אורח,
שלום

אולסייל (OlSale)

קניון וירטואלי (הרצליה)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
09-9720000
פקס:
09-9720050
כתובת:
ת.ד 346 , מחלף הסירה, הרצליה 46103
דוא"ל:
בעלים:
אולסייל.קום בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
242
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באולסייל ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
4
3 חודשים אחרונים
29
0
10
6 חודשים אחרונים
58
1
24
שנה אחרונה
193
1
48
כל הזמן
960
18
278
נמצאו 1256 חוות דעת גולשים על אולסייל
תמונת משתמש
שם:
haim
תאריך:
15/06/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד מאולסייל פעם ראשונה.המוצר היגיע מהר תוך יומיים.הייתי זקוק לחשבונית מס.מכאן התחיל מסע שלם של מירמור התעללות וביזבוז זמני.נציגים שעונים בצורה מזעזעת במיוחד אחת בשם עליונית.המנהל שם עמית מבטיח דברים ולא עומד בהם עד שבסופו של דבר הוא אומר לי אני לא אגיב לך יותר.הוא לא יגיב לי כי אני רוצה חשבונית מס תקינה כדי להגיש לרואה חשבון ??חחח בדיחה פשוט בדיחה.מזל שהמחשב תקין אחרת באמת הייתי מסכן.לא להתקרב ולא לקנות באינטרנט מישראלים.מעכשיו אני לא קונה גם מזאפ יותר.איפה האחריות שלכם זאפ כאתר אם אחד החנויות לא מתנהג כראוי?למה אתם זאפ מקפיצים אותם לראש הרשימה בתוצאות בלי לבדוק את רמת המקצועיות שלהם?תעשו לעצמכם טובה ותתרחקו הכי רחוק מאולסייל חבורה של חובבנים.תקפצו לחנות הקרובה לביתכם גם ככה המחיר לא בהפרש משמעותי ותקבלו לפחות מענה אנושי ראוי.לא להתקרב לאולסייל!!!!!!!!!!!
מוצר:
מחשב נייד UX410UA GV072T
תמונת משתמש
שם:
sgenon
תאריך:
13/06/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טכנאי הגז מצא שהכיריים דולפים ופסל אותם משמוש.
מאותו רגע גיליתי שאין עם מי לדבר , שלחו אותי משירות לקוחות של אולסייל לשירות לקוחות אלקטרה לשירות לקוחות של פל- רום (טכנאים של אלקטרה) ואף אחד לא לוקח אחריות. יותר משבוע עבר ועדיין לא החליפו לי את המוצר הפגום בחדש.
אול סייל נחמדים מאוד במכירה אבל לא דקה אחרי כן.
עדיף לשלם עוד מאה שח ולקנות בחנות רגילה !!!
תגובת החנות:

הלקוח הזמין כיריים גז תורת SAUTER
הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל כי המוצר שסופק התגלה כפגום (לאחר בדיקת טכנאי פרטי מטעם הלקוח).
שירות הלקוחות פעל לביצוע החלפה ללקוח למוצר חדש ותקין בהקדם האפשרי

מוצר:
כיריים ste975x
תמונת משתמש
שם:
גילי
תאריך:
08/06/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמי רכשה מקרר בלומברג מאולסייל.

למרות שבקבלה על העסקה מצוין שפינוי המקרר הקיים בדירה הוא על חשבון הספק ללא תשלום נוסף, וכמו כן למרות שכך כתוב מפורשות בחוק -
הוסבר לאמי טלפונית על ידי הספק שיתכן והיא תאלץ לשלם 80-120 ש"ח עבור פינוי המכשיר הקודם.
בהגיעו המוביל דרש 150 ש"ח עבור הפינוי - לטענתו בגלל שיש לו צורך לפרק את הדלתות בשל גודלו של המכשיר. לא זאת בלבד אלא שאז הוא דרש תשלום נוסף עבור 2 קומות מעבר ל-3 למרות שאמי גרה בבניין עם מעלית. כל זאת בעוד בהסכם כתוב "הובלה מעל קומה 3 בבניין ללא מעלית - 45 ₪ לכל קומה"
בסך הכל המוביל שהיה תוקפני ואלים מילולית, דרש סכום של 200 ש"ח עבור הפינוי, פלוס תוספת מאמץ לסבלים.
מכיוון שחשה מאוימת מעצבנותו של המוביל והטונים המאיימים שלו שגברו, שילמתי לו 120 ש"ח והוא עזב מבלי לפנות את המקרר הישן.

בשירות הלקוחות דחו את הפניות של אמא שלי להחזר או פיצוי וכשהיא התעקשה אמרו לה שיחזרו אליה ולא חזרו.
כשאני פניתי התקבלתי על ידי שתי נציגות שירות בצעקות והן סרבו להתייחס לפניה שלי כלל בתירוץ שאני לא הלקוחה (על אף שיש לי את כל פרטי הזיהוי של אמי).
מוצר:
מקרר KQD1611IN
תמונת משתמש
שם:
ז'אנה
תאריך:
31/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר בתאריך 01.05.17
זמן הספקה 14 ימים
אחרי שבועיים, בקושי רב הצלחתי להסביר לנציגי שירות שהמוצר לא נתקבל.
הובטח לי שאקבל את המוצר בימים הקרובים.
נכון להיום 30.05.17, חודש לאחר הזמנה המוצר לא נתקבל.
בחודש ימים היה ניתן להזמין ולקבל את המוצר מחו"ל בחצי מחיר
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מקליט שיחות טלפון בחיבור USB
הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל כי המוצר לא סופק לו במסגרת ימי העסקים
שירות הלקוחות פנה לספק (חברת גרנדטרייד) על מנת לבדוק היכן המוצר
לאחר בדיקה עלה כי המוצר נשלח אך בשל עיכוב לא צפוי בדואר ישראל המוצר לא נמסר ללקוח בזמן
המוצר נשלח בשנית ע"י הספק ללקוח
אנו מתנצלים על אי הנוחות

מוצר:
מקליט שיחות מקליט שיחות טלפון בחיבור USB
תמונת משתמש
שם:
Dor
תאריך:
24/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה. המחיר היה טוב, המשלוח הגיע מהר מאוד. הייתה בעיה במדפסת, החליפו לי אותה בתוך רגע בלי שום בעיה.
מוצר:
מדפסת משולבת MFC-J480DW
תמונת משתמש
שם:
arik6679
תאריך:
23/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מספר מוצרי חשמל בניהם טלוויזיה. החוויה מרגע סגירת העסקאות ועד לאספקת המוצר באופן מעולה.
מוצר:
טלוויזיה 55UH617Y
תמונת משתמש
שם:
צבי
תאריך:
18/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קומקום כרומקס הוא קומקום איכותי. קניתי מספר מוצרים בחנות. מרוצה מהשרות. משלוח בזמן שצוין בהזמנה.
מוצר:
קומקום CH-555
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
18/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה
הגיע תוך יומיים עם שליח במקום איסוף עצמי
מענה טלפוני מהיר
חווית קניה - מצויינת, אשמח לבצע קניות שוב באתר ולהמליץ לאחרים
מוצר:
טלפון סלולרי P10
תמונת משתמש
שם:
ציון
תאריך:
16/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי גריל גז, הגיע באיחור רב ופגום, פניתי לאול סל ועד היום לא קיבלתי את הגריל, מטרטרים אותך, הלוך ושוב, מבטיחים לחזור אליך ולא מקיימים , מפנים לאוהב ציון הספק- שלא עונה ולא מטפל
עד היום יותר מחודש לא קיבלתי את הפריט !!!!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש גריל גז מבית CAMPTOWN
הלקוח פנה אלינו ועדכן כי המוצר סופק לו התגלה כפגום.
שירות הלקוח סייע ללקוח לכול אורך הדרך על מנת שהמוצר הפגום יוחלף לו בהקדם.
לצערנו, עקב בעיית מלאי אצל הספק (חברת אוהב ציון) החלפת המוצר התעכבה.
המוצר הוחלף ללקוח לגריל חדש ותקין ולשביעות רצונו.
אנו מתנצלים על העיכוב בהחלפת המוצר.

מוצר:
גריל גז TEXAS CHEF 6B
תמונת משתמש
שם:
מירב
תאריך:
16/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה אמינה מאוד עם שירות יוצא מין הכלל!!!

קניתי אצלם שולחן זכוכית ולא נפתח לי הקצוות של השולחן התקשרתי לשירות לקוחות שלהם והמענה היה מהיר ויעיל אחרי יום הגיע אלי לבית איש צוות שלהם וראה את הבעיה וסידר אותה
עד כאן זה נשמע הגיוני ככה צריכה חברה בישראל לנהוג...
אלא שפה היה משו קצת שונה אני הזמנתי את השולחן ללא הרכבה והרכבתי אותו באופן עצמאי וכשהגיע האיש מקצוע מטעמם התברר לי שאני לא הרכבתי את השולחן כפי ההוראות
,ועכשיו תראו את השירות הנפלא של החברה הזו - האיש מקצוע לא רק שלא כעס על שלכאורה הבאנו אותו לחינם אלא נתן שירות באופן הכי אדיב שאפשר בפנים מחייכות ובמקצועיות ישב ותיקן את השולחן גם שלא היה מחובתם כלל!!!
ויתירה מזו למחרת התקשרה יפית המקסימה מהשירות לקוחות להתעניין אם הכל בסדר ויסתדר הבעיה ...
אני עושה הרבה קניות באינטרנט בחברה כזו אף פעם לא נתקלתי לכן הייתי חייבת להעלות על הכתב....

ממליצה בחום על הקניה באתר זה -מוצרים שווים וזולים ושירות שלא כל יום רואים

מירב
מוצר:
שולחן ופינת אוכל טורינו
תמונת משתמש
שם:
Sagi
תאריך:
14/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהאתר .להתרחק כמו מאש שירות מתחת לכול ביקורת זמן המתנה מאוד ארוך מבטיחים לחזור ולא חוזרים המון טעוית בהזמנה מבטיחים 3 שנים אחריות בפעול זה שנה . מספר תשלומים בקשתי 10 בפועל בוצע תשלום 1 ולאחר ביטול העיסקה עדין לא בוטלה למרות שעברו כבר 3 ימים עדין חויבתי בכרטיס אשראי. זמן משלוך ארוך עד 10 ימי עסקים.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין סמארטפון תוצרת HUAWEI
בעקבות טעות אנוש, העסקה חויבה בתשלום אחד במקום ב-10 תשלומים כפי שלקוח ביקש.
התיקון בוצע מידית לבקשת הלקוח ועוד בטרם חשבון הלקוח חויב.
למרות זאת הלקוח בקש לבטל את הזמנתו,
הזמנתו של הלקוח בוטלה וזוכתה במלואה


מוצר:
טלפון סלולרי P10
תמונת משתמש
שם:
Eli
תאריך:
14/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה במהירות דרך אתר האינטרנט, עוד באותו יום הורם טלפון לוידוא ההזמנה והאישור. יומיים לאחר מכן המוצר הגיע ליעדו.
נציגת השירות היתה אדיבה.
מוצר:
מיקסר kMix צבעים
תמונת משתמש
שם:
דורון
תאריך:
14/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע מהר .
דובר על מבצע חג של אביזרים נלווים שלא סופק.
בפנייה למוקד קיבלתי אישור שאקבל את החפצים ופחות משבוע הכל הגיע
שאפו
מוצר:
שואב אבק V6
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
10/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הקנייה בסדר, אבל אחרי שקיבלתי את המשלוח, ראיתי שהמוצר פגום. במייל אישור הזמנה לא היה מידע ליצירת קשר, לא עם אולסייל, ולא עם מספק השירות—וזאת למרות שבמייל כתוב "בשאלות לגבי אספקת המוצר, מפרט טכני של המוצר, למידע על תפעול, אחריות וכדומה, יש לפנות ישירות ל:". אין שוום דבר מעבר לזה.

מצאתי באתר של אולסייל מספר טלפון, ואחרי זמן לא בדיוק קטן בהמתנה, דיברתי עם שירות לקוחות. הם שלחו שליח להחליף את מוצר הפגום, שהגיע למחרת בזמן, וההחלפה התבצעה ללא סיבוחים בכלל.

לסיכום, היה אולי קצת קשה ליצור איתם קשר בהתחלה, אבל הם בהחלט טיפלו בבעייה כמו שצריך. חוות דעת זו נכתבה כאשר הייתי בהמתנה, לפני שאולסייל טיפלו בבעייה. אם היה אפשרי (נו, זאפ, מה יהיה??) הייתי עכשיו משנה את הדירוג שלי עבור "שירות לקוחות" מ-"גרוע מאוד" ל-"טוב", וכן, הייתי קונה מהם שוב.
מוצר:
מיקרוגל MW770
תמונת משתמש
שם:
רוני
תאריך:
27/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר טלפון חדש לאשתי דרך האתר של אולססיל, לאחר 4 ימי שימוש המוצר שבק חיים ללא הסבר , אשתי מאוד התאכזבה כמובן מכך ופנתה לשירות הלקוחות של אולסייל כדי להחזיר את המוצר ולבטל את העיסקה ,על פי חוק הגנת הצרכן,המאפשר להחזיר מוצר פגום ולקבל את מלוא התמורה ששולמה כולל דמ"ש.
באתר הפנו אותה לגשת למרכז השירות של הוטמובייל למסור את המכשיר וכך עשתה באותו היום.
היא קיבלה אישור מסירה, המוצר נבדק במעבדה של היבואן ונמצא כי יש בו תקלה תוכניתית,דהיינו מוצר פגום.
אולסייל לא מוכנים לבצע את הזיכוי ודורשים שהיא תיגש שוב להוטמוביל ותשלח לספק את המכשיר בעצמה, דבר שיקח כשבוע משום שהמוצר צריך להגיע מהמרכז לבאר שבע ובחזרה לספק ולמעשה מטרטרים את הלקוחה.
כרגע אין אפשרות לרכוש מכשיר חדש עד שלא ינתן הזיכוי ושמים אותנו בהמתנה
,
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה סמארטפון תוצרת XIAOMI
הלקוחה פנתה לשירות הלקוחות של אולסייל בטענה כי המכשיר שרכשה פגום.
הלקוחה הופנתה למעבדת השירות של חברת מובייל ישיר לטובת בדיקת המכשיר
לאחר בדיקת המכשיר במעבדת השירות נמצא כי המכשיר אכן תקול
שירות הלקוחות של אולסייל הציע ללקוחה החלפה של המוצר למכשיר חדש ותקין אך הלקוחה בחרה לבטל את הזמנתה.
אנו פועלים להחזרת המכשיר בהקדם לחברת מובייל ישיר (הספק) לטובת ביטול העסקה במלואה


מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4 64GB
תמונת משתמש
שם:
meir
תאריך:
21/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה קבלת המוצר במהירות האפשרית יחס מעולה בשירות לקוחות אדיב הנציגה שהתקשרה ענתה לכל השאלות שנשאלו בסובלנות ממליץ לרכוש דרכם
מוצר:
מכונת כביסה hw100
תמונת משתמש
שם:
נעם
תאריך:
20/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט חוויה מושלמת. המכשיר הגיע בזמן , הטיפול בחשבונית היה מדוייק וטוב. צוות אדיב .
מוצר:
מכונת קפה Expert&Milk D85/C85
תמונת משתמש
שם:
Almog
תאריך:
20/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח מהיר מהרגיל ההזמנה קלה ופשוטה והמחיר שווה לכל כיס שירות לקוחות יוצא מן הכלל פונים אלייך לפני שאתה מתקשר בכלל.
מוצר:
אוזניות E55bt
תמונת משתמש
שם:
אהרלה
תאריך:
20/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המזגן ומאותו הרגע ליוותה אותי הנציגה עד קבלת המזגן לדירה. הוא התעכב ביום ובעזרת הנציגה שהראתה בקיאות ומקצועית בעבודתה עזרה לי להגעת המזגן לדירה. תודה רבה לאולסייל
מוצר:
מזגן PLATINUM 350 PLATINUM 350
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
18/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות הלקוחות עשה עבודה נפלאה. הטיפול היה אישי וחם. השרות אימת שאכן המוצר שהזמנתי הינו המוצר שאני מחפש ואשר עונה לצרכיי. מהירות ההזמנה והטיפול באספקה מהירה נעשו בעזרת השרות הלקוחות . הצוות מקצועי, מנוסה מאוד ומסור. תעודת שרות גבוהה ממש כיף לקבל שרות כזה. מומלץ בחום!!!
מוצר:
טוסטר לחיצה גריל ענק 6 פרוסות 81587
תמונת משתמש
שם:
Andrey
תאריך:
14/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי, מהיר, ידידותי ואכותי כרגיל. המוצר שבה SPECK 100% . רמת התקשורת ושרירותיות גבוה ביותר.
מוצר:
שוטף מקצועי בשאיבת שיער בעלי חיים מבית THOMAS גרמניה דגם THOMAS PET FA THOMAS PET FAMILY PLUS
תמונת משתמש
שם:
Yossef
תאריך:
06/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחד מאתרי המכירות הטובים ביותר.מחיר המוצרים הוא הגיוני המוצרים נשלחים במהירות וללא פגע.כמו כן שירות הלקוחות מעולה ומתיחסים ללקוחות באדיבות.תודה.
מוצר:
מזגן עילי ecoline 12
תמונת משתמש
שם:
skya
תאריך:
06/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע מהר,שרות הובלות אדיב,תקלה מסוימת במוצר טופלה במהירות על ידי נציגת שרות הלקוחות דבורה וחברת ניופאן לשביעות רצוני.
מוצר:
מקפיא BD266W
תמונת משתמש
שם:
אורן חלילוב
תאריך:
05/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, הזמנה קלה ומהירה ודרכי תשלום פשוטות בנוסף להיות המחיר הוגן. המוצר מעולה ובדיוק כמו שתואר. מומלץ!
מוצר:
דיסק און קי SDCZ73-128G-G46
תמונת משתמש
שם:
orelne
תאריך:
05/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה במהירות דרך אתר האינטרנט, עוד באותו יום הורם טלפון לוידוא הזמנה ואישור. יומיים לאחר מכן המוצר הגיע ליעדו.
נציגת השירות היתה אדיבה.
מוצר:
מקרן קול / סאונד-בר LAS260B
מוצרים נוספים הנמכרים באולסייל
חוות דעת של מוצרים פופולריים באולסייל
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר