השורה העליונה: לא ממליץ על בית העסק "אור מובייל". תהליך הרכישה באינטרנט ושירות הלקוחות על הפנים. רכשתי אצלם שואב אבק דייסון יקר, ובניגוד למקובל ברכישות באינטרנט, לא קיבלתי אימייל על אישור הרכישה. למחרת התקשרתי לעסק לברר ונאמר לי שיבדקו אם יש להם במלא ויחזרו אלי. לא חזרו. כעבור יום התקשרתי ואמרו שיש להם את השואב שהזמנתי. ביקשתי שישלחו חשבונית ושלחו. ציפיתי לקבל הודעה מחברת השליחויות ולא הגיעה. ביקשתי מהמנהל של אור מובייל שייתן לי את מספר המשלוח, ולא נתן. באינטרנט הם מבטיחים מסירה תוך 7 ימי עסקים. אחרי כמה וכמה טלפנים קיבלתי את המכשיר לאחר 23 יום (17 ימי עסקים). הדגם שהגיע לא היה הדגם שהזמנתי. החלטתי להשאיר אותו אצלי כי כבר התעייפתי, אבל ביקשתי ממנהל החנות לתקן את שם המודל בחשבונית (לצורך מימוש אחריות) ולזכות אותי בהפרש המחיר בין שני הדגמים. הבטיחו לעשות זאת. חיכיתי כמה ימים, הייתי איתם בקשר אך הפעולה הפשוטה והמתבקשת לא נעשתה. השורה התחתונה: לא ממליץ על בית העסק "אור מובייל"
תגובת החנות:
לצערנו , בחודש האחרון לפני הפסקת האש בצפון היה קושי במסירת משלוחים בגלל חוסר עצום בשליחים בחברת המשלוחים. הוסבר זאת למריו היקר שגר בצפון- אך לצערנו בכל זאת החליט לכתוב עלינו ביקורת שלילית- למרות , שיחות רבות אתו.
לגבי הדגם, הגיע למריו דגם מתקדם וטוב יותר מהדגם שהזמין -לא ניתן לשנות את החשבונית-אך הובטח כי האחריות תחל על הדגם שקיבל.
מוצר:
שואב אבק דייסון
שם:
גולש
תאריך:
18/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
31/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
050yair
תאריך:
21/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ לרכוש. משכו את הכסף ישר. רק אחרי שבוע התקשרתי ונזכרו לשלוח חשבונית. עברו שבועיים אבל המוצר עוד לא הגיע.
מוצר:
סמסונג a32
שם:
אביב
תאריך:
08/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
פשוט הזוי שאני צריכה לרדוף אחרי הכסף שלי בחזרה מתאריך 8/11/22 הם לא אמינים בכלל ועדיין מחכה לכסף שלי בחזרה . הם תמיד,מתנערים מאחריות ומהפשלה שלהם אנשים עושים טעויות אבל גם לוקחים אחריות על הטעויות ומשלמים בזמן .אבל הם רק מתנערים מהטעות שהם עשו ולא מחזרים לי את הכסף שלקחו פשוט בושה .
תגובת החנות:
לא ברורה התגובה, הלקוחה זוכתה עבור מכשיר שהזמינה ולא הייתה מעוניינת
המכשיר נשלח ללקוחה וביום שקיבלה אותו החליטה שאיננה מעוניינת בו .
לאחר שהמכשיר חזר הלקוחה זוכתה ונשלח גם מספר אישור עבור הזיכוי, משום מה הלקוחה ממשיכה לטעון כי לא קיבלה אותו.
ביררנו שוב מול חברת האשראי ואכן בוצע זיכוי.
מוצר:
קלקסי 8
שם:
fadeeva.com
תאריך:
17/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מדהים שהחברה הזו עדיין רשומה ב-ZAP ועדיין מקבלת הזמנות. הם נראים כאילו הם כבר לא בעסק, לא עונים במייל או בוואטסאפ או בטופס באתר שלהם. הגשתי תביעה דרך פייפאל כדי לקבל את הכסף שלי בחזרה, אבל גם על זה הם לא ענו. הם פשוט קיבלו את התשלום ולא שלחו את המוצר ולא ענו על אף אחת מהשאלות שלי.
It's amazing that this company is still listed on ZAP and still receives orders. They look like they are no longer in business, don't answer via email or whatsapp or the form on their website. I filed a claim via paypal to get my money back, but they didn't reply to that either. They simply accepted the payment and didn't ship the product and didn't give any reply to any of my queries.
מוצר:
טאבלט Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 SM-P615 64GB 4GB RAM WIFI LTE Wi
שם:
איל
תאריך:
23/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נרכש טלפון סלולרי מדגם גלקסי A33. המכשיר סופק באחור של חודש, לאחר תירוצים שונים ומשונים. הן באתר והן בשיחה הובטח שמדובר במכשיר מיבואן רשמי הכולל מטען מקורי, אך המכשיר שסופק בפועל הוא מיבוא מקביל, ללא מטען כלל.
תגובת החנות:
המכשיר שסופק הוא באחריות יבואן רשמי ומגיע עם כבל טעינה. ראש מטען לא מסופק במכשירים החדשים של סמסונג - הובהר זאת לאייל. נשמח לספק ראש מטען מקורי ומהיר 25W - במחיר עלות, אייל מוזמן לפנות אלינו.
לגבי האיחור, המכשיר הוזמן בתקופת חגים שבהם היו ממש מעט ימי עבודה - התנצלנו על העיכוב. חברת המשלוחים עושה מאמצים ומצליחה ברוב המוחלט של הפעמים לספק את המכשירים לפני הזמן.
אנחנו פה לכל שאלה או בקשה :)
מוצר:
סמסונג גלקסי a33
שם:
vas
תאריך:
02/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב לבית עסק זה!!!!!!!! ב-20.09.21 רכשתי פלאפון ב-2 תשלומים, אחרי 24 ימים (14.10.21) הביאו לי פלאפון שהיה בשימוש (קופסא פתוחה) ואפילו הודבק עליו מסך מגן. כאשר אני ביקשתי חדש מן הסתם. החזרתי להם ישר עם השליח. ביקשתי זיכוי ובחור בשם אור ענה בחיוב מכוון שלא היה לו להביא לי. אחרי חודשיים של עצבים טלפונים וצעקות, טרם קיבלתי לא את הפלאפון ולא את הזיכוי. אור מתעלם ולא עונה, שיחות ועידה עם נציגת ויזה לא משכנעות אותו לזכות אותי!!!!!! פשוט לא להתקרב!!!!!!!!!!!!!!
מוצר:
Samsung Galaxy Note 10 Plus
שם:
גולש
תאריך:
07/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך האינטרנט סמארטפון שיומי. הגיע ללא חשבונית, המסך תקוע וחסר מטען. כל המיילים ששלחתי לחנות לא נענו. התקשרתי ליבואן הרשמי ותשובתו הייתה שאינו מכיר את המוצר הזה. בלית ברירה בדקתי את המכשיר במעבדה פרטית ונמצאו סימני קורוזיה בתוך המכשיר.
אתם תחליטו על איכות השירות
תגובת החנות:
בנימין פשוט אינו דובר אמת. הלקוח שלח מייל שישנה בעיה במכשיר - הוצע להחליף לו מכשיר במשלוח מהיר. בנימין ענה כי הבעיה נפתרה ואין צורך (הכל מתועד כמובן) מפתיע שזו הדרך שבחר להשתמש בה- מה גם שאיננו עונה לטלפון.
מרגיש כי הלקוח נשלח על ידי מתחרים על מנת לפגוע בחנות.
שוב, הלקוח נענה גם במיילים וגם בוצעו מספר ניסניות לחייג אליו.
פונים אנו גם בפלטפורמה זו לבנימין ומבקשים ממנו- אם יש בעיה במוצר שנרכש מאתנו קיימת אחריות מלאה בשנה הראשונה. אתה מוזמן להגיע או לחייג בכל זמן - מבטיחים לעזור לך.
מוצר:
שיומי מאקס 3
שם:
עופר
תאריך:
16/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חוויה רעה. התחיל בזה שהחבילה אבדה בדואר (קורה, לא כעסתי). כיוון שלא היו לו הצבעים שקניתי ביקשתי החזר. עבר כמעט חודש וחצי של התכתבויות והתבחבשות ועדיין לא קיבלתי החזר. המזל שלי שביטלתי דרך ישראכארט אבל תשלום אחד כבר ירד ואני לא מצליח לקבל החזר. במקרים אחרים שזה קורה תוך יומיים כבר יש החזר. אני כנראה אאלץ לתבוע אותו כי אין דרך אחרת. תעשו את השיקול שלכם.
תגובת החנות:
מקרה קיצון, נתחיל בכך שעופר קיבל טיפול אישי מבעל החנות ואף נתן לו את מספר הטלפון האישי בכדי שיוכלו להיות בקשר שוטף ולטפל בבעיה שקרתה. החבילה לא הלכה לאיבוד בדואר, היא נגנבה (!) מרכב חברת המשלוחים. יש לציין שמאז אותו מקרה , הפסקנו לעבוד עם החברה הנ"ל וכיום עובדים עם חברת משלוחים אחרת. לגבי הזיכוי- הלקוח ביצע הכחשת עסקה(!) וקיבל את הכסף חזרה... יש כמובן תיעוד להכל. מצטערים שהלקוח בחר בדרך זו.
מוצר:
Xiomi Redmi Note 10 Pro
שם:
Yosef
תאריך:
13/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אור בחור מקסים ומאוד נחמד, אך יצאתי מאוד מאוכזב ומרומה, החליפו לי מסך (למסך מקורי לדבריהם) שנשבר אחרי 3 שבועות ב800₪ ובאתי להחליף שוב מסך (הפעם לדגם פשוט יותר - לא מקורי) ושילמתי 450₪, המסך לא תקין ואור מתעלם. יצרה מכך? הם לא החזירו לי את המסך שלי למרות שאני יכול להזדכות עליו בסך 200₪. (בטענה שהם פשוט זרקו אותו לפח. מאוד מעליב שכך מתייחסים ללקוח. - העברתי פניה לרשות להגנת הצרכן.
מוצר:
החלפת מסך אייפון 10
שם:
actung24
תאריך:
18/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאור מובייל מכשיר סלולרי במשלוח מהיר (3-5 ימי עסקים) לאחר טלפונים חוזרים ונשנים קיבלתי את הטלפון אחרי שבועיים וחצי ללא מגן למכשיר. גם אחרי מספר רב של שיחות והבטחות מצד החנות עדיין אחרי כשלושה וחצי שבועות עדיין לא התקבל המגן ולא קיבלתי זיכוי על המשלוח.
מוצר:
סמארטפון xiaomi poco x3
שם:
כלום
תאריך:
24/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוזניות סמסונג מתאריך 04/02/2021 בכדי להביא אותם כמתנת יומלדת המשלוח לא הגיע עדיין (24/03/2021) ,השירות לקוחות עונים ובתחילת השיחה משאירים אותך להמתין עד שיתפנו ויתמקדו איתך וכל פעם נותנים לי אותה תשובה נבדוק עם האחראי על המשלוחים ונחזור אליך , בפעם האחרונה כשהתקשרתי אמרו לי שהם לא יודעים איפה המשלוח והם שולחים לי עוד משלוח וכבר עברו שבועיים וגם המשלוח השני עדיין לא הגיע !!!!
מוצר:
אוזניות samsung galaxy buds pro SM-R190
שם:
אבי
תאריך:
21/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר טלפון (אייפון XS MAX) מהחנות. כשהגעתי לביתי נוכחתי לגלות כי המכשיר משומש. במקום לקבל טלפון חדש, מכרו לי טלפון משומש במחיר של חדש. המסך לא עבד וקיבולת הסוללה הייתה נמוכה. נאלצתי לחזור לחנות, אור טען שאני הרסתי את המכשיר (שהיה אצלי רק יומיים) לאחר ויכוחים הסכים "לשלוח" אותו ליבואן. לאחר שבוע הוא התקשר אליי וטען כי אני החלפתי לו מסך ואני החלפתי סוללה. חזרתי לחנות, דיברתי עם אור. איך ייתכן שבתוך יומיים החלפתי למכשיר "חדש" לגמרי מסך וסוללה? לבסוף הוחלט להביא לי טלפון "חדש". גם הוא היה משומש. באותו יום החלפתי קרוב לארבעה מכשירים. לבסוף, המכשיר האחרון שקיבלתי חשבתי שהוא טוב, כשהגעתי לביתי נוכחתי שטעיתי. יש לו בעיה במסך. ניסיתי להפעיל את האחריות שאור היה אמור לסדר לי (אחריות לשנה) שמן הסתם לא הייתה קיימת. מספר אחת בהתחמקויות, במילים "יפות" וגנבה לאור היום. לא ממליץ בכלל!
תגובת החנות:
לא ייאמן. לא ייאמן שאחרי כל מה שעשינו בשביל אבי וביתו ריקה אנחנו מקבלים ביקורת כזו. לכתוב שאנחנו מתחמקים אחרי שהקדשנו יום שלם לטיפול בבעיה של הלקוח זה פשוט לשקר.
מעולם לא נמכר בחנות אף טלפון משומש בתור חדש- שקר נוסף. ולמה? נסביר: כשקונים אייפון תמיד אנו בודקים מול הלקוח באתר של APPLE כי המכשיר חדש ולא עבר אקטיבציה. כך קרה גם במקרה עם אבי ובתו.
פשוט חבל שכל לקוח שלא מרוצה מהמכשיר יכול פשוט לכתוב שקרים על החנות.
מוצר:
iphone XS MAX
שם:
ניצן
תאריך:
01/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון סלולרי Galaxy S10e דרך האתר. המשלוח הגיע אחרי יומיים, אך להפתעתי הרבה קיבלתי טלפון משומש, עם הרבה שריטות וסימני שימוש. מיד התקשרתי לאור, והוא אמר ש"לא יכול להיות" והוא יטפל בזה למחרת מול היבואן. במהלך הערב, החלטתי שאני לא מעוניין "לתקן" מצב בו קיבלתי מכשיר משומש במקום חדש, ושאחזיר את המכשיר ואקבל את הכסף בחזרה. זה הוסכם עם אור, וכדי לא לעכב שום דבר, נסעתי בעצמי אל החנות כדי להחזיר את המכשיר. במשך כשבוע וחצי, לא נראה שום זיכוי באשראי, למרות שדברים כאלה אמורים להופיע תוך 2 ימי עסקים לפי חברת האשראי. במהלך כל הדרך, אין סוף שיחות לאור, הבטחות של "אני אחזור אליך" ולא חוזר, "מטפל בזה" אבל שום דבר לא מתקדם. לאחר מספיק שיחות אור הפסיק לענות לי. בדקתי אם הוא "מסנן" אותי - התקשרתי 3 פעמים בתוך חצי שעה מהמספר שלי, ללא מענה, ואז התקשרתי ממספר אחר והוא ענה מיד. באותה השיחה באופן טבעי הטונים קצת עלו (2000 שקל שלא חוזרים אלי, והוא גם מסנן אותי), בסוף השיחה אור אמר שהוא "מפסיק לטפל בפנייה שלי" וניתק לי בפנים. איפה נראה דבר כזה? הכסף שלי מוחזק אצלו כבן ערובה (גם לפי חברת האשראי - שכן הם לא ראו שום החזר כספי ואמרו שאם התבצע, הם היו רואים אחרי מקסימום יומיים), והוא עוד מנתק לי בפנים כשאני מנסה לסדר את כל הבלאגן הזה (ניסיתי להביא מספרי אישור אל חברת האשראי שיבדקו עוד). לאחר עוד מספר ימים בהם שום דבר לא זז, פתחתי פניה למועצה לצרכנות, ועוד באותו הערב ראיתי שבוצע החזר לכרטיס האשראי שלי.
אור טען שלא סינן (ברור..), אמר שהוא נתן זיכוי ביום הראשון ושאלו בעיות של חברת האשראי (אבל מעולם לא לקח לזיכוי שעשו לי יותר מיום כדי שאראה שהתקבל, מה גם שלאחר שבוע וחצי חברת האשראי עדיין לא ראתה כלום, וטענה שאם התבצע זיכוי כלשהו הם היו רואים אחרי מקסימום 2 ימי עסקים) ונתן עוד אי אלו תירוצים.
סה"כ ההתנהלות בריונית ואנטי שירותית, הרגשה של שוק, אין עם מי לדבר, אפס אמינות. אני לא ממליץ לאף אחד להתקרב לחנות הזאת, ראו הוזהרתם!
תגובת החנות:
המקרה הנ"ל קרה במהלך חודש יולי- לפני כחצי שנה! בעיצומו של הסגר השני-בו החנות עבדה במתכונת סופר מצומצמת
מוזר שניצן החליט לפרסם ביקורת זו היום לאחר כל כך הרבה זמן ולא לדייק בפרטים. לא התקבלה לחנותנו מעולם (!) פנייה מהמועצה לצרכנות בגין המקרה הנ"ל כך שטענת ניצן שבוצע זיכוי רק לאחר פנייתו למועצה היא שקר וכזב.
בכל אופן- הלקוח זוכה במלואו.
מוצר:
טלפון סלולרי Samsung Galaxy S10e
שם:
Yogev
תאריך:
27/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע, שירות טלפוני חמקני ומזלזל. קניתי אוזניות Galaxy Buds דרך האתר (שבו לא רק שכתוב שרכישה מותנית באימות טלפוני- אלא גם כתוב שלאחר שהעסקה אושרה יתקבל אישור שהחבילה יצאה למשלוח). לא קיבלתי שום אישור שהחבילה יצאה, גם שבוע לאחר ההזמנה(!!!). כשהתקשרתי לברר האם היא באמת יצאה, הוצע לי להוסיף כסף בעבור משלוח עד הבית, כי מסתבר שהחבילה לא יצאה בכלל. ביצעתי מספר טלפונים נוספים, בהם הייתי מקבל רק חצאי תשובות, תשובות לא במקום, תשובות לא מקצועיות ובעיקר נפנופים של "נחזור אליך מאוחר יותר". בסופו של דבר נאמר לי שהחבילה אכן יצאה למשלוח ותגיע אליי "בימים הקרובים". שבועיים לאחר ההזמנה התקשרתי עם כוונה לבטל את ההזמנה במידה ולא תינתן לי תשובה ברורה. אור (בעל המקום) ביקש שלא לבטל את ההזמנה, ואמר לי "ללכת לבדוק בדואר" אם החבילה הגיעה, מאחר ולא קיבלתי הודעה מהדואר. לא הרבה זמן לאחר מכן הגיע המוצר- אך לא עובד כלל!! בשיחה למקום נאמר לי "זה לא אחריות שלנו אלא של היבואן הרשמי. דבר איתם".
חוצפה, חוסר מקצועיות, שירות מזעזע, ואפילו לא לוקחים אחריות על מוצר פגום שהלקוח קיבל. להתרחק.
תגובת החנות:
1. הלקוח יוגב רכש מאתנו אוזניות שמספר ימים לאחר ההזמנה חיכו לו בסניף הדואר. יוגב לא טרח לבדוק בסניף הדואר למרות שהמוצר חיכה לו שם והוא נאסף על ידו רק לאחר עשרות שיחות סרק לחנות- אחרי שהצענו לו לבדוק בדואר, חזר אלינו ואמר כי המוצר באמת חיכה לו שם.
2. המוצר שנמכר הוא באחריות הרשמית של סמסונג "סאני" כל בעיה או תקלה צריכה להיות מטופלת על ידיהם
3. הוצע ליוגב לשלוח את האוזניות ונחליף לו אותן או שנזכה אותו.
במקום זה , יוגב החליט לבקר אותנו בצורה קשה ומרושעת.
מוצר:
Galaxy Buds
שם:
גולש
תאריך:
07/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Ron
תאריך:
24/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
ביטלתי עסקה בגלל חמקנות על שטויות כמו "אחזור אליך" ולא חוזרים, "מפצים" במשלוח, למרות שביקשתי לא, "הנהג יקבע איתך" ואחרי יומיים הוא מתקשר כשהוא אצלי בבית ואני לא... לפי רוב התגובות אני מבין שהם בסכה"כ בסדר. חבל שלא שמים לב ללקוח שעשו איתו פדיחה (היו פדיחות נוספות) ורגע מתרכזים בלסיים שירות כמו שצריך במקום להתחיל עם חמקנות מעצבנת.
תגובת החנות:
באמת שלא ברורה לנו הביקורת הזו- הלקוח קיבל את המשלוח עד הבית ללא תוספת תשלום.
מתנצלים באם הלקוח חווה חוויה לא נעימה- אנחנו פה לכל דבר עבורו.
מוצר:
שיומי Mi1
שם:
עופר
תאריך:
07/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
מחירים טובים, אבל חוסר מקצועיות וחמקנות שיטתית. קניתי Samsung S20 Ultra. התקשרתי לברר פרטים כגון דגם מדויק (יש מספר דגמים), צבע וכו'. היו מאד נחמדים והמחיר היה טוב (דיברתי עם אור, בעל החנות). המשלוח הגיע באותו יום כפי שהובטח. עד כאן הייתי מרוצה מאד. ואז החלה האכזבה: מסתבר שקיבלתי דגם אחר ממה שהובטח (כשהתלוננתי שינו את הדגם באתר), לא בצבע שהבטיחו, וה- Dual Sim עובד שונה מכפי שהסבירו. אפילו את מגן המסך לא הדביקו בצורה מדוייקת. כשהתקשרתי להתלונן העבירו אותי כמה פעמים מאחד לשני והבטיחו תשובות, ואז... העלמות. אור הפסיק לענות לטלפונים ולהודעות וואטסאפ, ואף הבטחה לחזור אלי לא קוימה. להערכתי הם מחכים שיעברו 14 ימים כדי שלא אוכל להחזיר את המוצר. שירות ברמה נמוכה מאד, וחוסר מקצועיות (אי בקיאות בפרטים הטכניים של המוצר שהם מוכרים). הכי גרוע - ההתחמקות המתמשכת כבר מעל שבוע (כל יום אני מתקשר, מוסר הודעות, שולח וואטסאפים, ואור אף פעם לא זמין ואף פעם לא חוזר אלי).
תגובת החנות:
נתחיל מהסוף- אור היה אמור להתחתן במהלך חודש יולי ובעקבות הקורונה החתונה נדחתה- בימים האחרונים אור בילה מחוץ לחנות במטרה למצוא אלטרנטיבה אז באמת היה פחות זמין- אבל כל מי שמכיר את החנות יודע שאור עושה הכל כדי שהלקוחות שלו יהיו מרוצים.
לגבי המקרה הספציפי, עופר ביקש דגם שתומך ב5G, למיטב ידיעתנו S20 ULTRA תומך ב5G- אך לאחר בדיקה באמת גילינו שהדגם שעופר ביקש שונה מהדגם שנמכר לו. הובהר מספר פעמים לעופר כי הוא יכול להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי- כך שהטענה שהחנות מחכה ל14 ימים גובלת בדיבה- מעולם לא אמרנו לאף לקוח דבר כזה.
עופר מוזמן לפנות לחנות בכל רגע נתון ויטפלו בו בצורה הטובה ביותר.
מוצר:
Samsung S20 Ultra
שם:
hana
תאריך:
09/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
היום ביטלתי עסקה בחנות זו לרכישת וואן פלוס 6t. בחרתי אתמול בחנות זו מכיוון שהבטיחו בדף הפרסום שלו- וגם בטלפון בעת תהליך הקניה- שנתיים אחריות יבואן רשמי. בעלי הגיע היום לקבל את המכשיר הופתע לגלות שבתעודת האחריות רשום 12 חדשי אחריות בלבד! אני חשה מרומה ונגרמה לי עקב על עגמת נפש מרובה! נכנסתי שוב לדף פרסום המוצר כדי לצלם אותו ואת כל הפרטים של המכשיר, ולא הופתעתי לגלות שהפרטים שונו בשעה האחרונה ...
מוצר:
טלפון וואן פלוס 6t 256 gb
שם:
roshel84
תאריך:
17/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
קניתי MI MAX 3 עם מגן מסך. דיווחתי שהמסך מגן פגום לא קיבלתי החזר או מוצר חלופי! לא טרחו לחוזר עליי למרות שפניתי מספר פעמיים גם במייל - צרפתי תצלום מסך. טרם הגעת המוצר - דווקא הגיבו מאוד מהר למיילים וכרגע התעלמות.
מוצר:
MI MAX 3 ומגן
שם:
aviel
תאריך:
20/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוזניות, לא שלחו את המוצר כלל, מזל ששילמתי בפאייפאל והם ביצעו החזר על הרכישה
תגובת החנות:
בוקר טוב אביאל,
אם תביט בפרטי ההזמנה שלך תשים לב כי אין פרטי יצירת קשר- לא השארת טלפון לחזרה או כתובת מדויקת למשלוח. מעבר לכך, הזמנת מוצר שבו אתה מתבקש לבחור בין אזניות פרוזן לספיידרמן- לא בחרת.
כשהגיע בקשה של החזר כספי מצד PAYPAL על אי אספקת המוצר - ההחזר בוצע באותו רגע. אגב, גם אם היית משלם בדרך אחרת היית מקבל את כספך חזרה.
כשקראנו אילו חוות דעת נוספות נתת לחנויות בהם רכשת נוכחנו לגלות כי מעולם לא נתת ביקורת טובה לאף חנות בזאפ - אך כן דירגת מספר חנויות נמוך מאד. כל כך חבל לקבל ביקורת כזו אחרי עבודה קשה שאנחנו עושים בכדי שכל לקוח אצלנו ייצא מרוצה.
להבא, תשקול ליצור קשר עם החנות- מבטיחים לך- שלא רק אנחנו, אלא כל חנות שמכבדת את עצמה- תפתור את הנושא במהירות.
מוצר:
אוזניות פרוזן לילדים
שם:
kaitana
תאריך:
05/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ב-4 לאפריל הזמנתי טלפון. ב-5 לאפריל בבוקר קיבלתי שיחה מאור כדי לוודא פרטים. ב-11 לאפריל התקשרתי לאחר שהטלפון לא הגיע. ב-14 התקשרתי שוב ותפסתי את אור. אור טען שהטלפון חזר לחנות (עקב בלבול עם הכתובת) ושעוד באותו היום הטלפון נשלח\יישלח מחדש. היות והיה ערב חג הפסח, מסרתי לאור שאין לי בעיה לחכות עוד שבועיים שהטלפון יגיע (בין היתר כי הייתי סקפטי אם הטלפון נשלח). ב-3 למאי התקשרתי, לאחר שהטלפון עדיין לא הגיע. אור טען שזה מאוד מוזר מאחר (לטענתו) בדואר מסרו לו שהחבילה התקבלה, אבל בכל מקרה שאין מה לדאוג כי המשלוח מבוטח. על הדרך אור גם ניסה לגשש אם בעצם אולי בכל זאת כן "קיבלתי את הטלפון"... לא. בין ה-4 לאפריל ל-24 למאי התקשרתי מספר פעמים לחנות, כל פעם שתפסתי עובד מסרו לי שאור יחזור אליי עוד באותו היום (וזה לא קרה, עד שהתחלתי "לאיים" בפתיחת תביעה) וכל פעם שתפסתי את אור הוא מסר שיחזור אליי "עוד יומיים" ולא חזר. ב-24 הודעתי לבחור שענה (לא אור), שאם אור לא חוזר אליי עוד היום (היה שישי), שפשוט אפתח תביעה בפייפאל ושנמשיך בהתקשרות דרך שם. אור חזר זמן קצר ומסר שביום ראשון ייתן החזר. בשיחה אור הסביר לי שזה לא אשמתו - ושאדע שזו אשמת הדואר שייאלץ לספוג הפסד (היות ולדברו הם טוענים שהחבילה התקבלה). בשורה התחתונה אור מסר שחד משמעית בראשון הקרוב ייתן החזר (ב-26 למאי, לכאורה). ב-2 ליוני (לאחר שהחזר לא קיבלתי) אור התקשר למסור שהאבידה נמצאה ושהטלפון מצא דרכו חזרה לחנות, ושהיה רוצה לשלוח לי את הטלפון. הפעם בדואר שליחים. תחילה אמרתי לא, ואז אמרתי לעצמי - מה עוד יכול להשתבש? ב-5 ליוני (היום) הגיע "הטלפון". חלקו המרכזי של הטלפון שנשלח (לפחות) נראה חדש - אבל רואים בבירור שחלקו התחתון של הטלפון (בדגם שהזמנתי התחתית מתנתקת) שחוק, שרוט ומלא אבק וללא ספק היה בשימוש (רב). אין שום סיכוי בעולם שמדובר ברכיב חדש.
אוסיף שגם לא קיבלתי מהחנות/אור מספר משלוח בשום שלב, למרות שהחבילה נשלחה מספר פעמים, וגם לא קבלה. שילמתי בפייפאל כך שאני שוקל אם לפתוח תביעה, כאשר הנטייה כרגע שלא - עד כדי כך נמאס לי מהחנות.
מוצר:
LG G5 H850
שם:
tomer
תאריך:
21/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מאחר ששיאומי החליטו להוציא לשגע עם המגוון, לא הייתי סגור על מכשיר אבל היה לי חשוב שיכלול NFC אז, לראשונה בחיי התקשרתי לקבל ייעוץ והכוונה מנציג אנושי. ענו לי מהר והנציג היה סבלני, המליץ על מכשיר ואף ביקש לחזור אליי לאחר שיוודא כי הוא אכן עונה לצרכיי. חזר אליי תוך כמה דקות, אמר שהמכשיר מתאים וסגרנו עסקה טלפונית. המכשיר שקיבלתי אינו כולל NFC אז, התקשרתי לחנות, ענה נציג אחר וסיפרתי לו את המקרה. הנ"ל טען שיחזרו אליי ונבצע החלפה ואני מצדי הבהרתי שאין לי בעיה לשדרג מכשיר ולהוסיף תשלום אם צריך ובנוסף הצעתי לשלם עבור המשלוח. כמובן, שלא חזרו אליי עד היום. בינתיים, כבר החלטתי להישאר עם המכשיר. ההמלצה שלי - לא להאמין למוכרים (בקנייה מרחוק) ופשוט להחליט על המכשיר שרוצים ולרכוש באתר.
תגובת החנות:
היי,
הנציג, הסבלני והנחמד טעה לגבי הNFC אך להגנתו יש לומר כי הציע מיד באותה שיחה שעדכנת להחליף למכשיר אחר ולשלוח את המכשיר על חשבוננו.
מה שלא נכון להגיד זה שלא חייגנו אותו נציג חייג מספר פעמים ללקוח. ומעבר לכך, החנות זמינה תמיד בכל הפלטפוורמות.
זה נושא שיכל להיסגר בכיף בשיחת טלפון, חבל לקבל ביקורת שלילית כזו.
אם הלקוח היה מכיר את הנפשות הפועלות בחנות הוא לא היה כותב ביקורת שכזו. אנחנו מעולם לא הוצאנו לקוח לא מרוצה מהחנות, טובת הלקוח מעל הכל.
מוצר:
שיאומי 11
שם:
שאול
תאריך:
18/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לתקן מסך לטלפון שלי שנסדק. הכל בטלפון עבד עד להגעה לחנות אפילו המגע במסך והתצוגה שלו וכל מה שרציתי זה להחליף את המסך כי הוא סדוק. מסרתי את הטלפון לתיקון ואמרו לי לחזור אחרי שעה חזרתי אחרי שעה ורבע ואמרו לי לחזור עוד 10 דקות. חזרתי אחרי מעל ל-10 דקות והבחורה בדלפק אפילו לא נתנה לי תשומת לב עד שאחרי שתי דקות הבנתי שהיא לא עסוקה בשום דבר חשוב וסתם מתעסקת בטלפון שלה. שאלתי אותה לגורלו של המכשיר שלי והיא אמרה ש"כנראה" בדרך חזרה מתיקון. למעשה אחרי 10 דקות נוספות אני שמתי לב שהטלפון נמצא לה ממש מול האף (אני שמתי לב לא היא, היא עדיין הייתה בטלפון שלה מנותקת מהמציאות). אמרתי שאני רואה את הטלפון שהיא אפילו לא ידעה אם הוא באמת תקין ושאלה אותי אם הוא תקין (כאילו שזה לא התפקיד שלה לדעת). חזרתי הביתה ומתברר שהטלפון בכלל לא נטען (הטלפון אפילו לא נתן חיווי של חיבור). אני חוזר חזרה ואחרי עוד כמה דקות אור חוזר ואומר שהטכנאי אמר לו שכביכול הנזק הזה היה יכול להיגרם ממכה. כאן חשוב לציין שהטלפון שלי בכלל לא קיבל מכה אלה שהמסך נסדק בעקבות לחץ מחפץ משונן עליו בחלק העליון של שלו הרחק ממקום החיבור. כך שהנזק הזה נגרם אך ורק על ידם.