ביצעתי מהאתר שלהם רכישה של בושם היפנוטיק פויזן (בושם בו אני מתבשמת כבר שנים) בפועל הגיע בקבוק שכבר מפתיחת האריזה נראה שונה ויזואלית והקופסה גם נראתה שונה, הבקבוק הגיע עם פקק חורק ומרעיש וגדול ביחס לבשמים הקודמים שרכשתי, נעשתה השוואה בין הבושם שהתקבל לבין אותו בושם שנרכש מאתר אמין והיו הבדלים כבר למראית עין.
פניתי טלפונית באופן מידי לחנות וכבר בתחילת השיחה המוכר החל לדבר בטון מתגונן ומעט תוקפני, טען שהבושם מקורי. כשביקשתי החזר כספי קיבלתי תשובה שלילית והמוכר סירב להחזיר את הכסף וזאת למרות שלא נעשה שימוש בבושם כלל חוץ מהוצאתו מהקופסא.
מבחינת הריח מדובר בבושם שבד"כ עמיד מאוד ובעל ריח מאוד מורגש ועם המון נוכחות ובבושם שקיבלנו מהם הניחוח ממש לא עמיד, לא מורגש ומתפוגג מהר.
אני כמובן לא אזמין שוב, עדיף לשלם קצת יותר לאתר אחר.
לשיקולכם.
תגובת החנות:
ביקשנו מהלקוחה שתעביר לנו צילום או סרטון שבו ניתן לראות את ההבדלים הויזואלים שהיא מתארת, לא קיבלנו ממנה שום דבר למרות שפנינו אליה פעם נוספת מיוזמתנו מתוך רצון טוב לעזור ולתת מענה הולם, הוסבר ללקוחה שכל הבשמים של חברת דיור מיוצרים בפס ייצור של מכונות כך שבכולן נכנס אותו הנוזל ולא יכול להיות שום הבדל בריח או בעמידות, לבושם שהלקוחה הזמינה יש שתי גירסאות EDP ו EDT העיצוב בין האריזות והבקבוקים שונה וכך גם הריח, יכול להיות שהלקוחה התבלבלה בדגם שהזמינה ושזו הסיבה להבדלים שהיא מתארת, אך בגלל שלא קיבלה ממנה שום תשובה אנו יכולים רק לשער.
מעולם לא התחמקנו מלקיחת אחריות ובמקרים שיש איזשהו פגם ייצור שמצריך החלפה תמיד דאגנו להחליף ולתת את השירות הטוב ביותר כדי לרצות את הלקוח עד כמה שניתן,יכולים להעיד על כך אלפי לקוחותינו המרוצים לאורך השנים, חבל שבמקום לפתור מחלוקות בדרכים הולמות מכפישים את שמנו לשווא ללא כל הוכחה.
מוצר:
בושם היפנוטיק פויזן של כריסטיאן דיור
שם:
גולש
תאריך:
25/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
05/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
02/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
25/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
שלי
תאריך:
17/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
10
תיאור חווית הקנייה:
קניתי באתר הזה פעם ראשונה וכנראה גם פעם אחרונה.אומנם השירות היה טוב ומהיר אבל הבושם שקיבלנו פשוט לא טוב...זה בושם שבעלי משתמש בו כבר שנים ופעם ראשונה ש5 דקות אחרי השימוש הריח מתנדף לחלוטין...הזול יצא יקר מאד...
תגובת החנות:
הבושם מגיע היבואן הרשמי של דיור בארץ, יש על המוצר גם את תו היבואן כך שהמוצר מקורי לחלוטין, הלקוחה לא יצרה עמנו קשר מאז הרכישה, כך שאנו מודעים לבעיה רק עכשיו דרך חוות הדעת, יש ללקוחה אופציה לשלוח את הבושם לבדיקה אצל היבואן דרכינו, או לחלופין ליצור קשר ישירות עם שירות הלקוחות של היבואן, חבל שהלקוחה לא יצרה עמנו קשר והדבר הראשון שבחרה לעשות זה להכפיש את שמנו, ללא כל בסיס לטענות המופרכות שלה, קוסמטיק קלאב מוכרת עשרות יח׳ מהמוצר הנ״ל בכל שבוע ומעולם לא נתקלנו בבעיה מסוג זה.
מוצר:
בושם פרנהייט של דיור
שם:
Shiri
תאריך:
19/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 בשמים שאני משתמשת בהם למעלה מעשור. זו הפעם היחידה בה ריח הבושם, גם לאחר 10 התזות, לא נשאר על הגוף. ניסיתי לפנות לחנות. המנהל הבהיר שהיבואן מסר שהכל תקין עם הבשמים, וזאת ללא בדיקת המוצר. נאמר לי שהחזר לא אוכל לקבל מכיוון שהמוצר פתוח, ושאם אני רוצה שיבדקו עלי לפנות בעצמי אל היבואן ולשלוח את הבשמים. בקיצור-לא מאמינים לא ולא מעוניינים למצוא לי פיתרון. כמובן ששילמתי על משלוח כדי לקבל את הבשמים. התחושה היא שאין עם מי לדבר. כסף הם קיבלו ברגע. להתייחס ברצינות ולפתור לי את הבעיה לא.
תגובת החנות:
שירי היקרה, כמו שהוסבר לך בשיחת הטלפון לא אנו מייצרים את הבשמים,כל הבשמים מגיעים מהיבואנים הרשמיים בישראל,שני היבואנים מסרו להנהלת האתר בשיחה כי כל המוצרים עוברים בקרת תקינות ואיכות לפני שיוצאים למכירה ואם הלקוחה בכל זאת מעוניינת לבצע בדיקה למוצרים היא מוזמנת לפנות אל היבואנים ישירות. קוסמטיק קלאב מוכרת עשרות יחידות מהבשמים האלו בכל שבוע ומעולם לא הייתה שום תלונה מאף לקוח, הלקוחה פנתה אל הנהלת האתר לאחר כמעט שבועיים ממועד הרכישה, וכאשר נמסרה לה התשובה שקיבלנו מהיבואנים, איימה שאם לא תקבל החזר כספי תעשה שיימינג לחנות. הלקוחה רכשה שני בשמים שמגיעים מהיבואנים הרשמיים בישראל, מדברייה של הלקוחה ניתן להסיק כי שני היבואנים מוכרים בשמים שריחם לא נשאר על הגוף לאורך זמן, נשמח שהלקוחה תוכיח את טענותייה בבדיקה אצל שני היבואנים כמו שהוצע לה. חשוב לציין שמבחינת החוק בארץ באף חנות אין החזרה על מוצרים פתוחים שנעשה בהם שימוש. כך שתשובת קוסמטיק קלאב ללקוחה לגיטימית ואינה יוצאת דופן. צר לנו שלקוחות חושבים שיקבלו את מבוקשם בעזרת שיימינג ופגיעה בשמם הטוב של בתי עסק ללא שום הוכחה לטענותיהם.
מוצר:
בושם lanvin ובושם molecule 02
שם:
ABD
תאריך:
18/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בושם של Abercrombie and fitch מדגם fierce. הבושם שקיבלתי הגיע מאוד מהר, אך לדאבוני הרב לא תאם את הבושם הקודם שהיה לי הן מבחינת הריח (הכי חשוב) והן מבחינת פרמטרים נוספים בבקבוק (שפריצר ברמה זולה שמשמיע צלילי חריקה, עיצוב עדין של גלים בתוך הבקבוק שלא הופיע בבושם שקיבלתי). החזרתי את הבושם וקיבלתי זיכוי (פחות 40 שח דמי משלוח הייתי צריך לתאם פגישה בנפרד ולהגיע עצמאית). המוכר טען שאם אני סובר שהבושם אינו תקין הוא יוכל להחליף אותו ולבדוק את הדבר מול היבואן...בהתחשב בזה שזה לא נראה לי פגם העדפתי שלא לעשות זאת...רכשתי את אותו הבושם לאחר מכן מחנות אחרת והוא הגיע בדיוק כמו הבושם המקורי שהיה ברשותי לפני כן...תעשו את החושבים שלכם...
תגובת החנות:
שלום אלמוג , כדי להסיר ספק חשוב לנו לציין כי חברת קוסמטיק קלאב מוכרת אך ורק מוצרים מקוריים דבר שכמובן ניתן גם להוכיח. טענת הלקוח הייתה שהשפריצר של הבושם שרכש ''תקול'' וזו הסיבה היחידה שקיבל אישר להחזיר מוצר שנפתח, לאחר שלא הסכים שנחליף לו את הבושם לאחד אחר עם שפריצר ''תקין''. הלקוח כעס שלא מקבל זיכוי מלא על הקנייה ושהוא צריך לשלם על עלות המשלוח שיצא אליו, וחבל שפועל מתוך נקמנות ומנסה לפגוע בשמנו הטוב, וזאת לאחר שקיבל החזר כספי למרות שמבחינת החוק בית העסק אינו מחוייב לכך. חשוב לנו לציין כי הבושם שהלקוח החזיר נמצא תקין מכל הבחינות וכבר יומיים לאחר שהחזיר אותו הבושם נמכר ללקוח אחר כמוצר בקטגוריה של ''יד שניה'' במחיר מוזל, וכמובן שאותו לקוח מרוצה מכל הבחינות.
מוצר:
Abercrombie and fitch fierce 200 ml
שם:
Alexandru
תאריך:
04/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ביום שבת 30/06,רשמתי בהזמנה את השעות 7 עד 15 לקבלת המוצר.ביום שני בבוקר קיבלתי הודעה שהשליח(חברת HFD מדורגת 2.2 בחוות דעת של גוגל) בדרך אלי.השליח לא הגיע אבל התקשר בשעה 18 לומר לי שהוא לא מסוגל לבוא בשעות שבחרתי.אחרי משא ומתן כושל עם השליח (מת שקוראים לי אח שלי...),פניתי במייל לחברה בתקווה שהבעיה עם המשלוח יסתדר.החברה התנערה מאחריות,לפי דעתם אני צריך להסתדר לבד עם השליח,פניתי שוב במייל ואז אומרים שישלחו מייל לחברת שילוח.יום למחרת אף אחד לא התקשר אלי ו אז הגיע יום הרביעי למשלוח והשליח מתקשר שוב אחרי שעה 15 ושוב מנסה לגרור אותי לשעות שנוחות לו.רק אחרי שאמרתי לו שיחזיר את החבילה אם הוא לא יכול להגיע בשעות הרשומות על הבילה,פתאום החליט כן לבוא. באתר כתוב משלוח מהיר עד 3 ימים עסקים ,למרות זאת הם כותבים לי שהם מתחייבים עד 5 ימי עסקים.אני קיבלתי את החבילה אחרי 4 ימי עסקים , לא כולל שבת. אני מציע לחברה להתייחס ברצינות לקונה שפונה אליהם עם בעיה ולא לזלזל בו.חווית קנייה לא נעימה,לא אקנה שוב מהם.
תגובת החנות:
אלכסנדר היקר,צר לנו שמאמצינו לרצות אותך לא צלחו ,אך מצד שני חשוב לנו לשמור על שמנו הטוב ושתדייק בפרטים,(מה שלא טרחת לעשות.) הלקוח רכש ב30/06 ביום שבת (יום שבת לא נחשב ליום עסקים),זמן האספקה שאליו אנו מתחייבים באתרנו הוא עד 7 ימי עסקים וזה רשום גם בזאפ!,ולא ל3 ימים כמו שהלקוח רשם,רק לאחר שהלקוח התלונן שאינו מצליח לתאם עם השליח את אספקת החבילה,מנהל האתר התחייב באופן פרטני לאלכסנדרו שהחבילה תגיע אליו תוך 5 ימי עסקים והחבילה סופקה ללקוח ב04/07 לאחר 4 ימי עסקים בלבד!,כך שקוסמטיק קלאב לא חרגה מזמן האספקה שהובטח ללקוח,ובנוסף לכך אנו עובדים עם חברת שילוח חיצונית,שמשתדלת לעשות את עבודתה על הצד הטוב ביותר,וכמו שניתן לראות בחוות הדעת האחרות רוב הלקוחות מרוצים,בשום מקום באתרנו לא רשום שאנו מתחייבים לשעות חלוקה ספציפיות וזאת מהסיבה שאין ביכולתנו להבטיח זאת,הכל תלוי במסלול החלוקה של חברת האפצה באותו היום,ולכן השליח התקשר ללקוח כבר ב02/07 לאחר שני ימי עסקים בלבד! כדי לנסות ולתאם איתו,אך שעות החלוקה לא התאימו ללקוח,אנו לא מבינים אם החבילה סופקה ללקוח בזמן שאליו התחייבנו מדוע הוא מתלונן? ,אלכסנדרו פנה אלינו במייל ב02/07 לאחר שלא הצליח לתאם עם השליח את זמן האספקה, וכבר באותו היום קיבל מאיתנו מענה, מנהל האתר בעצמו ענה לאלכסנדרו ושלח לו מייל ״ערב טוב אלכנסדר , הזמנת ב30/06 ביום שבת אנו מתחייבים לזמן אספקה של עד 5 ימי עסקים , חברת המשלוחים הינה חברה חיצונית ומשתדלת לתת לספק את הסחורה כמה שיותר מהר , עבר סך הכל יום עסקים אחד (שבת לא נחשב יום עסקים) , השליח ניסה לספק לך את המשלוח , אם לא נוחים לך הזמנים שבהם השליח יכל להגיע אז פשוט תקבע איתו לשעות שבהן נוח לך במהלך ה5 ימי עסקים הקרובים ,אנו דואגים לעמוד בזמנים ומשתדלים לעשות את המירב כדי שהלקוחות יהיו מרוצים כולל אותך ,שיהיה לך המשך ערב טוב. בברכה צוות אתר קוסמטיק קלאב. לאחר שתגובה זו לא סיפקה את הלקוח, מנהל האתר שלח ללקוח מייל נוסף שבו רשם לו ״אנו נדאג לכך שהשליח יגיע אליך בזמנים שרשמת שנוחים לך בפרק הזמן שהתחייבנו , אל דאגה , ברגע ששלחת את המייל דאגנו להעביר את הפרטים שלך למנהל חברת השילוח והוא ידאג לכך שתקבל את המשלוח בשעות שנוחות לך , שיהיה לך ערב טוב ותתחדש.״ הלקוח קיבל יחס אישי ומענה מיידי, אנו לא מצליחים להבין מה המניע של הלקוח לפגוע בשמנו הטוב ולפעול בצורה כזו, צר לנו שלא הצלחנו לרצות את הלקוח ושהוא הרגיש זלזול,אך מה שצר לנו יותר, זה שאותו לקוח מנצל את מתן חוות הדעת בזאפ כדי לפגוע בשמם הטוב של בתי עסק שלא בצדק.
מוצר:
בושם קלואה נומאד
שם:
אסתר
תאריך:
06/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חייבת לציין לטובה את השירות המהיר והאדיב. הזמנתי בושם בשם נרסיסו רודריגז 100 מ"ל א.ד.ט שלא זהה בכלל לריחו של הבושם המקורי בו אני משתמשת בשלוש שנים האחרונות. לא רק שהריח לא זהה , הבושם התנדף לאחר פחות מ-5 דק' כלא היה. דיברתי עם נציג החנות שהציע להחליף את הבושם באחר, וציין כמובן שזהו מקרה נדיר והבושם ישלח לבדיקת הספק.
בעל החנות היה מקסים, וניסינו לתאם מקום שהיה נוח לשנינו. אך שוב, הבושם החדש מתוק מדי,בעל ריח שונה ובעיקר לא מזוהה עם ריח הבושם המקורי .
בכל מקרה, התאכזבתי מאוד ובסופו של דבר נתקעתי עם בושם ו"זרקתי" כסף לפח.
תגובת החנות:
אסתר היקרה,צר לנו מאד שכל מאמצינו לרצות אותך לא צלחו. הלקוחה רכשה מוצר מקורי ותקין לחלוטין!,דבר שניתן להוכיח וגם לבדוק דרך האתר העולמי checkfresh.com, עשרות של לקוחות מרוצים רכשו את המוצר לפני אסתר וגם אחרי אסתר ומעולם לא נתקלנו בבעיה כזו לפני, לפנים משורת הדין,מתוך כוונה טובה לרצות את הלקוחה,הנהלת קוסמטיק קלאב החליטה להחליף ללקוחה את המוצר באחר סגור וחדש, למרות שמבחינת חוק ומדיניות של החלפה/החזרה של מוצרים שנעשה בהם שימוש,יש על הלקוחה להוכיח את טענותיה שאכן יש בעיה עם המוצר (מה שכמובן לא קרה). לאחר שהוחלף ללקוחה הבושם לאחד חדש,עדיין הלקוחה טענה שהמוצר לא מספיק טוב עבורה,הוסבר ללקוחה שהיא מוזמנת לפנות ליבואן הרשמי בישראל שממנו מסופקת הסחורה להמשך טיפול,במידה והיבואן יתן ללקוחה אישור/מסמך שאכן המוצר אינו תקין,הלקוחה תקבל החזר כספי מלא!. חשוב לנו לציין כי אתר קוסמטיק קלאב מתחייב למקוריות ותקינות המוצרים,אנו תמיד ממליצים לקהל לקוחותינו מתוך יושר והגינות, במידה וזו הפעם הראשונה שהם מעוניינים לקנות מוצר שלא התנסו בו בעבר,שיבצעו את הרכישה רק לאחר שבדקו אותו על גופם כדי שלא תהיה להם אכזבה.
מוצר:
בושם נרסיסו רודריגז
שם:
Inbal
תאריך:
30/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות ברמה גבוה, ביקשתי לעטוף למתנה ולנסות להקדים את המשלוח וכך היה. החבילה קצת נמנעה
מוצר:
בושם קלואה Love story
שם:
Yoram Oz
תאריך:
29/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אסתי לאודר טסטר חדש, באותו יום התקשרו לוודא שאני יודע שזה טסטר שלא באריזה מקורית. כבר למחרת הפריט הגיע לנקודת האיסוף. תודה על השירות, ממליץ לרכוש מהם.
קיבלתי את החבילה היום והזמנתי לפני יומיים חייבת לציין שהכל הגיע ארוז ומסודר כמו שביקשתי ומישלוח שהגיע מהר,בנוסף קיבלתי 2 דוגמיות אז ממש תודה על השירות
מוצר:
בושם
שם:
yaelbaruch55
תאריך:
18/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה , אדיבות , הקשבה ללקוח ונכונות לסייע ככל שניתן. ביקשתי אספקה מהירה של בושם לכבוד יום הולדת, והמשלוח הגיע בול בזמן ! אין ספק שאמשיך לרכוש דרככם !
מוצר:
בושם
שם:
lusyaviderman
תאריך:
15/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ,הזמנה מגיעה מהר עד הבית. אריזה של מוצר ממש יפה. הנציגים טובים עוזרים בכל שאלות ותשובות שצריכים. ממליצה בחום להזמין את הבשמים אצלהם. זה כבר פעם שנייה שאני מזמינה ומאוד מרוצה
מוצר:
ג'ורג'יו ארמני 100 מ"ל
שם:
juliet
תאריך:
10/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מאוד מודה על השירות מצויין ומהיר מוצרים איכותיים מאוד ממליצה לכולם וגם אמשיך להזמין . תודה רבה 🙏
מוצר:
שאנל ספורט גברים , סוספירו קונטרלטו
שם:
ilan twito
תאריך:
22/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ביותר!!! מצאתי בקלות את המוצר והזמנתי. קיבלתי תוך 3 ימים. מאוד ממליץ עליהם
מוצר:
בושם
שם:
sigalyhat
תאריך:
27/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי לקנות בושם. עשיתי סקר מחירים והגעתי פעם ראשונה לקוסמטיק קלאב. ראיתי את המחיר הכי זול ובנוסף חוות דעת טובות מאוד. החלטתי להזמין ואני מאוד מרוצה. מרוצה מהשירות הטוב, מהמחיר, מהמשלוח המהיר. תודה רבה וללא ספק אמשיך לקנות בקוסמטיק קלאב. Cosmetic club ❤️
מוצר:
בושם לגבר זאן פול גוטייה. 125 מל.
שם:
רויטל
תאריך:
20/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 בשמים הגיעו כבר ביום למחרת, השרות אמין ודן היה סבלני. בנוסף שלח לי דוגמיות של בשמים. תודה רבה על היחס והשירות, בה' אני אזמין ממך עוד!
מוצר:
סוספירו דולצ'ה , טאודורס קלוטיניס סנטרל ווד
שם:
ליז
תאריך:
14/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים !! מצאתי את הבושם שרציתי במחיר הכי טוב בשוק , משלוח מהיר תוך 24 שעות ובנוסף לכל הטוב הזה , גם פינקו בדוגמיות של בשמים חדשים . אלופים !
מוצר:
Ex Nihilo Lust in Paradise
שם:
רני
תאריך:
08/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קוסמטיק קלאב מדהימים, מבחר ענק של בשמים, מחירים הוגנים ושרות נפלא ונדיר של דני המקסים.אין ספק שאשוב לקנות שם שוב ושוב
מוצר:
בושם
שם:
Dror
תאריך:
08/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין מחירים מצויינים והמון מתנות ושירות אדיב ונכון ושירות לקוחות בווצאפ הבטיחו לי שלפני יום חמישי זה יגיע ואכן הגיע
מוצר:
בושם
שם:
נתנאל
תאריך:
25/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ומחירים ממש זולים פעם שלישית שאני מזמין מהם המשלוחים תמיד מגיעים ממש מהר תודה אלופים!!
מוצר:
סט נרסיסו
שם:
meytalz1979
תאריך:
26/02/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה מאד. שירות אדיב ומהיר. הבושם הגיע ארוז בצורה מיטבית ועם משלוח סופר מהיר. והמחיר שווה ממש. בקיצור, מומלץ 😊