דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מכשירי סלולאר (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אומגה פונס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באומגה פונס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
201
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
160
0
41
נמצאו 201 חוות דעת גולשים על אומגה פונס
תמונת משתמש
שם:
smadaror
תאריך:
08/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ואמין, סבלנות ורצון לסייע בכל דרך, מבצעים תיקונים במקום (מנסיון זה לא פחות חשוב מהקניה עצמה) ובקיצור, הגעתי אליהם אחרי המלצות חמות ממספר אנשים והם זכו ללקוחה מרוצה.
מוצר:
טלפון סלולרי s4
תמונת משתמש
שם:
ענת
תאריך:
07/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה לרכוש בחנות זו !
קנינו טלפון סוני XPERIA.
הטלפון התקלקל ונמצא אצלם בחנות לתיקון שלושה חודשים!!
אין להם חלקי חילוף, מטרטרים, מבטיחים לעדכן וליצור קשר ולא עושים זאת.
מוצר:
טלפון סלולרי XPERIA GO
תמונת משתמש
שם:
מירש
תאריך:
06/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אכזבה קשה.
רכשתי את המכשיר בחנות. תהליך הרכישה היה בסדר גמור, כולם היו מאד נחמדים.
לאחר מספר חודשים המכשיר פשוט הפסיק לפעול. היות וניתנה לי אחריות לשנה, פניתי לחנות והם לקחו את המכשיר בטענה שהוא נשלח ליצרן. נאמר לי שיחזרו אליי. כבר קרוב לחודשיים של רדיפות אינסופיות, תירוצים בלי סוף, נכון להיום אני עדיין ללא המכשיר. כעת מסתבר כי האחריות אינה מקורית של היצרן אלא של ספק פרטי. אציין כי בשום שלב בתהליך הרכישה הדבר לא נאמר לי, הלקוחה. בשיחה האחרונה הם הגדילו לעשות וסיימו את השיחה ב"תתבעי אותנו". כנראה שזה מה שאאלץ לעשות.
אל תתקרבו.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy S3
תמונת משתמש
שם:
Matan
תאריך:
05/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי עם מכשיר סמסונג גלקסי 3 שהיה תקול:
המכשיר לא הצליח להעלות את המערכת הפעלה בגלל צ'יפ שהיה צריך לתקן.

לפני שהגעתי לחנות הזאת הייתי במעבדה אחרת בתל אביב ( קניון ג'י מול מגדלי יו ) שדרשו על התיקון 850 שקל.
באומגה פון באלנבי תיקנו לי את המכשיר ב-300 שקל, והדביקו לי מגן מסך על המכשיר ועוד מגן מסך על הנוט 2 של אשתי בתור מתנה.

ממליץ מאוד!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3
תמונת משתמש
שם:
Natalie
תאריך:
03/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הבטרייה עבור החברה בה אני עובדת וגילינו שלא היינו צריכים אותו בסוף. חזרתי לחנות והחזריו לי את הכסף בלי להתווכח, השירות אדיב והיו מאוד נחמדים. בטוח אחזור לשם לקנות !
מוצר:
בטריה 9100
תמונת משתמש
שם:
יעל
תאריך:
03/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות בחנות היה מהיר ואדיב ועם הרבה סבלנות. המחירים ממש טובים ביחס לכל מה שאני השוויתי. יום אחרי שקניתי היה לי איזה קושי בתפעול והתקשרתי והסבירו לי מה לעשות ופתרו לי את הבעיה. ממליצה
מוצר:
טלפון סלולרי s2 plus
תמונת משתמש
שם:
telyas
תאריך:
01/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ומחירים מצוינים לכל כיס ,מצ'פרים כמו שצריך.ממש חוויות קניה
שווה ללכת לסניף אומגה באלנבי תל אביב
מוצר:
טלפון סלולרי NEXUS 5
תמונת משתמש
שם:
רונן
תאריך:
30/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לדימה וג'וני מודים לכם על שירות אמין נדיב ומקצועי אם נצטרך שירות אתם תהיו הכתובת באמת שירות מהיר ונפלא ממליץ לכם על חנות זו........
מוצר:
טלפון סלולרי Desire
תמונת משתמש
שם:
יואב
תאריך:
29/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה, אני לקוח חוזר. שוב הוכיחו את עצמם
מחיר תחרותי אשר עומד ביתר החנויות
החליפו לי זכרונות ואנשי קשר בניגוד לחנויות אחרות שלא הסכימו
ייעצו לי ונתנו מספר אשרויות (לא דחפו מכשיר)
לא רואה סיבה לקנות במקום אחר.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 32GB
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
29/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי היום את מכשיר הדגל של lg ה g2 בחנות של אומגה פון ברחוב אלנבי,
המוכר עזר לי לבחור בין הצבע הלבן והשחור ובחרתי בשחור שלדעתי יפה יותר,
בנוסף המוכר עשה לנו הנחה על הכיסוי ונתן לנו מגן מסך במתנה ,
ממש שירות מעולה ואחזור לשם בפלאפון הבא !
מוצר:
טלפון סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
yana
תאריך:
26/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היום רכשתי מכשיר Galaxy S4 I9505 16GB ואני רוצה להמליץ בחום על החנות הזו!
השירות היה מצויין, קיבלתי יחס אישי, קיבלתי מענה על כל השאלות והכל במחיר מאוד משתלם!
אני שיגעתי את המוכר והוא היה אדיב ושירותי...
בהחלט אחזור לקנות שם...
מוצר:
טלפון סלולארי Galaxy S4 I9505 16GB
תמונת משתמש
שם:
Salah
תאריך:
26/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מכיר את החנות כבר 5 שנים. כל הזמן קיבלתי שרות מקצועי וסבלני. הפעם הגעתי לחנות כדי לתקן את המכשיר שלי. חברה מקצוענים, תיקנו לי את המכשיר במהירות וגם עזרו להתקין את כל התוכנות בחזרה.
מוצר:
סלולרי 4
תמונת משתמש
שם:
Or
תאריך:
24/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות בחנות מצוין.
אדיבים מאוד וכמו כן סבלניים, נדרש יותר משעה להעביר את כל הנתונים שהיה לי באייפון למכשיר החדש, דבר שנעשה בסבלנות רבה ...!!!
חנות מצוינת ממליץ בחום !
מוצר:
טלפון סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
shooky
תאריך:
02/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעבר הגעתי אליהם בעקבות המלצה ובשני מקרים תיקנתי אצלם מכשיר והייתי מאד שבע רצון. כשהחלפתי את המכשיר קניתי אותו אצלם. המחיר לא היה הזול ביותר אבל הוא היה זול מספיק, והעיסקה הכוללת (עם מגן מסך וכיסוי) הייתה משתלמת.

הם נחמדים, מקצועיים ולא מבלבלים את המוח. יש להם תודעת שירות גבוהה והם לגמרי מבינים שההתנהלות שלהם, לטובה או לרעה, תגיע מהר מאד לביקורות כמו זו שאני כותב עכשיו. לתושבי האזור (מרכז-דרום תל-אביב) לא הייתי ממליץ על שום מקום אחר.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי 2 פלוס
תמונת משתמש
שם:
Itamar
תאריך:
24/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות מצויין ומהיר והחברה נחמדים מאוד, תיקנתי את האייפון שלי פעמיים אצלהם תיקונים של מסך מרוסק וכפתורים שלא עבדו ועכשיו שהייתה לי תקלה קטנה בתחום האחריות טיפלו בטלפון בלי שום בעייה .. ממליץ בחום
מוצר:
Iphone 4g
תמונת משתמש
שם:
Ofer
תאריך:
22/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שרות חנות עם מקצועיות ומחירים מעולים טיפול יהיר ומהיר רכשתי מכשיר חדש והמחיר היה מעולה ממליץ בחום רב
מוצר:
טלפון סלולרי 9300
תמונת משתמש
שם:
Israel Adina
תאריך:
22/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ויחס מכל הלב ממליץ בחום על קנייה בחנות סבלנות ויחס התיחסות מכל הלב למרות על הלחץ שיש בחנות מקבלים שירות vip
מוצר:
טלפון סלולרי 9300
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
21/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברשותי היה גלקסי s3 שלא אהבתי ולא הסתדרי איתו,אחריי בדיקות והמלצות מחברים בחרתי בלקבריי q10.
לאחר חיפושים רבים בחרתי באומרה פונס לא הסתדרתי אם המכשיר בהתחלה ובאתי כמה פעמים והיתיי ממש קרציה ובכל זאת נתנו לי שירות באמת מעולה תודה רבה צותת אומגה פונס ממליץ בחום על החנות.
מוצר:
טלפון סלולרי q10
תמונת משתמש
שם:
Yoni
תאריך:
10/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מדבר אך ורק על שירותי המעבדה. פניתי אליהם על מנת לתקן מכשיר אייפון שהיה בו נזק מים. לאחר יום התקשרו אליי והציעו הצעת מחיר לתיקון - אמרו שהם יודעים לזהות בוודאות את התקלה. הסכמנו על התיקון ואז החלה סאגה לא נגמרת שנמשכה למעלה משבועיים. כל יום שהתקשרתי ביקשו עוד יום לתקן, וכי עוד רגע זה מוכן וכבר מתקשרים אליך, למחרת - אני רק מחכה להגעת חלק שהזמנתי, למחרת - עליתי על תקלה חדשה, למחרת - כמעט מוכן וכן הלאה. כל פעם לא חוזרים אליי, אני נאלץ להתקשר ולהגיע פיזית לחנות. עד שנמאס לי - לקחתי מהם את המכשיר ונתתי למעבדה אחרת.

נתתי למעבדה אחרת - אמרו לי שהמכשיר לא ניתן לתיקון כי ללוח המכשיר נגרם נזק משמעותי. מה עוד אמרו לי? שהמעבדה הקודמת "שדדה" לי את הרכיבים במכשיר! לא יאומן!!!

אין אמינות למקום הזה, אין מילה, ועושים שם כניראה כל מיני "קומבינות" עם חלקי חילוף. בקיצור - להתרחק!
מוצר:
תיקון אייפון 4
תמונת משתמש
שם:
ropel
תאריך:
16/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה פשוט לא אמינים-בלשון המעטה. הבאתי את המכשיר לתיקון עקב בעיה במסך. מבדיקה של מר גנדי נאמר לי שיש להחליף את המסך בעלות של 450 ש"ח והתיקון יהיה מוכן בערב ( הובטחה לי החלפה למסך מקורי). לאחר כשעה, קיבלתי טלפון שהמכשיר מוכן. קיבלתי את המכשיר, וממבט חטוף, ראיתי שלא הוחלף מסך, למרות שנאמר לי שהוחלף. כשאלתי שוב, הודה גנדי שאכן המסך לא הוחלף אלא רק קונקטור. כששאלתי אם המחיר זהה, אמר לי שכן, מכיוון שמדובר באותה עבודה ו"בסיכון" שהוא לוקח. שילמתי. לאחר מכן פניתי לשלוש מעבדות שונות והמחירים של החלפת קונקטור היו 180-250 ש"ח. פניתי אליו למחרת, והוא טען שזה המחיר ואמור היה אפילו להיות יקר יותר.... שכל המעבדות האחרות לא יודעות להחליף קונקטור והיו הורסות לי את המכשיר... בקיצור, אין עם מי לדבר. קניתי אצלו הרבה מכשירים ואביזרים וגם שלחתי הרבה חברים בעבר, אך לצערי הם נכשלו במבחן האמינות. לא אמליץ לאף אחד לרכוש/ לתקן אצלם- חברה לא אמינים- חבל.
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח בחר לא לספר את האמת, בלשון המעטה מאוד, וחבל.
ביקשנו מהלקוח למסור פרטי אותם מעבדות שדיבר איתם בכדי לבקש הצאות מחיר לתיקון שהשינו ולהראות לו, ואם המחיר היה פחות משלנו, היינו מחליפים את המסך בחינם.אבל לא טרך.
הלקוח הוא לקוח שלנו וותיק, שבחר בנו בגלל שירות הטוב, מחירים זולים והמהירות. גם התיקון קיבל לאחר כמה שעות. חבל שאף פעם לא חלק דעתו אז.
מוצר:
אייפד 2
תמונת משתמש
שם:
Ofir
תאריך:
01/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר נקסוס 4 בחנות בתאריך 3.7.13 השירות היה סביר ידעתי מה אני רוצה כך שלמוכר לא היה מה לעזור יותר מידי. בזמן הרכישה בחנות נאמר לי שאם אשלם במזומן אקבל כיסוי ומגן מסך מתנה הלכתי לכספומט הוצאתי מזומן קניתי את המכשיר ורק לאחר הרכישה נזכרו לעדכן אותי כי אין כיסוי ומגן במלאי ואמור להגיע ביום שני, ציינתי שלא נוח לי להגיע שוב משום שבאזור החנות פקוק ואין חניה אז מיד הציעו לשלוח לי בדואר, השארתי פרטים והלכתי. לאחר כשבועיים שלא קיבלתי דבר הגעתי לחנות ושוב נאמר לי שעדין אין במלאי ושכנראה הייתה אי הבנה ושוב לקחו ממני פרטים והבטיחו שמחר מגיע להם כיסוי ומגן ומיד ישלחו לי. שוב עברו כבר יותר משבועיים ולא קיבלתי דבר. המחיר היה זול יחסית אבל לא ברור למה החליטו להיות שקנים ולבזבז את זמני כדי לחסוך לעצמם כיסוי ומגן בכמה עשרות שקלים.
תגובת החנות:
שלום רב,
הובטח ללקוח כי יישלחו הדברים ברגע שנקבל.
לצערינו, לא הצלחנו להסיג נרטיק באיכות סבירה עדייו.
תודה
מוצר:
טלפון סלולרי נקסוס 4
תמונת משתמש
שם:
Olga
תאריך:
26/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכל היה בסדר עד שקרתה תקלה במכשיר. במשך חצי שנה הוא עבד עד שפתאום הוא הפסיק להיטען. מאז כבר יותר מחודש וכמה ימים המכשיר נמצא בתיקון. ואני לא יכולה לעשות כלום בנוגע לזה מלבד ללחכות עד שיתקנו אותו שגם כן לוקח יותר מדי זמן ואין לי מושג מתי הם יתקנו אותו בסופו של דבר. ניסינו לתקשר ולברר מה קורה עם התיקונים אך הם לעיתים רחוקות עונים ולא מתקשרים ולא מודיעים בנוגע למכשיר או לתיקון. אני לא יודעת עוד כמה זמן זה ימשיך אבל אני אף פעם לא יקנה מהחנות הזאת כלום. ולא ממליצה לאף-אחד לקנות מהחנות הזאת.
תגובת החנות:
שלום רב,
המכשיר הגיע עם תקלה בשקע טעינה,לאחר שימוש של כחצי שנה,ככל הנראה בגלל שימוש רשלני של הלקוחה.
סידרנו את התקלה לאחר שקיבלנו את החלק ללא כל עלות מצד הלקוח בהתחשבות לזמן המתנה הארוך, למרות שתקלות מסוג הזה לא נכללים באחריות.
כרגע המכשיר אצל הלקוחה במצב תקין.

מוצר:
טלפון סלולרי Sony Xperia sola
תמונת משתמש
שם:
moshe
תאריך:
15/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר נקנה לפני 3 חודשים . כתוצאה מחיבור למטען לרכב פגום, נגרם למכשיר קצר מלא. בחנות הקניה התנערו מהאחריות ואף דרשו 100 ש"ח לדמי בדיקה לאחר שהשיבו שלא ניתן לתקן. הבעלים של אומגה פון באלנבי הסכים לבצע תיקון תוך לקיחת סיכון שייתכן והתיקון לא יהיה כדאי ואז לא אשלם דבר. לאחר תיקון מקצועי שביצע, המכשיר חזר לפעול בצורה תקינה לחלוטין!. מציין גם כי 2 מעבדות נוספות לא היו מוכנות לנסות ולתקן ומבחינתי זה היה כרוך ברכישת מכשיר חדש. אכן מקצוען!
מוצר:
טלפון סלולרי s 3 mini
תמונת משתמש
שם:
אלירז
תאריך:
05/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום 14.11.2012 רכשתי מאומגה פון מכשיר סמסונג נוט 2, ב 3450 ש"ח, כאשר נאמר לי, ועדין נאמר לכל רוכש בחנות, כי יש אחריות יצרן על המכשיר של שנה.
ב 22/4/2013 ממכשיר כבה ולקה ל SDS (בעיה בטלפנים של סמסונג, נוט וS3, בעיית חומרה שבחברות הסלולר הטלפון מוחלף בזכות אחריות יצרן)
ניגשתי עם הטלפון לחנות ובהתחלה נאמר לי שהבעיה היא בטעינה שנגרמה מחבלה של המכשיר(החנות הצביעה על קילוף צבע כ"ראיה" לנפילה).
כאשר המשכתי להתעקש, בעל החנות לקח את המכשיר לתיקון ו"גילו" שיש בעיית זיכרון (בדיוק הבעיה של SDS).
נאמר לי לפנות ליצרן, פניתי ליצרן בארץ והוא טען שהמכשיר לא נרכש דרכו ולכן הוא לא נותן לו שירות (לדבריו: ה"תת דגם הנ"ל לא הובא לארץ כלל"), סמסונג חו"ל טוענת שהיא עובדת רק דרך היבואן שקנה את המכשיר.
כאשר שבתי לבעל החנות ושאלתי מהיכן הטלפון, לא הצלחתי לקבל תשובה ברורה, בסופו של יום הוא הציע לנסות לתקן את המכשיר תמורת 700 ש"ח, מאחר ולא רציתי להיתקע בלי טלפון (משמש לי ככלי עבודה לכל דבר) הסכמתי.
תהליך התיקון לקח יותר מחודש!!!, כאשר קיבלתי את המכשיר ב 9/5 (ביום חמישי אחר הצהריים), עובד, גיליתי להפתעתי שהחליפו גם את המסך (הייתה שריטה על המסך הישן) - כנראה בטעות. שאלתי מדוע ונאמר לי מה אכפת לך, העיקר שעובד, כאשר שאלתי כמה זמן אחריות התיקון נאמר לי שלושה חודשים.
ביום שישי בבוקר שמתי לב שלכל אורך המסך השמאלי ל המכשיר יש מעיין דבק, לא רואים את זה כשהמכשיר דלוק אך כאשר הוא כבוי כן.
ניגשתי למוכר ביום א (12/5)בבוקר והוא לא היה מוכן לקחת את המכשיר וטען שאני עשיתי את זה.
תגובת החנות:
שלום רב,
המכשיר הגיע עם סימני חבלה ומכות בכל הפינות, הצד התחתון של המסך היה מרוסק כלל.
הלקוח קיבל הצעת מחיר לתיקון 700₪. לא הסכים, לקח את המכשיר בחזרה לבירור.
לאחר כמה ימים חזר וביקש לתקן.
המכשיר חזר מתיקון שהמסך שלו הוחלף גם כן, כנראה בטעות, ללא כל סימן של שבר או נזק.
שוב לאחר כמה ימים מגיע הלקוח עם מסך שבור בחלקו השמאלי.
אין באפשרותינו להיות אחראים אל הנזקים שנגרמו משימוש רשלני.

מוצר:
טלפון סלולרי Note 2
תמונת משתמש
שם:
תמי
תאריך:
29/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד התאכזבתי מהיחס
קניתי בחנות זו בעבר מספר פעמים
זו היתה "חנות הבית" כל זמן ששילמתי
ברגע שהיו צריכים לקחת אחריות על העבודה שעשו (תיקון) מצאו את כל הסיבות שבעולם מדוע האשמה בי.
מאוד מאוד מאכזב.
לקחת כסף - יודעים
להיות אחראים - לא
לצערי
וחבל
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוחה הגיעה עם מסך שבור חודשיים אחרי תיקונו וטענה כי היה כך מהתחלה, אך סירבה להסביר איך השתמשה בו חודשיים ומדוע לא הגיעה ליפני. כל מה שביכולתינו לעשות - להציה תיקון במחיר מוזל, אך לא אל חשבונינו.
תודה
מוצר:
טלפון סלולרי 4
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply