אורח,
שלום

אולסייל (OlSale)

קניון וירטואלי (הרצליה)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
09-9720000
פקס:
09-9720050
כתובת:
ת.ד 346 , מחלף הסירה, הרצליה 46103
דוא"ל:
בעלים:
אולסייל.קום בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
260
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באולסייל ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
8
0
3
3 חודשים אחרונים
26
1
14
6 חודשים אחרונים
82
1
27
שנה אחרונה
207
1
52
כל הזמן
929
18
268
נמצאו 1215 חוות דעת גולשים על אולסייל
תמונת משתמש
שם:
נייד
תאריך:
18/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דרך ZAP השוואת מחירים בחרתי ב אולסייל סגרתי על מחיר מציאה ותוך יומיים המחשב הגיע הביתה לשביעות רצוני המלאה
מוצר:
מחשב נייד GL702VT-GC106T
תמונת משתמש
שם:
לאו
תאריך:
16/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע מהר מהצפוי, תוך יום, שירות מהיר ומצויין הייתי קונה שוב היה מפתיע שהביאו משלוח כל כך מהר
מוצר:
שואב אבק Cinetic Big Ball Animal CY22
תמונת משתמש
שם:
גילדק
תאריך:
15/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מרוצה מאוד מהתנהלות האתר ואנשיו. כל הבקשות שלי בהקשר ליום ושעת האספקה מולאו בקפדנות - הם ביררו אם האספקה ניתנת לביצוע ביום שבו ביקשתי והמקרר הגיע ביום ובשעה שביקשתי. גם המובילים היו בסדר גמור.
מפריעה לי רק העובדה שמחיר המקרר צוין כ"החל מ..." ואילו למחיר הסופי לא היה שום קשר למחיר שצוין, והיה מחיר שבו יכולתי לקנות את המקרר בחנויות. עם זאת, למספר התשלומים היה יתרון גדול.
מוצר:
מקרר SJ2245
תמונת משתמש
שם:
יוסיב
תאריך:
14/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היעוץ הטלפוני היה יעיל וסבלני. המחיר בסוף ההתמחרות היה טוב, המשלוח מהיום למחר. המחשב עונה לצרכי בדיוק
מוצר:
מחשב נייד UX305LA
תמונת משתמש
שם:
אנאל ארפי
תאריך:
13/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רק אולסייל!! קניתי לטוויזיה במחיר מצויין. ולאחר שביצעתי את ההזמנה התקשרתי לשירות לקוחות לוודא שהכל נקלט כשורה,נציגה בשם יפית נתנה לי שירות מדהים. תודה רבה אולסייל!! אלופים!!
מוצר:
טלוויזיה 49UH617Y
תמונת משתמש
שם:
Homi
תאריך:
13/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה בתאריך 27.2.17 מוצר אמור היה להיות מסופק לאחר 7 ימי עסקים הכסף נגבה דרך paypal למחרת עברו כבר 14 יום אין מכונת גילוח דובר עם השירות לקוחות שהפנו אותי לאלקטרה אני במרדף אחרי מכונת הגילוח עדיין
מוצר:
מכונת גילוח S7370/12
תמונת משתמש
שם:
Ayeletzardy
תאריך:
13/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות לקוחות של אולסי על מצויין, יחס , קלות גישה, קלות הזמנה ונכונות לעזור. נציגה חזרה מספר פעמים על מנת לוודא שקיבלתי את המוצר- חבל על הזמן! כמובן שגם המחיר מעוצה:-)
מוצר:
אוזניות בלוטוז E50bt
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
09/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני בדרך כלל נמנע מלרשום חוות דעת, בטח שלא שליליות. לצערי הפעם לא נותרה לי ברירה. הזמנתי מקרר דרך נציג נחמד מאוד. הובטחה אספקה תוך 7 ימי עבודה. לאחר כמה ימים קיבלתי טלפון מחברת ההובלות שהם רוצים להגיע ביום למחרת בין השעות 8:00-17:00. הסברתי להם שזה טווח לא הגיוני לדרוש מהלקוח ושאני צריך לבטל יום עבודה שלם בשביל זה. התשובה היתה שאין מה לעשות וככה הם עובדים. פיניתי את אותו יום כדי לקבל את המקרר, ב8 בבוקר המוביל צלצל לבשר לי שהמקרר לא יגיע היום ושהוא לא בטוח בכלל שיש במלאי. מאז במשך 3 ימים ניסיתי לתפוס את שירות הלקוחות של אולסייל ולקבל תשובה יותר ברורה, ובמקביל גם את הנציג שמכר לי את המקרר. כולם היו סופר נחמדים ואמרו שיחזרו אלי עם תשובה במשך 48 שעות. מעולם לא קיבלתי שיחת טלפון בחזרה. במשך 3 ימים צלצלתי לשירות הלקוחות שלהם בערך 10-12 פעמים. כשכן הצלחתי לתפוס את אחד הנציגים, הוא הציע חי בדיוק את אותם תנאי הובלה בשבוע שלאחר מכן, בטענה שאין לו מה לעשות בנידון. כשהתעקשתי לדבר עם הנציג שמכרלי את המקרר, שני נציגים אחרים ניתקו לי את הטלפון בפרצוף בטענה ש״אני תופס להם את הקו״ והנציג גם יחזור אלי. מיותר לצין שהוא מעולם לא צלצל. במהלך כל התהליך המקסים הזה קיבלתי גם מחברת ההובלות וגם מאולסייל תשובות של: ״אנחנו לא אחראים על חברת ההובלות/ על מה שתיאמת מול אולסייל״.
עצוב לי שזה מה שאני צריך לכתוב על חברה באינטרנט,...
בינתיים מחכה שיאשרו לי את ביטול העסקה.
תגובת החנות:
הלקוחה רכש מקרר תוצרת NORMANDE
הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל כי הוא אינו מצליח לתאם שעות אספקה נוחות אל מול הספק (קלינטון סחר).
שירות הלקוחות של אולסייל ניסה ככול יכולתו לסייע ללקוח אל מול הספק על מנת שהמוצר יסופק ללקוח בשעות שנוחות לו.
לצערנו לא עלה בידנו לתאם ללקוח שעות נוחות יותר באספקת המוצר למרות שהוצעו ללקוח מספר אפשרויות.
הלקוח ביקש לבטל את הזמנתו למרות הניסיון לסייע לו.
הזמנתו בוטלה במלואה

מוצר:
מקרר Kl-3451
תמונת משתמש
שם:
ציפי
תאריך:
07/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר וכשהגיע ראיתי שלא התאים לי. התקשרתי ליפית בשרות לקוחות שעזרה לי בהחלפת מוצר ובשינוע המוצר החדש ואיסוף הישן בזמן קצר ביותר ללא בעיות
מוצר:
מערכת קולנוע LHD625
תמונת משתמש
שם:
לייה
תאריך:
03/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סך הכל מאד מאוכזבת מחוויות הקנייה. נציגים לא מהימנים , שירות לא מלא , שירות טלפוני עם המון זמן המתנה , מענה של מוקד הודעות , לא חוזרים להודעות , שעות לא נוחות של הובלה , שירותים נפרדים של רכישה, הובלה והתקנה שאין תיאום או הרמוניה ביניהם , מאחרים, מתווכחים, לא מוסרים מידע מלא, והכי חשוב.. מוציאים את הלקוח שקרן כי הוא מבקש את הדברים שהובטחו לו .. ולא סוגרים כמו שצריך. בקיצור.. לא ממליצה בכלל לקנות שם. תצאו עייפים ומותשים מחוויית הקנייה ורק תקוו לא להזדקק להם שוב.
תגובת החנות:

הלקוחה רכשה מכונת כביסה מתוצרת בוש, המכונה סופקה לה יומיים לאחר ההזמנה כפי שהתחייבנו
תמיד שירות ההתקנה של מכונת כביסה מגיע בנפרד ולאחר ההובלה כמו גם השרות שניתן ללקוחה
הנציגים שלנו תמיד זמינים ואין לנו שירות הודעות
לכן לא ברור על מה תלונתה של הלקוחה

מוצר:
מכונת כביסה WAB20260IL
תמונת משתמש
שם:
שוגון
תאריך:
27/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מספר מוצרים זהים, כולם הגיעו. חלקם אפילו ממש מהר.
קניה מהירה דרך פייפאל.
וגם היו הכי זולים שיש.
בהחלט אשקול לרכוש דרכם שוב.
מוצר:
כרטיס זיכרון SDHC 16GB SDSDQM-016G-B35
תמונת משתמש
שם:
galitush
תאריך:
22/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יפית המדהימה הייתה קשובה לצרכיי ובאמת קיבלתי מכונת כביסה במחיר מעולה ומהר עד לבית. היא עקבה אחריי עד שהמכונה הגיעה! שירות מדהים!
מוצר:
מכונת כביסה WCC8604BW0
תמונת משתמש
שם:
שרות מחשבים
תאריך:
20/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות הלקוחות היה מצוין אולם:!!!! אני הזמנתי CanoScan LiDE220 אך לצערי הרב אחרי אחור רב במשלוח התברר לי שהמודל הזה אזל, לא הודיעו לי, ורק לאחר שטלפנתי לאולסייל ולאחר 3 ימים נוספים נציגת השרות ב-אולסייל הודיע לי זאת. הסכמתי למוצר תחליפי CanoScan LiDE120.
יש לציין שהמוצר היגיע אלי תוך 24 שעות מרגע הסכמתי לשנות הת ה- מודל.
מוצר:
סורק ייעודי CanoScan LiDE220
תמונת משתמש
שם:
auk
תאריך:
19/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי הבוקר לברר פרטים על מג'ימיקס CS6200
נדרשתי למסור מס תעודת זהות שלי.
נשצע לי תמוה מאוד למסור פרטים שלי בטרם ביצעתי רכישה.
הפסדתם לקוחה.
מוצר:
מג'ימיקס CS6200
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
17/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוסבר לאיש המכירות (סאן אינטוסאפ \ דן) כי אנחנו מבקשים לרכוש מזגן משנת ייצור 2016 (לא משנת 2015 כפי שמופיע בפרסומי החברה) וכי נבצע את הרכישה רק אם שנת הייצור תירשם במפורש באישור הזמנה. למרות הבטחה מפורשת בטרם ביצוע העסקה, שנת הייצור לא צוינה באישור העסקה/קבלה. בשיחה עם שירות הלקוחות צוין מפורשות כי בהתאם למדיניות החברה שנת הייצור אף פעם לא נרשמת על ידם באישור ההזמנה וכי איש המכירות חרג מסמכותו כאשר הבטיח לציין את שנת הייצור...? לאחר שהודענו על ביטול ההזמנה, התקשר מנהל המכירות וחזר על ההסבר המפוקפק ורק לאחר דין ודברים בסופו של דבר קיבלנו מייל מאיש המכירות הכולל אישור לשנת הייצור.
יומיים לאחר ביצוע ההזמנה פנינו שוב לאיש המכירות וביקשנו לברר מהו מועד האספקה המדויק, אך עד כה איש המכירות לא טרח לחזור עם תשובה כלשהי למרות שהבטיח כי המזגן נמצא במלאי ויסופק מיד לאחר ביצוע ההזמנה.
מוצר:
מזגן מפוצל Platinum 120 שנת 2016
תמונת משתמש
שם:
Yuval
תאריך:
16/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה דרך האתר היתה מהירה וקלה.
היו לי שאלות בקשר למה כלול במדפסת (האם כולל ראשי דיו), התקשרתי לשירות לקוחות ונעניתי במהירות.
לאחר אישור ההזמנה רציתי לשנות את כתובת המשלוח כך שיגיע אליי לעבודה ולא הביתה. התקשרתי לשירות לקוחות ושוב טופלתי במהירות וביעילות.
המשלוח הגיע תוך 24 שעות.
מוצר:
מדפסת DJ3835
תמונת משתמש
שם:
Omri
תאריך:
15/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הובטח שיגיע תוך 3 ימי עסקים והגיע תוך 9 ימי עסקים ורק אחרי שהתקשרתי לבדוק מה קורה.
התקנה מזעזעת, שברו לי את הקיר .
כל זה ללא פיצוי...
מוצר:
טלוויזיה 55UH617Y
תמונת משתמש
שם:
שיר
תאריך:
14/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות של החנות מצוין - עזרו לטפל בבעיה במהירות ובאדיבות, כנ"ל לגבי שירות ההתקנה שהחברה מציעה - תואם טכנאי להגעה יום למחרת בשעות הגיוניות. הביקורת היא כלפי חברת השליחויות - אמנם המשלוח היה אמור להיות אצלי כבר יום אחרי ההזמנה, אך החברה ממש אינה גמישה בשעות החלוקה ומתעקשים להגיע רק בין השעות 11 בבוקר ל-2 בצהריים - בסופו של דבר לאחר שבוע של ניסיונות לא מוצלחים לתאם הגעה מוקדמת או מאוחרת יותר, נאלצתי לשנות את כתובת המשלוח לכתובת העבודה ולסחוב את הטלוויזיה בעצמי.
מוצר:
טלוויזיה UA32J4003
תמונת משתמש
שם:
אליסה
תאריך:
14/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה בכלל תמנעו בכאב לב וראש, שרות לא יעיל, לא עמדו ביעד הזמן וגם הגיעה שבור.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה ארון שירות למטבח תוצרת HOME DÉCOR
הלקוחה פנתה לשירות הלקוחות של אולסייל כי המוצר שסופק לה התגלה כפגום.
שירות הלקוחות של אולסייל ליווה את הלקוחה עד לקבלת מוצר חדש ותקין.
אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה.

מוצר:
רהוט, פסטה
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
14/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בפרסום של אולסייל הובטח 10 שנים אחריות: (שנה מלאה שנתיים מוגבלות 7 שנים על הציפוי קרמי אנטי בקטריאלי) ע"י סמליין יבואן רשמי. בפועל שלחו את המכשיר עם שלוש שנות אחריות. התקשרתי לדווח בבוקר של 12 בפברואר. מאז לא שמעתי מהם כלום. טרם בדקתי את המכשיר עצמו.
מוצר:
מיקרוגל שף 23 ליטר דגם MS23K3513AS- בגימור כסוף
תמונת משתמש
שם:
Hershkyman
תאריך:
12/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר טוב, המשלוח הגיע תוך 2 ימי עסקים, והמתקין הגיע למחרת היום,
גם פינו את התנור הישן על פי בקשתנו.
המוצר מעולה, גימור מאוד יפה, מאוד נוח לתפעול, כפתורי ההצתה של הכיריים גדולים ונוחים לתפעול.
ידית התנור נשארת קרירה גם לאחר שעות עבודה רבות של התנור.
נמצא אצלי כ-3 חודשים ובינתיים - מאוד מרוצים!
החיסרון היחיד שהתפתיתי לרכישת מגן ברקים לשקע החשמל (מנציגת השירות של אלקטרה) במחיר מאוד מאוד מופקע - בחנויות מגן הברקים יעלה עד כ 60 ש"ח, ואילו אני רכשתי ב 217 ש"ח, בידעבד זהו מגן ברקים סטנדרטי ולא מיוחד כפי שחשבתי מהעלות.
סה"כ חוויות הרכישה הייתה טובה מאוד! ממליץ מאוד על הדגם!!!!
מוצר:
תנור אפייה TSF6620IX
תמונת משתמש
שם:
dovers
תאריך:
12/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות עזר לפתור בעיה מול הספק עקב מוצר שהגיע תקול בהתחלה. המוצר הוחלף. עקבו אחר הטיפול עד שביעות רצון ולא הזניחו.
מוצר:
מיקסר 5ksm7580
תמונת משתמש
שם:
בוב
תאריך:
08/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק במכירה טלפונית מידי נציג. הנציג "שכח" לציין שמגיעה לי ערכת כלים בחינם עם השואב, כפי שמצויין בדף המוצר. התקשרתי אליהם כשבוע לאחר שהגיע המוצר ושאלתי מדוע לא הגיעה הערכה. הם טענו שלא סימנתי לקבל את הערכה באתר למרות שביצעתי את הקנייה מול נציג. אחרי זה הנציגה שינתה גרסא ואמרה שבזמן הרכישה לא היה להם את זה במלאי ועכשיו יש, שבוע אחרי...
הנציגות הינן גסות רוח והיה מאוד לא נעים לדבר איתן.
לא ממליץ לקנות בכלל באתר הזה. עדיף לשלם עוד כמה שקלים ולא להתעסק עם השירות המזעזע שלהם.
מוצר:
שואב אבק V6
תמונת משתמש
שם:
Gk
תאריך:
05/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע תוך פחות משבוע, אך הוא היה פגום. פניתי לשרות לקוחות ותוך יום חזרו אליי כדי לתאם את ההחלפה. סה״כ מרוצה מאוד מהשרות.
מוצר:
אופה לחם לא זוכר
תמונת משתמש
שם:
Meir
תאריך:
04/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע, הובטח שהמוצר יגיע תוך 10 ימי עסקים. עבר חודש ואף אחד אפילו לא ניסע ליצור קשר. שלחתי הודעה ולא חוזרו ושהתקשרתי אמרו שיצרו קשר עם החנות.
ממליץ להמנע.. יש מספיק חנויות עם מחירים זולים ששמים על הלקוח.
מוצר:
מתלה בגדים Gar-01122
מוצרים נוספים הנמכרים באולסייל
חוות דעת של מוצרים פופולריים באולסייל
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר