דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל (8 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ליאור מוצרי חשמל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בליאור מוצרי חשמל ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
761
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
687
7
67
נמצאו 761 חוות דעת גולשים על ליאור מוצרי חשמל
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
17/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
ismaael.n
תאריך:
18/03/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שובא שוטף רובוטי בסך כ 3500, אחרי שעברו יותר מ 10 ימי עסקים ולא קיבלתי את המוצר, התקשרתי לברר, פשוט אמרו לי אותו תירוץ מצחיק "חברת השליחויות איבדה את המוצר", ואז נתנו לי את התפרון הקוסם; או שנשלח לך מוצר חדש תוך 5 ימי עסקים או שתבטל את ההזמנה, אמרתי להם לשלוח עוד הזמנה, ועכשיו אחרי יותר משבוע מההזמנה החדשה לא קיבלתי כלום.. ועדיין ממתין
תגובת החנות:
שלום וברכה,
צוות האתר שלנו הסביר לך את המצב כפי שהוא ורצה לבוא לקראתך ולעזור עם מוצר נוסף במשלוח דרך היבואן ישירות אלייך.
מנתצלים על עוגמת הנפש, אנחנו מתנהלים מול היבואן על מנת שיגיע אלייך המשלוח בהקדם האפשרי.
שנדע ימים טובים יותר,
ליאור מוצרי חשמל
מוצר:
Anker eufy x9pro
תמונת משתמש
שם:
Roy
תאריך:
20/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו לפני שבוע תנור בילט אין רוחב 90 וכיריים רוחב 90 סה"כ רכישה על סך 6000 שח עם הובלה עצמית. נתבקשתי להתקשר למחסן לתאם את האספקה אבל אמש שעתיים לא הצלחתי להתקשר איתם בשני הטלפונים שקיבלתי. גם בחנות לא ענו. משך שעתיים, ובהמשך אמרו שנפלו להם הקווים. הבוקר שוב שעה שלמה לא עונים. אתמול לא ידעו להגיד לי אם זה הגיע או לא. שירות מזעזע. מקווה שההמשך לא מזעזע עוד יותר.
תגובת החנות:
שלום,
לאור המצב אנחנו בחוסר כוח אדם בגלל גיוס מילואים של עובדינו , למרות זאת אנחנו דואגים לחזור לכל השיחות ולתת מענה ופיתרון לכל מצב.
חשוב לציין שזמני האספקות לא נפגעו ואין לנו ספק שהמשך חווית הקנייה שלך תהיה מוצלחת.
מטרת העל שלנו - לקוחות מרוצים!
שנדע ימים טובים יותר , צוות ליאור מוצרי חשמל 🙏
מוצר:
כיריים רוחב 90 תנור בילט אין רוחב 90
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
18/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש לא מרוצה מהשירות הזמנתי לפני שבועיים ועדיין לא הגיע אין מענה לא בטלפון ולא בוואצפ פשוט זלזול
תגובת החנות:
שלום משה,
מתנצלים לשמוע על חווית הרכישה שלך,
לצערי לאחר המקרה המצער שהכה במדינתו חלק גדול ומשמעותי מצוות אתר האינטרנט שלנו גויס למילואים ולאור המצב שהיה באוקטובר היינו במתכונת מצומצמת ולכן היה עיכוב באספקה.
שנדע ימים טובים ויותר
ליאור מוצרי חשמל 🔴
מוצר:
מפוח עלים
תמונת משתמש
שם:
ariel0329wolf
תאריך:
10/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שעון חכם huawei gt2 התקשרו אלי למוחרת להגיד שאין את השעון והעיסקה מבוטלת עברו שבועיים וחצי (זה היה לפני המלחמה) והחיוב ירד בכרטיס האשראי

לא ניתן להשיג אותם בשום דרך, דרך מספר טלפון אחר כן ענו לי אך ניתקו את הקשר.

חבל שלא קראתי ביקורות פה כי אני רואה שאני לא היחיד

לפי דעתי מדובר בתרמית אני הפסדתי 600 שקל תזהרו לא להפסיד גם.
תגובת החנות:
שלום,
הביטולי עסקאות מועברים ישירות למחלקת זיכויים - מומלץ לבדוק מול חברת האשראי ולבדוק את הנושא מולם.
במידה ולא בוצע עד עכשיו אנחנו נאתר את הזמנתך ונזכה אותך + נפצה אותך.
חס וחלילה לא מדובר בתרמית, אנו רשת ותיקה של מעל 70 שנה והקו המנחה שלנו הוא לקוחות חוזרים ומרוצים.
מאחלים לכולנו לדעת ימים שקטים ורגועים יותר,
בברכה צוות ליאור מוצרי חשמל 🔴
מוצר:
שעון חכם huawi דגם gt2e black
תמונת משתמש
שם:
רוני
תאריך:
26/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טוסטר אובן.
אחרי שעברו יותר משבועיים ולא הגיע ניסיתי להתקשר.
היה קשה לתפוס אותם - ענו רק בוואטס אפ
לטענתם חברת המשלוחים איבדה את הטוסטר.
אתם יכולים לבחור אם להאמין. בכל מקרה לא עדכנו אותי על כך עד שהתקשרתי איתם.
גם לא הסכימו כעת לשלוח במשלוח מהיר טוסטר אחר.
אז ביטלתי
לא אקנה מהם יותר
תגובת החנות:
שלום,
צר לנו על החוויה שלך ,אבל חברת המשלוחים החיצונית איבדה את הטוסטר אובן.
הוצע לך שנשלח חדש ,אך לא היית מעוניין.
המשלוח המהיר ביותר שלהם זה המצב הקבוע שלנו ולא היה ניתן לזרז יותר ממה שניתן.
לכן זיכינו אותך בסכום המלא ששילמת וביטלנו את העסקה.
תודה והמשך יום טוב.
מוצר:
טוסטר אובן סול דגם 18 SL
תמונת משתמש
שם:
ilana
תאריך:
20/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה הכי גרועה שחוויתי
נתחיל בזה שהמחיר של האופניים בזאפ היו שונים מהמחיר באתר אבל אבירם הסכים להוריד את המחיר כפי שהיה בזאפ אבל לא את המישלוח שהיה בחינם בזאפ אז שילמתי על המשלוח. . הזמנתי אופניים לילדים 14 אינצ כחולות. אחרי יומיים התקשרו להגיד לי שאין כחול החלפנו לירוק. חיכיתי עשרה ימים ולא הגיע כלום. התקשרתי לברר נאמר לי שאין להם במלאי רק אפור. ביקשתי לקבל את כספי חזרה וכך סוכם עם אבירם שהיה חביב ונעים. תוך כדי השיחה עם אבירם קיבלתי הודעת וואטצאפ מאוהבי ציון הספק שמודיע לי שיש להם רק בצבע סגול ואני זכאית לבטל. כמובן שביקשתי לבטל ולא היתה תשובה. הבוקר קיבלתי אופניים 16 אינצ בצבע ירוק. איזה חלם.!! אין תיקשורת בין הספק לחנות. איך אפשר לנהל מכירה של מוצרים כשהתקשורת לקויה ומי שנפגע מכל זה זה הלקוח. מאכזב ביותר. מחכה בנתיים להחזר הכספי. נראה מתי אראה אותו בחשבוני.
מוצר:
אופני ילדים BMX 14 אינצ כחול
תמונת משתמש
שם:
yafityoss
תאריך:
20/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות מזעזע! הביאו לי מאוורר תקול, כשפניתי אליהם הם הביאו לי מאוורר חדש אך ללא ברגים. אני כבר יותר מחודש רודפת אחריהם שישלחו לי את הברגים, אך אין עם מי לדבר. אמרו לפני כחודש שישלחו עם שליח בקרוב אך לא שלחו עד היום, וגם לא עונים לטלפונים. בינתיים נשארתי ללא מאוורר. לא מומלץ בכלל.
תגובת החנות:
שלום וברכה,
לאחר בדיקה המוצרים הגיעו עם חלקים חסרים מהיבואן ,במקרה הנ''ל ברגים לרשת.
הזמנו ושלחנו ישירות ללקוחה כמה פעמים מהיבואן למען פיתרון הבעיה .
לצערנו ולדברי הלקוחה לא הגיעו הברגים ליעדם.
לכן זיכינו את הלקוחה זיכוי מלא והשארנו את המוצר אצלה ,והכל בתיאום איתה ובבחירה שלה של הפיתרון.
מוצר:
מאוורר שולחני גולד ליין, דגם: ATL305
תמונת משתמש
שם:
אודי ל
תאריך:
28/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
18 יום חיכיתי לטוסטר אובן... למרות שהובטח 7 ימי עסקים... לא היה עידכון יזום של החנות על העיכוב...

ביטול העיסקה התבצע חלק... לפחות זה...
תגובת החנות:
היי אודי,
לצערנו היה חוסר במלאי היבואן ולכן העיכוב.
אנו מתנצלים על חווית הקניה שלך ומבטיחים לפצות אותך במידה ותסכים.
בברכה,
צוות שירות הלקוחות
ליאור מוצרי חשמל
מוצר:
טוסטר אובן Sauter TO365IX ‏35 ‏ליטר סאוטר
תמונת משתמש
שם:
A.M. Photo
תאריך:
23/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שתקו עד שהתלוננתי לפייפל - לא מחזירים כסף ! מציבים תנעים כדי שאבטל תלונה ! מוצר אף פעם לא נשלח !
תגובת החנות:
היי,
לצערנו היה חוסר במלאי היבואן ולכן העיכוב.
אנו מתנצלים על חווית הקניה שלך ומבטיחים לפצות אותך במידה ותסכים.
בברכה,
צוות שירות הלקוחות
ליאור מוצרי חשמל
מוצר:
מאוורר עמוד "16 Semicom סמיקום דגם HAFA-16BB
תמונת משתמש
שם:
benyosef.h
תאריך:
07/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני תנורים, אחרי 3 ימים הגיע רק אחד.
בטלפון- אין מענה.
בכל פעם שפונה בווטסאפ- מקבל תשובה זהה "התנור השני בדרך לנקודה, תקבל הודעה לאיסוף בימים הקרובים".
ממתין יותר משלושה שבועות לתנור השני.
אם היו אומרים שאין במלאי או מציעים לפחות החזר כספי לא הייתי מתלונן אבל אין עם מי לדבר.
מוצר:
תנור חימום לאמבטיה Gold line גולד ליין ATL232
תמונת משתמש
שם:
ayta93
תאריך:
01/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי עבור הוריי מספר מוצרים. לא פינו להם את מכונת הכביסה הישנה ואת המיקרוגל למרות שמחוייבים עפ"י חוק.
מוצר:
מיקרוגל sauter MW3323. מכונת כביסה Bosch WAN20051IL/
תמונת משתמש
שם:
Ziv
תאריך:
14/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשיחה ראשונה המון אמפטיה למוצר שלא כמו צריך בהפעלה ראשונה. אבל ללא יכולת לעזור כי הפעלתי אותו (כמו להדליק מסך ולגלות שיש בו פיקסלים שרופים - מאכזב). ולכן שלחו אותי לשוחח עםמעבדה / נקודת איסוף של החברה שבכלל לא מתקנת את המכשיר אלא היא שולחת אותו הלאה בזמני פעולה של יום בשבוע.
בנסיון שני לשיחה, ללא מענה טלפוני.
מוצר:
HOT DOG FESTIVAL ATL8030
תמונת משתמש
שם:
ktzos
תאריך:
07/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
the absolute worst experience I've had using Zap for 10 years. I ordered a washing machine -- no delivery. No one to talk to. When I finally spoke to someone after calling for a week, they told me I need to speak to the manufacturer to arrange delivery. I would never buy from Lior again.
מוצר:
מכונת כביסה 7 ק"ג בוש Bosch דגם WAN20051IL EcoSilence Drive
תמונת משתמש
שם:
Eli
תאריך:
19/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק כמו מאש. לא נותנים שירות.
הזמנתי מיקרו לפני חודש ואני עדין מחמם אוכל אצל השכנים.
שירות נוראי. אל תתקרבו
תגובת החנות:
היי אלי,
לצערנו היה חוסר מלאי אצל היבואן לדגם המיקרוגל שהזמנת ולכן התקשרנו לעדכן אותך, הצענו לזכות אותך במלוא הסכום או לתת לך דגם גדול ויקר יותר ללא תוספת תשלום.
השליח ניסה לספק פעמיים אך ללא מענה מצידך ולכן לא סופק.
בברכה צוות שירות הלקוחות,
ליאור מוצרי חשמל
מוצר:
מיקרו שארפ 20 ליטר
תמונת משתמש
שם:
אריה
תאריך:
10/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוזמן מגהץ קיטור לפני 10 ימים,
לא שלחו את המוצר ולא יצרו קשר.למרות שכתוב אספקה תוך 6 ימים
20 דקות מחכה לתגובה דרך לינק ווטסאפ מאתר שלהם !!!
תגובת החנות:
שלום אריה,
לאחר בירור מעמיק בפנייתך, אנו עומדים בימי האספקה, עקב חג העצמאות היה מחסור של יום עבודה ולכן אי ההבנה...
שירות לקוחתינו יצר איתך קשר כדי לוודא שקיבלת את הזמנתך.
נשמח לעמוד לשירותך שוב
בברכה,
צוות שירות הלקוחות
ליאור מוצרי חשמל
מוצר:
מגהץ קיטור
תמונת משתמש
שם:
emil
תאריך:
09/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עברו כמעט 3 שבועות ולמרות הבטחה לשלוח את המוצר תוך 7 ימים, המוצר טרם הגיע.
כמו כן, השרות לקוחות לא עונה.
לא להתקרב
תגובת החנות:
שלום אמיל,
לאחר בדיקה מקיפה בנושא נמסר תגובה מחברת השילוח UPS שלצערנו לא הגעת לאסוף את החבילה והיא הוחזרה אלינו.
שירות לקוחותינו ניסה ליצור איתך קשר אך ללא מענה מצידך.
נשמח לעמוד לשירותך שוב
בברכה,
צוות שירות הלקוחות
ליאור מוצרי חשמל
מוצר:
ATL232
תמונת משתמש
שם:
mb
תאריך:
15/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע, מפרסמים ללא מלאי בכלל, שירות לקוחות לא החלטי ופעם יש במלאי ופעם אין, לקחת כסף ידעו, כדי להחזיר הייתי צריך לפנות לחברת אשראי!
מוצר:
S21 ULTRA
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
15/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Idan
תאריך:
23/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמ;לק - לא עונים לטלפונים ומתעכבים מאוד במסירת המוצר.

הזמנה למיקרוגל בוצעה בבוקר ה 06.09.21. לקח יותר משבוע עד שגילינו שאין להם את המוצר, כאשר גם את זה גיליתי לאחר שהתקשרתי לשאול מה קורה עם המוצר.
נאמר לנו שיצרו איתנו קשר לתיאום שליחת מוצר חליפי בעל שווי רב יותר ( מיותר לציין שלא זכינו לשיחת הטלפון הנכספת).
ב 22.09, אחרי עוד כשבוע, הצלחנו שוב לתפוס אותם ולקבל אישור שיישלח לנו דגם אחר בתחילת שבוע הבא. מאז אין קול ואין עונה באף אחד מהטלפונים (נכון לסוף יום חמישי ה 23.09, מה שאומר שלא נזכה למענה לפחות עד יום ראשון 26.09, כשלושה שבועות מהזמנת המכשיר).
מוצר:
מיקרוגל sauter דגם MW2235
תמונת משתמש
שם:
Aurel
תאריך:
29/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמתי כיריים של Bosh באתר שלהם ב15 ליולי ועוד לא קיבלתי אותם למרות ההתחייבות לאספקה תוך 7 ימי עסקים. פניתי לשירות לקוחות לפני יומיים והם אמרו שזה בגלל החברות משלוח שלא עבדו השבוע שעבר ושיצרו איתי קשר למחרת כדי לתאם הספקה. אף אחד לא חזר אלי והם לא עונים לטלפון!
מוצר:
כיריים קרמיות Bosch בוש דגם PKF651F17E
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
21/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
פליקס
תאריך:
08/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מפרסמים מוצרים שאין להם במלאי כדי למכור ואז מתקשר נציג לחליף צבע כי אין להם במלאי
מוצר:
Bosch דגם TAT6A114 מצנם
תמונת משתמש
שם:
שיר
תאריך:
30/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי תנור ספציפי משולב ובחרתי בדגם מסויים של בוש. מס' רב של חנויות אמרו לי שאין את הדגם בארץ והוא מתעכב מס' חודשים. הדגם הופיע בזאפ בחנות ליאור מוצרי חשמל. הופתעתי, לכן התקשרתי לברר. בשיחתי עם לפחות 3 עובדים מהחברה נאמר לי שהדגם במחסן בוודאות ושאין לי ממה לחשוש. שאלתי איך יתכן? אמרו שהגיע לארץ.
לבסוף ביצעתי הזמנה לאחר שדיברתי עם מס עובדים שונים, אמרו שיגיע תוך 7-10 ימי עסקים. כעת אני יותר מחודש וחצי אחרי ללא התנור.
בשיחות עם החברה נאמר לי תחילה כי התנור יצא מחר מהמחסן. ימים לאחר מכן נאמר שכבר בדרך אליך. וכל פעם תירוץ עלוב אחר.
אחרי יותר מחודש ימים הציעו לי להחליף תנור. כי הוא לא בארץ.. אז איך אמרתם שהוא במחסן???
בכל אופן חברה שלא ניתן לסמוך עליה. וכל ההמלוץ על החברה התבררו כשקריות. חוסר אמינות ושקיפות כלפי הלקוחות. העיקר לקבל את הכסף.הכסף שלי עדין אצלם.
תתבישו. ותבדקו את העובדים שלכם.
מוצר:
תנור משולב בוש BOSCH דגם HXR39IH61Y שחור
תמונת משתמש
שם:
עידן
תאריך:
16/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע, מומלץ להתרחק!
קנינו באתר תנור בוש, זמן אספקה 7 ימי עסקים. התקשרתי לוודא אספקה ואמרו לי ״שבוע הבא יגיע יתקשרו יום לפני לתאם״.
שבוע הבא הגיע ולא מתקשרים. אני מתקשר לברר ואומרים לי שהיו בעיות במלאי ושיגיע רק שבוע הבא (ולכו תדעו מה יהיה שבוע הבא, בינתיים אין לי איך לבשל בבית).
גבריאל נציג השירות נותן לי את המספר האישי שלו ואומר שיברר ויחזור אלי תוך שעתיים. אחרי שעתיים אני מתקשר והוא אומר שזה המספר האישי שלו ושהוא כבר לא בעבודה.
אין גבול לזלזול.
ויתרתי, הלכתי לקנות במקום אחר.
מוצר:
תנור משולב בוש Bosch דגם HXR39IH50Y נירוסטה
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply