שירות לקוחות רע, שליחות לא בזמן ולא במקום, לא לקחו אחריות על איחור במישלוח שירות לא מתאים. לא סופק בזמן. בוטל המישלוח
תגובת החנות:
את העובדה שהלקוח טוען שהוא לא יכול לענות לטלפון תמיד כי הוא רופא לא נוכל לשנות. טלפון ליצירת קשר נוסף הוא לא סיפק לנו. היינו בקשר יומי עם הלקוח לנסות ולפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר. לא מובן למה טוען ששירות הלקוחות לא טוב. חבל שהלקוח לא מסתכל על התמונה המלאה ומבין שלהזמין מוצר ולא להיות זמין בנייד מקשה על החנות וחברת המשלוחים.
בהזמנה זו הייתה טעות בהובלה של חברת המשלוחים ציטה. השליח שלח לכתובת לא נכונה ולכן המשלוח איחר ביום עסקים. (השליח רק בן אדם וטעה מעשרות המשלוחים של אותו היום וזה יכול לקרות לבן אדם ועל כך והתנצלנו.)
הלקוח בחר לבטל את ההזמנה בטענה שמשקרים לו והיא בוטלה באותו הרגע.
הלקוח ביקש פיצוי כספי גבוה בהתניה שלא ירשום ביקורת שלילית באתר זאפ ולא הסכמנו לבקשתו. כן הסכמנו לפצותו באביזרים נלווים להזמנה שסרב לקבלם.
לעולם לא התנערנו מאחריות וניתן לראות זאת במעל ל 90% חוות דעת חיוביות שלקוחות כתבו עלינו בזאפ.
מוצר:
SAMSUNG TV ua 32f4500
שם:
נתנאלה
תאריך:
02/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהחנות זוג אוזניות אשר עבורם פורסם מחיר מוטעה. המחיר היה נמוך מהמחיר הרגיל. לאחר שנתקבל מייל המאשר את ההזמנה החברה הודיעה לי במייל כי היא ביטלה את ההזמנה ולא יבוצע חיוב. כאשר דיברתי עם נציג בכיר ודרשתי מהחברה לכבד את התחייבותיה הנציג אמר לי שמבחינתו התשובה שלילית והפנה אותי לדבר עם מנהל החנות. מנהל החנות הסביר לי כי אם ייתן לי את האוזניות במחיר שפורסם הוא יאלץ לנקות את ההפרש ממשכורתו של העובד שפרסם את המחיר המוטעה והציע לי אותם במחיר שהוא לטענתו מחיר העלות שלהם. הוא אף הגדיל ונתן לי את שמו של העובד ותיאר בפני כמה הוא מרוויח כדי שאבין כמה הפגיעה בפרנסתו של אותו עובד אומלל תהה רצינית עקב תביעתי. בעיני זוהי לא רק פגיעה בזכויותי אלא גם סחטנות של ממש והתנהלות כוחנית. לאחר שפרסמתי את הנושא בפורום צריכה מנהל החנות הציע לי "זוג אחד במחיר הטעות והזוג השני במחיר עלות". לאחר שהנושא נסגר בפורום החנות סרבה לקיים את הבטחתו של המנהל וחזרה בה מהחלטה. אני הרגשתי שהחנות הונתה אותי בהבטחות שוא שלא היה לה שום תוכנית לקיים.
