אני כל כך מאוכזב חבל שאי אפשר לתת 0 כוכבים. הזמנתי סלולרי מאתר האינטרנט וקבלתי אישור הזמנה וחשבונית. הייתי לחוץ על משלוח מהיר ואפילו שילמתי תוספת עבור משלוח עד 3 ימים. למחרת בדקתי באתר אבל מסתבר ש"פלאטק" ביטלו הזמנה באופו חד צדדי כי המכשיר לא במלאי. בלי לעדכן או ליצור קשר, המכשיר שנרכש לא קיים במלאי וזהו. ההזמנה מבוטלת. יצרתי קשר (יאמר לזכותם שענו לי) ואמרו לי ש "אנחנו לא נוהגים להתקשר ולעדכן או להציע מכשיר אחר כשמוזמן מכשיר שלא במלאי". בושה!!
מוצר:
Samsung Galaxy A23 128GB 4GB RAM
שם:
sherman.asher
תאריך:
01/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כבר חודש ועדיין לא קיבלתי את המוצר. הפניות לחנות לרוב לא נענות אלא נסגרות בשקט. משהו לא תקין.
מוצר:
Sony S400
שם:
גולש
תאריך:
09/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
14/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Talia
תאריך:
12/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אפילו כוכב אחד זה יותר מידי, ביצעתי הזמנה באינטרנט כשהיה רשום בפירוש שהמוצר נמצא במלאי. יום למחרת ניסיתי ליצור קשר עם סניף ת"א כדי לבטל את ההזמנה במשלוח ולהגיע עצמאית לקחת את המוצר. לא היה מענה בשום צורה, אחרי שהצלחתי לתפוס את סניף אילת שמסרו לי שיבדקו מה קורה עם סניף ת"א, חזר אלי הבחור מסניף ת"א שנזכר לעדכן אותי שהמוצר אינו קיים במלאי. בשאלתי בנוגע לתשלום, אמר שלא חוייבתי וזו רק המסגרת שתשוחרר. כמובן שאני כמו אידיוטית שילמתי עם דיירקט כי הייתי חייבת את המוצר במיידי, נתקעתי גם ללא כסף לרכישה במקום אחר וגם בלי המוצר. מאוכזבת בטירוף, כנראה שלעולם לא אזמין שוב באינטרנט ובטח שלא מפלאטק ! ממש פלא!
תגובת החנות:
היי טליה יום טוב ומבורך, המוצר לא היה מפורסם באתר ולא בוצע חיוב בכרטיסך. אם היה בוצע חיוב היית מקבלת חשבונית אוטומטית למייל מה שלא קיבלת, לאחר בירור עימי נמסר לך בפירוש שהמוצר לא זמין במלאי ולא בוצע חיוב או שימוש בניתונים של כרטיסך. צוות פלאטק דואג לתת מענה ושירות ב100 אחוז ללקוחות שלנו . אם נגרם לך עוגמת נפש כזאת או אחרת אנחנו מתנצלים ולא מתכוונים לפגוע בשום לקוח שלנו. תודה רבה גמר חתימה טובה ושנה טובה .
מוצר:
Samsung galaxy tab s7
שם:
noamzw
תאריך:
08/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי earbuds מהחנות. מלאתי את כל הפרטים באתר. בחרתי אוזניות שחורות, ובחרתי דואר רשום עד הבית ב-0 ש״ח. לאחר יום התקשרו אלי מהחנות, והודיעו לי שהם לא עובדים עם דואר ישראל (למרות שזה לא כתוב באתר), ולכן אני אצטרך לשם 15 שח לנקודת איסוף או 40 ש״ח עד הבית. אחרי שאמרתי להם שהם צריכים לקחת את זה עליהם, הם הסכימו לתת לי את זה בחינם רק לנקודת איסוף. לאחר כמה דקות, התקשרו שוב - אין לנו אוזניות שחורות, רק לבנות. המשכתי... לאחר כמה ימים הגיעו האוזניות, ואוזניה אחת לא עבדה. התקשרתי לחנות, ואמרו שהם לא מחליפים, אלא - או שאגיע אליהם לחנות בתל אביב כדי להחליף, או שאגיע לסניף של דינמיקה סלולר כדי שיטפלו בי. למרות שמדובר במכשיר חדש לחלוטין שנרכש - שהייתי מצפה לקבל חלופי מיד. בסניף דינמיקה סלולר לא היו מוכנים להחליף לי את האוזניות, רק לאחר שטכנאי יבדוק אותן, ויראה אם לא הפלתי למים. כך שעוד הייתי צריך לחכות עד שיבדקו את האוזניות ויחליפו/יתקנו. סה״כ חווית קניה מהגרועות שהיו לי
מוצר:
samsung galaxy earbuds plus
שם:
נילי
תאריך:
05/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ביותר רכשנו שני טלפונים סלולאריים זהים במחיר של כ 2200 לאחד. הראשון התקלקל לאחר מספר חודשים. 4 פעמים נסענו במיוחד, הלוך ושוב, מזכרון יעקב לחדרה עם אותו מכשיר שכביכול תוקן במעבדות שפלאטק עובדים אתם (גטסל) עד שהתייאשנו, השבתנו את המכשיר ורכשנו אחר במקומו. השני התקתקל לאחרונה. נסעתי שוב מזכרון יעקב לחדרה והפעם עם המכשיר השני. לא הסכימו לקבל את המכשיר למעבדה בטענה שהמספר הסידורי של המכשיר לא מופיע ברשימות. אותו מכשיר, אותה חשבונית קניה - מכשיר אחד מושבת ומכשיר אחד לא יקבל שירות כי לא מופיע ברשימות. אני מזהירה ! אל תקנו בפלאטק אל תקנו בשום מקום אחר שגטסל נותנת את שירותי התיקונים
מוצר:
טלפון נייד ONEPLUS
שם:
מיכאל
תאריך:
03/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טאבלט. אמרו לי שייצא אליי במשלוח תוך יום. אחרי שבוע התקשרתי לברר איפה הוא - קיבלתי תשובה שאין אותו במלאי וגם לא יהיה. סתם ככה, בלי שום הודעה אליי.
מוצר:
Samsung Galaxy T510
שם:
millyvishniabn
תאריך:
10/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מחירים טובים!, מקום נחמד. הגעתי במיוחד לקנות אוזניות, יחס עוקצני של המוכר חווית קנייה לא נעימה.
מוצר:
איירפודס
שם:
Guy
תאריך:
25/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טאבלט של סאמסונג samsung SM-T580. האריזה הגיעה פתוחה, כלומר מדבקת החותם היתה קרועה ובפנים היה חסר המטען.
תגובת החנות:
בחירת הלקוח הייתה לרכוש את המוצר הזול יותר שמגיע עם מטען תואם. בכבוד רב צוות פלאטק.
מוצר:
samsung SM-T580
שם:
ol
תאריך:
07/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ומביש ביותר. לא מספיק למכור מוצר טוב, צריך גם לדעת לתת שירות הוגן וראוי כשמתגלות תקלות, במיוחד כפי שקרה לי בערב אחרי הקנייה. אי אפשר לטרטר לקוח אליך יום אחרי יום כשהוא במרחק של יותר משעה נסיעה ולגרום לו למאבק כוחות מתיש ומיותר. צריך לתת שירות ללקוח ולבוא לקראתו, ולא שהוא יעשה שמיניות באוויר או יציע פתרונות נוחים עבורכם. אם הבעיה הייתה מראש במוצר שלכם, תעשו קצת מאמץ לקחת אחריות. קיבלתי תחושה שאני מצטער שקניתי אצלם.
מוצר:
גוגל פיקסל
שם:
Gil
תאריך:
19/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מאוד לא מומלץ!!! לא להתקרב!!! קניתי מכשיר עם אחריות, ולמרות שהפגם בו היה בתוכנה (בעיה מוכרת במכשירי Nexus 5x שאף יש בגינה תביעה יצוגית נגד גוגל) בעלי החנות שקרו ולא היה מוכנים להחליף או לתקן את המכשיר כי טענו שהטלפון נפגע מבחוץ (שקר מוחלט). באופן כללי השירות שלהם היה חצוף ומהגרועים שקבלתי בחיים. בגלל פלאטק שלמתי מעל 1000 שקל למכשיר שהחזיק פחות משנה.
מוצר:
Nexus 5X
שם:
avibh
תאריך:
11/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לפני קרוב לעשרה חודשים רכשתי את מכשיר הנוט 5 אחרי 4 שנים שהיה לי את הנוט 4. המכשיר הגיע יחסית מהר אך עם תקלה בבטריה אחרי שיחות עם החנות ניגשתי לאחת מעמדות התיקון כאשר המכשיר לא היה רשום במערכת למרות שדיברתי איתם כמה וכמה פעמים והייתי צריך לחזור שוב לאחר שבוע ובזמן הזה המסך הספיק להשבר לי מנפילה מזערית עם מגן המסך. נאלצתי להוציא 700 שקל מכספי על תיקון כאשר הבנתי שקיבלתי לדעתי מכשיר סיני עם המון בעיות. אחרי כמה זמן בעיה עם הרמקול פעם עובד טוב פעם לא.כל העסק עם התיקונים לקח המון זמן והמון טרטורים ובסוף בעצם לא תיקנתי כלום מתוך ייאוש נשארתי ככה עם המכשיר לצערי
מוצר:
סמסונג גלקסי נוט 5
שם:
max
תאריך:
30/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות לפני כחודש וחצי. הוזמן מכשיר גלאקסי נוט 8 זהב, הגיע שחור!!!!!!!!!!!!. המכשיר הגיע באריזה פתוחה ללא מוצרים נלווים כמו מטען מקורי של סמסונג, אוזניות וללא כבל data מקורי,ובנוסף עם כתם שחור קטן בפינה הימנית של המסך.אחרי חודש וחצי כמובן המסך הפסיק לעבוד וכמובן החנות לא מוכנה לקחת על עצמה לא אחריות ולא תיקון.בנוסף לכול זה אף חברה כמו אורנג' , פלאפון ו........ לא מוכנים לבטח את המכשיר בגלל שהוא מגיע לארץ ביבוא מקביל ולא דרך היבואן הרשימי. אז גם עם המחירים של החנות הם באמת זולים תבדקו מה אתם מקבלים בתמורה.
תגובת החנות:
בעת רכישת המכשיר, בוצעה הפעלה, והמכשיר היה תקין לחלוטין. במידה והייתה תקלה כלשהי, המכשיר היה מוחלף. הלקוח הגיע לחנות ודרש תיקון באחריות. ניתן לראות בבירור שהמכשיר פגוע כולו ממכות של נפילות, ובאחת הנפילות גם נפגע המסך, התחיל להופיע כתם שחור והמסך מרצד. האחריות של פלאטק זהה לכל אחריות שניתנת היום בשוק, ואינה כוללת תקלות לקוח, אלא תקלות יצרן בלבד. כשקיבל מאיתנו תשובה שהתיקון כרוך בעלות ואינו תחת אחריות היצרן שניתנה, לא היה מרוצה מכך וכתוצאה מכך כתב חוות דעת זו.
מוצר:
galaxy note8
שם:
שרה
תאריך:
26/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
5
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בניסיון לרכוש אוזניות של אפל לבעלי (בהפתעה) טלפונית, נתקלתי בסירוב כי ישנו צורך באישור טלפוני שלו. לאחר הסבר כי האוזניות הן מתנה לבעלי לא ראיתי שום שיתוף פעולה. הסברתי כי אני בעלת החשבון וכן בעלת כרטיס האשראי וכן החשבון בנק הוא חשבון משותף ורק על כרטיס האשראי רשום שמו של בעלי, סירבו לתת לי שירות. אף הצעתי לשלוח צילום תעודת זהות שלי שבו רשום כי אני נשואה, ואף ניסיון לשוחח עם בעל החנות להסביר לו את המצב ואפילו לשלוח תצהיר עו"ד שמסביר כי אני נשואה לבעלי וכן האוזניות ירכשו כהפתעה לבעלי וכן אני מאשרת את העסקה כבעלת החשבון. נתקלתי בתשובה של "אני נמצאת כאן עכשיו ולא יכולה לעשות את העסקה". אעבור לבא בתור בזאפ.
תודה על תודעת שירות.
תגובת החנות:
על מנת להמנע מגניבות נתבקשה הלקוחה לבקש מבעל הכרטיס בפועל להעביר לנו הודעה שבה הוא מאשר את ביצוע העסקה וצילום תעודה מזהה לצורך אימות. דווקא מתוך תודעת שירות גבוהה לא ניתן לשלם באשראי ללא אישור של בעל הכרטיס.
מוצר:
אוזניות אפל
שם:
גולש
תאריך:
04/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Maxim
תאריך:
31/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פשוט חוויית קנייה (יותר נכון חוסר קנייה) גרוע. תשלום באינטרנט דרך האתר לא עבד. 3 ניסיונות שלי להתקשר לבצע תשלום בטלפון לא עבדו, אמרו שיחזרו אליי עוד כמה דקות ולא התקשרו.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה בשעות הערב, וכבר למחרת יצרנו איתו קשר. החנות הינה חנות פרונטלית ואינטרנטית, ואנו עושים את מירב המאמצים לתת מענה מהיר ככל שניתן לכל לקוחותינו.
מוצר:
פלאפון OnePlus 5T
שם:
Y
תאריך:
12/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בהזמנת הטלפון סמסונג J7 Max בדקתי עם המוכר והובטח לי שאקבל מטען המקורי. בפועל קיבלתי מטען חילופי. וללא האוזניה. אודליה אומרת שהסבירה לי בקניה שהקבל מטען חליפי כאשר בפועל בזמן הקניה אודליה רק לקחה את פרטי האשראי ופרטים אישיים. אודליה הסכימה לבסוף להחליף את המטען בתנאי שאשלח קודם את המטען החליפי ורק אז היא תשלח את המטען המקורי. לשאלתי איך אני אמור למלא את הטלפון במשך זמן המשלוח לא קיבלתי תשובה כמובן. וחבל. אגב. מכשיר הטלפון מומלץ
תגובת החנות:
שלום רב
מצרים על פניה זו, ועל חוסר ההבנה מול הלקוח. הפנייה טופלה ונשלח ללקוח מטען מקורי חדש ללא תשלום.
מוצר:
J7 max
שם:
stamker.arie
תאריך:
22/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שימו לב הם מצהירים שהמכשיר הוא של יבואן רשמי. אבל היבואן הוא סלקום ולא סאני וזה לא מצויין בשום מקום. יש פה הטעיה של הציבור. שימו לב.
תגובת החנות:
לקוח יקר: לצערנו את טועה ומטעה וכנראה לא מעודכן שסאני כבר לא בלעדית בארצנו הקטנטונת כבר משנת 2014, המוצר אותו רכשת באחריות רשמית ע"י סלקום ובמחיר הטוב בשוק, בברכה. פלאטק
מוצר:
מכשיר סלולר של samsung a72
שם:
Tomer
תאריך:
14/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה לא נעימה שכוללת הטעיה צרכנית.
בתמונות המוצר שבאתר מראים מוצר בצבע אחד וכשקיבלתי אותו הוא היה בצבע אחר לחלוטין. כשפניתי לחנות הם אמרו שהם לא מתחייבים לצבע המוצר אך אין לכך שום אזכור באתר עצמו.
מאכזב ביותר.
מוצר:
Logitech MX master 3
שם:
noah
תאריך:
10/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מצלמת רשת משלוח חינם בדאר רשום, נראה לי הכי זול. אחרי כמה ימים קיבלתי טלפון מחנות ואמר, שיטת משלוח צ'טה בלבד לצפון, עולה 22 ש"ח. אם ככה, יכולתי לקנות אותה בחנות יותר זול.
מוצר:
מצלמת רשת Logitech C270
שם:
kara
תאריך:
09/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי להזמין טאבלט של סמסונג. פחות מחצי שעה אחרי שביצעתי את ההזמנה עם פרטי כרטיס אשראי וקיבלתי אישור, התקשרו אליי להגיד שיש איזה שינוי באתר, פרטי הכרטיס לא נקלטו והם צריכים את הפרטים שוב בטלפון. בדקתי את מספר הטלפון באתר, מספר אחד לא היה פעיל אבל המספר השני, ממנו התקשרו, הופיע אז התקשרתי עם הכרטיס כדי למסור את הפרטים. לפי שלקח שוב את הפרטים המוכר גם שאל אם אני רוצה להוסיף 150 ש"ח למטען מקורי כי המטען שכלול אינו מקורי. זה הפתיע אותי כי כתוב באתר שכן, והחלטתי פשוט לבטל את ההזמנה.
מוצר:
Samsung Galaxy Tab A 10.1 SM-T510
שם:
Mia
תאריך:
17/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שלב הקנייה הראשון היה מצוין - הסבירו לי את אפשרויות השדרוג ווידאו שהכל לשביעות רצוני. מרגע שבוצע התשלום, התנערו המוכרים מאחריות: למרות שהסברתי כי אני זקוקה לטלפון בדחיפות ולמרות שבאתר הם מתחייבים לאספקה תוך 3-4 ימי עסקים, הטלפון לא הגיע ליעדו בזמן הנקוב. כבר יומיים הם מבטיחים לי שהטלפון יגיע 'למחרת' וכשדרשתי לזכות אותי על תשלום ל'שליח עד הבית' מכיוון שלא עמדו בהתחייבותם, הם העבירו את האחריות לחברת השליחויות. לא עזרו הסברי כי התשלום הועבר לחברת 'פלאטק' ולא לחברת השליחויות.
תגובת החנות:
המשלוח אכן הגיע ללקוחה ביום הרביעי של העסקים. ומרגע שיוצא לחלוקה זה לא תלוי בנו. אנו מנסים לתת את השירות הכי טוב ומהיר
מוצר:
טלפון נייד
שם:
ruv
תאריך:
19/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר נייד אבל מסתבר שלא היה במלאי (אז למה מאפשרים להציג אותו?) , לא טרחו להתקשר רק שלחו מייל עם תום תקופת המשלוח (הזמנתי ביום חמישי המייל הגיע ביום שני)
תגובת החנות:
מס' הטלפון שהזין הלקוח במהלך ההזמנה היה לא תקין, בוצעו מס ניסיונות התקשרות ללא מענה והושארו הודעות עד שלבסוף הוחלט לבטל את ההזמנה מה שהביא לחוות דעת זאת. נמשיך לתת את השרות והמחיר הטוב ביותר בכבוד רב צוות פלאטק.
מוצר:
Xiaomi Redmi Note 5 64GB
שם:
יונתן
תאריך:
08/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טאבלט. למחרת התקשרו להגיד לי שאין את הדגם שהזמנתי. אני לא חושב שבעסק מקוון זה הוגן לקבל הזמנות על מוצרים שאין. אילו היה עיכוב של יום יומיים הייתי מבין אבל הסבירו פשוט שאין להם. בכל זאת אני מעריך שהתקשרו מהר ושלא ניסו למכור לי מוצר חלופי ומיד ביטלו.
תגובת החנות:
ההצגה של המוצרים באתר נשארת מכיוון שבעסק אינטרנטי של יבואן האספקה נגמרת ומתחדשת מדי כמה ימים, וגם כשאנחנו מורידים מוצרים מהצגה בזאפ לוקח זמן עד שזאפ מעדכנים זאת. אנו לא משלים את הלקוחות ואומרים להם להמתין ללא ידיעה מבחינתנו שהמוצר בוודאות נמצא במלאי ולכן גם לא רצינו להגיד שכן יתחדש או לא יתחדש בימים הקרובים. לקוחות אשר בוחרים להיות ברשימת המתנה מודעים לזמן המתנה ומקבלים עדיפות בקבלת המוצר לפני הזמנות חדשות. אם זאת - אין שום חיוב דרך האתר ללא אישור של נציג וההזמנה עצמה לא חויבה ולא נגרם נזק ללקוח בשום צורה שהי, אנו מתנצלים על עוגמת הנפש של הלקוח. אנחנו בפלאטק פועלים תמיד לטובת קהל לקוחותינו ומשתדלים תמיד לשפר את איכות השירות שלנו.