דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
פי מליון
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפי מליון ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
83
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
62
0
21
נמצאו 83 חוות דעת גולשים על פי מליון
תמונת משתמש
שם:
yo
תאריך:
04/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח יותר מהיר מההתחיבות,לא לקחו תוספת הובלה לאזור מחוץ ליהודה ושומרון ,בדקו לי אם יש במלאי היו זמינים -ודגם שלא היה במלאי הודיעו לי מראש
מוצר:
מכונת כביסה 5085T
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
03/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצוע ההזמנה היה פשוט תהתמיכה מאוד אדיבה
אבל אספקת המוצר הובטחה להיות עד שלושה ימים כשביקשתי בפירוש לוודא שהמוצר במלאיץ
ולאחר 4 ימים יצרו איתי קשר ואמרו שאין במלאי
מאוד מאכזב ,אני תקוע שבוע בלי מכונת כביסה בגלל חוסר האמינות :-(
מוצר:
מכונת כביסה ARTXF 109
תמונת משתמש
שם:
Julia
תאריך:
27/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נהניתי לקנות בP מיליון. השירות מאוד אדיב ומקצועי. זמן אספקה בזמן וביעילות. הוסבר לי על המוצר ועל התכונות שלו בצורה ברורה ופשוטה.
מוצר:
מכונת כבחסה F5085H
תמונת משתמש
שם:
אלי זולטה
תאריך:
21/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בימים אלו זה לא ברור מאליו...
נציג השרות והמכירות אלדד טיפל בהזמנתי במקצועיות ומהירות והעיקר בגישת שרות
חיובית עם סבלנות ובלי "לדחוף" מוצרים אחרים.
קיבלתי את המוצר בזמן שהובטח ובלי "טריקים" של חברות.
כשהתקשרתי לשרות לשמחתי שוב עזר לי אלדד במקצועיות ובזריזות מפליאים..
בהחלט משאיר רצון לרכוש שוב באתר זה....
מוצר:
תנור אפיה משולב KHDGN9113W
תמונת משתמש
שם:
אריאלה
תאריך:
06/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מקצועי. בשיחה עם נציג המכירות אופיין הצורך במדוייק ונבחרה מכונת כביסה איכותית ומתאימה לשימוש שלי. המכונה הגיעה למחרת. מהחנות התקשרו לוודא שההזמנה הגיעה וכן התעניינו האם ההזמנה עמדה בציפיותי.
מוצר:
מכונת כביסה IWC81251
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
01/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי טוב שקיבלתי בשנה האחרונה. מעל ומעבר למצופה. מהיר, אדיב וישר.
התקלקל לי המקרר הישן ויש לי תינוק בבית. הזמנתי באופן דחוף מקרר במידות צרות במיוחד שמתאימות לנישה שבה הוא מוצב. היה רק מתצוגה. נציג השירות פעל מהר ומצא מקרר מתאים לא מתצוגה מיוזמתו. הוא דאג שהמקר יגיע למחרת ואנחנו גרים רחוק ממרכז הארץ. תודה על השירות המצוין ושנה טובה.
מוצר:
מקרר 465w
תמונת משתמש
שם:
Alex Priev
תאריך:
03/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר אחר, לאחר מספר ימים התקשרו אלי מהחנות ואמרו שהמוצר מוכן למשלוח אבל אם אהיה מוכן לקחת מקרר מדגם אחר של חברה אחרת שהמקרר מצויין ובמבצע.
המקרר לא הייתי צריך אותו מהר ככה שדחיתי אותם וכמה ימים לפני כן התקשרתי לבק שישלחו לי ואכן עמדו והמשלוח היה באותו היום שרציתי

לגבי המשלוח עצמו, אכן היה באותו היום שרציתי הדבר שלא הייתי מרוצה ממנו התווך שעות שהם נתנו הוא ענק מידי.
קיבלתי הודעה שהמקרר יגיע בין 1 ל5
השליח התקשר ואמר שיהיה ב3
ב3 לא הגיע כשהתקשרתי לבדוק מה קורה איתו אמר שיגיע ב5
סגר את כל היום מבאס

בסהכ עד עכשיו לא ראיתי תקלות במקרר מקווה שיהיה בסדר
המקרר תוצרת טורקיה
מוצר:
מקרר 465w
תמונת משתמש
שם:
קרן
תאריך:
21/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר באתר פי מליון ביום חמישי ה-10/10/13 ומיד לאחר מכן קיבלתי אישור על ההזמנה במייל. חשוב לציין שבחרתי בחנות, למרות שלא הייתה הזולה ביותר מכיוון שזמן ההספקה היה אמור להיות 7 ימים (ולא 14). 4 ימים לאחר ביצוע ההזמנה התקשר אלי בחור בשם אריאל (שהיה נחמד מאוד). לאחר שהסביר לי על המקרר שהזמנתי לא הייתי בטוחה בהחלטתי אז הוא הציע לי מקרר של חברה אחרת ב-70 שקל יותר בטענה כי הוא מקרר טוב יותר מזה שהזמנתי. אמרתי לו שאחשוב על שתי האופציות ואחזור אליו. חזרתי אליו עוד באותו היום ואמרתי לו שהחלטתי בכל זאת לרכוש את המקרר שרציתי בהתחלה ולא את זה שהציע לי. הוא אמר לי שאין בעיה ושהוא "מעביר את ההזמנה הלאה". ביום שישי (יותר משבוע לאחר ביצוע ההזמנה) התקשרתי שוב לחנות כי עדיין לא יצרו איתי קשר, דיברתי שוב עם אריאל שהבטיח לי שיתקשר לספק על הבוקר ביום ראשון על מנת לזרז את המשלוח. ביום ראשון בצהריים התקשר אלי נציג אחר ואמר לי שהמקרר שהזמנתי חסר במלאי ושאין להם אפילו צפי לגבי מתי הוא אמור להגיע. הוא אמר לי שקיבל "אישור מיוחד" מהמנהל לספק לי מקרר "הרבה יותר יקר"- אותו המקרר שאריאל הציע לי והחלטתי לא לקנות. הנציג היה לא נחמד בכלל ודיבר אלי כאילו אני עשיתי משהו לא בסדר. אמרתי לו שאני רוצה לדבר עם אריאל מכיוון שהוא זה שטיפל בהזמנה שלי והוא אמר לי שאריאל לא נמצא והוא יחזור אלי שיגיע למשרד. מאוחר יותר החלטתי שאני לא מעוניינת לבזבז עוד זמן על חנות שמרחה אותי מעל שבוע ולא יכולה ממילא לספק לי את המקרר שרציתי והתקשרתי על מנת לבטל את ההזמנה. אגב, יום לאחר מכן, המקרר עדיין מופיע בחנות באתר זאפ, והפעם אפילו במחיר הזול ביותר. בקיצור- בזבוז של מעל לשבוע מזמני, דירה ששילמתי עליה ולא יכולתי להכנס אליה מכיוון שהמקרר לא הגיע והרבה עוגמת נפש. ממליצה להתרחק.
מוצר:
מקרר EL6345
תמונת משתמש
שם:
תומר
תאריך:
06/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את התנור הנ"ל כיוון שאמרו לי באתר הנ"ל שהוא תנור מצוין ,מחברה מצוינת. קיבלתי את התנור באיחור ולשאלתי האם אני צריך להזמין טכנאי על מנת שיחבר לי אותו הוא אמר לי שלא, שזה בסך הכל תנור ויש רק לחבר אותו לחשמל. שאלתי אותו האם זה יפגע לי בביטוח של המוצר והוא אנה לי שלא, באחריותו. נכון להיום כשנה וחצי לאחר קבלת התנור הפנל שלו נפל , נשבר. התקשרתי לאתר ואמרו לי שעברה הביטוח של המכשיר(שנה)ושזו הבעיה שלי שלא הזמנתי טכנאי בזמן ההתקנה. התקשרתי לשירות טכנאי של כריסטל ואמרו לי שאם טכנאי היה בא אז היו מרחיבים לי את הביטוח ל2016!!!!בקיצור אכזבה גדולה הן של השירות האמין של האתר והן של המוצר!!ממליץ בחום שלא להתקרב לא לאתר ולא למכשיר הנ"ל!!!
מוצר:
תנור בנוי DOE708
תמונת משתמש
שם:
Ravit
תאריך:
05/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני שבועיים מקרר וקיבלתי שירות מצוין מאלדד - בעל תודעת שירות מעולה, מקצוען ואכפתי - כאילו הוא קונה לעצמו את המוצר לפי הצרכים שלי!
בעקבות השירות הטוב והאמין שקיבלתי מהחנות בכלל ומאלדד בפרט - הזמנתי היום תנור משולב מאלדד-פי מליון.
ממליצה בחום! יש למי לפנות...
מוצר:
מקרר SJ-2249-SL
תמונת משתמש
שם:
RONY
תאריך:
26/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המקרר דרך פי מליון קיבלתי שרות מקצועי אדיב ומהיר במיוחד אני רוצה לשבח את אלדד הסוכן שטיפל בהזמנה שלי באופן ראוי לשבח ובהרבה סבלנות ונתן לי הרגשה של לקוח מספר אחד ואני מודה לו מאוד. כמו כן אני ממליץ בחום לכל מי שמעוניין לקנות מוצר חשמלי כל שהוא שיקנה דרך חברת פי מליון ואני מבטיח לו שיקבל את המחיר הכי טוב שיש וטיפול אישי ומסור,אני בכל אופן את הקנייה הבאה שלי בטוח עושה דרכם יישר כח.
מוצר:
מקרר KND9952X
תמונת משתמש
שם:
Eliel Ofer
תאריך:
20/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין, יחס אישי מצד שירות הלקחות ויוצא מהכלל הביעו רצון לעזור על אף שלא היה במלאי. הגיע לפני הזמן ולשביעות רצוני. תודה רבה
מוצר:
כיריים רכ556
תמונת משתמש
שם:
מאירה
תאריך:
17/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע לאחר 3 ימי עסקים. בתחילה לא היה המודל שביקשתי וקיבלתי מודל משופר. המובילים פינו את המקרר הישן (תמורת תשלום). המקרר חובר ועובד יפה מאוד. שקט.
מוצר:
מקרר 280 ליטר
תמונת משתמש
שם:
אורלי
תאריך:
15/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות יוצא מהכלל. אדיב מהיר והכי חשוב מקצועי. קניתי תנור B.I ,המוצר הגיע הבייתה תוך יומיים.התקשרו משרות לקוחות לוודא שהמוצר הגיע.ישנה הרגשה של טיפול אישי צמוד ונעים למרות שהקנייה התבצעה דרך האתר.
את רוב הקניות אני מבצעת דרך האינטרנט.הקנייה באתר פי מליון נותנת תחושה של קנייה בחנות תוך הרגשה של יחס אישי חם ומקצועי!! מומלץ בחום!!
מוצר:
תנור B.I BE4003001M
תמונת משתמש
שם:
Loskoparus
תאריך:
15/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנייה נוחה ומהירה. שרות טוב. חנות טובה ובטוחה כדאי לקנות מהם. המכןנה עונה על כל הדרישות והמחיר ממש טוב
מוצר:
מכונת כביסה F8069QDP
תמונת משתמש
שם:
bentsi
תאריך:
10/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תגובה מהירה לחוסר מלאי דגם מכונה שהזמנתי
מאחר ששיקול הקניה העיקרי היה זמן אספקה
אישרו אספקה של דגם אחר יקר יותר(בדקתי) ללא תוספת
מוצר:
מכונת כביסה 850
תמונת משתמש
שם:
רפי
תאריך:
26/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נהניתי מאד מהשירות שקיבלתי מ-P מליון.הנציגים מאד מקצועיים , ענו באדיבות והעיקר , התנור הגיע בזמן לשביעות רצוני המלאה.מאד ממליץ עליהם.
מוצר:
תנור משולב
תמונת משתמש
שם:
Larisa Diutkin
תאריך:
27/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות טוב, מחיר רלוונטי ויחס מצוין. המוצר בדיוק לפי הדרישות שלי ובמחיר שחיפסתי ביעוץ של אריאל. הסיסמה של החנות צריכה להיון "הפתחנו-קיימנו".בתודה.
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
נהוראי
תאריך:
18/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראשית כל אני חייב לציין שהמוצר שרכשתי ממש מקצועי ואני מאוד מרוצה ממנו. מדובר על תנור בוש עם מגוון תוכניות אפיה וכיריים מגז. בנוי בצורה שמאוד קל לנקותו בעל עיצוב נקי ואסטטי. קיימת בעיה קטנה שלחצן הטיימר הוא מנירוסטה וכשהתנור חם , חם ללחוץ עליו אבל זה בקטנה...

לגבי השרות של החנות אין לי מילים. החל מבחירת הדגם ,משלוח שיגיע אלי עד הבית (מעבר לקו הירוק), נתנו לי גם מסילות טלסקופיות לתנור + תבנית עמוקה (בגלל שאני חתן...) המשלוח של גוף התנור הגיע בזמן . יצא שהיבואן שכח לצרף את המסילות הטלסקופיות . החנות התקשרה אלי לברר אם אפשר לעזור לי ונתנה לי מספר של הספק תוך יחס אישי והתעניינות בלקוח שלא זכורות ליבחנויות אחרות.
תכלס התנור עובד מעולה והיחס והאחריות והשרות שחנות פי מליון העניקה לי נותנת לי את התחושה שביצעתי עסקה מעולה.נהוראי
מוצר:
תנור HGV745323Y
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
04/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 30.11 רכשתי מכונה מדגם CK850 מכיוון שההספקה הייתה כמעט מיידת למחרת ההזמנה יצרו איתי קשר משירות לקוחות של פי מליון והודיעו לי שההספקה יכולה להיות בעוד עשרה ימים לפחות. מכיוון שזה לא מתאים לי הציעו לי שלוש אופציות: לבטל הזמנה, להמתין ואופציה שלישית לשדרג לדגם חדיש יותר במחיר סמלי עם הספקה מיידת. הסכמתי ויומיים לאחר מכן המכונה הגיעה (זה היה יום שישי). וביום א' 04.11 כבר הגיע טכנאי לחבר אותו.
(תודה רבה לאריאל וכל הצוות של שירות לקוחות על השירות, שקיפות ואמינות שלהם).
מוצר:
מכונת כביסה T5085
תמונת משתמש
שם:
yafyaf
תאריך:
25/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החלטתי לרכוש מכונת כביסה חדשה, לאחר שזו שהיתה סיימה את חייה במפתיע. מסקר שערכתי הומלץ לי בעיקר על AEG. מהשוואת מחירים - הגעתי לפימיליון. בשיחה טלפונית הוסברו לי פרטים שונים וקיבלתי מענה לשאלותי (הרבות). כך עזרו לי להגיע להחלטה לגבי הדגם בו אני מעוניינת. שירות לקוחות יוצא מן הכלל!!! (ושוב תודה, אלדד). מועד האספקה - פנטסטי - תוך יומיים!
המחיר, כאמור, הנמוך ביותר שמצאתי למוצר.
המכונה אצלי כבר מספר חודשים.
בחרתי לכתוב את חווה"ד רק עכשיו, כשיש לי הערכה נכונה ושביעות הרצון שלי מהמוצר פשוט מלאה.
עכשיו הזמנתי גם מקרר :)
הגיע תוך יום וחצי !
אחרי ששוב התייעצתי... בקיצור, זה כבר לחוו"ד הבאה :)
ממליצה מאוד מאוד.
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
27/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מובטח באתר לספק תוך 7 ימים. בחלוף 7 ימי עסקים אפילו אישור הזמנה לא קיבלתי - בואו לא נדבר על המוצר... שירות לקוחות לא ניתן להשיג לא טלפונית ולא בדואר אלקטרוני. הייתי מבטל את ההזמנה אבל אין דרך לבצע באמצעות האתר...
מתלבת מתי לפנות לעו"ד?
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
יובל
תאריך:
14/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצענו הזמנה לתנור Delonghi NDB440 ב- 2/08/2012, יום חמישי, אחת הסיבות העיקריות שביצענו הזמנה בחנות זו היא זמן האספקה הקצר אשר צויין באתר (7 ימי עסקים).
ביום ראשון לאחר מכן (5/08/2012) התקשרתי על מנת לוודא את קבלת ההזמנה וזמינות המוצר במלאי, נעניתי על ידי נציג שירות כי ההזמנה התקבלה ואין שום בעיה עם המלאי הוא אף סבר כי התנור יגיע אלינו תוך יום-יומיים.
ביום חמישי, ה- 9/08/2012, יומיים בלבד לפני מועד האספקה האחרון, התקשרו מהחנות ואמרו שהייתה בעיה עם ההזמנה ובעצם אין את התנור המדובר במלאי אם נרצה תנור זה זמן האספקה שלו הוא 28 ימי עסקים מיום השיחה.
מובן כי ביקשתי לבטל את העסקה, אך הנציג ניסה להציע מגוון "פתרונות" אשר כוללים תנורים אחרים ויקרים יותר. ביקשתי עדיין לבטל את ההזמנה.
נכון להיום, מתקשרים אליי נציגים מהחנות על בסיס יומי, אף כי הובהר כי אין לי צורך בשירותים שלהם.
מומלץ בחום להמנע מחנות זו. נראה כי הם דואגים לפרסם מחירים וזמני אספקה אטרקטיביים למגוון מוצרים שאין להם שום גישה אליהם ולאחר מכן לנסות ולמכור את המוצרים שבאמת יש להם.
מוצר:
תנור בנוי (Built-in) NDB440
תמונת משתמש
שם:
אסתר
תאריך:
21/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות מצויין המשלוח בזמן ביצוע ההזמנה קל מאוד הנציגים מצויינים מקצוענים מעבירים מידע על הנחות בתוקף המחירים טובים
תנאי תשלום טובים
מוצר:
תנור 880
תמונת משתמש
שם:
אפרת
תאריך:
11/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 10/10/2011 חיפשתי לרכוש טלויזיה דרך אתר ZAP לאחר איתור של טלויזיה שתאמה את צרכי וכן את תקציבי, רכשתי טלויזיה מדגם Philips - טלויזיה Philips 32PFL4606H LCD 32 מאתר של חברת PMillion כאשר הטלויזה המוצעת היתה בעלות של 690 ש"ח . הטלויזיה נרכשה בשעה 7:44 בכרטיס אשראי ונשלח אישור קריאה למייל שלי, כמו כן ניתן היה לראות את הזמנתי באתר של החברה. בשעה 17:20 התקשרו אלי מהחברה בטענה כי הם טעו במחיר ולא יספקו לי את המוצר, לאחר שהבעתי את מורת רוחי נאמר לי שאין מה לעשות הם טעו וזו זכותם לבטל תוך 24 כל עסקה. סוכם כי ישלחו לי במייל את סיבת ביטול העסקה. כעבור כ10 דקות התקשרתי שוב לחברה על מנת להביע את מחאתי הועברתי למנהל האתר (אריאל) שמסר שכרגע "נגמר" המלאי וזה מה יש - במידה ואני רוצה הוא יתן לי לרכוש טלויזה של חברת LG במחיר מוזל יותר, שמבדיקה שלי באתר זאפ נמצאה הטלויזיה במחיר מוזל יותר ממה שהציע. הבוקר כאשר בדקתי הזמנתי באתר PMILLION להפתעתי גיליתי כי הזמנתי "נעלמה", ושוב הופתעתי לגלות שחברת PMILLION לא עמדה בהתחייבות שלה לשלוח לי מייל על ביטול העסקה.
מוצר:
טלויזיה 32PFL4606H LCD
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply