דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מדפסות, ראשי דיו' טונרים ומחשבים (לוד (איזור תעשיה))
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מאקרופרינט מערכות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באינקדיפו ?
5.00
ציון ממוצע
47
חוות דעת בשנה האחרונה
431
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
5
0
0
3 חודשים אחרונים
16
0
0
6 חודשים אחרונים
24
0
0
שנה אחרונה
47
0
0
כל הזמן
415
1
15
נמצאו 431 חוות דעת גולשים על אינקדיפו
תמונת משתמש
שם:
roy
תאריך:
12/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחת מ"חוויות" השירות הגרועות שחוויתי מעולם. אספקה הייתה אמורה להתבצע בתוך שלושה ימי עסקים. לא בוצע ואף אחד מהספק לא יצר קשר מיוזמתו בעניין ההזמנה. אני התקשרתי יום למחרת (לפני סוף שבוע) להבין האם ומתי תסופק המדפסת. אמרו שיחזרו אליי בתוך כשעה. לא קרה ונתקעתי בלי מדפסת לסופ"ש.
ביום ראשון אני התקשרתי פעם נוספת ביוזמתי.
הבטיחו שהמדפסת תסופק עד הצהריים המאוחרות ולכן דאגתי במיוחד להיות זמין טלפונית מהבוקר עד שעות אחה"צ. לא קרה ואף אחד לא טרח לצור קשר. כרגיל אני זה שהייתי צריך להתקשר מיוזמתי ואז הסתבר שהמדפסת לא תסופק גם באותו יום ומבירור של הספק עם השליח (כך לדבריו) עמו החלט להמציא כאילו התקשרו אליי ולא עניתי. חצופים (מה גם שנגיד שזה היה נכון, אז אי אפשר לשלוח הודעת סמס/וואטצפ כמו שכל ספק/חברת שליחויות אחרת דואגת לעשות?).
יותר מאוחר באותו יום הודעתי על ביטול העסקה ובמקום לבצע זאת ולהשיב לי את הכסף הספק מנסה לדחוף לי "בכוח" את המוצר.
רק להבין עד כמה מדובר בשירות הזוי. ביום שני מתקשר אליי לראשונה השליח והמשפט הראשון שלו היה שהוא צריך לבוא לאסוף ממני משהו עבור הספק. אני הייתי צריך לתקן אותו שהוא היה אמור להביא מדפסת לא מאוחר מיום קודם לכן אבל ביטלתי כבר את העסקה. התקשרתי פעם נוספת לספק לוודא כי העסקה מבוטלת וכל שהיה לנציגת להגיד לי שהיא לא יכולה לבטל ומעבירה זאת לטיפול האחראי.
והפלא ופלא, היום, אותו סיפור חוזר על עצמו והשליח מתקשר אליי כאילו כלום ומתעלמים מביטול העסקה. מקווה שהספק יואיל להשיב את כל כספי. עדכונים בעתיד.
מוצר:
מדפסת הזרקת דיו משולבת אלחוטית Brother MFC-J4340DW
תמונת משתמש
שם:
mark.etlender
תאריך:
18/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1.08.2022 הזמנתי ראש דיו שחור HP 650 עם הספקה שליח עד הבית.
מספר הזמנה 42657.
התקשרתי לחברה 11.08 ו 15.08. קיבלתי הבטחה שמוצר יגיע עד מחר.
לא קיבלתי עד היום.
בקיצור מי שחושב שאחרי שיזמין מוצר מחברה הוא יקבל אותו - שיחשוב פעם נוספת.
מוצר:
ראש דיו שחור HP650
תמונת משתמש
שם:
saareli123
תאריך:
09/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר והחברה ביטלה לי את ההזמנה עקב טעות שלהם במחיר.
אני לא אקנה מהחברה הזאת שוב.
תגובת החנות:
סער יקר,

כפי שהוסבר לך בשיחה הטלפונית, אכן נפלה טעות במחיר המדפסת ובמקום 1119 שח (הזול ביותר בכל מקרה האותו היום) הופיע 119.
הזמנת שתי מדפסות ולמשך שעה ושתי דקות נדמה היה לך שתשלם 238 שח עבור שתי מדפסות לייזר צבעוניות במקום 2238 שקלים.
הוסבר, התנצלנו ותיקנו.
אני, במקומך, הייתי מתביישת בחוות הדעת שכתבת פה.
ואני, במקומי, מפצירה בך שלא לקנות אצלנו אף פעם ומברכת את המתחרים על הצטרפותך לחוג לקוחותיהם.



אושרית.
מוצר:
מדפסת לייזר צבעונית Canon LBP623cdw
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
07/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
mhason
תאריך:
27/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 סוללות דרך האתר לפני חודש והמשלוח בדואר רשום. עבר חודש ולא קיבלתי את הסוללות. בכל פעם שדיברתי עם שירות הלקוחות נתנו לי תירוץ אחר אבל מוצר לא קיבלתי ואת הכסף לקחו. במקום לעזור ללקוח תמיד מחפשים סיבה למה הם בסדר והלקוח לא.
תגובת החנות:

גברת יקרה,

כפי שהוסבר וכפי שיכלת לראות בעצמך המשלוח שלך נמסר ליחדת הדואר בנס ציונה
בסמוך לתחילת מבצע "שומר החומות".
סניף נס ציונה, כמו סניפים אחרים באזור נסגרו תחת הוראת פיקוד העורף היות והם אינם ממוגנים.
משלוחים רבים התעכבו בעת הזו ובמיוחד משלוחים לכיוון דרום.

צר לי, אך זו המציאות שבה אנו חיים.

אושרית

מוצר:
זוג סוללות ליטיום Duracell CR2025
תמונת משתמש
שם:
לארי
תאריך:
24/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מפרסמים מוצר מקורי, שולחים תואם, לא עונו לאמייל כבר כמה ימים. רציתי לנסות מוצר מקורי, טואם כבר יש לי וקניתי אותו יותר זול
מוצר:
מדבקות למדפסת
תמונת משתמש
שם:
אושי אושי ב"ש
תאריך:
04/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם הזמנה של 850 שח ,השירות בטלפוני שקיבלתי בגלל השליח שלהם חוצפן מאוד ולא נתנו מענה בכלל. ממליץ פשוט לא להזמין בכלל מהם לא קשובים ללקוח ולא אכפת להם מכלום. ולבטל עסקה ביקשו ממני יותר מ150 שח חוצפה ברמות ולא חוקי!!
תגובת החנות:
אושי אושי באר שבע שלום,

כנותן שרות, אתה ודאי מבין כי הזמנת סחורה היא סוג של הסכם קטן.
הלקוח מזמין,
הספק מתחייב לזמן אספקה,
הלקוח, רצוי, עונה לטלפון כשהשליח מתקשר אליו על מנת לתאם ולבקש מספר דירה.

אני מניחה שגם אתה מצפה שהלקוח שלך יענה לשליח לטלפון כשאתה מוציא משלוח ללקוחות.

אז:
הזמנת – סכום ההזמנה לא רלוונטי.
למחרת השליח התקשר ואתה לא ענית לטלפון.

כשהתקשרת לשליח הוא הסביר לך שהוא כבר לא באזור והוא יספק לך את הזמנתך ביום העסקים הבא.
ז"א,שתקבל את הזמנתך תוך שני ימי עסקים.

התקשרת למשרד לאיים שתבטל את ההזמנה.
היות ולא חרגנו בזמני האספקה והשירות היה תקין, אין סיבה שנבטל את הזמנתך ללא עלות ביטול.
אנחנו לא הפרנו את ההסכם.
נתבקשת לשאת בעלויות השילוח ו5% מערך ההזמנה וזה, חוקי לחלוטין (והרבה פחות מ 150 שח).

אנחנו, כנותני שירות, מסרבים לספוג את התנהגותך משולחת הרסן.

לסיום, כנותן שירות, נאחל לך לקוחות כמוך.

כל טוב,

אושרית



מוצר:
דיו
תמונת משתמש
שם:
אלכס
תאריך:
21/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות גרועה מאוד. ההזמנה הגיע אחרי שלוש שבועות ורק אחרי שהתקשרתי לשרות לקוחות. בשרות לקוחות טעו על מספר מעקב ובמשלוח רשמו את המספר טלפון בבית במקום הנייד. כמובן לא שלחו סמס ולא התקשרו. לא ממליץ בשום פנים .
תגובת החנות:
אלכס שלום,

הזמנתך הגיעה ליחידת הדואר תוך שמונה ימי עסקים מיום ההזמנה והמתינה לך שתאסוף אותה.
אמנם, נרשם מס' הטלפון הקווי אותו אתה הזנת בהזמנה על החבילה אך עם שליחת החבילה נשלח אליך גם מייל עם מספר החבילה וקישור לאתר הדואר.
הייתה בידך אפשרות לעקוב אחר החבילה החשובה הזו בכל עת.
יכולת לגלות שהיא ממתינה לך שבוע שתבוא לאסוף אותה.
לבקשתך ב 20 לדצמבר בדקתי את מיקום החבילה ומסרתי לך את מיקומה ואת מספרה (כפי ששוב, נשלך אליך למייל כפי שאתה הקלדת בעת ההזמנה).

צר לנו על עגמת הנפש שנגרמה לך אך אני חושבת שכדאי לכולנו לנשום לפני שאנחנו מסתערים על המקלדת.

אני מאחלת לך פרנסה טובה, אריכות ימים ואורך רוח.

בברכה,

אושרית

מוצר:
ראש דיו מקורי HP305XL
תמונת משתמש
שם:
דן
תאריך:
28/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכרו לי מדפסת משומשת!
הגעתי לחנות לאסוף את המדפסת שהזמנתי. קיבלתי אריזה שנראת מעט חבולה ושנפתחה בעבר. שאלתי מדוע היא נפתחה נאמר לי שכל מדפסת נפתחת ע"י היבואן רק כדי להחליף לכבל ישראלי.
טוב אמרתי, חזרתי הביתה פתחתי את האריזה גיליתי הקלקר מסביב למדפסת היה שבור. ומדבקה של אינק דיפו על חזית של המדפסת.
הפעלתי את המדפסת קיבלתי הודעת שגיאה בצג. דף תקוע.
המשכתי לחקור וראיתי שבמדפסת קיים בד סופג לדיו עודף, והוא לח ומלא דיו. משכתי את המכסה להזנת הדיו ראיתי שטיפות דיו נוזלת מהצינורית.
החזרתי את המדפסת. נאמר לי בחנות שכל אריזה נפתחת תמיד, וגם הפד סופג הזה ככה מהמפעל. קיבלתי זיכוי.

קניתי מיד אותו דגם מדפסת מאופיס דיפו. האריזה היתה סגורה ויפה. ומיד פתחתי בבית לראות את הפד הסופג הזה, כיצד מגיע מהמפעל? תנחשו? לבן נקי וללא דיו. עזות מצח כזו עוד לא נתקלתי!

עדכון: לאחר בירור שערכתי מול חברת Brother, אשר סיפקה לבית העסק את המדפסת, כתיבת חוות הדעת נבעה משיקול דעת מוטעה. כפי שעולה מהבירור, המדפסת שרכשתי מבית העסק הינה חדשה לגמרי, וכי אריזות נפתחות באופן מדגמי על ידי חברת Brother לבחינת תקינותן וכושר פעולתן.
תגובת החנות:
הלקוח הופנה אלינו בהמלצת הוריו שהינם לקוחות קבועים אצלנו.
המדפסת שאותה רכש הלקוח הייתה חדשה לחלוטין. הלקוח רכש את המדפסת שלושה ימים בלבד לאחר שהתקבלה אצלנו ישירות מן היבואן.
הלקוח אסף את המדפסת, החזירה לאחר כשעתיים וקיבל זיכוי כספי במקום.
לאחר קבלת חוות הדעת עם טענות הלקוח העברנו את המדפסת מידית לבדיקה במעבדות Brother ולהלן תוצאות הבדיקה (המכתב מובא כאן במלואו)

הנדון: מכשיר J4620DW-MFC מס"ד K6F115876
המכשיר הנ"ל הועבר למשרדינו לבדיקה.
המכשיר הנ"ל יצא ממחסנינו בתאריך 22 לאפריל כמכשיר חדש.
בתאריך 29 לאפריל המכשיר הנ"ל הועבר למעבדה לבדיקה כאשר המתכלים הראשוניים נמצאים
בתוך המכשיר סגורים באריזת וואקום ללא שימוש.
במגירת הנייר היו ניירות אשר תקועים במערכת גריפת הנייר.
לפני הפעלה ובדיקה מקיפה נראה כי המכשיר הנ"ל לא היה בשימוש.

אנו תמיד מציגים לכל לקוחותינו מצג מדויק של המוצרים אותם הם רוכשים,
מעולם לא מכרנו מוצר משומש כחדש וחבל רק שהלקוח בחר להעלות חוות דעת שקרית שפוגמת בשמנו הטוב ובפרנסתנו.






מוצר:
Brother MFC-J4620DW
תמונת משתמש
שם:
ארנון חן
תאריך:
22/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות כמה מחסניות דיו חלופי למדפסת hp - גם צבע וגם שחור שהם המליצו לי עליהן בפירוש למרות שביקשתי בהתחלה לקנות מקוריות.
כל מחסניות החלופיות היו בעיתיות - למרות שנסעתי במיוחד למקום 3 פעמים להחליף וגם בדקו לי אישית את המדפסת - עדיין המדפסת היתה מציגה לי שוב ושוב הערות על כך שהמחסניות לא מקוריות / או שהמדפסת לא מזהה אותן.
בנוסף המחסניות ישבו במגש שלהן בצורה רופפת (שלא כמו המקוריות).
הייתי צריך כל פעם ללחוץ אישור במדפסת על כך שאני מודע שהמחסנית לא מקורית כדי שתצא הדפסה עד שלבסוף ההערות האלו לא הפסיקו ולא היה ניתן להדפיס כלל גם כאשר ניסיתי להחליף מחסניות.
מפניה שלי לחנות לא רצו בכלל לבדוק את המדפסת (כי לא היה להם כבל חשמל שלה...חנות מדפסות...) וטענו שהמחסנית כבר אצלי חצי שנה - מה שממש לא היה נכון.
כמובן שלא החזירו לי אגורה על המחסנית התקולה ובנקודה מסויימת בשיחה פשוט לא התיחסו אלי ופנו לעיניינם. המלצה חמה לא לקנות שם.
מוצר:
דיו חלופי למדפסת 6500
תמונת משתמש
שם:
דניס אברהם
תאריך:
20/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב- 6.10.15 אני הזמנתי ראש דיו עם שרות מהיר של עד 2 ימי עסקים. עברו 6 ימים בלי שקיבלתי את ההזמנה ואז התקשרתי לאינק דיפו. הנציג שענה לי צחק עלי ואמר שהסיבה שלא קיבלתי היא בגלל שבאותו יום השליח שבר את רגלו וגם נפל המחשב. כמובן שלא טרחו להודיע לי על ה"תקלות" האלה או להתנצל על האיחור במשלוח. ביקשתי החזר דמי המשלוח המהיר מכיוון שאת השרות הזה לא קיבלתי. כשעדיין לא קיבלתי את הראש דיו המשכתי להתקשר (לפחות 12 פעימים) וכל פעם התרשמתי שפשוט מנסים להפטר ממני ולסגור את הקו. כל פעם הבטיחו לי שיחזרו אלי אבל לא עשו זאת אפילו פעם אחת, וב-14.10.15 פתאם הופיע אצלי שליח עם הראש דיו ללא התראה מוקדמת. למרבה המזל הייתי בבית כשהגיע. המשכתי לצלצל גם לאחר קבלת המשלוח על מנת לדרוש את החזר דמי המשלוח המהיר, וב- 18.10.15 קיבלתי את ההחזר לאחר שאיימתי שאם לא אקבל אותו אני אחזיר את הראש. אני מוחה נגד השרות הכושל והפוגעני שקיבלתי מהחנות ולהבא אמליץ לכולם לא לקנות באינק דיפו.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין ראש דיו. זמני האספקה לראשי דיו הינם 7 ימי עסקים. במידה הלקוח בוחר במשלוח עם שליח ולא בדואר ברוב המקרים האספקה אכן מתבצעת תוך 2 ימי עסקים.
הלקוח צודק. אכן היתה לנו קריסה במערכות המיחשוב והמרכזיה שלנו שגרמה לעיכוב של יומיים בשליחויות, וכן, צירוף מקרים. הנהג המבצע חלוקה באיזור הלקוח שבר את רגלו.
בפועל הלקוח קיבל את המשלוח לאחר 6 ימי עסקים ומכיוון שאכן נאמר לו שיקבל בפרק זמן קצר יותר ברור לנו כעסו, בשל כך זיכינו אותו בעבור דמי המשלוח.
השיחות שביצע הלקוח איתנו היו ביום בו קרסו מערכות המיחשוב - באותו יום אכן לא יכלנו לתת שירות ראוי ועל כך אנו מצרים.


מוצר:
ראש דיו LC123BK
תמונת משתמש
שם:
LINA
תאריך:
12/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מדפסת דרך האתר רציתי אותה עם ווי פיי הגיעה ללא ניסיתי להתקשר כמה פעמים בקושי היה מענה ואז כשכן ענו ביקשתי להחליף הופתעתי ממענה טלפוני מגעיל וחסר שרותיות ענתה לי בחורה חבל שלא ביקשתי את שמה כזאת מגעילההה לא רצתה להחליף לי את המדפסת שלא בוצע בה שימוש
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה ישירות באתר, ולא התייעצה עם נציג בעת ביצוע ההזמנה.
בבירור שביצענו לאחר קבלת חוות הדעת (חלק מהשיחות מוקלטות לצורך שיפור השירות - שיחה זו הוקלטה).
בשיחה עם יעל (הנציגה) הלקוחה אמרה שפתחה את המדפסת, חיברה לחשמל והדפיסה בה.
מכיוון שאת/ה ואף לקוח אחר לא הייתם מוכנים לקבל מדפסת זו כמדפסת חדשה לא הסכמנו לבצע את ההחלפה.
לאחר שלא קיבלה את מבוקשה (החלפת המדפסת) בחרה לכתוב חוות דעת שקרית.
בנוסף, ניכר מהשיחה כי יעל דיברה עם הלקוחה בסובלנות ואדיבות.
מכיוון שבמקרה זה אין הלקוחה דוברת אמת, בחרנו להעלות הקלטת שיחה זו לאתרנו לשיפוטכם.

מוצר:
מדפסת M2020w
תמונת משתמש
שם:
Victor
תאריך:
19/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה והיעוץ היו עדיבים ומקצועיים
לצער כשנתקלתי בבעית חיבור לוויי פיי התעלמו ונעלמו.
לבסוף אחרי נסיונות רבים של יצירת קשר, הפנו אותי לשרות brother או שאף הוא על הפנים ולא חזרו אלי למרות הבטחתם.
תגובת החנות:
ראשית,
אני שמחה שמצאת את השירות בחנות אדיב ומקצועי.
נכנסת לחנותינו יחד עם בנך בשעת אחר צהריים מאוחרת, הערת כי אנחנו נראים משועממים. לאחר שקבלת את הכל היעוץ והמידע הנחוץ לך, יצאת (ככל הנראה להשוות מחירים בסניף האופיס הקרוב שם מחיר המדפסת היה גבוה בכ 100-120 ש"ח) חזרת לאחר זמן מה וכאשר קמתי לקבל את פניך הערת הערה בסגנון של:
"עכשיו יש לך סיבה לרזות"
אמירה שאינה לגיטימית ואין לה מקום בהמשך לאמירה אומללה אחרת.
רכשת מדפסת עם אחריות לשנה במעבדה כי שהובהר לך במעמד המכירה וכשההתקנה לא עולה יפה השירות של ברדר צריך לתת לך מענה.
אני ממליצה, במידה ושאתה מעוניין בעזרה ושירות מעבר לזה שמגיע לך מתוקף הרכישה,
פשוט תהיה נחמד.
נקודה למחשבה:
אם היית קונה את המדפסת ברשת גדולה, במחיר יקר יותר, היית מצפה שהם יתקינו לך את המדפסת בחינם?
כנראה שלא.
כל טוב,
אושרית.

מוצר:
מדפסת brother MFC2710DW
תמונת משתמש
שם:
גבי
תאריך:
05/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
א. ההזמנה בטלפון היתה נעימה ביותר. (זו פעם שלישית שאני קונה בחנות זו).
ב. עקב בעיות בדואר ישראל ביקשתי ושילמתי עבור דואר שליחים, שאמורלהגיע עד 48 ש'.
ג. לאחר שעבר הזמן התקשרתי לחנות לברר מה קרה, וענו לי בנימוס שהדואר העביר את החבילה לת"ד במקום שליחים, הובטח לי שהם יבררו מה קרה ויחזירו אלי עם תשובה.
ד. עברה יממה ולא חזרו אלי עם תשובה!
ה. התקשרתי שוב, התנצלו, והובטח לי שוב שהם יבררו מה קרה ויחזירו אלי עם תשובה.
ו. לצערי שוב עבר זמן (הובטח לי ביום ה ולא חזרו אלי עד יום א.
ז. התקשרתי שוב, ואף אחד לא ידע לומר מה קרה, לא בדואר ולא בחנות.
ח. בסופו של דבר, נאלצתי ללכת לדואר לקבל את החבילה בעצמי 8 ימים אחר ההזמנה (במקום לקבל החבילה ע"י שליח). לפחות זיכו אותי על התשלום עבור השליח.
תגובת החנות:
הכתובת בה נרשם הלקוח אצלנו היא תיבת דואר ולא כתובת מגורים (בעבר ביצע הלקוח מספר הזמנות לתיבת הדואר).
המוצר הגיע לתיבת הדואר של הלקוח עם שליח תוך 2 ימי עסקים. עם זאת, ניסיונותינו לשנות את כתובת המשלוח לביתו של הלקוח מול הדואר לא צלחו. אנחנו כמובן זיכינו את הלקוח בגין דמי המשלוח והוספנו הנחיות לבדיקת תקינות הכתובות על פי שיטת השילוח על מנת להמנע ממצבים כאלו בעתיד.


מוצר:
טונר טונר שחור תואם Samsung MLT-D104S
תמונת משתמש
שם:
Yoav
תאריך:
20/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 31 לאוגוסט ביצעתי את ההזמנה ל-2 ראשי דיו - לאחר שבועיים לא קיבלתי את ראשי הדיו ובדקתי את מצב המשלוח. הסטטוס היא שהשמלוח חזר לשולח ב- 15 לספטמבר מלוד - למרות שהכתוב שלי היא בכלל ברעננה.
לא קיבלתי שום פניה טלפון או קשר מהחברה ועדיין לאחר כ- 3 שבועות מיום ביצוע ההזמנה לא קיבלתי את ראשי הדיו למרות ששילמתי ב- PAYPAL את מלוא הסכום ב- 31 לאוגוסט.
אני עדיין לא קיבלתי תשובה מהחברה INK DEPOT מדוע הפריטים לא סיפוק וואם יש בעיה כלשהי מדוע גבו את הכסף מבלי לספק את הסחורה.
תגובת החנות:
הזמנת הלקוח נשלחה באמצעות דואר רשום ב-1/9/14, למחרת ההזמנה. בבדיקה ברשות הדואר, נשלחו ללקוח 2 הודעות מסירה שלא נענו ולכן החבילה נשלחה למשרדינו חזרה. מכיוון שהדואר בשביתה, עדיין לא התקבלה החבילה אלינו חזרה כך שלא ידענו על הבעיה.
הלקוח שלח לנו מייל על כך רק ביום שבת 20/9 ובו זמנית כתב חוות דעת זו בזאפ. ביום ראשון בבוקר יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לפתור את הבעיה והוצאנו משלוח נוסף עם שליח על חשבוננו ללקוח.
צר לנו שהלקוח בחר לכתוב חוות דעת זו לפני שאפילו הסב את תשומת ליבנו על הבעיה אולם אנו שמחים שהבעיה באה לפתרונה באופן מיידי.

מוצר:
ראשי דיו תואם למדפסת צבעוני ושחור HP 901 CC656AE ו- CC654AE
תמונת משתמש
שם:
ziv
תאריך:
12/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר מדפסת שהייתה רשומה שזמן האספקה תוך 7 ימים אך לצערי לא הגיע ולא יגיע רק מכיוון שלא היה במלאי המוצר למרות שהיה רשום שנמצא במלאי ואושרית משירות הלקוחות הודיע לי שאם ארצה את המדפסת אצטרך לחכות לסוף החודש כלומר לחכות לפחות חודש מכיוון שהמדפסת הוזמנה בתחילת החודש אציין שהאושרית מאוד נדיבה והשירות שלה טוב והציע לי מדפסות אחרות אך מכיוון שזו המדפסת הספציפית שרציתי אז ההזמנה בוטלה והכסף הוחזר- התשלום וההחזר התבצע בשירות PayPal והיה מהיר
לדעתי הטעות הזו מראה לי שהעסק לא רציני וקודם כל גובים כסף מהלקוח ולאחר מכן מציעים מוצר שונה מזה שהוזמן
יש לציין שהייתי מזמין בחנות אך רק לאחר ברור המלאי
כי חוץ מזה בסה״כ השירות והמחיר מצוין
תגובת החנות:
אתר אינקדיפו מתופעל על ידי חברה ותיקה בתחום, שותפה עסקית של מיטב יבואני המדפסות ויבואנית טונרים.
מגוון המוצרים אותם אנו מוכרים הוא עצום, מדובר במעל לעשרת אלפים סוגי פריטים שונים ומחסנינו מכילים בכל רגע נתון עשרות אלפי ראשי דיו, טונרים, מדפסות חלקי חילוף ועוד.
אינקדיפו, כחנויות רבות אחרות אינן יכולות להחזיק בכל רגע נתון כל מוצר המלאי ולכן אנו מגדירים זמני אספקה שונים לפריטים בהתאם למלאים.
במקרה הנדון מדובר במדפסת שלא הייתה אצלנו במלאי ולכן הוגדר לה זמן אספקה של 7 ימים בתיאום עם היבואן (פרק זמן מספק על מנת לקבל את המוצר ממחסן היבואן ולספקו ללקוח).
עם קבלת ההזמנה הוזמנה המדפסת מהיבואן ואז התברר כי היא אזלה במלאי היבואן, כל תהליך הבירור מול הלקוח, כולל זיכוי כספי מלא נעשה בשקיפות מלאה בהגינות ובמהירות.
לגבי התשלום, תשלום באתר מתבצע מיידית – לחילופין, ניתן לבחור תשלום באמצעות הטלפון. במקרה זה לעולם לא יתבצע חיוב לפני משלוח הסחורה.
לסיכומו של עניין, תקלות קורות השאלה היא רק איך מטפלים בהן, אנו שמחים שהלקוח מרגיש שטופל בהגינות.

מוצר:
מדפסת 2270wd
תמונת משתמש
שם:
Vered
תאריך:
10/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ואדיב, המוצר הגיע תוך יומיים היו בקשר להודיע שהשליח בדרך אלי, אין ספק שאמשיך להיות לקוחה שלהם ואמליץ בחום עליהם
מוצר:
מדפסת ברדר MFC-JDW
תמונת משתמש
שם:
izhar102102
תאריך:
26/11/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומהיר ולא בפעם הראשונה.
גם כשביקשתי לשנות משהו בהזמנה ונעניתי במהירות.
תודה רבה.
מוצר:
טונרים למדפסת לייזר 80x ו203x
תמונת משתמש
שם:
bdarne81
תאריך:
26/11/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר וטוב , ואחרי שתקבל את ההזמנה לא זורקים אותך כך , שולחים לך אם הכל טוב אם יש בעיות בהזמנה אם רוצה להחליף משהו , שירות מאוד מאוד טוב ומקצועי
מוצר:
דיו למדפסת hp
תמונת משתמש
שם:
ok
תאריך:
19/11/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מושלם
שירות לקוחות מעולה, מחיר מצויין ומשלוח קיבלתי מהיום למחר.
ממליץ בחום
ללא ספק אחזור לקנות שם
מוצר:
Brother TN-2420
תמונת משתמש
שם:
אברהם
תאריך:
17/11/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מעולה ומהירה
רציתי את המדפסת SOS
שמעון היה איתי בקשר רציף וסייע להוציא את ההזמנה לפועל במהירות מיידית
ובהמשך היה שם בשביל לענות על כל שאלה.

תענוג של רכישה
תודה רבה
מוצר:
מדפסת לייזר צבעונית Brother MFC-L8390CDW
תמונת משתמש
שם:
aviv
תאריך:
12/11/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר הגיע תוך 24 שעות עד הדלת, מחיר מעולה, אנשים טובים ויחס טוב ונעים.
מוצר:
מדפסת brother 2660
תמונת משתמש
שם:
altmanmeital
תאריך:
02/11/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה והמשלוח היו מאוד מהירים ולשביעות רצוני. אני מקפידה להזמין מאינקדיפו כי המחירים באמת ללא תחרות.
מוצר:
דיו LC223/1 למדפסת Brother
תמונת משתמש
שם:
jonsnowg
תאריך:
02/11/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה חנות ושירות, קונה אצל שמעון כבר שנים. הומלץ לי על מדפסת שתענה לצרכים שהגדרתי ורכשתי
מוצר:
DCP-L1660W
תמונת משתמש
שם:
motilin22
תאריך:
27/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה באינקדיפו היתה נפלאה. ממליץ מאוד לקנות אצלם. המלאי נהדר והם אדיבים ונחמדים מאוד.
מוצר:
Brother MFC-J4340DW
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply