רכשתי מאייל מקרר ב 15/3/19 וביקשתי שיסופק בתחילת אפריל, בתיאום מראש. ב 10/4/2019, אכן קיבלתי שיחת טלפון מהמוביל (אחיו של אייל) בה נשאלתי אם אני נמצא בבית כדי לקבל את המקרר. השבתי שדובר על תיאום מראש ושאני בעבודה ואין מי שיקבל את המקרר בהתראה קצרה. סוכם שיתואם אתי מועד אחר, לאחר חג הפסח ומאז אבדו עקבותיהם. ביוני 2019, פניתי לאייל ושאלתי אותו מה קורה עם המקרר שרכשתי. אייל הפנה אותי לחברת האשראי, שם אטען להכחשת עסקה, למרות שעסקה אכן נתבצעה ואת פרטי האשראי שלי, אייל העביר ליבואן. מאז אייל דחה אותי בתואנות שווא, מרביתן ללא כל בסיס עובדתי אם כבר זכיתי למענה ממנו. בכל פעם ניסה להרוויח זמן וטען שהוא מטפל בזה והמקרר יסופק בימים הקרובים או בשבוע הבא וכדומה. במקרים מסוימים אף טען שהיבואן טוען שלא קיבל ממני תשלום, בבדיקה מול היבואן (ברימאג) נטען שלא היה ולא נברא. לאחר הבטחות נשנות לאספקת המקרר ולאחר מכן להחזר כספי, הבטחות שלא מומשו, תבעתי את אייל בבית דין לתביעות קטנות. בפברואר נערך הדיון בבית הדין, בו אייל לא טרח אפילו להתייצב. מאז חלף חודש, בו הוא היה אמור להעביר לי את הסכום שתבעתי ובאופן לא מפתיע, זה לא קרה. השלב הבא הנו, הוצאה לפועל כנגדו או כנגד צד ג' אצלו הוא מנהל את עסקיו. בד בבד בדעתי לבדוק מול רשות המיסים את תקינות העובדה שלא סופקה לי חשבונית על ידו (נתקבלה הזמנה וקבלה בלבד).
מוצר:
מקרר LG דגם: GR-M6781S
שם:
רועי
תאריך:
14/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מיקמתי הזמנה למדיח כלים דרך האתר, ביום ראשון שבוע הבא קיבלתי אימייל ליצור עם החנות קשר - הם אמרו שאין להם את המדיח שהזמנתי במלאי, ושהם ביטלו את ההזמנה כי לא יכלו ליצור איתי קשר, למרות..שפרט למספר הטלפון שלי, שמתי עוד שני מספרי טלפון בהערות של ההזמנה וגם היה להם את האימייל...שהם חשבו לשלוח רק אחרי שהם ביטלו את ההזמנה ולא לפני. עוד ענין הוא שהם חייבו את כרטיס האשראי שלי על המדיח לפני שהם ידעו אם הם יכולים לספק את המדיח או לא, ואז ביצעו ביטול עסקה - זה סגר חלק מהאשראי שלי לכמה ימים וזה היה לגמרי מיותר, עוד לא ראיתי חנות שמתנהלת ככה. קודם כל בודקים במלאי - אז מחייבים. קיבלתי את המדיח ללא בעיות מיוחדות אבל ללא קבלה. כשראיתי שאין קבלה, פניתי אליהם דרך דף ה-"צור קשר" באתר שלהם וחיכיתי שבוע, צירפתי בדיוק את תאריך הרכישה, עם מה דיברתי בטלפון, דרכי יצירת קשר איתי, מה בדיוק קניתי ומי סיפק לי את זה. חיכיתי שבוע, זכיתי להתעלמות גמורה, לכן התקשרתי אליהם - האדם מהעבר השני של הקו אמר לי להתקשר בעוד כמה ימים כי היה פסח ומחלקת השכר שלהם עבדה במתכונת מצומצמת. בכל אופן, הוא אמר לי להתקשר ביום ראשון ו-"אז הכל יסודר" התקשרתי ביום ראשון, וביום ראשון - אני יודע שזה יפתיע אתכם, לא הכל סודר. התקשרתי והם אמרו לי לשלוח להם אימייל ואז "הכל יסודר". שלחתי להם אימייל - עוד פעם עם כל הפירוט, חיכיתי שבוע - לא קיבלתי אף מענה. התקשרתי אליהם שוב - אמרו לי ליצור קשר עם הספק של מדיח הכלים בוואטספ ואז "הכל יסודר". יצרתי קשר עם הספק בוואטספ, הוא אמר לי שהוא יחזור אלי, בסוף היום הוא אמר לי שהחנות (אייל פרץ) תספק לי את הקבלה והעניין "סגור מבחינתו". למחרת קיבלתי את הקבלה עם תאריך רכישה שגוי וצורת תשלום שגויה.
המדיח עצמו בסדר גמור, אבל הרכישה עצמה הייתה הגרועה ביותר שביצעתי ב- 5 שנים האחרונות. מה שמוזר זה שנכון לתאריך הרכישה (אפריל) - אייל פרץ הייתה חנות מומלצת דרך זאפ, בכלל זה קניתי מהם. בכל אופן, כדי לסכם - אני חושב שהם לא מקצועיים, לא שירותיים ואני לעולם לא אקנה מהם יותר.
תגובת החנות:
שלום
אנו ניסינו ליצור קשר עם הלקוח אך ללא מענה
דיברנו עם השותפים לדירה שאת מספר הטלפון שלהם הלקוח השאיר אך גם הם לא יכלו לדבר
איתנו ולבסוף שלחנו ללקוח מייל
הלקוח לא היה זמין ולכן ביטלנו את העסקה
כשסוף סוף דיברנו הוחלט על המדיח שרכש בדיוק באותו הסכום ששילם
וקיבל אותו יום למחרת הקניה
חבל שאנשים עם יד קלה על המיקלדת
אנו עושים את כל המאמץ לדאוג לרמת שרות גבוהה
אפשר לקרוא חוות דעת קודמות
בכבוד
אייל פרץ מוצרי חשמל
מוצר:
Blomberg Dishwasher GSN011P5W
שם:
איל
תאריך:
05/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 19/5/2019 רכשתי אצל איל פרץ מוצרי חשמל בתאריך 19/5/2019 רכשתי אצל איל פרץ מוצרי LG GRM 6981S כסוף של חברת ברימאג את ההובלה תיאמנו לתאריך 30/5 תאריך שכל המוצרים שרכשתי מספקים שונים הגיעו... יום לפני כן התקשרתי לאיל וביקשתי שיאשר לי הובלה הוא אישר ונתן לי מספר טל של מוביל התקשרתי המוביל ענה לי בחוצפה מרובה ואמר היום אני עמוס לא יגיע לך המקרר התקשרתי לאיל וזה אמר שיבדוק הובלה חלופית נשארתי עד שמונה בערב בטווח של חצי שעה הגעה בהמתנה לבסוף איל אמר לי שלא השיג קבענו ליום שני שוב התקשרתי לאיל הנ"ל אמר שהנהג יצור אתי קשר ויודיע לי חצי שעה מראש לא נוצר איתי שום קשר התקשרתי לאיל והנ"ל התחמק ממני שהוא בישיבות דחופות ויטפל אחר כך שוב המתנתי עד מאוחר בלילה אף אחד לא יצר קשר ולא סופק המקרר ואיל היה זמוין רק לעיתים ספק תשובות מגומגמות למחרת ביום שלישי התקשר אלי מוביל אמר לי שיספק לי את המקרר שיסיים עם רחובות בסביבות 15:00 ומאז לא היה ניתן ליצור איתו קשר המתנתי עד 19:00 כשאני מנסה להשיג את איל אבל הנל מתחמק ממני בטוענה של פגישות אישיות ורוב הזמן לא עונה בשעה 20:00 עונה המוביל סוף סוף וטוען שהוא נתקע בעיה באלטרנטור ולא יוכל לספק ....הייתי מנהל שרות ביורוקום 25 שנה בחיים לא סבלתי מחווית שרות זוועתית כמו שחוויתי מאיל חשבתי שדברים כאלה כבר מזמן לא קיימים ואני חייב לומר לברימג יש שם טוב וזה מכתים אתכם עד עכשיו לא סופק המקרר ביקשתי ביטול עסקה ואם לא אבקש משיכת עסקה מויזה חייב לומר שאתם רשומים על העסקה לא איל
תגובת החנות:
שלום
הלקוח רכש מקרר וכיריים את הכיריים הוא קיבל
הלקוח ביקש את הטלפון של חברת ההובלות של המקרר ויצר אתם קשר
הוא הגיע אתם לשיחה לא נעימה
ולא הצליחו להגיע להסכמה בנוגע לשעות האספקה
אנו מצרים על המקרה
הלקוח קבל החזר כספי עבור המקרר
חברת אייל פרץ עושה את כל המאמצים לדאוג לאיכות שרות
ברמה הגבוהה ביותר כך שהלקוח ליפני הכל
בכבוד
אייל פרץ מוצרי חשמל
מוצר:
מקרר LGGRM6981S
שם:
ronitg
תאריך:
02/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מאייל באתר את מכונת הכביסה המומלצת אצלכם בוש WAN28000GB. יום למחרת הוא התקשר ואמר שאין את הדגם במלאי והוא מציע שניקח את הדגם המשופר 28001. (דרך אגב ראיתי שזה חוזר על עצמו במקרים רבים כמו שכתוב בתגובות הלקוחות ומשום מה משאירים את הדגם בפרסום..) כמובן שהדגם המשופר אמור לעלות יותר.., לאחר מו"מ הוא הסכים למכור את הדגם הזה בתוספת של 70 ש"ח. הוא הבטיח שהמכונה תגיע לביתנו תוך 5 ימים .עפ"י הצעתו הזמנו את השירות בהתאם. ואז התחילו התלאות.. .. כל יום שהתקשרנו הוא אמר שיש עיכוב ואפילו בשיחת ועידה עם היבואן הבנו שהמכונה עוד לא ירדה מהאונייה בנמל.. הכי התאכזבנו מחוסר האמינות בהבטחות שלו. בסופו של דבר ביטלנו את העיסקה והזמנו ממקום אחר
תגובת החנות:
שלום
הלקוח רכש מכונת כביסה ולאחר בירור מול היבואן
הסתבר שהדגם מתחלף הוצאה ללקוח אפשרות ההחלפה
והוא הסכים בידיעה שאנו מחכים שהמוצר יכנס למלאי.
אנו מתחייבים לשבעה ימי עסקים אף מצוין באתר.
אנו נשינו לזרז את מועד האספקה ובשיחת ועידה עם היבואן
נאמר ללקוח שהמכונה תשוחרר לאספקה בתוך יומיים עדיין לא חלפו 7 ימי עסקים.
אבל מיכון שהלקוח היה לחוץ בזמנים הוצאה לו אפשרות הביטול
והעסקה בוטלה
חברת אייל פרץ עושה את כל מאמצים לתת שרות ברמה הגבוה ביותר
וכך נמשיך
בכבוד
אייל פרץ מוצרי חשמל
מוצר:
בוש WAN28000GB
שם:
ilan sapir
תאריך:
01/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי לחסוך במחיר ובסופו של דבר זה עלה לי בשירות.. אחת הקניות המאכזבות של השנה לצערי. 1. שילמנו על דגם שאישרו לנו שקיים בודאות במלאי. 2. לאחר ארבעה ימים חזרו אלינו ועדכנו כי כלל אין את הדגם והומלץ לנו על דגם זול יותר. 3. עד היום (כמעט חודש מיום הרכישה) אני ממתין להחזר כספי... 4. לא נשלחה אלי חשבונית מעודכנת עם שם המוצר שנקנה בפועל, דבר שמאוד יפריע לי לקבל שירות בעתיד. אחת הקניות המאכזבות של השנה לצערי
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מוצר אשר בבדיקה טלפונית בעת ההזמנה הספק אישר לנו שיש במלאי וניתן להזמינו. לאחר מספר ימים חזרו אלינו מטעם היבואן בטענה שהמוצר אינו זמין לאספקה ולפיכך עידכנו את הלקוח על המחסור כאשר עמדה לזכותו הזכות לבטל ללא חיוב . כמחווה של רצון טוב הוצע ללקוח לקחת מוצר חלופי יקר יותר בהנחה משמעותית כך שהמחיר הסופי יהיה מחיר זול יותר כל זאת על מנת שיהיה מרוצה למרות שהחנות לא מחוייבת לכך.
ההחזר הכספי על ההפרש בוצע לאחר מספר נסיונות שהעלו חרס להשיג את הלקוח ולהסביר לו שאין לנו אפשרות לבצע כעסק העברה דרך אפליקציות שונות אלא רק בזיכוי לחשבון הבנק של הלקוח או לבוא לקחת את ההפרש במזומן במידה ויבחר בכך.
ברגע שהלקוח מסר לחנות את מספר חשבון הבנק בוצע העברה באופן מידי וזאת לשביעות רצונו של הלקוח.
בנוגע לחשבונית המס שהופקה ללקוח נשלחה בדואר וכאשר נמסר לנו כתובת המייל של הלקוח נמסרה לו העתק חשבונית דיגיטלית.
צר לנו שהלקוח בחר להשחיר את פנינו ולהלין על דברים שלא בשליטתנו והחסיר את המידע הרלוונטי מתלונתו.
בכל תלונה ובעיה צוות החנות זמין לטלפונים וזמין לרשות הלקוח בסחרוב 5 ראשלצ
מוצר:
Bosch SMI46IS00
שם:
גולש
תאריך:
21/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Talia
תאריך:
02/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לפני ההזמנה כדי לבדוק אם המייבש שרציתי קיים במלאי. הם אישרו שיש להם את המוצר ושהשליח יגיע בעוד מספר ימים.
ביצעתי את ההזמנה וקיבלתי למחרת טלפון כדי להודיע לי שהמוצר אינו במלאי ושכנראה דמיינתי את כל השיחה הקודמת, שהם לא אישרו כלום וכו'.
כמובן שהתעקשו שארכוש מוצר אחר ונתנו לי לבטל את העסקה רק לאחר חצי שעה של שיחה בה ניסו למכור לי כל מיני מוצרים אחרים.
כנראה שמדובר בשיטה קבועה לפי חוות דעת אחרות, אני מאוד לא ממליצה להזמין מוצרים אצלם.
תגובת החנות:
שלום הלקוחה פנתה אלינו לחנות והתענינה במייבשי כביסה
דיברנו על כמה אפשרויות ואף הצענו אספקה מהירה.
הלקוחה בחרה לא לבצע את ההזמנה ואמרה שתבדוק.
למחרת בבוקר ראינו שהלקוחה בצעה הזמנה באתר.
חזרנו ללקוחה והודענו לה שלא נעמוד ב7 ימי אספקה ואז נתנו לה אפשרות למייבש שניתן לספק במיידי
הלקוחה לא רצתה להמתין .
אנחנו לא גבינו מהלקוחה תשלום כלשהו ולא תחויב בעמלה כלשהי.
הלקוחה בחרה להתנהג בתגובה מופרכת
חברת אייל פרץ קיימת למעלה מ10 שנים עם קהל לקוחות גדול שהולך איתנו ומפרגן לנו .
אנחנו עושים מאמצים כבירים ביכדי לרצות את לקוחותינו בשרות ובמחירים
נשמח לתת שרות מהלב ובנחמדות
בברכה
אייל פרץ
מוצר:
מייבש כביסה אלקטרולוקס
שם:
David
תאריך:
07/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קודם כל הזמנתי מייבש whirlpool ואז התקשר להגיד שאין לא את המוצר ושיש מכונה אחרת. לאחר שהסכמתי על השינוי התקשרו אחרי מספר ימיים בחמישה לשבע בבוקר להודיעה שהוא בא להביא לי אותה בין תשע שתיים עשרה. לאחר שהסברתי לו שקובעים עם אנשים פשוט אמר שזה ככה וניתק. לאחר שעה (אחרי שלקחתי יום חופש והחליפו אותי) הוא ההתקשר ואמר שהוא לא בא בסוף היום אלא מחר בין אחד לחמש. אמרתי לו שזה היה בחמש אחרי העבודה כי כבר ביטלתי יום לפני . אחרי שחזרתי מוקדם למחורת הוא הודיה לי בסמס שזה היה רק שבוע הבא. גם לאחר שהתלוננתי הם פשוט לא ענו לי להודעות וחיכו שבוע נוסף. לאחר שבוע קיבלתי את המייבש וגם למרות ששילמתי משלוח הם דרשו שאני יביא מאה שקל לשליח (בלי קבלה גם אחרי שדרשתי) גם קיבלתי רק מספק הזמנה עדיין אין לי חשבונית למרות שכבר חייבו אותי לפני שבועיים
מוצר:
Whirlpool DSCX90121
שם:
גולש
תאריך:
16/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Tal
תאריך:
17/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
ביצענו הזמנה ושילמנו על טלוויזיה באתר דרך לינק מ״זאפ״. התקשרו והודיעו שהמוצר לא במלאי והציעו מוצרים אחרים במחירים הרבה יותר גבוהים מ״זאפ״. לא היו מוכנים לשלוח אישור על ביטול ההזמנה ובכלל קיבלנו רושם שהמחיר הזול ב״זאפ״ הוא תרגיל כדי לתפוס לקוחות כדי לגרום להם לקנות מוצרים יקרים יותר. לא ממליץ לקנות מהם.
תגובת החנות:
הלקוח בחר לבצע הזמנה טלפונית לא בשעות הפעילות של החנות ולא ביצע תשלום בגין ההזמנה ובכלל המידע שנמסר כאן בחוות הדעת מטעה ואינו נכון.
החנות הינה משווקת מורשת של חברת יורוקום פנסוניק ולראיה ניתן לראות באתר היבואן שהחנות עובדת עם היבואן ומשווקת את מוצריו.
התקשרנו אל היבואן לבדוק את זמינות המלאי שכן המסך המדובר לא היה במחסנים של החנות , לאחר בדיקה מול הסוכן והמחסן של היבואן נמסר לנו שהמסך מדגם זה נגמר .
במקביל למחיקת המוצר מהאתר חזרנו אל הלקוח ומסרנו לו שבדקנו מול היבואן והדגם נגמר ויש דגם שהחליף אותו ואם הוא רוצה את הדגם המחליף או משהו של חברה אחרת אנחנו פה בשבילו.
צר לנו שלקוח בחר להשחיר את פנינו שכן אנו עושים מאמצים כבירים לתת שירות מעל ומעבר לסטנדרטים הנהוגים בענף ושמים דגש שהמוצרים המפורסמים באתר זמינים במלאי לאספקה עד 7 ימי עסקים .עם זאת במידה והיבואן לא מעדכן על סוף דגם אין באפשרותנו לדעת מתי דגם נגמר ואין אותו במלאי.
