דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סיגרים קובניים, טבק ואביזרים נלווים לעישון (ירושלים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סמוקר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסמוקר ?
4.60
ציון ממוצע
20
חוות דעת בשנה האחרונה
523
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
10
0
1
שנה אחרונה
18
0
2
כל הזמן
503
3
17
נמצאו 523 חוות דעת גולשים על סמוקר
תמונת משתמש
שם:
litalmaletzki1984
תאריך:
24/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזעזע. עשיתי הזמנה בתאריך 14.9, שבוע לפני ראש השנה. קיבלתי אישור ומספר הזמנה. התקשרו אליי למחרת להגיד לי שמה שהזמנתי חסר להם במלאי אבל מגיע יום אחרי. במקום לבטל את ההזמנה ולבקש שיעדכנו כשיגיע אישרתי להשאיר את ההזמנה בעינה עם התחייבות מצד המנהל אליק שיעדכן אותי ביום למחרת כי ביקשתי לא להתקע לפני החג בלי ההזמנה. אליק לא עידכן אותי ביום למחרת, למעשה הוא לא עידכן אותי עד עכשיו (24.9) לא משנה כמה פעמים התקשרתי אני מגיעה לשירות הודעות, מוסרת הודעה ומבקשת שיחזרו אליי, אף אחד לא חוזר. השארתי כבר מעל 10 הודעות ואף אחד לא חזר אליי. שלחתי מיילים, התקשרתי, התחננתי שיעבירו להם הודעות ואף אחד לא חוזר. וואלה לא להזמין דרכם.
מוצר:
טבק מאניטו ורוד
תמונת משתמש
שם:
betbam
תאריך:
17/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שבועיים מההזנה, המשלוח שלי עטד לא הגיע למרות שיצרתי איתם קשר ארבע פעמים. התשובות של השירות לקוחות עלובות, שולחים אותי מאחד לשני כדי לברר על משלוח שמאחר שבועיים. את כרטיס האשראי כמובן חייבו. כעת עברו שבועיים ואת המשלוח עוד לא קיבלתי
תגובת החנות:
שלום בטי
ברצוננו להתנצל בכנות על העיכובים שחווית במשלוחים במהלך תקופת חג הפסח.
אנו מבינים היטב כמה חשוב לקבל את ההזמנות בזמן, ויודעים שעיכוב שכזה עשוי לפגוע בחוויית השירות.

החג הביא איתו עומסים בלתי צפויים, ואנו מצטערים על כך שלא עמדנו בזמני האספקה כפי שאנו שואפים לעשות תמיד.
עם סיום החג, צוות סמוקר חזר לעבודה במלוא המרץ והנחישות.
אנו פועלים מסביב לשעון כדי לספק במהירות ובאחריות את כל ההזמנות שהצטברו, ולוודא שכל לקוח יקבל את המוצר שלו לשביעות רצונו המלאה.
תודה על הסבלנות, ההבנה והאמון שאת נותננת בנו.
אנו מתחייבים להמשיך ולספק את השירות המקצועי, המדויק והאישי שאת ראויה לו.
עם זאת חשוב לנו לציין כי היה ניסיון להגיע אליך ב- 15/04 ולא הצליחו ליצור קשר איתך.
אני מאוד מקווה שתמצאי לנכון להעניק לנו הזדמנות נוספת
תודה רבה ושבוע שקט וטוב

מוצר:
טבק כאמל
תמונת משתמש
שם:
naomimend44
תאריך:
08/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה להמנע מהחנות הזו שילמתי כסף ולא קיבלתי מוצרים. טעות של שליח, לא קיבלו בשום אופן את טענותיי, בחרו בגירסה של חברת השליחויות,אחרי שבוע נשברתי וויתרתי על 510₪.. הבנתי שכולם מתנערים מאחריות. בטוח ימחקו את ההמלצה הזו, אבל שירות לא חושבת שאפשר לקרוא לזה.
נשארתי בלי כסף, בלי מוצר ובלי כבוד עצמי. בפוסט טראומה במלחמה. חזקים על חלשים. כל הכבוד אחלה רווח נקי על חשבוני. ההמלצה שלי: אל תקנו מהם.
תגובת החנות:
חוצפה שאין שני לה !
במשך שבועיים אנחנו וחברת UPS מנסים לעזור לגברת הנכבדה וכל זאת לאחר שהמקרה הנ"ל היה יכול היה להימנע אם רק הייתה נותנת כתובת נכונה ! ולא מאשרת טלפונית לשליח לשים את החבילה במקום לא נכון! חטא על פשע....
לאור מצבה הרפואי החלטנו על חשבוננו לתת לה ניירות ומכשיר גריסה חינם אין כסף וטבק במחיר עלות !
גם לזה היא סירבה !
מסוג המקרים הבודדים שבהם הלקוח ממש אבל ממש לא צודק !
מוצר:
טבק מוצרי עישון
תמונת משתמש
שם:
Ruslan
תאריך:
25/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סיגריות חד פעמיות שקניתי, לא תוקנו. הם משחררים קיטור ומנקזים את הסוללה פריט פגום בזבזתי את הכסף שלי לשווא סיגריות לפרוק את עצמם. חנות גרועה. והשירות גרוע
מוצר:
עט אידוי חד פעמי דינר ליידי Dinner Lady MAX 2000 במגוון טעמים
תמונת משתמש
שם:
liorsides3355
תאריך:
10/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע לא מרוצה פעם ראשונה ואחרונה מצפים ממני על טעות של החנות לקחת חופש ולחכות לשליח
מוצר:
סיגרים
תמונת משתמש
שם:
Anna
תאריך:
05/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הסחורה הולכת לאיבוד בדואר לפני חודש החנות לא לוקחת אחריות ושולחים אותי לסניפים לחפש את החבילה.
את הלקח שלי למדתי ולהבאה לעולם לט יזמין מהם
שירות הכי גרוע שקיבלתי אי פעם
מוצר:
מילויים לסיגריה אלקטרונית
תמונת משתמש
שם:
אנדריי
תאריך:
12/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את הזמנת הנוזלים שלי בחודש אוגוסט. הנוזלים היו פגי תוקף כבר מחודש יוני.
כשפניתי אליהם אמרו לי להחזיר אותם. וואלה הדבר האחרון שבא לי זה לבזבז זמן ללכת לדואר ולשלוח את הנוזלים בחזרה.
מצאתי אבל אתר טוב בארה"ב שמספק נוזלים טריים.
מוצר:
נוזל לסיגריה אלקטרונית Pacha Mama Mango Pitaya Pineapple 60ML
תמונת משתמש
שם:
Hujihujira
תאריך:
14/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 3 תחליף טבק ללא ניקוטין אחד עולה 49 ש"ח והשניים האחרים עולים 40 ש"ח והזמנתי גם מכונת גלגול raw שעולה 16 ש"ח וגם נייר גלגול שעולה 9.80 ש"ח.
סה"כ לשתלום 154.80
אז החברה בסמוקיר רצו לפנק אותי במקום 3 תחליף טבק הם שלחו 2
ושלחו מכונת גלגול שבורה .
שפתחתי את החבילה אחרי שקבלתי אותה וזיהיתי שחסר דברים מיד דיברתי איתם ואמרו שישלחו לי במקומו אבל לא קיבלתי שום דבר.
שורה תחתונה לא מומלץ.
מוצר:
תחליף טבק ומכונת גלגול
תמונת משתמש
שם:
בנימין
תאריך:
10/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
על הפנים. איכות גרועה של חומרים. ושירות גרוע. לא מומלץ בכלל.
מחסניות של סיגריה אלקטרונית, נגמרת ממש מהר.
מוצר:
מחסניות לא תקינות
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
08/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
almog
תאריך:
10/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי חבילת סיגרים שכראה מזויפים , והם כולם מתפרקים בזמן העישון לאחר דקת עישון!
לאחר הידברות עם סמוקר כמה פעמים לא הוצא לי פיתרון הגיוני(אמרו תשלח בדואר על חשבונך אחרי שלושה שבועות כזה אמור יהיה לחזור אליהם הם ישלחו לקוהיבה ואזאחרי משהוא כמו חודשיים שלושה של המתנה אמור להגיע זיכוי או מוצר חלופי).
יש לציין שהיתי לקוח קבוע של האתר ועד המקרה קיבלתי שרות טוב.
אך מרגע המקרה רמת השירות שלהם והזלזול שלהם הדהימו אותי וכל אחד ששמע על כך!
תגובת החנות:
הלקוח דיבר איתנו פעם אחת.
ביקשנו ממנו לשלוח את המוצר אלינו כדי שנבדוק ונזכה במידת הצורך.
הלקוח כנראה לא אהב את התשובה ורצה זיכוי מלא ללא החזרת הסחורה.
בכל מקרה לא שמענו ממנו יותר ולא קיבלנו את הסחורה חזרה עד היום !
התגובה די מפתיעה שכן אנו עושים את מירב המאמצים לשרת היטב את אלפי לקוחותינו ויעידו על כך התגובות הרבות שאנו מקבלים לרבות באתרכם.
בכל מקרה נערוך בירור נוסף עם הלקוח.
מוצר:
סיגרלות קוהיבה מיני קולקשן 5 קופסת פח
תמונת משתמש
שם:
עמיר
תאריך:
26/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה היתה נעימה וטובה ,המוצר לא הגיע עד היום (הרכישה בוצעה בחודש ספטמבר ) לאחר בירורים נישלחתי עי החנות לסניף הדאר לנהל מילחמה,הם מאשימים את הדאר
ואני עדין לא קיבלתי את המוצר
מוצר:
תיק למקטרת לא ידוע
תמונת משתמש
שם:
itzikg83
תאריך:
03/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 6 מוצרים בשווי כולל של כ 400 ש"ח. בפועל, 4 מתוך 6 מוצרים הגיעו אחרת מכפי שהזמנתי (גדלים שונים, כמות חסרה וכו') ובנוסף ישנה הטעיה באתר שלהם בו כתוב באחד המוצרים כמות X באריזה, ובפועל מקבלים פחות. יתרה על כל זאת היו חסרים מוצרים בחבילה.
ניסיתי לפנות אליהם וחזר אלי אליק כהן הבעלים. מעבר ללאיים עלי שיתבע אותי על סחיטה (כי העזתי לדרוש פיצוי), הוא לא התאמץ לרצות אותי או לפתור את הבעיה.
מוצר:
ניירות גלגול, פילטרים, טבק green
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
22/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי וביקשתי יעוץ בנוגע לסיגריות עם פילטר 2.5 ס"מ.
המוכר הסביר לי בדיוק איזה מוצר עלי לקנות וציין שזה הסוג היחיד שיש.
כשהמוצר הגיע הסתבר שהוא בעל פילטר רגיל.
התקשרתי שוב וביקשתי שוב יעוץ בנוגע לסיגריות עם פילטר 2.5 ס"מ.
גם הפעם המוכר הסביר לי בדיוק איזה מוצר עלי לקנות וגם הפעם המוכר ציין שזה הסוג היחיד שיש....אבל הפעם הציע לי לקנות מוצר שונה מזה שהציע לי לקנות בפעם הקודמת..
לבסוף הוא הודה שלמעשה אין לו בכלל סיגריות ריקות עם פילטר 2.5 ס"מ -)).
מקריאת חוות הדעת האחרות אני מבין שלא טעיתי כאשר חשבתי שמדובר בהטעיה מכוונת ושבסך הכל מדובר בסוחר קטנטן מהסוג הישן שרואה בלקוחות פראיירים שפשוט מתחלפים מעת לעת.
בשורה התחתונה עשו לעצמכם טובה ופשוט הימנעו מקניה בחנות סמוקר.
תגובת החנות:
הלקוח טוען כי בחווית הקנייה שלו הוא הרגיש כי מטעים אותו.
הלקוח קיבל התנצלות טלפונית על החוויה שעבר, אך הודגש בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים כי אנו לעולם לא מטעים לקוחות בזדון אך עם זאת יתכן כי קרו, קורים ויקרו טעויות בעתיד- אנו בסה"כ בני אדם.
על הטעות אנו מתנצלים והוצע ללקוח, בדיוק כמו בשיחת הטלפון הראשונה אלינו טרם העלה את תלונתו בזאפ, כי אנו נחזיר לו את הסכום המלא כולל עלויות המשלוח במידה וישלח לנו את המוצרים חזרה.
לצערנו, הלקוח חושב כי הדרך צריכה להיות הפוכה ואם יזדמן לו בעתיד, הוא ישלח לנו את הסחורה חזרה.
חבל לי כי לקוחות מנצלים במה זו על מנת להעלות טענות שאנין שייכות לבמה זו במטרה לעקם את המערכת לטובתם האישית.
אנו שוב מנצלים את הבמה ומזמינים את ירון לשלוח לנו את המוצרים ולקבל את כספו חזרה ללא כל תנאי- מעבר לסחורה עצמה.
חשוב לנו להגיד כי אנו פועלים משנת 1974 ומשרתים אלפי לקוחות בכל הארץ ומקפידים לנהל דיאלוג עם הלקוחות שלנו על מנת לסייע להם לחסוך מאות ואלפי שקלים בחודש על ידי עישון נכון ולשת אותם בצורה הטובה ביותר.


מוצר:
סיגריות ריקות כחול
תמונת משתמש
שם:
igal
תאריך:
25/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פרסום מוטעה!!! הזהרו מקניה בחנות זו!
מזמינים משהו ומקבלים משהו אחר!
התקשרתי לחנות, ומנהל החנות, אבי, ענה, דיבר ביחס מזלזל ביותר, וכנראה שהוא ממש אוהב לשמוע את עצמו מדבר כי הוא לא נתן להשחיל מילה, לא הקשיב לתלונה שלי, ולא התיחס לטענתי!
זהירות!!!
מוצר:
סיגרים מגנום 46
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
03/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
12/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סמוקר - היומידור האימים

קודם כל הסיגארים בחנות נשמרים בתנאים בלתי מתאימים - יותר מדי לחות (73%+), עם שתי ארובות פלסטיק גדולות שפולטות אדים לתוך החדר כמעט ללא הפסקה. בחלק מהמקרים אדי המים באים במגע ישיר עם הסיגארים. רוב הסיגארים נגועים בפטרת - המצב מאוד חמור. שנים מתוך 4 סיגארים שקניתי בחנות הזאת היו בלתי ניתנים לעישון - פשוט ספוגים במים.

השרות..... רוב הזמן אין אדם שמבין בסיגארים בחנות, מעבר ל-מה עולה כמה. אבל גם הבעלים, כשהוא נמצא, לא הרשים אותי כאדם שמתמצא בתחום או קרוב אליו, אלא כאחד שלא שאכפת מסיגארים או מהחוויה שלך. פשוט סוחר שמנסה לגלות מה אפשר לדחוף לך, ושלא מפחד לסבן אותך קצת כשיש צורך.

מאוד מאכזב.
מוצר:
סיגארים עבודת יד -
תמונת משתמש
שם:
Victor
תאריך:
23/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייל מילואים מעל 77 ימים
מסמוקר אפילו לא הנחה של שקל אחד קבלתי
למרות שדרשתי הנחה כי מגיע לי
סך הכל המבחר מדהים ביחס לא טוב
תגובת החנות:
אנו עושים כמיטב יכולתנו לעזור לכוחות הביטחון וחיילנו כולל מתן הנחות מבלי שידרשו זאת !
חבל שהביקורת היחידה שנאמרה פה היא בגין הנחה שלכל היותר תסתכם בשקלים בודדים !
בתחום הטבק אין מרווחים גדולים שכן רוב המחיר הוא בגין המס הגבוהה.
מוצר:
טבק
תמונת משתמש
שם:
eric.itzhak
תאריך:
16/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היסגרים הגיעו יבשים מדי. בחבילה לא שמו אותם עם קצת מים בשביל להיות רק עטוף בשקית בזיפר
תגובת החנות:
מתנצלים על עוגמת הנפש,
כנראה שהסיבה שהסיגרים הגיעו יבשים היא שהמשלוח התעכב בסופ"ש במחסן של חברת השליחויות.
ניתן "להחיות" סיגרים יבשים ע"י הכנסתן ליומידור.
כלקח מהמקרה נשתדל לא לשלוח סיגרים בימי חמישי ושעלולים להתעכב במחסנים עד למסירתם ללקוח.
מוצר:
Hayo de Monterrey
תמונת משתמש
שם:
reuven.k
תאריך:
06/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין יעיל ומהיר. חבל שחסרים הרבה סוגי טבק למקטרת שהייתי רגיל אליהם. קשה למצוא טבק שמתאים לי.
מוצר:
טבק למקטרת
תמונת משתמש
שם:
oridoof
תאריך:
04/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה וייפורייזר. בדיוק במידות שרציתי והפעלה פשוטה.
קצת התחרותי שרכשתי את pax 3 המורחבת למיצויים. כי אני לא משתמש בהם. אולי בעתיד....
שמתי לב שחוות ה high מאוד שונה מעישון בג׳וינט.
אני חושש שיש מצב (סיכוי נמוך) שאני לא משתמש נכון בחלקים. בנוסף, אתמול חיפשתי אקססוריז למכשיר באתרכם ולא "עפתי". דברים טריוויאלעם כמו נוזל חיטוי, מברשת, קייס חסרים. הייתי שמח אם תשתפו אותי באיזה סרטון הדרכה/יוטיוב מוצלח שאוכל להפיק את המיטב.
השירות היה מעולה
מוצר:
Pax 3 full
תמונת משתמש
שם:
מנחם
תאריך:
31/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה טובה, ושפע של מוצרים.
המחירים די זולים, רק חבל שלוקח זמן עד ששולחים את ההזמנה
מוצר:
מוצרי עישון
תמונת משתמש
שם:
amitaymor123
תאריך:
10/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה ומשלוח מצויינים, הגיע תוך יום מרגע ההזמנה אל בסיס צבאי, מה שלא קורה כמעט בכלל בארץ. הנציג גידי היה נעים ונחמד מאוד ועזר למהלך הקניה בכל שאלה וסיפק תשובה תמיד.
רק דבר אחד שמפריע, באתר אין תמונות לרוב המוצרים, כך שצריך להסתפק בשם המוצר בלבד, מה שלא מועיל ומפריע במקצת.
מוצר:
טבק ומוצריו
תמונת משתמש
שם:
tislam
תאריך:
05/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים סבירים בהחלט. שירות מקצועי אדיב ומהיר (עבור קנייה מקוונת). חווית הביקור בחנות מהנה עם פינת עישון לסיגרים/מקטרות מפנקת
מוצר:
טבק ופילטרים למקטרת
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
25/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה יעילים, זריזים ומדוייקים.
מחירים הוגנים.
- מינוס יחידי - אין משלוחים לבקעה
מוצר:
תחליף טבק
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply