קניתי גלאקסי מיני 3 אחרי שמצאתי שיחסית החנות קרובה אלי והמחיר זול. בקניה השירות לא היה הכי טוב אבל אמרתי לעצמי נקנה ונשכח מהחנות. אבל - 6 (!) תקלות קרו לי בפלאפון, שהצריכו אותי להגיע שוב ושוב לחנות, ולהיתקל בשירות ה"מדהים" של המוכרים. לאחר תחנונים הסכימו להחליף לי את מכשיר הפלאפון, שגם בו היתה לי בעיה ברמקול ובחיבור אוזניות, אבל כבר העדפתי ללכת למקום אחר לתקן את הבעיה שם. הקש ששבר את גב הגמל היה שהמוכר אמר לי שכנראה שהמכשיר מחודש (לפי היבואן). בקיצור להתרחק מהמקום הזה וחא להתקרב לאיזור שלו, אלא אם כן אתה סדיסט
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy 3 mini
שם:
אריה
תאריך:
11/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נקנה לי בחנות זו מכשיר נקסוס 4 לפני כחצי שנה (עדיין במסגרת אחריות), ניגשתי אליהם לאחר שכבר תקופה ארוכה היו לי מספר תקלות במכשיר ותגובתם הייתה שלא ניתן לעשות כלום כי לא רואים את התקלה עכשיו ושאני אחזור כשיש תקלה , לאחר שהצגתי לו את הבעיה שהתקלות באות והולכות מעצמן כל הזמן הוא בא ואמר "גזגז מפה אני מבין מה אתה מנסה לעשות" בסה"כ רציתי לקבל שירות ואיזשהו מענה לבעיות במכשיר. בשורה תחתונה ממליץ בחום לא להתקרב לחנות יחס מגעיל אנשים זבל.
מוצר:
טלפון סלולרי נקסוס 4
שם:
אלכסנדרה
תאריך:
23/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר motorola defy mini! מוכר לא מנומס, תת רמה , יחס מגעיל, שירות זוועתי . המכשיר נתקע ככה שבלי להגיע לחנות לא ניתן לפתור בעיה . כש באתי פעם שלישי המוכר אמר לי "תני גז מכאן" . הביא אותי למצב דמעות!!!!!!
מוצר:
מכשיר סלולרי דפיי מיני
שם:
דנה
תאריך:
08/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי לרכוש טלפון סלולרי, לאחר שפניתי אליהם חזר אליי הבעלים של החנות שהיה מאוד נחמד. שילמתי תוספת עבור שליחות והוא הבטיח שהטלפון יגיע אליי ביום ראשון (ההזמנה נעשתה ביום רביעי), הטלפון לא הגיע. התקשרתי לחנות לברר מה קורה ועובד אמר שהוא יחזור אליי בעוד 20 דקות, הוא לא התקשר ולאחר שעה וחצי התקשרתי שוב במשך שלוש שעות עד שקיבלתי מענה. ענה לי עובד שניתק לי את הטלפון בפרצוף כשהתחלתי להסביר שאין התייחסות. התקשרתי שוב ואותו עובד צעק עליי, סירב להפנות אותי למנהל, והגיב בתוקפנות כשאמרתי שאני רוצה לבטל את העסקה ולא מעוניינת בקשר נוסף עמם. לבסוף הוא הסכים לבטל את העסקה - כך לפחות אמר - אך סירב לשלוח לי מייל עם ביטול. מאז אני מתקשרת למקום מספר פעמים ביום אך אין מענה. אני רק יכולה לקוות שלא יחייבו אותי ובעיקר שלא ייעשה שימוש נוסף בכרטיס, לפחות עד שאוכל להגיע פיסית למקום ולברר את העניין סופית. לא מומלץ ובעיקר מומלץ להתרחק.
מוצר:
טלפון סלולרי W508
שם:
לקוח
תאריך:
02/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
יחס מזלזל ומשפיל, 4 תקלות במשך חודשיים בלבד במכשיר חדש ! חבל על הכסף והעצבים. דוגמה :במקום לטפל בבעית הטעינה שאותרה על ידי מעבדה אחרת מסבירים לי שיש מלא לכלוך במכשיר... לא רציני ..חבל שלא קראתי תגובות על המקום לפני הקניה
מוצר:
טלפון סלולרי SAMSUNG GALAXY S3 GT19300
שם:
גלאקסי
תאריך:
01/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
דורמובייל – סיפור של עגמת נפש עם סוף רע המכשיר שלי היה בעיה במערכת הטענה ומשום שהוא היה מתחת לאחריות בתחילת ינואר שלחתי אותו לתיקון בדואר רשום. אחרי שבועיים, קיבלתי אותו חזרה – לא מתוקן בלי שום פתק הסבר. שלחתי אותו שוב, הפעם אחרי כמה ימים התקשרו אלי לספר לי שהתיקון אינו כלול באחריות ועלי לשלם. הסכמתי מיד אבל בקשתי 1. שזה יהיה מהר בהתחשבות שאני כבר מחכה שבועות לתיקון. 2. שיבדוק שהמכשיר אכן עובד לפי שמחזירים אותו. לצערי שני התנאים לא התקיימו. חלפו השבועות, ולא קיבלתי המכשיר. לקח הרבה זמן להשיג אותם – אם הזמן הבנתי שהמעבד ושירותי לקוחות אף פעם לא עונים אלא צריך להתקשר לחנות. כאשר השגתי אותם, אמרו לי שזה מוכן וישלחו אותו מיד. עבר זמן רב ולא הגיע המכשיר. התקשרתי שוב והם אמרו שהם לא ידוע מה קרה שהם שלחו את זה מיד. אחרי שחכיתי כמה ימים התקשרתי שוב. הפעם התחילו לספר לי שהם אף פעם לא קיבלתי את המכשיר שלי והציע שאולי שלחתי למעבדה עם שם דומה לשהם. התעקשתי ובסוף מצאו את המכשיר ושלחו אותו אלי וקיבלתי אותי ב25 של מרץ. בהתחשבות לעגמת הנפש גבוה 120 ₪ במקום 150, אבל התברר שאצלהם התקלקל כל מיני דברים שלא היה בעיה כאשר שלחתי את המכשיר (המערכת קול ורטט לא עבוד ולכן לא יכולתי לשמוע כאשר מישהו מתקשר). משהו אחד למדתי מסיפור – לא שלחתי את המכשיר חזרה אלא שלמתי 170 ₪ למעבדה מקומי שתוך כמה שעות תיקנו את הכל.
מוצר:
מיני גלאקסי 2
שם:
אלון
תאריך:
24/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שומר נפשו ירחק..אין מענה טלפוני,כשנענתי השיבו לי מי אמר לך לקנות אצלנו סלולארי אם אתה גר בצפון?למה חסכת כשקנית את הסלולארי הזה?,אנשים גסי רוח שכל רצונם הוא למכור מבלי לגבות את המוצר בשירות,חבל מאוד שזאפ מותנים להם פלטפורמה.כמו כן הסלולארי אין לו עוד חודש ומלא בעיות...
מוצר:
סלולארי x8
שם:
hadas
תאריך:
02/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות פלאפון שראיתי שנמכר בחנות זו. לפני שהגעתי לחנות התקשרתי לוודא שהמכשיר קיים במלאי וכי מדובר במכשיר חדש, ולא במכשיר מחודש. על הדרך שאלתי את המוכר בחנות מספר שאלות בנוגע לדגם שרציתי. המוכר הגיב בחוסר סבלנות ואמר שהוא לא יודע כלום על הפלאפונים והוא רק מוכר אותם ושלח אותי לחפש תשובות באינטרנט. כשקניתי את המכשיר, המוכר הוציא אותו מהקופסה, הכניס את הסים ואת הבטריה והפעיל את המכשיר. באופן תמוה ומחשיד המכשיר לא היה טעון כלל, והיה צריך להטעינו מספר דקות כדי שנוכל להפעילו. הפלאפון לא הגיע עם מטען מקורי של נוקיה אלא עם כבל USB קצר וראש מתחבר. הכנסנו את כרטיס הסים כדי לוודא שהמכשיר קורא אותו. כשהתחלתי להשתמש במכשיר התחילו להתגלות בעיות רבות. נעזרתי בחוברת הפעלה מהאינטרנט ובאורנג' אך ללא הועיל. מסך הפלאפון היה מוחשך ולא יכולתי לראות מי מצלצל אלי/להעביר שיחות יוצאות למצב רמקול. המגעים של המסך היו חלשים ולעיתים לא הגיבו, ועוד. ידעתי שזו לא התחלה טובה לפלאפון ורציתי להחזיר את המכשיר. כשצלצלתי לחנות ואמרתי להם שהפלאפון החדש עושה מלא בעיות, הם אמרו לי להגיע ושאין בעיה להחזיר. כשהגעתי לחנות והסברתי את הבעיה, המוכרים לא קיבלו את הטענות שלי, טענו שכל הבעיות הן בגלל שלא הורדתי את המדבקה המגנה על המסך. ההסבר שלהם לא היה משכנע וביקשתי לבטל את העסקה ולקבל את כספי בחזרה (כפי שמגיע עפ"י חוק, וכפי שנאמר בטלפון). אחד המוכרים אמר שדמי הביטול הם מאה שקלים (עד כמה שידוע לי דמי ביטול הם עד 5% מסכום הקניה, ובמקרה שלי, לא יותר מ-35 שקלים). לאחר ויכוח לא נעים שלחו אותי לטכנאי וקיוו שיוכיח לי שהפלאפון תקין. נאמר לי שאם הטכנאי יראה בעיה העסקה תבוטל ללא חיוב. לאחר נסיונות רבים של הטכנאי, הוא הבין שהפלאפון מקולקל, אך עדיין סרבו לבטל את העסקה ללא חיוב. קיבלתי פלאפון חדש- מכשיר בלבד, ללא אריזה (חשוד ותמוה, שוב). כשהפעלנו אותו- היתה בטריה, והפתיחים היו שונים לגמרי מהפתיחים בדגם המקולקל, ונראה שעובד באופן תקין. מסקנותיי: שירות גרוע, מוכרים לא אמינים, וככל הנראה הפלאפון הראשון לא היה חדש.
מוצר:
פלאפון E6
שם:
דני
תאריך:
11/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הקניה היית בסדר גמור. הקנייה בוצעה ב אוקטובר 2013. לאחרונה הטלפון הפסיק לעבוד. הגעתי לחנות ברמת גן שהפנת אותי למעבדה הצמודה לחנות. כמובן שהגעתי למקום עם החשבונית. מאחר והטלפון לא נדלק, טענו במעבדה שאין להם דרך להוכיח שזה הטלפון שנקנה אצלם ועד שלא אביא את קופסת הטלפון (שנזרקה) לא אוכל לקבל שירות. כשהתעקשתיף טענו שהטלפון נפל (אמת) ולכן האחריות בטלה (אתם מכירים סלולארי שלא נפל). כשהתעקשתי שלפחות יבדקו מה קורה איתו לקחו אותו למעבדה חזרו אחרי דקה וטענו שיש קצר כללי ומאחר ונפל הינו מחוץ לאחריות. בצר לי פניתי למעבדה פרטית שפתחה את הטלפון אמרה שזו תקלה פשוטה, תיקנה ואמרה שהתיקון כל כך פשוט ואין מה לגבות על זה תשלום. מי שקונה בדור מובייל שיבין שבעצם אין לו שירות
תגובת החנות:
דור מובייל מחזיקה במעבדה מקצועית בצמוד לחנות, ונותנת מענה לכלל הלקוחות. מסגרת אחריות יצרן כוללת כל נזק ביצור שאינו נזק לקוח. במידה והמכשיר נפל או קיבל מכה וכתוצאה מכך נגרם נזק, אין האחריות מכסה תיקון זה. גם במקרים בהם יש נזק חמור למכשיר, ניתן לשמוע ממעבדות לא מקצועיות שהבעיה נפתרה כביכול, כשהלקוח יגלה זמן קצר לאחר שיצא מאותה מעבדה שהתקלה חוזרת על עצמה. להחיות את המכשיר לכמה דקות או ימים, זה לא פתרון במעבדה מקצועית כמו של דור מובייל.
מוצר:
טלפון סלולארי נקסוס 4
שם:
shlomo
תאריך:
09/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
באתי כדי להחליף מסך שבור בטלפון סמסונג גלקסי 4. חוויה נוראית. רמת שירות נמוכה, התייחסות מזלזלת ללקוח, חוסר סבלנות. המוכר הצעיר היה חצוף בלי כבוד ללקוח. סרב להגיב על אפשרות החלפה ועל תקופת האחריות. גם מקצועית נעשתה עבודה שטחית. לא הסכים לענות על שאלות ובניגוד לכתוב באתר חייבו על התיקון. ממליץ להמנע מלהגיע אליהם.
מוצר:
החלפת מסך S4
שם:
Roei
תאריך:
02/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עובדות ודעות הגעתי לחנות ביום חמישי ורכשתי סמרטפון סמסוגנג אדוונס, לאחר מספר ימים ביקשתי להחליף את המכשיר (החלפה שניה), בעל החנות התייחס בחוסר אכפתיות, באגרסיביות, כאילו קיבל את הכסף ולא סופר את הלקוחות שלו ("אני עושה לך טובה"). במקרה אחר ראיתי את בעל החנות מתפרע, מקלל (כמעט תוקף) שליח שהביא לו משלוח בטענה כלשהי. יצוין שהמכשיר הוחלף בעלות שימוש של 100 ש"ח. לדעתי: **אל תקנו** בחנות כזו שמתייחסת ללקוחות בצורה זוועתית ורק רואה את הרווח.
מוצר:
סמארטפון S4 מיני
שם:
Yvgeni
תאריך:
27/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פשוט זוועה.קניתי נקסוס 4 לאחי הקטן.לאחר שבוע המסך הפסיק לעבוד.רק ריבוע לבן.הלכתי לחנות.רק מלהסתכל על המכשיר אמר המסך שבור.המכשיר פעל שבוע לא קיבל מכה לא תזוזה אפילו עדיין בניילון.כמובן שיש אחריות שנה ועל מסך כמובן שאין ועל מסך 700 שח כמעט חצי מכשיר.לאחר שדיברתי עם מכר שמחזיק חנות פלאפונים הוחלט לבדוק האם זה באמת מסך.לאחר חיבור מסך חדש מקופסא.אותה בעיה!לאחר שהגעתי לחנות לבקש בדיקה או סידור.הוחלט על ידי בעל החנות שאין יותר אחריות על המכשיר.וכרגע אני תקוע עם מכשיר לא תקין ובנתיים בעל הבית נהנה מכספי פשוט זוועב
תגובת החנות:
דור מובייל מחזיקים במעבדה מקצועית מדגרה ראשונה, עם טכנאים מקצועיים. לאחר שהובחן כי המסך לא תקין עקב נזק לקוח, הובהר ללקוח שאין אחריות על נזק לקוח, כבר בשעת הרכישה. מיותר לציין שאין אחריות לאחר שהמכשיר נפתח במעבדה אחרת, שאינה מוסמכת על ידינו.
מוצר:
nexus 4 e960
שם:
רונן
תאריך:
12/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בעל עסק לא נמדד כאשר הכל הולך כשורה אלה כאשר נוצרות בעיות. קניתי טלפון חדש וביום הראשון שהשמשתי בו המסך ריצד. ניגשתי לחנות למחרת ואחד העובדים אמר לי שהמסך לא באחריות. התעקשתי שלא יכול להיות שקבלתי מוצר לא תקין והם מתעלמים מאחריות. מאוחר יותר הסכימו להחליף לי את המוצר. בטלפון אחר שלטענם היה חדש. לאחר כיום עד יומיים המוצר ה"חדש" שנתנו לי הפסיק לעבוד. נגשתי אליהם שוב והבטיחו שיבדקו ואם יהיה לא תקין אז יחליפו לי בחדש. רק לאחר שבועיים מיום הקניה הראשוני (ולאחר מספר טלפונים ממני) אמרו לי שהטלפון שלי מוכן. נגשתי לקחת את הטלפון החדש, אך גיליתי שמדובר בטלפון המקולקל שקיבלתי שעבר תיקון (כנראה במעבדת החנות). אז לא רק שילמתי עבור טלפון חדש, ובזבזתי לא מעט זמן ועצבים, קבלתי בסוף טלפון מתוקן שיש לי הספקות אם הוא היה חדש מלכתחילה.... חוץ מזה קשה מאוד להשיג את החנות בטלפון, או בדוא"ל כך שאני הייתי נזהר מלקנות שם שוב.
תגובת החנות:
לפנים משורת הדין הוחלף ללקוח פעמיים למכשיר חדש, עם מסך תקין וללא כל בעיות. הלקוח קיבל יותר מתמורה מלאה לכספו. גם כרגע, בשעה שכתב את "תלונתו", הוא אינו מציין על תקלה קיימת, אלא על "ספקות" כלשהם. קצת מפליא להסתפק אחרי שפעמיים הוחלף ללקוח למכשיר חדש! אין ממש בתלונה זו, לצערנו ולשמחתנו. יום טוב.
מוצר:
טלפון סלולארי 920
שם:
גולש
תאריך:
04/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
assaf
תאריך:
21/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הקניה היה חיובי למידי, הנציג בחנות היה לבבי וסבלני, גם המחיר היה בסדר. חצי שנה מאוחר יותר כאשר הייתי זקוק למימוש האחריות, נתקלתי בנציג (כנראה מנהל החנות) שהיה תוקפני לא סבלני ומאוד לא שירותי. פתאום יש 2 סוגי אחריות (דבר שלא הוצג בפני בזמן הקניה): אחריות של החנות או אחריות של היבואן. בשנת 2014 החנות אינה מסוגלת לברר בעצמה את סוג האחריות (לטענתם הם לא שומרים תיעוד על הקניה) ואני צריך לברר בעצמי. כל התהליך נעשה בצורה תקופנית "תביא לי את המכשיר אני אשלח אותו לבדיקת האחריות תוך 14!!! יום תקבל אותו בחזרה" , רק לאחר כמה דקות נמצא פתרון יעיל יותר - התבקשתי להציג את קופסאת המכשיר (בה רשום סוג האחריות). ובאמת האחריות היא של היבואן ולא של החנות, אך עדיין יצאתי בתחושה קשה מאינטראקציה עם המוכר . לסיכום: תזכרו כאשר קונים טלפון סללורי השירות לא מסתיים רק במעמד הקניה אלא גם כאשר באים לממש את האחריות. ועל פי חווית השירות שלי, דור מובייל אכזבה אותי בענק (וזה בכלל לא חשוב אם הם צודקים או לא, אלא היחס התקופני מצד המוכר)
מוצר:
טלפון סלולרי NXSUS 4
שם:
גולש
תאריך:
31/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
ishay
תאריך:
30/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה הייתה מעולה המוכר היה נחמד וייעץ לנו לקנות את הטלפון לפי שימושנו יש לציין שהמכשיר הגיעה באריזה שאינה שלו ורק נראה חדש
לאחר 4-5 חודשים מהקנייה חלה תקלה והטלפון נראה כלא תקין כשהגעתי לתקן אמרו שזה קורוזיה ונתנו לנו לחכות שבועיים עד שאמרו לנו זהו אין מה לעשות והם אפילו בדקו במעבדה נוספת ושם גם נאמר הלך המכשיר המוכר אמר שלכאורה ניתן יהיה לדבר עם בעל החנות שיעשה מחיר טוב למכשיר אחר בגלל מה שקרה לאחר הידברות איתו קיבלנו צעקות שהוא לא מרוויח וזה לא התפקיד שלו בקיצור באנו לראות איך ממשיכים הלאה וקיבלנו על הראש
לאחר שהבנו שייחס טוב לא נקבל כאן התחלנו לפקפק אם ישנה בעייה אמיתית במכשיר, החלטנו לתת למעבדה לבדוק מה קורה - פלא - הטלפון היה תקין אך נאמר הייתה בעיה פיזית בכפתור הכיבוי דבר שהסתדר באורך פלא לאחר כמה דקות
מסקנה מהסיפור בחנות הזו אני לעולם לא ידרוך שוב ואמליץ לכל מכרי להתרחק בהקדם האפשרי
תגובת החנות:
המכשיר נבדק במעבדה, ונתגלתה קורוזיה. ניתן להוכיח זאת בתמונות. אצלנו במעבדה מצלמים כל מכשיר עם קורוזויה. לא ניסינו לגנוב את דעתו של הלקוח, ולספר לו שהתקלה היא רכיב כזה או אחר, ולגבות ממנו תשלום על תיקון זמני. אמינות ושירות אלו עקרונותינו, ולא נתפשר עליהם.
מוצר:
iphon 3gs 8G
שם:
עדן
תאריך:
29/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני יומיים בתאריך 27.10.2013 רכשתי מוצר בחנות דור מובייל. לאחר התשלום שאלתי מדוע יש אבק על חלק פנימי בדפנות המכשיר הוא טען שזה ברור שהמכשיר מחודש, לי לא היה ברור, כי בזאפ הופיע המכשיר ברשימת המכשירים החדשים ולא ברשימה (וישנה כזו) של מכשירים מחודשים/עודפים/תצוגה. מכיוון שכבר התשלום התבצע זרמתי ולהפתעתי לאחר שהטענתי את הסוללה במלואה בערב למחרת בבוקר התרוקנה הסוללה והתכבה המכשיר עקב הסוללה (זה מאוד מעצבן להיות במצב כזה). הגעתי למקום והמוכר החליף לי בלי בעיות לסוללה אחרת כאשר הוא טען שהביא לי סוללה יותר חזקה מהמקורית. חזרתי לביתי הטענתי את הסוללה במלואה ושוב למחרת בצהריים הסוללה הייתה חלשה והמכשיר התריע על סוללה חלשה (לא דיברתי יותר משעה בעוד בפירוט על המוצר מתועד שאפשר לדבר 6 וחצי שעות). שוב הגעתי לחנות (כבר פעם שלישית שאני בחנות, גם משקיע זמן נסיעות וגם תשלום הנסיעות). היום בערב ואני מספר על הבעיה בחנות למוכר, המוכר רוצה להחליף את המכשיר למכשיר אחר, אני מבקש החזר כספי, המוכר טוען שאי אפשר להחזיר החזר כספי במידה והיה שימוש במכשיר (למרות שהרגע הביא לי מכשיר מחודש אחר), שאלתי אם אפשר לרכוש מכשיר חדש ולקבל זיכוי מלא עבור המכשיר הנוכחי, תשובתו הייתה חיובית.לא מיהרתי לרכוש מכשיר אחר והסברתי למוכר שאני כבר הגעתי לחנות מספר פעמים והמכשיר לא טוב, הסברתי שמרגיש לי שאני עושה בדיקות למכשירים שהם מחדשים, הוא טען שלא בודקים את המכשירים המחודשים לפני שמוכרים אותם. הסברתי למוכר שאינני מעונין לרכוש מכשיר חדש במקום המכשיר המחודש, ואמרתי שאולי בפעם הבאה אחליף מכשיר. הוא ענה שהוא מקווה שלא אצטרך לחזור מהסיבה שהמכשיר טוב. כשאני חוזר לבייתי עם המכשיר המחודש שהחליף לי, הייתי צריך לשלוח הודעת SMS. אני בא לשלוח ומגלה שאין אפשרות להכניס אותיות בעברית ולא מספרים, רק אותיות באנגלית וסימנים. מאוד מאכזב. ושקיבלתי שיחה מחבר, גיליתי שלא שומעים טוב באופן מובהק. כעת המכשיר בטעינה ואני לא יודע מה יהיה מחר.
תגובת החנות:
באתר מופיע שהמכשיר מחודש, כל תלונות הלקוח אינן נושאות אופי תלונתי למתבונן. מטבעם של מכשירים מחודשים, שיש בהם תקלות יותר ממכשירים חדשים - גם בהם יש תקלות יצור. בדיוק בגלל שיתכנו תקלות, מכוסה הלקוח באחריות של החנות. במקרה שלנו - דור מובייל, אנחנו נותנים אחריות גם על מחודשים כמו על חדשים - למשך שנה!
מוצר:
מכשיר טלפון סלולרי 6267
שם:
Eran
תאריך:
25/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות כדי לקנות טלפון סלולרי. במעמד התשלום, ביקשתי לחייב את הכרטיס שלי בקרדיט 18 תשלומים (זה אומר שחברת האשראי משלמת את כל הסכום בתשלום אחד לחנות, ואני משלם לחברת האשראי בתשלומים עם ריבית). המוכר אמר לי שאין להם אפשרות לחייב בקרדיט. רק תשלום אחד (אפילו לא 2 או 3 תשלומים). הוא אמר שאם אני מתעקש, הוא יכול לעשות לי תשלומים שלהם, עם ריבית של 13 אחוז !!! שזו ריבית הרבה יותר גבוהה מהריבית של חברת האשראי. כשאמרתי למוכר שזה שירות גרוע ושהם צריכים לתת ללקוחות אפשרויות תשלום מגוונות, בעל החנות, שעמד מאחורי הדלפק, אמר לי שאם אני לא מרוצה, אני יכול ללכת לקנות בכל מקום אחר, וזה ממש לא מזיז לו. לא האמנתי למה שאני שומע! בעל עסק שמזלזל בלקוחות שלו, כאילו שהם לא שווים כלום בשבילו! אבל אני לא דואג, מכיוון שעסק שלא מכבד את הלקוחות שלו, זה עסק שאין לו שום עתיד.
תגובת החנות:
מדיניות החנות בנוגע לתשלומים, ברורה לכל רוכש. אנחנו עובדים בשקיפות מלאה. הריבית על התשלומים מועברת לחברת האשראי, והחנות לא אמורה לספוג את עלות הריבית עבור הלקוח. כמו בכל רכישה בכל מקום, הלקוח אמור לדעת שרכישה של מכשיר באזור ה1000 שקלים, בפריסה לשנה וחצי - 18 תשלומים, יש ריבית של כמה שקלים.
מוצר:
טלפון סלולרי S2 plus
שם:
adir
תאריך:
04/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי ביום חמישי האחרון לחנות לרכוש טלפון. ידעתי בדיוק מה אני רוצה והייתי בקופה אחרי דקה בדיוק - לקוח אידיאלי. בקופה היית לי בעיה עם הכרטיס אשראי, רציתי לפצל את התשלום עם שני כרטיסים שאחד מהם של ההורים שלי. לאחר ששאלתי את הקופאית אם אפשר להתגמש בכך שאציג רק את ת"ז שלי, בעל החנות פשוט חטף לה את המכשיר מהיד והתחיל לצעוק עלי שהוא לא יכול למכור לי את המכשיר. קיבלתי יחס כאילו הגעתי לגנוב ממנו.
אין לי בעיה עם המדיניות של החנות. הבעיה היא עם השירות. חוסר סבלנות מטריד מאוד של בעל העסק, וזה עוד כשהגעתי לקנות. אני לא רוצה לחשוב איזה שרות מקבלים ממנו כשמגיעים לממש אחריות.. ממליץ לכולם להתרחק.
אגב. יצאתי מהחנות, הוצאתי מזומן מכספומט סמוך ונסעתי לקנות בחנות אחרת למרות חוסר הנוחות. לא מוכן לפרנס אנשים כאלו.
מוצר:
SMARTPHONE nexsus 4
שם:
Elir
תאריך:
24/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לקנות אייפון 4s ע״פ המחיר שהופיע בזאפ, כאשר ביקשתי את המחיר טען המוכר שהמחיר הנו לאייפון משומש ולא חדש !!!! הוויכוחים לא עזרו . לבסוף , ופה רק ההתחלה !!!!קניתי אייפון 5 חדש ( כך לפחות חשבתי ) אך כאשר הגעתי הביתה גיליתי שהאייפון כבר נפתח !!!!!!! האריזה לא שייכת לפלאפון אותו קניתי !!!!!!!! והשיא ......... האייפון הגיע מסעודיה / איחוד האמירויות ואינו תומך בשיחות פייסטיים
מוצר:
טלפון סלולרי 5
שם:
gilr
תאריך:
16/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שני מכשירים,לאחר יום התגלה בעייה ברטט,חזרתי והביאו לי חדש,לאחר עוד יום התגלה בעיה ב-GPS,חזרתי שוב והביאו לי שוב מכשיר.הם שולפים את המכשירים מקופסא כאילו זה חדש,אבל זה רחוק מלהיות חדש,כמעט לכל מכשיר יד דפקה, רק צריך להתבונן היטב.אחרי 3 שבועות המכשיר השני שקניתי קרס,בלי אפשרות להפעילו שוב.חזרתי אליהם שוב,רצו שאשאיר את הפלאפון לבדיקה,אז השארתי. אמרו לי לבוא עוד יומיים,וכשהגעתי אמרו לי שבעוד בבדיקה. דרשתי מכשיר חדש,והביאו לי מכשיר דפוק שהאינטרנט לא עובד בו,והתחילו להתווכח איתי שזה הסים שלי דפוק,אותו סים שאני שולף מטלפון זהה,השני שקניתי,ושם הכל תקין.אני רוצה לומר שהאנשים שעובדים שם חסרי בושה,ניסו להוציא אותי מטומטם, שמדמיין דברים,ביליתי שם ערב שלם,עד שהם הסכימו לתת לי מכשיר אחר. אני מצטער ששילמתי כסף לרמאים שכאלה,מספיק שהייתי טיפה פחות עקשן, והייתי מקבל זבל,ומכשירים מקולקלים,בושה שנותנים לאנשים כאלה לנהל חנות.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S2
שם:
יעל
תאריך:
14/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות - שירות לקוחות גרוע ביותר. המוצר אמנם הגיע במהירות שיא, אך לא עם החיבור המתאים לטעינה. במשך שלושה ימים ניסיתי ליצור קשר עם החנות במייל ובטלפון אך ללא שום תגובה. ביום הרביעי ענה בחור בקוצר רוח רב ואמר לי תכתבי פניה דרך האתר ויצרו עימך קשר. עד כה אין קול ואין עונה. בשום מקום בעולם לא היו מרשים לעצמם שירות לקוחות כל כך גרוע כמו זה שבדור מובייל!
תגובת החנות:
מיד בהתקבל המייל, יצא משלוח של המטען המתאים. דור מובייל ממשיכה לתת שירות לכל פנייה, באופן הטוב ביותר.
מוצר:
tablet p7500
שם:
miron
תאריך:
10/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית שרות מזעזעת!! יחס מחפיר מצד מנהל החנות. הענשת לקוח במריחת תיקון מכשיר על פני 14 יום, במקום להחליפו (המכשיר היה חדש ולא תקין) רק משום שהלקוח לא מצא חן בעיני מנהל החנות. מנהל החנות אדם גס רוח ובעל תודעת שירות איומה. הנה הפרטים: המכשיר שבק בתוך 12 שעות מרגע הקניה. שבתי לחנות כדי להחליפו. עובד שהיה שם בקש ממני לגשת קודם למעבדה הסמוכה כדי לברר את אופי התקלה. יצאתי ושבתי מיד משום שהמעבדה היתה סגורה ומנהל החנות שנכנס בינתים הודיע שיחליף לי את המכשיר. כשראיתי שהעובד מטפל כבר במישהו אחר ומתעכב, בקשתי ממנהל החנות להורות לו לטפל בי. בשלב זה פנה אלי המנהל בגסות וטען שעלי לחכות בתור כי הגעתי רק לפני כמה דקות. אמרתי לו שאני כבר 20 דקות שם והוא לא מודע לזה משום שהוא זה שהגיע כשאני יצאתי לבקשת העובד למעבדה. במקום להתנצל על טעותו, הוא החריף את הטון עוד יותר, טען שאני "לא יודע להתנהג" ולכן לא אקבל שירות כלל! הוא אמר במלים אלה: "משרד התקשורת נותן לי 14 יום לתיקון המכשיר. אני אייבש אותך 14 יום". בקשתי לתעד את הדברים ולהחתימו על הצהרה זו והוא כמובן סירב. תוך כדי נסיון התיעוד, הוא כנראה הבין את טעותו והציע לי ביטול עסקה. הסכמתי מיד אבל אז הוא דרש דמי ביטול. בקשתי לראות שילוט על מדיניות החזרת מוצרים כמחויב בחוק. הוא אמר לי: "תחפש שלט" אמרתי לו שאין. "אז אין" הגיב. אמרתי לו שהוא עובר בכך על החוק. בתגובה הוא חזר בו כליל מהצעת ביטול העסקה. בקשתי ממנו להזדהות בפני. הוא סירב לתת לי את פרטיו והורה לעובד שלו לסרב. הוא טען שמנהל החנות נמצא במעבדה הסמוכה. כשהלכתי לשם לברר, התברר שהוא מנהל החנות. נאלצתי לעזוב את החנות ללא קבלת שירות כלשהוא. רק כששלחתי מישהו במקומי, הוחלף לבסוף המכשיר.
תגובת החנות:
לצערנו, מרחב הפעולה באינטרנט מאפשר לכל אחד לכתוב ככל העולה על רוחו. במקרה המדובר, התיאור שניתן על ידי הלקוח אינו תואם למה שהתרחש בחנות. כפי שציין הלקוח, כשהגיע שליח הלקוח לטפל במכשיר הוא קיבל את מלוא השירות הטוב שדור מובייל יודעת לתת, ומכך יש להבין ולהסיק על אופן התנהגותו של הלקוח. גמר חתימה טובה.
מוצר:
מכשיר סלולרי gio
שם:
Frenkel
תאריך:
09/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
האנשים לא יודעים מה הם עושים, מייל עם ההזמנה לא הגיע והם לא יודעים איך לשלוח שוב פעם, הזמנתי עם דואר שליחים והם אמרו דואר רגיל ואז תיקנו את עצמם, כתוב זמן הספקה 7 ימי עסקים והמוכר אומר שהוא לא בטוח, הם לא יכולים לשלוח את החשבונית באימייל רק עם המעטפה של ההזמנה. לסיכום בכלל לא מקצועי ושירות על הפנים
תגובת החנות:
דור מובייל מטפלת במשלוחים ובהזמנות דרך הדואר בצורה הטובה ביותר. החשבונית נשלחת ביחד עם החבילה. דואר שליחים של דואר ישראל הוא שירות שלא ניתן לכלל האזורים בארץ, לצערנו, ולכן לפעמים אין ברירה אלא לשלוח בדואר רשום רגיל ולא בדואר שליחים. כל המוצרים המופיעים באתר קיימים במלאי, וזמן האספקה הוא אכן תוך 7 ימי עסקים, וברוב המקרים אף בהרבה פחות מכך, תלוי במהירות המשלוח של דואר ישראל, ובאזורים אליהם נשלחת החבילה. גמר חתימה טובה.