דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מזרונים ספות מיטות כורסאות ארונות (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סליפIN
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסליפ IN ?
5.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
325
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
2
0
0
כל הזמן
305
7
13
נמצאו 325 חוות דעת גולשים על סליפ IN
תמונת משתמש
שם:
Sergey
תאריך:
14/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אכי גרוע שיש!!הזמנתי פולירון, קיבלתי משהוא אחר לגמרי
ברמה הרבה יותר נמוכה.לא רוצים להחליף,ולא רוצים אפילו לדבר.אני כבר לא מתקרב לחנות הזה!!
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנותנו והראנו לו מיטה וחצי של פולירון שרק ראש המיטה מתרומם הוא רצה שגם הרגליים התרוממו ,הראנו לו מיטה וחצי של חברת רילקס הוא התרשם לטובה והחליט להזמינה,הלקוח קיבל את המיטה לשביעות רצונו המלאה,חוצפה שאין כמותה לרשום דברים אלו.
מוצר:
מיטה
תמונת משתמש
שם:
רומן
תאריך:
27/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך האינטרנט ספת נוער, הספה הגיעה לא בדגם שהזמנתי (הגב והצדדים שונים), יצרתי קשר דרך whatsapp (שירות לקוחות) ובמשך יומיים התשובה שקיבלתי זה "נבדוק ונעדכן", ביום השלישי יצרתי קשר טלפוני ונאמר לי שהם פנו למפעל ואין מה לעשות צריך לחכות וזה יכול לקחת שבועות.
אחרי חודש שחיכיתי יצרתי איתם קשר ורק אחרי שנידנדתי להם במשך יומיים הם הגיעו להחליף.
בזמן ההחלפה לכלכו ושרטו את הקיר בכמה מקומות שונים.
בנוסף לזה התברר לי שגב המיטה הוא לא שלם ויש רווח בינו לבין המיטה, דבר שנורא איכזב אותי כי חיפשתי במיוחד מיטה בלי רווח בחיבור וזה גם מה שראיתי בתמונה של המוצר (נראה שהם שכחו לחתוך את את החלק הזה בתמונה בעריכה).

חווית קניה מאכזבת נורא, פעם ראשונה ואחרונה שאני מזמין מהם משהו!!!
תגובת החנות:
1 נאמר ללקוח שהוזמנו ידיות חדשות ותוך 3 שבועות יחליפו לו ואכן כך זה קרה.
2 הלקוח קיבל את אותם הידיות שמופיע באתר ואין שום בעיה ברווח שיש בגב.
3 הספה איכותית וטובה העיקר שתהנה ממנה שנים רבות
מוצר:
ספת נוער אורטופדית קל על סליפ 80/190
תמונת משתמש
שם:
לאון
תאריך:
17/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ. חווית קנייה גרועה ויחס נחמד רק עד לרגע הרכישה. חודש וחצי אחרי הקנייה ועדיין לא שלחו לי חשבונית מס שהובטחה להגיע עם השליח שנפנף אותי כששאלתי. מהרגע שהכסף עבר, תשכחו מהם. הדגם שרציתי לא היה במלאי אז שכנעו אותי לרכוש ״את אותו דגם״ רק של מותג אחר בכמה מאות שקלים יותר, הסכמתי. היה כתוב שמגיעות במתנה שתי כריות בשווי 500₪ - לא הגיעו. המזרן הגיע עם ריח חריף של כימיקלים ברגע הפתיחה, עבר חודש וחצי והריח עדיין נדבק לסדינים. שלחתי להם מייל כדי להבין למה אין כריות במתנה ולמה המזרן עם ריח כל כך מסריח, לא ענו לי.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל יחס אישי גם לאחר הרכישה,חשבונית המס נשלחה ללקוחה במייל יומיים לאחר שהמזרון סופק לו,השליח לא מביא חשבונית מס היא נשלחת במייל,הלקוח קיבל מותג של חברת סימונס שהיא חברה יתר טובה מחברת סילי ובהסכמתו המלאה,כריות מגיעות ללקוח שעשה הזמנה דרך האתר ולא בחנות,המזרן חדש ומגיע עם ריח של מוצר חדש שמתנדף תוך שבוע ימים,הלקוח קיבל מענה במיילים יום לאחר שהמייל התקבל בחברתנו.חברת סליפ IN קיימת למעלה מ 25 שנה ונותנת שירות מעולה לכל הלקוחות שלה על כל מאה אלף לקוחות לקוח אחד שלא מרוצה זו לא סיבה לרשום דברים כאלה לא מוצדקים ואף מוגזמים בצורה חריפה.
מוצר:
סימונס ווינד
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
14/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
ynwa
תאריך:
19/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ. מסתירים ממך מידע לפני הקניה וכל הנחמדות שלפני מאולצת. מהרגע ששילמת אתה לא מעניין יותר. עדיף לשלם קצת יותר במקום אחר ומסודר יותר.
מזרן קונים לשנים ועדיף שתהיה אפשרות החלפה, זה מקובל בכל מקום ורק שם כאילו עושים לך טובה.
תגובת החנות:
אנו מצרים על הרגשתו של הלקוח. חברת סליפ-IN נותנת את כל המידע מראש בכל קנייה לרבות זמני אספקה, פרטי המוצר ומדיניות ביטולים והחזרות בכפוך לחוק הגנת הצרכן. כמו בכל חנות מסודרת על פי דברי הלקוח, גם בסליפ-IN יש אפשרות להחליף את המזרן עד 30 לילות מרגע קבלת המזרן וזאת כדי להבטיח שהמוצר לשביעות רצונו של הלקוח. בנוסף לכך, סליפ אין לא מכירה את המקרה ומזמינה את הלקוח לפנות אליה.
מוצר:
מזרן
תמונת משתמש
שם:
Yuriy
תאריך:
26/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי בתצוגה ספה שמתאימה לי לפי מידות. נראה לי שזה די מעשי ונוח. הזמנתי עם בד מיוחד. חיכיתי חודשיים כי מייצרים אותה בטורקיה. הספה שקיבלתי לא ניתנים לשימוש עקב מזרן קשה כמו לוח אץ. לא כדאי להתקרב למוצר זה. תשומת הלב לאינטרסים של הצרכן היא אפס. אני לא אחזור לחנות הזאת.
תגובת החנות:
הלקוח היה בחנות ראה את המוצר,שכב עליו,והרגיש שהוא מתאים לצרכיו.
זמן האספקה אכן 60 יום ונאמר ללקוח בהזמנה
המוצר איכותי נח ואורטופדי ואנו מוכרים אותו המון ללא תלונות של אף לקוח
בברכה מנהל שרות לקוחות רוני
מוצר:
ספת אורחים נפתחת "דאלאס"
תמונת משתמש
שם:
Shira
תאריך:
10/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה היה שירות מצוין. נציג שירות בשם שי היה סופר מקצועי נחמד מאוד ומהיר.
לאחר קבלת המיטה היו בה הרבה דפקטים ואז החל הסיוט. בעל החנות רוני זרק אותי לנציג של הנגריה, התחמק מטלפונים, ולבסוף הסיר מעצמו כל אחריות.
,כמו כן הוא חייב אותי ב5600 ש"ח מעבר למחיר שסוכם. הוא מיד ביטל את העסקה אך ראיתי את הכסף רק חודש לאחר הביטול. מה שגרם לי להיות במינוס בבנק
תגובת החנות:
צוות זאפ שלום
דיברנו עם הלקוח ונשלח לו שרות למוצר,הלקוח שבע רצון מהשרות ומהטיפול בבעייתו על ידי נציג המפעל.
רוני
מוצר:
מיטה זוגית, 2 שידות וקומודה מיטה זוגית
תמונת משתמש
שם:
חגי
תאריך:
14/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המרכיב הגיע באיחור
הרכיב את הארון ואז גילה שגב הארון קצר מדי והשאיר את הארון כפי שהוא. בלי דלתות בלי גב ובלי מדפים וסוקל.
בארונות האחרים החזיתות של המגירות בגדלים לא נכונים, המדפים דפוקים והמגרות נושרות מהמסילות מהרגע הראשון.
את השולחן שהזמנו הוא בכל לא הביא.
הוא התנער מכל אחריות, צעק ואיים.
מיותר לציין שכל זה קרה בערב פסח והוא השאיר אותנו עם כל הבלאגן הזה.
מי שרוצה להתנהל בסגנון העולם התחתון שיבושם לו. אבל לקוחות שרוצים שירות הוגן - להתרחק!! להתרחק!! להתרחק!!!!!
מוצר:
ארונות בגדים, שידות וכונניות ארונות
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
23/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
מוטי
תאריך:
14/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפושים מהיכן לקנות מיטה, נכנסתי במקרה לחנות זו.
חווית הקנייה עברה בצורה טובה עם בחור נחמד שעזר לי כמה שרציתי.
לאחר איסוף עצמי של בסיס מיטה ומזרן, הגעתי לביתי וגיליתי שלבסיס אין רגליים שוות
והוא מתנדנד!!! אפילו לא פניתי בחזרה לחנות זו כי רק לקחת את זה אליהם לא ישתלם
לי מבחינת משלוח! חבל מאוד שהמוצר הגיע כך. לא אחזור לחנות זו.
תגובת החנות:
צר לי שמוטי לא פנה אלינו לקבלת שרות .עדין לא מאוחר.

תודה רוני מנהל שרות לקוחות
מוצר:
מזרן למיטה וחצי High Balance
תמונת משתמש
שם:
ארבל
תאריך:
20/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר היה נחמד וההזמנה בוצעה בקלות. המיטה סופקה באיחור קל. היה פגם במיטה ולקח הרבה זמן והרבה שיחות טלפון עד שהגיעו לתקן את הפגם
תגובת החנות:
תודה רבה על חוות הדעת.
לגביי הטענות על האיחור קל,המיטה הגיעה לפני מועד האספקה שהתחייבנו אליו.
לגביי הפגם,אכן המיטה הגיעה עם פגם קל בגוון הצבע בראש המיטה ולאחר לבטים החלטנו במקום לקחת את הראש לצביעה מחדש להכין ללקוחה ראש מיטה חדש.
לגביי זמו השירות,אכן השירות לקח יותר זמן מהמצופה,אך בהתחשב ברמת השירות שהלקוחה קיבלה(ראש מיטה חדש),זהו היה זמן סביר בהחלט.
תדירות שיחות הטלפון התבצעו ביוזמתם של הלקוחות ואין בהם להעיד על רמת השירות.
מוצר:
מיטה שמפניה
תמונת משתמש
שם:
igortsvi
תאריך:
14/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אי-קיום הבטחות לגבי החלפה/החזרה תוך 30 יומים במידה והמזרן לא מתאים. דיבור לא נאותי בשיחת בירור טלפוני.
הספקת מזרן עם עתיפה פגומה (שזה מונע החזרת מזרן).
אי-מתן תמיכה לאחר קניה.
מוצר:
מזרון אורטומדיק ספרינג
תמונת משתמש
שם:
דימה
תאריך:
30/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אסכם את חווית הקנייה בשתי מילים - חתונה קאטולית.
1. גובים דמי ביטול על הזמנה שנעשתה לפני פחות מ24 שעות, כאשר ההזמנה עוד לא ינשלחה בפקס בכלל.
2. אין דבר כזה ביטול הזמנה - יש זיכוי! כלומר הכסף יישאר בבית עסק גם אם תצטרכו להחליף 10 מזרונים עד שתמצאו את המתאים.
3. פריסת תשלומים מינימלית - 3 תשלומים
4. תקופת ניסיון שהוצעה לי בין שבועיים לחודש עם הניילון. בחנות אחרת קיבלתי חודשיים ללא התחייבות וללא ניילון!
5. בעל החנות רצה שאגיע לחנות פיזית תוך 12 שעות כדי לבטל את ההזמנה !!!
אחרת המזרן ייכנס לתהליך ייצור - הזוי. אחרי שרבתי איתו הוא בא לקראתי ונתן לי יומיים...
בקיצור התנהלות טיפוסית של בית עסק קטן, בקנייה חשובה כמו מזרן כדאי מאוד לקחת קריטריונים נוספים מעבר למחיר!
תגובת החנות:
לקוח יקר
1-חוק ביטול עיסקאות אומר שהלקוח מחויב ב 5 אחוז או 100 שח הנמוך מביניהם ללא כל קשר לפקס שנשלח או לא נשלח.בנוסף מאין לך לדעת שהפקס טרם נשלח.
2-טענה כוזבת ושקרית לאור העובדה שיש חוק ברור לגביי אפשרות לביטול עסקה עד 14 יום.
3-טענה כוזבת ושקרית,ניתן לשלם עד 12 תשלומים ,הלקוח ביקש 3 תשלומים.
4-תקופת הניסיון היא עד 30 יום ללא נילון,ההשוואה לשירות של חנויות אחרות לא רלוונטי.
5-לביטול הזמנה החנות צריכה את ההזמנה והקבלה המקורית לביטול עיסקה.
הכל היה כשורה ולפי החוק.

מוצר:
מזרן לטקס
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
07/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר היה חביב, המיטה הגיעה בזמן שהובטח. נשכחו כריות שהיו אמורות להגיע עם המיטה ולקח זמן וכמה שיחות טלפון עד שסופקו.
מוצר:
ספת נוער דגם גרנדה
תמונת משתמש
שם:
שרה היילו
תאריך:
07/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מיטה יהודית , אחלה מיטה ומזרונים טובים מאוד .
ההמתנה הייתה ארוכה , ועקב קצר בתקשורת המזרנים לא הגיעו יחד עם המיטה כך שזה הטריח אותנו .
מלבד זאת הכל טוב, שירות אדיב ומחירים אטרקטיביים.
מוצר:
מיטה יהודית מזרנים
תמונת משתמש
שם:
Dmtr
תאריך:
15/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחירת מוצור וביצוע הזמנה - בסדר. אבל המזרן הגיע אלי קשור על הגג של רכב פרטי קטן. כשה אמרתי למוביל שזה לא צורה הוא התחצף.מאוד מאכזב.
תגובת החנות:
מה שחשוב הוא,שהלקוח מרוצה מהמזרן ומתהליך ההזמנה
מה זה משנה איך מסופק המוצר ,העיקר שהוא הגיע בזמן ובשלמותו.
מוצר:
מזרן זוגי Ortomedic Spring
תמונת משתמש
שם:
HT
תאריך:
07/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מצויין. המזרן הגיע באיחור של שבוע וגם בהרבה יותר קשיח מאשר בחנות. וגם עכשיו במבצע בכל מקום ביותר מאלף ש"ח ממה שקנינו.
מוצר:
מזרן מזרן ויסקו אימפריאל גריי פילוטופ
תמונת משתמש
שם:
Efrat
תאריך:
20/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המיטה נוחה מאוד, המחיר ממוצע, השירות היה אדיב אך לא הרגיש מספיק מקצועי.
סה"כ חוויה טובה בקניית מיטת נוער .
לאחר הקניה היתה בעיה קטנה בראש המתכונן(מנגנון ידני), יצרתי קשר עם החנות ושלחו לי הביתה נגר לשם בדיקת הבעיה
מוצר:
מיטת נוער דייט
תמונת משתמש
שם:
דין
תאריך:
05/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה בסדר הגיע בזמן מחיר סביר שירות סביר תודה על הזמן שהקדשתם לנו בקנית המזרון ובהכנת המיטה
תגובת החנות:
תודה על חוות הדעת
מוצר:
מיטה 42WP37
תמונת משתמש
שם:
ro co
תאריך:
23/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סליפ - IN הציעה את המחיר הטוב ביותר עבור המיטה. שיחה נעימה עם בחור בשם רוני וההזמנה בוצה תוך 5 דקות.
אבל....
הגיע הזמן שבעלי עסקים יעמדו בהתחייבות האספקה. ציינתי בפניו את הדחיפות בצורך של המיטה. והוא התחייב על 14 ימי עסקים. לאחר שאלו הגיעו יצרתי קשר לבדוק מה קורה ואז נודע לי ע"י החברה המייצרת שרק עוד שלושה שבועות אקבל את המיטה וזו בעיה של החנות בה קניתי שהתחייבה ל-14 יום. החנות כמובן גלגלה את העניין ליצרן.
וכך בהתערבות החנות הוקדמה האספקה בשבוע 23 ימי עסקים במקום 14
בסופו של דבר עמדה בפני הברירה לקבל את הגזרה או לבטל את ההזמנה.
בגלל הצורך הדחוף במיטה בחרתי באופציה הראשונה.
מה שמרגיז הוא שהמוכר מתחייב לא עומד בהתחייבות ואפילו לא מפצה אלא מעמיד אותך בפני עובדה מוגמרת ותתמודד.

הבטחתם תקיימו
לא הצלחת לקיים תפצו
זה שירות
ועדיין לא קיבלתי את המוצר אני מקווה שבצד הזה לא אצטרך להתמודד
תגובת החנות:
זמן אספקה שרשום בהזמנה הוא זמן אספקה משוער בלבד ויתכנו עיכובים בגין אספקת המוצר.
ללקוח נרשם 14 ימי עבודה ולצערנו בגלל עומס החג ותערוכת רהיטי ישראל זמן האספקה יתארך במעט ל 21 ימי עבודה.
אנו משתדלים לספק בזמן אולם יש לפעמים עיכובים שלא תלויים בנו .בכל מקרה תואם עם הלקוח זמן אספקה.

תודה רוני.
מוצר:
מיטה וחצי צ'רלסטון
תמונת משתמש
שם:
אורפז ברגמן
תאריך:
19/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מזרון במחיר מעולה הבחור שנתן לנו שירות עשה זאת מכל הלב באמת מזרון מעולה נוח בטירוף ומחיר פצצה
(חשוב לציין שאני וחבר שלי החלפנו מספרים אז המספרים שרשומים בקבלה אינן פעילים יותר לכן רשמתי כאן מספר טלפון אחר)
מוצר:
מזרון קידו קומישן
תמונת משתמש
שם:
Антон
תאריך:
11/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החוויה של קנייה הייתה די נעימה . קיבלנו הסבר ממצא , שעזר לנו לבחור במזורן אורתופדי ללא קפיצים בהתאם לגילנו וזה באמת שיפר לנו את איכות החיים והפחית כאבי גב לאומת המזרון הקודם שלנו. הקנייה הייתה מהירה , מחיר לא אטרקטיבי במיוחד, אך מקווה שלאורך השנים זה ישתלם, כי יש אחריות על המוצר 15 שנה .
מוצר:
מזרן זוגי פולירון זוגי ללא קפיצים
תמונת משתמש
שם:
Elad
תאריך:
03/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה חבר'ה. עושים עבודה טובה בהמלצות ובתקשורת מול הלקוחות. גם כל תהליך המשלוח היה בסדר גמור.
מוצר:
מיטה ומזרן קינג דיוויד ויסקו טבע
תמונת משתמש
שם:
עברית
תאריך:
08/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אמין ועמידה בלוח הזמנים בכל הקשור למועד האספקה של המזרונים.
קניה טובה במחיר הוגן.
מוצר:
מזרוני מנדלבאם
תמונת משתמש
שם:
Keren
תאריך:
07/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה. יחס אישי והמוכר נחמד ומנוסה והמליץ ועזר שנבחר את הספה הכי מתאימה לנו.
הספה סופקה בזמן. מחיר ממש טוב.
מוצר:
סליפין ספת נוער
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply