אורח,
שלום

אולסייל (OlSale)

קניון וירטואלי (הרצליה)
(ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
09-9720000
פקס:
09-9720050
כתובת:
ת.ד 346 , מחלף הסירה, הרצליה 46103
דוא"ל:
בעלים:
אולסייל.קום בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
105
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באולסייל ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
5
0
0
3 חודשים אחרונים
14
0
7
6 חודשים אחרונים
28
1
15
שנה אחרונה
79
2
24
כל הזמן
467
13
153
נמצאו 633 חוות דעת גולשים על אולסייל
שם:
יעקב
תאריך:
12/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי רכישה דרך זאפ, קניה נוחה ומהירה.
לאחר זמן, שלחתי פניה בדוא"ל כי המוצר לא הגיע.
מרגע זה, דאגו לי באולסייל עד שהייתי סבור שאני הקונה היחיד, התקשרו שוב ושוב לבדוק האם המצלמה כבר הגיע ולא נחו עד שוידאו כי המצלמה בידיי.
שירות לא מוכר ולא יתואר.
עוד כמה חנויות כאלו בארץ - אנחנו מסודרים!!!
מומלץ בחום!!!
מוצר:
מצלמה DMC-XS1EG
שם:
Alon
תאריך:
11/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
טוב, אז ככה:
היה יום סגרירי ואפל......ולשם הדיוק,
לא הכי זוכר.
הווה אומר: הכל התנהל כשורה, הגיע בזמן קצר, קיבלתי בדיוק כפי שהזמנתי, שירות לקוחות עדיין ללא בדיקה, אך נראה שאם לא "נכנס לי לזכרון",
לא היו "פאקים", מה שבד"כ קורה גם קורה, ובשמחה כותב במשובים חיוביים (ולא בתלונות למנהל/תביעות וכד').
המשיכו בכך, ושימור הלקוחות, מובטח (אל תתפסו אותי כהבטחה....).
מוצר:
מצלמה דיגיטלית DMC-TZ40
שם:
Idan
תאריך:
07/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הובטחה לי הגעה תוך 14 ימים.
המכשיר הוזמן ליום הולדתה של אישתי אשר היה ארבעה ימים לאחר ביצוע ההזמנה.
יומיים לאחר ההזמנה התקשרתי ל YNET על מנת לנסות להקדים את ההזמנה ככל הניתן שכן רציתי את המתנה ליומולדת עצמה.
נציגה אדיבה בשם יפית ענתה לי ואמרה שתנסה לסיים ככל שניתן ושלחה ליבואן הרשמי מייל עם בקשה מיוחדת לנסות להביא את המוצר עוד מחר. ואכן המוצר הגיע היום, יום לפני היומולדת של אשתי מה שייתן לי נחת ויכולת לעשות לה יומולדת מעולה וכיפית באמת.
התרשמתי מאוד מהיחס של יפית והנכונות לעזור וכן גם מנכונותו של הספק.
כמי שלמד על תכנון התחום בשירות, המרכיב כ 75% מהעסקים בישראל, אני אומר בפה מלא, צריך עוד נציגים ונציגות כמו יפית ועוד הרתמות לשירות מצויין מצד הספקים והיבואנים. כן ירבו.
תודה רבה,
עידן.
מוצר:
טלפון סלולרי G3
שם:
אאא
תאריך:
03/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות היה מהיר מאוד ונעים.
נותנת שרות הלקוחות הייתה נעימה מאוד,
ביצעה במהירות את ההזמנה והאספקה הייתה מהירה מאוד
חווית קניה נעימה מאוד. ללא ספק אמליץ לחבריי
מוצר:
מדפסת 6700
שם:
ליטל
תאריך:
24/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המעבד לאחר סקר שאני עורכת בדרך כלל לפני כל רכישה שלי.
מאתר אולסייל זו הרכישה השניה שלי ולא מתחרטת לרגע!
אמנם קיבלתי את המוצר פגום כנראה מהמשלוח,אך התקשורת היתה צמודה לנציגת שירות לקוחות בשם אורלי שדאגה להתעדכן בכל יום בסטטוס הטיפול של חברת בוש.
בוש היתה במקרה זה אחראית להחליף לי את החלק הפגום והטיפול דרך בוש היה לקוי במידה.
בעזרתה של שירלי הנציגה קיבלתי את החלק בשלמותו עד פתח הבית וכמובן ללא תשלום.
אין ספק כי נציגת שירות הלקוחות גרמה לחווית הקניה שלי למוצלחת!
ממליצה בחום! גם לגבי מחיר המוצר שלי ספציפית היה הזול ביותר באתר.
מוצר:
מעבד מזון MCM68885
שם:
אבי
תאריך:
16/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי משטח קירור לנייד ,זמן האספקה הארוך-14 ימי עסקים-חלף מזמן , שלחתי שני מיילים - ללא שום מענה ,פרסמתי פוסט בפייסבוק - שוב ללא התייחסות . חוייבתי מזמן אבל את המוצר לא קיבלתי . היום סוף סוף הצלחתי לתפוס את שירות הלקוחות ןלבטל את העסקה שלא עמדו בתנאיה . הבלגאן חוגג שם ויד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל. ממליץ לכל מי שרוצה לחסוך מעצמו עגמת נפש - שמרו מרחק !
מוצר:
משטח קירור משטח קרור למחשב נייד עם 3 מאוורים שקטים לשימוש ממושך
שם:
רן
תאריך:
10/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הוטעיתי ואסביר : השתתפתי במכירה אישית ל MQ-775 ב 29/6. כשנוכחתי שהמחיר גבוה מהמחיר אותו הייתי מוכן לשלם חדלתי להציע הצעות. למחרת התקשרה אלי נציגת מכירות מאתר אולסייל והציעה לי הצעה אטרקטיבית, לטענת המתקשרת על אותו מוצר עליו הגשתי הצעות, שאותה אישרתי. האתר ביצע בשמי עסקה עבור מוצר אחר, זול יותר (ע"פ ZAP ב 100 שקל) בעל אבזור נחות וחייב אותי בדמי משלוח של 39 שקל (דמי המשלוח באתר למוצר MQ-775, למרות שמחיר דמי המשלוח ל MQ-735 באתר עצמו הינו 29 שקל). פניותי למוקד שרות הלקוחות (והיו 3 כאלו) לא הובילו לדבר פרט לתסכול בגין המתנה לחזרתם אלי שלא מתרחשת ("רק נציגת המכירות תפתור את הבעייה" ולכן היא תחזור אליך). כל 3 המוקדניות בשירות הלקוחות אישרו את העובדה שההצעות שהגשתי היו ל MQ-775.
לאחר כשבוע חזרה אלי נציגת המכירות והטעות "תוקנה" לאחר תוספת תשלום זניחה מצידי (לטעמי עצם הדרישה לתוספת זניחה ככל שתהייה אינה מוסיפה כבוד לאולסייל, אם בכלל היה סביר יותר שאפוצה בגין העיכוב ועוגמת הנפש) וגם זה רק לאחר קבלת אישור מנהל מכירות. כמובן ששוב נפלה טעות בעת הזנת העסקה החדשה (מתנה שהייתה אמורה להכלל מראש והייתה כלולה במכירה שבמסגרתה הגשתי ההצעות ובהזמנה הראשונה, לא נכללה). הטעות תוקנה (תאום מול ברימאג) ע"י שרות הלקוחות. 5 ימים לאחר אישור על החזרת MQ-735 קבלתי זיכוי.
מוצר:
בלנדר מוט MQ-775
שם:
יאיר
תאריך:
09/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מצלמה באתר של אולסייל , זמן האספקה היה 5 ימים.
לאחר 10 ימים שהמצלמה לא הגיע התקשרתי לברר מה קורה, הפנו אותי ליורוקום היבואן ושם התברר שאין מצלמה במלאי וגם לא תהיה בקרוב (לדברי נציג יורוקם מכרו 11 מצלמות והיו רק 10 במלאי).ביקשתי לבטל את העסקה אני מקווה לקבל את כספי חזרה באותה מהירות שחייבו אותי
חשוב לציין שאף אחד מאולסייל לא התקשר להודיע לי כלום , אם לא הייתי מתקשר לברר יד עכשיו לא הייתי יודע מה קורה
תגובת החנות:
מבדיקה שערכנו עולה שאכן חל עיכוב של מספר ימים באספקת המוצר ללקוח.
הוצע ללקוח להמתין לקבלת המוצר וכן פיצוי על העיכוב.
הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה ולכן העסקה בוטלה
והלקוח זוכה על מלוא סכום הרכישה לשביעות רצונו המלאה.
אולסייל, אתר הסחר הוותיק והאמין בישראל, דואג לשביעות רצונו המלאה של כל לקוח.

מוצר:
מצלמה DMC-LZ30
שם:
Yakir
תאריך:
08/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הרמקולים הנל בטעות ושלחתי הודעת ביטול מיד לאחר מכן על אי התאמה . ביום למחרת כבר בוצע החיוב בכרטיס האשראי שלי.
יומיים לאחר מכן הגיעו הרמקולים. כאשר כל מה שרציתי זה לקנות את הדגם האלחוטי ובטעות רכשתי את הדגם הלא אלחוטי . נציגה ביזיונית בשם דבורה - פקפקה בדברי והטילה חוסר אמון בסיפור שהסברתי לה היא נתנה לי שירות מגעיל ודוחה . כאשר אני מנסה להסביר לה שאני בסך הכל רוצה לקבל את המוצר האלחוטי ומדובר באי התאמה של המוצר והיא אינה מצליחה לעבד את הנתונים שאני מוסר לה.

שירות גרוע
משליחת הודעת הביטול החברה פתחה במרתון לחיוב כרטיס האשראי שלי.
החברה מנצלת את לקוחותיה ובמקום שיצאו מרוצים - מתיחסים בבזיון ללקוח.
בין אישור העסקה על ידי החברה לביצוע ההזמנה עבר זמן רב (שיטת הצעות החל מ..)
לעולם לא אקנה בחנות אינטרנטית כאשר מהצד השני בשירות הלקוחות אין עם מי לדבר.

תגובת החנות:
מבדיקה שערכנו עולה שהלקוח רכש את המוצר המדובר ויום לאחר מכן תואמה אספקה והמוצר סופק לשביעות רצונו.
הלקוח שוחח עם שירות הלקוחות לאחר קבלת המוצר וביקש לבטל את הרכישה מכיוון שחל עיכוב בקבלת אישור המעיד על רכישת המוצר.
נציגת השירות אשר שוחחה עם הלקוח ניסתה לסייע לו בפתרון ואף להחליף את המוצר במוצר אחר לשביעות רצונו.
לחילופין הוצע ללקוח לבטל את העיסקה והלקוח סירב והחליט להשאיר את המוצר ברשותו.
אולסייל , אתר הסחר הוותיק והאמין בישראל, דואג לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

מוצר:
רמקולים sound sticks harman kardon soundsticks 3
שם:
olsale
תאריך:
01/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הרכישה דרך אולסיל,מהיר,יעיל,זול וענייני,עם ליווי של מוקדניות האתר שנותנות שירות מעולה באדיבות ובמהירות ומלוות אותך לאורך כל הדרך עד לקבלת המוצר,בקיצור שירות מעולה.
מוצר:
Canon דגם EOS 1100D KIT קרט מצלמת רפלקס 12MP + עדשה 18-55 מ”מ כולל 8GB
שם:
גבע
תאריך:
30/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
מוצר בשווי 2,100 ש"ח הגיע באיחור מול התחייבות זמן האספקה ולא הצלחתי להפתיע ביום הולדת ביתי. כרטיס זכרון לא נשלח כי "אזל מהמלאי" ואף לא טרחו להודיע. חיכיתי שבועות עד שפניתי ונעניתי באופן מזלזל. כול שאמרו היה: מצטערים. שאלתי מה האם אינם חושבים שמגיע פיצוי וענו שיבדקו ויחזרו. כמובן שאני זה שיצרתי קשר שוב ו"הסכימו" לתת שובר לכיתן בסך 100 ש"ח. כמובן שדחיתי את ההצעה המגוחכת.
תגובת החנות:
מבדיקה שערכנו עולה שאכן חל עיכוב של יום אחד באספקת המוצר ללקוח.
כרטיס זכרון נשלח בנפרד ללקוח.
אולסייל, אתר הסחר הוותיק והאמין בישראל, דואג לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

מוצר:
מצלמה eos600d
שם:
shuki
תאריך:
25/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
השירות לקוחות של אולסייל מהווה דוגמה לכל העסקים ,כאשר נתקלתי בבעיה מול ספק (ונראה שהכל אבוד מולו )טלפון אחד לשרות הלקוחות פתר את הבעיה ובתוספת התנצלות כלפינו ואח"כ מעקב של שירות הלקוחות שלהם,
אין ספק רכשתי ואמשיך לרכוש דרך אתר זה בגלל רמת ואיכות אנשי שירות הלקוחות
מוצר:
מזגן קלאסיק 10
שם:
lior
תאריך:
22/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שרות הלקוחות היה אדיב ודאגו לחזור אלי במספר מקרים של ברורים על המוצר והמשלוח.
דבורה נציגת השרות דאגה לי באופן אישי עד קבלת המוצר.
תודה

מוצר:
מכונת גלידה bic 600
שם:
י
תאריך:
19/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
המחשב הניד שרכשתי וקבלתי לפני 3 ימים, יש לו בעיה של חיבור לאלחוטי. בחיפוש בגוגל התברר שיש פגם במחשב זה' וזה לא קשור כלל אלי. או לתשתית שלי , גם ניסיתי לחברו בעוד מקומות אחרים. יש באינטרנט לא מעט תלונות של רוכשים שקנו זאת בכל העולם . ציפיתי שאולסיל יקחו על עצמם את הטיפול במחשב הפגום, יטפלו מול הספק שלהם או יציעו ויחליפו לי למחשב מקביל. ( במקום לטפל הפנו אותי...ל hp(
לצעיר לא זכיתי לטיפול כפי שקבלתי לפני הרכישה.. במצב כזה למרות שהתרשמתי מהם בתחילה איני יכול להמליץ לקנות אצלם וחבל. גם מצפה שיפסיקו למכור מחשב פגום זה באתר שלהם.
מוצר:
מחשב נייד pavilion 11-n001ej
שם:
Yossi
תאריך:
17/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות הגיב מהר וטיפל בבעיה שהיתה לי עם שיטת התשלום. הגיע מהר למרות שלא תלוי בהם כי נשלח ישירות מהיבואן.
מוצר:
מצלמה TZ40
שם:
יבגני
תאריך:
17/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
תמיד קייף לקנות באולסייל.הנוחות השרות והמהירות האספקה תמיד עומדים בציפיות
כמו שצריך. גם שרות הלקוחות חוזרים אליך די מהר כאשר משאירים להם הודעות באתר.
מוצר:
שואב אבק VK7918
מוצרים נוספים הנמכרים באולסייל
חוות דעת של מוצרים פופולריים באולסייל
אפליקציות ומדיה חברתית
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.