דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי פארם וקוסמטיקה (בית חירות)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קלאב פארם בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקלאב פארם ?
4.87
ציון ממוצע
38
חוות דעת בשנה האחרונה
548
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
2
0
1
6 חודשים אחרונים
21
0
1
שנה אחרונה
37
0
1
כל הזמן
521
3
24
נמצאו 548 חוות דעת גולשים על קלאב פארם
תמונת משתמש
שם:
galbenbenisti
תאריך:
04/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא הגיע לנקודת איסוף.הלכתי להביא שם ביום שישי 3 באוקטובר ולא היה שם בחנות
מוצר:
מינוקסי 5
תמונת משתמש
שם:
raminoah1958
תאריך:
17/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יצאתי מאוכזב:
ביקשתי (באתר) קופסה של 200 יחידות וקיבלתי קופסה של 125.
מעבר לזה הכל בסדר.
תגובת החנות:
שלום רמי, קודם כל עצוב לנו שהיתה לך חוויה לא נעימה.
דבר ראשון, אתה אכן הזמנת 4 קופסאות של 125 יחידות קיסמים.(בדוק בחשבונית קבלה)
דבר שני, אתה תמיד יכול להתקשר אלינו או לשלוח מייל/הודעה ונשתדל לעזור לך בכל בעיה.

בברכה,
קלאב פארם
מוצר:
ג'ורדן קיסמי שיניים דנטליים במארז שולחני מעוצב Jordan
תמונת משתמש
שם:
Shai
תאריך:
09/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
על הפרצוף. לא מצאתי את התיבות בכתובת שנשלחה לי באיירפורט סיטי. הגולן 1, וזה היה היום האחרון לאיסוף. כתוצאה מכך הפסדתי 50 שח על הזמנה של 80 שח. עוגמת נפש. ביטלתי את ההזמנה. בושה. אמליץ לא לקנות מהם. ביזיון
מוצר:
משחות שיניים סנסודיין
תמונת משתמש
שם:
Chava
תאריך:
29/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע. לא קיבלתי בכלל את המוצר, ביום שהלכתי לקבלו הוחזר ללא התראה!
שילמתי על המשלוח ולא ניתנה לי האפשרות לקבלו .
תגובת החנות:
1. נשלח אליך SMS מחברת המשלוחים גם ביום שחחבילה הגיעה וגם נשלחה לך התראה יום אחרי.
2. כתוב באתר במפורש שחברת המשלוחים אוספת בחזרה מהלוקר אחרי 48 שעות. בנוסף יש חלון קופץ עם מידע זה שעולה לפני שלקוח מסיים את ההזמנה באתר שלנו כדי להימנע ממקרים כאלה.
3. ביצענו זיכוי מלא פחות עלות משלוח (עדיין ספגנו עלויות אריזה וזמן התעסקות עם ההזמנה הזאת, שזה כלל זמן אריזה ולא מעט התכתבויות).

חבל שאחרי כל זה דווקה את מעדיפה לזרוק את האחריות עלינו!
מוצר:
קרם של קמדיס
תמונת משתמש
שם:
אלדד
תאריך:
18/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחו לי מוצר שונה מזה שהזמנתי, ההזמנה היתה לסוג עור ספציפי, כנראה שלא היה להם במלאי אז שלחו משהו אחר.
תגובת החנות:
שלחנו לך בדיוק את המוצר שהזמנת. כנראה שטעית בהזמנה והזמנת מוצר שאתה לא צריך. תסתכל בחשבונית מה הזמנת ומה קיבלת. זה אותו מוצר.
מוצר:
תחליב ניקוי לפנים
תמונת משתמש
שם:
olisoli77
תאריך:
01/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא קיבלתי את ההזמנה. לא ניתן ליצור קשר לא בטלפון לא בדואר. לא ממליצ לקנות כאן.
מוצר:
בי קיור לייזר B-cure
תמונת משתמש
שם:
עמית
תאריך:
08/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאכזב מאד,
רכשתי מוצר בעלות של כ- 100 ש"ח משלוח בעלות כ- 10 ש"ח, באמצעות לוקר.
מסתבר שהודעות ה- סמס של חברת המשלוחים נשלחות משולח בשם OPSI.
מאחר והשם אינו מוכר (ציפיתי לקבל הודעה מקלאב-פארם או מחברת שילוחים מוכרת), לא פתחתי את הודעת הטקסט, והמשלוח הוחזר לקלאב-פארם כעבור יומיים.
הסיבוב הזה עלה לי 30 ש"ח בגין ההחזרה (למרות שלפי הודעת קלאב-פארם עצמה, UPS מחייבת אותה רק ב- 20 ש"ח עבור ההחזרה...).
פניתי לקלאב-פארם, שהפנו אותי ל- UPS, שהפנו אותי בחזרה לקלאב-פארם, שענו לי שהם ניסו לעזור, אבל.....
בקיצור - הישמרו לכם מחוויית הלוקרים, או שהקפידו לפתוח כל הודעת סמס, גם אם היא מתקבלת משולח אנונימי, שעלול להיות מתחזה או כיו"ב, לא עלינו.
מוצר:
קיסמים לניקוי שיניים
תמונת משתמש
שם:
אחיה
תאריך:
08/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מולטי ויטמין מהחברה הזאת בחברה היה כתוב 2- 4 ימי עסקים והמוצר לא הגיע אליי אחריי שבועיים התקשרתי אליהם והנציג ענה בזלזול שהם שלחו לי את החבילה ואמרתי להם שלא קיבלתי בכלל את המוצר שקניתי והם עדיין חייבו אותי לא לקנות הם לא שולחים כלום ומחייבים
מוצר:
מולטי ויטמין סולגאר
תמונת משתמש
שם:
חגי
תאריך:
05/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בעבר מחנות זו אך לא אחזור לרכוש יותר.
ביקשתי משלוח UPS של מוצר לחנות באזור מגוריי.
אני רופא במקצועי לכן הצלחתי להגיע יום אחד אחרי היום האחרון שניתן היה להגיע (הגעתי ב2.5 כשהמועד האחרון היה 1.5). לציים שב2.5 בשעה 10:00 עדיין קיבלתי הודעה שהמוצר זמין לאיסוף. כשהגעתי בשעה 15:30 לחנות נאמר לי שהמוצר נאסף כבר על-ידי UPS. כשיצרתי קשר עם החנות נאמר לי שהזמנתי מבוטלת מכייום שלא נאספה, שאקבל זיכוי פחות 40 שקלים עלות המשלוח ושהדבר מצויין בתקנון האתר. אני חושב שאיחור של מספר שעות לא אמור לגרור ביטול הזמנה ו"קנס" של 40 שקלים על מוצר שלא קיבלתי. מה גם שדמי המשלוח המצויינים בחשבונית הם 9.90. החנות מתעקשת על תשלום ה40 שקלים ולא חזרה אליי כשביקשתי לאסוף את המוצר בעצמי.
מדובר בהתנהלות לא מקצועית ולצערי לא אחזור לרכוש מחנות זו.
מוצר:
Solgar Super Omega 3
תמונת משתמש
שם:
ritash59
תאריך:
15/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד התאכזבתי , גם דירוג 1 זה יותר מידי. הזמנתי מי פה ליסטרין ZIRO ,כי לא מצאתי אותו בחנויות וראיתי שיש באתר שלכם.
אבל קיבלתי ליסטרין COOL MINT ,סוג שיש בכל מקום ויותר זול מכם וגם סתם שילמתי משלוח על מוצר שאני יכולה לקנות בכל מקום.
תגובת החנות:
לא הבנו מה הבעיה.
הזמנת "ליסטרין זירו בטעם מעודן ללא אלכוהול 500 מ"ל Listerine Zero" , וזה בדיוק מה שרשום לך גם בהזמנה (תבדקי מייל) וגם בחשבונית.
וזה גם המוצר ששלחנו אלייך.
אז לא הבנו איפה הייתה התקלה
מוצר:
LISTERINE ZERO
תמונת משתמש
שם:
אנה
תאריך:
30/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי חצי בקבוק של סבון אחרי שהתקשרתי מוכר אמר לי שהוא סאם לב שזה חצי ..ואם יש לי בעיות לפנות ליצרן. אם היתי קונה בחנות, אז לא היה נותן לי מוצר כזה..ואם יש זה מוצר אחת מתוך 100 למה לשלוח אותו ללקוח ולא להחסיר לספק ישירות.. ובגלל שמזמנים ועוד משלמים משלוח אין ברירה וצריך לקבל.וחוץ מזה גם מצאתי בזאפ את המוצר בהרבה יותר זול
תגובת החנות:
שלום רב,

זה לא חצי!
זה בקבוק ספטל סקרב חצי ליטר של טבע!
אמרת לנו שלא נראה לך שזה חצי ליטר . ענינו שאת יכולה לשקול את זה.
זה בקבוק סגור. תכנסי לכל בית מרקחת בארץ ותבדקי שזה אותו דבר.
אם יש טענות למה הבקבוק גדול מדי והוא נראה לא מלא , אז תשאלי את טבע למה יצרו את הבקבוק בצורה הזאת , יכול להיות שיש לזה סיבה.
לא הבנו מה ציפית שנעשה !


מוצר:
ספטמבר סקרב
תמונת משתמש
שם:
רונן
תאריך:
23/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תוסף של סולגאר. בפועל אחרי זמן התנה ארוך הגיעו 2 בקבוקי שמפו קטנים שכלל לא הזמנתי שעלותם כמחצית.
ויתרתי מראש על כאב הראש בהחזרה שלהם ולהשיג את מוקד השירות.
בקיצור פעם ראשונה ואחרונה שאני קונה מהם.
חווית קנייה פשוט גרועהההההה
תגובת החנות:
אנחנו לא יודעים במה מדובר.
חבל שלא טרחת לעדכן אותנו בתקלה שקרתה ואז יכולת להיות הרבה יותר מרוצה
מוצר:
סולגאר n7
תמונת משתמש
שם:
hannahbenhamou94
תאריך:
03/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני הזמנתי מוצר דרך דואר ישארל והתקשרתי שבועיים וחצי אחרי לדעת מה קורה
אמרו לי שזה נורמלי ואני אפתח פנייה ואחכה עוד שבוע חיכיתי יותר משבוע ושום דבר לא הגיע
התקשרתי היום ובמקום לשלוח לי את זה עם שליח עד הבית כפיצוי אמרו לי שהם יכולים לשלוח לי שוב בנק איסוף
עוד כמה ימים יעבור כבר חודש מההזמנה
זה נורמלי????
שירות גרוע אם יש איזשהי בתקלה..
לא ממליצה
מוצר:
מייבלין פלטת צלליות MAYBELLINE NUDES OF NEW YORK
תמונת משתמש
שם:
Amit
תאריך:
14/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי קונדומים, שלחו את אלו שהתוקף עומד לפוג, ממש ניקו המחסן ושלחו לי קונדומים שיוצרו ב 2017.
אין להם בושה. לא הייתי סומך על בית מרקחת שכזה.
לא אקנה מהם שוב. ממליץ לא לקנות מהם.
הם הסכימו שאחזיר, אבל עלות ההחזרה עלי, מה שכבר מייתר את כל הצורך ברכישה באינטרנט.
תגובת החנות:
המוצרים שנשלחו בתוקף עד אמצע 2022, כלומר נשלחו מוצרים שהם בתוקף לשנה לפחות.
אם יש לך טענות שהמוצר מיוצר בתוקף ל 5 שנים אז תפנה לחברה המייצרת ולא אלינו.
אנחנו עד הרגע הזה לא מבינים את הטענות שלך כלפי הבית מרקחת.
מוצר:
קונדום דורקס
תמונת משתמש
שם:
tall97631
תאריך:
28/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אומגה 3 '950' של סולגאר.
קיבלתי את בקבוק הכדורים פתוח ובלי צמר גפן,
בנוסף כדור אחד היה שבור וכל מה שהיה בתוכו נשפך על שאר הכדורים.
שורה תחתונה על הפנים.
לא התלוננתי על המקרה בפניהם,
אז לא יודע אם היו מטפלים (הגיע בצורה ככ גרועה שחשבתי שאין טעם)
תגובת החנות:
מאד מוזר, אבל מאד חבל שלא התקשרת ולא הודעת לנו. היינו בודקים לפחות למה זה קרה ושולחים לך בקבוק אחר במקומו.
מוצר:
אומגה 3 סולגאר
תמונת משתמש
שם:
adnan.bar79
תאריך:
17/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
על הפנים שירות לא טוב משלוח מחו"ל מגיע אלי יותר מהר עברו כמעט חצי חודש
מוצר:
קרימה לשיער רגיל
תמונת משתמש
שם:
יוסי דלל
תאריך:
19/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בושם טסטר הרמס ובושם נוסף,לאחר יומיים שלחו לי מייל שהטסטר לא במלאי-אם כך למה לפרסם אותו?
ביטלתי את ההזמנה והתאכזבתי.
לא אזמין מהם שוב.
תגובת החנות:
שלום,

כמו שהוסבר ללקוח, המוצר פורסם באתר עקב טעות במלאי חנות, משהו שיכול להתרחש בכל חנות עקב גניבה או מוצר פגום.
מייד אחרי שגילינו את זה עדכנו מלאי והסרנו את המוצר מהאתר.

מוצר:
tester tere hermes 200 ml
תמונת משתמש
שם:
נחמה
תאריך:
03/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסכות בתחילת הקורונה והייתי מאד מרוצה עלה לי בערך 250 שח ל50 מסכות ,הגיע בתוך קופסא
הם עמדו להיגמר ורציתי עוד כאלה, נכנסתי לאתר שלכם והופיע בדיוק אותו תמונה רק המחיר זול יותר הזמנתי 2 חבילות
ומה שקבלתי היה מסכות פשוטות מסין כל 10 יחידות בחבילה לא אותה איכות בכלל...

צר לי שרימו אותי...
אנא הסבירו את עצמכם
מוצר:
מסכות הגנה
תמונת משתמש
שם:
chenk
תאריך:
10/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מברשת השיניים הגיעה פתוחה בתוך הקופסא!
בנוסף, המשלוח שסופק ע"י pickup היה מאוד לא טוב, החנות היה סגורה והשירות היה לא נחמד, ובסוף ביקשו ממני לשלוח עוד שליח על חשבוני.
תגובת החנות:
שלום חן,

חנות קלאב פארם לא עודכנה בכלל על שום דבר ממה שנאמר לעיל ולא הבנו מי ביקש ממך לשלוח שליח על חשבונך, בטח זה לא אנחנו.
בנוסף אין סיבה לשלוח לך מברשת השיניים בטוחה.

בהנחה שהתגובה שלך מדויקת ולא מתייחסת להזמנה אחרת שביצעת באינטרנט, אז היה עדיף לך לפנות אלינו.
מוצר:
GUM 491 - מברשת שיניים
תמונת משתמש
שם:
ohanameiro
תאריך:
09/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה המקוונת היתה רגילה לחלוטין.
במקום המיועד להערות, כתבתי שאני מבקש שהשליח ייצור איתי קשר לתיאום זמן ההגעה.
ותנחשו מה? השליח הגיע והתייצב בפתח הדלת בלי שום תיאום.
5 דקות לפני הגעתו יצאתי מהבית. אמרתי לו שאני לא בבית
הוא רצה להשאיר את החבילה בשער הבית, אך מאחר שהשער נמצא ממש על הכביש, לא רציתי שישאיר כי כל עובר אורח יוכל לקחת את החבילה.
נאלצתי לחזור הביתה כדי לקבל את החבילה.
אני כבר יודע מה תהיה התשובה שלכם. שזו חברת שליחויות חיצונית, ואין לכם שליטה וכו.... וכו....
אבל אתם בוחרים את חברת השליחויות וכנראה אתם בוחרים את הפחות אמינות כי הן זולות לכם.
אז נראה לי שבפעם הבאה, אוותר על "חווית הקניה" באתר שלכם.
מוצר:
מגוון בשמים
תמונת משתמש
שם:
kerenornave
תאריך:
30/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב,
רכשתי את המוצר (בגלל שראיתי זמן אספקה קצר?)-ובסוף זמן אספקה רגיל כמו בכל החברות
תגובת החנות:


את בחרת ושילמת עבור משלוח בדואר רשום.
בדואר רשום אנחנו מתחייבים שהחבילה תגיע תוך 10 ימי עסקים כפי שכתוב באתר, ואת קיבלת את זה תוך 7 ימי עסקים.
אם הייתי בוחרת בצורת משלוח נקודת איסוף (שזה עוד 2 ש"ח), אז היית מקבלת את זה תוך 2 ימי עסקים לכל היותר


מוצר:
ויטמינים
תמונת משתמש
שם:
ylkenet1
תאריך:
02/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח לא הגיעה אלי ועברו כמעט שבועיים, שלמתי על שליח עד הבית וזה נתקע בחברת השליחים ולא יהגיע אלי למושבה כינרת
מוצר:
דאודורנט לגבר מונט בלנק 4 יחידות
תמונת משתמש
שם:
tami.noach
תאריך:
11/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני למעלה משבוע במשלוח מהיר. טרם קיבלתי את.החבילה ואין מענה בשרות הלקוחות. . .פשוט חוצפה!
מוצר:
מגבונים
תמונת משתמש
שם:
kobison
תאריך:
27/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפחות המוצר הנכון הגיע (לכן לא 1). המוצר הגיע לאחר קרוב ל40 יום. הזמנה מעליאקספרס הגיעה לפניהם.
מוצר:
סרום וישי
תמונת משתמש
שם:
דן
תאריך:
12/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה באתר בסדר גמור , השירות בסדר רק השילוח גרוע : השליח מגיע מתי שהוא רצה ללא שום תאום .
מוצר:
Granalix
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply