דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון מוצרים (נשר)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אי אנד אר שיווק וסחר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בצבר אקספרס ?
1.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
720
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
0
0
2
שנה אחרונה
0
0
2
כל הזמן
684
2
34
נמצאו 720 חוות דעת גולשים על צבר אקספרס
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
26/11/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שבוע וחצי של המתנה והבטחות ביטלתי את ההזמנה.
קניתי אותו שואב בחנות אחרת וקיבלתי תוך יממה.
מוצר:
שואב אבק Midea VTW25A16J
תמונת משתמש
שם:
נעמה ה
תאריך:
30/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו אופני הרים, המחיר בסדר וההזמנה הגיעה בזמן, הבעיה שהאופניים נשברו אחרי חודשיים והחנות לא הסכימה לקחת אחריות בכלל. עלות התיקון: למעלה מ200 שח. לא ממליצים.
תגובת החנות:
אנו מצרים על תחושתך, אך חשוב לנו להעמיד דברים על דיוקם – גם למען הלקוחות הקיימים והעתידיים שלנו.
חוות דעת נועדה לשקף את סך החוויה, ולא רק אירוע נקודתי – לצערנו, במקרה הזה בחרת להשתמש בכלי הזה בצורה סלקטיבית ולא הוגנת.
ראשית, ההזמנה סופקה אלייך תוך יומיים בלבד מרגע ביצועה – שירות מהיר ויעיל.
האופניים היו בשימוש במשך חודשיים עד לרגע פנייתך, ועם קבלת פנייתך סיפקת תמונה בה נראה בבירור שבר מקומי, כאשר שלדת האופניים תקינה לחלוטין.
מדיניות האחריות ברורה – אין כיסוי לנזקים שנגרמים כתוצאה משימוש. למרות זאת, מתוך רצון כן לסייע, הצענו שירות תיקון בעלות מינימלית – ואת סירבת לכך.
אנחנו תמיד כאן לתת שירות מקצועי, הוגן ומכבד – אך חוות דעת צריכה להינתן גם באותה הרוח. נשמח להמשיך לעמוד לרשותך בכל עת.
מוצר:
אופני הרים לילדים מאלומיניום 24 דגם SE 20 RAINBOW
תמונת משתמש
שם:
ilanaveitzblit
תאריך:
19/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע! הזמנתי מתנה לילד, הם מתחייבים ל7 ימיי עסקים. עברו 13 ימיי עסקים והמוצר לא הגיע. פעמיים הבטיחו שיגיע ולא הגיע. בכל פעם שהבטיחו, אמרתי לילד וכך האכזבה גדלה וגדלה. אי אפשר לסמוך עליהם. נתנו לי מידע שיקרי כמה פעמים בהקשר לזמן קבלת המוצר.
מוצר:
אופניים ממותגים לילדים
תמונת משתמש
שם:
א.ב.ש
תאריך:
15/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזעזע, קניתי כסא משרדי, והגיע כיסא משומש או מתצוגה החלקים מלוכלכים ושחוקים, רואים שמשהו ניסה להדביק בחזרה סלוטיפ ועטיפות פשוט בושה!!
תגובת החנות:
צר לנו מאוד על בחירתך בכתיבת חוות דעת זו. הרי חוות דעת בנויה ממס' פרמטרים ולא רק כיצד הגיע המוצר!
מיד כששוחחת איתנו קיבלת מענה מהיר, אדיב ושרותי וכמוכן ביצענו איסוף מיידי והעברנו את הזמנתך לזיכוי כרטיס האשראי באופן מלא (חבל מאוד שאת הדברים שכן ראויים לציון שכחת לציין ולדרג).
לגבי רגלי הכיסא והפלסטיק שנשרטו ככל הנראה מחיכוך בתוך האריזה עצמה - כפי שהוסבר לך זה מיובא מחו"ל ומגיע 5 יח' בכל קרטון.
אנו אתר אונליין ללא חנות/אולם תצוגה ואין לנו שום מוצר פתוח או משומש.
אתר הקניות צבר אקספרס ימשיך לשרת את קהל לקוחותיו בצורה טובה ביותר ולתת שרות ברמה גבוהה מאוד.

מוצר:
כיסא משרדי
תמונת משתמש
שם:
rlipavs2
תאריך:
05/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אופני ילדים של חברת BMX. באתר כתוב שהאופניים מגיעים מורכבים ב-86%. בפועל, פרט לגלגל האחורי שהיה מחובר לשלד האופניים, האופניים הגיעו מפורקים לחלוטין, ללא הוראות הרכבה ועם ברגים חסרים. אחרי שניסיתי להרכיב את האופניים בעזרת סרטוני הסבר ביוטוב, הבנתי שההרכבה מסובכת מכפי שחשבתי והבאתי אותם לחנות אופניים לצורך הרכבה. בחנות נאמר לי שמכרו לי אופניים מפורקים, ובשום אופן ככה לא נראים אופניים מורכבים ב-86% כפי שנכתב באתר! לקח לבעל החנות ולעוזר נוסף שעה שלמה להרכיב את האופניים, וכמובן שנעזרו בחלק מהציוד שלהם לצורך ההרכבה (כאמור, היו פריטים חסרים). בסופו של דבר, המחיר של האופניים, יחד עם המחיר ששולם להרכיב אותם יצא לא משתלם כלל, וכמובן עוגמת הנפש...
תגובת החנות:
ראשית צר לנו על הרגשתך.
אנו פועלים בשקיפות ורושמים במפורש מה החלקים שיש להשלים בהרכבת האופניים (טרם רכישת המוצר), עפ"י מכלול החלקים הן אכן מורכבות 86% וזה לא נתון סתמי.
חייב לציין כי החלקים שיש להשלים את הרכבתם פשוטים ולא דורשים יותר מסגירת הברגה בלבד! כלל החלקים המסובכים כגון: גלגלי שיניים, שרשרת, מערכת פדלים, גלגל אחורי ועוד מגיעים מורכבים.
חבל שלא יצרת איתנו קשר כלל, כמובן היינו נותנים פתרון כפי שאנחנו יודעים לתת לכל בעיה. קצת צורם שבכל זאת בחרת לדרג אותנו הכי נמוך שיש תוך התעלמות ממשלוח מהיר תוך יום אחד בלבד, מחיר המוצר, איכות המוצר, אופן אריזתו ושאר הפרמטרים שחוות דעת מורכבת מהם.
אנו נמשיך לתת שרות לכלל לקוחותינו ולהיות זמינים לכל בעיה כפי שאנו רגילים.
מוצר:
אופניים 16 אינצ' BMX
תמונת משתמש
שם:
irit.aharon58
תאריך:
09/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ממש מאוכזבת מהשירות.הזמנתי כורסה לפני שלושה שבועות... היות שלא הייתי בטוחה לגבי ההמתנה לכורסה, התלבטתי בפני הנציג, אבל בסופו של דבר החלטתי לקדם את התהליך ולהמתין.חלפו שבועיים ועדיין לא שמעתי מהם...וכאשר צלצלתי שוב, נאמר שההזמנה לא בוצעה( הכסף.שולם לפני שלושה שבועות).ושאני אמורה להמתין עוד שלושה שבועות..פשןט לא יאמן... ביקשתי להזמין אחרת, נאמר לי שהכורסה האחרת נמצאת במרכז הלוגיסטי, ושאני יכולה לנסוע ליבנה ולקחת אותה.וכך עשינו.היום בעלי נסע ליבנה...אך הכורסה לא נמצאה..פשוט שרות נוראי.מחפיר..לא מומלץ..יד ימין לא יודעת מיד שמאל... חברה דמיקולו....אני אתבע את כספי חזרה..פשוט חוצפה...
מוצר:
riverhead..שם הכורסה השנייה, כי הראשונה לא סופקה- שיקגו צהוב
תמונת משתמש
שם:
dc295
תאריך:
12/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר. אחרי כמה זמן מתקשרים אלי שאין במלאי. למה צריך אתר אם הוא לא מעודכן
תגובת החנות:
צר לנו מאוד על הרגשת הלקוח אך גם אנו בני אדם וישנן טעויות.
חשוב מאוד להדגיש שלא חייבנו את כרטיס האשראי של הלקוח בשום שלב! והודענו על כך באותו היום!
משתדלים תמיד שהמלאי יהיה מעודכן ושלא יקרו טעויות מהסוג הזה ובכלל.
מוצר:
מכונת גילוח
תמונת משתמש
שם:
Elad
תאריך:
25/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אקדח עיסוי. הגיע פגום. החליפו אותו (החזרתי את הישן וקיבלתי חדש). גם החדש הגיע פגום (משקשק). לא בוצע כל שימוש על ידי.
לזכותם ייאמר שהבטיחו לזכות אותי ולבטל את ההזמנה לאחר שהמכשיר יחזור אליהם.
עדיין מאוד מאכזב. שני מכשירים פגומים (אותו פגם !)
תגובת החנות:
ראשית, צר לנו על הרגשת הלקוח.
חשוב לציין ששורה תחתונה אין פגם במוצר! כך הוא מגיע - והראנו זאת ללקוח בזמן ההחזרה של המוצר השני למחסן!
מאכזב מאוד על כך שהלקוח בחר לדרג אותנו בכוכב אחד (נמוך מאוד) שלא בצדק.
לקוח ביצע את ההזמנה בתאריך 16.5 בשעה 17:00 וקיבל את המוצר בתאריך 18.5 בשעה 10:16 (יום וחצי!!!)
לאחר מכן, בתאריך 23.5 הלקוח הודיע לנו טלפונית כביכול על תקלה ומיד הוצאנו החלפה שסופקה אליו כעבור יום וחצי נוספים!
כלומר, סיפקנו את המוצר פעמיים בתוך 3 ימי עסקים מלאים! נתנו מענה טלפוני תמיד וטיפלנו בכל מה שהלקוח ביקש ללא שום עיכוב.
חוות דעת לא מוצדקת ולא נכונה וזה בלשון המעטה!
מוצר:
אקדח עיסוי 2go
תמונת משתמש
שם:
ophiry
תאריך:
02/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אוהל שמתואר כ ״דרגת חסינות ממים PU350MM"
ההנחה שלי היא שמדובר באוהל שעמיד בגשם לפחות ברמה בסיסית.

כבר בשימוש הראשון היה גשם (לא כבד), ומים חדרו לאוהל

אחרי יותר משבוע של פניות לחנות וליבואן קיבלתי את התשובה שהאוהל לא אמור להיות עמיד לגשם
וש ״דרגת חסינות ממים PU350MM" מתייחס רק לגשם קל
(בחיפוש בגוגל אין תוצאות ל PU350MM - כך שלא מדובר בתקן מוכר)
מוצר:
אוהל משפחתי ​ל-6 אנשים נפתח ברגע מבית Camp And Go
תמונת משתמש
שם:
Vlad
תאריך:
27/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כיסא נוח, אחרי התמשכות של שבועיים ומספר שיחות ביטלתי הזמנה כי היא אף פעם לא הגיע. מספר פעמים אמרו שזה אצל השליח ואוטוטו מביאים אבל כנראה שאין להם שליטה על השליחים אז זה פשוט לא עובד. לא להתקרב.
מוצר:
כיסא נוח
תמונת משתמש
שם:
Abraham
תאריך:
30/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו שולחן מצבר, והרכבנו בבית כמו שצריך.

אחרי חודש הזזתי את השולחן בקטנה כדי לטטות מאחוריו. מסתבר שהאזור שמבריגים את אחת הרגליות לתוך השולחן הייתה תקול וכשהרכבנו את השולחן המברג נכנס מספיק כדי להחזיק כל עוד לא נוגעים בשולחן.

ברגע שהזזתי את השולחן הרגל נפל ואי אפשר להבריג אותו חזרה לתוך הפלטה כי זה תקול.

צבר הציע טכנאי בעלות נוספת.
או החלפת פלטה בעלות נוספת.


לא מקובל. זה לא שירות. לכן התקשרנו לחברת אשראי שהסכים איתנו וביטל את העסקה.

לא ממליץ לקנות מהחברה הזאת.
תגובת החנות:
ראשית, צר לנו מאוד על חוות דעת זו.
למקרה עצמו- לצערנו הרב, לא קיים שום מוצר שהאחריות מכסה נזק לקוח/שבר ולכן זה מה שנאמר ללקוח.
כמובן שהצענו ללקוח לרכוש את החלק שהוא שבר, זאת על מנת לעזור להשמיש את המוצר ולהנות ממנו.
חבל מאוד שהלקוח טוען שהמוצר היה תקול מלכתחילה כי זה חד משמעית לא נכון! אין שום פנייה של הלקוח לגבי תקלה כלשהי במוצר עד מקרה זה.

חברת האשראי מעולם לא זיכתה/ביטלה את העסקה וטענה זו של הלקוח הינה שקרית!

אנו נמשיך לתת מענה לכל תקלה ולשרת את לקוחותינו נאמנה כפי שאנו יודעים לעשות היטב.


מוצר:
פינת אוכל מודרנית דגם וניס 4 מבית Homax
תמונת משתמש
שם:
dvirsivan
תאריך:
21/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תוצרת סין, איכות סופר נמוכה! לא ממליץ לקנות מהם כלום השירות על הפנים משקרים בנודע לטיפול בבעיה. קניתי כיסא מנהל ב-700 שקל שהתפרק לאחר חודש של שימוש, מעבר לאיכוןת הנמוכה מאוד של המוצר, ריפודים זולים.
בקשתי להחליף את הכיסא או החלף לחלק שנשבר ולא קבלתי פתרון.
תגובת החנות:
לקוח פנה לשרות הלקוחות שלנו בחודש שעבר (לאחר חודשיים של שימוש במוצר) וטען שהידית נשברה.
הוסבר ללקוח שלצערנו הרב אין אחריות בגין שבר על שום מוצר! אך בכל זאת כמחווה ורצון טוב לעזור ללקוחותינו, הצענו לו שנשלח לו ידית חדשה ללא כל עלות
ברגע שיכנס למלאי (עדכנו אותו כמובן שזה ייקח זמן בשל חוסר במלאי ושייאזר טיפה בסבלנות).
הלקוח אכן כיוון לכך שנבצע לו החלפה לדגם אחר ומשהבין שזה לא אפשרי לאור המצב, הסכים לקבל ידית חדשה ללא עלות! לא ברור למה אחרי שבועיים שהוא ממתין לחלק, החליט לרשום חוות דעת לא מוצדקת זו.
אנו כמובן נמשיך לשרת את לקוחותינו בצורה הכי טובה שניתן.


מוצר:
כיסא מנהל מהודר דגם Imperium Cotton מבית S.R כולל כרית עיסוי
תמונת משתמש
שם:
מאייר
תאריך:
18/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כסא משרדי לפני כ 11 חודשים, הכסא הגיע באריזת קרטון רקובה וקרועה, פניתי למנהל המכירות, והוא טען שלא מכר לי קרטון אלא כסא, לא היה הוראות הרכבה שלחתי מיילים לחנות ולא זכיתי לשום תגובה. לפני כחודש נשברה הידית השמאלית של הכסא, פניתי לאיש המכירות בחנות והוא טען שאם הידית החזיקה 11 חודשים זה בסדר ואין אחריות על שבר, וחוץ מזה גם המושב החל להתפורר.
תגובת החנות:
ראשית, צר לנו שלקוח בוחר לעשות שימוש ציני ורע בכלי שנקרא חוות דעת ולדרג אותנו באופן לא הולם ולא אמיתי!
לקוח רכש מוצר וקיבל אותו הרבה לפני זמן האספקה לו אנו מתחייבים.
לגבי הקרטון, לפעמים אכן הקרטון נפגם בזמן המשלוח אך אנו תמיד לוקחים אחריות וגם במקרה זה, שאלנו את הלקוח אם המוצר תקין (זה בהחלט הדבר היותר חשוב מהעטיפה).
כמובן שהיה תקין וללא פגם ובשל כך הלקוח גם נשאר עם המוצר ולא היה צריך לבצע החלפה/השלמת חלקים.
לגבי העניין שבגללו נרשמה חוות דעת זו - על שום מוצר אין אחריות בגין שבר! המוצר לא נשבר מעצמו כפי שטען הלקוח! הסברנו זאת ללקוח.
כמובן שהצענו ללקוח לרכוש את החלק השבור ישירות מהיבואן ובכך להמשיך להשתמש במוצר באופן תקין.
אנו כמובן נמשיך לשרת את לקוחותינו בצורה הכי טובה שניתן.

מוצר:
כסא משרדי סלסה
תמונת משתמש
שם:
רמי
תאריך:
12/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שמי רמי רצון, מהוד השרון, הנייד שלי: 058-50-90-500.
חוויית הקניה שלי לא טובה. הזמנתי אשכול של 3 טלפונים פנסוניק. היה לי אשכול כזה הרבה שנים ורציתי לחדש. המשלוח הגיע באיחור אבל זה לא הבעיה. קיבלתי אשכול עם 2 טלפונים בלבד. או קיי, טעות, קורה. התקשרתי, הם זיהו את הטעות והבטיחו לשלוח אשכול אחר עם 3 טלפונים. לאחר כשבועיים, קבלתי את הטלפונים, כפי שאמרתי, אני מכיר את המוצר הזה היטב. לצערי, קיבלתי טלפונים נחותים בהרבה מהטלפונים שהיו לי, המעבד שלהם איטי מאד. כשאתה נכנס לרשימת הטלפונים אתה מחכה שניות ארוכות עד שזה עולה, כך גם כל פעולות הטלפון. מעבר למהירות אין לי טענה נוספת. הטענה שלי למוכר, שוודאי ידע שהטלפונים האלה איטיים, או שהיה עליו לדעת וליידע אותי שאני קונה מוצר נחות יותר. זה לא דבר שיכולתי לדעת מראש, אלא רק אחרי שימוש. אני מרגיש שהונו אותי.
תגובת החנות:
ראשית, צר לנו על הרגשתך.
הזמנת מוצר באתר בתאריך 15.7.21 יום ה' וקיבלת אותו כעבור יום עסקים אחד! ב19.7.21 (שישי שבת כמובן לא נחשבים)
אכן הייתה טעות בדגם המוצר ששלחו (זוג במקום שלישייה) ומיד טיפלנו בבקשתך הטלפונית לבצע את ההחלפה.
את המוצר מהדגם הנכון שאתה בחרת קיבלת לביתך בתאריך 27.7.21 - עוד 5 ימי עסקים שעברו. (ולא שבועיים כפי שרשמת)
כמובן על הבלבול שקרה התנצלנו ואנו מתנצלים שוב, אך גם אנחנו בני אדם שטועים.
בהזמנה המקורית אנו מתחייבים לספק את המוצר עד 7 ימי עסקים - משמע, עם הבלבול שקרה, עדיין לא איחרנו בימי האספקה שאנו מתחייבים להם.

לפנסוניק יש מספר דגמים, אנו לעומת זאת, מוכרים דגם ספציפי שמגיע כיחיד/זוג או שלישייה.
המוצר איכותי כמו שאר המוצרים של פנסוניק אך יכול מאוד להיות שהדגם הקודם שלך היה משהו יותר רציני ואז לא נכון להשוות ביניהם כפי שאתה עושה.
כמובן שלנו אין מושג עם מה השתמשת עד כה, ועפ"י ההקלטות גם לא דרשת משהו מיוחד מלבד שיהיה בסיס + 2 שלוחות.
צר לנו שבחרת לדרג אותנו הכי נמוך שאפשר למרות שהדירוג בנוי ממס' פרמטרים.
אנו כמובן נמשיך לשרת את לקוחותינו בצורה הכי טובה שניתן.

מוצר:
אשכול טלפונים אלחוטיים פנסוניק
תמונת משתמש
שם:
בן
תאריך:
04/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כיסא מחשב
שלחו לי כיסא משומש
בקופסא של מצעים למיטה בלי הוראות הרכבה.
לא ממליץ לקנות מהם כלום.
תגובת החנות:
ראשית, צר לנו על הרגשתך אך היא אינה נכונה חד משמעית!
אנו אתר אונליין בלבד, אין לנו חנות/אולם תצוגה ולכן אין לנו מוצרים פתוחים/משומשים.
הכיסאות אכן מיובאים ומגיעים לארץ בקרטון של 5 יח' ולכן כשלקוח מזמין יחידה אחת אנו אורזים בקרטונים שונים
שיש לנו במחסן. לא לכל מוצר שנמכר יש אריזה מקורית!
אגב, זה מקרה מאוד פשוט שבו הלקוח היה רק צריך לבקש ביטול וזיכוי וכך היה קורה תוך מס' ימים בודדים.
הלקוח בחר שלא לענות לנו, לא לתת צ'אנס שנטפל בבעיה ולראייה, גם בחברת פייפאל (אמצעי התשלום של הלקוח), המקרה הוכרע לטובתנו.
מיותר לציין שלמרות הכל, המוצר ייאסף מהלקוח ונזכה הזמנה זו.
אנו כמובן נמשיך לשרת את לקוחותינו בצורה הכי טובה שניתן.
מוצר:
כיסא משרדי עם משענת ראש דגם Salsa
תמונת משתמש
שם:
Андрей
תאריך:
17/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הם אומרים שהסחורה במלאי בסוף מסתבר שחייבים למסור אותם מחול. לאחר השיחה אומרים שצריך לחכות 35 ימים במקום 14 כפי שהובטח
מוצר:
ספה נפתחת למיטה זוגית SATIS מבית ברדקס
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
12/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם רכשתי מהחנות מכונת גילוח מדגם PHILIPS 5070\04 בתאריך 01/12/2020 דרך האינטרנט (זאפ) המכונה מיודעת לצבא לגילוח יום יומי ואמורה לשרת אותי לאורך טווח. להפתעתי המצערת כשקיבלתי את המכונה מהחנות הקופסא הייתה פתוחה וקרועה. אני לא יודע אם היא הגיעה ככה מהחנות או מההובלה (ציטה שילחויות) אך בסופו של דבר אלי היא הגיעה קרועה. "מרגיש כמו יד שנייה".
תגובת החנות:
לקוח ביצע את ההזמנה בתאריך 1.12, כעבור 3 ימי עסקים המוצר הגיע לנקודת מסירה בקרבת ביתו ובאותו יום גם אסף אותה!
כעת לאחר כמעט חודש ימים הלקוח נזכר שקיבל את המוצר באריזה פתוחה/קרועה. כמובן שהמוצר חדש ולכן הוא גם אינו מזכיר דבר לגבי זה.
מיותר לציין שאילו היה צורך היינו מטפלים בסוג של בעיה כזו בקלות ומחליפים את המוצר לשביעות רצונו של הלקוח אך לצערנו איננו ידענו על "בעיה" זו עד לקריאת חוות דעת זו!
הלקוח מעולם לא התקשר, שלח מייל או הודעה!
צר לנו שהלקוח בחר להכפיש ללא שום סיבה מוצדקת.
אנו נמשיך לתת שרות ברמה הכי גבוהה שאפשר ולשרת את לקוחותינו נאמנה בדיוק כפי שאנו עושים שנים.
מוצר:
PHILIPS 5070\04 מכונת גילוח
תמונת משתמש
שם:
Elie
תאריך:
19/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי משם מסך ואחרי ההזמנה חזרו אלי כדי להגיד לי שהמוצר עדיין לא הושק (שקר גדול אני כבר ראיתי את המוצר כמה פעמים אצל פרטיים) ושאין צפי למוצר רק לקראת מרץ אפריל !!! בושה
מוצר:
מסך גיימינג xiaomi
תמונת משתמש
שם:
לאוניד
תאריך:
04/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ארוסתי הזמינה מיטה .

אחרי כמה ימים תיאמו הובלה לבוקר .אבל ההובלה לא הגיע ואף אחד לא יצר קשר.
התקשרתי לבדוק מה העניין , נאמר כי חשבו שזו מיטה אחרת ולא העמיסו.

תיאמו שוב הובלה בעוד יומיים, ושוב ההובלה לא הגיעה כי לא העמיסו את המיטה מסיבה לא ברורה.
צוות פשוט חסר מקצועיות , בקושי עונים לטלפון ולא חוזרים לתת מענה.
אי אפשר לסמוך שהמוצר יגיע בכלל.
הפסדנו יומיים עבודה בגללם.
מוצר:
מיטה זוגית מרופדת בד איכותי דגם הלן מזרן מתנה
תמונת משתמש
שם:
eyalp
תאריך:
16/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1. הזמנתי אוזניות ב- 600 ש"ח עם משלוח אקספרס עד הבית
2. החבילה הגיעה באיחור והתכולה היתה אוזניות אחרות בשווי 180 ש"ח פחות
3. התקשרתי, אמרו שיחליפו וזה יגיע בשבוע הבא
4. שבוע עבר, לא הגיע דבר. למרות שהתקשרתי לברר כל יום יומים. תמיד אמרו עוד יום יומיים יגיע. יום חמישי כאן, משלוח לא.
5. לא הציעו לבטל את החיוב על משלוח האקספרס ששילמתי מיוזמתם בשום אף אחת מהשיחות.
6. לא הציעו לשלוח לי במשלוח מיוחד לאחר שהודו בטעות שלהם.
7. לא הציעו כל פיצוי על הזמן שבוזבז.
8. לא הסבירו מדוע באתר מודיעים על משלוח אקספרס ובסוף זה תמיד יש איחור.

סיכום - מחכה מלמעלה משבוע להחלפה של מוצר. מחכה למעלה משבועיים לקבל את המוצר האמיתי שקניתי.

המלצה אישית - לקנות במקום אחר.
ישראל זה לא אמריקה אבל הגיע הזמן שיתייחסו ללקוחות כמו שצריך. היחיד שמשלם בנתיים על תקלות של חנויות זה הלקוח
מוצר:
אוזניות ‏אלחוטיות Aftershokz Trekz Air
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
27/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אופניים ב500 שח מהחנות, אחרי יום האופניים נשברו! יום אחד בלבד!! התקשרתי לשירות הלקוחות ודרשתי פיצוי והם האשימו אותי בהרכבה לקויה של האופניים (אני מתעסק באופניים מעל עשור כך שזו האשמת שוא) הם אמרו לי שהמקסימום שהם יכולים לעשות הוא לשלוח לי חלק חלופי לחלק שנשבר ושוב זה בהנחה שהם יראו שאכן מדובר בשבר. בסוף נאלצתי לתקן את האופניים בעצמי ומזל גדול שהיו לי הכלים כדי לעשות זאת.
לסיכום- תתרחקו מהם!
תגובת החנות:
לקוח רכש אופניים בתאריך 11.8 וקיבל אותם יום לאחר מכן! ב12.8.
לאחר 5 ימים התקשרנו ללקוח מיוזמתנו על מנת לוודא שאכן המוצר התקבל בצורה תקינה והכל היה לשביעות רצונו ורק בשיחה זו התלונן הלקוח על התקלה באחד מהברגות האופניים.
יש לציין כי הלקוח כלל לא פנה אלינו קודם.
נאמר ללקוח בשיחה זו לשלוח תמונה של הבורג הפגום בכדי שנוכל לשלוח לו אחד תואם חדש.
שבוע לאחר מכן, שוב מיוזמתנו פנינו ללקוח בכדי לשאול למה עדיין לא שלח תמונה כפי שביקשנו ובשיחה זו תשובתו הייתה שהוא החליט מיוזמתו לרתך את האופניים במקום לקבל חלק חדש כפי שהצענו.
אנו עושים את מרב המאמצים בכדי לספק את השרות הטוב ביותר ללקוחותינו כמו במקרה זה, וכך נמשיך לעשות.
מוצר:
אופני ילדים 20"
תמונת משתמש
שם:
יהודה
תאריך:
05/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוכזב מאוד.
קניתי אופניים לבן שלי ואחרי חודשיים המזלג של הגלגל הקדמי התעקם, בנסיעה רגילה לחלוטין של הילד.
החנות לא הסכימה לקחת אחריות בשום אופן הם אמרו לי בטלפון שיצרתי נזק מכוון ואני מנסה לזרוק אליהם את האחריות, או בהזדמנות אחרת אמרו שאולי יש לילד עודף משקל ולכן זה התעקם. הייתי בשוק, א. ליד אין עודף משקל והוא במשקל ממוצע לגיל שלו. ב. גם אם יש לילד יש עודף משקל האם זה מוריד את האחריות מהחברה?
תגובת החנות:
לקוח רכש אופניים בתאריך 3.5.20 יום א', וקיבל אותם תוך פחות מיומיים בתאריך 5.5.20 ביום ג'!
במשך יותר מחודשיים משתמש במוצר ולא הייתה ולו פניה אחת בגין פגם/אכזבה מהמוצר!
לאחר תקופה זו, פנה הלקוח בטענה ששילדת האופניים התעקמה, כחלק מהטיפול בפנייה התבקש לשלוח תמונות.
לאחר בדיקה מול היבואן הוסבר ללקוח כי נראה במפורש ששילדת האופניים ניזוקה כתוצאה מחבטה חזקה במיוחד. יש לציין ששילדת האופניים עשויה מברזל חזק במיוחד אשר לא ניתן לעקמו בשימוש סביר. הוסבר ללקוח כי הדבר הינו נזק לקוח אשר לא נכלל במסגרת האחריות.

במהלך השיחה, שאל הלקוח איך הברזל יכול להתעקם, הוסבר לו ע"י נציג השרות שבכדי לעקם את השלדה יש צורך במכה חזקה ביותר. וכמוכן, ישנם גורמים נוספים שיכולים להשפיע על המכה, כגון- קפיצה של הילד ממקומות גבוהים. כתגובה אמר הלקוח שגם מקפיצה של מדרגות לא אמור לפגוע באופניים ובתשובה לכך נענה הלקוח שזה מאוד תלוי גובה הקפיצה ומשקל הילד - בשום שלב לא טענו שמדובר בילד עם עודף משקל או לילד ספציפית שלו!
צר לנו שהלקוח מנצל את "כוחו" ועושה שימוש ציני בכלי שעומד לרשותו בדמות חוות דעת שקרית זו!
מוצר:
אופניים
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
28/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע אחרי חודש במקום 7 ימים כמו שכתוב באתר
היה חסר רכיב של המוצר בחבילה ולמרות פניות חוזרות אף אחד לא טרח לענות
תגובת החנות:
פנייתה של הלקוחה אלינו לגבי החוסר ברכיב בוודאי שנענתה! אנו ביצענו מס' שיחות אל הלקוחה שלהן לא ענתה!
בנוסף, גם מטעם הספק ניסו ליצור קשר על מנת להסביר ללקוחה שלא חסר שום דבר!
חלק מתשובת הספק אותה רצינו להסביר ללקוחה- "זה לא מגיע עם טבעת מיוחדת נוספת, זה חלק מהכיסוי שיש לו למטה כמו קדר- עיגול שעוזר ליציבות"

עוד מס' פרטים שרצוי להעמיד על דיוקם-
את ההזמנה ביצעה הלקוחה בתאריך 13.4 (חול המועד פסח) בשעות הערב, אנו מתחייבים לאספקת המוצר תוך 10 ימי עסקים כמצוין בהזמנתה!
המוצר הגיע למרכז מסירה בתל ברוך בתאריך 6.5.
משמע עברו בסה"כ 12 ימי עסקים וזאת בשל החגים שחלו בתקופה זו.
כמובן שאנו בהחלט מתנצלים על העיכוב ביומיים, אך לא מדובר בהבטחה של 7 ימי עסקים כפי שציינה הלקוחה ובטח שלא עבר חודש עד שהמוצר סופק!
צר לנו שהלקוחה חשה חוסר שביעות רצון וזאת בשל חוסר הבנה בתפעול המוצר.

מוצר:
כדור ישיבה מדליק עם בד קטיפתי וידית נשיאה
תמונת משתמש
שם:
זוהר
תאריך:
11/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לא מקצועי ולא אמין,
לא עומדים בהבטחות ובדרישות.
וגם שרוצים לבטל עסקה מתחמקים ולא עונים.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מערכת ישיבה פינתית בתאריך 1.3.20, האספקה בוצעה במהרה בתאריך 3.3.20 -תוך יומיים!!!
בעת האספקה התברר שהלקוח קיבל מערכת עם פינה הפוכה. מיד פנינו אל הלקוח ואמרנו לו שנטפל בבעיה ונבצע החלפה בהקדם.
לאחר 5 ימי עסקים כבר הגענו אליו וביצענו את ההחלפה לפינה הנכונה.
בכל התהליך הלקוח דיבר איתנו וקיבל את היחס הראוי, אך לצערנו למרות הטיפול המהיר, הלקוח החליט להכפיש את שמנו ולדרג אותנו בצורה הנמוכה ביותר ולא באופן ההגון והמתבקש עפ"י מס' הפרמטרים בחוות הדעת.
חשוב לציין, בשום שלב לא סירבנו לביטול העסקה! ותמיד היינו זמינים ללקוח.
צר לנו על הרגשת הלקוח, אנו עושים את מרב המאמצים בכדי לספק את השרות הטוב ביותר ללקוחותינו, וכך נמשיך לעשות.
מוצר:
סלון פינתי
תמונת משתמש
שם:
טוביה
תאריך:
20/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מיד לאחר הקניה התקשרו אלי מהחנות: באופניים שקניתי אין אפשרות לגלגלי עזר (ויתרתי על הבקשה הזו), ואת הצבע שביקשתי אין במלאי (התפשרתי על צבע אחר). הנציג הגדיל לעשות והתקשר בשנית אחרי שוידא איזה צבע יש במלאי.

ואז אישרתי את הקניה.

המשלוח הגיע במהירות יחסית. ואז התברר לי איך נפלתי.
באתר כתוב: "האופניים מגיעים 75% מורכבים, וכוללים הוראות להרכבה עצמית". מתברר ש75% משמעותו השילדה, השרשרת, והגלגל האחורי. זה הנציג לא טרח לומר בטלפון, וזה לא הופיע בתמונות שנמצאות באתר...

אז חיפשתי את ההוראות להרכבה עצמית. אין הוראות. יש דף עם אחריות, הוראות לחיבור גלגלי עזר (לא רלוונטי), והמלצות לרכיבה בטוחה. גם אם הייתי רוצה להרכיב, אי אפשר.

שלחתי מייל לחנות, פירטתי את מה שהובטח, ומה שקיבלתי. עד כה, 11 ימים, שום תשובה.

לסיכום, מצג שווא באתר, פריט שהובטח ואיננו, ונציגי שירות שלא טורחים לחזור אליך ברגע שכבר שילמת. לקנות בצבר אקספרס אני לא אקנה יותר.
תגובת החנות:
אהלן טוביה,
ראשית אנו מתנצלים על ההרגשה שאתה מתאר בחוות דעת זו.
שנית, לאחר בדיקה של הדברים ולאור בקשתך במייל מתאריך 9.2, נשלחו אליך הוראות הרכבה דרך דואר ישראל בתאריך 11.2. (לכתובת- האורים 4/9 פתח תקווה).
אנו כמובן לא חפים מטעויות וננסה להבין מדוע לא יצרנו איתך קשר מס' ימים לאחר מכן על מנת לדעת אם הגיע והכל בסדר!

למרות זאת, צר לנו שבחרת לדרג אותנו הכי נמוך שניתן וזאת למרות שאתה מתאר ששוחחת עם נציג שלנו שעמד לרשותך והסביר כל דבר ששאלת. בנוסף, המשלוח סופק לך
תוך 2 ימי עסקים בלבד! במהירות וביעילות.
הדירוג בנוי ממס'משתנים והיה מקום לדרג אותנו באופן שונה והגון על פי מה שבאמת מגיע לנו!

אנו נמשיך לעשות את מרב המאמצים כדי לתת את השרות הטוב ביותר ללקוחותינו.

מוצר:
אופני BMX
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply