דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר וציוד היקפי (הוד השרון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
טופ סלולאר
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בטופ סלולאר ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
177
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
133
2
42
נמצאו 177 חוות דעת גולשים על טופ סלולאר
תמונת משתמש
שם:
Dori
תאריך:
29/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות נוראית לא קונה שם יותר בחיים. לפני כ 5 חודשים קניתי שם טלפון שהגיע עם פיקסלים תקועים. ניסיתי להתקשר אליהם מהטלפונים שבאתר שלהם אבל הם לא ענו. שבוע אחרי שקבלתי את הטלפון הוא נפל לי ומדבר המסך. היום כשהלכתי לחנות התברר שהמספרים לא שייכים לחנות בכלל ואיך להם מושג מהם, אני מוצא את זה מוזר כי המספרים היו באתר שלהם. לאחר מכן המוכר אומר לי לעשות איפוס לטלפון כדי לבדוק אם ווירוסים גרמו לזה. לאחר שאיפסתי את הטלפון וזה לא עזר המוכר אומר לי שאין מה לעשות כי המסך נשבר. חבל שהוא לא אמר לי את זה לפני האיפוס כדי שאני לא אצטרך להסתובב יום שלך עם טלפון שאין עליו כלום.
מוצר:
Xiaomi redmi note 4
תמונת משתמש
שם:
אורית
תאריך:
21/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות את הטלפון, ובחנות זו היה המחיר הזול ביותר, 2049 ש"ח.
הזמנתי דרך האתר. ניסיתי לשלם בכרטיס אשראי, אך התקבלה הודעת שגיאה "זה לא העמוד שאתה מחפש". אז עשיתי הזמנה בתשלום טלפוני.
לאחר יום, משלא חזרו אליי, התקשרתי אני אליהם. ענתה לי עליזה, והזהירה אותי שהדואר עושה בעיות והמשלוח עלול לקחת הרבה יותר מ-7 ימים כפי שכתוב באתר שלהם. אמרתי שאני יכולה לבוא לאסוף בעצמי, ושאלתי אותה אם יש את המכשיר במלאי כרגע. היא אמרה שכן, ביקשתי לוודא שיש בשני הסניפים, והיא חזרה על כך שכן, יש אותו במלאי בשני הסניפים.
אז נסעתי מראשון לציון להוד השרון. בחנות קיבלו אותי יפה, הסבירו על הטלפון, הוסיפו לקופסה מטען לחשמל (שמשום מה לא היה בה) אחרי ששאלתי עליו, חיפשו עבורי כיסוי לטלפון (לא מצאו), הסבירו על האחריות וסניפי השירות, ואז הגענו לתשלום.
"עם האחריות לשנתיים זה יעלה לך 2189."
אמרתי, "אבל לא ביקשתי אחריות לשנתיים."
היא הסבירה שאין להם כרגע את הטלפון מהספק המקביל שנותן אחריות לשנה, ובכלל האחריות הזו לא שווה כלום והאחריות לשנתיים של היבואן המקביל הרבה יותר טובה וזה מה שכולם קונים.
אמרתי לה, "כל זה טוב ויפה, אבל הייתם צריכים להגיד לי את זה לפני שנסעתי עד כאן."
היא משכה בכתפיה, "אני לא יודעת למה עליזה לא אמרה לך. אני תמיד אומרת."
אמרתי תודה רבה ויצאתי מהחנות בלי לקנות את המכשיר.

בקיצור, bait&switch קלאסי. מפרסמים בזול מוצר שאין במלאי ואין להם שום כוונה למכור, רק כדי לגרום ללקוחות ליצור קשר, כדי שאפשר יהיה לשכנעם לקנות מוצר יקר יותר.
מוצר:
טלפון סלולרי Xperia Z3 compact
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
16/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אמנון
תאריך:
24/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי להזמין מהאתר שלהם. כשניסיתי לשלם הועברתי לדף אחר שהציג הודעת שגיאה. לאחר מכן הזמנתי עם תשלום טלפוני. במשך יומיים לא חזרו אלי למרות הודעות חוזרות ונשנות. בסופו של דבר הובטח לי שיחזור אלי מחר בבוקר נציג וגם זה לא קרה. נוסף לכך, אין שום אפשרות להשיג אותם בטלפון.
הזמנתי את המוצר מחנות אחרת. אני ממליץ לכולם לוותר על הנסיון הלא נעים בקנייה בחנות הזאת.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
22/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
ביסלי
תאריך:
26/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו בטופ סלולר סניף רמתיים גלקסי 3 לאמא שלנו, בת 79. לאחר שבוע נודע לנו שהטלפון שלה נכבה מידי פעם. בטופ סלולר סירבו להחליפו והיפנו אותנו למעבדה של החברה. נסענו למעבדה בפתח תיקוה ולאחר למעלה משבוע קיבלנו את הטלפון ה"מתוקן" שהוסיף להיכבות לעיתים תכופות. כשחזרנו לחנות וביקשנו להחליף את הטלפון נענינו בשלילה. בעל החנות הפנה אותנו שוב לנסוע למעבדה ובשלב מסוים אף איים כי יזמין משטרה. חוויה מאוד לא נעימה ומתסכלת עבור לקוח שהוציא את מיטב כספו על טלפון חדש ובסה"כ רצה טלפון רגיל שעובד ללא בעיות.
מוצר:
טלפון סלולרי S3
תמונת משתמש
שם:
תדי
תאריך:
12/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחודש 2/2014 בחנות.בחרתי במיוחד דגם lte כפי שפורסם במודעה בזאפ.שאלתי האם תהיה אפשרות לשדרג גירסת אנדרואיד בעתיד.יניב מוכר בחנות אמר שלא תהיה בעיה.להביא את המכשיר לשדרוג.אם הפעלת רשת 4G בסלקום ניסיתי להתחבר אבל לא הופיע בהגדרות רשת 4G .התקשרתי לחנות שאלתי מתי להגיע .יניב אמר,יבדוק מול מעבדה אם יש עדכון ויחזור עלי .התקשרתי מספר פעמים עד שקבלתי תשובה להביא את המכשיר. ישלח למעבדה ובינתיים אקבל מכשיר אחר.הגעתי למחרת .יניב לקח את הסמרטפון ואמר שאין לו לתת לי מכשיר אחר.רק לאחר התעקשות שלי מצא אחד ונתן לי.הגעתי למחרת לחנות לקחת את שלי לאחר שצלצלתי ושאלתי את יניב האם הסמרטפון חזר ממעבדה והותקנה גירסה מעודכנת.הגעתי לחנות ,להפתעתי לאחר הדלקת הסמרטפון התברר שהותקנה אותה גירסה שהייתה קודם .אדם נוסף שהיה בחנות התקשר למעבדה.לאחר מספר דקות של שיחה עם מעבדה.אמר לי לבדוק איתו בעוד שבוע ואז הודיע לי שהתקנת גירסה חדשה לא תחבר את הסמרטפון ל 4G והסיבה היא אי התאמת LTE לישראל.אם נכון הדבר יש פה הטעיית ציבור מכוונת בפירסום לא נכון במודעה בזאפ תחת אתר של החברה.הרי קניתי במיוחד את הדגם הזה ולא אחר בגלל אפשרות חיבור לרשת 4G.

תגובת החנות:
בוא נשים דברים על דיוקם!
הלקוח רכש מכשיר מדגם lte מדגם 9195 כפי שדרש, לאחר שברר אפשרות לשדרוג גרסא נאמר לו שיש אפשרות אבל בדובר בגרסאת בטא של הדגם והיא עדיין לא מתאימה למכשיר.
הלקוח התעקש והביא את המכשיר לעדכון גרסא. לאחר שהבין שהגרסא לא תומכת מלא, בשל השירות המקצועי של הרשת הוחלט לבוא לקראתו ולא לגבות כסף על עלות הגרסא למרות שעלתה לרשת כסף.
הלקוח החליט להכפיש את שמנו ולהעלות חוו"ד שיקרית ולא בצדק.
מוצר:
סמרטפון galaxy s4 gt-i9195
תמונת משתמש
שם:
dror
תאריך:
22/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תקלה במצלמה. לא מוכנים להחליף בחדש או להחזיר את הכסף תמורת המכשיר. המוכרים שולחים לחנות היבואן כדי להתחמק ממתן שירות.
תגובת החנות:
הוסבר ללקוחה כי מאחר ומדובר ביבואן רשמי עליה לפנות לסאני ושם תקבל טיפול במקום.
טופ סלולר לא יכולה לתת שירות ליבואן רשמי שכן הלקוחה תאבד את האחריות ברגע שהמעבדה תתקן את המכישר שלא במסגרת היבואן!
אנו מצרים על ההרגשה של הלקוחה, אולם הוסבר לה באופן ברור שלא ניתן להחליף מכשיר בחדש כאשר הנזק נעשה על ידה.
מוצר:
טלפון סלולרי S3
תמונת משתמש
שם:
גל
תאריך:
25/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היתה בטלפון בעיה של קליטה סלולרית שלא פעלה.
הטלפון היה שבוע בחנות ורק לאחר השבוע הסבירו לי שהם לא יכולים לתקן ולקחו 50 שח על בדיקת המכשיר שלמעשה לא נעשה בו דבר ולא הוחלף אף חלק!
לאחר בירור בחנות אחרת עוד לפני שפתחו אותו זיהו את הבעיה והבינו שאין דרך לתקן זאת. כלומר בטופ סלולר נלקח 50 שח על בעיה שלא היה ניתן לתקן ושפתחו את הטלפון וסגרו כי לא היתה ידועה הבעיה.
תגובת החנות:
הלקוח ידע בעת מסירת המכשיר למעבדה שעלות בדיקה כרוכה בסכום של 50 ש"ח כפי שמקובל בשוק.
המכשיר היה במעבדה 4 ימים ולא שבוע כפי שציין וזאת על מנת למצוא פתרון נאות לתקלה.
כמו כן, הוסבר ללקוח שהמכשיר עם קורוזיה וזאת הסיבה שלוקח זמן יותר ארוך מהמקובל, המכישר עבר ניקוי קורוזיה ושיחזור רכיבים על מנת לנסות ולתקנו.
לא ברור על מה התלונה?! שכן המכשיר עבר טיפול שעלותו כרוכה בסכום גבוהה יותר מהמקובל.
צר לנו שלא הצלחנו לתקנו, אנו עושים מאמצים רבים לתת ללקוחות שירות הגון ומהיר ולרוב מכשירים יוצאים תקינים באותו היום או 24 שעות מאוחר יותר.
מוצר:
תיקון מכשיר נקסוס 4
תמונת משתמש
שם:
ראובן
תאריך:
22/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש וחצי הגעתי לחנות לרכוש סמסונג גלקסי S3 לחצו עלי שיווקית באופן אינטנסיבי לרכוש גלקסי S4 אקטיב לצערי הרב קניתי . התשלום.... לא אחר לבוא טלפון על הפנים מלא תקלות, ברור שלטובת תיקון התקלות אתה מופנה אחר כבוד ליצרן. חווית קניה על הפנים מאוד לא ממליץ לקנות אצלם
תגובת החנות:
טופ סלולר מעולם לא לוחצת על לקוח לרכוש מכשיר בניגוד לרצונו.
אנחנו יכולים רק להמליץ אך לא ללחוץ כפי שציין!
הלקוח רכש מכשיר מדגם משופר עם אחריות יצרן של שנתיים ויצא כשהוא שבע רצון.

מוצר:
טלפון סלולארי סמסונג גלקסי S4 אקטיב
תמונת משתמש
שם:
Aviram
תאריך:
15/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרוע מאוד. המוצר הגיע ללא ספק. כשהתקשרתי לחנות הם טענו ששחכו לתת לי. כביקשתי שישלחו לי הספק נתבקשתי להוסיף תשלום עבור המשלוח של הספק. המשלוח היה אמור גם ככה להיות בחינם ואני באתי לאסוף בעצמי המכשיר מהחנות בהוד השרון. כשביקשתי לדבר עם מנהל אמרו לי שהוא יחזור אלי אני עדין מחכה...
בקיצור ממש לא צדיקים ועדיף להמנע אם לא חייבים
מוצר:
טלפון סוללורי nexus 4
תמונת משתמש
שם:
Roi
תאריך:
15/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי את הגלקסי 2 במחיר הזול ביותר והגעתי לטופ-סלולר.
רכשתי דרך הטלפון והגעתי עצמאית לחנות בניסים אלוני 10, תא. השירות במקום היה אדיב ביותר. מתחילת השימוש במכשיר שמתי לב שהWAZE לא מוצא אות GPS לסירוגין. הורדתי אפליקציית ניוווט נוספת וגם היא לא הצליחה לאתר אותות GPS. לאחר זמן מה, כשהתייאשתי מהנסיונות להפעיל אפליקציות ניווט, החלטתי לשלוח דרך החנות את המכשיר למעבדה שיבדקו את התקלה. קיבלתי מהחנות תשובה שהמעבדה לא הצליחה למצוא פיתרון לתקלה (?!). לאחר שיחה עם בעלי החנות ביקשתי שיבדקו שוב במעבדה ויאמרו לי מה הם האופציות שעומדות לרשותי. למחרת כשהתקשרתי הודיעו לי שוב שהמעבדה לא יכולה לפתור את התקלה והאופציה היחידה שלי היא לרכוש מכשיר חדש (המכשיר ברשותי פחות מחצי שנה). זה לא נשמע לי הגיוני. יש לי מכשיר חדש והם אומרים שתקלת הGPS לא יכולה להיפתר אלא רק ע"י קנייה של מכשיר נוסף חדש.
בנוסף, כשאני מדליק את המכשיר מופיע לי לוגו של חברת אורנג' וגם לאורך כל הזמן הסוללה מרגישה לי מאוד חלשה למכשיר חדש. מתרוקנת מהר ולוקח לה המון זמן להיטען מחדש. אני חושד שמכרו לי מכשיר משומש ולא חדש.
מוצר:
טלפון סלולרי S2
תמונת משתמש
שם:
אליהו
תאריך:
21/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

קניתי מכשיר mini Galaxi2 , נאמר לי שהוא חדש ולא מחודש, על התחלה היו בעיות בקליטה ובכתיבת טקסט ועוד, הייתי בטוח שאני מתפעל לא נכון ואולי שיחקתי בהגדרות, אבל לאחר מספר חודשים, המכשיר פשוט נדם - מסך שחור
לאחר שהיה אצלהם בתיקון יותר מחודש !!!
אמרו לי שאני הפלתי אותו ובגלל זה הם מוכנים להחליף אותו תמורת 200 ש"ח !!!
לאחר ויכוחים ארוכים הסכמתי שיחליפו לי אותו למכשיר דומה, לא מיני גלאקסי אלא סמסונג יאנג. ללא עלות
גם איתו היו בעיות על התחלה, מכיוון שלא כל כך השתמשתי בו כ 3 חודשים (סתם שכב בבית) לא עשיתי כלום. לאחר שחזרתי להשתמש בו שוב אין קליטה לחלוטין, בתיקון אצלהם הם תיקנו !! ללא שום הסכמה שלי ורצו לחייב אותי ב 250ש"ח תיקון בטענה שזה לא באחריות כי זו היתה בעיה של הלחמה, כלומר המכשיר נפל !!
מוצר:
פלאפון מיני גלאקסי 2 - 6919x4 5360
תמונת משתמש
שם:
Inbar
תאריך:
05/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צלצלתי לחנות שנמצאת בת"א בקשר לאייפון 4S בצבע לבן, נאמר לי שאין במלאי ואולי יגיע בימים הקרובים ויעדכנו אותי. כעבור שעה וחצי כבר צלצלו אלי מהחנות שכבר הגיע להם המוצר שאני רוצה לרכוש. הגעתי כיום לחנות ואני רואה שהקופסא של האייפון פתוחה ולא סגורה אטומה - שאלתי את המוכר שהציג את עצמו כמנהל החנות שאייפון זה הינו מתצוגה - דבר שלא נאמר לי כלל בטלפון! כמובן שהבטיח לי שלא נעשה בשום אופן שום שימוש כזה או אחר במכשיר, שלא הדליקו אותו בחיים ולא נגעו ושהוא שימש רק לתצוגה בלבד.- חשוב לציין כי הוא אמר שאפילו יכתוב זאת באחריות. האייפון לא היה נראה לי תקין אז שאלתי אם הוא יכול להדליק לי אותו - הסכים בצורה מידית, דבר שהעלה בי חשד - לאחר שהסתכלתי קצת בפלאפון - נראה כי המכשיר היה מחובר לרשת סלולרית סלקום ואפילו צילמו בו כמה תמונות.. כלומר - השתמשו בו כבר. אם לא הייתי מדליקה אותו פשוט הייתי קונה אותו במחשבה שאף אחד לא הדליק אותו אפילו. פשוט חוצפה ורמאות שעוברת כל גבול.. לא ממליצה לאף אחד להגיע לחנות.
מוצר:
טלפון סלולרי 4S
תמונת משתמש
שם:
יוחאי
תאריך:
25/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות אייפון 4S , השאלה הראשונה ששאלתי פעמיים היתה - המכשיר חדש נכון!!? וו"אחריות יצרן נכון" המוכרים (שמאד נחמדים) אמרו כן - "אין לך מה לדאוג"
הסתבר שלטלפון היתה בעיה שמעו מאד מאד חלש....ובנוסף כשבדקתי באתר של אפל התברר שהטלפון לא באחריות ולא תחת שרות (זאת מומרת להבנתי ייישששןןןןן !)
הם הסכימו להחליף והטלפון ה"חדש" גם לא היה תחת שרות/אחריות לפי אפל
אני משוכנע שהטלפונים שלהם משומשים !!!!!!
חשוב לדעת לפני שקונים....ניתן לקנות אצל סלקום טלפון "מוחדש" בהרבה פחות כסף.
לגיטימי לקנות סטוקים בארהב ולמכור בארץ ...אבל להציג אותם כחדשים עם אחריות יצרן....זה שקר !!!!! הזהרו !!!
לזכותם צריך להוסיף שהם הסכימו להחזיר את הכסף !
מוצר:
Iphone 4s 4s
תמונת משתמש
שם:
Galina
תאריך:
13/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעת קניית המכשיר המוכרת פתחה מולי את האריזה ע"י קריעת מדבקה על האריזה. לכן לא בדקתי בקפדניות את התוכן בקופסה וזה היתה טעות גדולה!
רק בבית שמתי לב שמדבקות מגן על המכשיר היו מודבקות מחדש עם סימני תביעות עצבה ומטען בכלל של LG. המדבקה על הקופסה גם היתה לא מקורית.
חזרתי לחנות, החליפו לי את המטען, אבל המשיכו לטוען, שהמכשיר חדש באיריזה מקורית. איך באריזה מקורית של SAMSUNG יכול להמצא מטען של LG לא מצאו איך להסביר.
יצאתי עם הרגשה שעבדו עליי.
מוצר:
Galaxy Mini 2 S6500
תמונת משתמש
שם:
ronnyber
תאריך:
27/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעיית אמינות קשה! בתחילה קנינו מכשיר לבן אך הוא התברר כלא תקין. הוא הוחלף בשחור אך בתוך מס' שבועות התקלקל רכיב ה GPS. מה שמדהים הוא שכשמסרנו לתיקון, התבקשנו לשלם 600 (!!!) ש"ח עבור התיקון (שגם הוא לקח מס' שבועות) בטענה הזויה שהאחריות לא חלה, מכיוון שמדובר בשבר....בקיצור, כנראה המכשיר לא היה חדש בכלל, ולא לקחו אחריות. ממליצה להימנע מלקנות בחנות.
מוצר:
טלפון סלולרי s
תמונת משתמש
שם:
AlexK
תאריך:
25/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנתי טלפון דרך אתר טופ סלולר - הזמנתי מוצר חדש - קיבלתי משומש. אמא שבשבילה קניתי עדיין החליטה להשאיר אותו - לא רצינו לשלם על משלוח חוזר לחברה. זאת הייתה טעות. כעבור חודשיים התחילו בעיות - סלולה מתרוקנת מהר, מכשיר נכבה תוך כדי שיחה. החלפת סלולה לא פטרה הבעיה. שלחנו אותו למעבדת החברה - כעבור יותר מחודשיים קיבלנו אותו חזרה עם תוצאות מעבדה - קורוזיה ואין על זה ביטוח. הלך הכסף.
בנוסף לזה - שירות גרוע ביותר - קשה להשיג אותם טלפונית, אף פעם לא חזרו אליי להודיע מה מצב.
לא ממליץ לקנות בטופ סלולר.
מוצר:
טלפון נייד 2720
תמונת משתמש
שם:
מנחם
תאריך:
07/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר לא היה אדיב במיוחד, מכשיר שפורסם ע"י החנות הזאת בזפ במחיר 404 ש"ח נמכר לי במחיר מופקע של 510 ש"ח, בנוסף נאמר לי ע"י המוכר שהמכשיר תומך מלא ברשת פלאפון והמכשיר תומך חלקית ברשת פלאפון.
מוצר:
סמראטפון יאנג
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
02/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשקניתי את המכשיר הכל היה נפלא. כעבור כמה ימים המסך נהפך ללבן בלי שהוא נפל לי או קיבל כל מכה. באתי לחנות והייתי בטוח שיחליפו לי את המכשיר במקום או יתקנו אותו. הופתעתי לגלות שהם דורשים ממני 280 ש"ח ואמרו שאני שברתי אותו. על המכשיר עצמו רואים שאין שום מכת נפילה ובאמת הוא לא נפל. לא הייתי מוכן לשלם את זה. הלכתי לחנות AMP בהרצליה והם היו מאוד אדיבים. הם תיקנו לי את המכשיר ב 200 ש"ח (בחנות בהוד השרון אמרו שהעלות שלהם היא 280 בלי רווח) ויותר חשוב אמרו שהבעיה שהיתה לי היא באחריות יצרן ואם הייתי קונה אצלהם ובא עם אותה בעיה הם היו מחליפים לי את המסך בלי תוספת מחיר בכלל. מה שעוד שהפריע לי בחנות זה היחס ללקוחות. דוגמא: במקרה כשבאתי לתקן את המכשיר באה בחורה לחנות אחרי שתיקנו לה את המכשיר ואמרה להם שה WAZE לא עובד למרות שאמרו שתיקנו את ה GPS. הטענה של בעל החנות היתה שבגלל שהיא לא מחוברת לאינטרנט אז WAZE לא עובד. אמרתי לו שידליק את המכשיר שלו כשאין אינטרנט ובאופן פלאי זה עבד. אני הייתי מצפה מחנות סלולר שקודם תעזור ללקוחה בחיבור והגדרות של האינטרנט ולא תישלח אותה לחברת סלולר כמו שהיא במקרה זה ויותר מכך לא לנסות לנפנף כל מי שמגיע לחנות כי אתם לא מעניינים אותי כי כבר שילמתם לי. התקשרתי אליהם אתמול ורציתי לשמוע מהם תגובה לגבי זה שהמעבדה טוענת שזה אחריות יצרן ובכל מקרה לקחו לי רק 200 ש"ח. הם אמרו שזה שוק חופשי ואין מה לעשות. תחליטו אתם האם אתם רוצים להיכנס לחנות כזו...
תגובת החנות:
הלקוח אכן רכש את המכשיר, לאחר מס' ימים הגיע לחנות בטענה שהמסך לבן, הוסבר לו שהמסך הפנימי (LCD) נפגע וזאת הסיבה שהמכשיר לא עובד כראוי.מסגרת אחריות יצרן לא כוללת שבר, קרע או כל נזק שנגרם למסך וזאת מאחר שמדובר בנזק לקוח!
כמו כן,בתעודת האחריות שקבל הלקוח מצויינים הדברים הנ"ל.
טופ סלולר אינה מעוניינת להתייחס לדבריו השקרים שמנוסחים בשאר התלונה שכן אינם נכונים.
מוצר:
טלפון נייד גלאקסי מיני s650
תמונת משתמש
שם:
אלון
תאריך:
30/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טופ סלולר בנייני u תל אביב- מכשיר הונח בתיקון כבר למעלה מ45 יום (ב-3/32013) עד היום לא חזר (30/4/2013), בצוות לא מספקים תשובות, שירות לקוחות תחת לכל ביקורת,מבטיחים שיבררו פרטים אודות התיקון ולא עושים עם זה שום דבר, מרדף מתמיד אחר החברה, המוכרנים מעבירים אותך לדבר עם טכנאי החברה במקום שיעשו זאת בעצמם, מבטיחים כי מנהל יחזור אך גם זה לא קורה, אפשרות באתר של ''צור קשר'' זה לפרוטוקול ולא באמת מוצאים שם מענה ניסיתי מספר פעמים, לא מומלץ להתקרב מתחרט שהנחתי שם בתיקון!!!
תגובת החנות:
הנושא מוכר לרשת, בעת קבלת המכשיר בסניף, הובהר ללקוח שיקח זמן של עד 3 חודשים לערך מאחר והמכשיר נשלח למעבדה מומחית של HTC העולמית, זאת מאחר ואין מעבדות בארץ שמסוגלות לתת שירות למכשיר.
כמו כן, ניתנו לו מספרי טלפונים אישיים של הבעלים כדי לקצר תהליך המתנה בסניף.
ובנוסף הובטח לו שזמן ההמתנה יתווסף לאחריות.
הלקוח פנה גם דרך האתר ושם קיבל תשובה דומה.

מוצר:
טלפון סלולרי one x
תמונת משתמש
שם:
heli cohen
תאריך:
12/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר של סוני אריקסון Z610i שהוא בא על הפנים הסוללה שלו נגמרת תוך שעה וחצי המטען היה מקולקל המכסה של הפלאפון לא סגור ארמטית בקיצור התחרטתי שקניתי התקשרתי לשירות לקוחות שלהם לגבי הסוללה שנגמרת מהר ושאין ביכולתי להטעין את המכשיר כל שעתיים ציינו כי יביאו לי סוללה חדשה ואכן הגיע אליי בדואר סוללה אבל הסוללה יותר גרועה... בקיצור תסיקו את המסקנות לבד... היה חשוב לי לשתף זאת!
ושיהיה לכם קנייה מהנה...
מוצר:
פלאפון Z610i
תמונת משתמש
שם:
hokum
תאריך:
27/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר סלולר דרך האתר של החברהת והוא הגיע בזמן. לא היה שום מדריך שימוש באריזה, אך יותר חשוב שטלפון לא היה תקין כלל. פשוט כך, קיבלתי משכיר שלא עובד. בשירות לקוחות הציעו לי להגיע לסניף (מאשקלון להוד השרון) או לשלוח להם המוצר בדואר: הכל על חשבוני, כמובן. בקיצור, ביזבוז זמן וכסף נטו...
מוצר:
סלולר 6131
תמונת משתמש
שם:
יניב
תאריך:
01/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שרכשתי את המכשיר, וידאתי מולם שמדובר באמת במכשיר חדש.(בחנות אחרת ציינו שזה מחודש)
לאחר בעיות רציניות בסוללה, אבי הלך לחנות מקומית, ומתברר שהמכשיר באמת מחודש.

בשיחה עם טופ סלולר, הם הודו בפני שהמכשיר לא באמת חדש, כי הרי שנת היצור שלו היא 2006, והם רק מחליפים בטרייה...מה שלא נאמר לי לפני שרכשתי את המכשיר!
בנוסף אמר לי הנציג שהם בכלל לא מחוייבים למה שמופיע במיפרט.
כלומר , גם אם כתוב שהבטרייה מחזיקה 200 שעות המתנה, והיא נגמרת ביומיים, זה לא באחריותם.

הם לא הסכימו גם לקבל את המכשיר בחזרה, כי כביכול עבר הרבה זמן מהקנייה, רכשתי את זה לאדם מבוגר, ולקח לו זמן ללמוד להשתמש במכשיר, וגם לקח זמן עד שהוא הבין שיש בעייה...

מדובר בנוכלות לשמה, עובדים על אנשים בעניים כדי להרוויח כמה גרושים! לא להתקרב לחנות הזו!
תגובת החנות:
להלן תגובת הרשת, המכשיר נרכש בחודש נובמבר 2012.
בעת רכישת המכשיר צויין בפני הלקוח כי מדובר במכשיר מחודש מאחר ושנת הייצור שלו היא 2006 ולא כפי שציין מכשיר חדש!
הלקוח רכש את המכשיר וקיבל אחריות יצרן לשנה.
לאחר 3 חודשים פנה הלקוח בטענה שהסוללה מספיקה ליומיים בלבד, הסברנו לו שזהו זמן סביר בהחלט לסוללה ובמידה וישנם חששות, הלקוח יקבל סוללה חדשה נוספת.
לצערנו, הלקוח בחר להתלונן ולא לקבל את השירות.
מוצר:
טלפון סלולרי 2610i
תמונת משתמש
שם:
סלבה ונינל
תאריך:
28/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע מהר.
השירות גרוע. נציגים לא מקצועיים.
המוצר הגיע עם סוללה לא מקורית שקונים ב 1.90 בשוק.
תגובת החנות:
הלקוחה פנתה לחנות בטענה שהסוללה שרכשה מספיקה ליומיים בלבד.
הוסבר לה שזה זמן סביר בהחלט לסוללה לעבוד ובמידה ואינה מסופקת, יש לה אפשרות להגיע לחנות ולקבל סוללה חלופית.
לצערנו הלקוחה בחרה להשמיץ את החנות.
נשמח לתת לה שירות בכל עת שתבחר.
מוצר:
סללור 3711
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply