אורח,
שלום

אולסייל (OlSale)

קניון וירטואלי (הרצליה)
(ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
09-9720000
פקס:
09-9720050
כתובת:
ת.ד 346 , מחלף הסירה, הרצליה 46103
דוא"ל:
בעלים:
אולסייל.קום בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
103
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באולסייל ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
3
3 חודשים אחרונים
10
0
8
6 חודשים אחרונים
27
2
14
שנה אחרונה
76
2
25
כל הזמן
460
13
152
נמצאו 625 חוות דעת גולשים על אולסייל
שם:
אבי
תאריך:
16/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי משטח קירור לנייד ,זמן האספקה הארוך-14 ימי עסקים-חלף מזמן , שלחתי שני מיילים - ללא שום מענה ,פרסמתי פוסט בפייסבוק - שוב ללא התייחסות . חוייבתי מזמן אבל את המוצר לא קיבלתי . היום סוף סוף הצלחתי לתפוס את שירות הלקוחות ןלבטל את העסקה שלא עמדו בתנאיה . הבלגאן חוגג שם ויד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל. ממליץ לכל מי שרוצה לחסוך מעצמו עגמת נפש - שמרו מרחק !
מוצר:
משטח קירור משטח קרור למחשב נייד עם 3 מאוורים שקטים לשימוש ממושך
שם:
יאיר
תאריך:
09/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מצלמה באתר של אולסייל , זמן האספקה היה 5 ימים.
לאחר 10 ימים שהמצלמה לא הגיע התקשרתי לברר מה קורה, הפנו אותי ליורוקום היבואן ושם התברר שאין מצלמה במלאי וגם לא תהיה בקרוב (לדברי נציג יורוקם מכרו 11 מצלמות והיו רק 10 במלאי).ביקשתי לבטל את העסקה אני מקווה לקבל את כספי חזרה באותה מהירות שחייבו אותי
חשוב לציין שאף אחד מאולסייל לא התקשר להודיע לי כלום , אם לא הייתי מתקשר לברר יד עכשיו לא הייתי יודע מה קורה
מוצר:
מצלמה DMC-LZ30
שם:
Yakir
תאריך:
08/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הרמקולים הנל בטעות ושלחתי הודעת ביטול מיד לאחר מכן על אי התאמה . ביום למחרת כבר בוצע החיוב בכרטיס האשראי שלי.
יומיים לאחר מכן הגיעו הרמקולים. כאשר כל מה שרציתי זה לקנות את הדגם האלחוטי ובטעות רכשתי את הדגם הלא אלחוטי . נציגה ביזיונית בשם דבורה - פקפקה בדברי והטילה חוסר אמון בסיפור שהסברתי לה היא נתנה לי שירות מגעיל ודוחה . כאשר אני מנסה להסביר לה שאני בסך הכל רוצה לקבל את המוצר האלחוטי ומדובר באי התאמה של המוצר והיא אינה מצליחה לעבד את הנתונים שאני מוסר לה.

שירות גרוע
משליחת הודעת הביטול החברה פתחה במרתון לחיוב כרטיס האשראי שלי.
החברה מנצלת את לקוחותיה ובמקום שיצאו מרוצים - מתיחסים בבזיון ללקוח.
בין אישור העסקה על ידי החברה לביצוע ההזמנה עבר זמן רב (שיטת הצעות החל מ..)
לעולם לא אקנה בחנות אינטרנטית כאשר מהצד השני בשירות הלקוחות אין עם מי לדבר.

מוצר:
רמקולים sound sticks harman kardon soundsticks 3
שם:
גבע
תאריך:
30/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
מוצר בשווי 2,100 ש"ח הגיע באיחור מול התחייבות זמן האספקה ולא הצלחתי להפתיע ביום הולדת ביתי. כרטיס זכרון לא נשלח כי "אזל מהמלאי" ואף לא טרחו להודיע. חיכיתי שבועות עד שפניתי ונעניתי באופן מזלזל. כול שאמרו היה: מצטערים. שאלתי מה האם אינם חושבים שמגיע פיצוי וענו שיבדקו ויחזרו. כמובן שאני זה שיצרתי קשר שוב ו"הסכימו" לתת שובר לכיתן בסך 100 ש"ח. כמובן שדחיתי את ההצעה המגוחכת.
מוצר:
מצלמה eos600d
שם:
lior
תאריך:
22/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שרות הלקוחות היה אדיב ודאגו לחזור אלי במספר מקרים של ברורים על המוצר והמשלוח.
דבורה נציגת השרות דאגה לי באופן אישי עד קבלת המוצר.
תודה

מוצר:
מכונת גלידה bic 600
שם:
י
תאריך:
19/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
המחשב הניד שרכשתי וקבלתי לפני 3 ימים, יש לו בעיה של חיבור לאלחוטי. בחיפוש בגוגל התברר שיש פגם במחשב זה' וזה לא קשור כלל אלי. או לתשתית שלי , גם ניסיתי לחברו בעוד מקומות אחרים. יש באינטרנט לא מעט תלונות של רוכשים שקנו זאת בכל העולם . ציפיתי שאולסיל יקחו על עצמם את הטיפול במחשב הפגום, יטפלו מול הספק שלהם או יציעו ויחליפו לי למחשב מקביל. ( במקום לטפל הפנו אותי...ל hp(
לצעיר לא זכיתי לטיפול כפי שקבלתי לפני הרכישה.. במצב כזה למרות שהתרשמתי מהם בתחילה איני יכול להמליץ לקנות אצלם וחבל. גם מצפה שיפסיקו למכור מחשב פגום זה באתר שלהם.
מוצר:
מחשב נייד pavilion 11-n001ej
שם:
Yossi
תאריך:
17/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות הגיב מהר וטיפל בבעיה שהיתה לי עם שיטת התשלום. הגיע מהר למרות שלא תלוי בהם כי נשלח ישירות מהיבואן.
מוצר:
מצלמה TZ40
שם:
יבגני
תאריך:
17/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
תמיד קייף לקנות באולסייל.הנוחות השרות והמהירות האספקה תמיד עומדים בציפיות
כמו שצריך. גם שרות הלקוחות חוזרים אליך די מהר כאשר משאירים להם הודעות באתר.
מוצר:
שואב אבק VK7918
שם:
arie
תאריך:
16/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לאולסייל לצורך רכישת מכונת כביסה LG. הדגם שפורסם באתר לא היה במלאי, היציעו לי דגם אחר וביצעתי את ההזמנה. הספק יצר איתי קשר ואמר שהאספקה באיזור מגורים שלי היא בימי א' ג' ה' בין השעות 10 ל-17 ואקבל התראה של שעה. מכיוון שאני לא עובד בעיר שאני מתגורר זה מחייב אותי לקחת יום חופשה מהעבודה. ביקשתי להתגמש בשעות או בימים והם סירבו. לאחר שהתארגנתי על יום חופשה מהעבודה ביום א' הודיעו לי שחל טעות וימי אספקה הם ב' וה' ולא היו מוכנים להתגמש בשעות.
ביטלתי את ההזמנה וביקשתי למצוא מוצר שיום האספקה הוא יום ראשון. הציעו לי מכונת BOSH בתוספת מחיר. ביצעתי הזמנה נוספת. ביום האספקה, כשאני מחכה בבית התקשרו להודיע שהמוצר לא במלאי.
ביקשתי לבטל את ההזמנה השנייה. אמרו לי שהביטול יתבצע תוך 14 יום ולא באופן מיידי כפי שדרשתי. על פיצוי אין מה לדבר. באולסייל אפשר לדבר רק עם פקידים זוטרים בשירות לקוחות ולא מסכימים להעביר את השיחה למנהלי המשמרת. כרגע אני מחוייב על שתי מכונות כביסה שלא קיבלתי, יתרת האשראי בכרטיס שלי נגמרה ושילמתי ביום חופשה מהעבודה.
ככה זה באולסייל, את הזמנה והחיוב סוגרים בדקה, כשיש בעיה לך תחפש את החברים שלך. ראו הוזהרתם.
מוצר:
מכונת כביסה F1008XM, WAB20260IL
שם:
רון
תאריך:
12/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
איש המכירות איציק ונציגת השירות יפית נתנו שירות מעולה, אספקה כמובטח באמצעות UPS, מחיר מצויין. התרשמתי לטובה מהרצון לסייע ללקוח בבחירה נכונה של המוצר.
מוצר:
מחשב נייד ENVY 17-j130ea
שם:
Moshe
תאריך:
08/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
נהנייתי לקנות בחנות אולסייל ישיר: המוכרים מעניקים יחס אישי מלווה בסבלנו ובהסברים
מקיפים לכל השאלות ששאלתי. המוכרים ובראשם יפית, מדברים באדיבות יוצאת מהכלל
והם מקרינים אמינות ומקצוענות, ויוצרים אווירה נעימה לשביעות רצונך המלאה כלקוח .
בדקתי את המוצר והוא עובד כמובן אחרי חיבור לחשמל. אשתי טרם גיבשה עמדתה לגבי
איכות המוצר כי מבחנו הראשון בניקוי הבית יהיה רק בעוד שבוע.
מוצר:
שואב אבק צקלוני ללא שקית ASC69FD2
שם:
ניסים
תאריך:
28/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
היחס והליווי של יפית היה יוצא מן הכלל מהרכישה ועד בדיקה שהמוצר הגיע.
גם הטיפול בשינוי הכתובת בוצע ביעילות ולשביעות רצוני
מוצר:
תנור אפיה BE3003001M
שם:
momi
תאריך:
26/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד אשר סופק עם תיק מחשב אשר לא תאם למחשב שקיבלתי.
השרות אשר קיבלתי להחלפתו היה מעל ומעבר, נציגת שרות הלקוחות ( סיוון )
היתה בקשר מתמיד עד לקבלת הפריט הנכון .

ברצוני לציין שכבר ביצעתי מאות רכישות באתר אולסייל וללא אכזבת קנייה ואם כבר קיימת בעיה יש מי שמטפל בך עד לסיפוק מלא ולשביעות רצוני המלאה
מוצר:
מחשב נייד דגם C55-A
שם:
מומי
תאריך:
21/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הופתעתי לטובה מהשירות המהיר, בטעות נשלח לי תיק גדול (רכשתי מחשב 13" והגיע לי תיק ל-16") הוחלף ע"י שליח כבר למחרת.
מוצר:
מחשב נייד V5470i5
שם:
isr
תאריך:
20/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מחירים לא אמינים לא זולים משום חנות אחרת שניגשים לקנות אצלה המחירים באתר רחוקים מהמציאות עדיף לגשת לחנות ולקנות שם לפחות אתה רואה עם מי אתה עושה עסק לא משתלם בכלל לקנות אצלם
מוצר:
מכונת כביסה q460
שם:
Arie
תאריך:
12/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הם לא לוקחים אחריות על ההזמנה באופן שהם מפנים אותך לספק הראשי כך שבפועל הקנייה לא נעשית דרכם אלא מול הספק, במקרה שלי, ד"ר גב.

אצלם, אין מענה כבדרך קבע, וכשיש אתה מועבר בין 3-4 נציגים עד שמישהו מקשיב לך (זה קרה לי 3 פעמים שהמתנתי כ-25 דקות עד שיסיימו להעביר אותי) וכשזה כבר קורה - הם אומרים לך שזה דואר שליחים ואין מה לעשות ככה זה הדואר.

בפועל, רכשתי כסא שמגיע לאחר 14 יום לעומת ה-5 המובטחים - מעניין גם שזה המועד בו קבע המחוקק שניתן לבטל עסקאות כך שלא יכול לבטל כי אני צריך את הכסא לגב אבל הזלזול וחוסר האחריות מרגע החיוב הוא פשוט מבזה.
מוצר:
כסא ברכיים דגם ארגונומיק
מוצרים נוספים הנמכרים באולסייל
חוות דעת של מוצרים פופולריים באולסייל
אפליקציות ומדיה חברתית
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.