דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון וירטואלי (יבנה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אלפה שופס ניהול אתרים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2000
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בGetIT ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
1050
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
619
16
415
נמצאו 1050 חוות דעת גולשים על GetIT
תמונת משתמש
שם:
אלעד
תאריך:
26/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המזרן אצלי כשבועיים. אודה, נפלתי ברשת של המחיר הנמוך. המזרן עלה 379 + 20 ש"ח דמי טיפול (שלא ברור מדוע התווספו) ומשלוח בסך 99 = סה"כ 498 בחמישה תשלומים. עסקה טובה לכל הדעות. (חשבתי שדפקתי את המערכת)
ואז הגיע המזרן.
מזרן אורטופדי עאלק. תנסו מזרן פקירים הודי או מזרן כפרת עוונות.
אין שכבת בידוד, הקפיצים בולטים. המזרן הזה הוא פדי. (עשוי מפדים)
שמתי מזרן נוסף, רק כדי שאוכל לישון עליו.
לו רק לא הייתי מוריד את הניילונים, הייתי מטיס להם אותו בחזרה במהירות האור.
שומר נפשו - ירחק...
אסיים בתודה - תודה על הלקח שיש מוצרים שלא קונים באינטרנט - וזה כבר שווה הרבה יותר מ500 ש"ח...(:
מוצר:
מזרן קפיצים זוגי 190*140
תמונת משתמש
שם:
Rose
תאריך:
25/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יומיים לאחר ההזמנה התקשרה נציגת מכירות לבן זוגי ורצתה "לשדרג" לו את ההזמנה. הבטיחה דגם טוב יותר והאריכה את האחריות בשנתיים, הוא הסכים, לאחר השוואה בין הדגמים גילינו שהדגם שהיא מכרה לו בתוספת 250 ש"ח (אחרי התמקחות) הוא דגם אמנם חדש יותר אך פחות איכותי מהדגם אשר אני בחרתי לראשונה. התקשרתי 4 פעמים בכדי לוודא שהם מחזירים את ההזמנה הקודמת והבטיחו לי שהכל בסדר ויגיע הדגם המקורי, המשלוח הגיע בזמן, אך הדגם הלא נכון, התקשרתי אליהם מספר פעמים ובכל פעם מבטיחים שיחזרו אלי, ומסתבר שאין כבר את הדגם במלאי בכלל.
לדעתי הדגם שבחרתי לא היה קיים במלאי מההתחלה והנציגה החליטה להחליף לנו לדגם שאכן קיים במלאי ועוד לקחה לנו על זה תוספת תשלום (!!!)
אני עשיתי טעות שלא הקשבתי לכל התגובות שיש על החנות הזאת, אל תעשו את הטעות שאני עשיתי..
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוחה והסברנו לה שלפנים משורת הדין היא קיבלה דגם חדש ומתקדם יותר ללא תוספת מחיר , לאחר שהסברנו לה הלקוחה הבינה את הדברים ויצאה מרוצה מאד
מוצר:
טלוויזיה 40PS20
תמונת משתמש
שם:
Momorambo
תאריך:
23/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה ב17/1/2013 עד היום לא הגיע המוצר כמעט חצי שנה עברה מאז ואין ספור טלפונים ללא מענה ענייני המוצר לא סופק והזיכוי שהובטח על ידם לא בוצע בטענה שהעניין בבדיקה ועדיין לא קיבלנו תשובה מסתבר שהאתר הזה מהניסיון שלי בקניות באינטרנט ויש לי המון ניסיון מאחר וכמעט כל הבית שלי מהזמנות באינטרנט מסתבר שזה האתר הגרוע ביותר שיכול לטרטר אתכם חודשים ללא מוצר וללא זיכוי בסיפורים שהעניין בבדיקה הפתרון לאתר הזה זה רק בית משפט לכן זהירות לא חסר אתרים איכותיים ואמינים לא ממליץ לאף אחד ליפול איתם
תגובת החנות:
הלקוח ביצע את ההזמנה בתאריך 17/1/2013 ומיד המוצר נשלח אליו , הלקוח פנה אלינו רק לאחר כ4 חודשים בטענה שלא קיבל את המוצר ומבדיקה שביצענו עולה כי הוא בכלל לא ניגש למשוךאת החבילה מסניף הדואר למרות שנשלחה אליו הודעה שהחבילה ממתינה עבורו בסניף הדואר , ביקשנו מהדואר להחזיר את המוצר למחסנים ומייד ברגע שהמוצר חזר למחסנים של הספק ההזמנה בוטלה והלקוח כבר קיבל את הזיכוי.
מוצר:
סולם סולם 3 שלבים
תמונת משתמש
שם:
yraz
תאריך:
17/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תנור במוצאי שבת שעה 11 בלילה.למחרת בשעה 7 בבוקר שיניתי את דעתי וניסיתי לבטל את ההזמנה בשרות לקוחות דרך האתר לא נענתי שלחתי 4 פניות ובפנייה טלפונית עונים רק משעה 9:30 והמתנה של כשעה קיבלתי את התשובה הבאה הזמנתך טרם נקלטה ולכן לא ניתן לבטלה כעת . רק מחר ההזמנה תיקלט תבוטל ותשלם דמי ביטול 100 שח.
שעה לאחר מכן קיבלתי SMS מכרטיס האשראי על חיוב העיסקה ורק למחרת אחרי טלפונים ישירות לספק שקיבלתי מחברת האשראי הצלחתי לבטל.
מסקנה גם אם התחרטת אחרי דקה לא ניתן לבטל ללא קנס ומריטת עצבים של שעות המתנה טלפונית
השרות הטלפוני גרוע זמן המתנה ממושך וחבל על הבריאות שלנו !!!!
תגובת החנות:
לחוות הדעת לא מצורפת מס' הזמנה או פרטים מזהים ולכן אנו לא יכולים להתייחס באופן פרטני ו\או לאמת את המקרה.

באופן כללי, מדובר על מקרה שמבטא התנהלות תקינה לחלוטין.
בכל הזמנה שנעשית ישנן הוצאות תפעול, גם אם ההזמנה לא יוצאת לפועל בסופו של דבר, ועל כן נקבעו בחוק דמי ביטול כפי שנקבעו. החיוב הוחזר תוך 24 שעות כפי שמציין הלקוח.

הציון שניתן מטעה וניתן מטעמים לא ברורים אשר אינם משקפים דבר שאינו תקין.








מוצר:
תנור אפייה בנוי 451
תמונת משתמש
שם:
Radmila
תאריך:
15/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני כמעט חודשיים טלפון סלולרי דגם LG L7 מופיע בהזמנה 14 ימי עסקים,אני מתקשרת אליהם כל יומיים ואומרים:" אנחנו נבדוק ונחזור אלייך" ולא חוזרים, השארתי המון הודעות...עד שבסוף מנהלת שירות הלקוחות בשם צילה הבטיחה לי שתטפל בזה ושלחה שליח עד הבית אבל עם מכשיר סלולרי דגם LG E400 (המכשיר הזה הרבה יותר זול מהמכשיר שאני הזמנתי) אני כמובן לא לקחתי את המכשיר מהשליח, התקשרתי אליהם ובקשתי את כספי בחזרה ופשוט אין עם מי לדבר,השירות הלקוחות ממש גרוע ....רק כאב ראש ועגמת נפש קבלתי מהם ועדיין לא קבלתי את כספי......
תגובת החנות:
שלום רב,

שוחחנו עם הלקוחה הנ"ל.
הלקוחה עודכנה שהזמנתה בוטלה ואת הזיכוי היא תוכל לראות במועד חיוב הבא
בכרטיס שממנו בוצע החיוב.

אבקש לסגור את הפניה.

בברכה,

שרות אל - כל
מוצר:
מכשיר סלולרי L7
תמונת משתמש
שם:
guy
תאריך:
12/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכונה הוזמנה ב-19.5.
לאחר שכברו 14 יום יצרתי קשר עם שרות הלקוחות ב-5.6 - הבטיחו לחזור, אז הבטיחו.
התקשרתי שוב ב-6.6 - הבטיחו שיבדקו ושוב לא חזרו.
כרגיל שוב יצרתי שוב ב-9.6 - הבטיחו שידברו עם הספק (הם כמובן טוענים שזאת אשמת הספק, כאילו קניתי ממנו ) . רק ב-10.6 יצרו קשר והבטיחו שהמוצר יסופק בין 9 ל-15 (אנשים הרי לא עובדים, הם עסוקים כל היום בלחכות לשליחים) , אז חיכיתי. ב-14:50 ניסתי ליצור קשר עם המספר של המוביל, אבל הם כבר סגורים (אלא מה), בכל מקרה המשכתי לחכות, רק ב-17:00 הגיע המוצר.
אם אתם חושבים שכאן זה נגמר אתם טועים. המוצר הגיע בכיתוב פולני (כן אמיתי לגמרי) וכמובן עם חוברת הוראות בפולנית, עכשיו תנסו להפעיל את המכונה.
עצה לכל הרוכשים: תברחו, חבל לכם על הכסף, העצבים וההמתנה. תשקיעו עוד 200 שקל ותהנו מהרכישה.
מוצר:
מכונת כביסה EWF-10475
תמונת משתמש
שם:
gil
תאריך:
05/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזהרו חיכיתי 3 שבועות למוצר , ואחרי שניסתי להשיג אותם כמה ימים הם טענו שהמוצר אזל מהמלאי , אחרי 3 שבועות הם נזכרו , בקצור אל תרכשו מוצרים אין שירות לקוחות ואין עם מי לדבר , מחובתי להזהיר אותכם מפנהם
תגובת החנות:
שלום רב,

שוחחנו עם הלקוח הנ"ל והתנצלנו בפניו על האי נעימות .
הצענו ללקוח מוצריים חלופיים במחירים מוזלים ואף פיצינו את הלקוח בקופון לקניה חוזרת באתר.
פניית הלקוח טופלה.

בברכה,

צוות גיט איט.
מוצר:
ipad 4 32g
תמונת משתמש
שם:
Sagi
תאריך:
04/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איזה שירות מזעזע קיבלתי.
מעולם לא קיבלתי שירות כל כך גרוע.
צעקו עליי עכשיו בטלפון, קינו אותי שקרן ובסוף ניתקו לי את הטלפון בפרצוף.
אני יודע שהחכם עיניו בראשו, וראיתי כל כך הרבה תלונות על GetIT בזאפ והחלטתי שלי זה לא יקרה. טעות! זה קרה. אני מצטער על הרגע שהחלטתי ששווה לחסוך 18 שקלים. לא יאומן!! 18 שקלים!! מה עבר לי בראש ?!? נכנסתי למיטה חולה בשביל כל כך מעט כסף. אני יודע שלעולם לא אקנה מGetIT זה בטוח.
היו חכמים ואל תתקרבו אליהם.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח התנצלנו וטיפלנו בפנייתו לשביעות רצונו המלאה . הלקוח ביקש להחזיר מוצר מבלי להיות מחוייב בדמי ביטול ולפנים משורת הדין נעננו לבקשתו וטיפלנו בכל תלונותיו.
מוצר:
טלויזיה THL32X50M LED
תמונת משתמש
שם:
אולפן אור
תאריך:
04/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מהם מייל לגבי מבצע על מאוורר מגדל ב-149 ש"ח. התקשרתי להזמין 2 יחידות. ענה לי גבר חצוף, חסר סבלנות בטון מתנשא ומעצבן ואמר לי שהוא יצטרך לחייב אותי פעמיים על המשלוח. כששאלתי למה אם שני המוצרים מגיעים לאותו מקום. הוא ענה לי: את לא מקשיבה למה שאני אומר לך? ככה זה. תחשבי עם עצמך אם שווה לך.
ממש לא היה עם מי לדבר. שירות על הפנים. מעדיפה לשלם קצת יותר ולקבל שירות טוב יותר. ואם ככה הם מתייחסים ללקוחות שעוד לא קנו, השירות ללקוחות שכבר שילמו בטח אפילו גרוע יותר!!! לא שווה את העצבים!
תגובת החנות:
אנו מופתעים לשמוע את פרטי המקרה , חשוב לנו לציין שהתנהגות זאת אינה מקובלת בחברתינו ואינה מאפיינת אותנו , נשמח אם הלקוח ייצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו על מנת שנוכל לבדוק הקלטת השיחה וטענותיו לגבי התייחסות הנציג , ישנם מוצרים שבהזמנה כפולה משלמים משלוח כפול מכיוון שחברת המשלוחים אינה גובה לפי הכתובת אלא לפי כמות משלוחים , משקל , גודל , ביטוח וכו...
מוצר:
מאוורר מגדל מתקדם GRT450
תמונת משתמש
שם:
Sun
תאריך:
26/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה איכותית, מחיר מצויין
תודה רבה על השירות המהיר,
למרות שלא השתמשתי במוצר בכלל :) עדיין מרוצה מהשירות.

תודה רבה, המחירים מאוד נמוכים
מוצר:
ד"ר גב SBM-100
תמונת משתמש
שם:
charli
תאריך:
26/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היזהרו מהם, רכשתי ולא קיבלתי מוצר, ואין עם מי לדבר...הם אפילו לא חוזרים לתלונות ולא עונים לפניות שלי ממש מתסכל
מוצר:
טלוויזיה LED 42 תומך FULL HD LG LE4500
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
23/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התחייבו ל-7 ימי עסקים בפועל התקבל אחרי כמעט חודש. לא ניתן להשיגם בטלפון.
שירות לקוחות גרוע בצורה מטורפת, בכל פניה שלי במייל אמרו שיחזרו אלי וכמובן שלא חזרו בכלל. אחרי שבועיים התייאשתי וביקשתי לבטל, כתבו לי שיחזור אליי נציג בכיר- עד היום אני ממתין לו. עד שהצלחתי להשיג אותם- אמרו לי שכבר יצאה אלי ההזמנה, כמה שעות אחר כך קיבלתי הודעה לנייד שהמוצר נשלח אליי וכתבו לי את מספר המשלוח. התקשרתי לומר להם שזאת חוצפה ואמרו לי שלא צריך לדאוג, כשיגיע אלי פתק על דואר רשום, פשוט שלא אגש לקחת אותו ואז הוא יחזור לשולח וכך יזכו אותי בכרטיס האשראי. בקיצור עשו לי תרגיל- הגיע שליח אליי הביתה דפק בדלת וביתי הקטנה בת 9 פתחה את הדלת ובאלגנטיות השליח אמר לה שאבא שלה הזמין מדפסת, הוא השאיר את המדפסת והלך (אף אדם מבוגר לא היה בבית באותה העת). כמובן שאבקש מהחצופים להגיע שוב ולקחת את המדפסת שלהם בחזרה.
בקיצור- חבל על זמנכם היקר, על הטרחה ועוגמת הנפש.
מוצר:
מדפסת X2670
תמונת משתמש
שם:
טובי
תאריך:
19/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזול עולה ביוקר , זה התיאור הטוב ביותר לחנות הזאת , עשו טוב והימנעו מרכישות שם , לצערי הזמנתי אצלם בעבר אך בטוח לא אחזור על הטעות בעתיד , נסו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלהם לפני שתזמינו משהו ותבינו על מה אני מדבר , שירות זוועתי , שבועות עד לאספקה , חוסר התחשבות וזלזול בלקוחות ובאינטליגנציה שלהם .
מוצר:
טלויזיה DN32FL
תמונת משתמש
שם:
ry
תאריך:
29/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלויזיה של סמסונג. הזמנה קלה.
לאחר יום התקשרו להציע לי "שדרוג" וסירבתי.
אחרי אינספור שיחות טלפון, וחודש וחצי (באתר כתוב 14 ימי עסקים), הגיע דגם שונה מזה שהזמנתי.
מאד קשה להשיג את שירות הלקוחות הלא אדיב.
התקשרתי לבטל ולבקש שיבואו לקחת את הטלויזיה ואמרו שיחזרו אלי.
למחרת משלא חזרו אלי, התקשרתי שוב ואמרו לי שכן שדרגתי (לא היה ולא נברא) ושיחזרו אלי בקשר לביטול.
לא מומלץ.
מוצר:
טלויזיה 46C5100
תמונת משתמש
שם:
אופניים גטאיט
תאריך:
18/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצענו רכישה באתר GETIT לפני יותר מחודש, המוצר עדיין לא הגיע!
עשרות נסיונות להשיג את שירות הלקוחות וברוב המקרים אין מענה ומופנים לשרות הודעות (הושארו אין סוף הודעות הם אף פעם לא חוזרים)
ואם יש מענה בשרות לקוחות מקבלים תשובות לא ברורות ומעורפלות לגבי סטטוס ההזמנה, הבטחות שיחזרו אלינו עם תשובה וזה לא קרה!!
בסופו של דבר ביטלנו את ההזמנה דרך חברת האשראי
וכרגע מחכים לזיכוי על התשלום שירד.
להימנע מהזמנה מחנות זאת!!
אגב, איתרנו עוד לקוחות עם סיפור דומה שלנו - האתר לא מומלץ בלשון המעטה!
מוצר:
אופניים חשמליים מתקפלים SB10
תמונת משתמש
שם:
טלי
תאריך:
17/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בזמן ההזמנה הם נחמדים מאוד! המוצר לא הגיע, רק אחרי טלפונים רבים! כשכבר הגיע
לא צורף חשבונית מאז חודש וחצי אני מתקשרת לפחות פעמיים בשבוע...כן נשלח במייל...כן נשלח במייל...ולא מגיע! בקיצור אין עם מי לדבר! אני צריכה את החשבונית ע"מ לרכוש המחיר מוזל מטחנת בשר כפי שהובטח בזמן הרכישה! לא ממליצה לרכוש דרכם! מבחינתי זו הפעם האחרונה!
מוצר:
מיקסר אימקס
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
11/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר הוזמן ב-26-2, כאשר התחייבו ל-14 ימי עסקים בפועל.
ב-13/3 התקשרו להציע לי "לשדרג" את המוצר לדגם מדגם יותר, הסכמתי.
מאז המוצר בושש מלהגיע, בפנייתי אליהם נאמר לי כי לא תמו ימי העסקים לאספקת מוצר או לחליפין שהם אינם תופסים אותי טלפונית (למרות מספר הטלפון המעודכן במערכת) לא יאמן שחסרה כזאת מספקת שירות.
רק ראו את כמות חוות הדעת השליליות ע"מ להתרשם שאתם לא עושים עוסקים.

בצער רב לאחר שהמוצר לא הגיע, ולאור התשובות הלקוניות והמתחמקות פניתי לחברת האשראי ע"מ לקבל תשובות.
מוצר:
טלו INF4000
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
08/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר שפורסם עם זמן אספקה של 7 ימי עסקים. באישור ההזמנה שקיבלתי מגט-איט הופיע כיתוב ברור מאוד "זמן אספקה: 7 ימי עסקים".
אחרי שבועיים כאשר המדפסת לא הגיעה, יצרתי קשר דרך האתר (כי בטלפון הם פשוט לא עונים), וביקשתי לבדוק מה עם ההזמנה שלי.
ואז סיפרו לי שם שהספק הזה (כי גט איט הם זירת מכירה להרבה ספקים) מספק תוך 28 ימי עסקים, ולא 7. אולי כדאי שגט איט והספק יסתכלו מה מוכרים אחרים מציעים (בין 3 ל-14 ימי עסקים).
כשכתבתי להם שהם פרסמו 7 י"ע, הם ענו לי שככה הספק עובד.
כמובן ביטלתי את ההזמנה.
מוצר:
מדפסת MG2150
תמונת משתמש
שם:
אלון
תאריך:
08/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איסוף עצמי לא ברור בזמן ההזמנה. שירות לקוחות עובד שעות קצרות.
הם בנצרת וביבנה ובירושלים ובלאגן.
בסופו של דבר הקניה היתה זולה והגיע בזמן אבל הוציאו את המיץ בדרך. עשרות טלפונים ומיילים כדי לברר או לוודא שאכן ההזמנה סגורה ותגיע.
מוצר:
מכונת תספורת QC5340
תמונת משתמש
שם:
גבי
תאריך:
30/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אכזבה אכזבה. ובכן גט איט הפעם הגזמתם!!!
רכשתי את המוצר מכשיר להסרת שיער בתאריך 27.1.13 כן ינואר
היום 30.3.13 המכשיר עדיין לא הגיע. ניסיתי להזכיר להם בנימוס מספר פעמים שהמוצר טרם הגיע אך שירות הלקוחות פוער פה וכמעט ואומרים לי "מה אתה רוצה שנעשה, לא אני המשווק"
חברה תתעוררו. זה לא שירות.
מוצר:
I-light מכשיר להסרת שיער דגם: IPL4500
תמונת משתמש
שם:
Yaniv
תאריך:
24/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח התעכב וכל הזמן לא היה מענה של שום איש שרות רק אזור טלפוני שטענו שנציג שרות יחזור אליי ולא חזר.
אחרי שיחות חוזרות ונישנות שכיבלתי את המספר של הספק שאחרי מענה ממנו הטלויזיה הגיע אלי במצב לא תקין חזר אותו מקרה של חוסר מענה ושרות לקוי .
וכל מענה שקיבלתי כולל רק את צמד המילים נחזור אלייך.
מוצר:
טלווזיה 2512
תמונת משתמש
שם:
יחזקאל
תאריך:
13/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את השואב אבק ב 4/3/2013
באתר כתוב שיקח 3 ימי עבודה
טרם קבלתי את המוצר
שרות לקוחות לא עונים למיילים או לטלפון!
מה עושים?
מוצר:
שואב אבק דגם: 1440
תמונת משתמש
שם:
אינה
תאריך:
07/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר הוזמן ב-16.02.2013 כאשר זמן אספקה הוא עד 10 ימי עסקים. ב-22.02 התקשרו אליי ולא יכולתי לענות מיד החזרתי צלצול, אך נאמר לי "יחזרו אלייך" ואיש לא חזרץ ב-24ץ02 לאחר כמה הבטחות נוספות "לחזור אליי" השגתי נציג שמטפל בהזמנה וגיליתי שהזמנה לא טופלה. ביקשתי לזרז טיפול או לבטל. כאשר הסמרטפון לא הגיע עד 03ץ03, ביקשתי לבטל את העסקה ואמרו לי שחבל כי החבילה כבר בדרך. ב-6.6 יצרתי קשר עם הספק וגיליתי כי שום דבר לא נשלך עדיין. מאז אני מנסה לבטל הזמנה, כאשר נציגים שונים מתחמקים מלבטל בתירוצים שונים. אין לי סמרטפון, חשבוני חויב, לא הצלחתי לבטל לא טלפונית ולא במייל עד עכשיו. הנציגים היו מזלזלים, הבטיחו לחזור ולא חזרו, ואף מסרו מידע מוטעה לגבי מצב הזמנה. לא הייתה התייחסות גם לפניות במייל.
מוצר:
סמרטפון אטריקס
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
04/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:


ביום 15.02.2013 הזמנתי באינטרנט מכשיר סלולרי motorola atrix
2 ( ראה הזמנה 381407 ) עם זמן אספקה עד 10 ימי עבודה.
ביום 17.02 התקשרתי לשירות לקוחות כדי לבדוק אם ההזמנה
ניקלטה. אחרי המתנה ארוכה ענו שהכל בסדר.
רק כעבור שבוע נציג getit התקשר כדי לשכנע אותי לקנות אותו
מכשיר בתוספת מחיר מהיבואן הרשמי מתל אביב שנותן אחריות של
שנתיים במקום שנה של היבואן מנצרת עלית. הובטח לי אספקה
מיידי והסכמתי אבל הטלפון לא הגיע. ניסיתי לזרז את האספקה כי
המכשיר הישן התקלקל. והשירות לקוחות ,מאד לא ידידותי, אמר לי
ש10 ימים עוד לא עברו וסגר לי את הטלפון באמצע השיחה .
כתבתי 4 פניות לשרות לקוחות ללא תבובה עד היום.
טילפנתי עוד פעם ואחרי זמן תגובה ארוך מאד התשובה היתה
שההזמנה הועברה לספק..
ביום רביעי 28.02 פניתי שוב לברר מה קורה ובחוסר עדיבות
מוחלטת קיבלתי את מספר הטלפון של הספק שלא קיבל שום הזמנה על
השם שלי
רק למחרת אחרי טלפון נוסף לשרות לקוחות getit ולספק נודע לי
שהמכשיר נישלח בדואר רשום כפי שgetit דרש למרות שאצלם נהוג
לשלוח סחורה בעלת ערך בדואר שליחים בלבד.
היום 4.3.2013 עדיין לא קיבלתי את הפלאלון כבר עברו יותר מ-10
ימי עבודה ואני מאד פגוע מהיחס המזלזל של חברתכם ואפרסם את
הסיפור בכל האתרים החברתיים ושל השוואת מחירים על מנת למנוע
מאנשים אחרים חוויה דומה: לא שווה לרכוש מוצר קצת יותר זול
מהמתחרים כשיחס שירות לקוחות כל כך מזלזל!

דניאל סורני
מוצר:
smart phone
תמונת משתמש
שם:
ליאת
תאריך:
20/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה עצמה היתה בסדר גמור ואחרי הרכישה חזרו אלי די מהר לאמת נתונים אבל חבל מאוד שלוקח להם כל כך הרבה זמן לשלוח את המוצר ללקוח אם הייתי יודעת שזה באמת יקח כל כך הרבה זמן הייתי קונה במקום אחר שההספקה מהירה יותר.
בפעם הבאה אני אחשוב פעמיים אם לחזור אליהם
מוצר:
טלויזיה UA46C5100
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply