יחס מזעזע. הוליך אותי שולל. לא אסף את כיסוי לקינדל השגוי שהחזרתי בדואר רשום וטען שוב ושוב שלא קיבל. , לאחר שהסכים להחליף לי. שאל אותי אמנם אם אני צריכה לקינדל 10 רגיל או פייפרוויט, אמרתי בפירוש שאינני יודעת את ההבדל. כלומר, כל מה שהיה צריך להגיד זה שאינם באותו גודל, לא עשה זאת ונהג בחוסר תום לב מלכתחילה. ניסית לבטל את העסקה דרך חברת האשראי, אך הוא נחתך גם בנציג שלהם ומסר לו מס טלפון אחר ולא ענה יותר.
מוצר:
כיסוי לקורא ספרים קינדל 10
שם:
דוד
תאריך:
18/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה היתה בסדר, אבל זכוכית של המכשיר נשברה מהר מאד, למרות שהמכשיר היה עם כיסוי ונשמר. עלות התיקון גבוהה ולא כדאית. במועד הרכישה הוסבר שהמכשיר אמיד, ולא עושה הרושם שזה נכון. חשוב לי לציין שאם לא היינו שומרים על המכשיר מאד, לא הייתי מוצא לנכון להתלונן. הייתי מצפה שהזכוכית שנשברה כל כך מהר ובקלות תוחלף בעלות סבירה (לא מבקש בחינם) ולא בעלות של חצי מעלות המכשיר.
תגובת החנות:
אנו מצטערים על מצב לגבי המסך שבור של ספר האלקטרוני. אך איננו רואים את תקפות הטענות בנוגע למחיר החלפת מסך - למעשה, מחיר המסכים נקבע על ידי יצרן המסכים E-Ink בעת הרכישה, אנו מזהירים את הלקוחות שלנו מפני שבריריותם של מסכי הספרים האלקטרוניים והעלות הגבוהה של החלפתם (אם יצרן הספר האלקטרוני מאפשר החלפה) אנו מנצלים את הזדמנות הזו כדי להזכיר שוב ללקוחות שלנו את הצורך להגן על ספרים אלקטרוניים מפני נפילות ופגיעות!!!
מוצר:
LIKEBOOK P6
שם:
נטליה
תאריך:
25/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 2.5.21 רכשתי ספר אלקטרוני של חברת אוניקס מסוג ויקינג. אחרי שקיבלתי את הספר חיברתי למחשב, אחרי מספר דקות המתנה המחשב זיהה את הספר והצלחתי להעביר אליו כמה ספרים. כעבור שבוע של שימוש זהיר מאוד ניסיתי שוב פעם לחבר את הספר למחשב הפעם ללא הצלחה כי המחשב לא זיהה את הספר. חזרתי על הניסיון עם מספר מחשבים שונים וקבלים שונים של USB כולל את הקבל המקורי. יצרתי קשר עם חנות ענה מישהו בשם שלמה, הסברתי לו את הבעיה, שלמה היה לא אדיב, לא שירותי ולא נחמד, טען שאני לא יודעת לחבר את הספר למחשה, בטון נרגז ניסה להנחות אותי לעשות את אותן הפעולות שעיתי גם מקודם. בשלב מסוים באמצע שיחה איים לחייב אותי על זמן שאני "גוזלת ממנו בשיחה הזאת." אחרי שהבין שהבעיה לא במחשב אלה בחיבור USB בספר עצמו אמר שאשלח את הספר לבדיקה. שלמה סירב לבקשתי להגיד את הכתובת למשלוח ואמר שאני יכולה לבדוק אותה בעצמי באתר. יום למחרת ניסניתי ליצור קשר עם שלמה על מנת לוודא שהכתובת שמצאתי נכונה, אך במקום שלמה ענתה עובדת זרה דוברת רומנית. בניסיון להתרשר למספר שני שמופיע באתר המספר היה מנותק ולא ניתן היה לחייג. עקב ההתנהלות המוזרה של המוכר וחוסר יכולת ליצור איתו קשר החלטתי לא לשלוח את הספר אליו מחשש שגם לא אקבל את הספר חזרה וגם לא את ההחזר הכספי. מעדיפה לנסות לתקן את הספר בתשלום באחד המעבדות באזור שלי. מסכמת את חווית הקניה כלא נעימה. מזמן לא נתקלטי בתודעת שירות לקויה כ''כ מצד המוכר.
תגובת החנות:
אנחנו תשתדלים לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו אנחנו מצטערים על זה שאנחנו לא הצלחנו לעזור ללקוחה שלנו בניסיונות לעזור ללוקחה בטלפון היא התחילה לצרוח והתחילה להתייחס לניסיון שלה בשימוש במכשיר שהיה לה קודם לאחר זה אנחנו הצענו לה לשלוח את המכשיר אלינו לבדיקה לשאלת לאן היא יכולה לשלוח את המכשיר לבדיקה אנחנו ענינו שהכתובת נמצאת בחשבונית מס שהיא קיבלה עם המכשיר ולאחר מכן היא נתקה את השיחה אנחנו מצטערים על זה שהיית לנו תקלה בטלפונים כמה ימים אבל היית אפשרות ליצור איתנו קשר במייל דרך האתר אנחנו משתדלים לתת כל עזרה אפשרית ללקוחותינו ולתת את השירות המקסימלי
מוצר:
ספר אלקטרוני ONYX VIKING
שם:
חגי מגן
תאריך:
21/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא קיבלתי את התמורה לכסף ששילמתי. הזמנתי דרך אתר החנות קורא ספרים אלקטרוני עם משלוח מהיר של עד 3 ימי עסקים. עברו כבר יותר מ-10 ימים, המוצר לא הגיע ולא יצרו איתי קשר. באתר יש אפשרות להשאיר הודעה, אין מספר טלפון לשירות לקוחות. מאכזב מאוד. לא ממליץ.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מכשיר Poke 2 בתאריך 11 באוקטובר, שזמן המסירה שלו צוין באתר תוך 14 ימי עבודה ושילם עבור שיטת המסירה. ב -20 באוקטובר הלקוח התקשר (למרות העובדה שלטענתו אין מספר טלפון באתר) והחל לאיים שהוא ישאיר ביקורת שלילית. אנו מצטערים שהלקוח לא היה קשוב בעת הזמנת הסחורה ולא קרא את המידע על זמני האספקה.
מוצר:
קורא ספרים אלקטרוני Onyx Boox Poke 2 Android
שם:
ביאנקה
תאריך:
21/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לצערי התרשמתי לרעה מהיחס שקיבלתי מהמוכר כשרציתי לרכוש קורה דיגיטלי. שאלתי בצורה מאד מנומסת מספר שאלות על הפעלת המוצר וכל הזמן קיבלתי יחס מאד לא נעים וחסר סבלנות מצד המוכר. כשציינתי שאביזר נוסף לקורה ספרים מופיע במחיר מסוים באתר וכשנכנסים לפרטי המוצר מופיע מחיר כמעט כפול, קיבלתי כתשובה שאקנה במקום אחר והמוכר סגר לי את הטלפון. כשצלצלתי שוב כדי לקבל הסבר על ההתנהגות הבוטה הזאת ענה לי הפקס. לפי המלצתו לקנות במקום אחר עשיתי זאת וקיבלתי יחס מעל ומעבר מאותה חנות
תגובת החנות:
חוות דעת זו שמספרה 1081606 לא מוצקת והיא מהווה לביטוי תחרות בלתי הוגנת - לאחר 10 דקות של הסבר על ההבדל בין מכשירי Kindle 10th ו- Kindle Paperwhite 10, הלקוח דרש למכור לו מכשיר יקר יותר (Kindle Paperwhite 10) במחיר של Kindle 10, ודרשתו נדחתה - הפקס נפעל אוטומטית רק מחוץ לשעות העבודה - לפני 9-00 ואחרי 19-00 ורק במספר טל' 1-800-515478 לא ניתן להעביר שיחות חסומות לפקס - השיחה פשוט מושבתת
מוצר:
רציתי לקנות קורה דיגיטלי קינדל
שם:
גולש
תאריך:
22/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
vladimir
תאריך:
10/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ביצאתי הזמנה ב26.11.2018 היום 10.12.2018 ולא קיבלתי את המוצר, התקשרתי לחנות ואמרו לי שב29.11 זה רק יגיע לחנות ויהיה במלאי אמרתי בסדר. היום התקשרתי לחנות עוד הפעם ואמרו לי שהמוצר עדיין לא הגיע לסניף. והבחור שענה לי אמר שכל עוד הוא לא לקח ממני את הכסף הוא לא חייב לי כלום, שאלתי למה אתם מפרסמים את המוצר לקניה אם אין לכם אותו במלאי והתשובה היתה שאני לא אגיד לו מה לעשות!
תגובת החנות:
1. הלקוח ידע בעת ההזמנה כי המוצר אינו במלאי - שצוין בהזמנה 2. התשלום עבור ההזמנה לא נעשה. 3. הלקוח פנה בפעם הראשונה ב 11/29/2018 באמצעות הטלפון והוא שוב הודיע כי הסחורה עדיין לא במלאי והוא יודיע ברגע הסחורה מופיעים במלאי
מוצר:
pocketbook lux 4
שם:
יוסי
תאריך:
10/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אל תתקרבו ! בהזמנה ציינתי שאני מבקש מכשיר בצבע שחור, קיבלתי מכשיר לבן, התקשרתי וענה לי וענה לי אדם בשם שלמה, מסתבר שהוא הבעלים היחיד שמנהל את האתר. הוא סירב להחליף לי את המכשיר בטענה שפתחתי את האריזה ( אכן פתחתי-אחרת איך יכולתי לברר את צבע המכשיר ? ) ושיקר במצח מחושה כאילו אני הזמנתי מכשיר לבן, אני בודק הגשת תביעה נגדו.
תגובת החנות:
בזמן הזמנת המוצר, בטופס ההזמנה, הלקוח לא בחר צבע למוצר- כפי שמופיע בטופס ההזמנה שאושר ע"י הלקוח. משמע כי השאיר את הבחירה בידי המוכר. כמו"כ, ניתן לראות בקלות את צבע המכשיר ללא פתיחת האריזה לפי המדבקה החיצונית של המארז המציגה באופן ברור את צבע המכשיר. טענות הלקוח חסרות בסיס לחלוטין!.
שלמה גרבץ מדיקון- חברה יהודית למכירות 052-7693548
מוצר:
ספר אלקטרוני paperwhite
שם:
danyariv
תאריך:
15/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ב ZAP כתוב משלוח חינם. החנות מציעה שליח בתשלום המוצר הובטח , 2-3 ימים, לא היגיע אחרי שבועיים, החנות לא התקשרה להודיה פיגור
תגובת החנות:
אנו מתנצלים ללקוחות שלנו לעיכובי מוצרים למרבה הצער, עיכובים נגרמים על ידי גורמים, עצמאית מאיתנו אנחנו עושים את כל המאמצים על התיקון של מצב וגם אין להסכים דומה בעתיד
מוצר:
E BOOK KINDLE VOYAGE
שם:
דניאל צין
תאריך:
27/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ב13/04/15 קורא ספרים של AMAZON הנרתיק שמתאים לדגם. קיבלתי אותם בזמן, אבל הנרתיק לא היה ממש מתאים (שלחו של מודל אחר). דיברתי איתם וסיכמתי לשלוח אותו חזרה כדי לקבל הנרתיק המתאים. בפעם השני שלחו אלי שוב משהו שבכלל לא במידות. דיברתי שוב איתם והתשובה היתה פשוט ניתוק בטלפון. שלחתי להם אמייל ולא חזרו אלי.בקיצור לא החזירו לי את הסכום ששילמתי (79 ש"ח). בשורה תחתונה לא ממליף לקנות בחנות הזאות.
מוצר:
נרתיק לקורא ספרים אלקטרוני ל KINDLE PAPERWHITE KINDLE
שם:
Bigmobile
תאריך:
02/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכשיר אצל נציג שלמה. כאשר שאלית אותו לגבי האחריות קיבלתי תשובה שיש אחריות רשמית בארץ וניתן לגשת למרכז שירות רשמי של Pocketbook במידת הצורך. כאשר הגיע המכשיר פתחתי אותו ומיד ראיתי נקודה שחורה במסך. ניגשתי למרכז שירות בחיפה ולתדהמתי קיבלתי תשובה שהמכשיר לא נהנה מאחריות רשמית כי יובא לישראל בצורה לא רשמית - בניגוד למה ששלמה אמר. ממש הטיית לקוחות כי שאלתי את שלמה במפורש האם יש אחריות רשמית בארץ !!! כאשר סיפרתי את הסיפול לשלמה קיבלתי המלצה לכתוב מכתב לחברת Pocketbook. כמובן, שאני מבטל את העיסקה ומחזיר את המכשיר חזרה לשלמה... ממש אכזבה...
מוצר:
ספר אלקטרוני Pocketbook 614
שם:
נדב שח
תאריך:
02/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לחנות בכדי לרכוש קורא ספרים אלקטרוני מסוג Nook simple touch. בשיחה הראשונה עם איש המכירות (את שמו אינני יודע), לאחר שנשאלתי- הבהרתי כי אני מעוניין במכשיר לצורך קריאת ספרים בלבד (באנגלית). בתם השיחה הזמנתי את המכשיר דרך אתר החנות.
לאחר קבלת המכשיר, תוך כדי שימוש בו נתברר לי כי לא ניתן לרכוש ספרים מהארץ. איש המכירות של החנות טען כי הוא לא ידע שזה המצב (לטעמי זהו חוסר מקצועיות מובהק). לאחר בדיקה הסכים לקבל את המכשיר ולבטל את העסקה (ובמקביל רכשתי בחנות מכשיר אחר-Kindle 5)
כשבועיים לאחר שהמכשיר נתקבל בחנות (נשלח בדואר רשום), בהם העסקה לא בוטלה, יצרתי קשר עם החנות- לטענת איש המכירות הוא טרם ביצע את ביטול העסקה אך יעשה זאת בימים הקרובים.
כ10 ימים לאחר מכן, משלא בוטלה העסקה, יצרתי קשר פעם נוספת עם החנות, ואיש המכירות טען שהוא ביטל את העסקה ואני אמור לקבל את כספי בחזרה.
בתום שבועיים נוספים העסקה עדיין לא בוטלה (לאחר שאיש המכירות טען כי בוטלה), יצרתי קשר עם חברת האשראי. במהלך השיחה נתברר כי העסקה טרם בוטלה, ובשיחת וועידה של נציגת חברת האשראי ואיש המכירות בחנות הוא טען כי שכח לעשות ביטול ויעשה זאת מייד. כשבוע לאחר מכן קיבלתי את כספי חזרה.
לסיכום, ע"פ תיאור המקרה, ניתן לראות כי מדובר בחנות לא מקצועית, וכראיה, נמכר לי מכשיר שלא מתאים לשימוש בארץ. בנוסף, לאחר שכבר הובטח כי יוחזר הכסף, נאלצתי לערב את חברת האשראי, משנתברר כי למרות מה שטען איש המכירות, העסקה טרם בוטלה. אני סמוך ובטוח כי לא אשוב לקנות בחנות זו, וכי אעדיף לשלם יותר עבור רכישה בחנות שבה אקבל שירות מקצועי ומהימן.
תגובת החנות:
1 כלקוח מבוקש - למכור אותו בפעם הראשונה המכשיר תומך בקריאה באנגלית בePub וPDF. החנות שלנו אינה אחראית לרכישת ספרים מיצרני התקנים או של צדדים שלישיים. 2 על פי הכללים של החנות והחוק של המדינה ניתן להחזיר את הסחורה רק אם היא לא הייתה בשימוש ואריזתו מקורית שלא נפתחה של ישראל - אבל הקונה ביקש להיות מוחלף אחרי 10 ימים של שימוש - כי הוא בניגוד לחוק. על מנת לעמוד בלקוח, אנחנו, בניגוד לכללים שאומץ ביחידה שלו וחזרו 100% תשלום עבור משומש Nook ST
מוצר:
קורא ספרים אלקטרוני Nook simple touch
שם:
Noam
תאריך:
11/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קורא ספרים אלטרוני. כעבור שבוע משלא הגיע התקשרתי לחנות ונאמר לי שאין את המוצר במלאי, ושכתוב באתר שהגעה היא עד 15 ימים, ונשאלתי האם לבטל את ההזמנה. השבתי שלא. כעבור חודש(!!) מתאריך ההזמנה התקשרתי שוב ונאמר לי שוב שאין אותו במלאי. שאלתי מדוע לא הוזמן ואז נאמר לי שהוא כבר לא קיים יותר. עוד אמר הנציג שכבר דיברנו והוא ביטל את ההזמנה. השבתי שאכן דיברנו, ואני אמרתי לו אז (דיברתי עם אותו אדם) שלא לבטל. הוא השיב שהוא ביטל את ההזמנה, והשבתי שאני מבין שהוא ביטל את ההזמנה תוך כדי השיחה מכיוון שאני הייתי בעמוד שלהם בזמן השיחה וסטטוס ההזמנה הוא "ממתין". בקיצור - חוויה אוימה של הטעיית לקוח ושירות לקוחות מתחת לכל ביקורת.
תגובת החנות:
1.אינה קימית חשבונות שמספרה 3021. קיימת רק הזמנה בעלת מספר זהה.
2.במעמד ההזמנה נמסר ללקוח כי פריט אינו במלאי. לכן לא נגבה תשלום. מועד הספקה אינו ידוע נכון להיום.
3ץהלקוח הביע רצון לא לבטל ההזמנה.
מוצר:
קורא ספרים "9.7 Onyx Boox M92s Pearl
שם:
davidbra
תאריך:
07/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה לקינדל מהאתר של מדיקון. באתר היה כתוב שזמן האספקה יהיה עד 10 ימי עסקים. התקשרתי אחרי כמה ימים לשאול אם קיבלו את ההזמנה ואישרו שקיבלו את ההזמנה ויש קצת עיכוב עם המוצרים. מאז, במשך חודש התקשרתי פעם בכמה ימים וכל פעם המוכר אמר שעוד כמה ימים המוצרים יגיעו לחנות. לבסוף התקשרתי והוא אמר שהוא קיבל את הקינדל לחנות והוא ישלח אליי את המוצר למחרת ויתקשר לוודא. הוא לא התקשר, ומאז הוא סינן שיחות ממני. נאלצתי להתקשר ממספר טלפון אחר בשביל להשיג אותו בטלפון. הוא הכחיש שאי פעם ביצעתי הזמנה ממנו.
תגובת החנות:
עקב דרישות הלקןח לספק לו מוצר בתקופת זמן קצרה באופן בלתי סביר, דהיינו 5 ימים, ההזמנה בוטלה ולא בוצעה גבית התשלום כלשהו מלקוח
מוצר:
kindle
שם:
מקסים
תאריך:
12/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שילמתי על קורא ספרים דיגיטאלי וכיסוי 1115 ש"ח ומאז לא קיבלתי את המוצר. קשה מאוד להסיג אותם הם לא עונים לטלפונים וגם כשהסגתי הם אמרו שהמוצר הגיעה פגום מהיצרין אבל הם ישלחו לי אותו תוך יומיים. מאז עברו עוד שבועיים ועדיין לא קיבלתי מהם כלום. אני נאלץ להגיש תביעה בבית משפט. לא ממליץ לקנות שם שום דבר, זאת חנות של עקיצות.
תגובת החנות:
לצערי הרב משלוח מוצר ללקוח באמת התעקב לתקופת זמן שלא היה ניתן לצפות מראש. עיקוב נגרם על ידי העברת העסק לכתובת אחרת וסידור לוגיסטיקה במקום חדש. בתקוותי כי ניתן למנוע את הפירסום הנ"ל כי תקלה נגרמה על ידי סיבות חיצוניות.
מוצר:
קורא ספרים TPRS1
שם:
אנטון
תאריך:
26/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קורא ספרים אלקטרוני Onyx Boox X61S משלוח התקבל בדואר רשום 7 ימים לאחר ההזמנה, לאחר פתיחת החבילה ראיתי כי אחד מתפסני של המעטפת של ספר אלקטרוני שבורה והמכשיר עצמו מלא באבק משני צדדיו. ניתן להסיק כי אם יש אבק גם על הצד השני של המכשיר אז הוא נשמר בנפרד מהמעטפת ולכן אי אפשר היה לפספס כי מעטפת שבורה. בנוסף עולה השאלה איך האבק הגיע לקופסה סגורה? יש סבירות כי המשלוח שקיבלתי הוא מוצר מהמדף ולא חדש. במסמכים שנלווים לקופסה הכל כתוב בסינית ואין אף מילה לא באנגלית ולא בעברית. פעם ראשונה ב 7 שנים שאני קונה ב ZAP נתקלתי במשלוח כזה.
מוצר:
קורא ספרים אלקטרוני ONYX BOOK X61S
שם:
איליה
תאריך:
26/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תבדקו את זמינות הסחורה, לפני התשלום. הזמנתי ב-5 באפריל. הם לא דיברו איתי במשך כשבועיים. ב18 אפריל התקשרתי להם, וקיבלתי תשובה שעוד מעט נקבל ונשלח. הסיפור המשיך עוד שבוע. הם לא מתקשרים לעדכן את המצב ההזמנה. ב 25 אפריל ביקשתי לבטל את ההזמנה.
מוצר:
Pocketbook era
שם:
ויקטור
תאריך:
09/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבועיים רכשתי קורא ספרים דיגיטאלי תהליך הרכישה היה נעים ומהיר דרך האתר. במעמד ההזמנה קיבלתי הודעת מייל על כך שנעשתה הזמנה. חיכיתי יומיים , חשבתי שאקבל הודעה כלשהי לגבי המשלוח. התקשרתי לחברה ונאמר לי שהמשלוח יצא. עובדי החברה נותנים שירות אדיב. לדעתי האתר אינו נוח לשימוש, אי אפשר ליצור קשר בקלות עם החברה, בדף של צור קשר לא מופיע מייל ולא ניתן לצרף קבצים. הייתי לצריך לחפש את המייל שלהם בתוך החשבונית של הרכישה. הספקתי להשתמש במכשיר כשבוע וחצי. לאחר תקופה זו מצאתי שמכשיר התקלקל מסיבה לא ברורה. הופיע מלבן כהה על המסך אשר לא מאפשר להמשיך לקרוא. יצרתי קשר עם החברה, העובדת ביקשה לשלוח מייל בצירוף התמונה. ואז נעיניתי למייל על ידי מנהל החברה אשר הודיע לי כי זה שבר במסך ואין מה לעשות. המסך אינו באחריות. גם לא ניתן לתקן. ככה רק מלראות את התמונה, בלי לבדוק את המכשיר. שוב פנימי למנהל החנות וביקשתי לתת לי את הפרטים של היבואן על מנת ליצור עם היבואן קשר ישיר. אך להפתעתי גיליתי כי החברה עצמה מייבא את המוצר. לאחר חיפוש ברחבי האינטרנט מצאתי כי כרבע מהתגובות על המכשיר בשפה הרוסית מספרות על חוויה דומה, על התקלה במסך ללא שום נפילה או מכה. יש לציין כי המכשיר מגיע עם קייס דק, רכשתי קייס נוסף של חברת פוקטבוק ולא ניתן להדביק מגן מסך על המכשיר. לסיכום - אני ממש ממש לא ממליץ לרכוש בחברה זו, חלק מהמשווקים הפסיקו לשווק את חברת פוקטבוק מטעמי האמינות והעמידות .
תגובת החנות:
הלקוח הגיע אלינו בתלונות על המכשיר ואמר שהמכשיר אינו תקין במסך לאחר מכן הלקוח שלח לנו תמונה של מסך המכשיר ולפי הנראה המסך קיבל מכה למטה בצד שמאל ובגלל זה המסך של המכשיר נשבר המקרה הזה לא נכנס תחת מסגרת אחריות אפילו לפי התלונות של הלקוח אין לנו ספק באיכות של המכשירים של חברת PocketBook, החברה היחידה שמביאה שנתיים אחריות לרוב מהמכשירים קורא ספרים אלקטרונים יש מסך מזכוכית והמכשירים צריכים להיות בשימוש זהיר
מוצר:
pocketbook 740 pro / inkpad 3 pro
שם:
Yaakov
תאריך:
18/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום. ביצעתי הזמנה ב 30/11/16 עם זמן הספקה של ימים בודדים. כל כמה ימים דיברתי עם נציג וקיבלתי הסברים הבטחות ולא קרה הרבה. היום 18.12 ופריט עדיין לא הגיע.
תגובת החנות:
אנו מתנצלים ללקוחות שלנו לעיכובי מוצרים למרבה הצער, עיכובים נגרמים על ידי גורמים, עצמאית מאיתנו אנחנו עושים את כל המאמצים על התיקון של מצב וגם אין להסכים דומה בעתיד הלוח קיבל ההזמנה שלו 21/12
מוצר:
Amazone Kindle Voyage Kindle Voyage
שם:
Hulik
תאריך:
23/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כמתנה לאשתי. נסעתי במיוחד לחנות כדי לראות ולהבין את יכולות המכשיר. הדגשתי שאני מחפש קורא ספרים בעברית!! המוכר המליץ לי על OONYX. לאחר שפתחנו אותו, הסתבר שספרים מאתר עברית אינם נקראים על כל המסך אלא בחלקו המרכזי בלבד. כשרציתי להחזיר הוא מסרב לקבל. (יצוין שהוא אמר לי מראש שלאחר פתיחת האריזה אין אפשרות החלפה). אל תתקרבו!!!
תגובת החנות:
בנוגע לתלונה שהוגשה על ידי הלקוח אנו מדווחים 1. זמן קניה 07 אוגוסט 2016 2. ללכוח בעת רכישה (רכיש במשרד ) הראו מספר מחשירים, הפעילה מחשירים בעברית ופעילה אם אתר E-VRIT 3. ללקוח במעמד הרכישה נמסרו על אפשרות של חזרת המכשיר פרק על פי החוק של ישראל 4. שם הלקוח אינו תואם את השם על החשבונית חשבונית על השם ארז
מוצר:
קורא ספרים אלקטרוני OONYX book C67ML Carta2
שם:
קובי
תאריך:
25/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא הסכימו לקבל מוצר החזרה לצורך שדרוג למכשיר יותר מתקדם. נגרם צער רב. התנהגות לא ראויה. אם הייתי קורא את כל התגובות לפני ההזמנה לא הייתי מזמין מהם בכלל.
תגובת החנות:
המוצר סופק ללקוח הנ"ל בתאריך: 10.11.2013, חשבונית מס' 01/00375
לפי בקשת הלקוח ניתנה הסכמה להחזרת המוצר, במטרה להחליפו, בתנאי שהאריזה המקורית נשארה בשלמותה והמוצר נמצא במצב מושלם.
המוצר הוחזר על"י הלקוח בתאריך: 10.12.2013, כאשר 14 ימים של תקופת החזרת המוצר שנקבעה לפי חוק מדינת ישראל חלפו.
המוצר הגיעה תוך זמן המתואר בזמנה.הזמנתי את הספר יחד עם המטען ומגן,הכל הגיעה בחבילה אחת והכל מותאם למוצר.יחד עם הספר האלקטרוני בתוך קופסת המוצר ישנו קבל מיקרו יואסבי שזה דבר לא חשוב פחות.נהניתי מהקניה ארצה לקנות שם שוב.😊
מוצר:
ספר אלקטרוני Lux 3
שם:
ashfather
תאריך:
04/06/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פגישה תואמה טלפונית בהגעה- -חיכה לי בעל המקום |(שלמה). הציוד (POCKETBOOK וכיסוי מגן עבורו) נפתח ונבדק בפניי. ניתן לי הסבר מקיף, ממצה וברור לגבי המוצר, שימוש בו, המלצות שימושיות ועוד. חווית קניה מעולה. פריסת תשלומים נוחה.
ממליץ בחום !
מוצר:
קורא ספרים אלקטרוני PocketBook ERA PB700
שם:
leospek
תאריך:
02/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ספר אלקטרוני POCKETBOOK מהחנות הזאת,שירות היה מצויין ומקצועי. רכישה הייתה קלה ומאובטחת. קיבלתי הסבר מלא על המוצר ואני מאוד מרוצה מרכישה.
מוצר:
POCKETBOOK INKPAD-4
שם:
alexy100
תאריך:
19/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות אמינה, משלוח מהיר- המוצר היה ארוז בצורה בטוחה ומקצועית. קיבלתי מייל עם תמונות של מוצר ארוז לפני השליחה עם פרטי הדואר הרשום.