תגובת החנות:
לשם הבהרה – לא בוצעה מכירה ולא הוצאה חשבונית אנו מוחים על הקלות הבלתי נסבלת של פרסום מסרים שליליים בזאפ כנגד אתר מכירות ללא פרסום באותו מועד של תגובת האתר. וזאת כאשר כל חוות דעת חיובית מגובה בהליך אימות והוכחה במסמכים. (דבר המא פשר לכל החפץ – כולל עסקים מתחרים – לפגוע בעסקי האתר.) במקרה הנדון, העברנו את הטיפול מיידית ל"אמון בציבור" אשר את התו שלו אנו מוקירים ונושאים בגאווה זה מספר שנים. הודענו על כך לזאפ ובקשנו להעלות לאוויר את תגובת "אמון הציבור". זאפ התעלמה מבקשתנו. במקרה הנדון ברור שהלקוחה – שהיא ללא ספק אדם סביר – הייתה צריכה להבין שמדובר בטעות סופר: המחיר שהוצג באתר היה כ 60% פחות מהמחירים הסרוקים בזאפ. במקרה מעין זה איננו מבצעים את המשך המכירה – כמובן לאחר הסבר מתאים ללקוח. אציין גם כי מעולם לא נעשה שימוש בכרטיסה של נתנאלה והזמנתה מעולם לא אושרה! אנו נסמכים בסעיף זה ע"פ תשובת "אמון הציבור" אלינו בנידון. למרות כל ניסיונותינו לרצות אותה עד כמה שרק ניתן, היא המשיכה לדרוש מכירה לפי טעות הסופר. משלא נענינו, החלה נתנאלה להשמיץ ולהכתים את שמנו הטוב וניסתה לפגוע במותג סינמה פרו. אנו רואים זאת בחומרה רבה. בשאלת תלונתה על התבטאות מנהל החנות: עובד החברה שאחראי לטעות הסופר, חשש שמדובר בלקוחה שתנסה לפגוע בשמה הטוב של החברה בכל האמצעים שברשותה ולכן הציע לשלם את ההפרש מכיסו האישי . כמובן שמנהל החנות סרב להצעתו בכל תוקף. אנו מצפים מזאפ שתעמוד מאחורי התחייבותה לשמור על אובייקטיביות והגינות באתר. אנו שומרים רמת שירות גבוהה, כנות ואמינות מול הלקוח. אנו מעדיפים להפסיד לקוח מרוצה מאשר להרוויח לקוח מאוכזב. אציין כי קוד זה פעל גם במקרה של נתנאלה.
מוצר:
אוזניות
שם:
גולש
תאריך:
28/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
יניב
תאריך:
13/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלויזיית LCD עם זמן אספקה של 7 ימי עבודה. לאחר יומיים התקשרו אליי שאזל המלאי , למרות שהדגם עדיין הוצג למכירה באתר שלהם. טענו שזו טעות של הספק , ושהספינה צפוייה להיכנס לנמל בעוד שבוע,ובמידה ולא יהייה הדגם הנ"ל ,אקבל דגם אחד קדימה באותם תנאי עיסקה. במהלך אותו שבוע עידכנו בהזמנה שלי באינטרנט מבלי ליצור עימי קשר ,דגם וחברה של טלויזיה אחרת לקבלה. לאחר יצירת הקשר שלי עימם ,טענו שהספינה מתעכבת בעוד שבועיים-שלושה, והאם אני מעוניין בדגם הלא מוכר והיישן שניסו לדחוף לי. כמובן שלא הסכמתי! כאשר העליתי את הבטחתם לגביי הדגם המתקדם אשר נמכר כמעט באותו מחיר של הדגם הלא מוכר שניסו לדחוף לי, טענו שהוא יקר יותר,ושלא מדובר בדגם שמחליף את הדגם שנגמר. לא ידעו להגיד לי איזה דגם מחליף, כיוון שהוא בספינה שמשייטת במרחב האין סופי באוקיינוס השקט. בקיצור משמשים כמלכודת דבש למכירת דגמים ישנים !!! נא לשים לב !!!
תגובת החנות:
. באותו היום עם ברור חוסר מלאי הספק , הוסר מהאתר לצמיתות המוצר 37A450 סמסונג. ולא כפי שטוען הלקוח יומיים אחריי. אז גם אם הלקוח לא מרוצה לא צריך לשקר ולסלף עובדות .
2. בקשר לספינה" שמשייטת במרחב האין סופי" - לעולם לא נאמר או אמרנו דבר כזה !!! ולא השארנו ולעולם לא נשאיר לקוח באוויר עם חוסר וודאות לגבי אספקה אז זה ממש לא רציני ולא הוגן לכתוב עלינו דבר כזה. (זו כבר הוצאת דיבה.)
3. הלקוח קיבל כפיצוי דגם יותר איכותי ללא שום תוספת תשלום מצידו ואישר את זה. (את זה שהוא ניסה לסחוט אותנו בכדי לקבל מסך שעולה הרבה יותר הוא רק לא ציין פה.)
4. הלקוח בחר לבטל את ההזמנה והיא בוטלה במקום ללא כל חיוב או טרחה מצידו.
5. אין צורך להכפיש סתם את שמה של חנות רק בגלל שאתה לא מרוצה .
בחרת לא לחכות לדגם חדש. לא חייבו אותך בכלל באשראי. קיבלת שירות איכותי ויחס הוגן .
6 . נמשיך לתת שירות איכותי מעל ומעבר לכל לקוח ולקוח גם בעתיד .
מוצר:
טלויזיית LCD LA37A450
שם:
samtex
תאריך:
13/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מי שקונה בסינמהפרו שידע דבר חשוב אחד: אין אפשרות להחזיר/להחליף מוצר שאריזתו נפתחה והוא חובר לחשמל גם בתוך ה-14 יום. אמנם במקרה שלי לאחר תחנונים,נתנה האפשרות להחלפה ובתשלום פיצוי 20% מירידת ערך המוצר אך לא לביטול העסקה ולקבלת 80% מערך המוצר חזרה,לאחר מכן נעשתה לי עוד הנחה ושילמתי 650ש"ח במקום 1000ש"ח עבור ירידת הערך וקיבלתי גם מקלדת אלחוטית מתנה, כמו כן זוהר המנהל היה מאוד נחמד ואדיב, אך בסופו של דבר בשורה התחתונה, נאלצתי לקנות טלויזיה בעל כורחי,ושלא הייתי בטוח בה, במחיר 9650ש"ח והייתה גם קצת יקרה ביחס לחנויות אחרות, וכעת חודש אחרי שאני לא הכי מרוצה מהאיכות המגורענת שלה, אני נאלץ להתחנן ליבואן סמליין על מנת להוסיף כמה אלפי שקלים ולשדרג לטלויזיה יותר יוקרתית.
מוצר:
טלויזיה 50ES6200
שם:
timka
תאריך:
08/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נציג שירות לקוחות - מדובר בהזמנה טלפונית טלויזיה של Samsung מדגם UA46H5303 - התחייב לספק את המוצר בימים הקרובים ואכן עמד במילתו. כמו כן, השתדל לספק וסיפק מחיר אופטימלי ביחס למתחרים.
מוצר:
טלויזיה LED UA46H5303
שם:
Beni
תאריך:
25/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות יפה עזרו לי במה שבקשתי הלכו לקראתי חוויה נעימה מגוון רחב מחירים נכונים תודה רבה מקווה לחזור לקנות שם שוב בקרוב
מוצר:
רסיבר vsx-923-k
שם:
אירינה לובקי
תאריך:
24/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מענה מיידי , , שירות נדיב, הסברים מדויקים. והכי חשוב , קיבלתי את הטלויזיה למחרת ההזמנה. ממליצה מכל הלב.
מוצר:
טלויזיה TH40
שם:
Sheen
תאריך:
07/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות ויעוץ אדיבים מאביעד בנושא smart TV, משלוח הובטח למחרת או עד 3 ימי עסקים כעבור 3 ימי עסקים, כשמחברת השליחויות (צ'יטה) ששלוש פעמים הבטיחו לשלוח בזמן הטלויזיה לא הגיעה, התקשרתי לחנות ונשלחה לי טלויזיה שהיתה בחנות באותו יום! הטלויזיה מצוינת ממליץ עליה ועל סינמה פרו בכל פה.
מוצר:
טלויזיה UA48H5500
שם:
DANY
תאריך:
01/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות פשוט נפלא , בעתיד אני אקנה רק בחנות הזאת, אספקה ב 24 שעות , מצויינים
מוצר:
טלוויזיה EH4003
שם:
גיל
תאריך:
27/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע תקול, החנות לקחה אחריות והחזירה לי את הכסף. בסופו של דבר אנחנו נמדדים כאשר דברים לא הולכים כמו שצריך וחנות זאת עומדת מאחורי המוצרים שלה, ישר כח.
מוצר:
קומפקט דיסק CDC5090R
שם:
barak.da
תאריך:
25/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הקניה היתה פשוטה ונוחה, הכל הגיע בזמן וארוז היטב. כבר קניתי בעבר והם לא מאכזבים.
מוצר:
מקרן 5920
שם:
דליה
תאריך:
07/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
טיפול מיידי ומקצועי. למרות שלא נמצא הדגם שרציתי, מצאו חלופה מתאימה ודאגו לשלוח לי ביום אחרי. אדיבים ביותר. ממליצה בחום לרכוש דרכם.
מוצר:
רסיבר RS500
שם:
Leon
תאריך:
05/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מענה מהיר וענייני .המוצר קיים במלאי להספקה מידית . להבא אני יודע איפה אבצע את הקנייה הבטוחה דרך אינטרנט. תודה רבה
מוצר:
טלוויזיה KDL32W706 מש
שם:
עודד
תאריך:
18/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תהליך קניה פשוט ומובן, המוצר הגיע בזמן ושירות הלקוחות של החות אדיב וזמין - אשמח לחזור ולרכוש מוצרים נוספים בחנות זו
מוצר:
טלויזיה UA40H5500
שם:
גיא
תאריך:
17/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההתרשמות האישית שלי מצוות סינמה פרו הינה טובה מאוד, הצוות עזר לי באדיבות ומקצועיות לבחור את המקרן שמתאים לי ביותר, ואף נתן הנחה משמעותית. המקרן הגיע לאחר פחות מ-48 שעות. אין ספק שבעתיד אפנה שוב לחנות זו.
מוצר:
מקרן MX525
שם:
רואי
תאריך:
17/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בשלוש מילים, אני מאוד מרוצה! הכל תקתק בלי בעיות. המוצר הגיע בזמן והכל עובד כמו שצריך. תודה לכם על השירות הטוב ותמשיכו ככה!
מוצר:
טלויזיה 50A410
שם:
Oren
תאריך:
17/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלוויזיה מעולה של סוני 42" ולאחר שהפעלתי אותה גיליתי שהיא קטנה מידי ביקשתי להחליפה לאחר שכבר הותקנה והופעלה! לאחר שהחלפתי בגדולה יותר שלא התאימה מבחינת הגודל היא הוחלפה שוב! שירות עם המון סבלנות ללא פשרות. עוד באוו ערב חיכתה לי הטלוויזיה המתאימה (שרגב היא מעולה) בחנות עם משלוח מיוחד. שירות כזה לא נתקלתי בעבר. שאפו!
מוצר:
TV 49ub829
שם:
Alexander
תאריך:
06/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ב-סינמה פרו מגבר Marantz P5005 ורמקולים B&W 685-s2. הזמנתי דרך טלפון, המענה מהיר. קבלת מוצרים די מהירה, שרות אדיב ומקצועי. כמו כן עזרו לבחור מוצרים לפי דרישות ספציפיות. שווה לבא לחנות ולהיתרשם משרית, תצוגה, לראות ולשמוע.
מוצר:
מערכת סטריאו P5005
שם:
simon
תאריך:
31/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי את מה שחיפשתי. קניתי בשבת, בראשון התקשרו.היו אדיבים ומקצוענים. ביום שני רצו כבר להביא ואני לא הייתי בבית. ברביעי קיבלתי (יום שלישי היה יום הבחירות). אני מרוצה מאוד
מוצר:
סאבוופר ysftsw
שם:
Moran
תאריך:
26/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב ומקצועי אדיבים ומחירים טובים
חוץ מטעות קטנה שקשורה למשקפי תלת מימד (בשסוף לא סופקו) היתה חווית רכישה טובה וכייפית עם שירות מצויין
מוצר:
טלויזיה UA50HU7000
שם:
LE
תאריך:
24/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה הייתה דרך הטלפון. קבלתי תשובות מנומסות ומדויקות. היה ברור שדיברתי עם איש מקצוע. הטלוויזיה נשלחה אלי הביתה והזמנתי טכנאי להתקין. הכול עבר בצורה טובה מאד
מוצר:
טלוויזיה ua55hu8500
שם:
עוזי
תאריך:
24/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
סינמה פרו: משלוח בזמן, טיפול טוב במהלך המכירה. התרשמות חיובית. בשיחה טלפונית נתנו לי לבחור בין כמה אפשרויות שונות של אחריות, התקנה וכו' כמו כן התייחסו להערות שרשמתי בהזמנה.
מוצר:
טלוויזיה UA40HU7000W
שם:
bs
תאריך:
25/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
יחס אדיב .מקצועי. מחיר הוגן. שרות טלפוני מעולה. גם המוצר המומלץ על ידם עומד בציפיות. עשו כל מאמץ לשרת אותי על הצד הטוב ביותר.
מוצר:
נגן מדיה HD TV102 DUNE 102
שם:
סתיו
תאריך:
18/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קניה מעולה, עזרו לי לבחור טלויזיה שתתאים בדיוק לצרכים שלי ושלחו מהר מאוד. הייתי מזמין מוצרים נוספים דרך החנות בעתיד.