חברת אייל פרץ מוצרי חשמל תשמח לעמוד לרשות הלקוח גם בעתיד, אייל פרץ מוצרי חשמל
מוצר:
טלוויזיה 48 Panasonic TH48A402L
שם:
leonid
תאריך:
15/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הכל היה מצוין בקנייה אספקה מהירה והתקנה, כעבור חצי שנה התקלקל המקרר , הוזמן תכנאי ראשון הגיע (מהירות השירות וזמינות המוקד ברמה ירודה מאוד),מסר שהמקרר בסדר הכל תקין שיחק עם הבורר ואמר שיהיה בסדר-התבקש למדוד טמפ'-ענה שאין צורך. המצב נשאר כפי שהוא , הוזמן טכנאי נוסף הגיע כעבור מספר ימים בדק אמר שהבורר שסיבב לי הטכנאי הקודם צריך להיות בכלל בכיוון הפוך והוא מבטיח לי שהמקרר יעבוד -למרות שהסברתי לו שכבר עשיתי את אותו דבר התבקש למדוד טמפ -סירב, כעבור מספר ימים עד שבוע הגיע טכנאי נוסף מדד טמפרטורה כי אמרתי במוקד שלא יבוא בלי מד וקבע ששני חיישנים תקולים וצריך להזמינם על שאלותיי למה שניים לפני לא קבעו כך ולמה למקרר בן חצי שנה נשרפו שני חיישנים ענה שזה לא עניינו ותשובות אקבל דרך המוקד . מאז תחילת המקרה עברו כ-3 שבועות כבר זרקתי עשרות מוצרים וטרם תיקנו לי את המקרר ולא החליפו ולא הציעו פיצוי או מקרר חלופי-זרקתי לפח כבר מוצרים באלפי שקלים ונאלצתי לתבוע את החנות ואת היבואן- דעתי האישית לא להיתקרב לא לחנות ולא ליבואן י.שלום
תגובת החנות:
טענות הלקוח וחוות הדעת השלילית של הלקוח היא כלפי השירות מצד היבואן ולא כלפי החנות ולכן אין לה מקום בחוות הדעת על החנות בזאפ.
מן הכתוב בדברי הלקוח עולה שהחנות עמדה בזמן המשלוח וההתקנה ושהמוצר שהגיע חדש ותקין.כל הטענות העולות בחוות הדעת הינם כלפי השירות של היבואן ואיכות המוצר וכאמור בכתוב אין טענות כלפי החנות.
יחד עם זאת קורה שישנה תקלה במוצר ולכן ישנו מקום לחוות דעת על מוצר או על שירות של היבואן במקום המתאים לכך בזאפ או בכל מקום שהלקוח רואה לנכון שמתייחס ונותן ביקורת למוצר או ליבואן או לנותן השירות מטעמו.
חנות אייל פרץ מוצרי חשמל שמה דגש על נושא שירות הלקוחות גם לאחר הקניה ולכן כל בקשה של הלקוח (אם זאת טלפונית ואם במייל ) לתאם שירות מול שירות הלקוחות של היבואן נענתה וזכתה להתייחסות ולראיה שהשירות יצר קשר עם הלקוח בכל פעם באופן מידי בטווח של יום עסקים מרגע הפניה לחנות. כל זאת מכיוון שהלקוח לא היה מעונין לדבר עם השירות וכל בקשה של הלקוח מהחנות נענתה וזאת למרות שהחנות אינה אחראית לנושא השירת שכן היא לא מייבאת את המוצר והחנות אינה חברת השירות של היבואן ותאום השירות הינו באחריות הלקוח בכל מוצר חשמלי.
אייל פרץ מוצרי חשמל
מוצר:
מקרר 46K6000W
שם:
כרמלטי
תאריך:
12/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שיחה עם הבעלים איל הבנתי שמדובר בטעות במלאי ובתום לב ולכן מחקתי את חוות הדעת.
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה ובבדיקה שערכנו מול היבואן המוצר לא היה במלאי ולכן בוצע ביטול ללא חיוב של הלקוחה .
נשמח לעמוד לרשות הגולשים בכל שאלה .
בברכה, צוות החנות
מוצר:
מכונת כביסה ITWA61052W
שם:
רמי כהן
תאריך:
08/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מאוכזב קשות מהרכישה,ומהיחס שלאחר הרכישה. הרכישה נעשתה טלפונית,לא ישירות מזאפ. יצרתי קשר עם החנות ולאחר מספר משפטים הוצע לי מדיח שהתברר לאחר מכן כפרללי.הובטח לי מתנת רכישה,שלא קיבלתי כמובן. בקיצור,נפילה שלא אוכל לתאר במילים כאן בזאפ. ממקוה שהמדיח יחזיק לפחות שנה
תגובת החנות:
הלקוח פנה לחנות וביקש להתיעץ לגבי מספר דגמים של מדיחים לאחר שהסברנו לו על ההבדלים בין הדגמים ההשונים של המדיחים והמחירים השונים הלקוח בחר בדגם מסוים ביקש וגם קיבל הנחה מעבר למוצג באתר .
הלקוח קיבל מתנה שנשלחה לו בדואר שכן ההובלה יצאה ממחסן היבואן והמתנה יצאה מהחנות.
אנו מצרים על כך שלקוח בחר להשמיץ את החנות למרות שהחנות עמדה בכל התנאים שהובטחו ללקוח במעמד העסקה.
צוות החנות, אייל פרץ מוצרי חשמל
מוצר:
מדיח כלים sms58d18
שם:
שמחה
תאריך:
25/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר. די מהר התקשרו מהחנות, הודיעו לי שהמוצר כבר לא קיים והציעו לי מוצר אחר,במחיר גבוה יותר (ויותר גבוה מאלטרנטיבות של ספקים אחרים). כמובן שלא הסכמתי. בדקתי אחרי יומיים והמוצר המקורי (שלא קיים) לא הוסר מהאתר.
מוצר:
מקפיא FN129920
שם:
ulevine
תאריך:
23/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שהזמנתי ואחרי שכרטיס האשראי שלי חויב, התקשרו מהחנות להגיד שהדגם הזה איננו ובמקום הם מציעים לי דגם נחות. בארה״ב התרגיל הזה נאסר על ידי החוק ונקרא הונאה וכאן הנוכלות חוגגת.
תגובת החנות:
בבדיקה שנעשתה הלקוח ביצע רכישה דרך אתר האינטרנט של החנות לתנור האפיה HB65AB522F בשעה שהחנות היתה סגורה.
מאחר והתנור הזה אינו נמצא במחסני החנות אלא במחסני היבואן נערכה בדיקה מול היבואן לגבי זמינות הדגם והאם ניתן לספק תוך שבעה ימי עסקים.
במהלך תהליך הבדיקה הלקוח התקשר לחנות ונמסר לו שאנחנו בודקים מול היבואן את עינין הזמינות במלאי ושבכל מיקרה ובכפוף לתקנון החנות אנחנו לא מחייבים אותו או כל לקוח אם אספקת המוצר לא תתבצע תוך שבעה ימי עסקים . במהלך שיחת הטלפון הוצעו ללקוח הדגמים שבאופן ודאי יש במלאי של אותו יצרן ושאנחנו מחכים לתשובה מהיבואן BSH מתי נוכל לספק ושנחזור אליו ברגע שנקבל תשובה מהסוכן.
הלקוח לא נתן לנו הזדמנות לחזור אליו לפני שבחר להשחיר את פנינו ברבים באמצעות ביקורת שיקרית שכן טענותיו איניו נכונות ושככל הניראה מדובר במתחרה שכן הלקוח לא חוייב ולו באגורה אחת ובחר לבטל את העסקה לפני שהצלחנו לקבל תשובה מהסוכן. מאוחר לאחר ביטול העסקה נמסר לנו מהיבואן שהדגם ישוב למלאי רק בסוף ספטמבר.
צר לנו שאנשים בוחרים להשמיץ ולשקר שכן הלקוח לא חויב .
מוצר:
תנור אפייה HB65AB522F
שם:
danny
תאריך:
26/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בגלל המלצות באתר זאפ והתאכזבתי קשות. הגעתי לחנות בערך בשעה 16:00 ולא זכיתי להתייחסות נאותה ממוכר ששמו אלירן שעה שלא הפסיק לשלוח הודעות WhatsApp בעת שאני יושב מולו. ולאחר שהתפנה מעסוקיו חיייב אותי באשראי בסכום מלא של המוצר וטען שאין לי מסגרת. דבר שלא נכון בעליל בעוד המוכר אחר בעל מבטה רוסי צוחק בפני וטוען כי הם אף פעם לא טועים. לאחר בירור שלי עם חברת האשראי התברר שהעסקה אושרה סירבו האדונים לעיל לאפשר לי לקחת את המוצר. חשוב יאמר כי רק בהתערבות חברת האשראי שלי עם חברת האשראי של החנות נפתרה הבעיה. וסה"כ נתקעתי בחנות עד 19:30.לערך מה גם שלאחר הקניה לא זכיתי להובלת המוצר עד למכונית ע"י הנציגים בחנות ובכלל לפיצוי עקב התנהלותם הפוגענית. מה שבטוח לעולם לא אגיע לשם לקנות ומממליץ גם לא לקנות שם.
תגובת החנות:
בבדיקה שערכנו (במצלמות בית העסק, שיחות יוצאות וחברת הסליקה) הלקוח הגיע בסביבות השעה שבע לחנות והתלבט בין מספר דגמים. בזמן שהלקוח התלבט אלירן טיפל במקביל בלקוחות שפנו דרך האינטרנט .
לאחר שהלקוח קיבל החלטה לביצוע העסקה. אלירן ביצע את ההזמנה ומכיוון שהייתה תקלה במסוף של החברת אשראי לא קיבלנו אישור לכך שהעסקה בוצעה.
במהלך כל תהליך הבדיקה הלקוח היה בטיפול אישי מול ולר שטיפל רק בלקוח ובדק מול חברת הסליקה והבנק בכדי לקבל אישור שהלקוח חויב על העסקה וזאת על מנת שיוכל לקבל את המוצר באופן מידי. לאור העיכוב החריג והלא אופיני ולמרות שהחנות לא מחויבת לכך , לקחנו על עצמנו להוציא את הלקוח מרוצה והורדנו מהמחיר מוצר מעבר למה שמופיע באתר בכדי שהלקוח יצא בתחושה טובה.
צר לנו שהלקוח בחר להלין על החנות ולרשום דברים שאינם נכונים במקום לציין לטובה את העובדה שלמרות שהתקלה הייתה של חברת האשראי החנות לקחה על עצמה לפצות את הלקוח ופיצתה אותו בההטבה בשווי 300 ש"ח.
בברכה
צוות אייל פרץ
מוצר:
מסך LG 55LF650Y
שם:
ולדימיר
תאריך:
28/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני רכישה באינטרנט התקשרתי לחנות לוודא האם יש תנור במלאי, אמרו שכן. לאחר שבוע צלצלתי אליהם והם אמרו שבעוד שבועיים. בעוד שבועיים אמרו עוד שבועיים. ביטלתי את העיסקה. למרות שמצוין 7 ימי עסקים
תגובת החנות:
שלום רב אנו בודקים את המלאי אצל היבואן ורק לאחר אישור היבואן מבצעים את העסקה. אצל היבואן נוצר עקוב באספקה ואז ניתנה ללקוח אפשרות להמתין או לבטל את העסקה, לאחר שחברת אלקטרה הודיעה שישי עקוב באספקה בקש הלקוח לבטל את העסקה. חברת אייל פרץ לוקחת לצומת ליבה כל התרחשות ומימנה לומדת להתיעל בברכה אייל פרץ
מוצר:
תנור משולב SAF850
שם:
מירי
תאריך:
04/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מקרר לא מוצלח, בלשון המעטה. חודש לאחר הרכישה הוחלף מנוע וזאת אף לאחר 2 ביקורים של טכנאים מטעם ברימג. נרכש מקרר נוסף לאימי גם של בקו ואף אצלה ביקרו מספק פעמים טכנאים הדלתות לא שוות. המגירות נופלות המקרר מוציא קרח. בקיצור רכישה לא מוצלחת בכלל. נעשו פניות לאייל שהבטיח הלוך ושוב שיעזור בהחלפת המקרר אבל דיבורים לחוד ומעשים לחוד. לא נעשה דבר. שורה תחתונה - מקררים פגומים.
תגובת החנות:
בהתאם למגבלת התקציב ודרישות הלקוחה מבחינת מידות ,עיצוב ותקציב נבחר מקרר זה מבין מבחר הדגמים הרב שהוצע לה. לא ידוע לנו על תקלה בדגם זה ולראיה מספר הלקוחות הרבים אשר רכש את המקרר ומרוצה.
הובהר ללקוחה שבמידה והמוצר לא תקין נדאג להחלפת הדגם מול היבואן בעוד שהלקוחה דאגה לאיים בכל שיחת טלפון שבמידה ולא נחזיר את המוצרים היא תדאג להשמיץ את החנות בזאפ. לאחר שדיברנו עם השירות של היבואן שהוציא מכתב שהמוצר תקין ביקשנו לפנים משורת הדין שהחברה תשלח טכנאי פעם נוספת מבלי לחייב את הלקוחה אשר גם הוא קבע שהמוצר תקין.
טענת הלקוחה על כך שהמוצר לא הגיע בזמן אינה עולה עם מועד האספקה בפועל אשר לא חרג משבעה ימי עסקים להם החנות מתחייבת.
הלקוחה בכלל לא ביצעה את ההזמנה דרך האתר אלא הגיעה מיוזמתה לחנות ומטרת הביקורת היא להשמיץ את היבואן שכן עיקר טענותיה הם כלפיו.
מוצר:
מקרר beko
שם:
גולש
תאריך:
22/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
15/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
22/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Arik
תאריך:
09/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע, רדפתי אחריהם שבוע כדי לקבל את הטלוויזיה, אמרו שיחזרו ולא חזרו אליי. עד שקיבלתי את הטלוויזיה שכחו לשלוח את המתקן תלייה. שירות פשוט גרוע!
תגובת החנות:
טענת הלקוחה על כך שהמוצר לא הגיע בזמן אינה עולה עם מועד האספקה בפועל אשר לא חרג משבעה ימי עסקים להם החנות מתחייבת. מתקן התליה נשלח ללקוח אך חברת ההובלות שכחה לתת ללקוח ,מיד כשנודע לנו שהלקוח לא קבל את מתקן התלייה סוכם עם הלקוח שנשלח את המתקן בדואר רשום לשביעות רצונו. הופתענו מתגובתו של הלקוח מיכון ששיחתנו בטלפון היתה למופת ולשביעות רצונו. חברת אייל פרץ חותרת למצוינות והבנה לליבו של הלקוח ותשמח לתת שרות ומענה לכל בקשה של הלקוח בברכה אייל פרץ
מוצר:
טלוויזיה 5100
שם:
איתמר
תאריך:
13/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
ב-30/11 הזמנתי מייבש כביסה של Electrolux באייל חשמל. עוד באותו יום התקשרו מהחנות לעדכן שאין את הדגם במלאי ולהציע דגם חלופי של AEG באותו מחיר, אבל בתוספת 100 ש"ח דמי משלוח למרות שבאתר מובטח משלוח בחינם. לאחר מספר בירורים מול החנות משלא תואמה מסירה תואם איתי משלוח ל-12/12, 9 ימי עסקים לאחר ההזמנה למרות התחייבות החנות לעד שבעה ימי עסקים. המסירה תואמה ל"אחרי 12" והשליח, שהגיע רק ב-8 בערב, סרב לפתוח את המכונה או להציב אותה במקומה ואף דרש טיפ. המכונה עצמה מהדגם שהובטח, הגיעה שלמה ותקינה.
מוצר:
מייבש כביסה EDP2074GDW
שם:
AllanH
תאריך:
24/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמתי דרך מוכר בשם אלירן. זוהי הפעם הראשונה שאני קונה מכונת כביסה והמוכר לא ציין דבר או חצי דבר על שצריך להזמין טכנאי שיוציא את הברגים אשר מחזיקים את הטוף במקום. גם לא היה באפשרותנו לקרוא את ההוראות מכיוון שהם, וגם הכתב על המכונה עצמה, היו בפולנית (שפה שאינני מבין). הפעלנו את המכונה והיא השתוללה וזזה מטר מהמקום ההתחלתי (היא גם פתחה הברז על הדרך). לאחר שהתברר מה קרה (כמובן שאלירן צעק אליי שזה אשמתי) הטכנאי הגיע והסביר לי שיתכן שנגרם למנגנון שמסובב את הטוף נזק. מוסר השכל: קניה מאלירן לא מומצת!
תגובת החנות:
מכונת כביסה היא מוצר הדורש פתיחת מכונה ע"י טכנאי בכל חברה.
הוסבר ללקוח במעמד המכירה על הצורך בהזמנת טכנאי לפתיחה לאחר הגעת המכונה . בנוסף באופן מיוחד על גבי מכונה זו הדבר מודגש במדבקה גדולה על הצורך בפתיחה ע"י טכנאי כולל טלפון של נותן השירות .
המכונה מגיעה עם חוברת בעברית ובמעמד פתיחת המכונה טכנאי מוסמך משחרר את הברגים שנועלים את התוף, מסביר על תפעול המכונה ודואג להדביק על פאנל המכונה מדבקה בה מפורטים שמות התכניות בעברית.
למרות שהלקוח פעל בניגוד להנחיות , הוסבר ללקוח שבכל בעיה אנחנו נשמח לעמוד לרשותו ועזרתו.
בכבוד, אייל פרץ מוצרי חשמל
מוצר:
מכונת כביסה WAE20166PL
שם:
Yarden
תאריך:
12/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אי שם ברחוב סחרוב פינת אלחנן בראשון לציון ישנה חנות למכשירי חשמל "אייל פרץ מוצרי חשמל ואלקטרוניקה" שלא הרבה מודעים לה, לפחות אנחנו לא הכרנו אותה למרות שאנו תושבי ראשון מזה כ 40 שנה וחבל... בחנות זו יושבים 2 חברה מקצוענים ואיכותיים אייל ואלירן אשר הרשימו אותנו מאוד והראייה לכך היא שנכנסנו לברר לגבי תנור בילט אין ויצאנו גם עם תנור AEG וגם עם מקרר LG 3 דלתות. המפגש עם אלירן המדהים השופע מידע חיוני על מנת שנעשה את הבחירה הנכונה והמתאימה לנו, תוך מתן שירות אדיב, מקצועיות ושירותיות אשר לצערי, אינן מובנות מאליהן בנוף ארצנו היה מרתק ומהנה. פגשנו בחור נמרץ, שירותי ואיכפתי גם לאחר שקיבלנו את המוצרים. אנו ממליצים לכם בחום להכנס לחנות זו לפני שאתם סוגרים עסקה ואין לי ספק כי תופתעו כמונו לטובה. אל תסמכו רק על ההמלצות לכו ותיווכחו בעצמכם... ותהנו...