אני ממתינה למוצר מצנם כבר 15 יום, כל יום אומרים שמר יגיע, היום ברוב חוצפתם ניתקו לי את הטלפון בפרצוף, אין שרות! לא להתקשר להרכישות אצלהם. דיברתי עם מישהיא בשם סוזי, מבטיחה לחזור אלי בכל פעם , וכלום!
מוצר:
מצנם 4 פרוסות
שם:
ג'ונאס
תאריך:
24/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חוסר אמינות נוראי! הזמנתי נורה של חברת פיליפס שכתוב באתר שיש עליה שנתיים אחריות והגיע נורה של חברה אחרת. התקשרתי לשאול לגבי החברה ואמרו לי שזה אותו דבר בדיוק ושבחנות לא מחזיקים את המוצר הזה של פיליפס. אחרי פחות משנתיים התקלקלה הנורה, הלכתי לחנות ובהתחלה הוא טען שזה אחריות שנה, וגם אחרי שהראיתי לו שכתוב באתר שנתיים לא היו מוכנים להחליף בגלל שבתמונת המוצר באתר זה פיליפס! למרות שכשמזמינים באתר לא מקבלים פיליפס כי הם לא מחזיקים פיליפס!!! ואפילו הנחה לא הביאו לי. חוסר אמינות וחוסר שירות
תגובת החנות:
הלקוח הגיע כעבור 23 חודשים של שימוש בנורה שיש עלייה אחריות של 12 חודשים. כך נאמר לו בחנות והוא לא קיבל את דברינו. אנו עומדים בכל ההתחייבויות וכתבי האחריות ללקוחות.
מוצר:
נורת לד תחליפית להלוגן ארוך
שם:
אריאל
תאריך:
22/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו 2 מאוורים רצפתיים של אלקטרו חנן,מחנות חשמל ניסני משום שראינו שהחנות קיבלה "קניה חכמה". הרכישה היתה נוחה.קיבלנו את המאווררים בזמן. מכאן מתחיל החלק הבעייתי:האריזה החיצונית שבה נארזו המאווררים היתה קרועה ומלאה בצואת יונים. האריזות האורגינליות של המאוורררים היו קרועות ובלויות.האמת שלא היינו צריכים להסכים לקבל את המוצרים שארוזים בקרטון מכוסה כולו בצואת יונים וקרוע אבל חשבנו שחנות ששולחת מוצרים ארוזים בצורה כזו מזלזלת בקונים ובין כך לא יהיה עם מי לדבר.ואכן,כשפנינו בתלונה לחנות הם התנערו מאחריות והאשימו את חברת המשלוחים. לסיכום:קניה חכמה זו לא היתה.
תגובת החנות:
שלום אריאל הבנו את תלונתך אך לפי בדיקה שבוצעה איתך המוצרים לא נפגמו במהלך השילוח אלא רק האריזה החיצונית העוטפת אותם. חבל מאוד שלמרות השירות המצוין שקיבלת בחרת להשמיץ אותנו מסיבה שלא באחריותינו. אין לנו שום אפשרות לפקח את משלוח לאחר שיצא מאיתנו, כל האריזות נסגרות ונאטמות באופן הטוב ביותר וללא כל רבב. נשמח להמשיך לשרת את קהל לקוחותינו הגדול בנאמנה גם בעתיד ולתקן את חווית הקנייה שלך בקנייתך הבאה.
מוצר:
מאוורר ריצפה EL 106B אלקטרו חנן מאוורר ריצפה EL 1409 אלקטרו חנן
שם:
יגאל
תאריך:
12/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רבותי, זהירות!!! הזמנתי בחנות חשמל ניסני גוף תאורה 500W. בפרסום שלהם מופיע ומתואר גוף תאורה 500W. בתמונה מופיע המוצר בשלמותו עם הנורה כפי שאמור להיות שאחרת המוצר אינ ו שמיש. שלמתי 98 ש"ח, אבל קבלתי מוצר לא מושלם!. הנורה היתה חסרה, בניגוד למקובל במוצר כזה. טלפנתי לחנות אולם בעל החנות הודיע לי כי בפרסום רשום במפורש שהמוצר אינו כולל נורה. בדקתי שוב ומתברר שזה לא נוכון. לא רשום שבמוצר חסר נורה. בקשתי מבעל החנות שישלח לי נורה בדורה אבל הוא העדיף להתבטא בגסות כינה אותי "בהמה" ואמר לי שאני יכול לתבוע אותו. אךו הן העובדות המדוייקות ולדעתי החנות מתנהלת כאן באופן לא הוגן. הם דרשו ממני תשלום נוסף על הנורה ואני טוען כי התשלום על הנורה כבר בוצע בעת ההזמנה. מציע לכולם לבדוק כל הזמנה היטב בטרם מזמינים.
מוצר:
מנורת הלוגן הצפה 500W
שם:
nirokatav
תאריך:
08/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מהחנות! רכשתי מוצר שהתקלקל לאחר מספר ימים. שוחחתי עם בעל החנות והציע שאגיע אליו להחליף לחדש ללא עלות. כשהגעתי ביקש תשלום של 100 ש"ח עבור ההחלפה (המוצר עלה 300 - אטמור). פשוט בושה!
תגובת החנות:
הלקוח אכן הגיע לחנות לאחר שיחה טלפון . לאחר בדיקת האטמור האטמור נשרף עקב אי שימוש נכון .והוצא לו מכשיר חדש בעלות של 100 ש"ח במקום 290 ש"ח .
מוצר:
אטמור
שם:
אלישי
תאריך:
01/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המנורות משומשות, מלוכלכים עם נזק (כמו בורג בולט החוצה מהמנורה) וביקשתי כבל מאריך 8 מ' ולא 10 מ' שקיבלתי ממכם ללא רשותי! לא קיבלתי חשבונית לפי החוק. המוכר הפיל את האחריות על היבואן במקום לטפל בזה לשביעות רצון הלקוח במקום לבזבז את הזמן היקר שלי כלקוח. בחיים לא אחזור יותר לחנות שלא איכפת לה למכור מוצרים פגומים מבחינת אסתטיקה וכו'. צירפתי תמונה של מוצר פגום למשל.
מוצר:
מנורות וכבל
שם:
david.margalit
תאריך:
30/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני מפסקים, הגיעו בשקית ניילון פשוטה, אחד המפסקים הגיע רטוב כולו כולל קופסת הקרטון שלו. התלוננתי בחנות באתר שאני מבקש שיחליפו את המוצר הרטוב . עד היום לא חזרו אלי, התעלמות טוטלית
מוצר:
מפסק חיישן תנועה אוטומטי
שם:
גבי
תאריך:
14/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שלחו מוצר לא נכון. ענו מידית והבטיחו טלפונית שיחליפו אותו. עברו 10 ימים ולא שמעתי מהם. שלחתי אין ספור הודעות בהן התלוננתי על השירות הגרוע. רובן לא נענו. הסאגה נמשכה כמעט חודש. רק לאחר שכלו כל הקיצין והודעתי שאני שוקל שימוש באמצעים ציבוריים ומשפטיים, הגיע המוצר החלופי.
מוצר:
מנורת לד צמודת תיקרה
שם:
contactilanamihai
תאריך:
24/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מאוור שאובטח לי תוך 5 ימים אחרי 8 ימים נאמר שיגיע או באותו יום או למחרורת ואחרי שובעיים כאשר עדיין לא הגיע נאמר לי שזה יגיע רק בעוד שבוע לפחות או שלחילופין אני יכול לנסוע להביא את זה מהיבואן . אני יודע שיש חגים בישראל אבל חברה שמכבדת את עצמה יודעת בידיוק לעבוד ולספק את הדברים שלה דווקא בזמנים מאתגרים ולא ההיפייך. חבל
מוצר:
מאוורר תקרה Hyundai HYJ42003 יונדאי
שם:
ניר
תאריך:
20/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
נרכש מוצר - סויץ עמעם (דימר) ממותג אמין ומוביל. הגיע מוצר ארוז ברישול. ככל הנראה היה דפוק או משומש. עבד 3 ימים. לכשחדל החנות התנערה ממנו והצביעה על היבואן \ כל מיני אשמים אחרים. לאחר הרבה בקשות ביצעו החזר חלקי. נשארתי בלי הכסף ובלי המוצר. לא אחזור לקנות שם.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל דימר חדש באריזתו המקורית ולאחר 3 ימים פנה אלינו בטענה שהדימר הפסיק לעבוד. הוסבר ללקוח כי ישנה אפשרות לשלוח את המוצר ליבואן לתיקון או החלפה אבל הוא החליט להחזיר את המוצר ולכן הוחזרו ללקוח דמי המוצר בקיזוז דמי המשלוח.
מוצר:
דימר Gewiss 900W גוויס
שם:
heldenberg2006
תאריך:
11/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שמי ערן מאשדוד הזמנתי מפוח ב29.5.עד היום טרם קיבלתי את המוצר(התחייבו ל 5 ימי אספקה)היום אנחנו ב 11.8 וטרם הגיעו.שירות זוועתי ועושים טובה שעונים במיוחד סוי שאפילו לא מרימה את האפרכסת. בד"כ אינני רושם חוות דעת אבל הפעם זה עבר כל גבול. בהתחלה אחרי שבעה ימים בחור בשם יוסי אומר לי שלא היה להם במלאי ורק באותו יום חידשו את המלאי(הייתי מצפה שיעדכנו וישאלו אם אני עדיין מעוניין במוצר)ביום חמישי סוזי ענתה לי ואמרה שהשליח בדרך אליי אבל הרכב התקלקל והנהג נסע למוסך. היום אני אמור לקבל את המוצר בשאיפה שלא יטוס לחלל השליח..
מוצר:
מפוח אינליין tt100
שם:
נועם
תאריך:
01/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טוסטר אובן על דעת שכתוב באתר שיגיע תוך 5 ימי עסקים אחרי 8 ימי עסקים התקשרתי ואמרו לי שאין כזה דבר לא הגיע ושאבדוק שוב, הדברים נאמרו בצורה גסה ולא נעימה בכלל. יום לאחר מכן התקשרתי שוב אמרו לי שנשלח רק יומיים לפני כן (כלומר שנשלח יומיים אחרי שהיה אמור להגיע), ביקשתי לבטל ואמרו שאחרי שנשלח אי אפשר לבטל ושאחרי שיגיע אשלח להם חזרה ויבטלו, בנוסף נאמר לי שיחזרו אלי ולא חזרו. לאחר עוד שבוע התקשרתי לבדוק מה קורה איתו, ואמרו שיחזרו אלי, ובאמת סוף סוף חזרו אלי ואמרו שיבטלו לי את הקניה, בינתיים עלי לחכות עוד 3 ימים לראות אם באמת ביטלו. השירות לא היה ראוי, המוצר בכלל לא הגיע, שלא נדבר על האיחור בדברים.
תגובת החנות:
ההזמנה הראשונה של הלקוח לא נקלטה במערכת כלל, לאחר מכן בהזמנה השנייה אכן היה עיכוב כי היה חוסר במלאי והלקוח עודכן על כך באותו יום שהזמין. כל לקוחותינו מקבלים שירות מהיר ומדויק ככל האפשר ואין לנו כל כוונה לעכב משלוח כלשהו. צר לנו על תחושת הלקוח שנגרמה בגלל עומס נקודתי ונשמח לפצותו על כך.
מוצר:
טוסטר אובן 38 ליטר
שם:
zvirack
תאריך:
15/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהאתר של החנות קופסה של 10 נורות יונדאי. המשלוח הגיע תוך פיות משבוע אבל הנורות לא היו מתוצרת יונדאי כפי שפורסם באתר. התקשרתי לחנות ומי שדיברתי איתו הודה שהיתה טעות באתר ושאין נורות של יונדאי במלאי. הסכמתי להחלפה במוצר אחר (מארז נורות לגוף פנימי). עבר מאז חודש וחצי והתקשרתי לחנות מספר פעמים ולא נשלח המוצר החליפי. לא הייתי ממליץ לקנות מעסק זה. זוהי ביקורת שלילית הראשונה שאי פעם כתבתי על עסק ישראלי לאחר שנים רבות של קניות אונליין.
תגובת החנות:
אכן קרתה טעות אנוש בהזמנת הלקוח ואנו מצטערים על כך. נשמח להמשיך לשרת את קבל לקוחותינו בצורה הטובה ביותר.
מוצר:
מארז 10 נורות יונדאי
שם:
Gal
תאריך:
09/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חשמל ניסני ביצעו מהלך של הטעיית הצרכן. הזמנתי מוצר של קטלן יתושים מסוג Eco Euro HYEGO04 הזמנתי אותו עם שליח מהיר. הם שלחו לי מוצר אחר המיוצר על ידי חברת אלקטרו חנן ולא של חברת Eco Euro לאחר כ-3 ימים אחת המנורות הפסיקה לעבוד. בדקתי ואכן על אף שהם נראים דומים המוצר היה אחר.
כאשר פניתי לחנות הם טענו שזה מוצר טוב יותר ממש שהזמנתי. כשהסברתי להם שהוא התקלקל, הם אמרו לי להחזיר את המוצר לסניף בתל אביב. הבהרתי להם שהזמנתי שליח כי אני לא יכול לצאת מהבית. לאחר כשבוע וחצי הם הסכימו לשלוח שליח לאסוף את המוצר.
לבסוף הם זיכו לי את החשבון על סך של 192 ש״ח ולא 241 ש״ח כך שיצא שעל הטעיית הצרכן שלהם אני שילמתי. מקווה שאחרים ילמדו מזה
מוצר:
Eco Euro HYEGO04
שם:
bdmor
תאריך:
01/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר דרייבר לד למנורה. המוצר אמנם נשלח במהירות, אבל הגיע בקופסת הקרטון המקורית שלו, ללא כל אריזה נוספת (אפילו לא מעטפת בועות פשוטה). במקום להביא את המוצר עד הדלת, השליח דחף אותו בכוח לחריץ תיבת הדואר של הבניין. מצאתי את הקרטון בתיבה, מעוך לגמרי, והדרייבר הלא מוגן נשלף ממנו. צלצלתי לחנות כדי להתלונן. לא הוצע לי החזר כספי על המשלוח עצמו, שעלה 20 ש"ח. לא ברור לי עדיין אם המוצר נפגע, כי הוא טרם הותקן, אבל אין סיבה לקבל אריזה ומשלוח כאלו, ואני מציע לכל מי שמזמין בחשמל ניסני לחשוב פעמיים אם כדאי לקחת סיכון, בעיקר עם מוצר שביר.
מוצר:
דרייבר לד
שם:
ofriav
תאריך:
30/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חנות גרועה, להתרחק.רכשתי מקרר וקיבלתי אותו תקול, החנות התנערה ואמרה לי ללכת לחפש את השירות של היבואן. לא הייתה מוכנה לקבל בחזרה או להחליף בדגם אחר.
מוצר:
מקרר Hyundai HARF50L 50 ליטר יונדאי
שם:
גולש
תאריך:
16/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
roi
תאריך:
13/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בסך הכל רק 6 פריטים והם הצליחו לטעות בפריט אחד. כמו כן הובטח לי שיחליפו לי את הפריט שבו טעו ועליו שילמתי יותר, והם לא עשו זאת.
מוצר:
נורות
שם:
צביקה בלומשטיין
תאריך:
03/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דוקרן סולארי עבר חודש והחבילה לא הגיעה החבילה נשלחה בדואר ישראל אולם בחשמל ניסני רשמו על החבילה שהם הנמען כלומר שלחו חבילה לעצמם. לפי המס' מעקב החבילה הגיעה אליהם והם קיבלו הודעה לבוא ולאסוף אותה אולם למרות כל הטלפונים וההודעות והמרדפים אחריהם- לא טיפלו בזה.
בסוף התיאשתי וביקשתי לזכות אותי
מוצר:
דוקראן סולארי
שם:
reuven
תאריך:
11/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החנות אישרה הזמנת מוצר ולא סיפקה בטענה שאזל המלאי. בלבול המוח והפסד הזמן הם שלי.
תגובת החנות:
ההזמנה אושרה בצורה אוטומטית על ידי מערכת ההזמנות, לצערינו המוצר אזל במלאי והודענו על כך ללקוח מיד. בחנות שלנו יש למעלה מ1500 מוצרים ואנו מנסים לסנכרן בין המלאי הקיים לבין האתר בפועל באופן תמידי. נשמח לעזור לקהל לקוחותינו הרחב בכל עת.
מוצר:
מאוורר מגדל C27125 של אלקטרוסטאר
שם:
Kriger
תאריך:
23/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו את המוצר שלא הזמנו. מעבד מזון שקיבלנו לא היה לו מטחנת בשר ו היה חלק שהיה שבור. כל הדברים שהיו בקופסה היו לא מסודרים והיה חסר הוראות. נציג חנות הציע לנו לשלוח את הקופסה דרך הדואר בתשלום שלנו או לקבל בחזרה מאה שקל.
תגובת החנות:
הלקוחה קיבלה את הדגם שהזמינה והתקשרה ואמרה שיש חלק שבור במכשיר. מספר פעמים הסברנו שיש לה אופציה להחזיר את המכשיר ולקבל זיכוי כספי מלא או לחלופין להשאיר את המוצר ולקבל זיכוי עבור החלק השבור בסך 100 שקלים.
מוצר:
מעבד מזון Moulinex FP7371BM
שם:
גולש
תאריך:
23/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
עופר
תאריך:
19/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה עצמה סבירה (למרות שלא ניתן היה להכנס לאתר ולצפות בהזמנה). הבעיה המשמעותית היא ראשית פרסום לא נכון, הזמנתי נורות של ספק א וקבלתי נורות של ספק ב - גם אם הן תואמות, חובה עליכם לעדכן אותי לפני אספקת נורות מספק שונה ממה שפורסם באתר. עיניין שני קשור ל"דמוי מפסקים גוויס" שהזמנתי והתגלו כקטנים ב2ממ. המוכר התעקש שמדובר ברכיבים מקוריים אבל זה סותר את המציאות בשטח בה הם התגלו כטקנים יותר ולא מתאימים. המוכר התעקש על צדקתו ואחרי דין ודברים הסכים לקבלת המוצרים בחזרה בתמורה לזיכוי. הבעיה היא שכדי להחזיר את המוצרים צריך לבצע ולשלם משלוח. מבחינתי, לא ארכוש יותר בחנות זו ולא אטרח אפילו להחזיר את המוצרים שההשקעה והתשלום במשלוח חוזר לא שווים את הערך שלם (פשוט ארכוש אחרים במקום אחר)
תגובת החנות:
המוצרים הנמכרים בחנות הם מוצרים מקוריים גם לגבי מוצרי גויס מוצרים אלו נמכרים 30 שנה ולא נתקלנו בבעיה של אי התאמה עד היום . לגבי הנורות נשלחו נורות של חברה שונה מהפרסום באתר בטיב גבוה יותר ,אנו מתנצלים שלא הודענו על שליחת מוצר שונה מהזמנה.
מוצר:
נורות לד דמוי מפסק גוויס
שם:
kobi
תאריך:
30/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע אחרי 8 ימי עבודה בהפעלה ראשונה התברר כלא פועל. התקשרתי לחנות והופניתי על ידם להתקשר ליצרן. אחרי 3 ימים נוספים יצרתי קשר עם היצרן והמוצר הוחלף על ידו רק לאחר שנסעתי אליו להחליף את המוצר. החנות התנערה ממני בטענה שהמוצר לא נמצא במלאי.
תגובת החנות:
אכן נכון נשלח ללקוח מפזר חום מדגם מולדת שלטענתו המפוח לא עובד וביקשנו שישלח את המפזר ונשלח לו חדש ברגע שנקבל את המפזר חום בחזרה .ובנתיים הוא עיכב את תשלום הפיפאל . כך שבחינתו העסקה לא שולמה . אנחנו שולחים עשרות מפזרים ופעם ראשונה ניתקלנו בבעי זו .