אורח,
שלום

אולסייל (OlSale)

קניון וירטואלי (הרצליה)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
09-9720000
פקס:
09-9720050
כתובת:
ת.ד 346 , מחלף הסירה, הרצליה 46103
דוא"ל:
בעלים:
אולסייל.קום בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
95
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באולסייל ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
3
1
1
3 חודשים אחרונים
11
1
5
6 חודשים אחרונים
26
1
12
שנה אחרונה
65
3
27
כל הזמן
479
14
158
נמצאו 651 חוות דעת גולשים על אולסייל
שם:
Oltchick
תאריך:
13/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון אלחוטי ולאחר שקיבלתי אותו גיליתי שהעריסה לא מעבירה מתח פניתי לשרות והם החליפו לי את החלק הפגום יומיים לאחר מכן שוב הופיע תקלה בשלוחה ושוב הם החליפו את החלק.אני התקשרתי לסוכנות וביקשתי להחליף את כל הסט לדגם חדש יותר היות ולפי דעתי יש פגם בטלפון.לאחר כשבוע התקשרו מפדקס והביאו טלפון חדש מסדרה חדשה יותר ולא ביקשו כל תמורה נוספת
מוצר:
טלפון אלחוטי KX-TG6712
שם:
שתפו
תאריך:
10/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את השואב ביום חמישי ה-30.10. ההתחייבות בהזמנה היא לאספקה של בין יומיים לחמישה (לא כולל שישי שבת). ביום שלישי בשעה עשרה לשבע בבוקר (!!!) התקשרו להודיע לי (לא לשאול) שבאים מחר בין תשע לשתיים עשרה בצהריים אלי הביתה לספק לי את המוצר (כאילו אין לי עבודה ומה שיש לי לעשות בחיים זה לחכות לשואב). תוך כדי שינה שאני בשוק הבנתי שאני לא אוכל להיות בבית ואמרתי לנציג שזו בעיה ואין לי פתרון מתוך שינה, שבבקשה יצלצל אלי עוד שעה שעתיים כדי שאחשוב על פתרון (ואתעורר קודם!). מאותו רגע אף אחד לא צלצל.
ביום רביעי ניסיתי להבין מה עם זה ללא הצלחה.
וביום חמישי (שזה היום האחרון להתחייבות האספקה) כבר הבנתי שאני לא אקבל את המוצר.
אמרו לי שאולסייל עובדת עם ניופאן שעובדת עם חברת הובלה וצריך לשנות כתובת כדי שאקבל את המוצר לעבודה (אחרי שאני יזמתי את כל ההתקשרות).
אף אחד לא היה מצלצל אלי אחרת.
מיליתי טפסים ושלחתי פקסים כשכל הזמן אומרים לי "אין מה לעשות, היום (חמישי ה-6.11) זה כבר לא יגיע" או במילים אחרות "תתפוצץ!" זה מה יש.
הבטיחו לי שבראשון זה יגיע למרות האיחור (ואפילו לא התנצלו על העיכוב).
כמובן שבראשון זה לא הגיע...
רק היום זה הגיע.
אז מה כל הטעם בהסכם? או שהוא הסכם רק במקרה ואני לא עומד באיזה תנאי?
איחרתם? תשלמו על זה בפיצוי! לא מעניין אותי שזה עובר שלוש ידיים.
אתכם (אולסייל) עשיתי את העסקה אתם אחראיים!!
חברה של כל כך הרבה שנים והתנהלות כזו לא מכובדת. חבל.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין שואב אבק מתוצרת VAX
תואם עם הלקוח מועד אספקה לביתו.
הלקוח ביקש לשנות כתובת למקום עבודתו.
בשל השינוי בכתובת חל עיכוב של יום באספקה.
הלקוח קיבל את המוצר.
צוות אולסייל דואג לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.


מוצר:
שואב אבק c88 zpi
שם:
hagay
תאריך:
09/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה . המחיר הטוב ביותר שהצלחתי להגיע אליו לאחר חיפוש ארוך באינטרנט. קניתי באולסייל כבר מספר מוצרים ועד כה לא היו אכזבות.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית TZ60
שם:
Mor
תאריך:
04/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגשתי הצעה שלא התקבלה, חזרו אלי טלפונית עם הצעה אחרת, מאוד אדיבים ונחמדים. המכשיר הגיע תוך 5 ימי עסקים ( יותר מהר בשבוע ממה שהיה כתוב באתר).
מוצר:
טלפון סלולרי nexus 5
שם:
יעל ה.
תאריך:
31/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו באולסייל! רכשתי דרכם מדפסת HP דגם Advantage 4645 B4L10C לפני כחודשיים וחצי. אחרי כחודש בהם לא שמעתי כל דבר מהספק (טכנו רצף) (הנחתי שאולי זה בגלל החגים, וגם אמרו שזמן אספקה לפחות שבועיים לא כולל ימי עסקים) יצרתי קשר עם שירות לקוחות. שלחו לי תעודת משלוח של הספק (טכנו רצף) עם חתימה מזויפת שלי. למרות שהצהרתי שהמדפסת לא הגיעה לידיי, לא פוציתי, נציגת אולסייל הציעה לי לבטל את העיסקה בחברת האשראי אבל מאחר שהתשלום כבר ירד, חברת האשראי אינה יכולה לעשות עם זה כלום. לאחר מכן נציגת אולסייל (אורלי) לא חזרה אלי שוב למיילים לאחר שהבטיחה לברר עם ההנהלה. ניצלו את העובדה שאני לא יכולה לשמוע בטלפון כדי להתעלם ממני. אל תיקחו סיכון! כעת אני צריכה להתעסק עם תלונה במשטרה על זיוף חתימה, פנייה לתביעות קטנות ובלגן שלם.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה מדפסת HP מדגם 4645 .
המדפסת סופקה לכתובת שנמסרה ע״י הלקוחה במועד.
הלקוחה פנתה אלינו וביקשה לקבל העתק מתעודת המשלוח,
בסמוך לבקשתה הועבר העתק מתעודת המשלוח ללקוחה.
עקב טענותיה של הלקוחה אנו עורכים בדיקה נוספת עם חברת השליחויות
ונדאג לשביעות רצונה של הלקוחה.
צוות אולסייל דואג לשביעות רצונו המלאה של הלקוח

מוצר:
מדפסת Advantage 4645 B4L10C
שם:
אבי
תאריך:
14/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שואב אבק אלחוטי. קיבלתי אותו ב-200 ש"ח פחות ממחיר השוק הנמוך.
חויית הקנייה כולה היתה קלה ונעימה.
קצרה עניינית וקולעת למטרתה.
מוצר:
שואב אבק 035
שם:
Vadim
תאריך:
12/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע תוך יומיים. היה חסר איזה תוספת חינמית שהייתה אמורה להגיע מהחברה. התקשרתי הודעתי, ונשלח לי החלק החסר. תוך שבוע וחצי קיבלתי אותו. החלק החסר לא היה חשוב להפעלת המוצר ולכן לא הייתה לי בעיה להשתמש בו עד עכשיו. בסך הכל אני מרוצה מהשירות שקיבלתי.
מוצר:
שואב אבק BGS62531IL
שם:
elinor
תאריך:
09/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך אולסייל בשיתוף עם חברה נוספת עכבר אופטי עם כבל נשלף (דגם מדויק - עכבר מיני אופטי כבל נשלף לניידים מבית HAMA גרמניה דגם 52483). ההזמנה הגיע אליך באיחור של כמעט שלושה שבועות, ולאחר שסוף סוף הגיעה אלי, נוכחתי לדעת שקיבלתי עכבר שכלל לא הזמנתי! יצרתי קשר עם השירות לקוחות של אולסייל וכלל לא קיבלתי שירות! התשובה שקיבלתי הייתה "תפני לחברה אשר שותפה בקניה זו, אנחנו בכלל לא מטפלים בזה" על אף שהקבלה שלי חתומה ע"י אולסייל!! בשירות לקוחות של החברה הנ"ל לא עזרו לי בכלל והסבירו את שליחת המוצר הלא נכון ב"לא היה את העכבר שביקשת במלאי אז שלחנו לך אחר". ומדוע לא יוצרים איתי קשר טרם שולחים לי מוצר שכלל לא ביקשתי!?!? אף אחד לא עזר לי, נאלצתי לבזב מזמני כדי לארוז מחדש את העכבר, לשלוח אותו חזרה לחברה ואני עדיין מחכה לזיכוי עבור המוצר. שירות מתחת לכל ביקורת, לעולם לא אקנה בחנות איתה התבצע שיתוף הפעולה וכמובן גם אולסייל.
תגובת החנות:
לאחר בדיקה שערכנו אל מול הספק עולה שהדגם שהלקוחה הזמינה אכן היה חסר במלאי ואכן נשלח לה דגם אחר.
מהרגע שהלקוחה פנתה לשירות הלקוחות, ביצענו בירורים מידיים אל מול הספק מדוע המוצר לא סופק בזמן.
לאחר תשובת הספק שהמוצר שהלקוחה הזמינה אכן חסר במלאי, קיבלנו הנחיות כיצד יש להחזיר את המוצר, לאחר קבלת המוצר ע"י הספק, הלקוחה זוכתה לשביעות רצונה.
אולסייל, אתר הסחר הוותיק והאמין בישראל, דואג לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

מוצר:
עכבר אופטי דגם 52483
שם:
אסי
תאריך:
06/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק של חברת דייסון ...לאחר ביצוע ההזמנה ירד לי הכסף מהחשבון והודיעו לי שתוך 14 יום יגיע המוצר לביתי ... המוצר בסופו של דבר לא הגיע בכלל ... ביטלתי את ההזמנה לאחר שהמשלוח התעכב ביומיים וגם כאשר הודיעו לי שהשליח יגיע בין 9 ל 12 הוא הגיע ב13 (שכבר היתי בעבודה)... ומאז עברו כמעט 3 שבועות לא קיבלתי זיכוי כספי (למרות שבחוזה באתר כתוב 14 יום זיכוי מרגע הביטול) בטענה שעד שהמוצר יגיע בשלמותו אליהם חזרה אני לא מזוכה (בנינו גם אם יגיע מפורק זה ללא ממש ענייני מעולם לא ראיתי את המוצר) כרגע אני משתדל להציק כמעט כל יומיים והשירות לקוחות מורח ושולח אותי מבחורה לבחורה .... כדי לחשוב טוב טוב אם להזמין מחברה כזאת מוצר
מוצר:
שואב אבק dc59
שם:
chaim lang
תאריך:
17/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר והייתה טעות בהזמנה במקום האספקה, לאחר שיחה עם נציגה בשם יפית העניין סודר במהירות ויעילות והגיע אחרי 48 שעות
מוצר:
מקרר EL3645
שם:
roman
תאריך:
17/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
יום אחרי הכנסת הזמנה למוצר, יצרתי קשר לבירור האם הכל כסדרה. צורת דיבור של נציגת שירות של אולסייל בשם אורלי מתחת לכל ביקורת. בתגובה לשאלתי למה היא תוקפת, נאמר שזה הטון הרגיל שלה.
זאת לא פעם הראשונה שאני מבצע רכישות דרך אולסייל, אך בודאות פעם האחרונה. איכות המוצר מורכבת גם מאיכות השירות, וזה מה שאין לאולסייל כניראה.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין שואב אבק רובוטי מתוצרת IROBOT
הלקוח פנה טלפונית לבירור מועד אספקה,
הוסבר ללקוח שתיאום האספקה מבוצע ע"י חברת השליחויות,
וכך היה , המוצר סופק במועד ובתיאום עם הלקוח.
אנו שמים דגש גדול על מתן שירות ומענה ללקוחות בצורה הנאותה ביותר ולשביעות רצונם של לקוחותינו.
אולסייל , אתר הסחר הוותיק והאמין בישראל, דואג לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

מוצר:
שואב אבק 870
שם:
אהרון
תאריך:
03/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי, סובלנות ותמיכה . הרכישה נעשתה טלפונית והנציג (אוהד) היה אדיב ומנומס. גם בשירות הלקוחות הייתה הייתה הנציגה הדס אדיבה ומנומסת ודאגה לשירות מהמן ויעיל
מוצר:
מיקסר KSM-150
שם:
Jackobowski
תאריך:
31/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי אינפורמציה אדיבה ומדויקת לגבי כל שלב של ההזמנה. המשלוח בוצע במהירות והטלויזיה הגיעה אפילו לפני הזמן בהתאם לסיכום טלפוני.
מוצר:
טלויזיה 55" 4K 55LA965Y
שם:
sonia
תאריך:
28/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר דרך מכירה אישית.
המחיר שהצעתי היה יותר נמוך ממחיר הכי נמוך ב ZAP.
הזמנה פשוטה דרך האתר.
חזרו מהר משירות לקחות לתאם את המשלוח
הגיע מהר
מוצר:
שואב רובוטי 770
שם:
כפיר
תאריך:
27/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
לא הצלחתי לרכוש בכלל - כי מה שהנציג הציע לי בטלפון זאת הטעיה לשמה .
כתוב מכונת גילוח + מתנה מכונת תספורת החל מ777 ש"ח . הגעתי עד ל-920 שח ופרשתי , אחרי כמה דקות צלצל אלי נציג ואמר אני מציע לך את כל החבילה ב-990 שקל אמרתי לו שמע זה יקר כי בזאפ מופיע רק המכונת גילוח ב-850 אז אמר אני אתן לך אותה בלי המכונת תספורת ב-850 אמרתי לו שמע זאת הטעיה קשה כי אתם אומרים שזה מתנה והוא אמר שהוא לא יכול להוריד מחיר בגלל היבואן ואני לא יכול לפרסם את המחיר הגבוה. אמרתי לו שוב שמע זאת הטעיה קשה אתם כותבים מתנה אתה לא יכול להציע ככה עם או ככה בלי .
קיצר ואז הראתי לו שבאתרים אחרים היא נמכרת כולל דמי משלוח ב779 ש"ח אז הוא כבר התחיל להתבלבל עם עצמו ואז אמר לי אז תזמין שם אני לא יכול לעזור לך . אבל במשך 5-6 דקות הוא רק מתווכח איתי סתם ומעצבן .
ושוב מה שהוא הציע זאת הטעיה גדולה . אני עם האתר הזה גמרתי !!!!
מוצר:
מכונת גילוח RQ1253
שם:
חיים
תאריך:
26/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות ממש מדהים!
ביקשתי מהבחורה בשירות לקוחות אם יש אפשרות לזרז את האספקה, ולא רק שהיא הייתה ממש ידידותית, אדיבה ומבינה עניין, אלא שסיפקו את המזגן ממש למחרת!
איפה מוצאים היום התחשבות כזאת עם הלקוחות, ורמת שירות ממש נדירה כזאת!
ממליץ עליהם ממש בחום (תרתי משמע...!)
מוצר:
מזגן A12
מוצרים נוספים הנמכרים באולסייל
חוות דעת של מוצרים פופולריים באולסייל
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.