הזמנתי באינטרנט טלפון סלולרי לצערי לפני ,Samsung Galaxy A16 שקראתי חוות דעת על החנות. רק אחר כך ידעתי מה מצפה לי. למחרת התקשרו והציעו שדרוגים, להם אני סירבתי והבחורה אמרה שתשלח את המכשיר בקרוב. אחרי יומיים מתקשרים ומודיעים לי שהמכשיר לא נמצא במלאי ומבטלים את ההזמנה. חבל שנכנסתי לאתר הזה הייתי חוסך עצבים וזמן. הזמנתי באתר אחר יותר אמין ושלחו בדיוק מה שבקשתי בלי שאלות ובאותו מחיר
תגובת החנות:
צר לנו אחמד היקר שלא היה ניתן לספק באותו זמן את המכשיר. מתוך הערכה לזמן לקוחותינו, במידה וקיים חוסר במלאי בזמן אספקה שהתחייבנו, אנו פונים ללקוח וממקום שירותי מאפשרים לו לבטל את העסקה. אנו מספקים מכשירים בכמויות גדולות למגוון גדול של לקוחות ללא קשר לתוספות או שדרוגים שעומדים לרשות לקוחותינו שרוכשים דרך האתר. נשמח לעמוד לשירותך בעתיד.
מוצר:
טלפון סלולרי Samsung Galaxy A16
שם:
zk71153
תאריך:
06/11/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הבטיחו לי בטלפון ששולחים לי עד הבית תוך יום אחד את המוצר ולמחרת אני מקבל מייל עם מספר הזמנה שיגיע לתחנת איסוף רחוקה ממני בעיר אחרת ממה שאני גר בה התקשרתי מיד לשירות לקוחות והיא הכחישה הכל שירות מתחת לכל ביקורת
מוצר:
טאבלט
שם:
shalabi1948
תאריך:
06/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שקרנים...הבטיחו לי לקבל את הטלפון יום אחרי ולא שלחו העדפתי לבטל עסקה ולהפסיד 5% מסכום העסקה ולא לקנות משקרנים
תגובת החנות:
שלום, הובטח משלוח תוך 3 ימי עסקים כפי שגם מופיע אצלנו באתר, והמוצר סופק לאחר 2 ימי עסקים בלבד. בנוסף, הלקוח בחר לאסוף את המוצר ולא לבטל את העסקה כפי שהוא מציין בחוות הדעת. צר לנו על תחושתך, אך השירות שסופק היה בהתאם להתחייבות. נשמח לעזור בכל עניין נוסף בעתיד.
מוצר:
S24 FE SM-S721B/DS 256GB 8GB RAM
שם:
odiestein
תאריך:
06/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פלאפון, אחרי שבוע של המתנה ביטלו את ההזמנה בשל חוסר במלאי. רק שלחו מייל ואפילו לא טרחו להתקשר.
מוצר:
טלפון גלקסי a06
שם:
גולש
תאריך:
11/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Sergio Correnti
תאריך:
06/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עוד חברת פישינג, קניתי, יש לי את המייל שההזמנה בוצעה בהצלחה, מחכה כמה ימים, מתקשר לראות מה קורה עם ההזמנה, "מצטערים, אין את המכשיר במלאי", המכשיר עדיין באתר... עכשיו אני צריך לרדוף אחריהם לראות אם בוצע ביטול עסקה והחזר כספי.
מוצר:
טלפון סלולרי Xiaomi Poco X7 512GB 12GB RAM שיאומי
שם:
olivier
תאריך:
13/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בקיצור, לא קיבלתי את טבלט שהזמנתי לפני יותר מחודש. לא קיבלתי החזר, ולא עונים לי... ב-12/02/2025 הזמנתי טבלט Samsung S9 FE, הספקה עד 7 ימים. ב-24/02/2025 נאמר לי ש-UPS איבדו את החבילה ושהחזר הכסף בדרך. מאז, אני מנסה להתקשר כל יומיים. לרוב, הם לא עונים לא בטלפון ולא ב-whatsapp. כאשר הם כן עונים, אומרים לי "בטיפול החשבונאות". החזר בכרטיס אשראי הוא מיידי. תוך כמה דקות הוא מופיע בחשבון כבתהליך. אני לא מבין את חנות זו היא קנייה חכמה של ZAP.
מוצר:
Samsung Galaxy Tab S9 FE X510 128GB
שם:
Hanan
תאריך:
07/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש רכשתי מכשיר טלפון נייד כולל מגן מסך והתקנה. קיבלתי את הנייד ומגן המסך מייד התקפל והתקלף מהמסך המוצר היה פגום. בפניה לספק נאמר שיתקבל זיכוי עבור המוצר הפגום. עד היום לא התקבל זיכוי והספק מתעלם . רמת השירות ירודה !!!
מוצר:
גלקסי8Ram 256GB S23
שם:
yos
תאריך:
07/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון סמסונג A15 במובייל שופ ב 21/7/24. בתחילת נובמבר המכשיר הנייד הפסיק לעבוד. היה נדלק ומיד נכבה. פניתי אליהם במסגרת האחריות והם אמרו לי לצרף חשבונית ולשלוח אליהם בחברת שליחויות הטיפול היה מזעזע לקח להם המון זמן (כשבועיים בהם פניתי אליהם מספר פעמים) להגיד לי שבמעבד אומרים שזה המסך ואין להם על זה אחריות למרות שאמרתי להם שהמסך פועל ורק נכבה אחרי מספר שניות הם הציעו לי לתקן ב 300 ש"ח (מחיר הגבוה מהמחיר באתר שלהם!) ביקשתי מהם שלא לתקן ושישלחו לי חזרה. לקח עוד כשבועיים לטענתם בגלל חוסר הבנה בינם לבין המעבדה. לקחתי את המכשיר למעבדה אחרת (ל פון קום) חיברו את המסך למכשיר אחר לבדיקה והוא עבד פיקס!! הבעיה היתה בכבל המגשר שהיה תקול וצריך להיות באחריות התיקון עלה לי 150 ש"ח. מציע לא להתקרב לחנות זו...
מוצר:
טלפון נייד סמסונג A15
שם:
גולש
תאריך:
25/06/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
03/06/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
05/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
31/03/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
04/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
piclike.oren
תאריך:
07/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אכזבה של חנות. רכשתי שני טלפונים סלולאריים והחנות שלחה לי רק אחד ולאחר סחבת ממושכת ובירורים הם לא רוצים לקחת אחריות ומתעלמים מכל פניה אליהם. השאירו אותי באוויר. אני בטוח לא קונה בחנות הזו שוב וגם לא ממליץ לאף אדם לעשות זאת.
תגובת החנות:
שלום רב נרכשו דרכינו 2 מכשירי סלולר בהזמנה אחת ואכן נשלחו 2 מכשירים כפי שהופיע בהזמנה. לאחר מספר רב של ימים קיבלנו פנייה שהגיע מכשיר אחד בלבד. הפנייה הועברה לחברת UPS שבדקה את הנושא לעומק ונמסר על ידי החברה שההזמנה סופקה במלואה. חברתנו סיפקה בוודאות 2 מכשירים כולל חשבונית עם מספר סיראלי מפורט של כל מכשיר. אנו מספקים מאות מכשירים בחודש למעלה מ-7 שנים ולעולם לא נתקלנו במקרה שכזה. נמשיך לתת את השירות ההוגן והטוב ביותר ללקוחתינו, נציין שהמקרה קרה לפני מספר שבועות רבים ולא ברור העיתוי לרשום את חוות הדעת לאחר זמן רב מהעברת הפנייה אלינו בנושא. במידה והיה מתברר שמכשיר אבד או נעלם במסגרת המשלוח ללקוח כמובן שהיינו לוקחים אחריות ומספקים ללקוח מכשיר נוסף. בברכה, מובייל שופ
מוצר:
Samsung Galaxy A54
שם:
shira.gizbar
תאריך:
03/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו מוצר פגום. הטלפון היה ברשותנו כ3 שבועות לפני שהופעל כי לקח זמן להזמין סים וכו' ואתמול בליחה הפעלנו את המכשיר לראשונה וכבר יש חט בעיה בהשמעה של צלילים. כשפנינו למקום לא היו מוכנים להחליף את המכשיר כי עברו מעט ימים יותר מ14 הימים. וגם לא שלחו לנו מגן מסך ששולם.
תגובת החנות:
שלום רב המכשיר שנרכש הינו מכשיר עם אחריות יבואן רשמי של חברת פרטנר. קיבלנו את הפנייה כפי שצוין בחוות הדעת כ-3 שבועות לאחר אספקת המכשיר. הוסבר כי המענה יינתן על ידי היבואן הרשמי ( פרטנר) ויש למסור את המכשיר לבדיקה באחד מדלפקי השירות של הרשת. כמו כן, מגן המסך הודבק על המסך והמכשיר נשלח כשהמגן מסך כבר מודבק על המכשיר. בברכה, מובייל שופ
לצערי חוויה גרועה מאוד. הזמנתי מכשיר סלולרי באינטרנט לאחר שהתקשרתי מספר דקות קודם לכן לוודא שהמכשיר אכן נמצא במלאי ונאמר לי שהוא זמין. למחרת ההזמנה התקשר נציג ואמר שבפועל המכשיר לא קיים במלאי, וכאשר הזכרתי את השיחה עשה בדיקה נוספת וחזר ואמר שאכן קיים מכשיר אחרון במלאי שיסופק לי. לאחר כשבוע שבו לא נוצר איתי קשר ולא קיבלתי עדכון שהמשלוח יצא פניתי לשאול אותם לגבי סטטוס ההזמנה ורק אז, ללא שהחברה יצרה קשר מיוזמתה, נאמר לי שבפועל אכן ישנה בעיה והמכשיר איננו קיים במלאי ולא יסופק. באותה שיחה הוצע לי מכשיר אחר יקר יותר תוך התחלקות מסוימת בעלות הנוספת, כך שעדין היה נדרש ממני לשלם מחיר גבוה ממה שרציתי מראש, ולכן בחרתי לדחות את ההצעה. חבל מאוד שלא טרחו לעדכן במצב מיוזמתם והיה צורך בכל ההמתנה כדי לגלות שעלי לפנות לחברות אחרות ולדאוג לזיכוי מהחברה במקביל.
מוצר:
Xiaomi Poco M4 Pro 256GB 8GB RAM
שם:
גולש
תאריך:
20/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
r.avidanking
תאריך:
29/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי לרכוש טבלט מחברת MobileShopp בגלל הציון הגבוהה שקבל באתר ZAP, המחיר האטרקטיבי, וזמן האספקה הקצר אבל התאכזבתי מאוד. זמן האספקה היה למעלה מ 10 ימי עבודה (בכלל נגמר במלאי, ולא הודיעו לי), הכיסוי לטבלט היה תחליף שפחות מתאים, והעט שהגיע תקול. אחרי אין סוף טלפונים, ומסע מיגע בין שלוש מרכזי קניות שונים, וחמש חנויות שונות נלקח הטבלט והעט התקול לתיקון וחזר לאחר כשבוע עם עט אחר שאינו מתאים לכיסוי ואינו נטען. לא אחזור לקניה נוספת בחנות ולא אמליץ לקנות ממנה לאף אדם, שרות מתחת לכל ביקורת.
תגובת החנות:
שלום רב 1.אכן היה עיכוב באספקת המוצר בעקבות נושאי לוגיסטיקה ומלאי. מדובר במקרה נקודתי מתוך עשרות הזמנות שיוצאות להפצה מידי יום ומסופקות מהיום למחר -עד 3 ימי עסקים ברוב המקרים. 2.הכיסוי שסופק הינו כיסוי סופר פרמיום איכותי ויקר שניתן במסגרת החבילה המושלמת של מותג "סול" מדובר בכיסוי "חכם" שמכבה את המסך ברגע שהוא נסגר (כמו ספר) הלקוחה פחות התחברה למוצר ובמידה והייתה פונה אלינו היינו מחליפים את הכיסוי לכיסוי פשוט יותר ממותג אחר. 3. נותן השירות של הטאבלט היא חברת "דינמיקה - סלקום" יבואן רשמי. למיטב הבנתנו לאחר מספר בדיקות לא נמצאה תקלה עליה מלינה הלקוחה ולכן לא ניתן היה לתת מענה לנושא. בנוסף, האחריות בגין המוצר הינו של היבואן ואנו כחנות שמחים תמיד לעזור ולתת מענה ותמיכה במידה וישנה בעיית שירות כלשהי מול היבואן. עדיין בסוף קבלת החלטה בנושא שירות במסגרת האחריות היא של היבואן נותן השירות ולא של החנות.
מתנצלים על חוויה פחות מוצלחת אצלנו מדובר במקרה שאינו מייצג את חווית הרכישה אצלנו ועל כך יעידו מאות חוות דעת חיוביות אחרות שמופיעות בדף העסקי שלנו.
בברכה, מובייל שופ - רשת סלולר חכמה מחלקת הזמנות אתר 072-2307777 052-7449999 שירות לקוחות וואטס אפ [email protected]
מוצר:
Samsung Galaxy Tab S7
שם:
סיגל
תאריך:
06/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון לבני מסוג סמסונג..התקשרו כדי להציע לי מגן סיליקון בחנות..בפועל לא הרכיבו וזאת גיליתי לאחר שנשבר המסך הלכתי לחנות טלפונים ..ונאמר כי לא שמו שום מגן בטפון ועל כן המסך נשבר ויש להחליפו....אז אמינות מוטלת בספק...מה גם שפניתי לחברה אך אין תשובה לאין סוף מיילים שנשלחו
מוצר:
סמסונג גלאקסי a01
שם:
Aviv
תאריך:
01/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות הכי גרוע שיכול להיות ברמות הכי קשות שנתקלתי. חבל שלא קראתי מספיק ביקורות לפני אחרת הייתי בורחת מלרכוש אצלם כמו מאש. רכשתי טלפון בחבילה בסיסית, ועוד בטרם המכשיר סופק להזמנה החברה מתקשרת להתנער מכל אחריות על המשלוח ועל המוצר (ומשיחת וואסטאפ שהתקיימה עימם). מנהל שירות הלקוחות צרח מתחילת שיחת טלפון ועד סופה ואף מכנה בשמות של ''גזלנית'' אפילו שלא שמע את טענתי. ביטלתי את הרכישה וזה היה עדיף על תחושת ההעלבה וחוסר התקשורתיות מצידם. לא אקנה שם שוב לעולם
תגובת החנות:
לאביב וציבור הגולשים שלום רב נפרט בקצרה את פרטי המקרה. שלחנו בוואטסאפ לבקשת הלקוחה דוגמאות של כיסויים למכשיר גלקסי נוט 20 שנמכר במחיר המשתלם ביותר בארץ. הלקוחה החליטה שהבינה שהכיסויים מגיעים לה במתנה ביחד עם משלוח מהיר על אף שזה לא מה שרשום באתר ולא מה שהוסבר לה. בשיחה טלפונית עם נציגת המכירות ומנהל ההזמנות הוסבר שגם אם תבחר לרשום את חוות הדעת הזאת לא נספק את המגן ללא עלות ברמה העקרונית שלא לתת יד להתנהגות שהיא לא ראויה או מוסרית. הלקוחה ביקשה לבטל את העסקה, העסקה בוטלה והלקוחה לא חויבה.
בברכה, מובייל שופ - רשת סלולר חכמה מחלקת הזמנות אתר 072-2307777 052-7449999 שירות לקוחות וואטס אפ [email protected]
מוצר:
galaxy note
שם:
גולש
תאריך:
24/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
orooshkoosh
תאריך:
17/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני חודשיים רכשתי את המוצר. בהתחלה זה לא הגיע אחרי זה אמרו ולי שזה הלך לאיבוד לחברת המשלוחים אחר כך אמרו שהפעם זה באמת יגיע, בפועל לא נתנו את זה בנקודת האיסוף אמרו לי שיביאו שליח עד הבית ולא קרה ביקשתי לבטל את העסקה ואני לא מוצאת על זה שום זיכוי, לא בעובר ושב ולא עם חברת האשראי כרגע הם טוענים שזיכו אותי דרך האשראי, אך בפועל לא נכנס שום כסף כזה או אחר לחשבון יותר משבוע. זה הולך למועצה לצרכנות. במידה וגם זה לא יעזור - זה יגיע לתביעה
תגובת החנות:
אור שלום רב אכן המשלוח שלך הלך לאיבוד בחברת המשלוח UPS הם לקחו אחריות ואנחנו שלחנו אחד חדש (מיד) ברגע שהבנו שהמשלוח אבד. המשלוח החדש הגיע לנקודת המסירה כמה מאות מטרים מהבית. אמרת שאת לא מוכנה להגיע לאסוף ושנשלח אלייך עם שליח הביתה. מצאנו פתרון יצירתי לנושא שהמטרה העיקרית שלנו כמות תמיד לתת מענה לשביעות רצון מלאה. לבסוף, בחרת לבטל את העסקה. נשלחה אלייך במידי חשבונית זיכוי וכרטיס האשראי זוכה. לאורך כל התהליך לוו אותך נציגי השירות שלנו תוך הסבר מפורט של כל דבר איפה עומד ונעשה הכל על מנת לתת מענה לבקשותיך. פנית אלינו אתמול אמרת שאת לא רואה את הזיכוי. נשלח אלייך שובר הזיכוי שהופק במסוף חברת האשראי. ניסינו מאז להשיג אותך מספר פעמים אך לא היה מענה וגם לא חזרת אלינו נכון לכתיבת שורות אלה. נשמח לעזור לך בנושא הזיכוי ובכל נושא אחר שיעלה.
בברכה, מובייל שופ - רשת סלולר חכמה מחלקת הזמנות אתר 072-2307777 052-7449999 שירות לקוחות וואטס אפ [email protected]