דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי מולטימדיה וסלולר (פתח תקווה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
נקסטק
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2014
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בנקסטק ?
4.27
ציון ממוצע
15
חוות דעת בשנה האחרונה
578
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
3
0
1
6 חודשים אחרונים
7
0
2
שנה אחרונה
12
0
3
כל הזמן
481
6
91
נמצאו 578 חוות דעת גולשים על נקסטק
תמונת משתמש
שם:
Yisru
תאריך:
25/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר נוקיה לילד והגיע מקלדת של טלפון כשר עם אותיות באנגלית וערבית ברגע שכשתבתי להם בוואטסאפ על זה פתאום נעלמו כאילו אני לא קיים.


מוצר:
טלפון סלולרי
תמונת משתמש
שם:
ברוך
תאריך:
23/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אוזניות באינטרנט מהאתר של נקסטק - עם משלוח.
התגלתה בעיה(במחוות של האוזניות), והתקשרתי לנקסטק שבועיים בדיוק מאז שקיבלתי את המוצר בבקשה לטיפול.
העובד שענה דרש שאגיע עצמאית לפתח תקווה - שם כנראה ממוקמת החנות שלהם, טענה לא הגיונית בעליל.
וכשהתווכחתי איתו שהזמנתי את המוצר מרחוק - הוא קילל אותי 'שאלוהים יקח אותך' וניתק את השיחה.
התקשרתי שוב וביקשתי את המנהל, הוא אמר 'אני המנהל' וטרק את הטלפון.
מוצר:
R630 SAMSUNG BUDS 3 Pro אוזניות
תמונת משתמש
שם:
דימה
תאריך:
28/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שואב אבק Dyson V15 SV47 , בתיאור המוצר באתר Nexttech היתה רשימת אביזרים מסויימת, בחרתי בחנות זו כי היא הבטיחה רשימת אביזרים זו.
כשאר קיבלתי את המוצר ופתחתי, גיליתי שחסרים 3 אביזרים שהובטחו באתר החנות. כאשר התקשרתי לחנות נאמר לי כי דגם שואב האבק נכון, ושרשימת מוצרים נכונה לדגם זה, ושהרשימה באתר שגויה והיא של הדגם הישן. החנות סירבה לקבל חזרה את המוצר , כי כבר נפתח והודלק לשנייה. אחרי ויכוחים בטונים גבוהים מצד נציג החנות , כל מה שהוצא לי , בגלל הטעות באתר זה: להשאיר את המוצר ללא חלק אביזרים שהיו מתוארים באתר, או לעשות איזשהי ״קומבינה״ של להחליף למנוע של דגם ישן וקבלת חלק מהאביזרים .

הציון הנמוך הוא בגלל שחנות לא לוקחת אחריות על הטעויות שלה ולא מציעה פיצוי סביר , ועל הטונים הגבוהים מצד הנציג .

חשוב לציין כי אם הייתי יודע שהמוצר מגיעה ללא חלק מהאביזרים , לא הייתי רוכש את המוצר בחנות זו (כי אפילו בחנות הרשמית של dyson המחיר קצת יותר נמוך) , ואולי לא הייתי קונה את המוצר בכלל.

מיתרונות החנות : מענה טלפוני היה מהיר מאוד. אחרי השיחה, התיאור בחנות התעדכן לתיאור שנראה נכון.

תגובת החנות:
דימה היקר
נדייק את חוות הדעת שלך
הלקוח רכש שואב אבק של חברת דייסון דגם v15 new (דגם חדש) ובאתר שלנו הייתה טעות במפרט המוצר שהיה תואם לדגם הישן v15 (דגם פשוט יותר וזול יותר) .הלקוח הנכבד קיבל מאיתנו שואב אבק דייסון v15 new הדגם החדש - יבואן רשמי
כפי שהופיע בשם של המוצר בהזמנה.
הלקוח התקשר בטענה חסר לו מברשות לפי המפרט באתר ודרש שנספק לו את המברשות (למרות שקיבל מברשות של הדגם החדש)
הוצע לו להגיע להחליף לדגם הישן עם המפרט שמופיע באתר אך הלקוח השתמש כבר בשואב שלא ברור למה אם זה לא הדגם שהתעניין למרות זאת הוצע לו להגיע ושנחליף לו לדגם הישן ונחליף פשוט בין הפילטר החדש לפילטר שהשתמש בו כבר . אך גם זה כמובן לא התקבל אצל הלקוח
לא ברור מה הצפיות?
דורש גם את המברשות של הדגם החדש וגם של הדגם הישן
תתחדש ותהנה רכשת שואב אבק DYSON V15 DETECT Absolute new sv47 יבואן רשמי במחיר הכי זול בישראל
כולם יודעים כבר מעל 12 שנים
בנקסטק תמיד השירות הטוב ביותר !!! והמחירים הכי זולים

מוצר:
Dyson v15 sv47
תמונת משתמש
שם:
יותם
תאריך:
20/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מטהר אוויר של שיאומי לדירה של אמי דרך האתר.

אחרי שבועיים התקשר השליח ואמר שהוא בכניסה לבניין, בלי שום הודעה מוקדמת או סמס להתריע על הגעתו. ביקשתי ממנו להמתין כמה דקות כדי שאבדוק אם אמי בבית, והוא הביע תסכול לגבי חברת המשלוחים (cargo מסתבר), נענה בגסות וניתק בטענה שהוא "לא מזכירה". ניסיונותיי לחזור אליו כדי לוודא שהחבילה לא תישאר ברחוב נתקלו בחוסר מענה ובניתוקים חוזרים.

כמה ימים לאחר מכן התקשרה אליי שכנה של אמי והודיעה שהחבילה הושארה ללא השגחה בכניסה לבניין. למזלי, היא אספה אותה לביתה כדי שלא תאבד. כן כן, השליח פשוט השאיר את החבילה בכניסה לבניין.

ניסיתי ליצור קשר עם החנות דרך הטלפון והאתר, אך לא היה מענה. אחרי יומיים בעל החנות יצר איתי קשר. כשהסברתי לו את הסיטואציה ודרשתי החזר על המשלוח, הוא טען שיזכה אותי רק אם חברת המשלוחים תחזיר לו את הכסף. כשהסברתי לו שהוא אחראי על המוצר שרכשתי ממנו ולא חברת המשלוחים, הוא הגיב בהאשמות שאני "מנסה לסחוט אותו". השיחה הסתיימה בהבטחה שהוא יבדוק את העניין – מה שלעולם לא קרה, כמובן.

לצערי, גיליתי מאוחר מדי את רמת השירות הירודה של החנות. אם הייתי בודק את הביקורות בזאפ מראש, הייתי נמנע מהחוויה המאכזבת הזו. אני ממליץ בחום להימנע מהזמנת מוצרים מחנות שלא לוקחת אחריות על השירות שהיא מספקת ומזלזלת בלקוחותיה.
מוצר:
XIAOMI SMART AIR PURIFIRE 4 אוויר מטהר
תמונת משתמש
שם:
shem
תאריך:
09/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוזניות טייפ C דרך זאפ. על הקבלה כתוב טייפ C. שלחו 3.5 ואמרו לי שאני הכנסתי קוד מוצר לא נכון. רוצים שאני אשרוף עכשיו עוד זמן כדי לשלוח חזרה אוזניות ב-60 שקל. הזמן שלי יקר יותר. רוב הסיכויים שגם שלהם. לבריאות שיהיה להם. יקבלו כוכב אחד.
תגובת החנות:
לקוח יקר
המוצר שרכשת וגם הוצג לך - אוזניות עם חיבור 3.5MM AUX נשלח אלייך מוצר על פי הזמנתך
הוצע לך לבצע החלפה למוצר
וההצעה עומדת בעינה כל עוד לא בוצע שימוש
בברכה צוות נקסטק
מוצר:
אוזניות C-TYPE AKG אחריות יבואן רשמי סלק
תמונת משתמש
שם:
שיר
תאריך:
30/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם טלפון מדגם samsung s22 ultra שהוצג כחדש, הוספתי כסף על מגן מסך והמגן מסך הגיע שרוט והקופסאות הייתה פתוחה בנוסף הוספתי כסף על מטען מקורי והמטען עשה לי בעיות בטלפון, אחרי פחות מחודש המצלמה התנתקה וכשהלכתי לטכנאי הוא אמר לי שהטלפון פורמט ונפתח כמה פעמים לפני תיקנתי את המצלמה ואחרי כמה חודשים היא התנתקה עוד הפעם, ועכשיו אחרי שהטלפון כבר נפתח כי תיקנתי אותו אין דרך להוכיח שהטלפון לא היה חדש ולקבל החזר כספי או פיצוי כלשהו
תגובת החנות:
לקוח יקר.
מדוע לא פנית אלינו? אף פעם לא דיברת איתנו ולעולם לא שמענו את הטענות וחבל
1. לגבי המגן מסך הוא מסיליקון נאנו טכנולוגי שריטות עוברות אחרי 24 שעות
2. האריזה הגיע פתוחה בעקבות הדבקת מגן המסך
3. המטען באחריות במידה ויש תקלה אנו מבצעים החלפה במסגרת אחריות
4. המצלמה התנתקה מעצמה או שנוצר מנפילה?
5. אותו טכנאי שטוען את ההכפשות האלו האם יכול ליצור איתנו קשר על מנת שנאמת את הטענות למכשיר שעבר פירמוט (על פי הטענות)

כל דגם שאנו מוכרים (ולא מציינים מחודש) הינו מכשיר חדש ! חברתינו דוגלת באמינות ושירות מעולה מעל הכל כבר 12 שנים
מוצר:
Samsung s22 ultra
תמונת משתמש
שם:
dididandabush
תאריך:
09/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכרו לי מכשיר שהוצג כמכשיר חדש, אחרי ההפעלה גיליתי שהסוללה שלו גמורה ופניתי לבדיקה בסמסונג שם אמרו לי שהמכשיר הופעל לפני ארבע שנים.
פניתי לחנות וקיבלתי רק ניסיונות להתחמק מאחריות.
התייאשתי וקניתי מכשיר חדש.
אותם אני אתבע ואני מקווה לקבל את כספי בחזרה.
השירות הגרוע ביותר שקיבלתי אי פעם.
התפתיתי למחיר הזול וגיליתי שזול זה ביוקר.
תגובת החנות:
לקוח יקר. אתה קצת מבלבל ומטעה בחוות הדעת.
הלקוח פנה אלינו חודש לאחר רכישת המכשיר בטענה שהסוללה נגמרת מהר, הוצע ללקוח להפקיד את הטלפון לטיפול במסגרת אחריות אך לטענתו אין לו זמן להפקיד לאחריות ודרש החלפת סוללה מיידית (לנו אין אפשרות להחליף סוללה בלי לפגוע באחריות המכשיר הטיפול מתבצע במעבדת היבואן בלבד). לאחר בדיקה מול היבואן נמסר לו שחייב להפקיד לבדיקה פיזית של המכשיר לצורך טיפול בתקלה. הלקוח סרב להפקיד בטענה שעובד עם הטלפון . הוצע לו מכשיר חלופי זמני אך גם לזה סרב.ולגבי הטענה שהמכשיר הופעל לפני 4 שנים (לא הוזכר בשיחה מול הלקוח) , הדגם המדובר הושק למכירה לפני פחות מ-4 שנים
אנו מצטערים שזוהי הרגשת הלקוח , חברתינו תעשה הכל לתת את השירות הטוב ביותר. אך יש דרך להתנהלות במסגרת אחריות למוצר אלקטרוני . הנך מוזמן להפקיד את המכשיר כדי שנטפל מול היבואן על הצד הטוב ביותר
מוצר:
Note 20 ultra
תמונת משתמש
שם:
גלית
תאריך:
21/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי טעות שקניתי מוצר שאינו סלולרי בנקסטק פתח תקווה, אולי בסלולרים הם בסדר אבל אם אתם רוכשים מכשיר מחוץ לתחום והוא לא תקין, אין אבא ואין אמא. רכשתי רובוט ניקיון של רובורוק שאמור להיות המרצדס של התחום הזה. אבל הגיע עם באג, הוא מרוקן את המים המלוכלכים בתום הניקיון על הרצפה במקום בכלי המיועד. אז פניתי לחנות ואשה נחמדה ענתה והיא לא שכחה לחזור אלי עם הטלפון של המעבדה (בניגוד לשלומי ואביאל שלא חזרו אלי כמובטח בפעמים הבאות). אבל משם... חיכיתי כמעט חודש עד שהרובוט חזר אלי מתיקון בשביל לגלות שהבעיה עדיין קיימת. ציפיתי שבשלב זה או שיחזירו לי את הכסף כי המכשיר פגום מלכתחילה או שלפחות יקחו אותו ויחליפו במכשיר חדש לגמרי. אבל החליטו שוב לאסוף אותו לבדיקה ולתיקון. אז התקשרתי לחנות ואביאל ענה, ומצטבר שאין לו טיפה הכלה ללקוחות מאוכזבים. כנראה שזה בכלל לא לגיטימי להתלונן למוכר שמכר לכם מוצר פגום ולבקש פתרון אחר שלא כולל לחכות שוב חודש לתיקון של מכשיר שכנראה יחזור שוב פגום. אז הוא ניתק את הטלפון בפרצוף כאשר מבטיח שלא יתן יותר שירות, לא לוקח אחריות. כבר עברו חודשיים וחצי ועדיין המעבדה לא אספה את המכשיר. היו צריכים להגיע היום אבל עד עכשיו לא קיבלתי שיחה מהשליח ומחר ערב חג (פסח), כך שברור שעד סוף החג, לא יהיה מי שיאסוף. אז אני לא ממליצה על נקסטק וגם לא על רובורוק, השירות לא מהימן בכלל.
מוצר:
שואב רובוטי
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
19/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
ronamayer9
תאריך:
23/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר עם תקלה ואחריות. המוכר לא שירותי ונעים חוויה מבאסת. לא ממליצה לקנות שם.
מוצר:
סמסונג גלקסי
תמונת משתמש
שם:
אסנת
תאריך:
12/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום הרביעי למלחמה ובעקבות הודעה של פיקוד העורף התקשרתי לבדוק מחיר של סוללת גיבוי. בתשע בבוקר נמסר לי שהיא 154 כפי שפורסם באתר. כשהגעתי אחר הצהרים המחיר עמד על 195 ונאמר לי שהיבואן העלה מחיר. בדקתי עם היבואן (קבוצת המילטון) והם הכחישו מכל וכל. לאחר כמה שעות המחיר באתר עלה ל-229 ויותר מאוחר שונה ל-220. אתם ספסרים, מבצעים ניצול ציני של מצוקה של לקוחות בזמן מלחמה ומשקרים כדדי לכסות על הנבזות שאתם מודעים לה.
מוצר:
מטען נייד 20000A XIAOMI
תמונת משתמש
שם:
uboyarsky
תאריך:
22/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מומולץ ביותר לא לקנות שום מוצרים בחנות זו.
הזמנתי מוצר בצבע מסויים (היה כתוב באתר שזה הצבע...) והגיע מוצר בצבע אחר.
כשהתקשרתי לחנות ענו לי שבכלל אין את הצבע שהזמנתי
אי אפשר לדעת אם מה שמזמינים זה מה שיגיע...
מוצר:
נוקיה 225
תמונת משתמש
שם:
אהרון
תאריך:
10/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי השבועי בפעם הראשון מכשיר פלפאון מ-Nextech והתאכזבתי מאוד. שילמתי 300 ש"ח תוספת על המכשיר עבור ייבוא רשמי של סאני של ה-Galaxy S21 Ultra, כפי שמצוין שהיה מצויין באתר סימנתי את הכפתור "ייבוא רשמי". לצערי, הניסיון שלי עם Nextech הותיר אותי מאוכזב עמוקות.

עם קבלת המכשיר, יצרתי קשר עם סאני ומסרתי להם את המספר הסידורי של המכשיר החדש. לחרדתי, הודיעו לי שהטלפון הוא הגיע לארץ דרך ייבוא מקביל מאנגליה, ולא רשמי כפי שפורסם באתר של Nextech .

כאשר פניתי לשירות הלקוחות של Nextech כדי לטפל בבעיה זו, התגובה שלהם הייתה מייאשת באותה מידה. במקום להכיר בטעות ולקחת אחריות, הם ניסו להמעיט מהמצב, והתעקשו שזה עדיין "יבוא רשמי" למרות שהייבוא הוא של פרטנר ולא של סאני, המייבאת הרשמית של מוצרי סמסונג בארץ. זוהי דוגמה מובהקת לפרסום כוזב והתעלמות מאמון הלקוחות.

כצרכן, אני מעריך כנות ושקיפות מעסקים. הכישלון של Nextech לקיים את מה שהובטח וחוסר הנכונות שלהם לתקן את המצב הותירו אותי מאוכזב עמוקות. הייתי מזהיר את כל מי ששוקל לרכוש מ-Nextech לנקוט משנה זהירות ולחקור היטב את המוצרים שהם מציעים, כמו גם את המוניטין של שירות הלקוחות שלהם.
תגובת החנות:
לקוח יקר.
אנו מצטערים שזו הרגשתך
אך המוצר שרכשת הינו של יבואן רשמי
(פרטנר)גם פרטנר יבואן רשמי בישראל ישנם מספר יבואנים רשמיים של מכשירי סלולר סמסונג בישראל וכפי שלא צוין באתר כל קשר לסאני תקשורת
לא מובן מדוע פנית לחברת סאני תקשורת אם גם בחשבונית וגם על המוצר מופיע שם היבואן (פרטנר) אנו לא ציינו בפנייך כל קשר לחברת סאני תקשורת . המוצר שרכשת הינו בדיוק כפי שהופיע באתר
13 שנים מוניטין שירות הלקוחות במטרה אחת! שכל הלקוחות שלנו יקבלו את השירות הטוב ביותר ובמחיר הטוב ביותר בישראל

מוצר:
Galaxy s21 ultra 5g
תמונת משתמש
שם:
Galina
תאריך:
23/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המערכת נתנה לי לקנות למרות שאין מוצר במלאי.עם החזר כסף היה בעיה.מוכר דיבר איתי מאוד גס
מוצר:
טלפון סלולרי סמסונג
תמונת משתמש
שם:
zivhalevy13
תאריך:
19/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה שירות מזעזעת. לא ממליצה.
רכשתי לפני כשנה מהחנות אייפון se שנת 2020.
לאחר כמה ימים, קלטתי שיש למכשיר מספר בעיות.
התעלמתי מהבעיות, הן היו מזעריות והנחתי שהבעיות זמניות הרי זה מכשיר חדש, הנחתי שהבעיות יסתדרו.
כעבור כמה חודשים הבעיות במכשיר הפכו לרציניות מאוד, ברמה שלא יכולתי להשתמש במכשיר.
שלחתי את הטלפון לתיקון אצלם. וכעבור חודש וחצי שהמכשיר היה אצלם הם אמרו לי שהם לא יכולים לתקן את המכשיר מכיוון שהוא צריך איפוס ואני צריכה לגבות אותו.
לאחר שגיביתי את הטלפון והחזרתי לתיקון אצלם, המכשיר הגיע אליי לאחר חודש וחצי נוספים. (יש לציין שהם לא שלחו לי הודעה שהמכשיר תוקן) הייתי צריכה לנחש שהוא תוקן.
קיבלתי את המכשיר בחזרה אינו תקין!!!!
הבעיה הכי קריטית במכשיר לא טופלה.
כֿשדיברתי איתם והסברתי להם שעדין ישנה בעיה הם אמרו שזה לא ייתכן. שהמכשיר יצא מאחריות של שנה ואם אני רוצה לתקן את המכשיר זה יהיה בתשלום.
כאשר הלכתי למעבדה אחרת לתקן את הבעיה פתחו את המכשיר וראו שהמכשיר משומש!
כן.
קניתי מכשיר שהיה בשימוש קודם.
ניסיתי לברר מול אפל על החנות. האם הטלפון שלי באמת היה בתיקון אצל היבואן כפי שהם אמרו?
אפל לא הכירו בחנות הזאת.
משמע המכשיר שלי לא היה בתיקון אצל היבואן של אפל.
חוויה מזעזעת,
נגרם לי עוול, עצבים, וירידה משמעותית באיכות החיים לתקופה של ארבעה חודשים.
מוצר:
אייפון se
תמונת משתמש
שם:
יניב
תאריך:
13/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר חכם של סמסונג

מתוך כוונה להשתמש ב אופציית ecg

באתר היה רשום שהאופציה קיימת וגם התקשרתי לוודא שזה המצב לפני שהזמנתי

לאחר שרכשתי , גיליתי שאין אופציה כזאת למכשיר היות והוא לא יבוא רשמי

כשהתקשרתי להתלונן , ניתקו לי בפרצוף !

מוצר:
Galaxy Watch 5 R900
תמונת משתמש
שם:
צח
תאריך:
08/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון samsung A14
חום למחרת הודיעו לי שאין את הטלפון במלאי וביטלו את ההזמנה ובאותו הרגע באמת הורידו את המוצר מהאתר , אבל כבר יום למחרת המוצר עלה חזרה לאתר החברה במחיר גבוהה יותר
מוצר:
טלפון samsung A14
תמונת משתמש
שם:
al
תאריך:
24/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מהחוויה שלי ממליץ לא לקנות מהם. רכשתי מהם מכשיר , הגיע אלי באריזה קרועה ומודבקת מכל הכיוונים, המכשיר לא חדש למרות ששילמתי עבור חדש, ארזתי אותו כפי שהגיע פניתי אליהם במיילים - לא עונים, בטלפון דוחים ונותנים תירוצים שרק דודי מטפל והוא לא נמצא, לאחר שסוף סוף דיברנו אמר שיאסוף ויזכה . אסף ולא זיכה. היחס והמענה מתחת לכל ביקורת , בחוצפתו איים עלי שיתבע אותי אם אמליץ לא לקנות ממנו - אז הינה אני ממליץ לא לקנות מהם.
התנער מההבטחה שלו לזכות והמכשיר אצלו, האשים את היבואן ושלל תירוצים על המכשיר שקיבלתי והשאיר אותי בלי מכשיר ובלי זיכוי, נאלצתי לפנות לעורך דין שהוציא להם מכתב לפני תביעה, משכו ומשכו ולבסוף זיכו.
עלה לי כסף, זמן ועוגמת נפש, לא פיצו אותי על ההוצאות.
חבל שכך החליטו לנהוג, נתתי להם המון זמן להתעשת ולזכות והמשיכו ביחס מזלזל ומתנער
מציע להתרחק מהחנות הזו
מוצר:
נינגה גריל
תמונת משתמש
שם:
slava
תאריך:
25/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר נייד , משכו את התשלום והתקשרו אחרי הודיעו שטלפון לא במלאי
למרות שבדקתי שוב גם בעוד יומיים ועדיין מופיע באתר אפילו מחיר התעדכן
טרם קיבלתי החזר תשלום
מוצר:
samsung s21
תמונת משתמש
שם:
aviadche
תאריך:
19/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר שמפורסם לא במלאי ועדין מפורסם למכירה באתר
גם אחרי שתקשרו לעדכן שאין עדין מפורסם למכירה
מוצר:
Xiaomi Poco X5 Pro 5G
תמונת משתמש
שם:
Ariel
תאריך:
18/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות מכרה לי את המוצר הנל למרות שאין לה מלאי לספק אותו.
לצערי ניסיתי את החנות הזאת מספר פעמים ותמיד אין לה מלאי של מוצרים שהיא מציגה באתר שלה (היא פשוט נורא קרובה אליי גיאוגרפית) , ותמיד זה בוא תקנה מוצר יותר יקר, או בוא תקנה מוצר באחריות יבואן.
מדובר בהטעיית צרכן מפורשת בניגוד לכללים.
במקום להתנצל ולהציע מוצר משודרג באותו המחיר הם מתחילים לצעוק עליך, תודעת שירות שלא מתקבלת על הדעת
המלצתי המפורשת היא להתרחק
מוצר:
טלפון סלולרי Xiaomi Poco X4 Pro 5G 256GB 8GB RAM שיאומי
תמונת משתמש
שם:
Shahar
תאריך:
18/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שרכשתי לא קיים במלאי. לא התקשרו אלי ליידע שלא קיים. רק כשהתקשרתי מסרו לי והציעו מוצר יקר יותר
מוצר:
Xiaomi Redmi Note 11
תמונת משתמש
שם:
עו"ד פז אלי
תאריך:
13/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר החנות מפורסם גלקסי FE S20 ב 1339 שח מיבואן מקביל ובתוספת 179 שח מכשיר מיבואן רשמי. ב 12.10.22 הגעתי לחנות בקשתי לרכוש את המכשיר מיבואן מקביל ונאמר לי, כי המכשירים מיבואן מקביל אזלו וכי יש רק מכשירים מיבואן רשמי, עבורם יש להוסיף של 179 שח. נאלצתי להוסיף את הסכום וקבלתי את המכשיר. (לאחר שבקשתי הנחה חויבתי ב 1490 שח כלומר תוספת של 151 שקלים עבור יבואן רשמי )
לאחר שפניתי לחנות אחרת וכבר הדבקתי על המכשיר מגן מסך מסיליקון, הפנו את תשומת ליבי לכך שהמכשיר שנמכר לי, כביכול כמכשיר מיבואן רשמי, הינו מכשיר מיבואן מקביל בשם CELLNOW.
התקשרתי לחנות כדי לברר מדוע למרות שנלקחה ממני תוספת תשלום עבור מכשיר מיבואן רשמי נמסר לי מכשיר מיבואן מקביל.
בשלב זה העלה המוכר שפע של תירוצים יצירתיים, כמו:
1."לא אמרתי לך שהתוספת היא עבור יבואן רשמי אמרתי יבואן מורשה" (נאמר במפורש, ובפני עדים, "יבואן רשמי", כפי שכתוב באתר, ואף הוסבר לי באריכות היתרון שברכישה מיבואן רשמי.)
2. " תסתכל מה כתוב בחשבונית לא רשום שם יבואן רשמי" (מסתבר שהמוכר, שהבטיח בעל פה לספק מוצר מיבואן רשמי, הקליד חשבונית, קיפל אותה והכניס לשקית מבלי להציג אותה בפני ובחשבונית אכן הוקלד שמו של יבואן מקביל CELLNOW.)
3. "תוספת התשלום לא היתה עבור יבואן רשמי אלא עבור 24 חודשי אחריות" (לא היה ולא נברא)
לאחר מספר שיחות טלפון הציע המוכר להחליף לי את המכשיר במכשיר של יבואן מקביל ש"בדיוק הרגע הגיע אליו" ולהשיב לי את תוספת התשלום, שלקח ממני שלא כדין אלא שלא התחייב כי ניתן להסיר את מגן הסיליקון לצורך העברתו למכשיר אחר וסרב לפצותי בגין עלות מגן המסך.
אמרתי למוכר, כי מכשיר מיבואן מקביל כבר מכר לי וכל שנדרש הוא להשיב את תוספת התשלום, שנלקחה ממני שלא כדין, עבור מכשיר מיבואן רשמי, שלא סופק.
המוכר סרב להשיב את תוספת התשלום שנלקחה שלא כדין.
המוכר איים בתביעת דיבה, אם אפרסם תגובה בזאפ, אך היות ופסיקת בית המשפט המחוזי קבעה, כי ביקורת צרכנית סבירה והוגנת שיש לציבור עניין בה מוגנת מתביעות דיבה, אני חש חובה מוסרית לציבור לפרסם תגובה זו.
מוצר:
GLALAXY S20 FE 5G
תמונת משתמש
שם:
Дима
תאריך:
12/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I ordered telephone after some time i got call from this shop that there is no phone on this price but there is same phone with bigger price and extended insurance so it cost more . So question why shop publish not relevant information is it some kind of advertisement? So now I wait money back.
תגובת החנות:
לקוח נכבד.
ביצעת הזמנה בתאריך 12.10.22 למכשיר מדגם SAMSUNG A33
עודכנת על ביטול הזמנה באותו יום בתאריך 12.10.22 מכיוון שהמוצר אזל מהמלאי!
והמוצר לא מפורסם באתר מכיוון שאין מלאי
כמובן שהעסקה לא בוצעה וכספך לא הועבר אלינו.

מוצר:
טלפון סלולרי Samsung Galaxy A33 5G SM-A336E/DSN 128GB 6GB RAM סמסונג
תמונת משתמש
שם:
רה
תאריך:
07/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אתמול מכשיר Xiaomi Redmi Note 11 לאחר שדיברתי טלפונית עם המוכר בחנות שאמר לי שהוא יגיע עד סוף שבוע.
הבוקר דיברתי עוד פעם עם המוכר לשאול אם המכשיר הגיע והוא אמר לי שמאמין שיגיע עד מחר.
והנה הערב אני מקבל מייל בזו הלשון: הזמנתך בוטלה מכיוון שהמוצר נגמר במלאי וירד מהאתר, העיסקה בוטלה
האם גם אני יכול לא לשלם או לבטל עסקה כשמתחשק לי?
האם אכן המוצר נגמר במלאי ולא יחזור יותר לאתר??
מוצר:
Xiaomi Redmi Note 11
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply