דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולר | גיימינג | חשמל ומולטימדיה (יהוד)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
S.A.L. TITANIUM INVESTMENTS LTD
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בitechstore ?
4.74
ציון ממוצע
683
חוות דעת בשנה האחרונה
1387
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
9
0
0
3 חודשים אחרונים
109
0
3
6 חודשים אחרונים
213
1
12
שנה אחרונה
642
6
35
כל הזמן
1213
12
162
נמצאו 1387 חוות דעת גולשים על itechstore
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות על הפנים, מגן מסך שמו לי עם מלא בועות , ומה שרשום באתר לא תואם להצעות כאשר מזמינים.

הניסיון שלי המפורט:
עשיתי הזמנה באינטרנט , והתקשרתי כדי לשאול האם ההזמנה שלי התקבלה , הנציג התחיל לטפל בי ואז התחילו הבעיות, בתמונה באינטרנט היה פלאפון עם מיכסה אחורי מסוים כאשר עשיתי את ההזמנה, אבל הם אמרו לי שזה ביכלל בתוספת תשלום. רבתי איתם על זה אז אמרו לי שיחזרו אלי יותר מאוחר,אבל מה לא חזרו אליי .התקשרתי עוד פעמיים יותר מאוחר והם אמרו לי שבטוח הפעם יחזרו אליי אבל לא חזרו אליי. למחורת התקשרתי עוד הפעם ורק אז התחילו לטפל בי ללא ברירה. המוצר הגיע די מהר זה מה שמשמח, וגם כן הזמנתי גם מגן מסך זכוכית והם שמו אותו ממש על הפנים אם מלא בועות. עדיף לא הייתי קונה מהם את המגן מסך.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S4 I9515 16GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אישתי הגיע לחנות להחליף מסך שנשבר לאיפון 6,
לאחר כמה יומיים המסך ניתק מהמכשיר ובלט החוצה, אישתי חזרה לחנות ושם נאמר לה כי המסך שהורכב לה היה תקול והחולף בשנית,
לאחר ארבעה ימים שוב אותה תופעה ושחזרה לחנות נאמר לה שהמכשיר עקום ולא ניתן לתקן הטכנאי שם קצת דבק ונתן לה מגן מסך בשביל להשיק אותה.
בתוצאה המסך בולט מהמכשיר ואם היה נאמר לה שהמכשיר עקוב בתחילה כלל לא היתה מתקנת, כנראה שהטכנאים כלל לא מקצועיים, כאשר ניסיתי לדבר עם אופיר הבעלים הוא אמר תקנה מגן מסך ואז לא יראו שהמסך בולט, כאשר ביקשתי את הכסף (450 שח), נענתי כי הוא זרק את המסך הישן שלי ואין לו מה לעשות וזה בעיה שלי מצידו הוא עשה הכל.
חבל
מוצר:
החלפת מסך איפון 6 6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרכם פלאפון מסוים, אז נכון המכשיר הגיע בסדר גמור והכל אבל יכול להיות שזה רק התרשמות שלי - בכל אופן לפי החווית קניה שלי השרות לקוחות מתחת לכל ביקורת.
לאחר שביצעתי את ההזמנה, המוכרן שאל אותי בין היתר אם אני מעוניין במשלוח מהיר יותר. אמרתי לו לא וציינתי גם מה הסיבה (הזמנת מגן מחו"ל יקח זמן). מפה לשם המשלוח הגיע מהר משחשבתי וכשלקחתי גיליתי כי אכן חויבתי על משלוח למרות שמה שדרשתי טלפונית (וזה מוקלט) ובאינטרנט זה משלוח רגיל שהוא חינם.
כשהתקשרתי אמרו לי שאני צודק וסבבה וישלחו את זה להנהלת חשבונות אבל מאז לא הופיע שום זיכוי וגם לא דאגו לחזור אלי.
מחיר והכל זה נחמד אבל עושה רושם שבשרות נכשלתם. בהצלחה
מוצר:
טלפון סלולרי oneplus one 64GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי כמה פעמים ונענתי בחוסר סבלנות. רק כאשר ניסיתי להזמין דרך האתר חזרו אלי. קבלתי את המכשיר ללא חשבונית וללא קבלה, לא האמינו לי אבל הבטיחו לשלוח את החשבונית בדאר. עד היום לא קבלתי אותה. חיכית בסבלנות והיום
התקשרתי לחנות, המוכר שענה לי אמר שאין לו זמן לטפל בבעיה ויש לו לקוחות והוא לחוץ ושאני אתקשר שוב, בקשתי שיחזרו אלי והוא טען שאין לו עט על מנת לרשום את הטלפון שלי כך שאני צריכה להתקשר שוב, גם בעבר בכל פעם שהתקשרתי לשאול נאלצתי להתקשר שוב,
לא התכוונתי לכתוב חוות דעת כזו, אך התאכזבתי כי כמה פעמים אפשר להתקשר לחנות. וכמה זמן לוקח לשלוח קבלה?
תגובת החנות:
שלום רב,
בבדיקה מקיפה אכן התבררו טענותיה של הגברת נורית על קבל שירות לא הולם,
אנו מצרים על המקרה ובאותה הנשימה עושים הכל על מנת ללמוד את המקרה כך שזה לא יחזור בעתיד,

מוצר:
טלפון סלולרי s5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי באתר הפלאפון גלקסי S5 עלה 2010.18 כולל שלושה תשלומים עם קרדיט באיסוף עצמי.

כיוון שמדובר באיסוף עצמי הגעתי לחנות ושם הוא טען שהמחיר הוא 2160, אמרתי לו מזה שונה מאיסוף עצמי הגיון פשוט, לא קיבלתי תשובה מספקת.
השארתי ילדים אצל הבייבי סייטר רק כדי שהם ימשיכו להטעות צרכנים.

לא מומלץ!
תגובת החנות:
שלום רב,
מי שמכיר את iTechStore או לחלופין קורא את ביקורות החנות לטוב ולרע יודע שגם כאשר אנו מקבלים חוות דעת לא טובה אנו מגיעים בהתאם ועושים הכל על מנת להפיק את הלקחים ובאותה הנשימה גם פותרים את בעיית הלקוח,

לצערנו הרב חוות דעת זו באה על מנת לפגוע בשמנו הטוב מכיוון שדבר זה לא היה ולא נברא, אין iTechStore גובה תשלום נוסף על איסוף עצמי, ההפך הוא הנכון, אנו באופן אישי שמחים ומעדיפים שלקוח יגיע פיזית לחנות,

מוצר:
גלקסי S5 S5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהירות... רכשתי מכשיר LG G3 חייבו אותי ב-2000 שח. לאחר שהפלאפון לא הגיע ביקשתי לבטל- לא ביטלו לי. לא קיבלתי את המוצר, עבר כבר יותר מחודש. פניתי לחברת האשראי והתחלתי בהליך נגדם. אם אתם רוצים לשלם 2000 ש"ח ולא לקבל שום דבר בתמורה זה המקום.
תגובת החנות:
שלום רב,
כחלק מהזמנתה של גל באתר החברה בה רכשה מכשיר מסוג LG G3 + מספר אביזרי הגנה ומשלוח ללא עלות אותו אנו מתחייבים לספק עד 7 ימי עסקים בעלות כוללת של 1972 ש"ח, את החבילה התבקשנו לספק לכתובת הבאה: הסוללים 5 צק פוינט תל אביב, דבר חשוב מאוד שגל שכחה לציין בהזמנתה ובשיחתה עם נציג המכירות הוא שהכתובת אליה אנו אמורים לספק את החילה הינה מקום עבודה ( בניין משרדים בן 29 קומות ), כשמועד המסירה לו התחייבנו עבר יצרה גל קשר בשנית על מנת לברר היכן הזמנתה ובבדיקה מהירה התבררה הטעות של גל ועל מנת לפתור אותה בהקדם התבקשה גל לסור לסניף הדואר הקרוב למקום עבודה ולמשוך את החבילה, מספר ימים לאחר מכן התקשרה גל ודרשה לבצע ביטול לעסקה, במעמד זה נאמר לה במפורש שעליה לשלוח את המכשיר באריזתו המקורית חזרה לחנות וכשזה יגיע אנו מתחייבים לזכות את כרטיסה,מיד עם קבלת המכשיר לחנות קיבלה גל זיכוי מלא לכרטיסה ללא קיזוז על פי חוק הגנת הצרכן

דירוג iTechStore באתר זאפ ( 4.5 כוכבים ) מוכיח כי שירות לקוחות עבורנו הוא ערך עליון וגם כאשר נוצרה בעיה שמקורה אינו ב iTechStore כמו מקרה זה אנו דואגים לפתור ולטפל בה בהקדם האפשרי.
מוצר:
LG G3 g3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לרכוש LG G2 D802 כמוצהר באתר שלהם באינטרנט, הם מכרו לי מכשיר של AT&T דגם D800, ולא ציינו זאת כלל!!
החלטתי לקחת את המכשיר כי ידעתי שדגם זה זהה מבחינת הקונפיגורציה.
אבל לא ידעתי שהוא בעייתי בגלל הקישוריות שמוגדרת בו דרך רשימת אנשי קשר של AT&T אשר מובנה בתוכו, קישוריות זו דורשת בכל פעם שנכנסים לאנשי הקשר לבצע התחברות לAT&T ולהשלים תהליך הרשמה, זה גוזל זמן בכל פניה לאנשי הקשר ומעצבן מאוד.
לא ראיתי עניין לפנות אליהם ולפתור את הבעיה כי האמינות שלהם נפגעה בעיני לאור אי השקיפות שלעיל, מצאתי דרך לנטרל את הבעיה הזו בעצמי באינטרנט.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 32GB D802
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יש לציין שלאחר חוות הדעת , התקשר הבעלים ושמע את התרשמותי ,ופעל לתיקון השרות ,הבנתי משלומי שלא ידע על התקלה ויפעל לשפר את השרות .
מוצר:
asus 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במכירות אולי בסדר בתיקון לא היו ממש בסדר

ניגשתי אליהם לתיקון מסך שבור החליפו לי וגם מצלמה מחיר סביר מאד

עד שהגעתי לבית גיליתי שהקליטה של הטלפון לא תקינה וגם כיבוי והדלקה של המסך בתכונות knock

הגעתי אליהם עוד פעם נטען שהמסך לא יושב כמו שצריך - לחצו ועבד :)
עבד בדיוק לשעתיים
חזרתי שוב והפעם הטכנאי לא היה למרות שזה בשעות שהיה צריך להיות
חזרתי שוב נטען שיש עוד רגש לא תקין

בקיצור שרות תיקון לא אמין עד הסוף - הגעתי ארבע פעמים ועדיין יצאתי עם מוצר לא תקין
תגובת החנות:
שלום רב!

אכן יוסי היה במעבדתנו על מנת לבצע תיקון מסך ל LG G2 שברשותו, מיד אם כניסת המכשיר לתיקון והחלפת מסך נקרא הלקוח לסור למעבדה על מנת לאסוף את מכשירו ( עוד בטרם התיקון ) וזאת עקב מכשיר מנופץ לחלוטין גם מלפנים וגם מאחור, נאמר ללקוח באופן חד משמעי שעקב מצבו של המכשיר אין באפשרות המעבדה לבצע תיקון והחלפת מסך בצורה מושלמת אודות למסגרת עקומה לחלוטין, הלקוח התעקש לבצע את התיקון למרות המצב, בפתיחת המכשיר התגלו תקלות נוספות כגון חיישן קרבה שבור ומצלמה שבורה,

כפי שציינו בפני הלקוח באופן חד משמעי, עקב מצבו של המכשיר טרם כניסתו למעבדה ( מסגרת עקומה לחלוטין ואי יכולת ליישר אותה באופן מושלם ) יצא המכשיר מתיקון שלא לסבירות רצונו של הלקוח, לנו כמעבדת תיקונים מקצוענית ומנוסה יש את הידע לזהות תקלות ובעיות עתידיות ועל כן הוזמן הלקוח אל המעבדה לאסוף את מכשירו טרם התיקון מכיוון שלנו היה ברור שהתיקון עצמו לא יוכל להיות 100 אחוז, הבנתו של הלקוח והסכמתו לביצוע התיקון למרות הזהרות מצידו של מנהל המעבדה בחר הלקוח כן לבצע את הטיפול ולהיות אחראי לתוצאות.
מוצר:
lgg2 g2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות מצלמת דרך מסויימת, וגיליתי שיש אותה בItechStore. באתר של החנות צויין שהמוצר במלאי, אז נסעתי לקנות. כשהגעתי אמרו שאין אותה במלאי וזה טעות באתר. לא נורא, קורא, חזרתי הביתה.
שבוע אחרי זה הייתי יותר חכם והתקשרתי לשאול אם יש את המוצר במלאי, הנציג אמר לי שכן (בדק פעמיים לבקשתי) אחרי כ40 דקות הגעתי למקום וקיבלתי תשובה "לא יודע מי דיבר איתך, אבל אין לנו".
לשאלתי "מקובלת עליי טעות באתר, אבל גם לנציגים אי אפשר להאמין? איך קונים אצלכם בכלל?" קיבלתי תשובה "אל תבוא תזמין דרך האינטרנט". קיצר, חוויתי חווית קניה נוראית.
תגובת החנות:
שלום רב,
אכן נעשתה פנייה על ידי מר איגור אודות מצלמת רכב, עקב אי הבנה של אחד מנציגי החנות קיבלת הלקוח מידע שגוי, אנו מצרים על הטעות ועל הטרטור, המקרה נלמד היטב והופקו לקחים בכדי לשפר וייעל את שירות הלקוחות של החנות.

מוצר:
מצלמת רכב blaclbox
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקנייה הם נחמדים מאד, בתקלות חלשים מאד. הטלפון נשלח לתיקון וחזר מקולקל, חלופי לא היה להם. חיכיתי יותר משבועיים שיחזור. מטען התפרק כמה ימים אחרי הקנייה...ואין עליו אחריות....הסוללה לא היתה תקינה. בקיצור הלוך חזור לתיקונים.
תגובת החנות:
שלום רב,

לאחר שימוש בן 7 חודשים הגיע הגברת בל לחנות בטענה שמסך המכשיר אינו תקין ב 100 אחוז וגם הסוללה אינה כפי שהייתה, בבדיקה מהירה שערכנו התברר שאכן ישנה בעיה במסך הן במסך והן בסוללה ועל פי ממצאי אותה בדיקה הוחלט להכניס את המכשיר לטיפול על מנת לסדר ולמנוע בעיה דומה בעתיד,

הוסבר לגברת בל שהתיקון עלול לקחת עד 14 ימי עסקים וכך היה, המכשיר חזר מתיקון והוחזר לגברת בצורה תקינה לחלוטין,

אנו מצרים על עוגמת הנפש שנגמרה לגברת בל עקב מחסור במכשיר חלופי ועל כן פוצתה הלקוחה במגן מסך זכוכית ונרתיק עור למכשירה ללא עלות.
מוצר:
YKPUI XKUKRH גלאקסי 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התנהלות מוזרה מאוד בחנות הזו.
הגעתי לחנות ורציתי לקנות galaxy s3. אמרו שאין במלאי את הדגם הרגיל ויש דגם
neo. לא רכשתי אותו.
לאחר מכן התקשרתי ושאלתי אם יש אפשרות שיגיע דגם רגיל ואמרו שאבדוק בהמשך.
התקשרתי לאחר שבוע ואמרו לי שיש את הדגם בחנות בשני צבעים. בטלפון אמרו לי את המחיר 1084 ואת סוג הדגם.
כשהגעתי לחנות (חצי שעה לאחר מכן) נאמר לי שיש רק neo.
אם אתם לא רוצים למכור אל תמכרו אבל למה לשגע את הקונה?
תגובת החנות:
שלום רב:

עקב ביקוש רב למוצר המבוקש ( Galaxy S3 I9300 ) וכפי שמצוין בעמוד המוצר באתרינו נדרש הלקוח הפוטנציאלי לבצע הזמנה באתר חנות על מנת שיוכל להבטיח את הקנייה, לצערנו הרב בחר הלקוח לבצע בדיקה טלפונית לזמינות המוצר וכאשר הגיע לחנות המוצר כבר לא היה במלאי החנות,

על מנת למנוע עוגמת נפש הוצע ללקוח לרכוש דגם מתקדם יותר בהנחה משמעותית אך לצערנו הוא בחר שלא לעשות זאת,

שירות לקוחות עומד בראש סדר העדיפויות ואנו נורא מצרים על עוגמת הנפש שנגרמה כתוצאה מאי היכולת לעמוד בביקוש הגדול למוצר.

מוצר:
טלפון סלולרי S3 I9300
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי נרתיק שוכב לאייפון 6
המוצר שקיבלתי לא זהה לתמונה שמוצגת באתר
המוכר הציע זיכוי (לא החזרת הכסף) שכדי לממשו כמובן צריך לשלוח בחזרה לבזבז זמן וכסף
תגובת החנות:
שלום רב,
אכן בוצעה הזמנה באתר החברה ואכן נשלח בטעות מוצר שונה, בשיחה מול הלקוח הובנה הטעות והתחייבנו לספק את המוצר המוזמן תוך 2 ימי עסקים ( במשלוח מהיר על חשבוננו ) או לחלופין לבצע ביטול עסקה והחזר כספי מלא תוך החזרת המוצר לחנות במשלוח עליו נזכה את הלקוח,

בחירתו של הלקוח הייתה לבטל את העסקה ולקבל את כספו בחזרה, הלקוח התבקש להחזיר את המוצר לחנות במשלוח, בנוסף התחייבנו כלפי הלקוח שההחזר הכספי המלא יכלול את עלות השילוח חזרה אלינו.

מוצר:
נרתיק שוכב לאייפון 6 iTechCase
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהחנות otterbox preserver והכול היה טוב ויפה עד שהוא נפל מגובה של איזה 30 ס"מ ונשבר (החברה מבטיחה שהוא עמיד לנפילות מגובה של עד 2 מטר)
התקשרתי לחברה וביקשתי לממש את האחריות.
והם סירבו לתת לי לממש אותה! עכשיו הקייס לא שימושי כי הוא עיבד את החסינות למים.

ממליץ להימנע מהם
מוצר:
מגן לטלפון preserver
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את ההזמנה ב-9.5.2014
מכיוון שאזל להם המלאי, אז הם לא שלחו לי את המכשיר.
כעבור שבוע טילפנתי לברר מה קורה, והם טענו שאזל להם המלאי ושהם יעדכנו אותי בהמשך.
כעבור שבועיים טילפנתי אליהם ביוזמתי והתברר שהגיע המכשיר, רק שהם לא טרחו לעדכן אותי.
נתתי להם את פרטי האשראי על מנת שיבצעו את החיוב, ואז המוכר טען שהמחיר עלה מאז שביצעתי את ההזמנה המקורית.
אחרי שטענתי שעליו לכבד את המחיר המקורי שהופיע באתר בעת ביצוע המכירה, או שאני אבטל את העסקה, הוא הסכים.

המכשיר הגיע. עובד בסדר. הסוללה שהייתה תוצרת סין הייתה גרועה (התרוקנה במהירות, ואף-פעם לא התמלאה מעבר ל-98%) אז החלפתי אותה בסוללה אחרת שהייתה לי בבית. לא טרחתי לבקש אחריות מהחנות, כי אני בספק שהייתי מקבל שירות יעיל ומהיר.
תגובת החנות:
שלום רב,
כבר שנים רבות אנו מציעים למכירה מכשירי סמארטפון באתר זאפ, מי שמכיר את זאפ מודע לעובדה שבכל יום מחירי המוצרים משתנים, הן לטובה והן לרעה, בזמן ביצוע ההזמנה של מר עמיר המוצר לא היה זמין במלאי החנות ותוך זמן קצר קיבלת הלקוח שיחת טלפון מלווה במייל אישי על כך שהמכשיר חסר במלאי,

מספר ימים לאחר מכן הוחזר המכשיר למלאי החנות ומחירו עלה, בשיחה מול הלקוח אכן נאמר לו שהמחיר עלה אך לאחר דין ודברים סוכם כי המחיר הנמצא בהזמנה המקורית אכן יישאר כך.

בנושא הסוללה חשוב להדגיש כי אנו מעניקים אחריות מלאה ל 12 חודשים על סוללה, במידה והלקוח היה פונה אלינו בעניין הסוללה הדבר היה נבדק והיינו מחליפים את הסוללה סוללה מקורית חדשה כפי שאנו מתחייבים לעשות, לצערנו הרבה וכפי שציין הלקוח הוא בחר באופן יזום לא לפנות אילנו בנוגע לבעיה.

צוות החנות עושה הכל על מנת להעניק את שרות הלקוחות הטוב ביותר אך מצד שני אנו לא נוכל להעניק שירות לבעיה עליה אנו לא מודעים,

מוצר:
סלוסלרי Samsung Galaxy S3 Mini i8190
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הפריט הגיע בזמן. מאחר ולא מצא חן בעיני החזרתי לחנות, אך עדיין לא קיבלתי את כספי חזרה. הפריט נקנה ב 13 במאי 2014, והוחזר עוד באותו החודש. עכשיו ספטמבר ולמרות שיחות חוזרות ונשנות עם החנות והבטחות שמחר יטופל העניין, כספי לא הוחזר.

תגובת המוכר שקרית. המוצר הוחזר באריזתו המקורית וללא שריטות. לא רק שלא היתה שום שיחת טלפון שבה הועלו מולי טענות שכאלו, אלא שבכל שיחה נאמר לי שהנושא יטופל מחר וכספי יוחזר. בשיחתי האחרונה עם מנהל החנות (שלומי) הוא טען שביצע זיכוי דרך PayPal, אלא שלאחר בירור מולם גם טענה זו הוכחה כשיקרית.
תגובת החנות:
שלום רב,
אכן בתאריך ה 13/05/14 ביצע הלקוח הזמנה באתרינו למוצר כיסוי לנקסוס 5 שקוף Case Mate Barely Naked, מספר ימים לאחר קבלת המוצר קיבלנו שיחת טלפון בה טען הרוכש כי המוצר אותו הזמין לא מצא חן בעינו והוא מעוניין להחזרינו ולבטל את העסקה,

באותה שיחת טלפון נאמר ללקוח שעל מנת לקבל החזר כספי עבור ההזמנה עליו להחזיר את המוצר לחנות עם אריזתו המקורית וללא סימני שימוש,

לצערנו הרב הוחזר המוצר ללא אריזתו המקורית ועם סימני שימוש ושריטות בחלקו האחורי, בשיחת טלפון נוספת מול הלקוח נאמר לו שלא ניתן יהיה להחזיר ולזכות את חשבונו עקב החזרת מוצר משומש,


מוצר:
כיסוי לטלפון סלולרי barely naked
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:


ביום שלישי בבוקר בתאריך ה 16.9.2014 קניתי ואין לי בעיה הנייד הוא בסדר גמור וגם היחס של המוכר היה בסדר גמור, רק כשהגעתי הביתה, גיליתי שהמטען הוא של סמסונג ולא של LG, התקשרתי ואמרו לי שהחליפו כי היצרן לא שולח את הנייד עם המטען ושהנתונים הטכניים של הסמסונג בדיוק אותו דבר.....

פניתי לחנות אחרת בפתח תקוה שנמצאת בזאפ ומוכרת אותו מכשיר באותו מחיר, אמרו לי בפירוש שהם מוכרים עם הספק הכוח המקורי של LG, שהוא יותר מהיר בטעינה וגם יותר יקר.......מספק הכוח שקיבלתי, אז הבנתי את הסיבה, לא אהבתי שהמוכר לא אמר לי מראש כלום לגבי ספק הכוח, אז זו סיבה מספיק טובה מבחינתי לא לחזור לחנות הזו שוב
מוצר:
טלפון סוללרי G3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצלהם תיקון מסך לנקסוס 4. למרות שהיה כתוב שהמוצר קיים במלאי, כשהגעתי לתקן אמרו לי שהחלפים לא נמצאים ואם אני רוצה לתקן בלי להמתין יש להוסיף כסף לחלפים מקוריים (למרות שהיה כתוב בתיאור המוצר "מקורי").

המסך הוחלף אחרי כחצי שעה, אבל בא עם כתם צהוב בחלק העליון. אחרי שהתלוננתי אמרו שיצרו איתי קשר שיהיה מסך חלופי. בשום שלב לא יצרו איתי קשר.

אחרי שבוע וחצי של מרדפים (יש חלפים, אין חלפים, יש מעבדה השבוע, אין מעבדה השבוע, תתקשר מחר, תתקשר בשבוע הבא) החלטתי שהכתם לא שווה את בזבוז הזמן.

אחרי חודש ימים מהתיקון (עדיין במסגרת האחריות [יותר נכון "אחריות"]) הטלפון פשוט שבק חיים. לקחתי אותו בחזרה למעבדה - הם בקושי העיפו מבט לפני שהכריזו שזה לא קשור לתיקון וזה לא באחריות (כפי הנראה טלפונים נוהגים לשבוק חיים לבד בלי קשר לזה שהתעסקו להם עם האלקטרוניקה?)
אחרי שהתעקשתי הם הואילו להשאיר את זה לבדיקה של הטכנאי.

אחרי עוד שבוע של מרדפים (שוב, למרות שאמרו לי כמה פעמים שיחזרו אלי, מעולם לא חזרו), הבנתי שאם אני רוצה את הטלפון מתוקן לפני ביאת המשיח אני צריך לקחת אותו למישהו אחר (מישהו יופתע אם אני אגיד שהמסקנה היתה שזה לא באחריות?).
תגובת החנות:
שלום רב,
התיקון הנ"ל אכן בוצע במעבדת iTechStore אך העובדות אינן מדויקות,

לאחר מספר ימים אכן קיבלנו שיחת טלפון מהלקוח בו התלונן על כתם מוזר בחלק העליון של המסך, הוסבר ללקוח שהדבר אכן נמצא באחיות ובמידה ואכן יש בעיה המסך יוחלף ללא עלות נוספת, לצערנו במעמד השיחה מסך מסוג זה לא היה זמין במלאי המעבדה, השיחה הסתיימה בכך שהובטח לקוח שתוך שבוע לכל היותר עתיד המסך להגיע והוא יוזמן לחנות להחליף את המסך, כפי שציין הלקוח הוא בחר להתעלם מהזמנתנו והחליט שהכתם הצהוב כבר לא כל כך מפריע בעינו,

לאחר כחודש ימים הגיע קיבלנו שיחה נוספת מהלקוח בה טען שהמכשיר שבק חיים ולא מגיב, נאמר ללקוח שאין כל קשר בין החלפת המסך לפני חודש לבין המצב הנוכחי בו המכשיר שבק חיים, ברגע בו מסך מייצר פגיעה במכשיר הבעיה נראית לעין ומורגשת עוד באותו הרגע ולא לאחר חודש ימים אך למען הסר ספק קיבל הלקוח הזמנה נוספת לסור למעבדה לשם בדיקה מקיפה,

לאור העובדה שהמסך עדיין היה באחריות נעשה ניסיון להחליף מסך אך כשהתברר שהמסך תקין והמסך החדש שהוחלף לא פתר את הבעיה הוחלט בשיתוף עם הלקוח לבדוק את הסוללה ואת שקע הטעינה, גם ניסיון אלו לא העלו דבר, בסיום הבדיקות הוסבר ללקוח שהבעיה הנוכחית שלו לא נובעת מעצם החלפת המסך ואין ביכולתנו לעשות מעבר לנעשה,

חשוב מאוד לציין, במעבדת iTechStore עושים שימוש אך ורק בחלפים מקוריים, הדבר מצוין בחשבונית התיקון כלומר: תיקון מעבדה : מסך נקסוס 4 מקורי וגם בתקופת האחריות אותה אנו מספקים.

מוצר:
תיקון מסך Nexus 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
It was the most awful experience of buying in Israel. Ordered 2 products, received 1 and wrong! Immediately returned the parcel to the seller but can't get ANY feedback from them during 3 weeks. They don't answer emails and don't return calls. ((( What a shame!
מוצר:
Moto G case and screen protector כיסוי למוטו G בצבע לבן iTechCase S LIne
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון- Samsung 3 מחנות מקומית ביהוד - ITEC הנמצאת ברחוב מוהליבר 2, בצמוד לבנייני HP. לצערי נאלצתי להחליף פעמיים לטלפון אחר בשל תקלה במכשיר, טלפון שלישי שהוחלף! גם היה מקולקל- ואחרי "תיקון במעבדה" חזר עוד יותר פגום - ביקשתי את כספי בחזרה או טלפון חדש! נתקלתי בסירוב!! כל הסיפור ערך בסמיכות זמנים של חודש וחצי!! - והם נתנו לי "טלפון חלופי" שאפילו הסינים היו צוחקים עליו. כל זה לאחר ששלמתי את כל עלות המכשיר ויש לי אחריות יצרן!
כנראה שניתן כל פעם "טלפון מחודש" אחר שחזר מתקלה אחרת!!
עד היום אין לי טלפון! מי שרכש בחנות זו ונתקל בבעיה דומה או בשירות ההזוי הזה- דווחו לי!
מגישה תלונה למועצה לצרכנות!
מוצר:
טלפון סלולארי GT-I9305
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות מפני שרצינו לשדרג לבננו הגדול את הנייד ובעקבות מחיר זול בזאפ. כשהגענו התברר שאין S3 למרות שמפורסם והציעו לנו מכשיר יקר יותר S3- neo (תרגיל ידוע של מוכרים) שנאמר לנו שהוא בדיוק כמו הS3 רק יותר חדש (כיום אני יודע שלא מדויק). החלטנו לרכוש את הניאו + מגן סה"כ כ1500 ש"ח. והחלטנו לתת לבן את הS3 של אשתי שקיבלנו מארה"ב. לצורך זה ביקשנו מהמוכר להעביר מהמכשיר של אשתי את הסים למכשיר החדש. המוכר הסתכל אמר שאין בעיה ובאותו זמן שם לב שהמכשיר באנגלית ואמר שכדאי להתקין עברית. שאלנו אם יכול לעשות זאת עבורנו. אמר שכן ואז אמר שצריך לאפס הגדרות יצרן והתחיל לגעת בטלפון בכל מיני מקשים, להוציא ולהכניס את הסוללה. בקיצור עשה כל מיני דברים בטלפון במשך כשעה והטלפון שהיה תקין לפני זה לא עלה. לבסוף אמר שלא יודע מה לעשות שאין לו טכנאי במקום ושנלך לטכנאי. אמרנו לו שאם התיקון יעלה כסף נבקש ממנו לההשתתף והוא אמר שלא עשה כלום לטלפון רק ניסה לעזור לנו. שציינו בפניו שהטלפון היה תקין עד לפני שנגע בו אמר שהוא לא בטוח שזה נכון. הוא בכלל לא הציע להשתתף או לבוא לקראתנו בשום דרך וטען בתוקף שהוא רק לחץ על 2 כפתורים והטלפון נתקע. כמובן שהחזרנו מיד את כל מה שרכשנו ולא נגיע לחנות זאת שוב. כל מה שיש לי להגיד למוכר אם אתה לא יודע להתעסק בטלפונים אל תיגע ואל תציע עזרה. אם אתה כבר נוגע תהיה מוכן לשאת בתוצאות!
מוצר:
טלפון סלולרי s3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כעבור יומיים שלא שמעתי מהחנות התקשרתי ואמרו לי שההזמנה לא במלאי(ושעידכנו אותי במייל שלא הגיע)וזה אמור להגיע היום ושיצרו איתי קשר.
למחרת שהתקשרתי ניתקו לי את הטלפון בפנים, עד היום(עבר שבוע) לא קיבלתי מהם שום עדכון לגביי מצב ההזמנה שלי. (באתר מבטיחים משלוח תוך 48 שעות)

מוצר:
סלולרי IPHONE5S
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר LG G2 ונדרשתי לשלם בטלפון ע"י נציג שיחזור אליי בסוף ההזמנה
24 שעות ו 2 טלפונים יזומים שלי חלפו ועדיין אף אחד לא התקשר אליי לקחת פרטי אשראי

אם לטלפון של דקה אחת לא היה זמן, מה יקרה כשאצטרך שירות?

הזמנתי בחנות אחרת
תגובת החנות:
שלום רב,

על פי תקנון הרכישה באתר החברה אנו מתחייבים לחזור להזמנה אינטרנטית עד לפרק זמן של 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה וכך גם נכתב במייל חוזר אותו מקבל הלקוח בסיום ביצוע ההזמנה.

לצערי צוות הטלפנים של החנות לא הצליח לחזור אל הלקוח בפרק הזמן הקצר אותו הוא ציין בחוות דעתו ( 24 שעות ) עקב עומס בהזמנות,
מוצר:
טלפון סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בדיקה ולפי הפרסום של החנות שהם מוכרים דגם LG-d802 של הארץ במחיר הזול ביותר הגעתי לחנות על מנת לבצע רכישה של המכשיר.רכשתי את המכשיר לאחר מכן גיליתי כי המכשיר הינו מדגם LG800 של ארה"ב עקב כך השימוש בארץ אינו נוח ויש המון בעיות. הגעתי לחנות על מנת לעדכן אותם בכך ולבקש מהם שיעזרו לי לפתור את הבעיה נתקלתי ביחס קר ומזלזל אמרו לי שיחזרו אליי אך לא חזרו גם לאחר מס שיחות טלפוניות ומס הגעות לחנות לא קיבלתי מענה
היחס של בעל החנות וצורת ההתנהגות של העובדים שם הינם מתחת לכל ביקורת
ברצוני גם לציין שעד עכשיו לא קיבלתי מענה מהם
ממליץ בחום לא לקנות מהחנות הנ"ל!!!!!!!
תגובת החנות:
שלום רב,

במעמד הרכישה נאמר ללקוח כי המכשיר אותו הוא ביקש לרכוש אינו נמצא במלאי החנות ומה שכן זמין הוא מכשיר מדגם D800, חשוב לציין כי בין המכשירים אין כלל הבדל מלבד העובדה שמכשיר ה D800 יועד לחברת טי מובייל האמריקאית ובעל תמיכה מלאה בשוק האירופאי, כל מפרטו הטכני, תמיכת תדריו, מראהו ונוחות השימוש בו זהים, הלקוח בחר שכן לרכוש את הדגם שהוצא לו,

הבעיה אותה מתאר הלקוח נובעת מהתקנת לאונצ'ר לא מתאים ל LG G2 והומלץ לו להסיר אותו כי רק כך הבעיה תיפטר,
מוצר:
טלפון סלולרי G2 800
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר תשלום על מוצר עצמו ומשלוח אקפסרס,
נאלצתי לבטל את את העסקה.
באתר הבית כתוב שהמוצר יגיעה תוך 24 שעות.
לאחר תשלום משלוח של כ-60 ש"ח
המוצר כמובן לא הגיע ובחנות הסבירו שהם יכולים לקבוע בעצמם מתי לשלוח את המוצור ללא שום קשר למה שכתוב באתר הבית.
חוצפה שאין כמותה.
שירות גרוע ונציגים חצופים!!!
תגובת החנות:
שלום רב,
על פי תקנון הקנייה באתר החברה שם הוקדש חלק שלם אודות זמני הגעה והספקת מוצרים נכתב במפורש שימי שישי, שבת, ערבי חג וחג אינם נחשבים לימי עסקים, את ההזמנה ביצע הלקוח ביום חמישי וכיוצא מזה אין ביכולתנו לספק את המוצר כבר ביום שישי, בשיחה מול הלקוח נאמר לו שאת החבילה הוא יקבל ביום ראשון, הלקוח לא אהב את מה שהוא שמע והחליט לבטל את ההזמנה, כמובן שמיד ביצענו החזר כספי מלא עבור ההזמנה ועבור המשלוח.
מוצר:
lifeproof iphone
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.