דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מכשירים סלולרים, גאדגט וציוד נלווה (4 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גאדג'ט מובייל אילת
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגאדג'ט מובייל ?
4.08
ציון ממוצע
13
חוות דעת בשנה האחרונה
789
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
2
0
0
6 חודשים אחרונים
4
0
1
שנה אחרונה
10
0
3
כל הזמן
613
10
166
נמצאו 789 חוות דעת גולשים על גאדג'ט מובייל
תמונת משתמש
שם:
יובל
תאריך:
22/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב, מוצר במלאי, תענוג!!
הגעתי לחנות, הציעו לי לשתות, היו אדיבים וסבלניים, הסבירו על כל מוצר ששאלתי, חוית קניה טובה מאד.
מוצר:
אייפון 4S
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
15/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ללא ספק ה-מקום לקנות פלאפון! שני, ארתור ודיאנה פשוט צוות מנצח. אחרי שקניתי את המכשיר חזרתי לחנות מיליון פעמים על כל שטות ושאלה שהייתה לי ובכל פעם נעניתי בחיוך ובהרבה צחוקים! אגב, המכשיר עצמו מעולה ואחרי חיפושים ארוכים ראיתי שבגאדג'ט היה הכי משתלם וזה בלי עוד כמה צ'ופרים שקיבלתי! (:
פשוט חווית קניה, ממליץ בחום. תהנו!
מוצר:
פלאפון גלקסי s2
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
13/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין חווית שירות יוצאת דופן מרכישת טלפון סלולרי. רכשתי נייד של HTC וכאשר ניסית לתפעל את שירותי האינטרנט שלו, ממש ביום הקנייה, נתקלתי בבעיות חיבור וכדומה.

נתתי את המכשיר למעבדת החנות, שם ניסו לתקן והחזירו לי את המכשיר.

התקלות המשיכו ובגלל זה קיבלתי אפשרות להחליף לכל מכשיר אחר שארצה, ואם המכשיר החדש יהיה יקר יותר אוסיף את ההפרש בלבד. החלפתי את המכשיר למכשיר חדש של מוטורולה.

כל זאת עשו תוך שיצרו אצלי את התחושה שתמיד יש לאן לפנות, מטפלים בי במהירות הגבוהה ביותר ולרגע לא אקבל תשובה שלילית.

בהחלט חוויית שירות יוצאת דופן מכל מי שעומד מאחורי החנות - מוכרים, הטכנאי במעבדה ובעל החנות.

בהחלט אחזור לחנות לקנות בשנית
מוצר:
טלפון סלולרי droid razr
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
12/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שני מכשירי סמסונג גלקסי S2. השירות נהדר, שני מקסימה (הייתי כותב מושלמת אבל היא תחשוב שאני מתחיל איתה). מומלץ בחום!
מוצר:
טלפון Galaxy S2 I9100
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
24/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אנדריי
תאריך:
23/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי החודש בחנות ברחוב אבן גבירול בתל אביב.
בהתחלה לא היתי בטוח האם כדאי לקנות מכשיר חכם בחנות פרטית. אבל כשנכנסתי לחנות בשביל "לבדוק את השטח", היה לקוח שכבר רכש מכשיר בחנות בעבר אבל לא הצליחו לתפעל אותו. המוכר הסביר לו הכל בסבלנות ובאדיבות ופתר את הבעיה. ברגע שראיתי שזה השירות שמקבלים הלקוחות אחרי רכישה לא היה לי שום ספק והחלטתי לרכוש במקום מכשיר גלקסי אס 2 (במחיר מעולה).
המוכר(רומן אם אני לא טועה) היה אדיב ומקצועי מאוד. לפני שבכלל הראה לי את המכשיר הוא הסביר על האחריות שאני מקבל והראה לי את מעבדת התיקונים שבמקום וסיפר על עוד מעבדה שנמצאת ברחוב דיזנגוף. בנוסף דאג לתת לי את מספרי הטלפון של המעבדות ושל החנויות במידה ותהייה לי איזושהי בעיה או שאלה. רק לאחר מכן הוא הראה לי את המכשיר (באריזתו המקורית עם כל התכולה ועברית מלאה). הסביר לי על תפעול המכשיר במקצועית. לא הראה שום סימנים של "תקנה ותלך כבר" למרות שהיו לא המון שאלות והיו עוד אנשים בחנות. המכשיר עצמו מדהים, ללא שום בעיות או תקלות.
אם מישהו מחפש חלופה לקניית מכשיר מחברת סלולר ורוצה שקט נפשי ולהיות בטוח שיקבל שירות טוב לאחר הרכישה, זו החנות בשבילו!
מומלץ בחום!

-ממליץ להתקשר לחנות לפני ההגעה, ולוודא שהמכשיר שאתם רוצים נמצא במלאי.
מוצר:
מכשיר סלולרי Galaxy S 2
תמונת משתמש
שם:
סועד
תאריך:
23/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 4 מכשירי אייםון 4 בסניף דיזינגוף. הזמנתי רק שלושה ועדיין לבקשתי שמרו לי ארבעה מכשירים
השירות היה מצויין ולמרות שלאפל אין אחריות בארץ ועקרונית מה שאתה קונה על אחריותך החליפו לי מטען ואוזניות שהיו תקולות בלי ויכוח בחדש. וגם כשלאחד המכשירים היתה תקלה שלחו לי אותו לתיקון בחינם!

השירות חם ואישי, לסיכום... יש מי שדואג לך...
מוצר:
סלולאריים iphone4 16 gb
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
20/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב-10 באוקטובר,לאחר סקר שווקים ארוך ומקיף,הגעתי לחנות הממוקמת על פינת הרחובות אבן גבירול וקפלן בת"א.התקבלתי בסבר פנים שנדיר לראות כזה במדינתנו,ובחיוך שובה של אדם העונה לשם ארתור.הארתור הזה,הוא נכס לחב' גאדג'ט מובייל.ביקרתי בימי חיי - ואינני בחור צעיר - במספר לא מבוטל של ארצות וחוויתי באותן הארצות את חווית הקנייה.אני חייב לציין שאת החנות הזו בפינת הרחובות הראשיים של הכרך הגדול אני ממקם באחד המקומות הגבוהים ביותר של הדרוג שלי.ארתור ושותפו או חברו או לא משנה מיהו ועונה לשם ויטלי,נותנים שרות שאשרי העם שאלה המוכרים בחנויות שלו ורק להצטער אפשר שלא הרבה כמותם.הרבה מאוד כאלה שעומדים מאחורי דלפק הייתי שולח לגאדג'ט מובייל באבן גבירול,שיתבוננו ויפנימו,שרות טוב מהו.!!!
מוצר:
טלפון סלולרי GT-I9100
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
20/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברים...מי שקנה ב- גאדג'ט-מובייל יודע על מה אני מדבר. ציון 10 על שרות אדיב ומכובד, על תמיכה ומתן פתרון בכל בעיה, במיוחד לציין את הגב' שני העושה הכל כדי שהלקוח יהיה מרוצה בסבלנות אין קץ, אפילו לנודניק כמוני. יישר כח לשני וויטל.
אין ספק שאת הקניה הבאה גם נעשה אצלכם.
תודה מקרב לב.
דוד.
מוצר:
סמארטפון Galaxy S II
תמונת משתמש
שם:
alon
תאריך:
17/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הצוות בחנות עזר לי בכל שאלה על המכשיר החדש. הקנייה הייתה מהירה מגוון גדול של מוצרים משלימים. בסך בכל חנות אדיבה ומוכרים נחמדים. את המכשיר הבא אני לא אחשוב פעמיים לפני שאני קונה שם.
מוצר:
iphone 4s 4s
תמונת משתמש
שם:
Florencia
תאריך:
31/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי את ההזמנה בשבת, בראשון הם יצרו איתי קשר וכבר בשני ב09:00 היה אצלי שליח אחרי צריבה בעיברית!
לצערי הטלפון לא היה תקין, לא שמעו אותי כשדיברתי. נאלצתי לסוע לתל אביב כדי להחזיר להם את הנייד.
ביום ראשון לאחר מכן, הגיע לי טלפון חדש וקיבלתי פיצוי הולם.

מעבר לזה השירות היה מעולה, שני הייתה מדהימה מאוד אדיבה, נחמדה ושירותית.

ממליצה:)
מוצר:
Galaxy S 2
תמונת משתמש
שם:
קובי
תאריך:
20/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות מהיר ואדיב, מעולים ביצירת פתרונות,
בעלי סבלנות רבה לכל שאלה ובעיה איתה הגעתי גם אחרי מעמד הקניה.

הדבר היחיד איתו היתה לי קצת בעיה, שרק כשמגיעים לחנות מבינים שהמחיר שפורסם הוא עבור תמיכה בעברית ולא גירסת עיברית מלאה שדורשת תשלום נוסף, אך לפי בדיקה, נראה שזה קיים גם בחנויות אחרות.

ממליץ בחום, על החנות, הצוות ואווירת הקניה ממנה יצאתי בסופו של דבר עם חיוך :)
מוצר:
smart phone גלאקסי S2
תמונת משתמש
שם:
שרית
תאריך:
19/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות אם דודה שלי כדי לרכוש אייפון..שני הייתה שם והשירות היה מדהים. פשוט היה לה חשוב להסביר הכל כדי שנדע ולא נתאכזב בעתיד. וגם שהבנתי שאין אחריות לאייפון בכל מקרה רכשנו. לפני יומיים האייפון התחיל להתכבה לי כל הזמן והגעתי אם אמא שלי לחנות ומיקי עזר לנו אפילו שהוא ציין שאין אחריות.אני מודה לכם המון כי אתם פשוט מדהימים :)
מוצר:
טלפון סולולרי iPone 4
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
17/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא האמנתי שיש בעולם חנות כזו שנותנת כזה שירות מטורף.
אז ככה, קניתי מכשיר סלולרי מסויים שהיה בו גירסא מתקדמת של הפעלה בעברית.
ולא נהניתי מהגירסה שלו.
חזרתי לחנות וללא אומר ודברים נתנו לי מכל הלב שירות מקצועי ואדיב, והחליפו לי את המכשיר למכשיר חדש אחר [מה שמצויין], בשירות מהיר וללא ויכוחים מיותרים.
אני ממליץ בפה מלא על חנות זו, הן על השירות, והן על האדיבות.
שירות פשוט מושלם, אין יותר טוב מזה!
אני בהחלט חוזר לשם שוב למכשיר הבא, וממליץ לכולכם בחום.
ומודה במיוחד למיקי (בסניף דיזנגוף 81 ת"א) על השירות המיוחד והמקצועי.
מוצר:
סלולרי S5830 Galaxy Ace
תמונת משתמש
שם:
אליהו
תאריך:
28/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי גלאקסיs2 עם הגירסא המעודכנת ביותר של עברית. הרושם שלי שמדובר בחנות רצינית ואמינה.המוכרת-שני נתנה לי שירות מעולה, ואף עזרה לי מול חברת הסלולר לקבל החזר על המכשיר (חוק ניתוק זיקה). תודה!
מוצר:
גלאקסי s2
תמונת משתמש
שם:
שרה
תאריך:
22/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון סלולארי- סמארטפון גלאקסי 1 של חברת סמסונג. אחרי 3 שבועות של שימוש חלה תקלה במערכת ההפעלה.
היות שאני מתגוררת בצפון הארץ נשלח אלי הביתה עוד באותו היום טכנאי מקומי, אשר תיקן את התקלה תוך 10 דקות. כך נמנע ממני בזבוז זמן יקר ואיבוד יכולת השימוש במכשיר.
שרות מהיר ויעיל זה אינו מובן מאליו במחוזותינו, ועל כך מגיע מלו ההערכה לחנות זו שכך משרתת את לקוחותיה.
ברצוני להוסיף, שהמוכרת בחנות, דיאנה, עשתה הכל על מנת שאהיה מרוצה ושלא תיגרם לי עגמת נפש. גם על כך מגיעה לה הערכה מיוחדת.
בנוסף היא התקשרה אלי אחרי יומיים לוודא שהכל תקין.
תבורכו!!!!!!!!
מוצר:
סלולארי
תמונת משתמש
שם:
בועז
תאריך:
14/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בגלל המחיר הזול, ראיתי תגובות מצויינות, ולא התאכזבתי. שירות מהיר וטוב. המכשיר היה חסר במלאי, ואחרי כמה ימים התקשרו שהגיע ושאלו אם זה עדיין רלוונטי. יומיים לאחר מכן המכשיר היה אצלי ביד (ואני גר רחוק מגוש דן).
מאז עזרתי לעוד 3 חברים לרכוש אצלם, וכולם מרוצים מאוד.
מוצר:
טלפון נייד xperia play
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
09/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני פחות משנה רכשתי מכשיר נוקיה 72-1 מגאדג'ט -מובייל.
מאחר ובמכשיר הופיע תקלה, החזרתי את המכשיר לתיקון לחנות. ביום שישי ה8.9.09 הודיעו לי שהמכשיר תוקן ואני יכול לבוא ולקחת אותו. למחרת בבוקר הגעתי לחנות והמוכר בחנות טען שלא קיבל שום מכשיר ואין שום מכשיר מתוקן.
למרות שהצגתי בפניו טופס חתום שמעיד על מסירת המכשיר לתיקון המוכר הבהיר לי שהוא אינו מכיר אותי ולמרות שניסיתי להסביר לו שהודיעו לי לבוא ולקחת המכשיר המתוקן המוכר היה תקיף וביקש ממני לצאת מהחנות!!!
לאחר מספר שעות יצרתי קשר עם החנות השנייה בדיזינגוף ושם הודיעו לי שמצאו את המכשיר ואני יכול להגיע ולקחת אותו מחנות באבן גבירול.
למרות שהמכשיר הוא במסגרת אחריות החנות ואחריות היצרן התעקשו נציגי החנות לחייב אותי בתשלום תיקון בסך 150 ש"ח.
נסיתי להתקשר ליורוקום אך לא הייתה תשובה.
ביקשתי מנציגי החנות לכתוב לי מכתב שהתקלה אינה חלק מהאחריות והם סירבו לעשות זאת ורק לאחר כשעה הסכימו לכתוב את המכתב.
מאחר ולא היתה לי ברירה והם לא הסכימו לתת לי את המכשיר ללא תשלום, שילמתי את הכסף ולקחתי את המכשיר.
מכתב תלונה בנושא נשלח לחברת יורוקום , חברת זאפ והמועצה הישראלית לצרכנות .
אני לא מתכוון לוותר בנושא עד שיחזירו לי את כספי.
-----אני ממליץ לכולם שלא לרכוש שום מוצר מהחנות הזו !!!
היא אינה עומדת באחריות עליה היא מתחייבת.
קיים חוסר תאום מוחלט בין עובדיה .
השרות שלה גרוע ותקיף!!!
תגובת החנות:
שלום רב לכל הגולשים שקוראים את חוות דעת זאת. קודם כל לפי הציונים של החנות הלקוח קיבל את המוצר במשלוח באיחור רב למרות שאסף את המכשיר בחנות וכמובן שתהליך ביצוע ההזמנה היה קל ויעיל. לגבי התגובה: בתאריך 8.9.11 הלקוח הביא את המכשיר אל החנות עקב תקלה בכניסה של האוזניות. נאמר לו כבר במקום שיש פגיעה פיזית עקב שימוש לא נכון הלקוח החליט בכל מקרה לתקן את המכשיר והשאיר אותו לתיקון במעבדתנו. באותו יום בשבע בערב הודענו ללקוח שהטלפון מוכן ושאפשר לאסוף את המכשיר. ביום למחרת הגיע הלקוח ונמסר לה שעקב תקלה טכנית המעבדה תהיה פתוחה רק בשעה 11 ואין אפשרות לקבל את המכשיר לפני שעה זו. הלקוח החל לצעוק בחנות שגנבנו לו את הטלפון ולא אכפת לא מתי תפתח המעבדה ושהוא רוצה את הטלפון מייד. עקב צעקותיו של הלקוח כמה לקוחות שהיו בחנות עזבו את המקום ביקשנו מהלקוח להרגע ולהגיע בשעה 11 כדי לקבל את המכשיר המתוקן רק אחרי חצי שעה של צעקות הלקוח עזב את החנות. בשעה אחת בצהריים הגיע הלקוח שוב הוא החל להתווכח על המחיר הוא ניסה להרשים אותנו בזה שהוא "עשיר" אבל בכל זאת בגלל העיקרון הוא לא מוכן לשלם על התיקון שנעשה במכשיר. נמסר ללקוח שקיימות שתי אופציות: א. הוא משאיר את המכשיר אצלנו עד לברור של האחריות מול יורוקום ב. הוא משלם על התיקון ועושה את הבירור מול יורוקום ובמקרה שאנו לא צודקים אנו נחזיר את כספו וכמובן שנפצה אותו על כל הטרחה . הלקוח החליט שהוא לא בוחר באף אחת מהאופציות ופתח את הדלת וניסה לברוח מהחנות ללא תשלום כשהחזרנו אותו לחנות וניסינו להזמין ניידת משטרה למקום הוא נירגע והחליט לשלם על התיקון, קיבל את החלק המקולקל ומכתב מהמעבדה על ביצוע עבודות במכשיר כשיצא מהחנות הוא החל לאיים שוב שהוא יגרום נזק לתדמית של החנות או לחנות עצמה.
מוצר:
nokia 72-1 72-1
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
08/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות שני טלפונים. התקשרתי ווידאתי שיש במלאי. הגעתי, מייד קיבלתי את הטלפונים. על התוספת לעברית מלאה קיבלתי הנחה כי קניתי שתי יחידות. לאחר שבררו מיהו ספק הסלולר שלי התקינו את המערכתשל אורנג'. כאשר רציתי לעשות באורנג' ביטוח אמרו לי שצריך לשלוח את הטלפון למעבדה להתקין את המערכת שלהם בעלות של 150 ש"ח. כאשר הטכנאי ראה שהמערכת כבר מותקנת הוא ויתר על הדרישה לשלוח את הטלפון ובכך חסכתי 150 ש"ח לכל טלפון + ביקור נוסף במרכז השירות של אורנג'.
לסיכום:שירות מיקצועי ואדיב, מחירים מאד זולים - מה עוד אפשר לבקש ?
מוצר:
טלפון סלולרי S2
תמונת משתמש
שם:
Dean
תאריך:
02/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי בעקבות החוות דעה המצוינות ב-ZAP והעובדה שהם היו הראשונים לאספקה מיידית של המכשיר החדש הזה (בלבקרי 9900)- שטרם הגיע לארץ.
כל חששותי מהסיפורים השונים ברשת על מכשירי דמי וזיופים נתבדו - המכשיר חיכה לי בחנות, בלי תקלות עם שירות אדיב ואמין.
אני כבר שבוע עם המכשיר - והוא תקין, מקורי ועובד מצויין.
אני בטח אהיה לקוח חוזר
מוצר:
טלפון סלולרי 9900
תמונת משתמש
שם:
ארז
תאריך:
01/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אייפון 4 במחיר מעט יותר גבוה מהזול ביותר, לאור העובדה שהמכשיר היה זמין במלאי אצלם. כמו כן התרשמתי מדירוגה הטוב של החנות.
עם זאת לאחר רכישת המכשיר הגעתי הביתה וראיתי שלמכשיר מטען מהונג קונג (שם אגב הכי זול לקנות אייפון מקורי)שאינו מתאים לשקע הישראלי. ביררתי מול החנות ונאמר לי שזה המטען שמקבלים איתו. כשאמרתי שהיה רשום באתר של החנות שזה מגיע עם מטען אז מן הראוי שזה יהיה מטען שמתאים לארץ, נאמר לי שזה המצב וניתן לקנות מטען ב- 80 ש"ח, ושאני רשאי לדבר עם ההנהלה. אציין כי לאחר השארת הודעה בהנהלה התקשר אליי למחרת מנהל החנות מיקי וגילה הבנה למקרה והסביר שניתן לקנות מתאם מוליך ב-20 ש"ח, ופיצה אותי במגן סיליקון למכשיר- קצת התאכזבתי מהטרטור וההטעיה במודעה, אך ניכר שחשוב לחנות השירות וזה בהחלט אחד הדברים החשובים בקנייה. בסך הכול הצוות טיפל בצורה נאותה ועזר בכל מה שצריך. סה"כ החנות די מומלצת.
מוצר:
סלולרי אייפון 4
תמונת משתמש
שם:
אבישי
תאריך:
27/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הטלפון ביום שני דרך האינטרנט וכבר ביום שישי הוא היה אצלי.
אז לגבי המשלוח זה היה מהיר מכפי שציפתי
באותו היום שהזמנתי המוצר היה הכי זול בחנות זו וגם עם עברית מלאה!
חיסרון קטן שלא הגיע מטען-דבר שידעתי מראש אבל סתם מפריע
בסה"כ בסדר גמור.
מוצר:
פלאפון גלאקסי s2
תמונת משתמש
שם:
אביעד
תאריך:
24/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הלכתי לפני כ עשרה ימים עם אחותי הקטנה לקנות לה טלפון סלולרי במתנה לכבוד יום הולדתה ה 12.
מכיוון שאני גר בדיזינגוף וראיתי שנפתחה חנות תקשורת חדשה ליד ביתי ניגשתי כדי לבדוק ולנסות את החנות.
להפתעתי הרבה לאחר כמה ניסיונות כושלים עם חנויות סלולאר קיבלתי שירות,יחס ומחירים מעולים.
נציגת המכירות של החנות(שמה שני)עברה עם אחותי והסבירה לה על מספר מכשירים ועזרה לה להיסגר על מכשיר שמתאים לצרכים שלה(X10 מיני)
המכשיר מגיע בשני צבעים אחד שחור והשני זהב כזה,אחותי כמובן התלהבה מהזהב אבל שני הסבירה לי שאין צורך לקחת אותו מאחר והוא עולה 200 ש"ח יותר וסתם מושך את העין ומושך "צרות" מה שגרם לי להבין שהיא לא מעוניינת רק למכור אלא היא מעוניינת בחיוך של הלקוח והנהתו מחוויית הקניה.
גם לאחר שאחותי בחרה את המכשיר ושילמתי עליו שני לא עזבה אותנו עד שהעבירה לנו הרצאה קצרה לגבי המכשיר אופן השימוש והאפשריות הטמונות בו.
בקיצור השירות אדיב ונהדר,המחירים נוחים לכל כיס,ושני נציגת המכירות ומיקי המנהל של החנות נהדרים וגרמו לנו לצאת מחוייכים.
ממליץ בחום לכל מי שמחפש מכשיר סלולארי לגשת לגאדג'ט מובייל ולהנות מחוויית הקניה והמחירים :)
תודה רבה.
מוצר:
טלפון סלולארי x10 mini
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
22/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכשיר בטלפון והלכתי לאסוף אותו אחה"צ .
הגעתי עם 2 הילדים הקטנים שלי לחנות
נאמר לי שאני צריך להמתין כשעה - שעתיים
כדי שהטכנאי יעדכן לי עברית במכשיר
בנתיים המוכרות הנדירות שם העסיקו את ילדיי - נתנו להם לצייר , שיחקו איתם והיו סובלניים לכך שהילד שלי הוריד להם מהמדפים את האביזרים של החנות.

היה יכול להיות יותר נחמד לו הטלפון היה מגיע עם עברית מובנית ללא תוספת זמן ותשלום
אך המוכרות המקסימום פיצו על עוגמת הנפש.
מוצר:
פלאפון sensation
תמונת משתמש
שם:
hadas
תאריך:
14/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף בדיזינגוף 81- חווית קניה מושלמת- החל ממיקי
בעל החנות,שהסכים לחכות לי עד אחרי שעת הסגירה ועשה הכל בסבלנות ובחיוך, והמשיך בצוות המוכרות המקסימות והמקצועיות- שירות מעולה, מקצועי, והרגשה שיש לך מקום שתוכל לחזור אליו בכל שאלה-ממליצה בחום!!!
מוצר:
סמסונג I9000 I9000
25
26
27
28
29
30
31
32
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply