אורח,
שלום

אולסייל (OlSale)

קניון וירטואלי (הרצליה)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
09-9720000
פקס:
09-9720050
כתובת:
ת.ד 346 , מחלף הסירה, הרצליה 46103
דוא"ל:
בעלים:
אולסייל.קום בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
244
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באולסייל ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
13
0
6
3 חודשים אחרונים
52
0
16
6 חודשים אחרונים
116
0
30
שנה אחרונה
192
2
50
כל הזמן
755
17
227
נמצאו 999 חוות דעת גולשים על אולסייל
שם:
עמיר יהודה
תאריך:
24/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
דיברתי ארוכות עם הנציג על מנת להיות בטוח שמדובר במפרט שאני רוצה - כלומר LG V10 עם 64 ג'יגה זיכרון - הנציג בירר מול הספק וחזר עם תשובה חיובית והסביר שמדובר שמכשיר שהוא לא כולל סים כפול ושזה מיבוא מקביל.
ביקשתי לאסוף את המוצר עצמאית והגעתי לשם כך במיוחד לנתניה - אז הסתבר שלא רק שאין את הדגם הנ"ל אלא שהמשווק מעולם לא שיווק מכשיר כזה עם 64G והפרסום בזאפ אותו פרסמה אולסייל היה מוטעה!

למזלי כיוון שבאתי לאסוף את המוצר עצמאית החזרתי אותו במקום ןנאמר לי שאקבל זיכוי באשראי, אני ממתין לו - לא רוצה לדעת מה היה קורה אם היה מגיע עם שליח ורק אז הייתי מגלה את זה.

בסופו של יום בזבזתי זמן וכסף להגעה לשם.
מוצר:
טלפון סלולרי V10 64G
שם:
rohesh
תאריך:
24/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חייבו ביום ההזמנה ולא הודיעו שהמוצר לא במלאי אצל הספק, עד שלא ביררתי בעצמי אחרי שבועיים.
תגובת החנות:
הלקוח רכש נתב אלחוטי של הספק בנדא מגנטיק
אכן חל עיכוב באספקת המוצר, הלקוח בחר שלא להמתין והזמנתו בוטלה במלואה על פי בקשתו.
התנצלנו ואנו מתנצלים בפני הלקוח. כמו כן פנינו לספק בדרישה לשפר את השירות ולעדכן אותנו מידית
במקרה כזה על מנת לעדכן את המכירה בהתאם.

מוצר:
נתב (ראוטר) TLWR940N
שם:
ygreenes
תאריך:
23/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מאד הפלאתי מהאיפתיות של הנציג "חן" התקשרתי לברר מלאי וזמן אספקה. היה דחוף לי לקבל המוצר עד יומיים. הוא מיד טלפן לספק וברר שאכן אוכל לקבל המוצר תוך יומיים. בצעתי ההזמנה איתו טלפונית בצורה מוחה ונעימה. כעבור יומיים התקשרתי לברר מתנ אמור להגיע המשלוח. חן טרח בצורה יוצא מן הכלל וטלפן לחברה לבררץ הבחורה לא הייתה שם בדיוק אז והוא הבטיח לחזור אלי. אחרי כשעה הוא חזר אלי שדבר עם הספק שהבטיח שיגיע אולם לצערם חברת המשלוח לא משתף פעולה. אני מדגיש שמצד החנות היתה שירות מצוינת וטרחו בצורה יוצא מן הכלל. אוךם הספק היתה צריכה לברר יותר טוב מקודם עם חברת המשלוחים. לסיים אולסייל וחן נתנו שירת יוצא מן הכלל.
מוצר:
מצלמה ixus275
שם:
ברוך
תאריך:
22/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הצעתי מחיר דרך האתר.ההצעה שלי התקבלה אחרי 3 נסונות
השירומ היהשירות נוח ואדיב
המוצר הגיע לביתי יומים לאחר הרכישה והמחיר היה מצויין כמובן
מוצר:
אוזניות 50YBT
שם:
דולב
תאריך:
19/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
זו לא פעם הראשונה שאני קונה מאתר olsale.
מרוצה מאוד ושמח תמיד לרכוש מאתר אולסייל
מוצר:
מסך מחשב סמסונג 24 650dw
שם:
שמוליק
תאריך:
17/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המדפסת שהגיע למחרת ההזמנה לא עבדה, לאחר בירור קצר עם טכנאי של hp בטלפון אושר להחליף אותה, כעבור יום קיבלתי עד הבית מדפסת אחרת ובאותו מעמד מסרתי את הקודמת. השירות מול אולסייל היה אישי ואדיב ונעשה בצורה חלקה ועניינית.
מוצר:
מדפסת DeskJet 3835 F5R96C
שם:
אסתי
תאריך:
16/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה שהזמתי מאולסייל, וזה הגיע מהר אני ממש מרוצה
המדפסת מעולה עם סריקה איכותית ועוד המון מעלות
ויחסית זולה
תודה!!
מוצר:
מדפסת מדפסת רב תכליתית DeskJet תוצרת HP דגם Ink Advantage 3835
שם:
Ozi Shefler
תאריך:
16/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מעולה וכיפית, המוצר מגיע בזמן ובאיכות גבוהה, בדיוק בהתאם לציפיות. אני אני קונה באולסייל כבר 14 שנה ותמיד מרוצה.
מוצר:
מקרר 515 ליטר בגימור נירוסטה
שם:
Jordannnk
תאריך:
16/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מהיר ויעיל,
יצרו איתי קשר מיד לאחר הקנייה ושלחו את המוצר עם שליח בהקדם.
תענוג
מוצר:
Playstation 4 CUH-1216A
שם:
joe
תאריך:
15/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח של אולסייל מזה יותר מ 20 שנה ,ואמשיך להיות לקוח עוד 20 שנה
שרות מדהים
מוצר:
גריל גז שני מבערים
שם:
roni
תאריך:
15/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המוצר נפגם בעת ההובלה, תוך שבוע החליפו לי לחדש בלי לשאול שאלות. כמו כן היו איתי במעקב כל הזמן כדי לוודא שנותנים לי שרות כמו שצריך . המחיר היה הזול ביותר מבין כל הספקים , מספר תשלומים נוח . גם בטלפון עונים תוך מספר שניות. בקיצור הכל מושלם . לא מצאתי אפילו פגם אחד.
מוצר:
מכונת כביסה EV5600
שם:
saritg
תאריך:
10/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות אדיש ולא קואופרטיבי. כל בקשה כרוכה בהמתנה של לפחות 24 שעות. לא ניתן לתקשר במייל. אם אתם אנשים עובדים שלא זמינים 24 שעות ביממה - תתקשו לקבל את המוצר .
הזמנתי מכשיר שאמור היה להגיע תוך 7 ימי עבודה, בפועל הגיע לאחר שבועיים, במהלך השבוע השני של ההמתנה חוויתי חוויה צרכנית מאד לא נעימה, מזלזלת ולא מתחשבת מצד שירות הלקוחות של החברה ולהלן הפירוט: הזמנתי מכשיר ביום 18.5 , האספקה אמורה הייתה להתבצע תוך 7 ימי עבודה. רק ביום 2.6, שאמור היה להיות יום האספקה, יצרו איתי קשר לראשונה, במייל בו נכתב שלא ניתן להשיגני בטלפון לתיאום המשלוח, כמו שאמרה לי הנציגה בחנות - מנסים פעם פעמיים, אם לא מצליחים, שולחים מייל ולא מנסים שוב. בכדי לקדם תהליכים ביקשתי את מספר הטלפון של שירות המשלוחים, בכדי לתאם מולם. הנציגה השיבה לי שהיא צריכה לקבל אישור לכך, שיקח בערך 48 שעות. לאחר יומיים, ב 4.6, קיבלתי שוב מייל, שבו נאמר שלא ניתן להשיג אותי, על אף שכבר סיכמנו שאני צריכה לקבל את הטלפון של שירות המשלוחים. הזכרתי זאת לנציגה והיא אכן נתנה לי את הטלפון של שירות המשלוחים, שעמם יצרתי קשר בכדי לתאם משלוח. לוחות הזמנים של חברת המשלוחים לא התאימו וניסיתי לייצר מולם פיתרון יצירתי, כבר באיחור של שלושה ימים. דאגתי שיהיה מישהו בבית על מנת לקבל את המשלוח. אולם ברגע האחרון החליפו את שעות המשלוח - מבלי לתאם- - בשלב זה פניתי שוב וזכיתי ליחס אטום ומזלזל - ביקשתי שיפנו לחברת המשלוחים - לא מצאו פיתרון, ביקשתי לשוחח עם מנהל, אמרו שיקח 24 שעות, כשביקשתי לבטל את העסקה, אמרו לי שיקח24 שעות, בשלב מסוים, ביקשתי לחזור לנציגה מטלפון נייד, בכדי לתעד את השיחה והיא פשוט אמרה שלא תענה לי...הסיפור נפתר רק לאחר שאני ביקשתי מיוזמתי, לקיים שיחת ועידה עם שירות המשלוחים, בהם אני ביקשתי שישימו אותי ראשונה, או אחרונה בסבב. למען ההגינות, אציין שבשיחה האחרונה שלי עם שירות הלקוחות נציגה אחרת הייתה נעימה יותר ולאחר קבלת המכשיר היום אף התקשרו לבדוק אם הכל עבר כשורה.זה לא הופך את חווית הרכישה לטובה יותר ועל כן חוות הדעת שלעיל.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מסלול ריצה תוצרת ג'נרל פיטנס
שירות האספקות של חברת ג'נרל פיטנס ניסה מס' פעמיים לתאם אספקה אל מול הלקוחה אך היא אינה הייתה זמינה לתאום אספקת המוצר.
לאחר שניסיונות התאום כשלו, שירות הלקוחות של אולסייל שלח ללקוחה מייל ובצע מספר ניסיונות התקשרות נוספים עם הלקוחה על מנת לתאם עמה את אספקת המוצר.
בסופו של דבר שירות הלקוחות של אולסייל השיג את הלקוחה ודאג שהאספקה של המוצר תתואם עימה לשביעות רצונה.

מוצר:
מכשיר ריצה perfect 48
שם:
אלימלך
תאריך:
09/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
שילמתי באמצעות שירות paypal, אשר בו החנות מתהדרת. קיבלתי קבלה מפייפל, אולם לא קיבלתי מייל אישור הזמנה מהחנות.
כאשר ניסיתי לפנות לחנות לא הסכימו להתייחס לקבלה מפייפל ולא מצאו את ההזמנה ברשומות שלהם.
בקיצור: שילמתי עם פייפל אך לא התקבלה שום הזמנה.
כששאלתי בשירות לקוחות מה לעשות לגבי התשלום ששילמתי, סירבו להתייחס בעצמם, כאמור, והופניתי לפייפל.
כעת אני בהתדיינות מול פייפל כדי למשוך את התשלום.
תגובת החנות:
הלקוח רכש זיכרון נייד באתר
המוצר נשלח אליו כבר למחרת !
הלקוח פנה לשירות הלקוחות לקבל מספר הזמנה, אך עקב מספר זיהוי שגוי הזמנתו של הלקוח לא אותרה בשיחה הראשונה עם נציגת השירות
עוד באותו היום לאחר שהזמנתו אותרה במערכת, חזר אליו מנהל ועדכן את הלקוח בפרטי הזמנתו והכל בא על מקומו בשלום.

מוצר:
זכרון נייד USB ‏ SanDisk Cruzer Blade 16GB
שם:
הצטרפות
תאריך:
04/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי התנור בטלפון, שבת, בעזרתו הטלפונית האדיבה והעניינית של מוכר בשם ויקי (וקטור). פשוט עזר לי בנחמדות רבה לבצע הרכישה. לאחר כיומיים עוד לפני הגיע התנור הביתה התקשרתי ודברתי עם דבורה. היה ערבוב ברישומים שלכם במחשב בין תעודת הזהות שלי ומספר הטלפון של בעלי ומספר תעודת הזהות שלו והטלפון שלי. בסבלנות רבה ובצורה מקצועית ביותר הצליחה דבורה לתקן הדבר לבקשתי. כעת הטלפון שלי רשום על תעודת הזהות שלי. עשתה סדר בבלגן. דבורה לא חסכה בעבודה ובמאמצים. הרגשתי שחשוב לה ביותר התיקון. מאוד נהניתי לעבוד איתה.
מוצר:
תנור אפייה HBA23B253Erfa,j
שם:
Yoad
תאריך:
04/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה30.3.2016 רכשתי את המוצר באתר של Ynetshop שהוא בעצם אולסייל.

תהליך הרכישה היה קל, האספקה הייתה מהירה להפליא, עד כאן החלק הטוב.
במוצר שרכשתי קיימת תקלה של זליגת אור מעל הלוגו של החברה, הווה אומר, אור לבן בוקע בעת צפייה בתכנים בעלי רקע שחור, דבר אשר מחבל בחוויית הצפייה עצמה, פניתי אל שירות הלקוחות בבקשה להחזיר את המוצר ולקחת אחר במקומו, לאחר בדיקה השיבה לי נציגת השירות כי אין באפשרותה לעשות כן מאחר והפניה שלי נעשתה לאחר 15 יום ולא לאחר 14.

לצערי גם תשובה זו אינה מדויקת לחלוטין,בהתאם לחוק הפרשנות הימים נספרים מהיום למחרת וכוללים ימי מנוחה,פגרה או שבתון אלא אם הם הימים האחרונים בתקופה, עצם כך הטענה כי פניתי אליהם לאחר 15 יום אינה נכונה.

הנציגה התעקשה כי יגיע טכנאי של סוני ולאחר מכן יבדקו מה ניתן לעשות, מתוך רצון לתת צ'אנס להצעתה, המתנתי בסבלנות להגעת טכנאי.

לאחר בדיקת הטכנאי, אומתה התקלה והטלוויזיה הוחלפה, לצערי גם בטלוויזיה החדשה, התופעה מופיעה, מבדיקה שערכתי ברשת, מדובר בתקלה גורפת שקיימת בדגם זה, כך שהחלפה לאותו דגם לא תיתן מענה לבעיה.
פניתי בשנית בכתב אל אולסייל, לצערי לא זכיתי לתשובה.
מדהים איך לקוח משלם כמה אלפים טובים על מוצר, משלם 100% תשלום ומקבל 70% מוצר.
לטעמי שביעות רצון הלקוח אמורה להוות פרמטר חשוב עבור בית עסק מכל גודל שהוא, החכמה אינה ליירט ולהתנער מהלקוח באמצעות הצמדות יבשה לחוק אלא גם להשתדל להביא אותו לעבר שביעות רצון.
בית עסק נמדד לא רק במחירים שהוא מעניק אלא בעיקר בשירות שהוא נותן לאחר קניה, במקרה הזה, אולסייל נוהגים כמתווכים נטו ולא יותר.

לאחר חודש של ביקורי טכנאים והתעסקות בבעיה, אני עומד מול שוקת שבורה ושוקל גם נקיטת הליכים משפטיים לטובת מימוש זכותי לבטל עסקה.

דבר אחד בטוח אני לא אקנה מחנות זו יותר, ממליץ לשאר לכלכל את צעדיהם בחכמה.


תגובת החנות:
הלקוח הזמין טלוויזיה תוצרת סוני
הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל שבועיים לאחר קבלת המוצר בטענה כי המוצר תקול והוא דורש להחליפו ללא בדיקת טכנאי (עפ"י תנאי האחריות)
הוסבר ללקוח כי לא ניתן לבצע החלפה למוצר ללא בדיקת טכנאי מוסמך מטעם חברת ישאפר (היבואן הרשמי)
לאחר בדיקת טכנאי מטעם חברת ישפאר עלה כי המוצר שהלקוח קיבל תקין לחלוטין אך לפנים משורת הדין חברת ישפאר החליטה להחליף ללקוח את המוצר לאחד חדש
הלקוח יצר קשר שוב עם שירות אולסייל בטענה כי גם המסך השני שסופק לו פגום וגם פה טכנאי של חברת ישפאר קבע כי המוצר תקין לחלוטין
למרות האמור, חברת אולסייל החליטה כי המוצר ייאסף מהלקוח והזמנתו תבוטל במלואה

מוצר:
טלוויזיה KDL-50W828BBI
שם:
ורד
תאריך:
02/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
החלטתי לקנות בחנות אולסייל בגלל חוות הדעת שקראתי, וב"ה זאת היתה בחירה טובה ביותר.
קניתי דרך אולסייל סל כביסה מחולק ל4. המוצר הגיע בזמן, מספק חיצוני לחנות, אך האריזה היתה פתוחה והיה חסר גלגל למתקן. שלחתי מייל לחנות, והתקשרתי למחרת- הם אמרו שהענין בטיפול . מרגע שהם שמעו שהמוצר לא הגיע בשלמותו, הם לא עזבו אותי בטלפונים- במובן החיובי ביותר של הדבר. הם התקשרו לספק על מנת לבקש ממנו שישלח לי את הגלגל החסר, אח"כ התקשרו אלי מס' פעמים לברר אם הגיע הגלגל, עד שהוא הגיע. לא ראיתי עוד חנות כזאת , שברגע שיש לך בעיה עם מוצר- הם "רודפים" אחריך לעזור לך עד שהעניין יפתר. כל הכבוד להם! שירבו חנויות כמותם! ( תודה רבה לנציגה של החנות- דבורה)
מוצר:
סל כביסה מחולק ל- 4 4 תאים ,tho honeycand
שם:
elyedid
תאריך:
02/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מדהימה, שירות מעולה, משלוח מהיר מאוד. מוצר עובד מצויין ואיכותי ביותר. שווה כל שקל
מוצר:
מיקסר MUMXL10T
שם:
גרג
תאריך:
02/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
1. הסבר על התהליך.
נכנסתי לאתר כדי לנסות לזכות בהצעות מכרז. ניסיתי מספר פעמים כדי לנסות לקבל מחיר קצת יותר זול מיתר חנויות בזאפ. לא הלך. לא נורא. התקשרתי לחנות אחרת מתוך הרשימה כאן. במקביל יצרו איתו קשר מאולסייל ואמרו לי שאושר לי מחיר של מעל 3000 ש"ח. אמרתי שבזאפ זה נמוך מ-2800. הנציג ביקש פסק זמן - בדק ואמר שאני יכול לקבל ב-2.950. שוב אמרתי שבזאפ יותר זול ולא תודה. התחיל להפחיד אותי שזה לא יבואן מקורי וכדומה.
במקרה הייתה מבצע בבוש והתקשרתי לבוש עצמה לבדוק מי החנויות שמשתתפות במבצע כך שידעתי בודאות שגם בחנות אחרת מדובר במוצר מקורי ומיבואן רשמי.
טוב, חיפשו פרייר ולא מצאו. זה רגיל. הבעיה היא בהמשך
2. כשמילאתי פרטים סימנתי שלא לקבל משלוח דואר שיווקי
עדיין קיבלתי. רשמתי שלא רוצה לקבל - עדיין המשיכו לשלוח
מסקנה שלי - מערכת מכרז שלהם נועדה ל א. למצוא פרייר שלא מכיר את המחירים ב. לאסוף נתונים למאגר הששיווק שלהם ללא אישורכם.

קניחי מ-אולסייל בעבר הרבה פעמים בעבר אבל לא עוד
תגובת החנות:
כיוון שאין לנו את פרטי הלקוח (לא בצע הזמנה), אין לנו דרך להתייחס לטענותיו באופן ספציפי.
עם זאת צר לנו שהלקוח לא היה שבע רצון מהמחיר שהוצע לו עבור המוצר שבו התעניין.
חשוב לנו לציין שלקוח שמבקש להיות מוסר מרשימת הדיוור מוסר מידית.
אולסייל תמשיך להוביל את הסחר האלקטרוני בישראל על ידי הבאת מוצרים מצוינים בזמן אספקה קצר ובמחיר מנצח עבור לקוחותיה !


מוצר:
כריים אינדוקציה PIA651B68Y
שם:
גיא
תאריך:
01/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגשתי הצעה למכירה אישית, זכיתי ושילמתי, בתיאור המוצר היה רשום שאספקה תוך 2 ימי עבודה, זה היה ביום חמישי.
ביום שלישי שעדיין לא תיאמו איתי אספקה יצרתי קשר עם הספק מיניליין שרצה לתאם לי אספקה ליום ראשון או הציע לי לבצע איסוף עצמי למרות ששילמתי 99 ש"ח למשלוח.
לבסוף בחרתי באיסוף עצמי וOlsale אמרו שיזכו אותי על המשלוח.
לאחר התיאום ניסו לשכנע אותי לקחת דגם אחר (כנראה שנתנו לי במכרז במחיר נמוך מדי) לאחר שלא הסכמתי קיבלתי את המוצר שהזמנתי במחיר שנתתי.
מוצר:
כיריים EGG6242NOX
שם:
שבתאי לוי
תאריך:
27/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שואב אבק סמסונג דרך אולסייל במכירה אישית, קיבלתי מחיר טוב ( אפילו מצויין ) ביחס לטיב המוצר. ההזמנה בוצעה באתר תוך שתי דקות והמוצר הגיע לביתי תוך שבוע בתאום טלפוני של השליח. מסתבר שהשואב הרבה יותר טוב ממה שחשבתי ביחס למחירו. טוב אז מוצר טוב, חנות עם שרות מעולה ומשלוח אמין ונוח, מה עוד צריך כדי שחווית הקניה תהיה מושלמת, אולסייל זה אולסייל אמשיך כמו בעבר לרכוש מוצרים רק בחנות זו.
מוצר:
שואב אבק WSP360
שם:
ינון
תאריך:
26/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אדירים וזריזים בביצוע התשלום, על הפרצוף במתן שירות. התלוננתי באתר, על השואב שהסוללה שלו בקושי מחזיקה 7 דקות של עבודה שמספיק לשאוב משטח קטן, לפני כשבועיים שלחתי להם תלונה, רק אתמול חזרו אלי. ביקשתי שיצלצלו אלי עוד 20 דקות כי הייתי עסוק, וודאי שלא חזרו. מבחינתם הם סימנו שצלצלו אלי. מוצר רע, שירות נורא, וגם השירות של דייסון בארץ גרוע. מי מהם גרוע יותר? תרכשו ותנסו בעצמכם.
תגובת החנות:
הלקוח רכש שואב אבק מתוצרת דייסון,
הלקוח פנה לשירות אולסייל לאחר כשלושה שבועות בטענה שהוא לא מרוצה מהביצועים של המוצר.
ניתן ללקוח הסבר על תפעול המוצר, אך עדיין הלקוח לא היה מרוצה מהמוצר.
למרות פרק הזמן שעבר ושהמוצר היה בשימוש, באישור הספק הוצע ללקוח להחליף את המוצר לדגם אחר בו הוא
יחפוץ, הלקוח בודק מה רצונו.

מוצר:
שואב דייסון animal pro v6
שם:
MJ
תאריך:
26/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע בזמן אך הצלחת מזכוכית הגיעה סדוקה ושבורה, פניתי לשירות הלקוחות וענתה לי יפית דהאן נציגת החנות, שדאגה למצוא צלחת חלופית במהרה ולשלח אותה לביתי עם שליח. יש לציין כי השירות היה נעים, שירותי ומקצועי מאד וכעת אני יכולה להנות מהמוצר.
מוצר:
מיקרוגל MS23F301TAS‎
שם:
yaniv
תאריך:
26/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה לאליונית המקסימה על העזרה בהצגת האתר ותהליך הרכישה.
שרות לקוחות שונה ממה שאני מכיר.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
Liliane
תאריך:
25/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי את הקניה תוך יום אחד. אך המקסר היה פגום. פניתי לשירות לקוחות ועליונית טפלה בבעיה. החליפו את המקסר וקבלתי אותו לפני החג מה שהיה לי מאוד חשוב.
עליונית היתה מאוד אדיבה ומקצועית. כל התהליך מיום הקניה היה של 9 ימים.
מוצר:
מקסר KMM 770
שם:
Avi
תאריך:
25/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי משלוח למקום העבודה, המשלוח הגיע קצת מוקדם יותר מהשעה שתואמה אך זה עדיף על הגעה באיחור... שירות לקוחות מעולה, (חלק שניזוק במשלוח) נפתרה בזמן סביר לשביעות רצוני (חלק חדש נשלח למקום העבודה). כך צריך לנהל שירות לקוחות: מענה בזמן סביר, אדיב, ומקצועי.
מוצר:
שואב אבק SC20F70HH
מוצרים נוספים הנמכרים באולסייל
חוות דעת של מוצרים פופולריים באולסייל
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.