דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל וריהוט מהיבואן לצרכן (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
חשמל במחירים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2014
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בחשמל במחירים ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
511
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
468
2
41
נמצאו 511 חוות דעת גולשים על חשמל במחירים
תמונת משתמש
שם:
Or
תאריך:
09/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע חוסר כבוד ללקוח
לא עניתי להם חמש דקות והאשימו אותי שלא עניתי להם 25 דקות
נאמר לי שיהיה לי שעה התראה לפני שמשלוח יגיע אלי וקיבלתי חמש דקות התראה הייתי צריכה לגרום לאמא שלי לעזוב את העבודה שלה בשביל שתקבל את המשלוח שלי
ואחרי שניסיתי להגיד להם שחברת השליחויות עשתה טעות שידעו להבא
האשימו אותי, עלו על המילים שלי
שניסיתי להסביר את עצמי אמרו אבל קיבלת את המשלוח אז מה הבעיה
ואחרי שהמשיכו להאשים אותי במקום לקחת אחריות או התנצלות (שעם זה היה קורה הביקרות הזאת הייתי חיובית)
חברה מזעזעת לא ממליצה לתמוך בהם
וגם היה צריך לפתוח את החבילה עוד שהנהג היה שם בשביל לבדוק שהסחורה התקבלה ללא נזק מה שלא נעשה

חשוב לציין שנאמר לי שזה יהיה בין השעות 10:00 עד 15:00 הם הגיעו 09:26 רק מראה את חוסר המקצועיות שלהם.
תגובת החנות:
היי אור.
ראשית חשוב לי לציין ששירות הלקוחות שלנו עובד קשה מאוד על מנת שהלקוח יהיה שבע רצון וישוב אלינו .
ולכן חשוב לי להסביר ולצערי פה ולא בשיחה כי כשניסיתי בשיחה בנינו האחרונה, זה לא צלח.
אנו עובדים תחת מדיניות " תפיסת לקוח", מה שאומר שכאשר נהג לא תופס לקוח הוא מודיע לבקרה בשירות האספקות אשר גם מנסה לתפוס את הלקוח ולאשר טענת נהג, לאחר מכן אם הבקרה לא תפסה לקוח זה עובר אלינו לניסיון אחרון לאתר לקוח או מספר משני להענות.
לטענתך רק הנהג ניסה לתפוס אותך ואינני טוענת כי את לא דוברת אמת, אך לצערי נתקלנו לא פעם בחוסר קליטה באזור הלקוח/ נהג ולכן לא תמיד מתחברת שיחה .
כשהבקרה התקשרו גם לא ענית ולהבנתי בכלל לא ראית שיחות מהם, אני לשמחתי תפסתי אותך טלפונית ואמרתי שהנהג בדרך אלייך והערכנו כ 25 דק' וזה היה בשיחה ביני ובין הבקרה ולקח זמן בין כל אותה לוגיסטיקה ובנוסף כביש זה לא דבר צפוי ולכן הנהג הגיע מספר דקות קודם.
בשיחה בנינו הסברת שאת לא בבית אך אימך שם ויכולה לקבל את המוצר .
לו היית מבקשת בשיחה שהנהג יחכה רק לך, הייתי מעכבת נהג שיחכה לך !
בקשה שכזו לא הייתה מצידך גם סיכמנו שאימך בבית לקבל את המוצר.ומסרת לי את הטלפון של אימך שאמסור לנהג .
לגבי פתיחת מוצר ובדיקתו, אם פתחת גם לאחר עזיבת נהג ויש פגם חיצוני אנחנו פה הסירי דאגה מליבך זה המדיניות של חברותינו וזה רשום בתקנון של חברתינו.
חבל לי שבחרת לגשת לרשת ואם כבר ניגשת מדוע לא כתבת באלו צרחות התקשרת כמעט שעה לאחר קבלת המוצר?! ושלקח לי ולנציגה שענתה לפחות 5 דקות להבין מה מהות השיחה.

ניסתי לקחת את השיחה למקום רגוע ואף להסביר את הלוגיסטיקה מאחורי העניין אך לצערינו ללא הצלחה .

15 שנה שאנו מספקים מוצרים ולא נתקלנו בשיחה כזו קשה עם לקוח ועדיין מכבדים את טענתך .
מתנצלת אם נפגעת או חשת רגש שלילי כלשהו ובכל מצב ושאלה, אנחנו פה בשבילך ועל אף הרגשה זו נשמח לתקן אם תחליטי בכל זאת לענות לשיחתינו ולסדר את האי הבנה ביננו.
תתחדשי ותהני מהמוצר.
רצון חברתינו לרצות לקוח וחלילה לא הפוך.
מתנצלים אם דברים לא הסתדרו לפי רצוניך הפעם.
אנו נמשיך לעשות כמיטב יכולותינו ללקוחות החברה ונשמח לתקן את חווית הקניה שחווית כי כל לקוח שלנו הוא בעל חשיבות רבה.
מוצר:
מקרר משרדי GALA 1101 די פורסט
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
01/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי קורקינט חשמלי. באתר לא היה מצויין המשקל של המכשיר אז ביקשתי שיבדקו. אמרו לי 14 ק"ג (16 ק"ג עם האריזה). הסברתי שזה קריטי לי כי אני עם בעיות בגב (ובפירוש אמרתי להם שגם אם זה יהיה אפילו חצי קילו יותר אני אחזיר את זה) אז חבל שזה יהיה סתם. ביררו שוב - אמרו לי אותו דבר. קניתי. אמרו 10 ימי עסקים והתרשמתי לטובה שהגיע יומיים לפני הזמן (8 ימי עסקים) אבל המכשיר שוקל 17 (!) קילו (עם אריזה - 19 קילו) ואפילו כתוב על האריזה מבחוץ "משקל המכשיר: 17 ק"ג". חשבתי לתת 2 כוכבים בגלל שהמוכרת (נטלי) הייתה מאוד נחמדה ואדיבה ובגלל שעמדו בזמן האספקה אבל אז גיליתי שגם המשקל המקסימלי שפרסמו באתר הוא 100 ק"ג ועל האריזה כתוב משקל מקסימלי 90 ק"ג. עכשיו אני אהיה צריך למצוא מכשיר אחר שמתאים לי, שוב לעשות את כל הבירורים, ההסברים וההתעסקות, גם להתעסק עם ההחזרה של זה שהביאו (את החשבונית אגב לא שלחו לי - רק מספר הזמנה), וגם לחכות עוד כמה שבועות עד שיביאו את החדש... לא מיותר?

עדכון: ניסיונות לקבל הסבר - במענה הקולי אחרי ניווטים מייגעים ו"שיחתכם חשובה לנו" 50 פעם, בסוף זה סתם מתנק אותך (גילוי נאות: זה ערב חג היום אבל בשום מקום הם לא כתוב והם לא אומרים שהם לא עובדים בערב החג בגוגל כתוב שהם פתוחים עכשיו). עכשיו אני מניח שאהיה צריך לחכות לאחרי החג לנסות להשיג אותם שיקחו את זה חזרה.

עדכון 2: אחרי החג חזרו אלי מיד בבוקר אבל ההסבר שקיבלתי הוא שהיבואן הטעה אותם ואפילו לא הציעו שום פיצוי מלבד "אנחנו מוכרים הרבה דברים אם תקנה משהו אחר בחנות נצ'פר אותך" (באמת תודה...). בשיחה שערכתי לאחר מכן עם היבואן הם אמרו שהאחריות היא של החנות. ההתקשרות שלי היא עם החנות ואני לא באמת יודע מה קרה מאחורי הקלעים (מהחנות סירבו להעביר לי את ההתכתבות עם היבואן בנוגע לזה) ולכן מן הסתם אין לי סיבה (וגם לא דרך) לתת ביקורת על היבואן.

בקיצור - ממש לא מומלץ.
תגובת החנות:
היי טל, חג שמח
אנו ממש מתנצלים ממפח הנפש שחווית וכמו שרשמת נטלי שטיפלה בכל מהלך הרכישה שלך התנהלה מול היבואן ופעמיים וידאה מולם לפי בקשתך את משקל המוצר עם ובלי האריזה ומה שנמסר לה היה כפי שכתבת 14 קילו ללא אריזה ו16 עם .
יש לציין כי טרם שיחתך מול המוקד שלנו כלל לא הופיע משקל למוצר ואף אמרת שניסית גם לברר בעוד אתרים ולא הצלחת ושמשקל המוצר קריטי .
וטרם בוצעה ההזמנה נאמרו מילים אלו גם ליבואן והוסבר שקניית המוצר מותנת במשקלו.
לאחר שביררנו לך גם ציינו את המשקל במוצר עצמו ורק לאחר שקיבלת את המוצר ויצרת קשר אתנו הבנו שיש טעות ומשקל המוצר לא כפי שהיבואן ציין.
כמו שציינת השירות שקיבלת מהחנות היה בהשתדלות הגבוהה ביותר לרצות אותך כלקוח ובייחוד לספק לך את המוצר שאתה מבקש .
לצערנו אין ביכולתי לענות בשם היבואן מדוע התשובה שניתנה לא הייתה זהה למשקל המוטבע על האריזה וגם מבחינתנו היה תמוהה איך יכול להיות שבמלל נאמר לנו משקל מסוים כאשר על האריזה מצוין אחרת.
חשוב לציין שלאחר סיום השיחה עמך נטלי שלחה מייל עם פידבק לתקן מפרט מוצר אצל היבואן ולשים לב על אריזות המוצרים .
אתה כלקוח דרכינו תמיד היה לך מענה ותשובות מהחנות
לצערנו אין אנו יכולים להעביר תכתובת פנימית של היבואן זה ניגוד אינטרסים מול יבואן שאנו עובדים איתו בשוטף.
אנחנו כחנות המתווכים בינך לבין היבואן וכך קרה לאורך כל הדרך .
אנו חברה שחשוב לנו מאוד שירות הלקוחות, שקיפות ללקוח ושביעות רצון הלקוח.
אנו מתקשרים לוודא קבלת מוצר ורמת שביעות רצון מהלקוח בשבוע לקבלת המוצר .
חשבונית יוצאת אצלנו ללקוחות כל יום ויכול להתעכב עד מספר ימים אחדים בעקבות החגים והחוסר שיגרה של תקופת החגים .אך שביקשת קיבלת באותו היום .
ונטלי כנותנת שירות נתנה לך כאופציה לשמר אותך כלקוח שלנו ושתצא שבע רצון בשירותינו לעומת אי שביעות רצון שיצא מהמוצר והציע לך הנחה משמעותית ברכישה של כל מוצר שתבחר בחנות וכמו כן שי קטן שישאיר טעם טוב לשנה החדשה .

מוצר:
SMART BIKE NINJA EX8
תמונת משתמש
שם:
שרון
תאריך:
28/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מציעים מוצר בזאפ, יום לאחר הרכישה מתקשרים לומר שאינו במלאי, ומציעים מוצרים חליפיים… לא מכובד
תגובת החנות:
לפי ההזמנה של הלקוח הוא הזמין דגם אחר ולא מה שרשום בחוות הדעת כמו שרשום
לא זכור לנו שהיה לקוח שלא סיפקנו לו נורמנדה יכול להיות היה אי הבנה עם הלקוח.
מתנצלים מראש אם נוצרה אי הבנה ביננו לבין הלקוח.

מוצר:
מקרר משרדי נורמנדי bc-50
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
30/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Amy
תאריך:
09/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה מזוויעה. המוביל בא והשאיר את המייבש בקופסה מבלי לחבר אותו והתחיל להגיד שזה לא כלול בעלות ההובלה לכאורה, למרות שלא צויין על כך כלום המעמד הקניה. זאת מעבר לעובדה שבמקור רכשתי דגם אחד ואחרי זה התקשרו להגיד לי שאפשר לשדרג כי זה לא דגם כזה מומלץ. בקיצור נותנים שירות אינטרסנטי כדי למכור דגמים יקרים יותר ואז גם צצות עלויות נוספות לאחר שחשבתי ששילמתי הכול כי המחיר כולל הובלה. אז גם רכשתי באתר ויצאתי בנזק יותר גדול כי עשו עליי אפסייל וגם תקעו אותי עם מייבש שאני לא יודעת לחבר. שירות טלפוני פשוט על הפנים. מנתקים בפנים, ועושים טובה לעמוד במה שהבטיחו.
להתרחק!!!
תגובת החנות:
שלום לכולם,
חבל שלקוח אחרי כל המאמצים בוחר לרשום ביקורת שלילית והנה ההסבר:
לקוחה הזמינה מייבש 6 קג, המייבש נגמר לספק במלאי (בתקופה הנוכחית יש בעיות מלאי לכלל הספקים)וביקשנו מהלקוחה 50 שח על 7 קג (קילו יותר ב50 שח - נטו עלות שלנו)
אם השירות היה אינטרסנטי לא היינו מציעים עלות סמלית של 50 ש"ח , כנראה היה מדובר על כמה מאות שקלים בשביל להרוויח יותר כמו שרשמה - אינטרס.
לגבי חיבור המייבש:
באתרנו רשום שאין התקנה ע"י טכנאי וההתקנה של המייבש זה אך ורך ע"י הלקוח (להכניס לחשמל זה הכל)
בנוסף הלקוחה הזמינה את המייבש ללא שום שאלה האם הוא מתחבר ע"י הלקוח או ע"י טכנאי (כמו למשל במכונות כביסה)
הלקוחה התקשרה לאחר שהמוצר אצלה ולאחר שהמוביל סיים את העבודה שלו ופשוט לא נתנה לנציגה לנסות לעזור לה. פשוט כך.
ניתקה את הטלפון, סיננה, איימה בחוות דעת שלילית כמו פה ולא כיוונה באמת שניתן לה פתרון.
בכל זאת הצלחנו לדבר איתה ולהגיד לה שאם זאת הבעיה אנחנו נשלח על חשבוננו מתקין שיעשה לה את העבודה שהיא צריכה לעשות. הלקוחה הסכימה , אך שהטכנאי היה באזורה שוב סיננה ושוב לא הייתה מעוניינת לדבר איתנו למרות שסוכם שנגיע להתקין

מוצר:
מייבש כביסה
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
09/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
איציק
תאריך:
26/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לפני כחודש רציתי להזמין מסך מסויים שלא היה במלאי ונציג המכירות הציע לי מסך אחר שהוא יותר מתקדם וגם יותר זול עם 3 שנות אחריות לכן הסכמתי וא שהמסך הגיע היה לו פגם שנתגלה רק לאחר חיבור כבלים למסך ובוא נראה פס דק ומעצבן לאורך המסך כאשר פניתי לחברה הם הפנו אותי לאחריות במקום להחליף אותה אז אל תתרגשו מהביקורות החיוביות של החברה ואל תתנו להם למכור לכם מוצרים שלא רציתם מלחתחילה בקיצור יחס ושירות מתחת לכ ביקורת
תגובת החנות:
שלום לכולם,
הלקוח רכש מסך מסוג סונאב 55 וקיבל את המסך כמו שהזמין. לא היה שום מוצר שהזמין ולא היה במלאי כמו שציין!
במהלך השיחה מול נציג המכירות הציעו לו מסך עם 3 שנים אחריות לעומת שנה לכן הוא הזמין- שונה לגמרי ממה שרשם.
לפי טענת הלקוח המסך הגיע עם פס לאורך המסך ונציגת השירות שלנו ביקשה לשלוח אלינו תמונה על מנת לראות על מה מדובר ואם מדובר על פגם באמת יבוצע החלפה על פי חוק- מוצר פגום מוחלף בחדש או זיכוי כספי- כך אנחנו פועלים שנים.
הלקוח לא היה מוכן לשלוח תמונה ורוצה החלפה.
הסברנו ללקוח שאין אפשרות לבצע החלפה על סמך שיחת טלפון(יכול להיות שנשבר ללקוח המוצר באמצע התקנה וכו') ועל שבר אין אחריות , הלקוח מודע לכך.
חברת חשמל במחירים מתחייבת לשירות הכי טוב ומזמינה את כלל הלקוחות לנסות את השירות שלנו ולהנות ממנו.
לא יכול להיות שבנאדם יקבל שירות ברמה כזאת ויבחר לעשות שיימיניג נוראי.
הצעתי ללקוח עזרה נוספת כרגע והוא פשוט לא מעוניין לשמוע , מבחינתו רק לפגוע בעסק.
אהבה חינם לכולם,
חשמל במחירים ♥
מוצר:
מסך 55 של סונאב
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
02/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
09/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
30/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם מקרר ולאחר 12 יום ממועד המכירה, ביום שהמקרר היה אמור להגיע, התקשרו להודיע לי שהמקרר שהזמנתי לא נמצא במלאי.

אפילו לא טרחו להתנצל, רק ניסו למכור לי מקרר אחר במקום.
תגובת החנות:
שלום לכולם,
הלקוח הזמין מקרר 473 באייר דגם: BNT473.
הלקוח גר מעבר לקו הירוק וזמן האספקה לאזור הוא 14 ימי עסקים.
המוצר שהלקוח הזמין מסופק ישירות מהיבואן.
הלקוח תואם מול היבואן אספקה לאחר 10 ימים ורצו להגיע אליו יום למחרת.
יום למחרת קיבלנו מייל כאשר היבואן טוען שיש פגם במקרר שהם רוצים להוציא ללקוח והוא מתוך 4 יחידות אחרונות שיש במלאי ולצערנו כל ה4 פגומות.
כמובן שזה ממש לא בסדר גם מבחינתנו, כי היבואן יכל לבדוק את זה לפני כן, לכן התקשרנו ללקוח התנצלנו וביקשנו לספק מקרר יקר יותר באותו המחיר יום למחרת , אך ורק בגלל שקרה פה סיטואציה שלא קוראת כל יום וחברתנו מוכנה להפסיד על הזמנה זו ולא לאבד לקוח.
ניתן לראות את הביקורות הטובות והחוזרות על חברתנו ולהבין שאנחנו עושים את המקסימום עבור הלקוחות שלנו.
לפעמים יכולות לקרות סיטואציות שאין אנו אחראים לכך אבל תמיד נדע לפצות את הלקוח ולהוציא אותו מרוצה במקסימום.
לא כמו במקרה הנל שפנינו ללקוח על מנת לפתור על הצד הטוב ביותר עבורו, הלקוח בחר שלא לתת לנו עוד הזדמנות וחבל שכך.
מזמין את כלל הלקוחות להינות מהשירות הנפלאה שחברתנו נותנת, בטוח תצאו מרוצים :)
מוצר:
מקרר מקפיא עליון GALA/BAYERE נו-פרוסט 478 ליטר לבן שנת 2019/20
תמונת משתמש
שם:
אסף
תאריך:
04/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוזמן מדיח והגיע לי דגם שונה מהתמונות שקיימות באתר
נציגת השירות טענה שהתמונות הן להמחשה והם לא מחויבים לשים את התמונות האמתיות של המוצר
בקניית און ליין חשיבות לאמינות התמונות היא מרכיב מאוד משמעותי ברכישת המוצר
משום שללקוח אין יכולת להתרשם מהמוצר בדרך אחרת


תגובת החנות:
שלום לכולם,
הלקוח הזמין מדיח כלים רחב 60 ס"מ כסוף בוש Bosch דגם: SMS46JI04E.
הלקוח קיבל בדיוק את הדגם שרכש!
הלקוח ראה תמונה נוספת באתר של פנים המדיח וטען שהתמונה לא זהה למוצר שהגיע.
לאחר שציינו ללקוח שהתמונות הן להמחשה בלבד, אבל בגלל שהוא לא רוצה את מה שהזמין גם לאחר שהמדיח הותקן אצלו בבית אנחנו מוכנים לקחת את המדיח בחזרה ולזכות אותו במלוא הסכום (כולל ההובלות).
הלקוח חשב על זה ולבסוף רצה להשאיר את המוצר אצלו בבית.
דאגנו לפצות את הלקוח על מנת שישאר עם טעם טוב מהקניה בחשמל במחירים, זה הדבר הכי חשוב אצלנו בעסק.
בריאות לכולם!

מוצר:
מדיח כלים רחב 60 ס"מ כסוף בוש Bosch דגם: SMS46JI04E
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
30/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
16/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
22/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
29/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
09/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
30/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
07/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
05/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
26/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
18/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
13/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
20/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
06/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
17/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply