דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מדפסות, דיו וטונרים
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
D&T פתרונות הדפסה
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בD&T ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
25
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
12
0
13
נמצאו 25 חוות דעת גולשים על D&T
תמונת משתמש
שם:
Haim
תאריך:
31/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה מהם הרבה ומרוצה.
לאחרונה העלו מחירים, אך אני מקווה שזה זמני בלבד בגלל המשבר העולמי.
מוצר:
זוג טונרים SAMSUNG 115L תואמים
תמונת משתמש
שם:
5725999x
תאריך:
07/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שטונרים שהזמנתי הגיעו כמעט פגי תוקף
אחד מהם לא היה תקין,בהזמנה שלאחר מכן ביקשתי החזר
(והארתי גם על הממשק של האתר שלא נוח בעליל)
וקיבלתי תגובה שצריך לשלוח להם אותו(שהמשלוח עולה יותר מהטונר)
הוא יעבור בדיקת מעבדה ולאמ"כ יוחלט בעניין ההחזר
ובנוסף הזמנתי החדשה בוטלה
ובבקשה לא להזמין מהם יותר
לכן כדאי שתחפשו חנות שלא תזלזל בכם
נ.ב. בעת הזמנה המחיר קופץ ממה שמופיעה
במסך שלפני
מוצר:
טונר לייזר שחור תואם 3052/3215 XEROX
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
06/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי בזאפ טונר למדפסת לייזר שלי ברדר. ומה שמצאתי הכי זול בזאפ היה החנות הזו.
הזמנתי דרכם את הטונר הוציאו משלוח מהר בדואר. בדואר עצמו היה עיקוב מקומי אצלי שלא קשור לחנות.
והטונר הגיע בשעה טובה עדיין בזמן בערך 10 יום עסקים עם כל הבעיה של הדואר.
תמיד ענו וניסו לעזור שירות נהדר.

מוצר:
ברדר TN 2010
תמונת משתמש
שם:
Daniela
תאריך:
31/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דיו שחור וצבעוני.
בטעות בחרתי דיו לא נכון . התקשרו אלי מהחנות לוודא שההזמנה נכונה ושינו לי לדיו הנכון והזול יותר.
הדיו הגיע תוך שלושה ימים.
שרות מעולה
מחיר מצוין
אני מאוד מרוצה.
תודה
מוצר:
ראש דיו תואם שחור וצבעוני 545 546 CANON
תמונת משתמש
שם:
ברוך
תאריך:
10/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טונר תואם לייזר למדפסת זירוקס, הגעתי לחנות דרך אתר זאפ ששם התפרסם שהם החנות הכי זולה, תוך שלשה ימים הדיו כבר היה אצלי בבית.
מוצר:
טונר לייזר תואם XEROX PE220
תמונת משתמש
שם:
Drora
תאריך:
10/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב- 23.3 רכשתי און ליין מהחברה מדפסת. זו הגיעה לביתי ב- 28.3 וב- 3.4 התפניתי להתקינו. עם התקנת המדפסת זו הציגה הודעה "כשל במדפסת" לאחר מספר נסיונות שהניבו תוצאה דומה, פניתי לחברה. בטלפון שלהם לא היתה תשובה ולכן פניתי באימייל. ב- 5.4 קיבלתי מענה והופניתי ליצרן להמשך טיפול. ביקשתי שיחליפו את המוצר במקום לשלוח אותי ליצרן. תפסתי אותם טלפונית ושוחחתי עם "אבי" שניסה להסביר שאני לא יודעת להתקין ושהיצרן צריך לעזור וזה הנוהל. פניתי ליצרן. לאחר בדיקה, מצאו ב- HP, ע"פ המספר הסידורי שמדובר במוצר שהוחזר בדצמבר 2015 והוכרז כ"מוצר תקול" ושלחו לי מסמך על כך. באותו היום שלחתי העתק למשווק והם אמרו שיבואו לקחת את המדפסת ויזכו אותי עליה. ביקשו שאארוז ואודיע כשהיא ארוזה כי "השליח יכול להגיע באופן מיידי" ואם לא באותו יום אז לבטח למחרת. הודעתי בשעה 18:00 שהמדפסת ארוזה. לא נעניתי. ב -6.4 בבוקר הודעתי שנהיה בבית מהשעה 14:30. כל יום חמישי לא שמעתי מהם. ניסיתי להתקשר מספר פעמים - איש לא ענה. ב- 7.4 ניסיתי להתקשר שוב, אך כנ"ל. ב- 9.4 שלחתי הודעה שוב שהמדפסת מוכנה ענו "דיברנו עם השליחים, המדפסת תאסף היום, כנראה אחר הצהרים, יתאמו קודם לכן". בשעה 15:23, שלחתי מייל וביקשתי לדעת מה קורה. במייל תשובה שנשלח ב- 15:26 נכתב ש"שליח יגיע היום בין 17-19". כמובן שהשליח לא הגיע, היום 10.4 - המדפסת עדין כאן. זיכוי כספי אין..
מוצר:
מדפסת hp officejet pro 8600 plus
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
28/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני חודשיים ב1.9.16. אחרי כשבועיים יצרתי קשר וקיבלתי מענה שהנחה אותי לחכות עוד קצת. בהתחלה הוא הגיב למיילים שלי במיידי אבל מאז 25.9.16 אין כבר התייחסות לאף מייל. הפקס שלו אינו מחובר ואין מענה במספר שלהם 0774024842 כבר חודש. ניסיתי בימים שונים ובשעות שונות. אין אפילו מענה קולי. פניתי גם דרך האתר מספר פעמים. חשוב לציין שהזמנתי ממנם מספר שנים ברצף ותמיד המשלוחים הגיעו מהר מאוד וללא תקלות. חבל שאחרי שהייתי לקוח נאמן לאורך השנים זו ההתייחסות שקיבלתי. כל מה שאני מבקש זה לקבל את הטונר או לקבל החזר של 53 ש"ח. אפילו לא יכול להזדכות במע"מ על מוצר שלא קיבלתי כי גם חשבונית לא קיבלתי. מספר ההזמנה 4612.
מוצר:
דיו וטונרים MLTD-101S
תמונת משתמש
שם:
אבישי
תאריך:
06/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין, משלוח מהיר מחיר מצוין. הגיע בדיוק כמו שהזמנתי בתוך כשבוע. אמשיך לקנות גם בעתיד בהתאם למחיר
מוצר:
דיו וטונרים ip3600
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
22/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סט ראשי דיו תואמים של ברדר דרך האתר, ההזמנה הייתה מהירה וקלה לביצוע.
המוצר הגיע בזמן שצויין ואף הקדים. הראשי דיו עבדו כראוי כפי שהובטח.
שירות מצויין ומחיר זול – אמשיך לקנות בחנות זו.
מוצר:
ראשי דיו ואביזרים לסלולר Lc123
תמונת משתמש
שם:
נדב
תאריך:
01/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה ב-28-11-15.
המוצר טרם הגיע, למרות שהם מתחייבים על 10 ימי עסקים. (עברו 32 ימים קלנדריים)
בהתחלה עוד ענו לפניות שלי, כיום לא עונים.

ממליץ להתרחק, או פשוט במקום לקנות שם לקחת את הכסף ולתרום למי שבאמת צריך
תגובת החנות:
לקוח הזמין מוצר עם משלוח בדואר ישראל , כידוע לאחרונה המון בעיות ועיכובים במשלוחים , באתרנו גם מודגש באותיות מאוד גדולות וברורות כי עלולים לחול עיכובים בדואר .לאחר בדיקה כל המיילים של הלקוח זכו למענה מהיר ויעיל . בבדיקה אחרונה עם הדואר נאמר שהחבילה נמצאת בסניף מזה זמן מה ולא הגיע לקחת . בהרבה מהמקרים החבילה נמצאת בסניף הדואר הקרוב פשוט מרוב עומס לא ממהרים להפיק פתקי חבילות והחבילה מתעכבת בסניף . אצלנו ( כמו בכול החברות) כשלקוח מזמין בדואר אנו נענים לדרישתו ואם ישנם בעיות אנו מקבלים אחריות מלאה על המוצר . לאחר שהלקוח איים כי יבטל את העסקה בחברת האשראי וישמיץ אותנו בתגובות שליליות לא נותר אלה להתעלם מפניותיו . המוצר יוחזר אלינו וכרטיסו יזוכה בהתאם . לשיפוטכם . . .
מוצר:
דיו וטונרים MLTD104S
תמונת משתמש
שם:
ey
תאריך:
04/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ראש דיו שחור תואם 36xl למדפסת לקסמרק ב 31 ליולי 2015. לא הודפסו אפילו 50 דפים וראש הדיו הפסיק לעבוד. שוחחתי עם החנות ושלחתי בדואר רשום את ראש הדיו בטענה שהוא פגום. התקשרו אליי לאחר שבוע וחצי מהמשלוח וטענו שהראש נבדק והוא ריק מדיו. מדובר על ראש שאמור להספיק להדפסת 500 דפים. סירבו לזכות אותי או לשלוח ראש חדש.
תגובת החנות:
המחסנית נבדקה במעבדה ונמצאה ריקה לחלוטין , הלקוח יודע מצוין שלא נכון מה שהוא אומר , לאחר שיחה טלפונית שינה את גרסתו מספר פעמים וטען שהתבלבל עם הצבעוני , בפועל הדפיס בשחור כמה חודשים . בפועל מיהר להעלות חוות דעת שלילית למרות שקיבל מענה מהיר ושירות מצוין .
מוצר:
ראש דיו שחור תואם לקסמרק 36XL
תמונת משתמש
שם:
אריאל
תאריך:
07/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי משטח קירור למחשב נייד לפני 19 יום ועדיין לא קיבלתי אותו.
בעמוד הזמנה רשום זמן הספקה 7 ימי עבודה, באישור הזמנה שנשלח למייל הופיע 10 ימי עבודה.
מספר למעכב לא קיים. כאשר ניסיתי לברר מה עלה בגורל החבילה, לא קיבלתי תגובה למייל, התקשרתי וכמובן גם לא ענו לטלפון ולא חזרו להודעה שהשארתי. לאחר כמה נסיונות לצור קשר בטלפון ענו וכמובן לא היה מה להגיד, מספר למעכב לא קיים, מתי יגיע גם לא ידוע.
לא ממליץ לקנות דרך האתר.
מוצר:
משטח קירור למחשב נייד F2025
תמונת משתמש
שם:
yanivcv
תאריך:
24/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הוזמן ב-27/8 וטרם הגיע. לא מקבל את זה שיש בעיות עם הדואר למעלה מ-20 יום. כשהתקשרתי לחנות הסבירו לי שיש כאלה שהמוצר הגיע אחרי חודשיים. אם כך החנות צריכה לבצע משלוח רק בדואר רשום!
תגובת החנות:
לצערנו אנו מודעים בימים אלו על עיקובים מצד "דואר ישראל ", הודיעו על כך בכל רשתות התקשורת ובחדשות .
אין לנו שליטה על כך , כל החבילות נשלחות בדואר רשום ויוצאות ממחסנינו יום למחרת ההזמנה .
בנוסף ישנם רצף של חגים ועיכובים נוספים מצד "דואר ישראל" .
מוצר:
דיו למדפסת LC1100SET
תמונת משתמש
שם:
יר
תאריך:
19/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה ל-2 זוגות טונרים מדגמים שונים. אחרי ביצוע ההזמנה התקשרו אלי שכרגע אין בארץ זוגות ואם אני רוצה אני יכול להזמין בודדים. כששאלתי מה המחיר לבודדים, אמרו מחיר גבוה בכ-70 ש"ח מהמחיר שהופיע באתר לטונר בודד! כששאלתי אותם איך יתכן, הרי באתר מופיע מחיר נמוך יותר, ענו לי שאני אבדוק שוב כי יתכן והמחירים התעדכנו עכשיו. בדקתי שוב באתר ואכן ברוב חוצפתם עדכנו את המחירים באותו רגע!! בנוסף, מקודם הם טענו שאין להם במלאי את הזוגות, והנה הם העלו את המחיר גם עבור זוגות ומופיע באתר כמוצר הקיים במלאי!
בנוסף לזה, יש להם מס' אתרים עם שמות שונות. כרגע אני לא אחשוף את שמות האתרים הנוספים (רמז, חלקם מופיעים ב-ZAP).
נראה לי שהם פשוט רוצים שנעשה בלאגן בתקשורת ושנתלונן במשרד הכלכלה ובארגוני הצרכנים!
מוצר:
טונר מקורי כל הדגמים
תמונת משתמש
שם:
עליזה
תאריך:
02/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה מהירה ופשוטה השרות מצוין. קניתי את המוצר דרך האינטרנט ולאחר 3 שעות הוא היה בחנות ואז באתי ואספתי אותו. המוצר טוב מאוד למרות שקניתי תואם.
מוצר:
מחסנית דיו 122XL
תמונת משתמש
שם:
שישר
תאריך:
23/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט לאחר בדיקת מחירים באתרים שונים.
תהליך ההזמנה מאד ידידותי.
המוצר הגיע לביתי עפ"י עמידה בלוח הזמנים, כפי שהובטח בהזמנה.
גם השירות וגם המחיר היו מצוינים.
מוצר:
ראש דיו למדפסת 933XL
תמונת משתמש
שם:
mgmimw
תאריך:
22/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח היה מהיר המוצר מצוין מחיר הכי זול שמצאתי המדפסת עובדת מצוין אני אקנה שם שוב בקרוב שרות לקוחות מעולה
מוצר:
דיו 7055
תמונת משתמש
שם:
אוהד
תאריך:
22/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טונר למדפסת HP, הטונר הגיע בזמן אך לצערי לא היה תקין. התקשרתי למעבדה והטכנאי היה אדיב מאוד ואמר לי כי למחרת אמור להיכנס מלאי חדש וישלח אלי טונר חדש כהחלפה ואכן כך היה, הטונר החדש הגיע בזמן והוחלף בטונר הלא תקין.

תמיד יכול להיות ויתקבלו מוצרים תקולים, השאלה היא כיצד מטפלים בלקוח ובמקרה זה הטיפול היה מצויין ולכן אמשיך לקנות שוב בחברה זו.
מוצר:
טונר לייזר תואם HP - 53X Q7553X
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
07/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח היה אמור להגיע תוך 5 ימי עסקים.
אחרי 6 ימים, ביקשתי בטלפון שיבטלו את ההזמנה ואמרו שלא ניתן כי זה בדרך בדואר.
הגיע לבסוף אחרי 8 ימי עסקים (שבועיים) במצב משומש (קופסא מלוכלכת), מאוורר אחד מתוך שניים לא פועל והשני מסתובב בקושי.
ביקשתי את כספי בחזרה ואמרו לי שרק שאחרי שאחזיר להם בדואר - יזכו אותי. שלחתי בדואר רשום ולמרות שיש לי אישור מסירה - הכחישו שקיבלו!!
לא נותר לי אלא לנסות לפנות דרך ויזה.
מלא תירוצים בטלפון - בושה של שירות! להתרחק!
מוצר:
מעמד קירור למחשב נייד מתקפל x-100
תמונת משתמש
שם:
avi_peke
תאריך:
15/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה שמזמין טונר באינטרנט והופתעתי ממש לטובה מהמחיר, השירות והזריזות. החנות ממש יצאה מגדרה לסייע לי ובתוך דקות שינו לי את ההזמנה ומצאו לי פתרון לאור שביתה בדואר. ממש לא מובן מאליו...
מוצר:
טונר מדפסת 4300
תמונת משתמש
שם:
Dr Habib
תאריך:
15/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין, מהיר ומדויק. קיבלתי את הדיו בזמן ויש לי רק מילים טובות להגיד על החנות בנוסף למחירים הטובים.
ולכן לדעתי, החנות מומלצת מאד לקניה בטוחה ומנצחת.
בהצלחה!
מוצר:
דיו 013R00621
תמונת משתמש
שם:
BAALMELACHA
תאריך:
06/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום 23.11.2013 הובטח משלוח עד 10 ימים
לאחר שלא הגיע התקשרתי טלפונית
הובטח לי שישלח שנית ושוב לא הגיע
ביצענו עד היום עשרות הזמנות דומות וכולן הגיעו !!
החנות ללא כתובת ולפיכך קיים קושי לתבוע אותם בבית המשפט
כעת בבירור לקראת תביעה מול ויזה-כאל
חכם לומר מנסיון של אחרים
מוצר:
דיו למדפסת 21XL 901XL
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
23/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כאשר רציתי להתקין את מחסנית הדיו במדפסת, הורדתי את סרט הדבק שהיה עליה והמחסנית החלה להזיל כמויות גדולות של דיו. כמובן שזרקתי את המחסנית מייד. כאשר דיברתי עם מנהל החנות על המקרה הוא אמר שאין מה לעשות ושהייתי צריך לשמור מחסנית שנוטפת דיו ולשלוח להם בחזרה. שירות גרוע ביותר, לא ממליץ כלל להתקרב לחנות למרות המחירים הכביכול זולים.
תגובת החנות:
לקוח הזמין מחסנית דיו , התקשר להגיד שהיא לא תקינה (יכול להיות ), הרי רוב המחסניות מגיעות מחו"ל לארץ ועושות את דרכן בדואר ועד ללקוח הסופי , קורא לעיטים שישנן פגומות או בהובלה או נפגמו אצל הלקוח , אין לנו דרך לגלות מי באמת אשם אבל מדיניותנו היא החלפת המחסנית לחדשה או החזר כספי (לבקשת הלקוח) , במקרה הזה הלקוח סירב להחזיר את המחסנית בטענה שזרק אותה , לא ניתן לזכות או להחליף במידה וללקוח אין את המחסנית הפגומה שנקנתה אצלנו .
מוצר:
דיו למדפסת Cd975
תמונת משתמש
שם:
אלכס
תאריך:
29/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה-2/11/2012 ביצעתי הזמנה לשני ראשי דיו מותאם מסוג Lexmark 32 מהחברה הנ"ל. דגם זה נבחר משום שראש הדיו שהמדפסת שלי פועלת איתו, מצוין באותו קוד - 32.
כשבוע לאחר מכן, כשהחבילה טרם הגיע לידי, התקשרתי לחברה וביקשתי בסבלנות לבדוק מדוע. צוין בפני שהחבילה חזרה ליעדה ושיצרו איתי קשר עד השעה 12:00 ליום למחרת. ביום אותו יום הלמחרת, לא יצרו איתי כל קשר. יום לאחר מכן, פניתי שוב לחברה וביקשתי לדעת איך העניין מתקדם, נעניתי כי החבילה נשלחת בשנית לעברי.
כמה ימים לאחר מכן אכן קיבלתי את שני ראשי הדיו שבראשם מצוין שוב הקוד - 32, וכשביקשתי להתקינם במדפסת נתקלתי בשגיאה. פניתי שוב לחברה, בבירור מדוע ראשי הדיו אינם עובדים. נעניתי בגסות שהדגם המותאם 32 אינו עובד עם המדפסת שלי, אלא דגם מותאם 34 וכי היה עליי לברר זאת. תהיתי בקול איך ניתן היה לברר עובדה איזוטורית זו, ומדוע לא פורסמו בעמוד המוצר העובדות הרלוונטיות הללו. נעניתי: "יש כל-כך הרבה מדפסות אי אפשר לכל אחת לרשום איזה ראש דיו מתאים לה".
התבקשתי לשלוח את ראשי הדיו בדואר רשום בחזרה לחברה ושהבעיה תתוקן. יום למחרת, בתאריך ה-21/11 שלחתי את הדיו על חשבוני (13.60 שקלים) ברוח נוחה, מתוך התחשבות בחברה הצעירה, חזרה אל כתובת החברה בצירוף מכתב המבקש להודיעני בהקדם על קבלת החבילה ומשלוח של ראשי הדיו הנכונים בחזרה אליי.
עברו שמונה ימים, וללא כל התייחסות או תשובה. בתאריך ה-29/11 צילצלתי לחברה שוב, לאחר שבדקתי שדבר הדואר נמסר לידיה באתר רשות הדואר, וביקשתי לדעת מדוע לא חזרו אליי על קבלת דבר המשלוח. נציג השירות שאינני יודע את שמו דרש ממני בגסות בוטה "להתקשר עוד 5 דקות אני עסוק". לאחר מספר דקות התקשרתי שוב, ראשי הדיו ששלחתי נמצאו אך לא נפתחו, וכמובן שכך גם לגבי בקשתי להודיע בהקדם על קבלתם. באותו רגע ביקשתי לבטל את ההזמנה.
אינני מרגיש צורך לפרט יתר על המידה על שירות ראוי ללקוחות נעימים שמשתדלים לא לשבור את הכלים ולתת את מירב ההזדמנויות לחברה. אני סטודנט, שמשתמש במדפסת באופן תכוף, והחודש (!!!) שביזבתי בלהמתין לראשי הדיו, ללא כל פיצוי או פתרון לבסוף, גרמו לי לבזבז כספים מיותרים במקומות אחרים.
תגובת החנות:
חשוב להדגיש שאנו בחברת " D&T פתרונות הדפסה" מעניקים שירות למגוון רב של לקוחות , החל מלקוחות פרטיים (ביתיים) וכלה במשרדים , חברות , ארגונים ומוסדות .
כל הפריטים הנשלחים ממפעלינו עוברים בדיקות מקיפות בסטנדרטים הגבוהים ביותר ,טרם יציאתם למכירה וכמובן שהם באחריות מלאה (בין אם מתכלים תואמים או מקוריים) .
לצערנו לאחר כל הבדיקות הללו ישנם ראשי דיו / טונרים אשר נפגמים - אם בהובלה או ע"י הלקוח , או יצאו תקינים בבדיקות ונפגמו לאחר מכן , לא ברור למה במקרה הזה ראשי הדיו שחזרו מהלקוח כן עבדו במדפסות שלנו ואצל הלקוח המדפסת פשוט לא זיהתה את המחסניות (ברוב המקרים במדפסות לקסמרק מדובר בתקלה במדפסת ולא בראש הדיו) .
אנו מקבלים על עצמנו אחריות מלאה בנושא , הלקוח זוכה ישירות בכרטיס אשראי איתו שילם ובאופן מיידי( ללא כל עיכוב מצידנו ), אנו בודקים במקביל מי הנציג הטלפוני אשר ענה לא כיאה לחברתנו ונטפל בבעיה הזו בהתאם .

מוצר:
ראש דיו מותאם 32
תמונת משתמש
שם:
Ron
תאריך:
15/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחסנית דיו צבעונית תואם CL41לקנון,
כשהכנסתי אותה למדפסת, היא לא זיהתה אותה.
בחנות הסכימו לזכות אותי עליה, אבל עכשו זה כרוך בללכת לדואר וכו...
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה באתר וקיבל מוצר איכותי ובאספקה מידית .
הלקוח התקשר וטען שהמדפסת שלו לא מקבלת את המחסנית דיו , ביקשנו ממנו לבצע פעולת איפוס במכשיר אך הוא סרב בטענה שלא נמצא ליד המכשיר והוא לא מעוניין לעשות זאת , הצענו ללקוח לשלוח את המחסנית בחזרה וכספו יוחזר במלואו או לחילופין להחליף את המחסנית , בסוף השיחה הוחלט שהוא ישלח אותה ואנחנו נזכה .
חשוב להדגיש שחברת "D&T פתרונות הדפסה" מבצעת בדיקות קפדניות ביותר לגבי כל המוצרים המסופקים , ובסיום תהליך הבדיקה כול מחסנית נכנסת לבדיקת הדפסה .
במידה והמחסנית לא עונה לדרישות הרצויות או פגומה או אינה מדפיסה באיכות מספקת- היא לא יוצאת למכירה .
ולאחר כל הבדיקות קיים אחוז מזערי של מחסניות פגומות או שהמדפסת לא מזהה את המחסנית , ובשביל זה קיימת האפשרות להחליף או להחזיר .
לצערנו זה קורה אצל כל היצרנים ובכל החברות , גם במחסניות מקוריות וגם במחסניות לא מקוריות .

מוצר:
מחסנית דיו למדפסת תואם לקנון
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply