אורח,
שלום

אולסייל (OlSale)

קניון וירטואלי (הרצליה)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון *:
053-9371975
פקס:
09-9720050
כתובת:
ת.ד 346 , מחלף הסירה, הרצליה 46103
דוא"ל:
בעלים:
אולסייל.קום בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
96
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באולסייל ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
0
3
3 חודשים אחרונים
11
1
6
6 חודשים אחרונים
26
1
13
שנה אחרונה
65
3
28
כל הזמן
485
14
161
נמצאו 660 חוות דעת גולשים על אולסייל
שם:
אברהם
תאריך:
16/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה. ניתן ע"י יפית שהייתה אדיבה ונעימה באופן יוצא מהכלל. כל הזמן היא טילפנה ושאלה אם הכל בסדר.. הייתה בעייה קטנה במוצר ויפית לא שקטה עד שהכל סודר לשביעות רצוני המלאה. תודה רבה ליפית. בהחלט אחוזר לקנות בחברה זאת תודות ליחס החם והאדיב.
מוצר:
מיקרוגל mw221 mw221
שם:
Nir
תאריך:
11/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי באולסייל מוצרים רבים מחברות שונות ,האחריות על המוצר תמיד של היצרן!
השרות בקניה היה טוב, המחיר זול ביחס למתחרים ומשלוח בזמן!!!
מוצר:
מייבש כביסה TAF7239
שם:
אלי קפוב
תאריך:
08/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 27/11/2014 ביצעתי הזמנה של מצלמת סמסונג מדגם 1000NX באתר מכירות הנ"ל. באתר צויין שמצלמה נמכרת ביחד עם עדשה.
בתאריך 30/11/2014 יבואן של המצלמה(4h group) יצר איתי קשר,לתאם משלוח של ההזמנה.תוך כדי שיחה התברר לי שהמצלמה שהזמנתי מגיעה ללא העדשה,מה שבעצם אינו מאפשר שום שימוש בה.
היבואן הציע לי לרכוש את העדשה ממנו בנפרד מהעסקה שביצעתי עם חברת אולסייל.
בשלב זה של השיחה ביקשתי מהנציג של היבואן שיבטל את המשלוח וההזמנה.הוא נענה בחיוב ואמר שאין שום בעיה.
באותו היום התקשרתי גם לחברת אולסייל וביקשתי מהנציגה שתבטל את העיסקה בגלל שהוטעתי על ידם ועצם רכישת העדשה בנפרד הופך את העסקה ללא כדאית.היא נענתה גם כן בחיוב.
יום למחרת,1/12/2014 ,התקשר אלי נציג בשם איציק משימור לקוחות של אולסייל, וביקש לדעת למה אני מעוניין לבטל את העסקה. הסברתי לו את השתלשלות העיניינים. איציק אמר לי שיבדוק את הנושא עם היבואן ויחזור אליי.
היום התאריך הוא 7/12/2014.איציק עדיין לא חזר אליי. נציגה בשם מור שענתה לי, מתעקשת לחייב אותי ב-100 שקלים בגלל ביטול עיסקה.
אני לא מבין למה אני צריך לשלם 100 שקלים בגלל ביטול העסקה שכן בית העסק הטעה אותי וגרם לי לבזבז את זמני ברדיפה אחריהם ובהזמנת המצלמה ממקום אחר.
מוצר:
מצלמה ללא מראה nx1000
שם:
Rona
תאריך:
07/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי להזמין באינטרנט, מילאתי טופס ולא התקבלה ההצעה שלי, ביטלתי. תוך 10 דקות צלצלו אלי, קיבלתי שירות מצויין ומחיר מצויין. לאחר הרכישה קיבלתי דיווחים שוטפים במייל ו-SMS, המוצר היה תוך יומיים אצלי בבית.
מוצר:
מייבש כביסה TAF7239
שם:
הילאני
תאריך:
02/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר לאחר בחירת סוג הטלפון ובדיקה בהמלצות ובפורומים.
ההזמנה היתה קלה ומהירה דרך הטלפון, השירות היה אדיב ומובן.
המוצר הגיע לאחר 2 ימי עסקים, אך.. ללא הנרתיק וללא המטען.
התקשרתי לרונלייט - הייבואן הרשמי, הובטח לי שבאותו יום יחזרו אליי,
וכצפוי, עד היום - כשבועיים אחרי הקניה, לא שמעתי מהם.
התקשרתי לאולסייל, זמן ההמתנה היה קצר, ולאחר בדיקה של יומיים הם קיבלו תשובה מהיבואן - המוצר אזל לכן לא שלחנו אותו (ללא ידיעתם של אולסייל..)
מיד קיבלתי טלפון עם הבטחה שאקבל את המוצר החסר ובצבע התואם, ממקום אחר שבו הוא נמצא במלאי, ותוך 2-3 ימי עסקים.
למחרת בבוקר השליח שוב הפתיע אותי.

עד כאן.. אני ממליץ בחום
מוצר:
טלפון סלולרי + נרתיק חכם טוען טעינה אלחוטית + מטען אלחוטי G3 - D855ISR
שם:
אודליה
תאריך:
02/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
מוצר התקבל בזמן

קיבלתי את הספה ללא מגן ראש מרופד כמו שרשום באתר.

המוביל אמר "ששכח את זה" ובהזדמנות יביאו לי את זה.

אין ספור פניות לאולסייל ולהום דקור,ולא קיבלתי את המגן ראש.

לא מומלץ
תגובת החנות:
הלקוחה קיבלה את מגן הראש לשביעות רצונה.
צוות אולסייל דואג לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.
מוצר:
ספת נוער דגם CANDY
שם:
יוסי
תאריך:
30/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר מאתר אולסייל ורשמתי במפורש שיש לי מקרר לפינוי(זה מבצע של הובלה ופינוי חינם) ואפילו ווידאתי את העניין טלפונית עם סוכן מכירות של אולסייל שגם הוא הבטיח לי פינוי חינם אבל משום מה שהמובילים הגיעו הם סירבו לפנות לי את המקרר. יצרתי קשר עם אולסייל אמרו שיבדקו את העניין ויחזרו אליי למחרת. הם לא חזרו אליי כלל ולאחר שבועיים יצרתי איתם קשר בשנית ובו הובטח לי שוב שיחזרו אליי למחרת עם תשובה ושוב לא חזרו אליי. יצרתי איתם קשר שוב לאחר שבוע ותנחשו מה הם טוענים שאני לא סימנתי באתר שלהם שיש לי מקרר לפינוי(למרות שכן סימנתי) וגם שהוכן מכירות שלהם לא הבטיח לי דבר כזה בטלפון(למרות שהוא כן) . אחרי הרבה וויכוחים הם אמרו שהם ישמעו את ההקלטה של השיחה ובמידה וכן הובטח לי פינוי חינם הם יפצו אותי וכרגיל הם לא חזרו אליי עם תשובה עד שאני התקשרתי וטענו ששמעו את ההקלטה ולא הובטח לי שום דבר כזה. שאלתי אותם למה לא קיבלתי פינוי אם סימנתי באתר שלהם שיש לי מקרר לפנוי לא הייתה להם תשובה על זה. ביקשתי לשמוע את ההקלטה של השיחה והם סירבו ואמרו לי שהם לא חייבים לי שום דבר. שורה תחתונה אתר גרוע עם שירות גרוע מתחמקים מאחריות ללקוח וגורמים לו לרדוף אחריהם עד ייאוש לא ממליץ לקנות באתר זה בכלל
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מקרר מתוצרת BEKO
תואם עם הלקוח מועד אספקה לביתו לא כולל פינוי של המקרר הישן.
הלקוח ביקש מהמובילים להעביר את המקרר הישן שלו למקום אחר.
לצערנו המובילים לא מספקים שירות כזה.
אנו בקשר עם הלקוח עד למציאת פתרון לשביעות רצונו.
צוות אולסייל דואג לשביעות רצונו המלאה של הלקוח

מוצר:
מקרר cne60521
שם:
סיר לילה לתינוקות
תאריך:
19/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוחה ותיקה שלכם - ואמשיך להיות.

ברצוני לציין בשביעות רצון מלאה את הטיפול במקרה שלי - רכשתי דרככם מג'ימיקס שהיה חסר בו חלק. אתם נטלתם אחריות ודאגתם שהחברה תשלח לי עם שליח מיוחד את החלק.יישר כוח, וזו הדרך לעולם טוב יותר ולהצלחה הכלכלית שלכם. אין ספק שאמשיך לרכוש דרככם מוצרים ולהמליץ עליכם.

בברכה חמה

ניני


מוצר:
מג'ימיקס / 3200XLD 4200XLD
שם:
Oltchick
תאריך:
13/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון אלחוטי ולאחר שקיבלתי אותו גיליתי שהעריסה לא מעבירה מתח פניתי לשרות והם החליפו לי את החלק הפגום יומיים לאחר מכן שוב הופיע תקלה בשלוחה ושוב הם החליפו את החלק.אני התקשרתי לסוכנות וביקשתי להחליף את כל הסט לדגם חדש יותר היות ולפי דעתי יש פגם בטלפון.לאחר כשבוע התקשרו מפדקס והביאו טלפון חדש מסדרה חדשה יותר ולא ביקשו כל תמורה נוספת
מוצר:
טלפון אלחוטי KX-TG6712
שם:
שתפו
תאריך:
10/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את השואב ביום חמישי ה-30.10. ההתחייבות בהזמנה היא לאספקה של בין יומיים לחמישה (לא כולל שישי שבת). ביום שלישי בשעה עשרה לשבע בבוקר (!!!) התקשרו להודיע לי (לא לשאול) שבאים מחר בין תשע לשתיים עשרה בצהריים אלי הביתה לספק לי את המוצר (כאילו אין לי עבודה ומה שיש לי לעשות בחיים זה לחכות לשואב). תוך כדי שינה שאני בשוק הבנתי שאני לא אוכל להיות בבית ואמרתי לנציג שזו בעיה ואין לי פתרון מתוך שינה, שבבקשה יצלצל אלי עוד שעה שעתיים כדי שאחשוב על פתרון (ואתעורר קודם!). מאותו רגע אף אחד לא צלצל.
ביום רביעי ניסיתי להבין מה עם זה ללא הצלחה.
וביום חמישי (שזה היום האחרון להתחייבות האספקה) כבר הבנתי שאני לא אקבל את המוצר.
אמרו לי שאולסייל עובדת עם ניופאן שעובדת עם חברת הובלה וצריך לשנות כתובת כדי שאקבל את המוצר לעבודה (אחרי שאני יזמתי את כל ההתקשרות).
אף אחד לא היה מצלצל אלי אחרת.
מיליתי טפסים ושלחתי פקסים כשכל הזמן אומרים לי "אין מה לעשות, היום (חמישי ה-6.11) זה כבר לא יגיע" או במילים אחרות "תתפוצץ!" זה מה יש.
הבטיחו לי שבראשון זה יגיע למרות האיחור (ואפילו לא התנצלו על העיכוב).
כמובן שבראשון זה לא הגיע...
רק היום זה הגיע.
אז מה כל הטעם בהסכם? או שהוא הסכם רק במקרה ואני לא עומד באיזה תנאי?
איחרתם? תשלמו על זה בפיצוי! לא מעניין אותי שזה עובר שלוש ידיים.
אתכם (אולסייל) עשיתי את העסקה אתם אחראיים!!
חברה של כל כך הרבה שנים והתנהלות כזו לא מכובדת. חבל.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין שואב אבק מתוצרת VAX
תואם עם הלקוח מועד אספקה לביתו.
הלקוח ביקש לשנות כתובת למקום עבודתו.
בשל השינוי בכתובת חל עיכוב של יום באספקה.
הלקוח קיבל את המוצר.
צוות אולסייל דואג לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.


מוצר:
שואב אבק c88 zpi
שם:
hagay
תאריך:
09/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה . המחיר הטוב ביותר שהצלחתי להגיע אליו לאחר חיפוש ארוך באינטרנט. קניתי באולסייל כבר מספר מוצרים ועד כה לא היו אכזבות.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית TZ60
שם:
Mor
תאריך:
04/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגשתי הצעה שלא התקבלה, חזרו אלי טלפונית עם הצעה אחרת, מאוד אדיבים ונחמדים. המכשיר הגיע תוך 5 ימי עסקים ( יותר מהר בשבוע ממה שהיה כתוב באתר).
מוצר:
טלפון סלולרי nexus 5
שם:
יעל ה.
תאריך:
31/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו באולסייל! רכשתי דרכם מדפסת HP דגם Advantage 4645 B4L10C לפני כחודשיים וחצי. אחרי כחודש בהם לא שמעתי כל דבר מהספק (טכנו רצף) (הנחתי שאולי זה בגלל החגים, וגם אמרו שזמן אספקה לפחות שבועיים לא כולל ימי עסקים) יצרתי קשר עם שירות לקוחות. שלחו לי תעודת משלוח של הספק (טכנו רצף) עם חתימה מזויפת שלי. למרות שהצהרתי שהמדפסת לא הגיעה לידיי, לא פוציתי, נציגת אולסייל הציעה לי לבטל את העיסקה בחברת האשראי אבל מאחר שהתשלום כבר ירד, חברת האשראי אינה יכולה לעשות עם זה כלום. לאחר מכן נציגת אולסייל (אורלי) לא חזרה אלי שוב למיילים לאחר שהבטיחה לברר עם ההנהלה. ניצלו את העובדה שאני לא יכולה לשמוע בטלפון כדי להתעלם ממני. אל תיקחו סיכון! כעת אני צריכה להתעסק עם תלונה במשטרה על זיוף חתימה, פנייה לתביעות קטנות ובלגן שלם.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה מדפסת HP מדגם 4645 .
המדפסת סופקה לכתובת שנמסרה ע״י הלקוחה במועד.
הלקוחה פנתה אלינו וביקשה לקבל העתק מתעודת המשלוח,
בסמוך לבקשתה הועבר העתק מתעודת המשלוח ללקוחה.
עקב טענותיה של הלקוחה אנו עורכים בדיקה נוספת עם חברת השליחויות
ונדאג לשביעות רצונה של הלקוחה.
צוות אולסייל דואג לשביעות רצונו המלאה של הלקוח

מוצר:
מדפסת Advantage 4645 B4L10C
שם:
Meital
תאריך:
21/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכונה באתר כמתנה לבעלי, שוחחתי עם אחת מנציגות השירות על מנת לזרז את האספקה כי המכונה הישנה שיש לו התקלקלה, קיבלנו את המוצר לאחר יומיים בלבד עם שליח עד הבית! שירות מהיר ואדיב ואנו בהחלט נקנה בשנית מאולסייל!
מוצר:
מכונת תספורת HC-5450
שם:
אבי
תאריך:
14/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שואב אבק אלחוטי. קיבלתי אותו ב-200 ש"ח פחות ממחיר השוק הנמוך.
חויית הקנייה כולה היתה קלה ונעימה.
קצרה עניינית וקולעת למטרתה.
מוצר:
שואב אבק 035
שם:
Vadim
תאריך:
12/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע תוך יומיים. היה חסר איזה תוספת חינמית שהייתה אמורה להגיע מהחברה. התקשרתי הודעתי, ונשלח לי החלק החסר. תוך שבוע וחצי קיבלתי אותו. החלק החסר לא היה חשוב להפעלת המוצר ולכן לא הייתה לי בעיה להשתמש בו עד עכשיו. בסך הכל אני מרוצה מהשירות שקיבלתי.
מוצר:
שואב אבק BGS62531IL
*מספר הטלפון המופיע למעלה הינו חלק משירות תוכן המופעל על ידי zap השוואת מחירים בהתאם לתנאי השימוש באתר ומפנה למספר הבא: 09-9720000
מוצרים נוספים הנמכרים באולסייל
חוות דעת של מוצרים פופולריים באולסייל
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.