דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (7 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אי ליין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באי-ליין ?
4.62
ציון ממוצע
50
חוות דעת בשנה האחרונה
3353
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
5
0
0
6 חודשים אחרונים
11
0
3
שנה אחרונה
45
0
5
כל הזמן
2705
37
611
נמצאו 3353 חוות דעת גולשים על אי-ליין
תמונת משתמש
שם:
שרון
תאריך:
19/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ארבע חודשים המכשיר שווק חיים,
מסרתי אותו לתיקון ב ELINE ,
הם מתחייבים לתקן עד 14 יום בכתב אחריות.
בפועל עברו 22 יום ועדיין הם לא יודעים להגיד לי מתי אני יקבל את המכשיר .
מכשיר חלופי לא בא בחשבון.
פיצוי לא בא בחשבון.
כמובן שמכשיר חדש לא בא בחשבון.
אני מחכה כבר שלושה ימים לשיחה עם מנהל שירות , אך לא ניתן לדבר עם אחד כזה .

למכור הם יודעים ,
לתת שירות ולקיים אחריות ממש לא !!!
מוצר:
סלולר ONE X
תמונת משתמש
שם:
Noa Franko-firer
תאריך:
18/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לכבוד: Eline 15.11.12
הנדון: שירות מעולה

שלום לכם,
אני רוצה לציין בפניכם את התודה שלי לשירות המצויין שלכם, הן מבחינת הנציגים והן מבחינת המכשיר.
אני לקוחה של סלקום כבר הרבה שנים, ובמשך הזמן ממש נמאס להיות מחוייבים לחברה כזאת כל כך הרבה זמן.
לפני שבוע בערך חבר שלנו ציין בפנינו על החנות שלכם בחדרה ובעלי ואני אמרנו שנלך לבדוק.
השיחה הראשונה שלנו היתה כאשר הדרכתם אותנו לאן להגיע בחדרה ועניתם מאוד מהר.
השירות בחנות עצמה היה אדיב מאוד ומקצועי.
רכשתי את הנייד גלקסי 3 כאשר בקופסא יש את ההדרכה של הפיכתו לעיברית ציינתם שהעדכון מהיר ואם נתקלים בבעיה אפשר לפנות אליכם.
הגעתי לסלקום העברתי קו ומייד חזרתי הביתה בשביל לעדכן את גרסת העיברית (חייבת לציין שבסלקום לא הסכימו לעזור לי וחייבת לציין שעלות המכשיר שלכם הוא הכי נמוך מכל מקום אפשרי כולל הגירסה העיברית).
כאשר נתקעתי במשהו בהתקנה ישר התקשרתי אליכם, המהירות שעניתם היתה מדהימה שניות, בהתחלה ענתה לי בחורה חמודה, שאני ממש מתנצלת לא זוכרת את שמה אך היא עברה איתי על כל שלב והורידה איתי מה שהיה צריך בדיוק (בדף המצורף רשום גרסה עיברית ישנה כבר).
היתה מקסימה ממש.
ביום חמישי הבן שלי שיחק עם המכשיר והשפה השתנתה לי לאיטלקית, ענה לי מהר מאוד בשירות דימה, המקסים, בשניות אמר לי מה לעשות שלשנינו יהיה קל ושאל לבסוף אם אני צריכה עזרה בעוד משהו.
אני רציתי להודות לכם אני שמחה שיש אבא ואמא למכשיר ולתפעול שלו ושכייף לא לדעת דברים ואתם פותרים את זה באדיבות ומהירות.
תמשיכו ככה תגדלו ושהשירות תמיד יהיה מוצלח כי אני כבר פירסמתי שלא צריך להתחייב לחברות במכשירים, יש חברה מבחינתי חדשה בשם Eline שהיא מצויינת בשירותיה
הצליחו
בברכה
נועה
מוצר:
טלפון סלולרי Samsung I9300 Galaxy S3
תמונת משתמש
שם:
moti
תאריך:
18/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמו רבים מכם החלטתי לרכוש מכשיר חדש ותוך ניסיון טוב שהיה לאחי עם אילין פניתי אליהם טלפונית. אני לא הייתי די בטוח מה לקחת אך נפלתי על נציג מעולה בשם נועם אשר פשוט הלהיב אותי במכשיר (שבסופו של דבר רכשתי אותו) Galaxy Nexus. אין מילים שיכולות לתאר איך הבחור תוך שימוש במילים פשוטות הצליח להסביר ולתת לי רושם שזה מה שאני צריך. בקיצור כל הקנייה הפכה להיות לחוויה בלתי נשכחת !!! באותו יום בשעות מאוחרות כבר הייתי בסניף ואיש מכירות, שלומי אישר שבחירה שלי גם נכונה וגם נבונה. בסופו של דבר גם נועם ושלומי צדקו ב100 אחוז!!! מכשיר מדהים, פשוט ככה, מדהים!!! מהיר, נוח לאחיזה ומסך, פשוט תענוג !!!
ברצוני להודות לנועם ולשלומי, אנשי שירות מעולים ומקצוענים עד הסוף !!! אין לי כל ספק שחברה שמעסיקה אנשים כאלה חייבת להיות בחירה ראשונה לכל אחד שניצב מול שאלת הקנייה של מכשיר סלולרי חדש. איליין, כל הכבוד!!!
מוצר:
נייד 9250
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
18/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי פיזית לחנות לרכוש טלפון סלולרי בסניף בתל אביב. קיבלתי שירות על ידי בחור אדיב בשם שלומי, שתיאר לי את המכשיר והסביר לי עליו. חשוב לציין שלא הופעל עלי לחץ לקנות מכשיר יותר יקר ואף רכשתי כיסוי למכשיר במחיר שפוי בהחלט.
שורה תחתונה: מומלץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי אקספריה ארק אס
תמונת משתמש
שם:
noam
תאריך:
15/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שקיבלתי המלצות חמות מעמיתי לעבודה )לפחות כחמישה המליצו לי( וכאשר מכשיר הישן
הפסיק לעבוד ידעתי איפה צריך לקנות מכשיר. התקשרתי למוקד שרות לקוחות של אילייןוקיבלתי יחס אדיב תוך מענה לכל שאלה. מילנה עזרה לי לבחור מכשיר, לבדוק איפה שזמין במלאי. התרציתי מאודגם משירות שקיבלתי בסניף חיפה. בסופו של דבר אני מתצרף לכל הממליצים כי אני מאוד מרוצה
ממכשיר ומשרות וכן אקנה גם לאשתי שם!!!
מוצר:
נייד i9000
תמונת משתמש
שם:
Max Katz Moulay
תאריך:
13/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות!! כמו בבקורות אחרות שראיתי החברה טענה במקרה שלי שהמכשיר נפל למרות שהבעיה הייתה תוכנה בלבד ומחייבת 600 שח על תיקון, קניתי 4 מכשירים בחנות ולא אעשה זאת שוב!!!
תגובת החנות:
1.אנו ממליצים לכותב חוות דעת להפנים לקריאה "לא לקנות" לעצמו בלבד!!! ככל הנראה הוא אינו מודע מהו מאמץ המינימלי הכרוך בשמירת מכשיר הסלולרי שלו.
2. מכשיר הוכנס לבדיקה כאשר כולו חבול ממכות. בדיקת מעבדה אישרה נזק ממפילות חוזרות ונשנות שעבר המכשיר. מצער מאוד שמערכת חוות דעת אינה יודעת להציג את התמונות אחרת תמונה אחת הייתה שווה אלף מילים....
נדגיש ונזכיר שמכשיר סלולרי עשוי מפלסטיקה ויש גבול עד כמה שהוא מסוגל לעבור וזאת סיבה שאנו ויצרנים עצמם מבקשים לשמור על מכשירים מנפילות ומכות וזעזועים.
3. לתשומת לב כותב חוות דעת, מכשיר סלולרי פריט מאוד אמין רק בתנאי שיודעים לשמור אליו ולהשתמש בו בצורה ראויה.
מוצר:
סלולרי s2
תמונת משתמש
שם:
asia
תאריך:
11/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר לאימי דרך האתר של החברה. לאחר יום חזרה אלי אחת הנציגות ועברה איתי על ההזמנה.
היא אפילו שאלה באיזו חברת סלולר אני בכדי לוודא שהמכשיר יעבוד טוב עם החברה מבחינת תאימות וניתן היה
לראות שמי שנמצא מהצד השני של הקו מבין עניין ורוצה לעזור. בגלל שהמכשיר לאימי היא הציעה לשלוח אותו
ישר לכתובת שלה דבר שהיה מחויב המציאות מפני שהייתי צריכה לחזור לחו"ל שם אני גרה השירות היה מעולה, המשלוח הגיע בדיוק
בזמן ואימא שלי מאוד מרוצה מהמכשיר. ישר כח!
מוצר:
נייד c2-01
תמונת משתמש
שם:
חביב
תאריך:
09/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהו המוצר השלישי שאני קונה מאיליין והפעם הם פישלו. הזמנתי סמסונג Gio שני אחרי שאת הקודם הזמנתי בערך לפני חודש. בקניה הזו המכשיר הגיע ללא כרטיס SD. במכשיר הקודם היה כרטיס SD. כששאלתי מה הענין, הסבירה לי הנציגה שהם קיבלו את המשלוח האחרון ללא כרטיס. למה זה צריך לענין אותי בדיוק זה לא ברור. כשטענתי שכל הטלפונים הקודמים שהזמנתי דרכם הגיעו עם כרטיס - אמרה שזה כתוב באתר שזה ללא כרטיס SD. זו חוצפה והטמנת הראש בחול. קיבלתם משלוח בלי כרטיס - תתלוננו לספק. לא לגלגל את זה ללקוחות שלכם. זו חוצפה!!!!
מוצר:
סלולר gio
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
06/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הביקורות ברשת היו חלוקות ובגלל המחיר התפתתי.
החנות (בחיפה): נראית כמו מחסן במקרה הטוב, אחורה של משאית במקרה הרע.
בעל החנות (יגאל): בחור נחמד ומבין עניין, לא חזק בלתת ללקוח תחושת שירות - נוטה להתווכח ולהרים את הקול.
המכשיר: גלאקסי 2 - אפשר לקבל את המכשיר בגרסאת בסיס או פרוץ ומשודרג עם עברית בתוספת של 100 שקל. המוכר נתן לי גרסא משודרגת בלי לשאול אותי ושמתי לב להפרש של ה100 שקל רק כשהגעתי הביתה. ניתן לי מטען נוסף כפיצוי, לא 100 שקל אבל נחמד.
האריזה: המכשיר הגיע באריזה שנראית טוב אבל אחרי הסתכלות מעמיקה מסתבר שהכל כתוב בפולינת, חוברת ההוראות היתה גם, רק בפולינת - חשוד? ניסיתי לברר מול שירות הלקוחות מאיפה המכשיר הגיעו אבל לא הסכימו להגיד, רק לשלוח PDF בעברית למייל.
האיכות: המכשיר תקול. הגיע תקול מהאריזה, הסוללה נגמרה מהר, המכשיר התחמם והמצלמה צילמה חשוך.
שירות התיקון: רע מאוד. בהתחלה יגאל התווכח איתי כי המכשיר תקין וזה רק נדמה לי. לאחר שהכרחתי אותו לצלם 2 תמונות במכשירים אחרים הוא ראה כי יש בעיה והסכים למסור לתיקון. על טופס התיקון כתוב 5-14 יום (ועד 21 ימים בסוגריים) בפועל התיקון ארך בול 21 ימי עסקים, ה5-14 מיותר. לא ניתן לי מכשיר חלופי! אני בעל עסק ונאלתי לעבוד עם מכשיר ישן ותקול במשך חודש. לאחר 21 יום נמסר כי המצלמה תקולה והוחלפה. כן, המכשיר החדש שלי תקול וכבר נפתח ע"י שירות לא ידוע והחולפו חלקים! כלומר המכשיר שלי הפך מחדש, למחודש על החודש הראשון. דיברתי עם נועם נציג השירות ודרשתי מכשיר חדש כמו שמגיע ללקוח שקונה מכשיר חדש. נועם טען שזה הנוהל בכל החנויות בתחום וגם לפי חיוב החוק - אם אפשר לתקן מתקנים, אפילו אם המכשיר חדש לגמרי -באמת?!? לא מסכים! מכשיר חדש צריך להיות חדש. תיקון עושים אולי אחרי חצי שנה לדעתי.

מה שבטוח שזה השירות הגרוע ביותר שקיבלתי בעשור האחרון בקניה של מוצר אלקטרוני - לפה, אני לא חוזר.
תגובת החנות:
דיווחתי גם על התחממות וסוללה שנגמרת אחרי חצי יום בשימוש סביר.
זה גם מופיע בהעתק של דיווח התקלה שנשלח למעבדה.
המצלמה היא הדבר היחידי שיכולתי להוכיח.
החזרתי את המכשיר אחרי שבועיים, לא חודש. לוקח כמה ימים לקלוט תקלה כזו, אני לא פנוי כל יום לבוא לחנות. שבועיים זה סביר. שילמתי על מכשיר חדש! עכשיו הוא מכשיר מתוקן. אין ספק שELINE עומדים במסגרת החוק, אבל לא מתאמצים מעבר לכך וחבל.
מוצר:
טלפון סלולרי GALAXY S2 I9100
תמונת משתמש
שם:
נעם
תאריך:
01/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שנה קניתי את המכשיר ברשת. לא הייתה כל בעיה בהזמנה, אספתי את המכשיר בעצמי מהחנות. השבוע הלכתי לחנות על מנת לעדכן לגרסה החדשה של האנדרואיד, העדכון עלה 100 ש"ח ונאמר לי שהתהליך יארך עד 3 שעות. לאחר יותר מ4 שעות, התקשרו אלי מהחנות והודיעו שהמכשיר מוכן. הלכתי לאסוף אותו וכשהגעתי הביתה והכנסתי את הסים לפלאפון הוא לא הצליח לקרוא את כרטיס הסים וביקש ממני קוד. לאחר שיחות רבות עם שירות המכירות והתמיכה הטכנית של איליין, שלא הועילו, חזרתי לחנות (שלא נמצאת קרוב למקום מגוריי), נתתי את המכשיר ונאמר לי שבגלל השעה המאוחרת אני אקבל אותו מחר ויתקשרו ברגע שיהיה מוכן. לאחר יומיים שבהם לא קיבלתי שיחת טלפון מהחנות החלטתי להתקשר לברר מה קורה, בשיחה התברר לי שהפלאפון שלי עבר למעבדה ושהתיקון ייקח עוד כמה ימים, כל זאת בזמן שאיליין לא מספקים לי מכשיר חלופי ואני לא התכוננתי לכך מכיוון שציפיתי לעדכון של 3 שעות ולא לתיקון של שבוע.
היום יום חמישי והמכשיר עדין לא חזר אלי, כלומר אשאר בלי פלאפון עד שבוע הבא.
מוצר:
פלאפון גלקסי 2
תמונת משתמש
שם:
חן
תאריך:
31/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו טלפון נייד מיני. אחרי יומיים הוא קרס. במקום להחליף לנו את הטלפון הם נתנו לנו טלפון חלופי מהדורות הישנים שלא יודע להכיל את כל אנשי הקשר. מבחינתי, לחנות שנותנת שירות כזה, פשוט לא נכון להיכנס לרכוש ממנה. בהצלחה
מוצר:
samsung mini
תמונת משתמש
שם:
מאור
תאריך:
21/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני כמה ימים ימים את הHOX מהחנות Eline לאחר שהמכשיר עשה לי בעיות שוב נסעתי עד אליהם שוב בפעם השלישית (בפעם השניה בעקבות בעיות נוספות במכשיר)
החלטתי לבטל את העסקה אמרו לנו שהם שולחים לבדיקה ואנחנו נשלם רק כ130 שקל על הביטול ותוך יומיים הם התקשרו אלינו והכסף יוחזר.
לא משנה שעברו יותר מיומיים והם לא יצרו איתנו קשר המעבדה אומרת גם שיש שריטות על המסך והמצלמה ומחייבים אותנו בעוד 400 שקלים,
בעוד שאני החזרתי אליהם את המכשיר לא הייתה אפילו שריטה הכי קטנה !!! בדקתי 200 פעם שוב ושוב ומסך היה כמו חדש וגם המצלמה !
אני מצטער על זה שלא הקשבתי לבן אדם שאמר לי מחוץ לחנות שלא כדאי לקנות מהם כי הם לא כ"כ אמינים.
יאלה איזה עצביים עוד 500 שקל נזרקים לפך ועוד זמן וטרחה שלי ושל ההורים שלי וכול הנסיעות הארוכות עד אליהם !!
אל תקנווו מELINE במקרה שתרצו לבטל הם יוסיפו בעיות ותשלמו יותר !!!
מוצר:
htc one x
תמונת משתמש
שם:
שראל
תאריך:
21/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחתי את הפלאפון לתיקון אמרו לי שתוך 14 יום הפלאפון יחזור אלי מתוקן אחרי חודש וחצי הם רק התקשרו להגיד מה התקלה ואחרי חודשיים וחצי קיבלתי את הפלאפון לא מתוקן !!!!
המנעו מקניה בחנות זו
מוצר:
פלאפון galaxy y
תמונת משתמש
שם:
אריה
תאריך:
19/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה שניה בחנות והם לא אכזבו גם הפעם, כל נושא ההזמנה נסגר בטלפון שכלל גם מועד הגעת המוצר לחנות, בהגיעי למקום חיכה לי הטלפון בדיוק כפי שביקשת ללא ניסיון שידרוג תוספות בכפיה כפי שהיה בחנות אינטרנטית אחרת שניסיתי לרכוש אצלם.(גם היא באתר)
תמשיכו כך ואני נשאר הלקוח שלכם גם הלאה.
מוצר:
טלפון סלולארי galaxy 2
תמונת משתמש
שם:
אהוד
תאריך:
18/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני 10 חודשים רכשתי samsung galaxy s plus. באותו יום כבר נתגלו מספר בעיות של מסך וזכרון. הטלפון נשלח לתיקון וחזר כעבור כשבועיים כשהוא עדיין לא תקין. לאחר כחודש התפניתי שוב ושלחתי אותו לתיקון, ושוב חזר באותו מצב וכך שש פעמים נשלח לתיקון וחזר באותו מצב. הטלפון נרכש כמוצר חדש ושולם עליו מחיר של מוצר חדש. לאור כל האמור לעייל נראה כי המוצר אינו חדש אלא מחודש או משומש שלא טרחו לתקנו. בנוסף אין החנות מוכנה להחזיר את הכסף למרות כל התקלות ועוגמת הנפש. המלצה שלנו הזהרו והשמרו מרכישה בחנות זו.
תגובת החנות:
1. מכשיר הלקוח נרכש לפני 11 חודשים.
2. בפועל נמסר המכשיר פעמיים לידנו:
א. בתאריך ב-09/05/12 נמסר המכשיר בטענה שמקשי חיוג נלחצים לבד. בתום הטיפול ( עדיכון גרסה ) מכשיר נמצא תקין והוחזר ללקוח.
ב. בתאריך 11/09/12 נמסר מכשיר בשנית בטענה שמכשיר אינו מוריד אפליקציות מ-Google Play Store. מכשיר טופל (תוכנה) נבדק והוחזר ללקוח.
3. כפי שניתן לראות שני תקלות שאותם מציין הלקוח אינן קשורות אחת לשניה.
4. כעבור שבוע פנה לקוח בדרישה לקבל מכשיר חדש וכאשר הוסבר שהדבר אינו אפשרי סירב לקבל כל הצעב אחרת.
הצעתנו לאסוף מלקוח מכשיר עם שליח אקספרס על מנת לחסוך בטירטור הלקוח ולזרז בטיפול. מעבר לכך הוסבר ללקוח שבכוונתנו להחליף לוח אם אלטרוני של המכשיר גם אם לא יהיה בכך צורך.
5. לצערנו כל ניסיון לפנות ללקוח בצורה הגיונית בפתרון הבעיה נתקל בסירוב מוחלט מצידו.
6. נדגיש כי לא נמצא כל עדות לתקלת שאליה מדבר לקוח וחבל שלא היה מוכן לנסות לפתור את טענותיו מולנו בצורה ראויה.

מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s plus
תמונת משתמש
שם:
דימה
תאריך:
18/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים קנייה מהירה נתנו מה שחיפשתי
ממליץ בחום להמשך קנייה לכולם
חויית השירות היא טובה מאוד ואמינה וידעו לענות לי על כל השאלות שהיה נידרש:)
מוצר:
פלאפון ONE X
תמונת משתמש
שם:
anat
תאריך:
18/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לשירות לקוחות באיליין לצורך בירור לגבי מכשיר ונתקלתי בהפתעתי ליחס אדיב ולתשומת לב רבה לשיחה שלי.
שמעתי ברקע הרבה שיחות נוספות ועשה רושם שהמוקד שלהם עמוס אך זה לא הפריע לנציגה בשם מילנה לטפל בי בצורה מאד יסודית.
לאחר בחירת המכשיר שמרו לי אותו בסניף חיפה ולמחרת אספתי את המכשיר מהסניף. גם הנציג בחנות עשה הכל בשביל לרצות אותי.
לדעתי, רק מיחס כזה אפשר להביו איך החברה מתנהלת ושיש למי לפנות.
אני נהנית מאד מהמכשיר החדש.
ולסיכום העניין, החנות טובה, אמינה ושירותית. ממליצה בחום!!!
מוצר:
mobile 7500
תמונת משתמש
שם:
חני
תאריך:
14/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב- 5/10/12 פלאפון גלקסי s2 דרך האתר eline , מס' הזמנה 67310. ביקשתי שיפרסו לי את הסכום 2,264 ש"ח ל-2 תשלומים, וכך היה כתוב בקבלה ששלחו לי למייל.
ביום שלישי 9/10/12 גיליתי שהם חייבו את הסכום בתשלום 1.
התקשרתי אליהם באותו יום, והם אמרו שזו טעות והם יסדרו זאת.
למחרת, יום רביעי ראיתי שזה לא סודר, התקשרתי שוב, אמרו שרואת החשבון לא נמצאת ואי אפשר לסדר זאת היום וישאירו לה הודעה על כך והיא תחזוא אלי מחר.
ביום חמישי הם חזרו אלי בערב וביקשו שאשלח להם פקס עם הפרטים האישיים שלי ואכתוב שאני מבקשת לפרוס את הסכום ל-2 תשלומים בעקבות הטעות של החברה.
ביום שישי בבוקר התקשרתי לבדוק אם הפקס הגיע, הם אישרו את הגעתו ואמרו שוב שרואת החשבון לא נמצאת ולכן יהיה אפשר לסדר זאת רק ביום ראשון.
במשך כל השבוע הדגשתי שהתשלומים יורדים אצלי ב- 15 לחודש ולכן דחוף לי שיסדרו את זה.
ביום ראשון 14/10/12 בשעה 10:00 התקשרתי שוב לבדוק מה קורה, קיבלתי לטלפון את רואת החשבון, היא אמרה שרואה את הפקס ותנסה לסדר זאת. אמרתי לה שחשוב לי שזה יהיה היום כי מחר התשלומים יורדים והיא ענתה שהיא לא מאמינה שתצליח לסדר זאת. בתגובה עניתי בכעס שאני חייבת את הכסף, ואם היא לא מצליחה לסדר את העניין עם ישראכרט שיפקידו לי תשלום אחד לחשבון כי אני חייבת את הכסף.
היא התרעמה ע"כ שהרמתי את הקול ואמרה שזו טעות אנוש, עניתי שעל טעויות משלמים והיא אמרה שאצור איתה קשר יותר מאוחר ושהיא לא רוצה להמשיך את השיחה.
אני מאוכזבת מהטיפול בעניין.
חבל שטעויות האנוש שלהם לא קורות בצורה ההפוכה, מעניין איך אז היו מגיבים...
מחכה לראות איך יסתדר העניין.
מוצר:
Galaxy S 2 I9100
תמונת משתמש
שם:
Knight
תאריך:
12/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי בירור שהטלפון במלאי הגעתי לחנות. היו במקום עוד 5 לקוחות והמוכר (שלומי) בקור רוח טיפל בכולנו בוזמנית ובצורה מנומסת ושופעת ידע. בדק את הטלפון שהזמנתי, הדביק אפילו מגן מסך ויצאתי מהחנות שבע רצון עד מאד כעבור עשר דקות. שירות מצוין, מחיר אפילו עוד יותר וטלפון נהדר. לסוג שירות כזה הייתי מצפה מכל חנות בארץ!
מוצר:
טלפון סלולרי Experia S
תמונת משתמש
שם:
miri
תאריך:
11/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הטלפון מאיליין לאחר המלצות מחברים, מה שסיפרו על החנות היה נכון, המוכר היה אדיב ונתן צומת לב לכול שאלה, מעבר לכך אני רוצה ליין את המענה הטלפוני שהיה מהיר ואדיב.הנציגות עזרו לי לא מעט בתפעול המכשיר.בסה"כ אני מאוד מרוצה ואצטרף לממליצים על החנות.
מוצר:
טלפון סלולארי C2-01
תמונת משתמש
שם:
jacob
תאריך:
11/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר לבני לפני מספר חודשים בחנות איליין שבחיפה. הבן ממש התרצה ממנו ועם זאת, לפני כחודש נאלצתי לשלוח את המכשיר לתיקון בשל זמזום. מכאן ברצוני לשבח את החנות על האופן בו טיפלו בי.
קיבלתי עדכון על מצב המכשיר בכל פעם שפניתי וכעבור כשבוע המכשיר היה תקין בידינו. עוד דבר, ברצוני לציין את הסבלנות הרבה שבה נעניתי.
לאחר שקיבלנו את המכשיר לא הצלחנו לחבר אותו למחשב ונציג בשם ליאור ליווה אותנו במשך עשרים דק' ולאורך כל הדרך פתר את בעיית המכשיר מול תכנת הסינכרון.
השירות היה פשוט יוצא מן הכלל. ממליץ בחום לכולם!!!
מוצר:
galaxy 5570 5570
תמונת משתמש
שם:
מיקי
תאריך:
11/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את ה-Galaxi Mini היום בחנות של בתל-אביב. המוכר שלומי היה אדיב, מסביר פנים וענה על כל שאלותיי. נהניתי מהקנייה ונשארתי בהרגשה שאוכל לפנות לשלומי בכל שאלה. תודה!
מוצר:
galaxi mini
תמונת משתמש
שם:
larisa
תאריך:
10/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי סמארטפון לא יקר במיוחד לבת שלי וחבר המליץ לי על eline, התקשרתי ושם המליצו לי על המכשיר הזה. השירות היה מאוד מקצועי והנציגה שדיברתי איתה היתה מאוד נחמדה, ישר המליצו לי על המכשיר הזה וסיפרו לי על היכולות והנתונים שלו. המחיר היה מתאים והמשלוח הגיע בדיוק כמו שהבטיחו לי, הבת שלי מאושרת עד הגג, ישר כוח
מוצר:
טלפון 5570
תמונת משתמש
שם:
מוסא
תאריך:
09/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מאד שמח שעשיתי עסקה עם החברה הזאת.זכיתי ליחס אדיב וטיפול מקצועי גם לאחר הקניה.יש לציין שהמשלוח היה מהיר לשביעות רצוני.
מוצר:
טלפון סלולרי one v
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
08/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אמין אני קונה בפעם השניה שם טלפון סלולרי סמסונג גלקסי מיני +עברית כולל תוספות במחירים טובים עשיתי השוואה לפניי כמובן
ובתקלה הראשונה הוחלף כל המכשיר בלי בעיות ופרצופים עקומים מה שקורה ברוב המקרים במקומות אחרים שירות נהדר אני ממליץ לכולם
מוצר:
סלולר s5570
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply