי באינטרנט מחירים של מדיח אלקטרה ממודל אחר, האיש שירות בפי מיליון הציע לי לבדוק מודל אחר באינטרנט וכך עשיתי.
הציעו לי הנחה משמעותית ולא המחיר שרשום באתר. הזמנתי את המדיח ותוך שבוע המדיח היה בבית, כמו כן השירות של הגעה ש טכנאי של אלקטרה הגיעה תוך יומיים. כל הכבוד לשירות המעולה!!! ציון 10 !!
מוצר:
מדיח כילים EDW8925S
תמונת משתמש
שם:
אשרף
תאריך:
14/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה הזמנתי מהאתר מכונת כביסה אחרת, אך אחרי שנציג המכירות "אריאל" יצר קשר איתי לאימות הפרטים המליץ לי על מכונת הכביסה מחברת "הובר" שידועה בתחום זה שנים רבות,הייחס היה אדיב,הרגשתי כלקוח יקר וההמלצה שלו לא מאכזבת, להפך, אימי מאד מרוצה מהמוצר במיוחד שהמכונה קלה לתפעול,שקטה ותכולה גדולה (8 קילו).המוצר הגיע בזמן.
מאד שמחתי כשיקבלתי טלפון לאחר כשבועיים מהנציג אריאל שוודא שאכן אני מרוצה מהמוצר ומהשירות ובהחלט עניתי לו בחיוב רב, אשמח מאד לעוד רכישות בעתיד מאתר פי מליון
מוצר:
מכונת כביסה 8104
תמונת משתמש
שם:
אלון
תאריך:
15/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב ומהיר.
קיבלתי יחס מצויין בטלפון כולל הסבר מקיף ואישי על המכשיר ואפשרויות הרכישה.
המכשיר סופק לביתי כבר ביום שלמחרת תוך התחשבות בזמן הנוח לי.
אין ספק שאני אמשיך לרכוש באתר זה גם בעתיד.
מוצר:
מסך LCD 37RV685
תמונת משתמש
שם:
leo
תאריך:
02/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למחרת ההזמנה באינארנט חזרו אלי מהחנות לאשר ולוודא. שירות מקצועי ואדיב. המוצר סופק בזמן לביתי. בסה"כ אני מרוצה מהמוצר ומהקנייה באתר זה ומאמין כי ארכוש דרכו גם בעתיד...
מוצר:
מכונת כביסה L725500
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
30/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כנראה שרק אני סבלתי מהחנות הזו. ההזמנה הייתה קלי קלות אבל אחר כך התחילו לטרטר אותי. תחילה התקשרו אלי וניסו לשכנע אותי לקנות מייבש של חברה אחרת. התעקשתי על הבחירה המקורית שלי. כעבור שבוע הודיעו לי שאם אני רוצה לקבל את המוצר מהר אני יכול להזמין דגם יקר יותר. כבר הייתי שבוי בידיהם אז הסכמתי. ואז הייתי צריך לנדנד להם יום יום במשך כשבועיים עד שקיבלתי את המייבש. המוביל לא ניסה לבוא לקראתי בתאום מועד האספקה הוא קבע יום ושעה וזהו. בסוף הוא גם אחר. בבית הוא התנהג בחוסר נימוס ודרש מאשתי תשלום נוסף. מזל שהוא לא התחיל להשתולל. 
מוצר:
מייבש כביסה 8422
תמונת משתמש
שם:
אלונה
תאריך:
19/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טיפל בי בחור בשם אריאל, מקצוען אמיתי, בעל שירות אדיב מאד, הסברתי את הדחיפות לקבלת המוצר וקיבלתי את המוצר למחרת בבוקר, השירות אמין,איכותי ונדיב.
ממליצה בחום לקנות דרכם!!!!
מוצר:
מייבש כביסה 8478
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
19/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין, מקצועי ואמין.
מוצר:
מייבש 37100
תמונת משתמש
שם:
לאה
תאריך:
16/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שהומלץ לי על ידי איש המכירות אריאל האדיב נקנה ללא חשש ,השירות הנפלא של אנשי האתר יגרום לי לחזור ולקנות שם מצאתי בית לקניות שלי באינטרנט , ממולץ
מוצר:
מדיח SMARTOUCH
תמונת משתמש
שם:
כרמלה
תאריך:
10/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר אמנה באתר. זכיתי לקבל שירות מעולה יחס מצוין וכמובן עומרי שטיפל בהזמנתי היה מקצועי מאוד ועזר לי בבחירת המוצר הנכון אשר הגיע בזמן עפ"י תיאום טלפוני.
אמשיך לרכוש מוצרים באתר זה!!!!!
מוצר:
מקרר 585T
תמונת משתמש
שם:
יבגני
תאריך:
30/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מצויין, ההזמנה בוצע בטלפון לאחר שנציג השירות הסביר לי על המוצר ועזר לי להחליט על הקניה, יומיים אחר כך קיבלתי את המוצר.
הופתעתי לטובה כאשר מספר ימים לאחר מכן התקשר אותו נציג שירות שמולו סגרתי את העסקה ע"מ לברר שהמוצר הגיע הותקן ועובד כמו שצריך.
מאמין שאחזור לקנות בחנות זו שוב.
מוצר:
מכונת כביסה WAF6301A
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply