דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות מחשבים מקוונת (בני ברק)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
שירל מסחר ושירותים (1992) בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפי סי-פור יו ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
239
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
216
3
20
נמצאו 239 חוות דעת גולשים על פי סי-פור יו
תמונת משתמש
שם:
אנה
תאריך:
19/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
*היזהרו מקנייה בחנות הזאת!*
הזמנו טוסטר. הטוסטר הגיע שבור. המוכר בחנות הפנה אותנו לבקש החזר מהדואר. לאחר חודש וחצי ההחזר הכספי הגיע מהדואר לחנות (ולא אלינו). הדרך לקבל את ההחזר מהחנות היתה ארוכה עוד יותר. ביקשנו החזר מלא, הם אמרו שהם יחזירו לנו, זה לא קרה. יצירת קשר טלפוני הובילה (תמיד!) למרכז להשארת הודעה. החנות לא חזרה אלינו לאחר השארת הודעות חוזרות ונשנות במרכז ההודעות, כאשר אנחנו מבקשים לציין בהודעה כי עדיין לא קבלנו החזר. ההודעה האחרונה שהושארה הובילה לSMS: "שלום אנה, בפעם השלישית אנו שולחים לך שהחיוב בוטל !!! ראי זאת בחשבון שלך". ראשית לא נשלח SMS לפני כן מעולם, שנית, לא התקבל החזר כאמור. יצרתי שוב קשר עם החנות (שוב מרכז הודעות) וביקשתי שיצרו קשר טלפוני ולא ישלחו לי הודעות כתובות. רק בשלב זה יצרו איתי קשר טלפוני. משיחה של מספר דקות התברר שהם התבלבלו עם לקוחה עם אותו שם - דבר שיכול היה להיפתר מיד אילו היה ניתן לדבר איתם טלפונית. שאלתי את המוכר מדוע הם מסרבים לדבר בטלפון והוא טען ש"הם רוצים שהכל יהיה מתועד". 3 חודשים אחרי ביצוע העסקה קבלנו את ההחזר, תוך חוויית שירות איומה.
מוצר:
טוסטר HYT8806
תמונת משתמש
שם:
מענדל
תאריך:
19/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא נהניתי בכלל
מאוכזב מאוד !!
השירות לאחר הרכישה גם לא נחמד...
כמובן שבעת הרכישה לפעמים זה גם נחמד
אבל אחר כך....
מעדיף שלא להאריך...
תגובת החנות:
מאוד משונה , הלקוח הזמין את המוצר עם משלוח בדואר ושודרג לו למשלוח מהיר עם שליח עד הבית ללא תוספת מחיר .
הלקוח מעולם לא פנה אלינו לאחר הרכישה ואין לנו מושג מה הבעיה .

מוצר:
מחשב SFF
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
13/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מיד לאחר ביצוע ההזמנה באינטרנט, התקשרתי כדי לבקש, שלפני ששולחים לי את המוצר, ישלחו לי את מספר הרשיון להתקנה במייל כיוון שאני לא יכול לחכות שבועיים עד חודש שהמוצר יגיע בדואר. התשובה היתה שיבדקו אם יש את המוצר במלאי ויחזרו אלי.
לאחר שלא חזרו אלי כמה ימים, התקשרתי ונאמר לי שהמוצר כבר נשלח ואי אפשר לתת לי את מספר הרשיון. חיכיתי כמעט חודש עד שהגיע המוצר, כל הזמן הזה המחשב שלי לא היה מוגן
תגובת החנות:
לפי חוקי חברות האנטי וירוס , לא ניתן לשלוח מספרים סריאלים במייל .כך נאמר ללקוח .
הלקוח הזמין את המוצר וביקש לשלוח אותו אלין בדואר רשום , המוצר יצא אל הלקוח תוך יום עסקים אחד ( כלומר מייד למחרת הזמנתו ), הלקוח קיבל הודעה באותו יום המודיע על משלוח המוצר כולל מספר מעקב של דואר ישראל .
לפי המעקב של דואר ישראל המוצר הגיע לסניף הלקוח תוך 3 ימים אך הלקוח לא הלך לקחת את זה מהדואר ואפילו קיבל הודעה שניה ורק לאחר יותר מ-3 שבועות טרח להגיע לדואר לקחת את המוצר שנשלח אליו תוך יום אחד.
אם זה היה כל כך דחוף היה עליו לגשת לדואר מייד עם קבלת ההודעה הראשונה .
צר לנו שמשמיץ את חברתינו כאשר השליטה בקבלת המוצר היה בידי הלקוח.
מוצר:
אנטי וירוס NOD32 9.0 OEM
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
20/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Dor
תאריך:
11/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוכזב קשות מכל התנהלות הטיפול ברכישה שאמורה להיות פשוטה ומהירה.
המשלוח הגיע באיחור
הכבל הגיע תקול ולמזלי לא פגע במחשב היקר שלי.
המענה לשאלתי באופן הטיפול נענה ביום שישי שאין בנמצא אנשי תמיכה ושיחזרו אלי ביום ראשון, אך גם ביום ראשון לא חזרו אלי
בקיצור אני מאוכזב לא אמליץ ולא ארכוש מכם יותר.
תגובת החנות:
הלקוח קנה כבל וביקש לשלוח אותו אליו בדואר , נשלח בזמן שהובטח אך עיכובים בדואר אינם תלויים בנו ותלונות על כך יש לפנות לדואר ישראל .
הלקוח קנה כבל המחבר DP ל-> HDMI אך חיבר אותו הפוך כפי שאמר לנו בטלפון .ובכיוון הפוך הכבל לא עובד .
הלקוח השאיר הודעה ביום שישי שהחנות סגורה וביום ראשון כבר דיברנו איתו
הודענו ללקוח שאם רוצה להחליף את הכבל או להחזיר אותו יוכל לעשות זאת .
לקוחות הפועלים בניגוד להוראות היצרן או בניגוד לתפקוד של המוצר עליהם לפנות בטענות לעצמם ולא לחנות.
מוצר:
כבל ומתאם display port male to hdmi male
תמונת משתמש
שם:
emmak
תאריך:
06/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בוצע הזמנה 2/9/15 אני בתאריך 10/6/15 ועדיין לא קיבלתי זאת
בבדיקה עם אתר הדואר לאיתור משלוחים היה רשום כי החבילה נמסרה ליעד
(אני מצטער, אני היעד ולא קיבלתי כלום)
לאחר כמה ניסיונות להשיג את החנות שוחחתי עם נציג שם ונאמר לי לדבר עם הדואר.
אני לא מצליח להבין למה שלמתי על משלוח בדואר רשום עוד 10 שקלים
אני מצפה לפחות מהחנות שלאחר כל כך הרבה זמן שהחבילה לא הגיע לטפל הם בעניין המשלוח(הכי קל לשלוח אותי לטפל בנושא-שחכו שאני לקוח)
הרי ידוע שדואר ישראל ייקח שבועיים לאתר היכן החבילה.
תעבדו עם boxit אז תקבלו משלוח מעולה ובזמן שיא לעומת הדואר
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מוצר וביקש לשלוח אותו אליו בדואר רשום .
הלקוח קיבל מייל עם מספר החבילה וקישור לדואר ישראל למעקב.
המוצר נשלח אליו בזמן ולפי רישומי הדואר הלקוח קיבל את המוצר פיזית היום ה- 06-10-2015 .
הלקוח פעם ראשונה התקשר אלינו היום ( ולא כפי שטען ) ונאמר לו שהיות והמוצר מופיע שנמסר לו אישית עליו לברר עם הדואר מי לקח את המוצר .
אנו שולחים אלפי חבילות בדואר ישראל ואם הדואר אומר שזה נמסר ( כך מופיע באתר הדואר )זה אכן נמסר ועל הלקוח לברר בסניף שלו למי נמסר ( בדואר יש תיעוד מדוייק כולל שם ותעודת זהות של המקבל )
תלונה מוזרה ולא צודקת , אנו מצפים מהלקוח שלאחר שיברר מי לקח את המוצר במקומו שהתנצל גם בזאפ כפי שידע להתלונן.

מוצר:
דיסק קשיח WD5000LPLX
תמונת משתמש
שם:
virtualida
תאריך:
27/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לוודא מלאי ואפשרות הגעה לאיסוף עצמי, נאמר לי שיש במלאי ושהאפשרות היחידה היא להזמין ולשלם באתר ולבוא לקחת.
ביצעתי הזמנה והתקשרתי כעבור פחות משעה לעדכן שאני בדרך - כבר לא היה עם מי לדבר - סגרו (בשעות הצהריים למרות ששעות פעילות המוצהרות עד 1900)
למחרת התקשרתי לומר שאני בדרך, רק אז כנראה טרחו לבדוק בפועל במלאי וגילו שאין בכלל.
ההזמנה בוטלה מיידית והכסף הוחזר, אבל איפה טיפה כבוד לזמן של הלקוח והאמינות?!?
למה אמרו שיש ודרשו ביצוע הזמנה כאשר בפועל אין מלאי?
למה אמרו שאפשר יהיה לבוא לקחת ונעלמו כעבור זמן קצר באמצע היום בלי לעדכן מראש שלא מתכוונים להישאר עד סוף יום העבודה הרגיל?!?
תגובת החנות:
הלקוח התקשר אתמול בבוקר ונאמר לו שיש במלאי ואכן היה במלאי , אך עקב הזמנות קודמות המלאי אזל.
אתמול היה יום ט' באב יום צום והעובדים שלנו צמים ולכן עובדים חצי יום.
הלקוח התקשר אחר הצהרים כאשר כבר לא היינו .
מייד היום בבוקר הנושא נבדק במחסן ( כלומר מיידית לאחר ט' באב ) וכפי שאמרנו עקב הזמנות קודמות המלאי אזל , מלאי חדש אמור להיכנס תוך יום יומיים אך הלקוח רצה מיידית עוד היום ולכן לצערינו נאלצנו לבטל את ההזמנה .
ההזמנה בוטלה כבר בבוקר והלקוח לא חוייב . הלקוח קיבל הודעה על כך מיידית בבוקר הן במייל והן בסמס .
באתר שלנו רשום שזמן האספקה הוא 7 ימי עסקים ואם ללקוח היה סבלנות היה מקבל את המוצר בזמן שמובטח באתר .
לצערינו הלקוח היה מאוד לחוץ ורצה את המוצר מיידית .
מוצר:
כרטיס רשת usb Eu4208
תמונת משתמש
שם:
עוז מוסקוביץ
תאריך:
08/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באתר של לוח אם באתר שלהם שהגעתי אליו דרך זאפ.
הכל היה נראה בסדר, התשלום עבר בלי בעיות.
יום/יומיים אחרי ביצוע ההזמנה אני מקבל מהם מייל שאומר שהפריט לא נמצא במלאי והם שולחים לי פריט שונה.
אני לא אישרתי את הפריט השונה, אני לא מעוניין לקבל את הפריט השונה.
ניסיתי כבר כמה ימים להתקשר לחנות כדי לברר/לבטל את ההזמנה אבל אף אחד בחנות לא עונה...
במקום זה עונה סוג של מענה טלפוני של חברה חיצונית שלא מעביר הודעות ולא נותן פתרונות.
עכשיו מה שכנראה יקרה זה שאני אקבל את הפריט השונה שלא הזמנתי אבל כן שילמתי עליו והם בינתיים לא עונים ולא חוזרים אלי.
אני בא בטענות גם לאתר זאפ על זה שהוא מפרסם פריטים שלא נמצאים במלאי ולא דואג לפקח על כך. כמו כן הוא גם לא דואג לפקח על הפרטי עסק - הטלפון שמפורסם באתר נותר ללא מענה הולםץ
תגובת החנות:
הלקוח הזמין פריט מאוד מבוקש וכפי שקורה לעיתים הפריט אזל ,עוד באותו היום שלחנו מייל בו הצענו ללקוח לשדרג את הפריט לפריט חדש יותר ואנו נספוג את הפרש המחירים כך שלא יצטרך כלל לשלם אפילו שקל אחד יותר .
ביקשנו מפורשות שיענה לנו במייל האם לשלוח את הפריט או לבטל את העסקה ללא שום חיוב ( כפי שהחוק מחייב )
שלחנו 3 מיילים והלקוח לא הגיב כלל .
ברור שאנו לא נשלח שום פריט שהלקוח לא אישר והיות וכך ההזמנה בוטלה עקב חוסר הענות מהלקוח .
לא מובנת הטרונייה של הלקוח , הצענו שדרוג למוצר חדש ויקר יותר ללא שום תוספת וכן ביקשנו שישלח לנו מייל לאישור או ביטול העסקה ,איפה פה לא בסדר ?
ברצונינו להדגיש שהלקוח לא חוייב כלל היות ואנו לא מחייבים לפני שאנו מוודאים שהציוד במלאי , כך שהלקוח לא הפסיד כלום .
מוצר:
לוח אם h81m
תמונת משתמש
שם:
אילן
תאריך:
31/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחת החנויות הבעייתיות שאי פעם נתקלתי בהן בחיי.
ישנו בחור בשם שרגא שבתהליך הרכישה הוא מקסים ואדיב מאוד ועושה רושם מצויין.
עם זאת, המחשב שרכשתי באיכות גרועה ומרעיש מעט ורק לאחר ויכוח, הוא הסכים לשלוח שליח (על חשבוני) לקחת את המחשב לבדיקה.
מה התוצאה של הבדיקה לדעתכם?
נכון, שהמחשב תקין.

עד כאן, נניח שבסדר.
הוא חייב אותנו פעמיים על המחשב בטענה שקרית שבצענו הזמנה באתר וגם טלפונית.
גם כאן, לא נורא.
בקשנו לבטל את העסקה השנייה.
העסקה בוטלה אך בשווי שונה מערך העסקה

עכשיו הוא צועק על אישה בת 71 שכדי להחזיר את הסכום האמיתי, הוא רוצה את החשבונית והוא מאוד כועס כי אנו מפריעים לו.

לפי מה שאני רואה בביקורות, שרגא מתנהל בצורה כפולה, כאשר בתהליך המכירה הוא יכול להיות סופר נחמד, אך כשיש בעיה, הוא מתנער ממנה, כועס, לא לוקח אחריות, מאשים את הלקוחות ונותן שירות לקוי ביותר.

שימו לב לתגובת החנות לכל טענה שמופיעה כאן בזאפ - הוא צודק והלקוחות שקרנים וטועים.
רוב הסיכויים שזה מה שהוא יענה כאן.

עכשיו זה אתם אלו שצריכים לקחת החלטה - לשים את הכסף שלכם בחנות זו, או בחנות שבאמת תתן לכם שירות ולא יחייבו אתכם פעמיים ותצטרכו לרדוף אחריהם ולקבל צעקות על כך שאתם דורשים את הכסף שלכם חזרה.
עדיין, לא הרחבתי על איכות המוצר - פשוט בושה.
תגובת החנות:
הלקוח קנה מחשב HTPC , וקיבל אותו לשביעות רצונו .
הלקוח טען שזה עבור אמה שלו ולטענתה המחשב מרעיש .
ביקשנו ממנו שיביא את המחשב למעבדה לבדיקה , האחריות אצלנו במעבדה .
הלקוח ביקש שנשלח שליח על חשבון הלקוח וניקח את המחשב למעבדה , וכך עשינו .
בבדיקה נמצא הכל תקין והלקוח הוזמן בעצמו למעבדה לראות שהכל תקין והמחשב שקט ביותר .
הלקוח השתכנע וביקש שוב לשלוח את המחשב לביתו עם שליח על חשבונו .
התברר שאמה שלו לא ידעה שיש חיוב על משלוח ואיסוף של הלקוח . למרות שהעסקה לא בוצעה מולה אלא מול בנה הוסבר לה פעם ועוד פעם ועוד פעם שזה עבור המשלוחים והפנינו אותה לבנה אשר היה בתמונה .
הלקוחה התקשרה מספר רב של פעמים ושוב הוסבר לה שוב ושוב שיש חיוב על המשלוחים ועליה לדבר עם בנה אשר עשה את ההזמנה .
אנו מתנצלים אם נשמענו לא מספיק סבלניים אך אחרי כ-10 פעמים שאנו מסבירים את אותו הדבר ומפנים אותה לבנה שיסביר לה את הנושא ייתכן שהיינו חסרי סבלנות ועל כך אנו מתנצלים .

מוצר:
מחשב HTPC אין
תמונת משתמש
שם:
לי
תאריך:
21/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחברה מחשב אישי לאחייניתי , כשחברה זאת הציע את המחיר הזול ביותר עבור אותו מחשב. בשיחה טלפונית עם המוכר לפני הקנייה הוא סרב לתת פרטים מאיזו חברה הכרטיס זכרון, אמר שמשיש במלאי הם שמים, שאלתי ואם אזמין עכשיו איזו חברה, סירב לענות ושינה נושא. במפרט הטכני של המחשב כתוב זכרון במהירות 1600MHZ , בפועל קבלתי זכרון במהירות 1333MHZ, המוכר אמר שזה לא נכון ושמאחר והמעבד לא מזהה יותר מ1333MHZ כך אני רואה, הוצאתי את הכרטיס מהמחשב ואכן מהירותו 1333MHZ וגם כרטיס מחברה סינית זולה שאינה מוכרת כלל אפילו אם מחפשים אותה בגוגל. המהירות שבה עובד המחשב איטית כמו צחשב פנטיום 4 פשוט. יש לי מחשב עם נתונים פחות טובים שעובד הרבה יותר מהר. לאחר שאמרתי למוכר שהזכרון 1333MHZ אמר לי שאין לו במלאי זכרון 1600MHZ , דבר שהפוך לגמרי ממה שאמר לי לפני הקניה (אין לו כרטיסי 1333MHZ אלא מהירים יותר) כלומר ממש שקרן, כשתוך כדי שיחה הוא שינה את המפרט של המחשב לזכרון במהירות 1333MHZ ואמר שאני טועה, יש לי תצלום מסך של אותו מפרט לפני ששינה. לאחר שאמרתי לו שאפסרם את המקרה ב ZAP התחיל לצעוק עלי שאינו מוכן שיאיימו עליו, כפי שמישהי אחרת תארה כאן באחת הבקורות, ודרש שאתנצל, כאילו , על מה, ממש חוסר היגיון. בקיצור חנות רמאית, רכיבי מחשב זולים , כ.זכרון של חברות סיניות פושטיות לא מוכרות כלל. בחיים אני לא אחזור לקנות שם
תגובת החנות:
כל קשר בין האמת לבין מה שהלקוחה טוענת מקרי בהחלט
הלקוחה משקרת במצח נחושה היות ורצתה לסחוט את החנות שלנו שנשדרג לה את הזיכרון מ-2GB ל-4GB ללא תוספת מחיר .
באתר שלנו רשום מפורשות שמהירות של הזיכרון הוא 1333 ונאמר לה שרק זיכרונות מ-4GB ומעלה מגיעים עם מהירות 1600 , הצענו ללקוח לשדרג את הזיכרון אך היא אמרה שאם לא נשדרג לה ל-4GB בחינם היא תשמיץ אותנו .
כמו כן כל הטענות על איטיות הם ממש לא נכונות היות ועשרות לקוחות אחרים לקחו את המוצר הספציפי הזה ומרוצים .
הזכרונות המסופקים הן מתוצרת KINGSTON ואחרים המגיעים עם 3 שנים אחריות כך שהכל ממש תלוש מהמציאות .
נסיונות של סחיטה תוך איומים על השמצות נהיו מחזה יותר מדי נפוץ הפוגם הן בחנויות והן בלקוחות עצמם.

מוצר:
מחשב אישי g2030
תמונת משתמש
שם:
דורון
תאריך:
07/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון סלולארי, לאחר שראיתי את הביקורות הטובות על החנות החלטתי להזמין מהחנות הנ"ל.
ההזמנה באתר לא נוחה, אבל ניתן להסתדר. בגלל ריבוי החגים והלחץ בזמן (הטלפון של אשתי שבק חיים) הוספתי 29 שקלים על משלוח מהיר.
ההזמנה הייתה ב 24.9, כאשר המוצר הגיע לחברת המשלוח רק ב 29.9.
כאשר התקשרתי לחנות בפעם הראשונה (29.9) ענה לי בחור בשם שרגא, ניסיתי להסביר לו את הלחץ ואמרתי לו שבמידה והוא לא יכול לספק את ההזמנה תוך יום-יומיים ברצוני לבטלה. התשובה שקיבלתי הייתה "יש לי שריטה במוח, אני לא אוהב שמאיימים עלי". אבל הובטח לי כי ההזמנה יצאה וכי יום לאחר מכן אקבל אותה. כמובן שיום אחר כך לא קיבלתי, וגם יומיים אחרי זה לא קיבלתי.
עד שבשני לחודש התקשרתי על מנת לבטל את ההזמנה. לא לפני שהתקשרתי לחברת המשלוח שהודיעו לי שהשליח צריך להגיע בין 2 ל4, שעות שאני כבר צריך להיות בשדה התעופה.
ניסיתי הסברתי לשרגא כי אני טס לחו"ל בעוד מספר שעות ואני לא מתכנן לשבת לחכות לשום שליח שאולי עלול להגיע.
התשובה שלו הייתה אז תשלח לי מייל עם הביטול, בלי שום סליחה או משהו בסגנון הזה.
כחצי שעה לאחר ששלחתי את המייל קיבלתי מייל בחזרה עם הפרטים שחברת המשלוח כבר מסרה לי, כמובן שהודעתי כי כבר ביטלתי. שעה לאחר מכן התקשר אלי השליח עצמו שהודיע לי כי הוא נמצא בישוב בו אני גר.

מילא לאחר בהזמנה, אבל היחס שאליו זכיתי הוא זה שעצבן אותי יותר מהכול.
מוצר:
Gsmart GS202 Gsmart GS202
תמונת משתמש
שם:
konstantin
תאריך:
25/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מדפסת Lexmark 2650 בצבע לבן ובגלל טעות הספק קיבלתי מדפסת בצבע שחור. נאלצתי להחזיר את המוצר ומקבל החזר כספים. אנא בידקו בקפדנות האם מוצר שאתם רוצים הוא במלאי.
מוצר:
מדפסת 2650
תמונת משתמש
שם:
royschwa
תאריך:
26/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה התעכבה לאחר שכתבתי בהערות המשלוח שעל המשלוח להגיע למקום העבודה ולא לביתי. אחרי הרבה עוגמת נפש וכמה ימים הוא הגיע סופסוף.
המוצר מתוצרת ישראלית ויתכן ולא הייתי צריך לרכוש אותו. לאחר הקנייה הוא הוכיח אמינות ירודה והפסיק לפעול לאחר שעות שימוש ממושכות, וחזר לאחר "קירור". הוא נשלח למעבדת היצרן ונמצא תקין והוחזר אלי, ואז הדגים את אותן בעיות. ביקשתי להחזירו מאחר ולא עברו שבועיים מיום הרכישה, לפי חוק הגנת הצרכן. החנות סירבה בתואנה שהותקן windows על המחשב, מה שמשנה את התצורה המקורית שלו... כשניסיתי לדבר אל ליבם ולאחר-מכן לאיים נאמר לי שיש להם עורכי דין שבדקו היטב את התקנון שלהם ושלא אוכל לנצח בשום קובלנה נגדם.

לסיכום עניין, הוצאתי 4000 שקל שלמעשה נזרקו לפח בגלל דרקוניות החנות.
תגובת החנות:
הלקוח קנה מחשב של חברת OKITEC ולא תוצרת הארץ כפי שהוא חושב. במחשב הותקנה מערכת הפעלה לפי בקשת הלקוח והמחשב נבדק בעבודה רציפה ונמצא תקין. הלקוח ביקש לקבל את המחשב בביתו ולאחר שהשליח היגיע לביתו ביקש לשנות כתובת למקום עבודתו וכך נעשה. ברור בגלל כל שינויי מקום האספקה לקח כמה ימים נוספים, בכל מקרה הלקוח קיבל את הציוד תוך 5 ימים סך הכל. למרות שהמחשב נבדק אצלנו במעבדה לפני האספקה הלקוח טען שהמחשב מתחמם, היבואן שלח טכנאי שלקח את המחשב למעבדת היבואן ונבדק שם ונמצא תקין. למרות זאת הלקוח פנה אלינו והמשיך להתלונן על התחממות, סוכם שיאסף המחשב ממנו אלינו למעבדה וייבדק שוב, ואם צריך גם נחליף אותו. השליח היגיע אל הלקוח למחרת ואז הלקוח אמר שהמחשב לא במקום, שוב נשלח שליח נוסף ללקוח ואז הלקוח אמר שכבר אין צורך כי המחשב עובד מצויין לשביעות רצונו. ברצונו לציין שלאורך כל הדרך כל השליחויות היו על חשבונינו ללא אומר וטענות ונתנו את השירות המקסימאלי האפשרי עד שהלקוח בעצמו אמר שהבעיה נפתרה ואין צורך כלל לקחת את המחשב למעבדה. יש לציין שהלקוח הזמין מפרט מיוחד עבורו כולל התקנת מערכת הפעלה. נדהמנו עכשיו לשמוע טרוניה משונה זו כאשר הלקוח לא רצה שניקח את המחשב לבדיקה במעבדה כי אמר שהוא פועל מצויין לשביעות רצונו .

מוצר:
מחשב all in one n22i5
תמונת משתמש
שם:
דודי
תאריך:
14/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להתריע על חנות pc4u מפני השירות שאחרי הקנייה
חשוב להדגיש שההזמנה הגיעה בזמן ושרגא המוכר מאוד אדיב עד שקורה איזו שהיא תקלה וכך היה
רכשתי מחשב למדייה סנטר כדי לראות על LCD הגעתי הביתה עם המחשב ואיזה פלא אין תמונה ב hdmi
אחרי אין ספור ריצות גם לחנות pc4u וגם לחנות של הטלויזיה הסתבר לי שהוא שם לי כרטיס מסך פשוט לכן אין תמונה. זה כבר אחרי 2200 ששילמתי על המחשב
בלת ברירה הוספתי עוד 800. כדאי לשדרג ל i3 של אינטל שבאייבורי זה עולה 1890 אני שילמתי 3000
וגם אז המחשב לא עבד כמו שצריך לבסוף החזרתי אותו והייתי מוכן להפסיד כסף רק כדי להפטר מהמחשב המקולל הזה
שהחזות של שרגא הנדיב והאדיב שלא תבלבל אותם
כי נוכחתי לדעת שבחנות pc4u גם המחיר יקר
וגם השירות שאחרי יום הקנייה הוא מתחת לכל ביקורת
תגובת החנות:
הלקוח קנה אצלנו מחשב , המחשבים אצלנו עוברים בקרת איכות קפדנית וכך גם המחשב הזה .

הלקוח לאחר מכן קנה בחנות אחרת טלויזיה וביקש לחבר אותה למחשב .

כאשר לא הצליח הביא לנו את המחשב ומול עיניו נבדק מול טלויזיה של SAMSUNG שהיה בחנות ונמצא תקין .
לאחר מספר בירורים נמצא שהטלויזיה שקנה בחנות אחרת מצריכה מחשב מיוחד שלא זה מה שנרכש אצלנו מלכתחילה .
על הלקוח לברר מראש מה הוא צריך ולאחר מכן לקנות.
כמו כן יש לציין שהלקוח רצה להחליף את הטלויזיה בחנות האחרת לטלויזיה שהמחשב עובד מצויין איתה אך החנות השנייה לא הסכימה ולכן כל התלונות הפנה אלינו.
היינו מוכנים לבצע שידרוג של המוצר על מנת שיתאים לטלויזיה שקנה בחנות אחרת ובמקום מחיר של כ-1100 ₪ נעשה השידרוג ב-800 ₪ בלבד , כהתחשבות בלקוח.
הלקוח קיבל את המוצר והיה מאוד מרוצה ועבד מצויין .
לאחר תקופה של כשבועיים שלושה שוב התלונן לגבי המוצר , שוב המוצר נבדק מולו אישית במעבדה ונמצא תקין ועובד מצויין .
וכך הלקוח המשיך להטריד את המעבדה בתלונות מופרכות וכל פעם כאשר הראנו לו אישית מול עיניו שהמחשב תקין רק אז נחה דעתו .
למרות כל זאת ולמרות שהמחשב נמצא תקין הלקוח ביקש לבטל את העסקה וכך נעשה וכספו הוחזר לו למעט דמי ביטול .
אין אנו מבינים על מה התלונה , המחשב לאורך כל הדרך גם במפרט הראשון וגם אחרי השדרוג נמצא תקין ועובד מצויין ( הבדיקה נעשה מול עיניו של הלקוח ) , החזרנו לו את כספו למרות שאין אנו חייבים , הרי עבר מעל חודש וגם המחשב הופעל והיה ללא אריזה ובכל זאת הסכמנו לקבלו , אז מה התלונה ?
לגבי המחיר הלקוח פשוט משווה שני מוצרים שונים וגם זאת הראינו לו , הוא משווה מחשב ביתי למחשב סלוני ועם מפרטים שונים.
חבל שאחרי שקיבל טיפול כל כך טוב ולאחר שהסכמנו לבטל את העסקה והחזרנו לו את כספו במקום להגיד תודה רבה שהרי המחשב תקין ובכל זאת קיבל את כספו חזרה , עוד מתלונן ???
באמת לא בסדר מצידו.
מוצר:
מחשב מדייה סנטר HEC8K01 HTPC
תמונת משתמש
שם:
תומר
תאריך:
15/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דצמבר 2008:
ביצעתי הזמנה דרך הטלפון, לאחר בדיקה באתר על מנת לקבל מס' פרטים נוספים בע"פ. נאמר לי שאין שום בעיה והזמנה בטלפון שקולה להזמנה באתר.
כאשר קיבלתי את המוצר באיחור, להפתעתי הרבה גיליתי ששלחו לי מוצר אחר. ישנם מספר דגמים של הארד דיסק חיצוני של WD, ומכיוון שלחנות אין את המוצר שהיא פירסמה באתר (ולפי שיחת הטלפון לאחר מכן גם מעולם לא היה לה), קיבלתי מוצר אחר, נחות יותר וחוייבתי במחיר של המוצר המקורי שהזמנתי.
אומנם הדגמים דומים: הזמנתי WDG1U5000E במחיר של 640 ₪, וקיבלתי WDG1H5000E שלטענת החנות מחירו זהה. אולם כשבועיים לאחר מכן, הורידו את מחיר המוצר ששלחו לי למחיר של 499 ₪, 140 ₪ פחות מהמחיר שחייבו אותי. ואת המוצר שהזמנתי הורידו מהאתר. אז האם באמת מחירי המוצרים זהה???
ביררתי דרך האתר של היצרן את ההבדלים בין המוצרים, כדי לוודא את טענת החנות שאלו מוצרים חלופיים ובעלי אותו מחיר, ובדקתי אצל משווקים נוספים את הבדלי המחירים בין המוצרים, ואכן גיליתי הפרשי מחיר בין שני הדגמים.
לאחר שיחות טלפון והסברים נאמר לי שיזכו אותי על מלוא מחיר המוצר, ולא על 3% פחות כפי שנהוג במקרה של החזרת מוצר (באים לקראתי...), אך לא על המשלוח חזרה לחנות, ושזה שאני לא רוצה את המוצר החלופי שנשלח לי זו לא בעיה שלהם והם לא צריכים לספוג את עלויות המשלוח חזרה.
את הזיכוי על המחיר קיבלתי רק שבועיים לאחר שהמוצר הגיע אל החנות (יש אפשרות לעקוב באמצעות הדואר מתי התקבל דואר רשום). כלומר כל התהליך כולו ארך יותר מחודש שבסופו יצאתי מאוד מאוכזב מהחנות, מהסחבת ומאי הכרה בטעות.
גם אני כמו לפחות חלק מכותבי הביקורות החיוביות, קיבלתי עם המוצר מכתב המבקש ממני לפרסם חוו"ד חיובית בזאפ כדי לקבל מתנה (מקלדת מולטימדיה מפוארת, עכבר אופטי מפואר, מצלמת אינטרנט חדשנית או אוזניות איכותיות), ומכאן מגיעות (לפחות חלק) מן הביקורות החיוביות כלפי החנות.
הטענה העיקרית שלי והאי שביעות רצון היא מהניסיון להטעות את הלקוח ולדרוש מחיר של מוצר אחד עבור מוצר נחות יותר. חבל מאוד שזהו היחס והתנהלות החנות כלפי הלקוחות
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מוצר באתר שלנו , מייד עם ההזמנה הובהר לנו ע"י היבואן שהמוצר לא מיוצר יותר ויש מוצר חדש המחליף אותו .
מייד באותו היום יצרנו קשר עם הלקוח והסברנו לו את המצב , כאשר הצענו שתי אופציות האחת ביטול ההזמנה ללא כל חיוב והשנית לקבל את המוצר החדש יותר.
הלקוח ביקש לקבל לידיו את המוצר החדש , ואכן תוך 24 שעות המוצר נשלח אליו.
כאשר הלקוח קיבל את המוצר לא היה מרוצה ממנו ועל כן ביקש לבטל את העסקה .
ללא שום בעיות נאמר לו לשלוח את המוצר אלינו חזרה ואנו נזכה אותו במלוא מחיר המוצר גם שהחוק מאפשר לנו לגבות 100 ₪ או 5% מערך המוצר
ביקשנו ממנו לשלוח את המוצר אלינו ותוך 14 יום מרגע קבלת המוצר יזוכה חשבונו .( על פי החוק)
וכך היה ..
איני מבין כלל את טרוניית הלקוח , ראשית הסכים לקבל מוצר חדש יותר מזה שבתחילה הזמין , שנית גם כאשר ביקש לבטל את העסקה הדבר נעשה מייד ללא טענות ואת הזיכוי קיבל תוך 14 יום מקבלת הציוד אצלנו על פי המופיע בחוק . כמו כן ההחזר היה מלא ללא שום עלויות מצידו .
מה הטרוניה ?? כנראה שסתם נהנה מלהתלונן.


מוצר:
external Hard disk WDG1U5000E
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
28/04/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
05-12-08

ביקורת על פי סי פור יו-

אני מאוד מאוכזב מהשירות ומהאחריות לכאורה של החברה
נתחיל בכך שהבטיחו לי ביום הקניה דיסק קשיח בנפח 250 ג'גה
ואחרי שהבנתי שקיבלתי דיסק בנפח 160 ג'יגה כבר כל מערכת ההפעלה היתה מותקנת.

אחרי כשלושה חודשים הדיסק הקשיח התקל'קל ושלחתי אותו לחברה
ושרגע בעל החברה טען שהדיסק הגיע שבור
ולא הסכים להחליפו ביקשתי גם שישלח לי בחזרה את הדיסק בכדי לבדוק אותו
והוא בכלל לא היה שבור !

אחרי פחות מחצי שנה המחשב לא פעל לחלוטין
לחיצה על מתג POWER והמחשב לא מגיב

צילצלתי שוב פעם לחברה ושרגע ענה לי בחוצפה לשלוח להם את המחשב וניתק לי את הטלפון בפנים.
אחרי שטלפנית אחרת ביקשה קריאה לטכנאי שרות עד הבית.

אין ספק שהכסף שהשקעתי על המחשב ירד לטמיון ונאלצתי לקנות מחשב ליד מקום מגוריי.

לזה קוראים אחריות?או שרות טוב ללקוח?אתם תחליטו בעצמכם.

אני גם פונה לבית המשפט לתביעות קטנות לגבי המחשב.
תגובת החנות:
הלקוח בתחילה הזמין מחשב עם דיסק קשיח 250GB , לאחר מכן ביקש טלפונית לשנות את הדיסק ל-160GB ולקבל זיכוי על הפרש המחיר , וכך היה .
המחשב מגיע כסטנדרט עם אחריות במעבדה שלנו .
לאחר כ-3 חדשים הלקוח טען שיש לו תקלה בדיסק הקשיח .
הלקוח התבקש להביא את המחשב למעבדה . הלקוח העדיף לשלוח בדואר את הדיסק הקשיח .
במקום לשלוח אותו בקופסה עטוף בצורה מיטבית שלא יקבל מכות , הלקוח שלח את הציוד הרגיש הזה במעטפה רגילה ללא שום הגנה .
הדיסק הגיע שבור ונשלח חזרה ללקוח עם הסבר שהאחריות לא מכסה שבר ושעליו לתבוע את הדואר על השבר.
לפני מספר ימים קיבלנו טלפון שהמחשב לא נדלק , לאחר בדיקה ואבחון טלפוני נראה שהיה קצר וספק הכוח נשרף.
למרות שקצר חשמלי לא מכוסה ע"י האחריות הסכמנו להחליף ללא תשלום את ספק הכוח ע"מ להבטיח את שביעות רצונו.
ביקשנו שישלח את המחשב כולו אלינו ואנו נחליף את ספק הכוח ללא תשלום ונשלח לו זאת חזרה על חשבוננו.
הלקוח סירב לשלוח את המחשב למעבדה ובצעקות דרש שיגיעו אליו מיידית לטיפול בתקלה .
ניסינו בנועם להסביר לו שהאחריות הינה אחריות במעבדה אך הוא טרק לנו את הטלפון ואמר שיתלונן .
צלצלנו אליו חזרה והצענו לפני משורת הדין וכחלק מתוך השירות המצוין שאנו נותנים ללקוחות לשלוח שליח אליו שיביא את המחשב למעבדה לתיקון ונשלח לו זאת שוב ללא תוספת תשלום .
משום מה כנראה שגם זה לא מספק אותו .
יש לציין שהלקוח כאשר ביצע את הרכישה ניתנה לו אפשרות לבחור באחריות רגילה במעבדה או בהרחבת אחריות ל-VIP – לקיחה והחזרה לבית הלקוח בתוספת תשלום , אך הוא החליט לא להוסיף לתשלום והסתפק באחריות במעבדה .
כך שגם לא רוצה לשלם וגם רוצה לקבל משהו בכוח .
אנו העברנו זאת לטיפול ע"י המחלקה המשפטית שלנו להגשת תביעה על נסיון לקבלת דבר במרמה / בכוח .
תקלות יכולות להיות , למרות שמספר התקלות שלנו שואף ל-0 בגלל איכות הציוד ובקרת האיכות.
אנו נותנים שירות מעולה במעבדה תוך זמן מאוד מאוד קצר ( לפעמים תיקון במקום ולפעמים תוך 24 שעות )
אך על מנת שנוכל לטפל בתקלה על המחשב להגיע קודם למעבדה על ידי הלקוח ( כפי שמקובל וכפי שרשום בחשבונית )
למרות שהיינו מוכנים לחרוג ולתת ללקוח שרות VIP למרות שלא שילם , גם לזה לא הסכים.
הנוהג של לקוחות לרצות לקבל ציוד או שירות שלא שילמו עליו באיומים הוא נוהג פסול שיש לעקור מהשורש .
אנו עושים מאמצים עליונים לתת שירות ברמה בינלאומית הן באספקה , ייעוץ , תמיכה ושירות .
חבל שלקוחות כאלה סחטנים מנסים לקלקל את העבודה והמאמץ הרב שאנו משקיעים.


מוצר:
מערכת מחשב אישי ליבה כפולה E2140/1GB DDR2/160GB מערכת מחשב אישי ליבה כפולה E2140/1GB DDR2/160GB
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
16/01/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מחשב ועשיתי סקר שווקים די טוב דרך זאפ. בחרתי בPC4U, שהייתה הכי זולה בתחום החברות שהיו להם המלצות טובות על שירות. התקשרתי ושרגא שלח לי הצעת מחיר מסודרת, והיה נראה שהכל טוב ויפה. מבחינת מחיר הם אכן מהיותר זולים בשוק.אשתי הייתה אמורה לקבל החזר כספי ממקום העבודה שלה, ולכן הקנייה הייתה אמורה להתבצע מול מקום העבודה שלה. שרגא לא עשה מזה בעיה, אבל התברר כי העבודה שלה עובדת רק מול ספק אחד, לא מול PC4U, ולכן הודעתי לשרגא שאנו בבעיה מה לעשות, שאנו מעוניינים לקנות אצלו אבל זה ייקח כמה ימים. שרגא הודיע לנו ש'המחשב כבר מוכן' וניסה לומר שבעצם התחייבנו כבר אליו. למעשה לא התחייבנו לדבר, בסה"כ קיבלנו הצעת מחיר, אך כיוון ששרגא היה הגון עד אותו שלב, העדפתי אותו, למרות שלא אקבל החזר כספי. התלהבתי ממנו והמלצתי לחבר לקנות אצלו, וגם רציתי שאחי יקנה את הנייד שהוא רוצה לקנות - אצל שרגא. כאן התחילו הבעיות :

א. שרגא הודיע, כאמור, כי המחשב מוכן. זה היה ביום רביעי, והוא אמר שהמחשב ייצא אז, ויגיע אלי, לירושלים, ליום ה', והמסך ייצא ביום ה' ויגיע יום א'. אמרתי לו שלנוחיותו, הואיל ולי אין משמעות לקבל מחשב בלי מסך, אני מוכן שהוא ישלח את הכל כך שאקבל את כל החבילה ביום א'. ביום א' שלחתי מייל סתמי לדעת האם המחשב מגיע, ושרגא השיב לי "המחשב יצא היום, כמובטח, ויגיע ביום ב' או ג'". זה לא היה כמובטח - במייל צויין במפורש שאני מעוניין לקבל את הכל ביום א', אבל הואיל והקנייה הייתה ביום רביעי ושרגא התחייב לשבעה ימי עסקים, זה היה עדיין סביר ולא אמרתי דבר.

ב. ביום ג' הגיע השליח. התברר כי הסכום גבוה במקצת מהסכום האמור, ניסיתי להשיג את שרגא בעוד השליח נמצא אצלי, אך הוא לא היה במשרד, והשליח נאלץ לעזוב. כששרגא חזר, כעבור שעה, הודה כי טעה בסכום, ואמר שאקבל את המחשב, למחר, יום ד'.

ג. ביום ד' הגיע המחשב. בכתב ההזמנה היה כתוב כמה פעמים כי אם אני, כלקוח פרטי, מעוניין לקבל 3 אחוז הנחה מזומן, עלי לשלם בשטרות. לא בצ'ק, בשטרות. הואיל ואין לי 3000 ש"ח במזומן, הלכתי פעמיים לבנק כדי להוציא כסף. השליח הגיע, ואמר לי שהוא לא מקבל מזומן. התקשרתי לשרגא, שענה לי "כן, השליח לא מקבל מזומן". אבל לכאורה הרי כתבת מפורש כמה פעמים לשלם רק במזומן בשטרות? מוזר. אבל נעבור הלאה. שילמתי בצ'ק, קיבלתי את המחשב.

ד. המחשב הגיע. המסך נראה בסדר, הדיסק - הזמנתי סוני, קיבלתי פיליפס, אבל אין הבדל ממשי בין הדגמים. נניח שזה אותו דבר ושלא מדובר בטעות שנעשתה בכוונה.

ה. עוד כשהשליח בביתי, אמרתי לו שאני לא רואה מקלדת ועכבר. כשפתחתי את החבילה, התברר כי אכן צדקתי. התקשרתי לשרגא, שלא היה במשרד, וחזר אלי בערך ב13:00 בצהריים, ואמר לי כי הוא מצטער וכו', וטעויות קורות והוא שולח את המקלדת, "היום, או מקסימום בגלל הלחץ, מחר בבוקר". חשבתי שהוא צריך לשלוח היום, כי מדובר בטעות שלו, אבל מחר בבוקר עדיין נשמע סביר.

ו. יום ה' עבר ולא הגיע כלום. יום ו' שלחתי לו מייל - אני נמצא כבר שבוע ויומיים אחר ההזמנה - מה עם המקלדת? שרגא עונה לי סתמית "נשלחה היום ותגיע תוך כמה ימים". בשלב זה ממש התעצבנתי. אין לי בעיה עם אדם שטועה, אבל שרגא מנסה לתת לך הרגשה כי כלום לא קרה, ובעצם הכל כמו שביקשת וכמו שהזמנת. מילא טעית, שלח את המקלדת בדואר מהיר, או - אם אתה מנסה להתקמצן על הכסף - שלח בדואר רשום, אבל שיגיע תוך יומיים. אבל רק אחרי יומיים לשלוח לי את המקלדת, בדואר רשום?
כתבתי לשרגא כי אני מאוכזב, וכי במקום תגובה אוהדת בזאפ, כפי שתכננתי, לא אמליץ גם לאחי לקנות אצלו. שרגא כתב כי מדובר ב'אי הבנה' (איזו אי הבנה?) וכי טעויות כאלה קורות רק פעם בשנה אצלו, ושלח לי פיצוי של 100 ש"ח לקנייה בPC4U בעתיד (מי רוצה לקנות אחרי סיפור כזה?). הוא אמר שהוא ידבר עם הדואר ש"זה יגיע מהר מהר". גם זה מאוד הכעיס אותי- יש לו קשרים בדואר? אז למה לסבן אותי? תתנצל שלא שלחת בדואר מהיר, וזהו.

ז. יום א', לא הגיע כלום. יום ב', כתבתי לו מה קורה עם זה, והוא שלח לי את מספר ההזמנה בדואר, וטען כי האשמה היא בדואר, לא בו. בכל מקרה לדעתו השירות שלו מעולה מכל החנויות. הוא טען שהוא עדיין נמצא במסגרת שבעת ימי העסקים (להזכירכם, אנו ביום ב', כמעט שבועיים אחר ההזמנה ביום ד'). ולקינוח טען, שהוא עשה לי טובה שעל משלוח המחשב לא שילמתי.
עניתי לו שאם הייתי צריך לשלם על המחשב לא הייתי קונה אצלו, כי זה היה מייקר בכמה עשרות שקלים את העסקה. בכל אופן, אני סבור שהואיל והמחשב נשלח עד הבית עם שליח, גם את המקלדת היה על שרגא לשלוח עד הבית עם שליח, ולא להטריח אותי ללכת לדואר, ולשלוח לי בדואר רשום. הטעות אחרי הכל היא של שרגא.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל המלצות חמות עלינו וכן עשה סקר שוק מקיף ולבסוף החליט לקנות אצלנו .

הלקוח הזמין מחשב + מסך , שכלל גם מקלדת ועכבר.

הובטח לו אספקה תוך 7 ימי עסקים .

המחשב היה מוכן למשלוח תוך 24 שעות ונאמר לו שייקח עוד יום או יומיים לאספקת המסך , הלקוח הסכים לחכות כי אמר שזה לא בוער לו כי יש לו מחשב אחר.

תוך 3 ימי עסקים נשלח לו הן המחשב והן המסך עם שליח מיוחד , ואכן השליח הגיע אל הלקוח ביום למחרת כלומר ביום העסקים ה-4 מיום ההזמנה .

על מנת להקל על הלקוח הסכמנו לקבל ממנו שיק במקום כסף מזומן ממש.

הלקוח במהלך המשא ומתן ביקש לפצל את החשבונית של המחשב לכמה חשבוניות ולקבל הנחת מזומן .

לצערנו נפלה טעות בהנהלת חשבונות ובאחד החשבוניות לא זוכה סכום של כ-35 ₪ על התשלום במזומן ומייד כאשר נודע לנו נתנו הוראה לשליח לקבל את הסכום הנכון בשיק וכך היה.

בפועל הלקוח קיבל את המחשב תוך 5 ימי עסקים ( עדיין יומיים לפני הזמן )

הלקוח טען שמקלדת שהייתה אמורה להגיע עם המחשב לא הגיעה אליו , מחסנאי אצלנו לא היה בטוח האם כן צירף את המקלדת או לא ואנו הלכנו לקראת הלקוח ותוך יום עסקים אחד נשלחה אליו סט מקלדת + עכבר בדואר רשום יחד עם זיכוי של 100 ₪ בגלל העיכוב הקטן של המקלדת .

יש לציין שהזיכוי הוא אפילו יותר גבוה מעלות של מקלדת רגילה .

עד לאותו הזמן הלקוח היה מאוד מרוצה מהשירות ומהציוד , משום מה הלקוח לקח קשה מאוד את נושא חוסר במקלדת ולא הסתפק ששלחנו את המקלדת בדואר רשום וגם לא הסתפק בשובר הזיכוי ששלחנו לו והמשיך באיומים ובמיילים אינסופיים למה המקלדת לא אצלו .

למרות כל מאמצינו להסביר לו ששלחנו את הציוד ( אפילו שהיה ספק אם כן קיבל או לא ) בדואר רשום וזה לוקח כמה ימים לא עזרו.

בפועל המקלדת החסרה ( לכאורה ) הגיעה לסניף הדואר של הלקוח תוך 3 ימי עסקים מרגע השליחה .

סך הכל היה איחור של 2 ימי עסקים והטענות של הלקוח נראות קנטרניות ויצאו מכל פרופורציה אפשרית .

תלונות קנטרניות של לקוחות כאלה פוגעות בעסקים אשר עושים את כל המאמצים על מנת לתת שירות טוב ללקוח ובסופו של דבר פוגע בלקוחות עצמם.

מוצר:
מחשב ומסך E2180, מסך 1953TR
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
12/12/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה והאספקה היו בסדר גמור, עד שהתברר שהמוצר לא עובד. הם שלחו דו"ח בדיקה כאילו הכל בסדר אך בפועל החליפו את המארז. עשו טעויות במשלוח החוזר אלי וזרקו עלי את האחריות כך שהסיפור נמשך חודש ימים.
ארועים מסוג זה מערערים את אמינות הרכישה באינטרנט.
מוצר:
דיסק קשיח חיצוני 250GB חיצוני
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
29/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Yoed
תאריך:
03/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המסך דרך האתר. ביקשתי שליחות עד הבית וציינתי במפורש בהערות שאני לא אהיה בבית ביום המשלוח ולכן השארתי את הטלפון של אמא שלי כדי שהיא תיקח את המשלוח. ביום המשלוח התקשר השליח פעמיים ולא יכלתי לענות לשיחה. לאחר זמן מה התקשרו מחברת השליחויות והסברתי להם שאני לא בבית. נתתי לחברת השלליחויות את מספר הטלפון של אמא שלי והיא אמרה שהיא תתקשר אליה כדי שהיא תוכל לקבל את ההזמנה. בסוף היום אמא שלי אמרה שאף אחד לא התקשר אליה. לאחר ששוחחתי עם חברת השליחויות הסבירה הנציגה כי זה כבר מאוחר מידי והמשלוח יגיע בסבב הבא. ניסיתי להתקשר לחברת pc4u אך הגעתי למוקד הודעות חיצוני, השארתי הודעה אך עד עכשיו לא חזרו אלי. לא ייתכן שמתעלמים מההודעות שרושמים בהזמנה ואם שירות זה דבר שחשוב לעסק אז הוא לא צריך לעבוד עם חברת שליחויות כזאת. ודבר נוסף - לא קיבלתי חשבונית בכלל! בקיצור חוויית שירות לא טובה בכלל
תגובת החנות:
שלום , חברתינו עושה את כל המאמצים על מנת לספק את המשלוח בזמן המהיר ביותר.
גם הפעם השליח הגיע ללקוח תוך 1 יום אחד מההזמנה , וכפי שהלקוח טוען הוא לא היה זמין לקבל את השיחה .
שליחים לא יכולים לחכות שעות עד שעונים להם ולכן השליח עזב את המקום .
הלקוח קיבל מאיתנו את הטלפון הישיר של חברת המשלוחים כולל מספר חבילה וכך עשה שיצר עמם קשר.
המשלוח הגיע ללקוח למחרת , סה"כ תוך 2 ימי עסקים מההזמנה כאשר אנו מתחייבים תוך 7 ימים .
כל הודעות הלקוח נענו אך שוב הלקוח לא היה זמין .
אנו מספקים אלפי מוצרים ללקוחות בכל רחבי הארץ בזמני שיא , אך על מנת שהשליח אכן יספק את הציוד על הלקוח להיות זמין .
מוצר:
מסך מחשב S24E510C
תמונת משתמש
שם:
מור
תאריך:
06/10/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד מהחנות
לאחר 4 ימים (שכללו גם את יום כיפור), קיבלתי הודעה כי המחשב צפוי להגיע אלי עוד באותו שבוע
למחרת, קיבלתי הודעה כי המחשב אזל מהמלאי וזאת לאחר שבוצעה סליקה על כרטיס האשראי.
העסקה בוטלה, כספי הוחזר וקיבלתי פיצוי קל מהחנות. אך למרות זאת, לדעתי על החנות לדאוג לבצע סליקה של כרטיס האשראי רק לאחר שידוע להם בוודאות שהמוצר זמין, תקין ומוכן למשלוח. אינני צריכה להתעסק עם ביטולים ופניות לחנות ולבזבז את זמני על טעויות בפרסום מוצר שאינו במלאי ופזיזות בסגירת עסקאות
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה מחשב נייד באתר בערב יום כיפור.
באותו היום היה במלאי , אך היו הזמנות קודמות שגרמו לכך שהמלאי אזל מבלי שהיה לנו את האפשרות לעדכן את האתר בגלל יום כיפור.
מייד לאחר יום כיפור יצרנו קשר עם הלקוחה והסברנו שהמחשב אזל מהמלאי וגם אצל היבואנים אזל המלאי.
הוצע לה לבטל את העסקה ואנו נחזיר לה את מלוא סכום הרכישה .
וכך היה , עוד באותו היום הודענו לחברת כרטיסי האשראי , הזיכוי בוצע ע"י חברת כרטיסי האשראי תוך 3 ימי עסקים זיכוי מלא.
בנוסף , על מנת שהלקוחה תהיה מרוצה שלחנו לה שי בשווי כ-80 ₪ לפני משורת הדין.
הלקוחה הייתה מעודכנת ברמה יום יומית לגבי מצב ההזמנה ומצב הביטול / זיכוי .
הלקוחה מעבר להחזר כספי מלא תוך 3 ימי עסקים קיבלה שי לפני משורת הדין .
תלונתה נראית מאוד תמוהה , קיבלה שירות מעולה , עודכנה מיידית על החוסר ואנו ביטלנו מיידית את החיוב ושלחנו שי כמחווה של רצון טוב.
נראה כאילו זו תלונה לשמה ללא שום בסיס .
מוצר:
מחשב נייד S12 2959-JWG
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
24/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניגשתי לחנות בגלל שהיא נתנה את המחיר הכי זול לכבל רשת שרציתי. את ההזמנה עשיתי ביום שני, וביום חמישי התקשרתי לשאול האם ההזמנה נשלחה כבר, ואם אפשר לקבל מס' משלוח של הדואר, המוכר ענה לי שהיא נשלחה באותו היום ושהם שלחו בדואר רגיל. לאחר שבוע שבו לא קיבלתי את המוצר התקשרתי שוב (זמן ההספקה היה 7 ימים) ואמרו לי שהם שלחו את המוצר בתחילת השבוע (מהזכרון).
בסופו של דבר המוצר הגיע אלי בדואר רשום ותאריך המשלוח היה יום שישי שבוע וחצי לאחר המשלוח (יום לאחר השיחה השניה).

לדעתי החנות הזו בסדר, אבל אם היו אומרים לי מראש שזמן האספקה יהיה שבועים לא בטוח שהייתי בוחר לקנות בחנות הזו.
מוצר:
כבל רשת
תמונת משתמש
שם:
Ndv
תאריך:
03/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הזמנ ביקשתי להחליף שניים מן שלוש הכבלים לכבלים אחרים.. התקשרו לוודא והחליפו.

אחר הסתבר שהחבילה הגיעה שבטעות שלחו כבל לא נכון. שלחתי מייל ב10 בלילה וישר קבלתי מענה בעשר בלילה ששולחים מחדש את הכבל הנכון. מחכה שהוא יגיע .
נותן אמונתי בחנות.
מוצר:
כבל hdmi לא ידוע
תמונת משתמש
שם:
to
תאריך:
28/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות ממש טוב המשלוח הגיע מהר מאד והכל בדיוק כמו שהזמנתי אחלה מוצר אחלה חברה ממליץ בחום
מוצר:
טלוויזיה 32
תמונת משתמש
שם:
דן
תאריך:
17/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה נוחה באוינטרנט. הזמנתי משלוח רגיל (14 יום). קיבלתי מייל הממליץ להשתמש בדואר רשום עקב הבעיות בדואר ישראל, וזאת בתוספת של 10 ש"ח. עשיתי זאת תחת הזמנה 3391. המוצר אמנם נשלח כ3-4 ימים לאחר בצוע ההזמנה, אך למרות שנשלח בדואר רשום, לקח לו 6 ימים להגיע אלי. אך אזקוף אחור זה לדואר ולא לחנות
מוצר:
נקודת גישה אלחוטית Access Point TL-WA801ND
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply