דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

‎קינג פון‎ ‏(KingPhone)

סלולאר ואביזרים (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קינג פון
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקינג פון ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
172
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
87
5
80
נמצאו 172 חוות דעת גולשים על קינג פון
תמונת משתמש
שם:
boaz
תאריך:
12/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון סולרי אצל קינגפון. אחרי שנה וחצי התקלקל שקע הטענה. בקינגפון רמת גן המטחו לתקן באותו יום או למחרת. אחרי שלושה ימים התקשרתי ונאמר לי שאינם יכולם לתקן את המכשיר. כשהגעתי לסניף אמרתי למוכר שהם מחוייבים לתת שרות למוצר שהם מוכרים. לא בקשתי אחריות רק שרות בתשלום עבור המוצר. המוכר צחק עלי ואמר שהם לא חייבים לי כלום. אמרתי לו שהחוק דורש מתן שרות ובתגובה הוא הראה לי את הדלת ואמר להתראות.
הלכתי למעבדה אחרת בתל אביב והמכשיר תוקן אחרי שלוש שעות
תגובת החנות:
לפני הכל אנו מתנצלים על תחושת האי נעימות שהלקוח חש. אף אחד לא הראה לו את הדלת ואף אחד לא ניסה להתחמק ממתן שירות. לקוח מחוייב לדעת כי גם אם אנו מתחייבים למתן שירות בתום תקופת האחריות לעיתים אין בידינו לעזור ולפתור את הבעיה ולא כל בעיה ניתן לתקנה. בפנייתו של הלקוח הובהר לו שהמכשיר נפתח בעבר במעבדה אחרת על מנת לתקן את התקלה של השקע טעינה ונעשה שם גישור בין החלקים כדי לסדר את המכשיר (כלומר הלקוח כבר נתקל בבעיה זו בעבר ופנה למעבדה אחרת למתן שירות ולא אלינו) היה קיים סיכון כי לאחר תיקון נוסף של טכנאי המעבדה שלנו, עקב פעולות המעבדה האחרת המכשיר "ימות" ולכן העדפנו שלא לתקן את המכשיר כלל על מנת לא להסב נזק גדול יותר הן למכשיר והן ללקוח.
מוצר:
טלפון סוללרי desir
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
05/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם חשוב לכם גם טיב השירות / האחריות, לא מומלץ לקנות בקינגפון.

כעבור פחות משבועיים מהקנייה של המכשיר, שמתי לב שבהרבה מהמקרים כשמקבלים שיחה נכנסת לא שומעים כלל את הצד השני ולכן צריך לנתק ולהתקשר שוב, כמו כן איכות הסאונד מאוד ירודה בשיחה (כל אחד מהצדדים בקושי שומע זה את זה), פניתי ל"שירות הלקוחות" של החנות וגיליתי ש:

1. האחריות לא כוללת משלוח, תצטרכו להגיע פיזית לחנות או לשלם דמי משלוח הלוך וחזור.
2. המעבדה לא עובדת בימי שישי, כך שאם תביאו את הטלפון לתיקון באמצע השבוע, תצטרכו לחזור שוב כדי לקבלו חזרה.
3. השירות במענה בטלפון לא יעיל, לא ייתנו לכם מידע או שירות, אלא יגידו לכם להגיע פיזית למעבדה בכל פניה בנוגע לתקלה במכשיר.
4. האחריות אינה כוללת מכשיר חלופי.
5. בסופו של דבר לא תיקנו לי את התקלה במכשיר ונאלצתי להישאר עם מכשיר תקול.
מוצר:
טלפון נייד C1
תמונת משתמש
שם:
איגור
תאריך:
24/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי טלפון שלא ניתן להשתמש בו, הייתי מספר פעמים בחנות, הם לא הצליחו לפתור את הבעיה וסירבו להחליף את המכשיר. קיבלתי את הטלפון לפני חמישה חודשים ומההתחלה הסוללה החזיקה פחות מיום המתנה, בלי לדבר בכלל, למרות שלפי נוקיה זה 300 שעות. בחנות פעמיים החליפו סוללה וזה לא עזר. אחר כך לקחו את הטלפון לבדיקה ואמרו שלא מצאו כלום, אך הבעיה לא נפתרה. כפי שאמרתי בחנות לא הסכימולהחליף את הטלפון, התנהגו בחוצפה וניסו לעבוד עלי. הנה מספר טענות:
"הטלפונים האלה לא מחזיקים יותר מיום" - שקר חצוף - מכיוון שדיבור לוקח בערך פי 20 סוללה מהמנתה, בטלפון כזה אי אפשר להשתמש. בנוסף היה לי מכשיר מהדגם הזה לפני 3 שני ובשנה הראשונה, אם לא דיברתי הרבה, הטענתי אותו פעם בשבוע.

"אם יש כרטיס SIM בפנים זאת כבר לא המתנה" - כן, כן, ואז מיד קיבולת הסוללה יורדת פי 10, בלי לדבר אפילו דקה.

והשיא: "אם באתר נוקיה כתוב שהסוללה צריכה להחזיק יותר, תפנה ל-NOKIA" - ומה אם תעודת אחריות שאתם נותנים? ואם זה החלפתם סוללה פעמים וזה לא עזר?

לסיכום לא להזמין.
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות לאחר רכישה של המכשיר וטען כי המכשיר אינו מחזיק מעמד כפי שהוא אמור להחזיק מעמד.
לאור טענתו וללא ויכוח החליפו ללקוח סוללה. גם כאשר חזר בפעם השניה החליפו ללקוח סוללה וגם הפעם לא התווכחו.
כאשר חזר בפעם השלישית המכשיר נלקח למעבדה על מנת לוודא תקלה במכשיר עצמו ולא בסוללה,
לאחר בדיקה במעבדה המכשיר נמצא תקין ואף הסוללה בה השתמש נבדקה ונמצאה תקינה.
כאשר ממצאי הבדיקה הובאו בפני הלקוח הוא טען כי לא יתכן שהכל תקין כי הסוללה אמורה להחזיק שבוע!
קינגפון העניקה ומעניקה שירות יוצא דופן לכל לקוחותיה ולראיה החלפת הסוללות פעמיים ללא ויכוח וללא בדיקה- לקוח דורש לקוח מקבל!
המכשיר תקין הסוללות תקינות- פשוט מר איגור רוצה מכשיר שיחזיק מעמד שבוע, דבר שלא קיים בימינו במכשירים חדשים!

מוצר:
טלפון סוללרי 2760
תמונת משתמש
שם:
Amit
תאריך:
13/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי, נעים, מהיר, יעיל וענייני. טלפון עם תמיכה מלאה בעברית בלי חוכמות וחיובים נוספים כמו שקורה בחנויות מסוימות.
חנות מומלצת!
מוצר:
סמארטפון גלקסי מיני s5570
תמונת משתמש
שם:
אלינור
תאריך:
15/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בקינג פון אייפון 4.. בהתחלה היה קצת עומס וויכוח בין המוכרים האם הוא סים פרי או לא ואז הגיע המנהל חיים שסידר הכל בשנייה. סך הכל שירות טוב וזה מכשיר מצויין. ממליצה ללכת לבדוק כי יש להם באמת מחירים טובים..!
מוצר:
Iphone 4
תמונת משתמש
שם:
יצחק
תאריך:
14/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סיגריה אלקטרונית בסכום של 500שח לפי הסכום זאת אמורה להיות סיגריה איכותית ולעומת זאת קיבלתי סיגריה לא איכותית שבקושי יוצא עשן וגם הבטריה ניגמרת מהר מאד כאשר פניתי אליהם נאמר לי שהם פירסמו עבור חברה אחרת שכבר הם לא עובדים איתה (קומבינה) והפנו אותי לחברה אחרת והתנערו מאחריות פניתי אליהם במייל ואני מחכה לתשובתם ואני יעדכן בהמשך במידה ואני יקבל את תגובתם לכן הייתי ממליץ לכל הגולשים להימנע מלהזמין באתר זה כי הוא מצטייר כבלתי אמין
מוצר:
סיגריה אלקטרונית
תמונת משתמש
שם:
ע
תאריך:
12/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך אתר זאפ טלפון סלולרי שהוגדר כבעל תמיכת עברית. למחרת קיבלתי מייל מהחנות "המכשיר שהוזמן חסר במלאי באתר וזמין בחנות" התקשרתי לחנות, לא הפריע לי לקפוץ לחנות, במקום לחכות למשלוח רק רציתי לוודא שמדובר באותו מכשיר ובאותה עלות. אמרו לי שאכן כך, ואז הוסיפו שאצטרך להוסיף עוד 100 שח כדי לקבל תמיכה בעברית. אמרתי שזאפ פורסם שכלולה תמיכה בעברית, אבל האיש מהחנות הסביר לי שזה עדיין לא אומר שלא אראה את העברית כג'יבריש בחלק מהשימושים. אף שחוק הגנת הצרכן מחייב לאמת בפרסום בחנות לא מצאו לנכון לתאר את העובדה הזו בתיאור המכשיר בשלב המכירה. כשאמרתי זו לבחור מהחנות הוא שלח אותי לאתר שלהם לדף שאלות ותשובות (לא כל אחד עושה זאת בתהליך הרכישה, כי סומכים על תאור המכשיר שמציין בפירוש תמיכה בעברית). השיחה הסתיימה בזה שהבחור מהחנות טרק לי את הטלפון בפרצוף. לא טרחתי להתקשר שוב.
אני מרגישה מרומה ומתכוונת לפנות לרשות להגנת הצרכן ולשקול גם תביעה משפטית. הרי המילים "תמיכה בעברית" ברורות ולא יתכן שהחנות תשתמש בהן בתהליך המכירה ואחר כך תטען שעל זה צריך להוסיף למחיר.
אני מציעה לכל מי שנפגע מאותו טריק לעשות כמוני כדי להפסיק את הנוהג הפסול הזה שמסתבר שנפוץ בין חנויות הסלולר שמוכרות באינטרנט.
מוצר:
סלולרי Mini
תמונת משתמש
שם:
חגי
תאריך:
12/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי הרב אני לא שונה מהבחור הקודם רק שאצלי המכשיר בכלל לא הגיע וכמובן הם טוענים שהם שלחו מייל והתקשרו אבל לא עניתי , כמו כן המכשיר אינו במלאי ולכן העיסקה בוטלה, אבל זה עדיין לא מפריע להם להמשיך לפרסם אותו , חוצפהההההההה
תגובת החנות:
דבר ראשון ולפני הכל המכשיר ממשיך להיות מפורסם כיוון שהוא קיים במלאי החנות.
מעבר לכך נשלח מייל ללקוח המסביר כי המכשיר קיים במלאי החנות ובמידה וירצה לרכוש אותו יגיע לחנות לבצע רכישה.
יש לציין כי הלקוחות לא מחוייבים בעת ביצוע העסקה כיוון שיש לוודא לפני כי המכשירים אכן קיימים במלאי. כמו במקרה זה
לא בוצע חיוב בגלל שהמכשיר לא היה קיים במלאי, ומעבר לזה ניסו ליצור קשר עם הלקוח לעדכנו, כיוון שלא היה מענה נשלח מייל ללקוח המעדכן את סטטוס ההזמנה. פעולה זו אינה מציינת שירות לקוי, להיפך שירות יעיל וטוב.
מוצר:
מכשיר סלולארי
תמונת משתמש
שם:
yi
תאריך:
10/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טוב נתחיל מהתחלה .

1.הטלפון הגיע ולא נדלק וגם לא הצליח להטען התקשרתי מיד לחנות והנציגה הסבירה לי שכל מוצר שיוצא נבדק בודאות ואני צריך להטעין אותו לפחות שש שעות.השארתי אותו מחובר לשקע וכלום.
2.התקשרתי למחרת ענה לי נציג הסברתי לו את הבעיה הוא אמר לי לשלוח את הפלאפון והוא יבדוק.
3.שלחתי בדאר רשום על חשבוני ולאחר מס ימים התקשרתי האם הגיע? אמרו לי שלא. מתברר שהטלפון כבר הגיע לסניף הדאר ברמת גן אבל ...הם מושכים פעם במה זמן \ מחכים לפתק \זה לא תפקיד שלי \בסוף אחרי שבוע הואילו לקחת את המספר מעקב של הדאר רשום ולבדוק בדאר .
4.סוף סוף הם משכו את הפלאפון ו..מתברר שהמערכת הפעלה לא הותקנה כמו שצריך (זה קצת מתנגש עם הטענה שלהם שכל מכשיר שנשלח עובר בדיקה )
5.עכשיו הפלאפון הגיע "עובד" אבל לפעמים נכבה לבד. אני הרמתי ידים הם הצליחו להתיש אותי .

מסקנה :אני לא חוזר לקניה בחנות הזאת מע' שרות הלקוחות במקרה שיש תקלה לא יודעת לתת מענה סביר והגון .
(שורה תחתונה אני אשם היתי צריך להכנס ולקרא חוות דעת הקודמות על החנות ואז היתי נמנע מלקנות .חנות טובה היא חנות שיודעת לתת מענה כשיש תקלות ותקלות תמיד קורות .
תלו איך מטפלים בהן.
תגובת החנות:
כל מכשיר המיועד להזמנה באתר עובר בדיקה מקיפה. גם המכשיר הנ"ל עבר בדיקה.
הבדיקה כוללת בדיקת קליטה, מכשיר נדלק ועברית קיימת במכשיר. מעבר לזה תקלות שיכולות להופיע כעבור זמן
לא ניתנות לבדיקה.
הלקוח רכש מכשיר שנתגלתה בו תקלה, הודענו לו כי יש להגיע עם המכשיר או לשלוח אותו בדואר לחנות.
הלקוח בחר לשלוח את המכשיר בדואר. יש לציין כי במידה ואין בידינו את טופס הדואר הרשום אין אנו יכולים
לאסוף את הדואר אלא אם כן אנו מקבלים מס' מעקב משלוח.
רק כאשר היה בידינו הטופס, אספנו את המכשיר מהדואר וטיפלנו בתקלה.
שוב כפי שהלקוח ציין, כן זה לא התפקיד שלנו להיות אחראים על דואר ישראל, ובמידה ואנו ניגשים לסניף הדואר
שלנו לאיסוף ללא טופס אין אפשרות לאסוף חבילה.
אנו מצטערים שנגרם עוול ללקוח וכי החבילה התעכבה, אך זה לא היה בידינו לטפל במהירות במכשירו.
הלקוח מוזמן להגיע אלינו לחנות על מנת לתקן ולפתור את הבעיה שנוצרה לו במכשיר, אין אנו מתנערים מאחריות ואף הדבר הוכח לו בתקלה הראשונה שנוצרה במכשיר

מוצר:
פלאפון נוקיה X2 X2
תמונת משתמש
שם:
agev
תאריך:
03/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 18.6.12 רכשתי בחנות קינגפון מכשיר samsung galaxy y. המכשיר נמכר עם חוברת הוראות בגרמנית בלבד. יום למחרת כאשר נכנסתי במכשיר להודעות, ראיתי שקיימת הודעה בשפה הגרמנית שהתקבלה בתאריך 28.4.12. ההודעה הייתה שמורה בזכרון של המכשיר ולא בכרטיס sd (שאותו רכשתי בנפרד במועד מאוחר יותר).כמו כן נמצאה שיחה יוצאת מאותו התאריך (28.4.012). כלומר נעשה שימוש במכשיר לפני שהוא נמכר לי וזאת בניגוד להצהרה שהרשת מוכרת מכשירים חדשים בלבד.בתאריך 1.7.12 הגעתי לחנות והראתי את ההודעה הנ"ל למוכרים. אולם למרות שזה היה בתוך 14 יום ממועד הרכישה, סירבו המוכרים להחליף את המכשיר או לפצות אותי- בטענה שכבר השתשמתי במכשיר.
לסיכום - מומלץ להזהר מביצוע עסקה ברשת כיוון שלא ניתן לסמוך על הצהרות החנות - שאינם מוכרים מכשירים משומשים.
תגובת החנות:
למען האמת אנחנו די מתפלאים בנוגע לחוות דעת זו. הלקוח הודיע לאחר רכישה שבמכשיר יש הודעה בשפה הגרמנית וביקשנו ממנו לסור לחנות על מנת לבדוק את הנושא ובמידת הצורך להחליף את המכשיר.
כאשר הגיע יבגני לחנות הוא הראה לנו את ההודעה והמוכר הציע לו או מכשיר חדש או איפוס של המכשיר.
יבגני הודיע כי לא אכפת לו שיאפסו את המכשיר כלל ואף הודה לנו כשיצא מהחנות.
קורה שמכשיר מגיע מהספק לאחר שימוש, השימוש לא נעשה בקינגפון או בארץ. אין אנו בורחים מאחריות, להיפך!
האדון יבגני היה יכול להחליף את המכשיר ואף הוצע לו מכשיר חדש, כנראה הוא בחר להיות "קורבן" ולהתלונן על שירות לא יעיל, כאשר ההפך הוא הנכון!!! חבל שיש לקוחות שמעדיפים להתלונן ולשקר מאשר לקבל מכשירים חדשים.

מוצר:
SAMSUNG GALAXY Y GT-S5360
תמונת משתמש
שם:
דורון
תאריך:
03/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אתמול גלקסי w,
שני המוכרים בחנות נטולי תודעת שרות בסיסית שלא לדבר על אדיבות.
כששאלתי לגבי חוברת הפעלה בעיברית אמרו לי שיש רק באנגלית בקופסה(לא נכון כי אין).
היום כשהתקשרתי(תנסו את המספר של שרות הלקוחות המתנה אינסופית)לא טרחו להתנצל ואפילו די "נבחו"עלי(אז טעינו אז מה)לך תוריד מהאינטרנט.
עכשיו (אחרי שקראתי תגובות)אני יודע שאים המכשיר יתקלקל מחר בבוקר לא אטרח לפנות אליהם לגבי האחריות(חבל על העצבים).
הלקח נלמד.
תגובת החנות:
אנו מתנצלים על ההמתנה המרובה של הלקוח אך כפי שהוא ולקוחות רבים אחרים עודכנו,
נבצר מאיתנו לענות למרבית משיחות הטלפון עקב תקלה.
בנוגע לחוברת ההפעלה, הוסבר ללקוח שהמכשירים אינם מגיעים מיבואנים רשמיים בארץ ולכן החוברות מגיעות בשפה זרה,
במידה וירצה יוכל להוריד את החוברת מאתר היצרן באינטרנט.
לא "נבחו" על הלקוח וצר לנו כי הוא חושב "שכלבים" מוכרים לו מכשירים, התשובה שקיבל אינה הייתה מספקת עבורו ולכן חוות דעת זו עולה.בזאפ.
כמו כן במידה ולמכשיר אכן יגרם נזק הוא יותר ממוזמן להגיע לחנות. קינגפון משתדלת לתת את השירות המהיר והטוב ביותר ללקוחותיה במסגרת אחריות היצרן ולעיתים קרובות אף מעבר לה!
מוצר:
טלפון galaxy w
תמונת משתמש
שם:
רפי
תאריך:
27/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות על מנת לרכוש samsung GALAXY Y הבדיקה בזאפ הראתה שהמחיר של המוצר בחנות הוא 560 שקלים והוא כולל תמיכה בעברית .במקום נאמר לי שעל תמיכה בעברית
יש להוסיף 100 שקלים וכי זה מופיע באתר
-דבר שלא מצאתי באתר ,ונדרשתי לשלם
660 ש"ח בגין המכשיר עם תמיכה בעברית.(המכשיר תומך בלא מעט שפות ולא מכשיר מיוחד שמגיע רק עם עברית ).בנוסף רכשתי חבילת פרמיום בסך 99 שקלים
שלדבריהם כוללת כרטיס זיכרון של 2 ג'יגה
מגינים אחוריים ומגיני מסך כאשר בעצם על קופסת המכשיר רשום שהמכשיר מגיע עם זיכרון של 2 ג'יגה .

תגובת החנות:
כפי שמופיע באתרנו המכשיר מגיע עם תמיכה בעברית. תמיכה בעברית היא אינה עברית מלאה והדבר מצוין קריא ונהיר באתר!
ללקוח הובהר גם במעמד המכירה ההבדל בין עברית מלאה לתמיכה בעברית (תמיכה בעברית היא עברית חלקית)
הוצע ללקוח חבילת פרימיום במבצע כיוון שלא כל המכשירים מגיעים עם כרטיסי זיכרון, הלקוח יכול לבדוק בכל חנות
אחרת ולגלות כי חלק מהמכשירים אכן מגיעים עם כרטיסי זיכרון וחלק אינם (הכל תלוי מאיזו מדינה מגיעה אספקת המוצר)
הלקוח קיבל שירות יעיל, מהיר ואדיב. לא הוסתר מהלקוח דבר ולא נלקח דבר במרמה. אם הלקוח היה מבקש מכשיר עם תמיכה בעברית הוא היה
מקבל תמיכה בעברית אך לא עברית מלאה, לפי המחיר המצוין באתר.

מוצר:
GALAXY Y GT-S5360
תמונת משתמש
שם:
רהב ונמרוד
תאריך:
17/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קראתי המון ביקורות רעות מהזמן האחרון, ההתרשמות הכללית שלי היא סבירה +. עשו את עבודתם (יכולים להיות קצת יותר נחמדים ואדיבים, אבל אולי יש להם לחץ פשוט). הטלפון הגיע בזמן כולל חשבונית ותעודת אחריות מספרים סידוריים על הקופסה והטלפון תאמו זה לזה, הקופסה הגיע פתוחה אבל הכל נראה חדש לחלוטין. סך הכל לא בסדר. כמו כן עזרו לי בעניין התשלומים.
מוצר:
טלפון סלולארי nexus
תמונת משתמש
שם:
איתן
תאריך:
14/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 11.6 רכשתי דרך האינטרנט את המכשיר גלקסי S2. תהליך הרכישה היה קל ומהיר.

לאחר שלושה ימים של המתנה, התקשר אלי נציג של החנות ואמר לי שהמוצר חסר במלאי.
חבל שזה לא צוין באינטרנט כשרכשתי את המוצר, או לכל הפחות ביום שלאחר מכן.

ניסיתי להתקשר לחנות כדי לתאם הזמנה חדשה, ולאחר 5 דקות של המתנה - הקו נותק. התקשרתי שוב, והפעם הקו נותק אחרי 4 דקות. הצלחתי ממש לשמוע את טריקת הטלפון, גם בפעמים הבאות שהתקשרתי לחנות.
ניסיתי להשאיר הודעה קולית, והקו - איך לא - נותק.

התקשרתי גם לחנות עצמה, גם למוקד ההזמנות שלה, וגם לשירות הלקוחות - ובכל אחת מהשלוחות האלה הקו נותק לאחר כחמש דקות של המתנה.

אני שמח שהמוצר לא הגיע אלי, מכיוון שאם הייתי זקוק לשירות הלקוחות של החנות - לא הייתי מקבל אותו.
מוצר:
טלפון נייד S2
תמונת משתמש
שם:
מעין
תאריך:
05/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע תוך 14 יום בדיוק בדואר רגיל
המוצר היה משומש - סוללה שבורה ומסך שחוק קצת - המכשיר משומש ללא כל ספק.
בעת פניה לחנות לקח יומיים עד שענו לטלפון - ניסיתי עשרות פעמים.
סוכם עם המוכר - שמעון שהמוצר יוחזר והנושא יטופל שוייצרו איתי קשר מיד עם קבלת המוצר.
מזל ששלחתי את המכשיר בדואר רשום כך קיבלתי אסמכתא שאכן המכשיר נמסר חזרה לחנות.
בעת התקשרותי לחנות נתבקשתי לאתר את מספר מעקב החבילה למרות שציינתי במכתב מצורף בקשה ליצירת קשר בעת הגעתה.
החנות טרם יצרה איתי קשר וטרם הצלחתי לקבל מענה אנושי - הקו תפוס באופן קבוע.
לסיכום- כבר 10 שנים אני רוכש מוצרים באינטרנט וטרם נתקלתי בשירות גרוע כמו בחנות זו מומלץ להימנע.
מוצר:
טלפון סלולרי W995
תמונת משתמש
שם:
Slava
תאריך:
29/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בזמן קניית המוצר הכל היה טוב ויפה.אבל לאחר שלושה חודשים לפלפון הייתה תקלה טכנית.ליפני שבוע נסענו לחנות לתקן אותו בעזרת הקבלה וטופס הביטוח.החנות ניפתחה באיחור של כ-20 דקות וגם לאחר מכן לכך לי הרבה זמן לקבל שרות ,הם אמרו לי שהם יתקשרו מאוחר יותר ואמרו לי ללכת הביתה.אחרי שבוע שהייתי ללא פלאפון חלופי ניסיתי להיתקשר לבד אבל לא באמת ענו לי ,לא לשרות לכוחות לא למעבדה וגם לא לחנות עצמה.הייתה לי רק אפשרות אחת והיא לינסוע לשם לבד.
לאחר נסיע בפקקים וחיפושים ארוכים של חניה.ניכנסנו לחנות ואותו המוכר היה בקבלה.כאשר הוא שמע על המכשיר הוא טען שהייתי אמורה להגיע לאחר שעתיים ולא לחכות.רבע שעה של חיפושים בקופסאות שלמות של מכשירים שבורים או מתוקנים אך עדיין מחכים ל"שיחה" שהיו צריכים לקבל לאחר התיקון.המכשיר היה מתוקן והיינו בדרכנו לדלת היציאה אבל אז ניזכרנו שלא החזירו לנו את הקבלה ותופס האחריות.המוכר היה מבולבל ולא ידע לומר ליאיפה הוא השאיר את הקבלה שלי.אחרי כמה דקות של "חיפוש" הוא ביקש מהמוכר השני שיוציא לנו אחת חדשה הוא שאל מה היה התאריך המדוייק של הקניה ובלי בעיה אמרנו ,ואז המוכרים ניסו להסביר לנו שזה היה יום שבת ואין טפסים מיום זה .אחרי 20 דקות של של ויכוחים המוכר ניסה להסביר לנו שאנחנו לא שווים את הזמן שלו כי לא קנינו מכשיר יקר מספיק כדי שהואיתן לנו שרות סביר.אך לבסוף המוכרים הבינו שהם ניכנסו לחודש הלא נכון ושהם עשו את הבעיה בסיפור.אני רק רוצה לומר לכל המעוניינים ,הרכישה תיהי צבוע ומלאת חיוכיים אבל לאחר הקניה לא תקבלו את השרות שמגיע לכם כרוכשים בחנות שלהם. הם קראו לנו חוצפנים והשפילו אותנו בפני כל לקוחות החנות,תעשו לעצמכם טובה ותלכו לחנות אחרת !כי שרות זה לא מה שתקבלו שם!
מוצר:
פלאפון Y
תמונת משתמש
שם:
סניה
תאריך:
14/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר התקבל באיחור גדול עם תקלה חמורה!
אף הגרוע ביותר היה השירות.
הנציגים הפתיעו בחוצפתם בעוינותם ואי הסכמה להחזרת כספים בגין המוצר שהוחזר לחברה.
תגובת החנות:
המוצר הגיע בטווח הזמן שרשום באתר (עד 14 ימי עסקים), לא מעבר!
כמו כן הלקוח התקשר וטען לגבי תקלה מסויימת, נמסר ללקוח כי ברגע שנעשה שימוש במוצר אין אפשרות להחזרת כספים.
כמו כן הוצע ללקוח לשלוח את המכשיר אלינו להחלפה במכשיר אחר חדש!!!
הלקוח הנ"ל לא היה מעוניין באלטרנטיבה זו ורצה את כספו בחזרה למרות שעל פי חוק לא מגיע לו החזר כספי מלא.
קינגפון נותנת השירות המתבקש ללקוח כולל החלפת המכשיר במכשיר חדש, למרות השימוש שנעשה בו, ואינה בורחת או מתנערת מאחריות!

מוצר:
טלפון סלולרי Nokia 6230i
תמונת משתמש
שם:
Boris
תאריך:
04/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרגשה כמו בשוק.
התקשרתי לבדוק אם המכשיר זמין במלאי. אמרו שכן.
הגעתי לחנות כעבור חצי שעה - מתברר שיש רק מכשיר עם עברית, ובמחיר גבוה יותר מהמחיר שפורסם בזאפ.
המכשיר שהובא לידי - באריזה פתוחה. לא פתחו אותה מולי. כך גם הבטריה וגם כרטיס שהושחל לתוכו (2GB).
הייתי צריך להזכיר שגם מגיע איתו כרטיס זיכרון 8GB, כמו שפורסם בזאפ. לא טרחו ליידע לבד, אבל לא התכחשו. הביאו כרטיס 8GB, ללא אריזה והכניסו אותו למכשיר. לא ברור לי של מי הכרטיס והאם הוא חדש.

לא ברור לי מה עבר על הטלפון לפני, אבל למראית עין הוא נראה חדש. ייתכן כי הוא מתוקן והעטיפה החיצונית חדשה.

המכשיר הובא ללא חוברת הוראות בעברית/אנגלית (רק גרמנית). שאר האביזרים היו באריזתם המקורית (כיסוי אחורי, אזניות, מטען וכבל מידע).

טענו שלא ניתן לרדת במחיר המכשיר עם העברית, אבל טענו ש"אפוצה".
לאחר מכן, התעלמו ממני ולבקשות שלי לדבר אם אחד מ-3 הנציגים, למרות שהחנות הייתה ריקה (דיברו בינהם, ולא בנושא הנחה).לאחר מכן "התפנו אלי", והסכימו לרדת במחיר. בסופו של דבר שילמתי מחיר גבוה יותר מהמוצהר בזאפ, ב-50 ש"ח.

באתר לא מצוין שהמכשיר ללא עברית. לא מצוין גם כמה עולה תוספת עברית. אי לכך, לקונה פשוט כמוני - לא נותר אלא ליפול בפח. קניתי במחיר הגבוה מהמחיר שפורסם בזאפ.
המוכרים ממולחים ויודעים את עבודתם.

לא ממליץ לרכוש שם, שכן לא ניתן לדעת בוודאות האם המכשיר הנמכר חדש. השירות גרוע, ויש הרגשה של שוק ושרוצים להפיל בפח. אני שוקל לבצע החזרת המכשיר עקב סיבה זו.

באשר לתלונות החנות: 8 ג'יגה זו לא מתנה. זהו אחד התנאים בעסקה. במחיר המוצר מקבלים מכשיר וכרטיס זיכרון. לכן בחרתי לבצע העסקה אצלם ולא בחנות מתחרה. מצופה שהמוצרים יגיעו באריזתם סגורים. גם כאשר הם עוברים התקנה של עברית בחנות עצמה. בשוק - המוצרים נמכרים ללא אריזתם המקורית. לטעמי הדבר מראה על רמת השירות בחנות.

אם היה דיון של העובד עם מנהל החנות על הנחה, הוא כנראה היה דיון אילמים. שכן לא נאמרה אף מילה. אותו מוכר הציע מאוחר יותר לרדת במחיר, בתמורה שאקנה את המכשיר עם העברית, לאחר שנחה דעתו עליו ורצה למכור את המכשיר בכל זאת.

לסיכום, פרטים יבשים:
* ללא חוברת הוראות בעברית, בניגוד לצו הגנת הצרכן (תוספת שלישית - סימון טובין).
*בשיחת טלפון - יש במלאי. בחנות - אין. יש מכשיר אחר יקר יותר, שמחירו לא צוין בזאפ ולא באתר שלהם.
* המכשיר הובא פתוח. לא יודע לומר בוודאות אם חדש. כמו גם הבטריה והכרטיס שהגיע איתו בעסקה - 8 ג'יגה. שאר האביזרים - באריזתם המקורית.

לשיקול דעתכם.
תגובת החנות:
בהמשך לדבריו של בוריס, לא ניכנס לויכוח היות ולא יועיל הדבר בכלום, אך המכשיר מגיע עם כרטיס זיכרון 2GB בערכה המקורית.
כמו כן שוב נציין שהמכשירים נפתחים על מנת להתקין עברית ולבדוק אם המכשיר פתוח, מיותר לציין שאנו לא חברת סלולר ואין לנו את המשאבים לאטום שנית את המכשיר כפי שחברות הענק עושות לאחר התקנה.
בנוסף לכך, אם האדון חשש כל כך שמא המכשיר לא חדש וחש מרומה כל כך ע"י נציגי החנות מדוע ביצע את הרכישה בסופו של דבר?!
ואם המכשיר אינו תקול והוא שמיש בידי המתלונן (כיוון שהוא חדש) הרי חוו"ד זו הינה סתם ניסיון מר להטעות את לקוחות
קינג פון תקשורת.
לקוח המרגיש מרומה יצא מהחנות או יחזיר את המכשיר שרכש במידה והוא משומש או תקול, דבר זה לא קרה במקרה זה
לכן ככל הנראה שאין אמת בדבריו!

מוצר:
טלפון סלולרי Defy Plus
תמונת משתמש
שם:
Jaakov
תאריך:
30/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כבר מספר מכשירים מהחנות הזו, בשלב הקניה אין בעיה - המוצר הגיע יחסית מהר.
על אחריות אין מה לדבר - תקשורת עם המחשב לא עבדה מהיום הראשון (לא ניסיתי לתקן ישר), כאשר המכשיר נתקע (לא נזק פיזי) אחרי פחות מחצי שנה האחריות לא כובדה על סמך ההזמנה - צריכים לספק תעודת אחריות שלא הגיע עם המוצר.
כמובן שהתיקון רק בחנות ברמת גן.

אותי חייבו במחיר מלא עבור התיקון אפילו לא היו מוכנים לדבר על אחריות או לפחות הפחתה בתשלום.
מוצר:
SmartPhone Galaxy Mini
תמונת משתמש
שם:
איליה
תאריך:
17/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר NOKIA X6 ביולי של שנה שעברה. לא זוכר את כל הפרטים, אבל מה שבטוח זה זה שהייתי צריך להיתקשר לחברה (ולחכות המון עד שיענו) כדי שבאמת ישלחו את המוצר. המוצר יגיה אחרי שבועיים וקצת וזה רק בגלל שהתקשרתי עחיהם אחרי שבוע וחצי.
לא הייתי כותב את חוות דעת הזאת, אם המסך של המכשיר לא היה מתקלקל. התברר שהמכשיר מיבא לא ע"י ירוקום ולכן התיקון הוא רק בחנות, רק שהמסך הוא בככל לא באחריות!
איך אפשר למכור מכשירי טאצ' בלי אחריות?
הדבר הנוראי הוא זה שאחרי שהודיעו לי על אי קים אחריות על המסך, ניתקו את השיחה ולא ענו לי אחרי שניסיתי להתקשר שוב.
תגובת החנות:
אין אחריות בשום חנות על מסכים, בעיקר לא אחרי שנה שמסך נשבר!!! הדבר נכון גם לגבי חברות הסלולר ויבואני המכשירים- בעיקר לא במקרה שהמסך שבור (לא התקלקל- נשבר!)
מעבר לכך גם אתם מודעים לכך שהשוק הפרטי מייבא מכשירים באופן פרללי. אף אחד לא הבטיח ללקוח מוצר של יורוקום, מעולם לא פורסם
שהאחריות הינה של יורוקום, כך שהסקות הלקוח בנוגע למתן האחריות אינן נוגעות לקינגפון כלל!
האחריות למוצר ניתנת בחברה עצמה כפי שמופיע בתעודת האחריות, שאותה אם הלקוח היה טורח לקרוא, הוא היה מבין כי האחריות היא בחברת קינגפון
ואם הוא שבר את המסך הוא ישלם על תיקון!

מוצר:
טלפון סלולרי X6
תמונת משתמש
שם:
רוברט
תאריך:
09/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני כשנה בחנות זו טלפון נוקייה 6300. כשקניתי לא נמצאה הקופסא שלו, אך נאמר לי שהטלפון הוא חדש, פשוט היה בתצוגה ולא מוצאים את הקופסא. לקחתי את הטלפון, אך כשהתחלתי להגדיר אותו לפי צרכי גיליתי שיש כבר שם לטלפון, וכנראה שחברת נוקייה לא תקרא לטלפון שלה MOSHE_11.
הגעתי לחנות להחליף, נתנו לי מכשיר נוסף, שלכאורה לא היה בשימוש, אך גם הטלפון הזה היה משומש, לא שמעו טוב, היה מתחבא בעצמו.
כשהתקשרתי לבעל החנות הוא טען בכל תוקף שהטלפון שקיבלתי הוא חדש ושפשוט יש תקלה... אני בכל אופן ויתרתי על הטלפון וחזרתי להשתמש בטלפון הישן שלי...

לא ממליץ לקנות בחנות זו!!!
מוצר:
טלפון נייד 6300
תמונת משתמש
שם:
sidney68
תאריך:
21/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי סלולרי בזול באתר והזמנתי. בזמן הביצוע המוצר היה במלאי. על מנת לסדר המשך טיפול נדרש שיחה עם שירות לקוחות. הם עובדים מ 11 - 15:00 א-ה. הם התקשרו אלי פעם אחת אך לא יכולתי לענות באותו רגע ולכןנאלצתי לחכות עוד יום. בסוף תפסתי אותם ונאמר לי שהמוצר לא במלאי. העסקה בוטלה. מוקדנים חוצפנים ולא מתאמצים לעזור. קניתי בכיף מחנות אחרת.
תגובת החנות:
עם כל הכבוד ללקוח שניסה לבצע הזמנה וכפי שכתוב בתקנון האתר, על מנת לממש הזמנה יש ליצור קשר עם הלקוח.
שעות הפעילות כתובות באתר, במידה ובוצע ניסיון ליצירת קשר והלקוח לא ענה אנו ממשיכים להזמנה הבאה וחוזרים אליה
לאחר מכן. במקרה זה ניסו ליצור קשר עם הלקוח מספר פעמים כדי לעדכן אותו שאין המכשיר זמין במלאי אך לא היה מענה.
הלקוח טרח לציין כי הוצע לו מכשיר אחר?! שהוצע לו להמתין מספר ימים עד שיגיע המכשיר אותו בחר?!
החוות דעת אינה מציינת כלל את השירות האדיב שהלקוח קיבל.

מוצר:
טלפון סלולרי
תמונת משתמש
שם:
Yaniv
תאריך:
20/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחצי שנה רכשתי בחנות באיסוף עצמי מכשיר גלקסי אס 2 במחיר הוגן בעיסקת 18 תשלומים בקרדיט (לא נתנו לי לחלק לתשלומים רגילים) והכל היה בסדר גמור מלבד שקיבלתי מטען לא מקורי של סמסונג שלא מתאים 100% - מה שלא שינה לי כל כך כי המטען הישן של הנוקיה שלי התאים יותר טוב...
עכשיו לעיניינו העדכיים - כרגע אני מעוניין לשדרג את התוכנה אך כשאני מנסה לעשות זאת במחשב דרך התוכנה המקורית מסמסונג נאמר לי שיש תקלה שלא ניתן לעדכן את המכשיר ולכן עלי לפנות לחנות שממנה קניתי אותו. לצערי כבר מעל לשבוע לא הצלחתי להשיג את המעבדה בקינג פון והופנתי לשירות לקוחות המחפיר שלהם שבדר"כ פשוט שם אותי על המתנה (קו פתוח) ושוכחים ממני כאילו שלא הייתי שם מעולם!!! מאוד מביש ולא ענייני! חוץ מזה יש לי במכשיר קליטה לא טובה בזמן האחרון של הGPS והWIFI אך לעצרי אין לי עם מי לדבר. ממליץ בחום להימנע מרכישה בחנות זאת מאחר שהחבר'ה לא יודעים לתת שרות - אפילו אם ניתן במסגרת אחריות היצרן.
מוצר:
טלפון סלולארי Galaxy s2 i9100
תמונת משתמש
שם:
תום
תאריך:
17/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רכשתי בחנות הזאת סמארטפון מדגם HTC Sensation.
ומאז הרכישה רק צרות היה לי עם החנות הזאת.

קודם כל, הפלאפון אמור לבוא עם כרטיס MicroSD של 8GB בתוך הקופסה שלו!!ככה כתוב באתר הרשמי של HTC.
אבל לבעלי החנות יש כוונות אחרות והם הוציאו את הכרטיס המובטח מהקופסה ומכרו לי את הפלאפון בלעדיו. גניבה לא?
זאת לא הפעם הראשונה שהם עושים את זה וזאת גם לא טעות אנוש, חברים שלי שקנו בחנות הזאת דיווחו על עוד רמאיות בסגנון הזה.

לאחר כמה חודשים של שימוש במכשיר, הספיקרים בפלאפון חדלו מלעבוד. כמובן שלקחתי אותו לקינג פון לראות מה אפשר לעשות, הם בדקו ואמרו לי שהבעיה נוצרה מקורוזיה ושזה לא מכוסה באחריות. סבבה הבלגתי. השארתי את המכשיר בכל זאת לתיקון שיעלה כמה שיעלה. המכשיר ישב במשך יותר מחודש אצלם, כשהם כל הזמן טוענים שאין להם את החלק הנחוץ וצריך לחכות עוד.
לבסוף התייאשתי וביקשתי להחזיר לי את המכשיר כמו שהו. דיי נמאס.
וכאילו שכל הבלגן הזה לא מספיק, הם גם מחקו לי את כל הזכרונות וכל הדברים שהיו לי על המכשיר. למה? ככה. מה הקשר בין הרמקולים לכל המידע והקבצים שלי מי יודע. חשוב לציין שאני לא גר בסביבה בכלל מה שעשה את כל העסק הזה מרגיז עוד יותר.

לסיכום אני מוכרח להזהיר אתכם מלהתקרב לחנות הזאת. רמאויות וחוסר מקצועיות. תמצאו חנות אחרת, עדיף לבזבז עוד כמה שקלים בשביל חנות מקצועית וישרה מאשר לשלם זול יותר ולהסתבך עם אלה.
מוצר:
סמארטפון Sensation
תמונת משתמש
שם:
אלכס
תאריך:
15/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סמארטפון HTC Sensation ביוני 2011. קבלתי שרות מהיר ומחיר טוב.

לפני מס' חודשים נאלצתי להפעיל את האחריות, בגלל הבעיה ברכיב של WIFI של המכשיר.

חייב לציין את העבודה הטובה של מעבדה שלהם: פשוט מתקנים באחריות בלי לשאול שאלות המיותרות!
מי שרוצה לקנות מכשיר ולהיות עם שקט נפשי לגבי האחריות, אני ממליץ לקנות בקינג פון!
תודה רבה.
מוצר:
סמארטפון Sensation
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply