דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (יהוד)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גאדג'ט טים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגאדג'ט טים ?
4.39
ציון ממוצע
33
חוות דעת בשנה האחרונה
382
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
5
0
0
6 חודשים אחרונים
10
0
1
שנה אחרונה
28
0
5
כל הזמן
314
4
64
נמצאו 382 חוות דעת גולשים על גאדג'ט טים
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
04/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכר לנו אייפון 13 משונמך ללא אפשרות לכרטיס esim, כנראה מיוצר בסין (הייתי צריך לחקור ברשת כדי להבין את זה כי כל איש תמיכה אמר שאם זה 13, יש esim. לפחות תרמתי להשכלה שלהם) גילינו אחרי 8 חדשים לאכזבתינו. לדעתי, מי שמוכר דגם משונמך צריך לציין ולא להתחבא מאחורי "התכונות מפורטות במפרט הקנייה" מצפים מהלקוח שישווה בדקדקנות כל פסיק? כמובן שהם גם לא לקחו אחריות או התנצלו (אבל כן הודו שזה מה שמכרו).
לא מומלץ!
תגובת החנות:
שלום,
נכתב כאן דבר שאינו מדויק ולכן חשוב לנו להבהיר בצורה ברורה:

במעמד הרכישה צוינה במפורש העובדה שהמכשיר אינו תומך ב‑eSIM. מדובר בדגם מקורי של iPhone 13 בייבוא מקביל, המיועד לשוק האסייתי כפי שמקובל במכשירים רבים שנמכרים בארץ על ידי משווקים עצמאיים. לא מדובר בדגם ״משונמך״

המידע הופיע בצורה ברורה בדף המוצר, ואנחנו מקפידים להציג תמיד את כל הפרטים הטכניים בצורה שקופה.
אין כאן “התחבאות”, אלא מידע גלוי שכל לקוח מוזמן לבדוק לפני הרכישה – כפי שנהוג בכל רכישה צרכנית אחראית.

איננו רואים סיבה להתנצל על מכירה של מוצר תקין, חדש, מקורי, עם מפרט מדויק שפורסם מראש.

אנחנו זמינים תמיד לכל שאלה, אבל גם מצפים להוגנות כלפי צוות שמבצע את עבודתו במקצועיות ובשקיפות.

בברכה,
צוות GADGET‑TEAM
מוצר:
iphone 13
תמונת משתמש
שם:
Alexander
תאריך:
11/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב-24 באפריל הזמנתי טלפון חדש מדגם Samsung Note 20 Ultra דרך אתר "גאדג'ט טים", בהבטחה שיגיע תוך חמישה ימי עבודה. בפועל, קיבלתי אותו רק ב-8 במאי, לאחר אין-ספור שיחות עם החנות, תירוצים וסיפורים על עיכובים לוגיסטיים.

כשהמכשיר הגיע, הופתעתי לגלות קופסה פתוחה ומכשיר עם סימני שימוש:

קילופי צבע ושריטות על המצלמה.
כניסת USB שרוטה.
מטען חשמלי חסר – רק כבל הוכנס לקופסה.

כמי שקנה בעבר מכשיר חדש מדגם זהה ישירות מסמסונג, היה ברור לי שמדובר במכשיר משומש ולא חדש.

כשפניתי לחנות, טענו שזה "בלתי אפשרי" וביקשו תמונות וסרטונים. שלחתי, אך משם החל משחק התחמקות: החנות הפסיקה לענות לי וכשהתקשרתי ממספר אחר, נאמר שהם "בלחץ".

לאחר לחץ ממושך, הציעו לי פיצוי מביך – זיכוי חלקי או מתנה (מטען/מחזיק לרכב), אך סירבתי ודרשתי מכשיר חדש כפי שהזמנתי. התירוצים רק הלכו והחמירו – פעם טענו שהמכס פתח את הקופסה, ופעם אחרת שהם עצמם פתחו אותה "להרכיב מגן מסך".

לבסוף נסעתי לחנות ביהוד והחזרתי את המכשיר, לאחר ויכוחים קשים, בתוספת עלות נסיעה של 150 ש"ח.

מסקנה:
רק לאחר מכן גיליתי ביקורות שליליות רבות על החנות. נראה שזו שיטה קבועה למכור מכשירים שאינם חדשים. אל תתקרבו ל"גאדג'ט טים" – חבל על הזמן, הכסף והעצבים שלכם.
תגובת החנות:
לקוח יקר,
אנו מצרים על חווייתך ומודים שכתבת לנו. שקיפות ושירות עומדים בראש סדר העדיפויות שלנו, ולכן חשוב לנו להסביר מה קרה ואיך טיפלנו בכך:
1. מקור הטעות
• Galaxy Note 20 Ultra הוא דגם מבוקש מאוד. במלאי שלנו קיימות גם יחידות תצוגה (מכשירים תקינים שהוצגו בחנות). לצערנו, בעת האריזה סומנה בטעות יחידת תצוגה במקום מכשיר חדש לגמרי.
2. סיבת העיכוב במשלוח
• העיכוב נבע מעומס חריג בחברת השליחויות. לצערנו, עיכובים כאלה עשויים לקרות בתקופות עומס, ואנו מתנצלים שלא עמדנו בלוח הזמנים שהובטח.
3. הפתרון שהוצע ויושם
• מיד כשקיבלנו את פנייתך ביקשנו תיעוד כדי לאמת את הטעות והצענו:
• החלפה למכשיר חדש מהמחסן, או
• זיכוי כספי מלא ולקיחת אחריות על האביזרים החסרים.
• לבקשתך, העסקה בוטלה וכספך הוחזר במלואו.

אנו לומדים מכל מקרה ומתחייבים להמשיך ולספק חוויית קנייה מצוינת.

תודה שהארת את תשומת לבנו.
צוות GADGET TEAM
מוצר:
samsung note 20 ultra
תמונת משתמש
שם:
dsmirnov14
תאריך:
22/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש לא ממליץ!הזמנתי טלפון סאמסונג עאלקסי s22 עם הובלה 5-7 יומים.אחרי שבוע פניתי ואמרו שאין להם במלאי?יגיע עוד 4 יומים.ואחרי זמן הזה קיבלתי הודעה על החזרת כסף.ופתאום אני רןאה שאפשר להזמין אותו אצלהם.מה זה ה שטויות!
תגובת החנות:
תודה על המשוב שלך. אנו מתנצלים מעומק הלב על החוויה שחווית, זה בהחלט לא משקף את הסטנדרטים הגבוהים שאנו שואפים לשמור עליהם.

לעיתים, עקב ביקוש גבוה מאוד, נוצר פער רגעי במלאי שלנו, דבר שעלול לגרום לאי-נוחות. כשהבנו שלא נוכל לספק את המכשיר במסגרת הזמן שהובטח, בחרנו לזכות אותך באופן מיידי
לאחר מכן, קיבלנו מלאי חדש של המוצר ולכן הוא חזר להופיע באתר.

אנחנו מבינים את תחושת האכזבה שלך ומתחייבים לשפר את התקשורת ואת זמינות המלאי בעתיד. נשמח לפצות אותך ולהציע פתרון שיותיר אותך מרוצה.

אנא פנה אלינו בהודעה פרטית או בטלפון 0350306070 כדי שנוכל לסייע.

תודה צוות GADGET-TEAM
מוצר:
galaxy s22
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
16/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון חדש מGADGET TEAM ב-26.5.24

כבר מההתחלה היתה תקלה - המיקרופון לא עבד

אחרי זמן מה כפתור ההפעלה לא פעל

מסרתי לתיקון לפי האחריות של 12 חודשים ב26.12.24
ב16.1.25 עדיין בתיקון
אין דרך להתקשר למעבדה - לא לי ולא GADGET CELL

מתברר שהטלפון שקניתי בצאי 2024 נפתך כבר ב2021
2 תקלות ומצלמה משומשת לפי מתקן פרטי שהסתכל על הטלפון - ככל הנראה טלפון מחודש נמכר כחדש
מוצר:
IPHONE13
תמונת משתמש
שם:
dr.berna
תאריך:
04/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ
קניתי מהם אייפון 13 ב-8.7.2024 ונאמר לי שהוא חדש . שפתחתי את הטלפון רמקול לא תקין ולאחר מיספר חודשים הבטריה לא תקינה ומסך עם פס ירוק על כולו. ואז שבדקתי בתמיכה של אפל באתר הסתבר שהטלפון מאוקטב מ-2021 - למעשה משומש ולא חדש כפי שכתוב בחשבונית . כשפניתי אליהם לא היו מוכנים להחליף
תגובת החנות:
הנה תגובה מעודכנת הכוללת התייחסות לשבר במסך:

---

שלום,

אנו מצרים לשמוע על החוויה שלך. חשוב להבהיר כי המכשיר שנרכש הוא "אייפון מאוקטב", כפי שצוין בעמוד המוצר, בתעודת האחריות ובמדבקה שעל הקופסה.

המכשיר מגיע עם אחריות יצרן למשך שנה, שניתנת למימוש במרכזי השירות של פרטנר ברחבי הארץ.

במידה ומדובר בשבר במסך, נשמח לעזור! אנו מזמינים אותך להגיע אלינו ולקבל הנחה מיוחדת של 30% על תיקון המסך.

אנחנו כאן לשירותך בכל שאלה או צורך נוסף.

בברכה,
צוות GADGET TEAM

מוצר:
אייפון 13
תמונת משתמש
שם:
boltanski.rotem
תאריך:
15/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה להזמין מהם! קניתי מהם אוזניות איירפודס והם התקלקלו אחרי 4 חודשים, היה עליהם עדיין אחריות ולכן הבאתי את זה להם לתיקון. האוזניות כבר יותר מחודש אצלם אפילו שהם מבטיחים להחזיר מתיקון עד 14 ימי עסקים. אני מתקשרת כבר שבועיים ואין תשובה רק אומרים שיחזרו אליי וזה לא קורה. עדיין לאיודעת מתי האוזניות יחזרו ואם באמת תוקנו.
מוצר:
אוזניות apple airpods pro 2 magsafe usb-c true wireless
תמונת משתמש
שם:
שקד קוצר
תאריך:
03/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם מכשיר נינג׳ה שהגיע תקול
הייתי צריכה לרדוף אחריהם שבוע בטלפונים והודעות ללא שירות וללא מענה עד שקיבלתי טלפון של נותני שירות לאחריות המוצר
לקחו את המוצר עבר כבר חודש האחריות לא עונים לי והחנות לא עונים לי מסננים טלפונים והודעות
שירות מחריד ברמה הכי נמוכה שיש להתרחק כמו מאש !!!!!!!
שירות ברמה הכי נמוכה שיש ממש ממש ממש לא מומלץ
תגובת החנות:
אחריות ניתנת ע"י היבואן למוצר חשמלי כמו נינג'ה לאחר שימוש. כך בכל מוצר מסוג זה . טענת הלקוחה היא ליבואן שהטיפול מתמשך ,

אנחנו פנינו אל היבואן שהודיע כי יחליף את המוצר . העיכוב בטיפול הוא מחוסר מלאי , אכן יש בעיית מלאים בארץ לכל היבואנים בגלל המלחמה הפריט יסופק ברגע שיגיע לארץ.
מוצר:
Ninja creami
תמונת משתמש
שם:
yogevd
תאריך:
02/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כיסוי לסמסונג a35 וקיבלתי בטעות כיסוי ל a34. שלחתי פנייה דרך זאפ. ללא מענה. ניסיתי להתקשר לחנות ללא מענה. פתחתי קריאה פעמיים קיבחתי הודעה ממישהי שהיא תטפל ואז לא שמעתי ממנה כלום.
התעלמות מוחלטת. מאוד מאוכזב, בקנייה בחול יש הגנה מוחלטת וטיפול מיידי.
מוצר:
כיסוי שקוף חזק לסמסונג גלקסי samsung galaxy a35
תמונת משתמש
שם:
alon.kwart
תאריך:
15/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

מוכרים אוזניות דמוי אייר פודס פרו בטענה שהן מקוריות.
קניתי 2 זוגות של אוזניות. שניהם עבדו על הפנים והגיעו ללא ביטוח של אפל (שנה מרגע ההפעלה).
התלוננתי לחנות ללא מענה. התלוננתי לזאפ ובעל החנות חזר אלי והסכים להחליפן ב100 ש״ח ובתנאי שאביא את האוזניות לחנות.
הסכמתי להגיע לחנות (שעה נסיעה לכיוון עם תינוקת באוטו) כדי לשים את הבעיה מאחורי אבל כשהגעתי לחנות לא היו אוזניות!
אחרי דין ודברים עם המוכר בעל החנות הגיע ושלף סט אחד מהזמנה שתוכננה לצאת.
יצאתי מהחנות עם סט אחד טוב וסט אחד גרוע. הסכמתי לחזור ולהחליף את הסט השני.

מכאן כל שבוע נטען בפני שאין מלאי בחנות.
יש בידי 2 סטים של אוזניות. אחת עם אחריות של אפל ואחת ללא. אחת עובדת נפלא עם שאר המוצרים של אפל ואחת שמרגישה כמו חיקוי סיני זול.

פניתי היום שוב לשרות לקוחות. התקשרתי במשך היום שלוש פעמים ללא מענה היתי על הקו כל פעם 45 דקות. שלחתי הודעת ווטסאפ בשעה 13:30 כששרות עוד אמור להיות פעיל, ללא מענה. בשעה 16:30 קיבלתי מענה גנרי ששרות הלקוחות סגור.
מצטער שקניתי דרך החנות הזאת. היה עדיף להוסיף עוד 100 ש״ח ולקנות מאחת הרשתות הגדולות.
תגובת החנות:
ללקוח הוסבר כי ישנו חוסר במוצרי אפל באופן כללי בגלל המלחמה מאחר וטיסות המטען לא סדירות , לראיה כל השוק ממתין לאספקות של אייפון 16 , אושרה לו החלפה למוצר למרות שהשתמש בו ומדובר באוזניות. ביקשנו את הסבלנות שלו. אנחנו בקשר תמידי איתו והובטח לו שהנושא מטופל . בחר להגיב בצורה של ביקורות שליליות.
מוצר:
אוזניות apple airpods pro 2 magsafe usb-c true wireless
תמונת משתמש
שם:
aelhai
תאריך:
29/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי משלוח של מישהו אחר, אחרי שאספו ושלחו לי מחדש והגיע (בעיכוב יש לציין) מוצר אחר דומה בגרסא ישנה וזולה יותר
תגובת החנות:
חשוב לנו להציג את הדברים ולהגיב כמובן לאחר בדיקה -
הלקוח קיבל בדיוק את מה שהזמין , בתיאור המוצר מצויין את מספר הדגם , הברקוד והתכונות
המניע לבקשת ביטול העסקה כנראה אחר
כמובן שאפשרנו ביטול עסקה ואף שלחנו שליח מטעמנו לאיסוף המוצר

חבל שהפלטפורמה מאפשרת ללא בדיקה לדרג ולפגוע בשמנו הטוב

מוצר:
Xiaomi Mi Home Security Camera 360 1080p full hd
תמונת משתמש
שם:
bsc9766adht
תאריך:
16/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מעמד לרכב שהוא מטען אלחוטי, ללא ספק במחיר טוב, לקחתי משלוח חינם שרשום כ8 ימים עסקים, לאחר שבועיים המתנה בגלל החגים, החלטתי לבדוק מה עם המשלוח המיוחל, להפתעתי נגמר במלאי ואף אחד לא חשב להרים אלי שיחה או לשלוח הודעה ולהגיד שנגמר, וכך חיכיתי שבועיים לחינם למוצר שלא קיים, הוצא לי מוצר דומה אחר אך פחות טוב, והוצא לי לשלם תוספת 35 שקל למשלוח מהיום למחר, ושילמתי למרות שזה טעות של החנות וזה בפני עצמו חוצפה.
הייתי בטוח שפה הכל נגמר, אך לא, מסתבר שגם שאתה מוסיף כסף למשלוח שלא רצית מראש, הוא עדיין לא מגיע, עבר יומיים מהמשלוח של "מהיום למחר" שכמובן כבר לא יקרא..
במילה אחת על חווית הקניה- אכזבה.
תגובת החנות:
הודענו שהמוצר חסר במלאי הצענו חלופה או ביטול - הלקוח בחר בחלפופה שהוזמנה במיוחד הוסבר לו על עיכוב באספקה עקב כך.
בכל זמן נתון היה יכול לבטל את העסקה ולקבל את הכסף בחזרה
מוצר:
מעמד לרכב טעינה אלחוטית שאיומי 20w
תמונת משתמש
שם:
nadavgoren2
תאריך:
26/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי אוזניות שלא עובדות, החליפו לי 3 פעמים. למרות זאת השירות לקוחות היה בסדר יחסית יש לציין
תגובת החנות:
כנראה בעיה בתפעול נבדקו על ידינו ונמצאו תקינות. לציין כי הלקוח קיבל שירות קשוב ונסיון לפתור את הבעיה לצערנו ללא הצלחה
מוצר:
אוזניות apple airpods pro 2 magsafe usb-c true wireless
תמונת משתמש
שם:
Yishai
תאריך:
16/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכל מ-א' עד ת' על הפנים, הזמנתי מוצר שהיה רשום עליו משלוח חינם עד הבית עד 7 ימי עסקים, לאחר 7 ימי עסקים התקשרו אליי והודיעו לי שלא רק שהמשלוח מאחר אלא גם אני צריך פתאום לשלם על שליח ושגם אז זה יהיה רק מנקודת איסוף, שילמתי דמי משלוח ורק לאחר שלושה שבועות המשלוח הגיע לנקודת איסוף, אספתי אותו היום ואני רואה שלא הגיע המוצר שהזמנתי אלא דגם אחר שעולה שלוש מאות שקל פחות, כך השירות שקיבלתי היה על הפנים!
תגובת החנות:
כמובן שמדובר בטעות , עומס הזמנות גרם לבלבול של המחסנאי, המוצר הנכון יתקבל
מתנצלים
מוצר:
איירפוד 2 פרו
תמונת משתמש
שם:
ami.haberer
תאריך:
05/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שבוע לאחר ביצוע ההזמנה כאשר הבנתי שהיא לא מגיעה, כתבתי לחנות והתכתבתי בוואטסאפ ולא קיבלתי מענה והסבר.
רק כאשר הפעלתי את שירות לקוחות זאפ קיבלתי תשובה מהחנות שהמוצר לא במלאי וכנראה יסופק בעוד שבוע.
מוזר וחבל שלא עודכנתי ביום שההזמנה התקבלה שהיא לא נמצאת במלאי וכנראה יהיה עיקוב.
סיכום: אכזבה גדולה!
תגובת החנות:
אכן המוצר לא ירד בזמן מהאתר לאחר שאזל בגלל תקלה טכנית , כל הלקוחות קיבלו הודעה על עיכוב או אפשרות לביטול .
מוצר:
2 AirPods A
תמונת משתמש
שם:
Yigal
תאריך:
01/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אייפון 11. על החשבונית לא היה רשום שהוא מאוקטב. בפועל התקבל טלפון מחודש! שנפתח והוחלפו בו רכיבים בטרם נמכר לנו. גילינו לאחר כ 11 חודשים מהרכישה. לא מוכנים לקחת שום אחריות. ראו הוזהרתם!
תגובת החנות:
עמודי המוצרים מפורטים , ישנם עשרות דגמים באתר . במקרה ובחרת במכשיר מאוקטב ישנו הסבר מפורט וכן נשלחת תעודת אחריות רלוונטית ישנה שקיפות מלאה . לעניין התלונה מדובר בנזק שנגרם ע"י הלקוח ונפתח במעבדה חיצונית ולכן לא מכוסה באחריות היבואן. אנו מקפידים על מתן שירות ואחריות וזהו נסיון להציג מצג שווא
מוצר:
טלפון סלולרי
תמונת משתמש
שם:
avraham
תאריך:
29/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם מגן לטלפון S20 FE עם משלוח דרך דואר ישראל. עבר כבר מעל חודש וימי העסקים עברו להם מזמן וטרם קיבלתי את המוצר.
מנסה כבר מעל שבועיים ליצור קשר עם החנות במיילים ובאופן טלפוני אך ללא הצלחה.
דואר ישראל לא ידוע כמצטיין אבל אם מציעים את האפשרות הזו, מוטלת עליהם האחריות במידה ומתעכב לזכות/לעדכן את הלקוח וודאי שלענות לטלפונים!


להתרחק להתרחק להתרחק!
תגובת החנות:
לקוח פנה ונשלח שוב
מוצר:
כיסוי לטלפון S20FE
תמונת משתמש
שם:
עמית
תאריך:
21/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון סלולרי הזמנה 147917 בתאריך 03/07/2024 כלל משלוח עד הבית ב 5 ימי עסקים קבלתי את ההזמנה בתאריך 17/07/2024 כמו כן הזמנתי מטען מהיר מקורי של סמסונג . שאכן קבלתי אך הוא אינו מטען מהיר וללא כבל מתאים כמו כן לא קבלתי את המטען המקורי הסוללה של המכשיר אינה מספיקה ליום שימוש בניגוד לפרסום
תגובת החנות:
מתנצלים על האיחור בדקנו ואכן זה נתקע במרכז המיון של חברת המשלוחים ולא סופק בזמן, לגבי המטען מוזמן לפנות אלינו ונדאג לטפל
מוצר:
Samsung Galaxy S10 Plus SM-G975F 128GB
תמונת משתמש
שם:
זוהר
תאריך:
11/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות נוראי אחרי הקניה. רכשתי אוזניית איירפודס 2. הגיעה זרוקה בשקית ולא עובדת למרות שביצעתי את כל הפעולות שמופיעות באתר שלהם.מאז הם מתעלמים מפניותיי הן בווטסאפ וכן לא עונים לטלפון. בפעם היחידה שענו בווטסאפ ביקשו שאגיע לחנות להחליף. הזמנתי מראש משלוח, ושילמתי עליו, כי אין לי אפשרות להגיע.
תגובת החנות:
מתנצלים לשמוע , התקלה רוב הסיכויים נמצאת בתפעול האוזניה מאחר ורכשת אוזניה בודדת לקייס קיים
יש לנתק את ההתאמה מהאייפון
להטעין את 2 האוזניות יחד
ולהתאים שוב לאייפון את הסט

במידה והקייס אינו מקורי ייתכן ולא תוכל להתאים
במידה ואינך מצליח בכל זאת מבטיחים שתקבל מענה
מוצר:
אוזנייה איירפודס 2
תמונת משתמש
שם:
eliad180485
תאריך:
02/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט בושה של חנות שירות לקוחות מזעזע.. קנינו טלפון לילד סמסונג e10 לא אמרו לנו שמדובר במכשיר ישן ושאין להם את האביזרים שלו ובכל זאת מכרו לנו כיסוי ומגן זכוכית.. כמובן הכיסוי לא התאים לטלפון והמגן זכוכית היה קטן ושבור בפנייה לשירות לקוחות אומרים שיבדקו עם היבואן ונעלמים הישמרו מהחנות הזאת
מוצר:
Samsung e10
תמונת משתמש
שם:
sivanmazar
תאריך:
27/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר הקלטה לאייפון, ובחרתי מכשיר יקר לאחר שהבטיחו שמדובר במוצר איכותי. אחרי חודשיים תקלה במכשיר ומאותו רגע הם נעלמו. הבטיחו לברר לגבי אחריות, הבטיחו לברר לגבי תיקון, ולא חזרו. מסננים אותי בווטסאפ, בטלפון לא עונים. במכירות הם מצויינים, בשירות ממש פחות.
תגובת החנות:
לצערנו לא ניתן לפתור תקלה טכנית מרחוק וצריך להגיע עם המכשיר , אין ללקוחה רצון להגיע לפתרון
מוצר:
מקליט שיחות לאייפון אוזניה אלחוטית מקליטה
תמונת משתמש
שם:
amitwa123
תאריך:
07/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מגן מסך לסמסונג S23FE,
קיבלתי מגן שאינו מתאים לטלפון כלל, קטן ולא מכסה את כל המסך.
פניתי לחנות והם התחילו לספר סיפורים כמו שהמסך מעוגל ולכן הכיסוי ללא מכסה, דבר שיקרי כי המסך שטוח לחלוטין.
"ושככה זה אמור להתאים", קישקוש.
סירבו לזכות על המגן הלא מתאים ששלחו.
קניתי במקום אחר מגן מתאים בדיוק, יש כאלה.
קורה ששולחים מוצר שגוי, אבל למה ההתנערות והסיפורים
תגובת החנות:
מתנצלים על החוויה אבל המוצר שנשלח הוא מתאם לדגם ע"פ הכתוב על אריזת המוצר , יש מוצרים שונים כנראה ששלנו לא התאים ללקוח..
מוצר:
גלקסי מגן מסך זכוכית מחוסמת לסמסונג SAMSUNG GALAXY S23 FE
תמונת משתמש
שם:
Rose
תאריך:
13/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הם שלחו לי את הכיסוי לדגם הלא נכון, במקום לקחת אחריות ותת לי החזרת כספי או לשלוח שליח לאסוף את הדבר שלא הזמנתי, הוא אמר שאני חייבת לנסוע לחנות לקבל החזרת כספי! זה היה הטעות שלכם, תקח אחריות !
תגובת החנות:
ממש לא נכון - לקוחה זוכתה מיד לחשבון הפייפאל שלה . אכן נשלח כיסוי שגוי בטעות. לקחנו אחריות
מוצר:
Samsung A54 כיסוי
תמונת משתמש
שם:
Kfir
תאריך:
24/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להימנע.
רכשתי אייפון 13, וכל התהליך היה רווי בתקלות: בהתחלה הגיע מכשיר פגום פיזית. המכשיר הוחזר ולקח שבועיים נוספים עד שהגיע מכשיר חדש (לכל אורך הדרך היה צריך לרדוף אחריהם כדי לקבל עדכון סטטוס, לא טרחו ליצור קשר).
גם המכשיר החדש, הסתבר בדיעבד, הגיע תקול (מצלמה). כשפניתי לנקודת שירות הסתבר שהמכשיר לא נרשם כמכשיר באחריות - "מתנצלים, נפל בין הכסאות", זה מה שנאמר על ידם....
מוצר:
טלפון סלולרי
תמונת משתמש
שם:
atheel.ma
תאריך:
15/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהם!
קניתי באתר מגן זכוכית לפאלפון בתאריך 22/10 ועד היום לא קיבלתי כלום (15/11/2023)
התקשרתי פעם ראשונה אמרו לי שלח לווטספ שלחתי פרטים ומאז לא חזרו אליי התקשרי שוב והם לא עונים. ביזיון
תגובת החנות:
חבילה כנראה אבדה במשלוח . נשלחה חבילה שניה , יש עיכובים בגלל המלחמה
מוצר:
מגן מסך זכוכית מחוסמת מקומרת לסמסונג samsung GALAXY S10
תמונת משתמש
שם:
e.b.light.shadw
תאריך:
14/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה ביום ראשון ההזמנה היתה אמורה להיות אצלי ביום רבעי.
כשיצרתי קשר עם החנות נאמר שנישאר מוצר אחד אחרון והוא היה תקול
ולכן הם מנסים להשיג לי חדש.
לפני שהזמנתי את המוצר דברתי עם שתי נציגים ושאלתי אם המוצר זמין ותקין נאמר שכן.
ההזמנה בוצע דרך האתר ובהערות למוכר נכתב שאני צריך אותה עד ליום חמישי כי מעבר לכך לא יהיה רלוונטי, בנוסף בקשתי שיבדקו את המוצר עבורי.
בנוסף בקשתי שיחזרו אלי בכל עיכוב כל שהוא.
כל הדברים שבקשתי לא קרו
בכל יום שלחתי להם הודעה ונאמר לי ויש לי הוכחות בכתב כי "ההזמנה בטיפול"
ביום רבעי שזה אתמול נאמר לי כי המוצר תקול לאחר שהתקשרתי לברר מה קורה עם ההזמנה כמעט שלוש פעמים במהלך היום
וכי הם דואגים לי למותר חלופי שיגיע ביום שני
אני שבקשתי לקבל עדכון כדי לא להתעכב אמרתי שאני מבקש לקבל את המוצר עד יום חמישי. לאחר עוד טלפונים הנציגים התחייבו
ומה שבופעל לא קרה
אני כבר 4 שעות מעבר לזמן עבודה שלי מחכה בכתובת שציינו את מסירה והם מצדים טענו שהוא בדרך במשך 6 שעות
לאחר כמה שיחות חוזרות ונשנות חזר אלי השליח ואמר לי במלים האלו "המוצר אצלי לא בטוח שאגיע אליך יש לי חיים ובגלל העומס לא בטוח שאגיע אליך".
השעה 23:00 בלילה כשהמוצר היה אמור להיות אצלי בין השעות 16-18.
מנערים את עצמם מכל אחריות
בושה וחרפה של התנהלות
קניתי מוצר ובמשך 4 ימים רק רדפתי אחריו כדי לברר מתי יגיע .
מצטער שלא קראתי את הביקרות שיש עליכם
לא ממליץ בכלל להתקרב אליהם
תגובת החנות:
אכן איחור באספקה כי ניסינו לקצר את התהליך ולשלוח ישר מהיבואן לצערנו השליח של היבואן לא ביצע את עבודתו כראוי, התנצלנו ולבסוף המוצר סופק בערב החג
כוונתנו הייתה טובה ניסינו לקצר את זמן המשלוח אבל יצא הפוך.
מאחלים חג שמח
מוצר:
Roborok h6
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply