דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מגוון מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (מעלה אדומים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מ. ברוכים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בנוק אאוט ?
3.00
ציון ממוצע
4
חוות דעת בשנה האחרונה
155
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
1
שנה אחרונה
2
0
2
כל הזמן
112
4
39
נמצאו 155 חוות דעת גולשים על נוק אאוט
תמונת משתמש
שם:
eitana
תאריך:
10/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה על השירות והאחריות על האוזניות אחרי חצי שנה התקלקלו וקיבלתי חדש באריזה בלי בעיות .
מוצר:
Jbl ear headphones
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
23/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת גילוח פיליפס וכעבור כמעט שנה, היא התקלקלה קרוב לסיום האחריות. קיבלתי שירות אדיב ומצוין מהיבואן ״מ. ברוכים״ ששלחו לי גוף חדש למכונה במשלוח מהיר.
מוצר:
מכונת גילוח פיליפס
תמונת משתמש
שם:
Mark
תאריך:
21/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לשירות ואחריאות המוצר וקיבלתי שירות מצויין מבחורה בשם ענבר. טיפול מהיר ומקצועי, לא מובן ועליו
כל הכבוד ושוב תודה.
מוצר:
אוזניות jbl
תמונת משתמש
שם:
AVIRAMMC
תאריך:
14/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת תספורת של חברת BRAUN מהרגע הראשון היה נראה שמהו לא כשורה ולאחר 3 חודשים ראש הסכינים של המכונה כבר התחיל ממש לקרטע (סך הכל 3 שימושים), שפניתי לשירות של מ.ברוכים טענה בפניי הנציגה שזה לא כלול בשירות האחריות והתחילה להפנות אותי לרכוש את החלק הזה אצל כל מיני גורמים חיצוניים. המכשיר עומד כך סתם ללא שימוש והאכזבה גדולה מאוד מהשירות שלכם. מקווה שלא ימחקו את התגובה הזאתי וישאירו רק את "התגובות המחמיאות" לתשומת לבכם!
מוצר:
בראון 5060
תמונת משתמש
שם:
tz
תאריך:
03/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת קפה נספרסו דלונגי , נהנתי מקפה מעולה ומוקצף אך לאחר זמן רמת הקצף ירדה. פניתי לשירות של מ.ברוכים ענו לי מיידית והסבירו לי דרך הוואטצאפ על ידי סרטון מהיר וברור כיצד לנקות את חלקי המקציף כראוי , אכן ניקיתי בקלות כפי ההסבר והמקציף חזר לתת קצף גבוה כמצופה. אכן מכשיר איכותי ושירות מהיר ויעיל.
מוצר:
EN500
תמונת משתמש
שם:
הילה
תאריך:
28/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי צריכה לרכוש סוללה ומסננים לדייסון שלי, פניתי למץ ברוכים דרך ה- וואט אפ.
מייד ענו לי, הסבירו לי כיצד לבדוק אם אכן יש צורך להחליף סוללה.
הזמנתי חלפים, ויום למחרת כבר הגיע אליי עם משלוח עד הבית.
קלי קלות!!
תודה רבה :)
מוצר:
סוללה לדייסון ופילטרים
תמונת משתמש
שם:
appatic
תאריך:
14/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר טוב שהתגלה לאחר חיפוש פשוט במירשתת, שירות מצויין. שילוח מהיר ויעיל. תקשורת טובה עם המוכר.
מוצר:
מכונת גילוח Philips S5100/06 -
תמונת משתמש
שם:
הילה
תאריך:
12/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סוללה של דייסון מברוכים באוגוסט בעלות של 450 ש"ח. בדצמבר הסוללה הפסיקה לעבוד. ז"א שבועיים מתום האחראיות.
הסוללה נבדקה במעבדת התיקונים של ברוכים והם אישרו שהסוללה לא תקינה וצריכה לרכוש סוללה חדשה.
שירות הלקוחות של ברוכים טענו שהאחראיות הסתיימה ואינם לעזור לי אולי לעשות הנחה במחיר סוללה חדשה.
איך יכול להיות שבדיוק בחודש הרביעי הסוללה לא פועלת?? סוללה בעלות של 450 שח!! תקינה רק ל 3 חודשים?!

מוצר:
דייסון v8
תמונת משתמש
שם:
jvaturi
תאריך:
29/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תיקון מיקסר Kenwood. השירות מעולה, אדיב להפליא, מהיר מאד ואמין בהחלט. אספו את המיקסר מהבית והחזירו תוך זמן קצר. אנחנו ממליצים בחום
מוצר:
Kenwood Kmix
תמונת משתמש
שם:
בועז
תאריך:
29/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייבים לקרוא !!!!! חייב לשתף שדייסון v10 שנשלח לתיקון אצל ברוכים נמצא שנכנסו מים למנוע שולם תיקון לאחר הנחה 600 ₪ המכשיר לפני התיקון יובש והתחיל לעבוד התקשרו מהשירות והחזירו את הכסף והמכשיר עובד ......זה מראה שהם מקצועיים וישרים וזן נדיר בארצנו 👏👏👏ממליץ על ברוכים בחום ואהבה
מוצר:
שואב אבק דייסון v10
תמונת משתמש
שם:
guspub12
תאריך:
28/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש אלופים!!! שרות מצויין ומהיר
תיקנו הכל
קנינו מברשת לדיסון התבלבלו בדגם
ושלחו יום למחורת
מוצר:
דייסון 10
תמונת משתמש
שם:
שירן ויהושע
תאריך:
16/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תמיד זמינים, נותנים שירות מצויין! אדיב, אכפתי, מהיר! מאוד מאוד מרוצים! מומלץ בחום!
רכשנו משם מספר מכשירים ותמיד קיבלנו מחיר טוב ושירות מעולה
מוצר:
דייסון
תמונת משתמש
שם:
annecooperhollander
תאריך:
16/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצוין , קניתי מיקסר קיטשנאייד מחנות ששלחה מוצר ללא קערה מתאימה , שרות הלקוחות של ברוכים גיבה את המוצר באופן מלא , עונים מהר ויעיל , שלחו שליח עד הבית לאסוף את המוצר , היו בקשר רציף , הסבירו והחליפו את מה שהיה צריך להחליף . שרות נפלא שקשה למצוא בישראל , ממליצה בחום
מוצר:
מיקסר קיטשן אייד ksm 150
תמונת משתמש
שם:
יוגב
תאריך:
16/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ברמה גבוהה ביותר.
היתה לי בעיה בריסבר. באמצעות מענה בוואטסאפ הם תיאמו לי שליח לאיסוף הרסיבר למעבדת תיקונים. תוך ימים ספורים תיקנו לי את המכשיר, החזירו אותו ארוז היטב ומתוקן. כל זה על חשבונם במסגרת האחריות.
חוויה שירות מדהימה. תצליחו!!
מוצר:
Danon 2400
תמונת משתמש
שם:
Shirley
תאריך:
15/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ככה *כן* נותנים שירות:
מעשה בדייסון בן שנתיים כמעט שהסוללה שלו כבר לא משהו ולכן אחרי דקה וחצי נדרשה טעינה חוזרת. מתברר שבכלל הוא נרכש עם שירות של יבואן מקביל. עכשיו בואו, אני חייבת להודות, רמת הציפיות שלי ירדה פלאים ברגע הזה. אבל - מרגע שפניתי למ.ברוכים רק למדתי איך שירות כן צריך להיות. מהיר, אדיב, מדויק, פרואקטיבי ומעל לכל - חושב אותי ואת חוסר היכולת שלי להיפרד מהדייסון אהובי. שירות בווטסאפ - עם היכולת לשלוח תמונות, מסמכים, סרטונים. מענה רלוונטי, שירות שליחויות שאסף והחזיר. אפילו עלו על הציפיות ושלחו לי אתמול חזרה מאצלם ואמרו שאצטרך לחכות 5 ימי עסקים, והופ - הבוקר הוא כבר נחת אצלי בבית. פשוט תענוג. רק אומרת.
מוצר:
דייסון V10
תמונת משתמש
שם:
amit
תאריך:
10/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה בעלת תודעה שירות מצויינת,
החל מהשירות הטלפוני ועד תיקונים במעבדה.
מתנהלים בצורה מקצועית יעילה ומהירה.


כל הכבוד !
מוצר:
דייסון 10
תמונת משתמש
שם:
ישראל
תאריך:
09/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תיקון דיסון v11
עקב שאיבת מים לא בגדר אחריות
תיקנו לי את המכשיר החליפו מנוע וכרטיס
ושידרגו לי את המנוע לאבסולוט
ולמחרת קיבלתי את השואב
ממש מרוצה
מוצר:
דיסוון v11
תמונת משתמש
שם:
גולן
תאריך:
18/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מעולה!!
מכונת הגילוח שלי מסוג פיליפס התקלקלה אחרי כשנה וחצי.
הפעלתי את האחריות של מ. ברוכים, והגיע אליי שליח עד הבית לאסוף את המכונה התקולה.
לאחר מספר ימים הגיעה אליי מכונה חדשה מהאריזה מאותו דגם.

לאורך כל התהליך שירות הלקוחות ענה במהירות ובאדיבות.
תודה מיוחדת לבת-אל המקסימה.
גולן
מוצר:
מכונת גילוח מדגם פיליפס sw6700
תמונת משתמש
שם:
אנונימי
תאריך:
13/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרוע גרוע גרוע!
מאוד לא מרוצה!!
הזמנתי מוצר דרך האתר לפני כ- 3 חודשים
לא קיבלתי שום הודעה במייל על כך שהמוצר הגיע לחנות.
התקשרתי לחנות שלשם אמור להגיע המשלוח והם אמרו שהם לא יכולים לבדוק לי.
(אציין שהוספתי סכום כסף נוסף לחברת משלוחים BOXIT כדי שיגיע יותר מהר)
הגשתי תלונה באתר - התלונה לא זכתה להתייחסות
אחרי הרבה זמן - שהאמת כבר שכחתי מהמוצר - ראיתי הודעת מייל:
"המוצר חזר לחנות, מה המספר טלפון שלך".
חשבתי שהנה העניינים מתחילים לזוז. התבדיתי. למרות ששלחתי להם את מספר הפלאפון שלי,
דבר לא זז.
בטלפון הם לא עונים ולהודעות דרך האתר לא מגיבים.

סטטוס:
הכסף שלי כבר מזמן שוכב אצלם בארנק...
ואני מחכה מחכה ומחכה להזמנה שספק אם תגיע.
תגובת החנות:
ניסינו לתפוס אותך בטלפון המון המון פעמים ואף פעם לא היה מענה
לא סתם המוצר נשלח ליעדו ולא הגעת לאסוף ולכן חזר אלינו
הטלפון שלנו תמיד זמין והלקוחות שלנו מקבלים מענה מיידי
בימינו היד קלה על המקלדת וחבל
בשורה התחתונה - המוצר נשלח ללקוח והלקוח לא הגיע לאסוף מעמדת בוקסיט
ניסינו המון זמן לאתר את הלקוח ולא היה מענה
ולראיה כשהמוצר חזר אלינו ניסינו שוב ליצור קשר ללא הצלחה
אתה מוזמן ליצור קשר 0732102555 ולקבל זיכוי עבור הזמנתך
מוצר:
מנורה כשרה לשבת KOSHER LAMP
תמונת משתמש
שם:
ברוך
תאריך:
12/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני פחות משנה רכשנו מגהץ טפאל והמגהץ התחיל לעשות בעיות.
פניתי למ. ברוכים שאלו מה הבעיה ואמרו שיצרו איתי קשר.
למחרת יצרו קשר ושלחו לי שליח שיאסוף את המגהץ ואחרי כמה ימים הודיעו שהוא נמצא תקול ושולחים חדש.
כך שתוך כ - 10 ימים המוצר נשלח הוחלף בחדש ונשלח אלי (והכול על חשבונם)

כל הכבוד על השירות הנפלא והלוואי שכולם יטפלו כך בלקוחות
מוצר:
מגהץ טפאל 9740
תמונת משתמש
שם:
mboraks
תאריך:
18/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו שואב דייסון V-10, בהמלצת זאפ. השואב באחריות ברוכים ובניו בע"מ. מסתבר שברוכים איננו היבואן הרשמי של דייסון.
ב - 1.10.2020 התקלקל השואב. ניסינו ליצור קשר עם נותן האחריות מ. ברוכים ובניו אך לשווא, לא הייתה תשובה עד 12.10.2020!
מסתבר שאין הם עובדים בחול המועד סוכות כך שהלקוח התקע ללא שרות וללא שואב לניקוי הבית.
סוף סוף נוצר הקשר ב 12.10.2020. התנצלו והבטיחו ששולחים מיד שליח לאסוף את השואב. למרות התזכורות שלי לגבי השליח עד היום 18.10 2020 לא הגיע שליח. הצלחתי סוף סוף ליצור קשר טלפני וביקשתי שעם השליח יביאו גם שואב חלופי כך שנוכל לנקות את השטיחים שז למעלה מ-3 שבועות לא נוקו. כמובן שבקשתי זו נענתה בשלילה.
לא לגעת במוצרים מיובאים ע:י מ. ברוכים ובניו
מוצר:
שואב אבק דייסון V-10
תמונת משתמש
שם:
ilan
תאריך:
11/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי dyson v11 absolute לפני כחודש.
לפני שבועיים הפסיק לעבוד.
בנסיון התקשרות לשרות היתה קלטה טלפונית שלא עובדים בחג.
היום כל הטלפונים מנותקים...
מה עושים?
תגובת החנות:
שלום אילן, אנחנו לא עובדים בחוה"מ. נכון לכרגע יש לנו תקלה זמנית בקווים, ומטפלים לתיקונה בהקדם
אתה מוזמן לפנות לשירות שלנו בווצאפ 0523803724 שם תקבל מענה מהיר ויעיל לפנייתך

מוצר:
dyson v11 absolute
תמונת משתמש
שם:
Vered
תאריך:
24/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שנה וחצי קניתי שואב אבק דייסון מחברת מ. ברוכים
לפני שבועיים הדייסון הפסיק לעבוד.
התקשרתי אליהם ותוך יומיים באו לאסוף לי את הדייסון מהבית. במהירות הם טיפלו בתקלה והחזירו לי את השואב אבק הבייתה בלי שום בעיות, בלי שום עבודה בעיניים, בלי שום הפתעות במחיר, בעלות, כלום...
שירות כזה בחיים אבל בחיים לא קיבלתי בארץ!!!
ממליצה עליהם ובגדול!!!
מוצר:
V10absolute
תמונת משתמש
שם:
אילן
תאריך:
18/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו קיטורית של קרשר מוצר גרמני איכותי מחברת מ. ברוכים. המוצר היה טוסב ובמחיר מעט יותר זול מהמתחרים.

לאחר שנה, בדיוק לפני פסח ותחילת הקורונה, המכשיר הפסיק לפעול.

ברוכים היו סגורים לרגל המצב

מיד שחזרו לעבודה, הם שלחו שליח לאסוף את המכשיר ולאחר מס' ימים הודיעו לי שהמכשיר לא ניתן לתיקון והם ישלחו מכשיר חדש במקומו כולל מסנן וחלקים נוספים

שירות כזה לא קיבלתי בארץ!
מוצר:
SC3 KARCHER
תמונת משתמש
שם:
Ami
תאריך:
30/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק של דייסון V11 ובמקום, קיבלתי סט סירים של טפאל. לא רק שאין עם מי לדבר, הם גם השאירו מענה קולי שלא יהיו נגישים עד לאחר פסח, ולא רק שנגרמה לי עוגמת נפש, גם אין שירות לקוחות, או מישהו שיהיה אפשר לדבר איתו כדי שיקחו את המשלוח.
תגובת החנות:
שלום עמי
מה מס' הטלפון שלך?
ע"מ שנוכל לטפל בעניינך בהקדם
לחילופין אתה יכול לשלוח מייל ל [email protected]
ונחזור אליך
מוצר:
שואב אבק דייסון V11
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply