רכשתי אולר לדרמן מהאתר. זמן אספקה 7 ימים. המוצר לא הגיע. כבר חמישה ימים אין מענה טלפוני ואין מענה במייל. אפילו ביצעתי הזמנה נוספת בתשלום דרך טלפון ועדיין לא חזרו אלי. או שקרה להם משהו או שהשירות מתחת לכל ביקורת.
מוצר:
אולר לדרמן micra
שם:
arinos.me
תאריך:
26/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא קיבלתי בכלל את המוצרים שלי למעלה משבועיים. בנוסף לא היה מענה כלל מצד צוות האתר
מוצר:
את חפירה wolf
שם:
Pinchas
תאריך:
29/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצלכם שני פריטים, מס' הזמנה 7834539 ושילמתי כ- 85 ש"ח לאחד. באמזון קניתי 6 פריטים זהים, במחיר של פחות מ- 18 ש"ח לאחד. מה תאמרו?
פינחס ברגמן
תגובת החנות:
פנחס שלום רב, הבחירה היכן לרכוש ובשקיפות מלאה נמצאת אצל הלקוח. וכמובן לרכישה באמזון, כידוע לך יש עלות גבוהה בגין משלוח ויתרה מכך אין אחריות למוצר. למוצרי בוש אצל היבואן הרשמי בארץ יש אחריות שנה..
בכבוד רב מוסרי דוד
מוצר:
סליל לקוצץ דשא חשמלי תוצרת בוש
שם:
maxdalten
תאריך:
16/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
משלום עדיין לא הגיע יותר מ15 ימים !!!! ב30/03 סימו טיפול ועדיין לא נשלח יותר מהיר להזמין מסין .
תגובת החנות:
שלום רב, אנחנו עושים כמיטב יכולתנו בימים אלה של סגר בזמן "קורונה". לצערנו הרב כל המערכות עובדות בקצב איטי יותר, כמו כן חברת המשלוחים וכדומה. כל העולם ובפרט סין עצרו מלכת עם התפשטות הנגיף בעולם. אנו מתנצלים על העיכובים שנוצרו עקב כך.
מוצר:
Wolf
שם:
anna.konstantinovski
תאריך:
02/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות גרועה ביותר. הזמנתי נעלי בלנסטון לילד ביום רביעי תוך הבטחה באתר שהמוצר יגיע תטך 3 ימי עסקים. היום , יום ראשון התקשרתי לבדוק מה קורה כי טרם קיבלתי הודעת מחברת שליחויות . התקשתי בבוקר ... אמרו שיבדקו ויחזרו אלי. לא חזרו. התקשרתי שוב כעבור שעתיים ואז נאמר לי שמסתבר שהנעליים לא במלאי והם הזמינו אותם מהספק ועכשיו צריך לחכות יום יומיים עד שיגיע לחברה ורק לאחר מכן ישלח אלי . אך אחד לא טרח להתקשר אלי עטד ביום ההזמנה ולא עדכן שהם לא במלאי ולא יגיעו בזמן! נשארתי חסרת אונים ובלי נעליים . פשוט חוצפ. ושירות על הפנים!
תגובת החנות:
אנה שלום רב, אנו מתנצלים על עגמת הנפש, אכן היה חוסר במלאי הנעליים שהזמנת ולצערנו כתוצאה מלחץ של הזמנות, היה חוסר תיאום בין הנתונים במחשב למלאי מחסן. במידה ותרצי להזמין שוב נשמח לתקן את חווית הקניה שלך ובנוסף לפצות אותך על כך. אנו משתדלים לעשות כמיטב יכולתינו, הלקוחות חשובים לנו.
בכבוד רב מוסרי דוד
מוצר:
בלנסטון דגם 1325
שם:
Mama
תאריך:
06/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
באתר מוצגים מוצרים בצורה לא הכי מובנת לאדם רגיל ועל זה הוא עלול לשלם כפול. לדוגמא יש מוצר אחד מטטה ויש גם מוצר ראש מטטה כלומר ללא מקל. למטטה מצורפת תמונה שלמה של ראש ומקל ולראש מטטה מצורפת תמונה של ראש בלבד. עד כאן בסדר גמור. אז אחרי קריאת אותיות הקטנות הזמנתי מטטה (שלם) וראש מגב. כמובן למטטה הייתה תמונה שלמה ולראש מגב תמונה ללא מקל. יומיים אחרי ההזמנה התקשרה אלי המוקדנית ואמרה שהמטטה מגיע ללא מקל ( מעין היא ידע שאני רוצה מטטה שלם?!! חשוד!! על ראש מגב לא אמרה כלום!) אמרתי לה שבזמנתי מטטה שלם. מוצג המקל בתמונה וגם אין כיתוב שהוא לא כולל מקל. יש מוצר אחר שמוצג כראש מטטה אצלכם. ושם גם לא מופיע תמונה של המקל. אבל לא זה שאני הזמנתי. המוקדנית חזרה אחרי יומיים ואמרה שלא, המקל לא כלול. מיד ביטלתי את ההזמנה. יותר לא אקנה בחנות הזאת ולא בגלל החוויה הזאת. לפעמים יש טעויות למרות שקשה לי להאמין שהייתה כאן תעות אצל מוכר בסדר גודל כזה. אם אני הייתי בעל עסק, הייתי קודם מוכר ללקוח לפי מה שהזמין ואחר כך הייתי מתקו את הטעות.
מוצר:
מטטה וראש מגב Leifheit
שם:
גולש
תאריך:
03/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
אורן
תאריך:
16/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי עגלת משא דרך האתר של החברה. קיבלתי מוצר מאיכות ירודה שאינו מצדיק בשום אופן את המחיר ששולם. המוצר הגיע באריזת קרטון פשוטה ללא פרטי יצרן וללא שום מסמך מקורי או עלון של היצרן. העסקה בוטלה, גבו ממני סכום של 87 ש' עבור המשלוחים (עבור משלוח החזרה גבו מחיר כפול הלוך-חזור). רק אציין שרכשתי מוצר מאותה קטגוריה דרך חנות אחרת בשני שליש מחיר. מוצר איכותי מחברה ידועה. המשלוח היה בחינם.
תגובת החנות:
בס"ד לקוחות יקרים, בדרך כלל מצופה מאיתנו שנגיב בפייסנות כלפי הלקוחות שכותבים חוות דעת. הפעם אני מבקש לכתוב קצת על הצד שלנו: הפלטפורמה בזאפ מאפשרת לכל לקוח לעלות כל חוות דעת ללא בדיקת אמיתות הדברים הנכתבים, ומשמעות הדבר שהניקוד של בית העסק נפגע לעיתים שלא בצדק. במקרה הנדון,הלקוח קיבל את מה שהזמין בזמן, במחיר האתר ובאריזה סגורה. משהגיע המוצר שהזמין הלקוח, הבין שאינו מתאים לצרכים שלו וביקש להחזיר אותו. החזרת המוצר במקרה הזה, היא על אחריות הלקוח ובכל דרך שיבחר. הלקוח בחר לצעוק על הפקידה ולאיים שיכתוב עלינו בזאפ. אנחנו בית עסק שמתפרנס ומפרנס עובדים בכבוד 30 שנים, הלקוחות חשובים לנו מאוד והשירות עומד בראש הפירמידה גם כאשר אנחנו טועים אנחנו יודעים לקחת אחריות. בברכת חג שמח ושנה טובה לכל ציבור הלקוח
מוצר:
עגלת משא טלסקופית
שם:
yacov
תאריך:
02/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי גלאי מתכות דגם GMS120 של BOSCH, מתברר שהגלאי כלל לא היה ברשות החברה, והם משכו אותי עוד ועוד, עד שלבסוף ביקשתי לבטל את ההזמנה. המוזר הוא שלפני שהמוצר הגיע אלי אזי כבר שלחו לי מייל לבקש חוות דעת על הקניה, אמרתי להם שהמוצר טם התקבל כלל, איזו חוות דעת הם רוצים פה? לא מכובד שחברה מוכרת מוצר שאינו אצלה, ומנסה למשוך את הלקוח עד שהיבואן יקבל ויעביר להם את המוצר החסר, לפחות כך הם אמרו לי בשיחות הטלפון שלי איתם.
תגובת החנות:
אנו בחברת מוסרי בע״מ מנהלים מלאי זמין של רבבות פריטים ושולחים מידי חודש אלפי חבילות לכל חלקי הארץ, כולם ככולם מגיעים בזמן לשביעות רצון הלקוחות. אכן מדובר במקרה חריג ובשל כשל התזמון אצל היבואן המוצר הגיע באיחור הלקוח עודכן מספר פעמים משסירב להמתין כספו הוחזר במלואו. אנו מצטערים על עוגמת הנפש ואף נשמח לפצותו.
מוצר:
גלאי מתכות וכבלי חשמל GMS120 של BOSCH
שם:
גולש
תאריך:
18/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
sdror91
תאריך:
17/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר שתי זוגות נעלים, לאחר מספר ימים חזרו אלי מהחנות לעדכן אותי שאן ועוד כל מני סיפורים, שזו לא הבעיה האמתית , הם לא החנות הזולה ביותר הביעה שהחנות לא מעדכנת מלאי מקבלת פרטי כרטיס אשראי המשמעות היא שכרגע בחנות יש פרטי אשראי שלי ללא תמורה, תזכרו כי מדובר בחנות למוצרי עבודה, ואבטחת המידע אינה חלק משמעותי , מציע לכל מי שרוכש דרך אשראי לבדוק טלפונית ולא לבצע הזמנה באתר
תגובת החנות:
שלומי שלום רב, ההזמנה בוצעה בצאת שבת, ביום ראשון, נמסרה לך הודעה שאחת משתי זוגות הנעליים חסרה וניתן להזמין עבורך מהספק, במסגרת 7 ימי אספקה. חשוב לציין שלא חויבת בכרטיס האשראי מאותה סיבה, (הודעה על חסרונה של הנעל במלאי בחנות). פרטי האשראי במערכת חסויים!!!! אין לנו גישה אליהם. ניקח לתשומת ליבנו את עדכון המלאי לנוחות הלקוחות. נשמח לשרת אותך גם בעתיד.
מוצר:
נעלי בלונסטון
שם:
Mj
תאריך:
06/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום, צר שאיני יכול לדרג עדיין: 'התנהגות' החנות עד כה נהדרת אך טרם נתקבל המוצר (!), גם לא התקבל כל דיווח מהמוביל (דואר ?). אשמח להגיב כראוי עת קבלת רכישתי. תודה ועבודה נעימה, תמיר לאחר הודעתי (SMS) אשר הועברה היום (ללא קבלת הרכישה), מבקש להוסיף כי, לדעתי, אין חברת "מוסרי ..." מעסיקה מוביל אמין והמלצתי: לבקר בחנות ! תודה, תמיר
מוצר:
גלאי מתכות וחשמל BOSCH PMD 7
שם:
גולש
תאריך:
24/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
יואב
תאריך:
20/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר סופק באיחור של שבועיים. בהתחלה שלחו מייל שהמוצר נשלח אלי וכך גם נאמר לי טלפונית בשיחתי הראשונה איתם. משלא התקבל והתקשרתי אליהם מספר פעמים . התברר שאין להם במלאי וגם לא אצל היבואן . את זה הם לא אמרו בשיחות הראשונות.
תגובת החנות:
יואב שלום רב, התקופה המדוברת הייתה תקופת החגים המערכת (ספקים,מחסנים,חברת שליחויות) עבדה באופן מצומצם, עקב כך בחלק מהמקרים נוצרו עיכובים. אנחנו מצידנו עבדנו עד מאוחר מידי יום כדי לספק את ההזמנות ללקוחותינו. במקרה שלך ההמתנה הייתה 8 ימי עסקים בהתחשב בימי החג, צר לנו שלא יכולנו לספק לך קודם לכן. כמובן הסקנו מסקנות לגבי הערכות שלנו בתקופת החגים לטובת הלקוחות שלנו כפי שנהגנו עד היום.
מוצר:
מוט טלפסקופי וולף גרטן
שם:
מוזס
תאריך:
27/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שילמתי תוספת של 30 ש"ח כדי שהמשלוח יגיע במהירות ישירות לבית באמצעות שליח. כעבור שלושה ימים קיבלתי מייל שההזמנה הושלמה והחבילה בדרך אלי. לאחר שעבר שבוע וחצי וחבילה טרם הגיעו הנעליים, התקשרתי כדי לברר מדוע המשלוח מתעכב והיא נזכרה לומר לי בטלפון שהנעל לא במלאי.
תגובת החנות:
אנו מספקים מידי יום, מאות הזמנות ברחבי הארץ וברוב המקרים לשביעות רצונם המלאה של הלקוחות. אל אף שהמקרה הנדון חריג, אנו מתנצלים בפני הלקוח. הלקוח זוכה מיד עם הבנתנו כי המוצר המוזמן אזל מהמלאי.
מוצר:
נעליים 563
שם:
גולש
תאריך:
01/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Shamil
תאריך:
08/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא להזמין! עשיתי הזמנה לפני כשלושה שבועות ולא קיבלתי כלום רק אחרי שהתקשרתי להזמין הם שלחו שוב בליווי שקרים ותירוצים שזה לא הם זה המהג .... (כאילו זה משנה) אבל את הכסף ישר הם לקחו
מוצר:
נעלי בלנדסטון 585
שם:
גולש
תאריך:
02/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
א
תאריך:
08/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה למשחזת נטענת 4.5" ובחרתי לספק פרטי אשראי טלפונית. התקשר אלי דויד וטען " 'התעניינת' לגבי משחזת בוש". תיקנתי אותו ואמרתי לו שביצעתי הזמנה באתר ולא "התעניינתי". בשלב הזה הוא אמר "אתה מודע לזה שהזמנת רק גוף משחזת ולא ערכה שכולת מטען וסוללות". אמרתי לו שמהתיאור בהזמנה רואים שמדובר במכשיר מתפקד כולל סוללה וכך גם התמונה מציגה. כמו כן אין שום בהזמנה שוב אזכור שמדובר בכלי עבודה ללא סוללות ומטען. הבנתי שהוא מתאר את ההזמנה שלי כ"התעניינות" כי אין לו כוונה לעמוד מאחוריה ובשלב הזה הוסיף ואמר גם שהזמנתי בכלל דגם 193A.30B ודגם זה ישן ולא קיים יותר ולכן הוא לא מחויב לספק את ההזמנה, כי הדגם המחליף הוא 193A.302. לא הייתי בביתי מול המחשב ולא זכרתי איזה דגם מצוין בדף המכירה שהדפסתי בעת ההזמנה ולכן יצרתי קשר עם בוש ושלאתי אותם לגבי הדגמים. הם אישרו שמק"ט 193A.30B כבר לא משווק וכרגע קיים דגם זהה במק"ט שנקרא 193A.302. לשאלתי מה ההבדל במוצר ובמחיר, השיבו לי שמדובר במוצר זהה לחלוטין וההבדל הוא שבמקום 2 סוללות 3 אמפר, בדגם החדש יש 2 סוללות 4 אמפר. לדברי בוש המחיר של שתי הערכות זהה וההבדל עומד על 50 ש"ח בלבד מבחינת "מחיר יבואן ברוטו". כאשר הגעתי הביתה גיליתי להפתעתי שמה שנמסר לי ע"י החנות לא נכון ושהזמנתי את הדגם החדש 193A.302. לא הניח מן הסתם שהדפסתי את עמוד ההזמנה... למרות זאת, כאשר פניתי שוב לדויד, לטענתו הנוספת, כל זמן שלא סיפקתי אמצעי תשלום לא ביצעתי הזמנה (טענה מופרכת כמובן). הוא אמר שהוא יוכל לתת לי הנחה כלשהי על הדגם הישן ש"הזמנתי" (ושלטענתו קודם לא קיים במלאי), למרות שזו בכלל "עז" שבכלל לא קשורה להזמנה שלי לדגם החדש כאמור. לדבריו, אין לו כל כוונה לעמוד מאחורי ההזמנה ושמבחינתו הדרך היחידה תהיה לתבוע אותו והוסיף "אני לא ילד, לא מפחד". גם אם מדובר בטעות, פרסום מחיר באינטרנט כמוהו ככל פרסום מחיר שיש לעמוד מאחוריו. חבל שיש עסקים שמעזים להתייחס באופן מזלזל גם כשהלקוח צודק ולטעון באופן מופרך שלא בוצעה הזמנה, או שהוזמן מוצר אחר שאינו במלאי.
תגובת החנות:
בס"ד
עלות הגוף (ללא סוללות ומטען) בכלים נטענים הוא כ 30% פחות ממחיר "הקומפלט"-(גוף+מטען+2 סוללות). הלקוח מתעקש לא להבין עובדה פשוטה זו. אנו נאחל לו כל טוב ואף נשמח לשרתו בסבלנות רבה בעתיד.
מוצר:
משחזת בוש נטענת 4.5" GWS 18V-LI
שם:
איתי
תאריך:
15/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי במיוחד מכפ"ס לחנות בחולון כדי לקנות פטישון של בוש לאחר שיחה טלפונית עם דוד, בעל החנות. הפטישון פורסם באתר החנות במחיר של 1,065 ש"ח וכלל סט של מקדחים ואיזמלים במתנה. כשהגעתי לחנות המוכר הראה לי את הפטישון המדובר בתוך מזוודה חדשה עם סט של מקדחים ואיזמלים של בוש שהיו בתוך המזוודה, אבל לפתע טען שאני לא יכול לקבל את הסט הזה במחיר 1,065 ש"ח, אלא יכול לקבל שלושה מקדחים פשוטים אחרים במקום (בסט המקורי היו לפחות עשרה מקדחים ואיזמלים מסוגים שונים). המוכר טען שאם אני רוצה את הפטישון עם הסט שהיה במזוודה המחיר כבר יקפוץ ל- 1,290 ש"ח. לא עזרו שיחות טלפון של המוכר לבעל החנות, דוד פשוט סירב למכור את הפטישון הנ"ל עם הסט שכבר היה (!) במזוודה החדשה, למרות המבצע שמופיע במפורש באתר. 1. מדובר ברמאות ממדרגה ראשונה ופרסום שווא באתר החנות, לא פחות מכך. 2. גם אם נפלה טעות כלשהי, איפה שירות הלקוחות שחנות זו מתהדרת בו כל כך? כנראה שהלקוח תמיד טועה כשמדובר במוסרי. 3. מיותר לציין שלא רכשתי את הפטישון ושלא אחזור לחנות הזאת יותר או אמליץ עליה לאחרים.
מוצר:
פטישון GBH 2-26DFR
שם:
tamigozlan
תאריך:
28/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום, קיבלתי את המוצר במהירות, אך המוצר התקבל ללא רוזטה, התקשרתי, שלחתי מייל ושלחתי הודעה למחלקת לקוחות דרך האתר , לא קיבלתי שום תגובה.
מוצר:
ברז מים קרים חמת
שם:
עדי
תאריך:
02/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שרכשתי מברגה נטענת מקיטה DHP 483, ולאחר תאום המשלוח, התברר שהמחיר של המוצר שונה וכולל רק סוללה אחת וזאת למרות שקיימתי שיחת טלפון לפני הרכישה על מנת לאמת את הפרטים. מתברר שהפרסום באתר חלקי ואינו מדוייק (גם לפי דבריו של נציג החנות). לצערי, תהליך ביטול העיסקה התמשך והתקשתי לבצע את הביטול ולקבל חזרה את כספי.
תגובת החנות:
מבין עשרות אלפי הפריטים הנמכרים באתר ולגביהם יש תיאור מפורט, אכן במקרה זה תיאור המוצר היה חלקי. הלקוח עודכן ואף הוצע לו פיצוי. הלקוח בחר לבטל את העסקה ואנו בהחלט מבינים ומצטערים על כך. ביטול עסקה הוא אכן תהליך מתמשך ולעיתים חולפים עד כ 48 שעות עד שהזיכוי נראה בחשבון הלקוח. אנו עושים כל מאמץ כדי שתרחישים כאלה לא יחזרו על עצמם.
מוצר:
DHP483
שם:
אלכס
תאריך:
12/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר דרך האתר. חיכיתי כ-10 ימים וכיוון שלא שמעתי דבר מהחברה - פניתי עם בירור. התברר ששלחו את המוצר לכתובת לא ידועה בקצה השני של העיר. לא עדכנו אותי. בסופו של דבר קיבלתי את המוצר רק כעבור יותר משבועיים!!! הייתי מצפה שתקחו אחריות על המחדל ותפצו על המחדל
תגובת החנות:
אלכס שלום רב, בצעת את ההזמנה בתאריך 26/11/2018, ואכן הייתה טעות בהקלדת הכתובת שלא היינו מודעים לה. מיד עם פנייתך הבענו התנצלות על הטעות והחבילה נשלחה אליך והגיעה ליעדה בסך הכל תוך 10 ימים מיום ההזמנה. לגבי הפיצוי שאתה מבקש בגין אותה טעות אנוש, ישלח אליך באימייל קוד קופון על סך 50 ש"ח למימוש קנית מעיל בלנסטון.
מוצר:
נעלי סטנסמידט
שם:
Shai
תאריך:
10/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בדיקה בזאפ והתקשרות לחנות, הגעתי למקום על מנת לרכוש מסור של בוש. המוכר לא רצה לתת לי את המחיר שבאתר אלא מחיר גבוה יותר בטענה שהמחירים בחנות ובאתר שונים(!). הרי רציתי לחסוך את זמן ועלות המשלוח אז מן הסתם שאצפה לאותו מחיר. טענת המקום היתה שהם צריכים לאחסן את זה ושמזמינים מהאתר זה מגיע ישירות מהספק - מה שכמובן לא נכון אחרת לא היה את האופציה באתר של לאסוף את המוצר בחנות (ללא תוספת מחיר כמובן).
לאחר ויכוח והרגשה לא נעימה קיבלתי את המחיר באתר - חבל שזה צריך להרגיש ללקוח כאילו עושים לו טובה וזה לא מובן מאליו.
בנוסף בחנות הגדולה הזו יש לחץ של טלפונים והזמנות על הקופאי היחיד שצריך גם לקבל אנשים. ביקשתי בטלפון שישימו לי את המוצר בקופה - מה שלא קרה. המוצר היה מאובק והאריזה קצת קרועה.
מקווה שתראו בזה טיפ בחינם להשתפר ולדעת לקבל ביקורת ולא להתגונן.
מוצר:
מסור BoschGKS 190
שם:
ינקי
תאריך:
12/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות על מנת לקנות מקדחה ולקבל ייעוץ, לאחר שראיתי שבאתר הוא מופיע כחנות זולה למוצרים זהים. הוצאה לי מקדחה ונאמר לי שסוללה נוספת לא כלולה ועלי להוסיף 200 שח ונאמר לי שזהו המחיר הזול ביותר האפשרי. האמנתי , לא בדקתי במקום באינטרנט, והתברר לי אחר כך שהסוללה הנוספת כלולה בקיט ובסיכומו של דבר שילמתי 30% יותר מאשר החניות האחרות בזאפ בנוסף ראיתי שהוא משתמש להדגמה בסוללות של המוצרים שעל המדף ומרוקנן עד הסוף ואחר מוכר אותם וזאת למרות שבספרון כתוב שאסור לרוקן לגמרי את הסוללות..
תגובת החנות:
כידוע זאפ הינה מערכת השוואת מחירים, משום כך לא סביר שלקוח מתוחכם, אשר בחר לקנות באמצעות זאפ ובוודאי למד את המחיר יסכים לשלם מחיר גבוה יותר. יחד עם זאת הלקוח מוזמן ליצור קשר ואנו מתחייבים להסביר את הסיבה לפער שנוצר, אם נוצר. עד לשביעות רצונו המלא של הלקוח.