דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חשמל ואלקטרוניקה (36 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אלקטרה מוצרי צריכה בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשקם אלקטריק ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
197
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
104
2
91
נמצאו 197 חוות דעת גולשים על שקם אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
Tali
תאריך:
05/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתם מוצר פגום משקם אלקטריק דרך האינטרנט- אכלתם אותה. אין עם מי לדבר, כל הטלפונים לא רלוונטיים, עונים מחברה חיצונית ואומרים שיחזרו, יש דאר אלקטרוני שניתן לפנות בכתב אבל תשובה לא תקבלו!!
מוצר:
מקרר מקפיא עליון אלקטרה EL8623
תמונת משתמש
שם:
Yizhar
תאריך:
24/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שירות ולקיחת אחריות על מה שרוכשים אצלם. מפנים את הלקוח למייל וסמס ולא עונים לטלפון.
מוצר:
שואב אבק
תמונת משתמש
שם:
anaeli.boker
תאריך:
23/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם היה אפשר לתת 0 הייתי נותנת.
אין מענה בשום דרך!! מתקשרים מתקשרים שעות לא עונים, מיילים לא מתייחסים אליהם אפילו!
עדיך לשלםיותר ולקבל שירות, בחיים לא נתקלתי במקום כלכך חסר ארגון
במקרה השגתי דרך המון חיפושים את חברת המשלוח לשאול מה עם המוצר שהזמנתי, וגם הם אמרו שהם לא יודעים, שיבדקו, שלא עונים להם..
העיקר את האשראי שלי ישר חייבו!
פשוט לברוח משם, מצטערת שלא הסתכלתי בתגובות קודם, חשבתי שזאת חברה לגיטימית ואמינה, מסתבר שלא..
אל תיפלו בפח כמוני!
מוצר:
אייפון 13
תמונת משתמש
שם:
morazu333
תאריך:
22/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מדיח כלים דרך סניף כפר סבא ונאמר לי לתאם טכנאי להתקנה דרך חברת תמוז. ביקשתי מוצר מיבואן רשמי אבל נאמר לי שאין להם של היבואן הרשמי אלא יבואן מקביל שאין צורך לדאוג יבואן מעולה.
הנציגים של חברת תמוז מנתקים את הטלפון בפנים חצופים (למרות שאני פניתי רגוע ובצורה מכבדת) ומדברים בצורה איומה שלא לצורך (בסך הכל רציתי לתאם התקנה). פניתי לשקם אלקטריק כדי שיעזרו לי (נכון שהם לא החברה שמתקינה אבל מהם קניתי מצפה מהם לעזור או למצוא פתרון) ולא קיבלתי מענה ולא עזרה.
לא קונה יותר מוצרים משקם אלקטריק ובטח שלא כאלה שהיבואן שלהם חברת תמוז.
מוצר:
מדיח כלים קומפקטי בוש
תמונת משתמש
שם:
orbens646
תאריך:
22/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת
תקוע מעל שלושה שבועות עם מדיח לא תקין בבית והחברה פשוט לא נותנת תשובות ולא מזכה את התשלום, חוסר אונים.

מוצר:
WFC 3B19 IS ווירפול כלים מדיח
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
26/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מקרר לפני שלושה שבועות שארפ יבואן מקביל תמוז.תיאמו לשבועיים מאוחר יותר הספקה.ביום ההספקה התקשרו והודיעו שאין מקרר במחסן. נכנסנו לבית ללא מקרר. לאחר צעקות ודרישת שרות אחד המוכרנים נתן לנו מקרר קטן לשימוש זמני. עשיתי סבלות בעצמי לקומה רביעית ללא מעלית למרות שאני מוגבל בנושא.
הוספנו 610 שח ורכשנו מקרר דומה מחברת ראלקו היבואן הרישמי.
ביקשתי לאחר הספקת המקרר שהחנות תמשוך את הזמני וקיבלתי צעקות מאילן מנהל החנות שהוא לא חייב לי כלום..... באמת כך זה ?
שילמתי 150 שח שיורידו לי את המקרר במדרגות והחזרתי מיידית לחנות במאמץ עליון.
שרות גרוע כזה מעודי לא ניתקלתי.
יש לציין כי המקרר מראלקו נמכר לנו בהנחה יפה כפיצוי ותודה למוכרן שיזם את נתינת המקרר.
כל ההתנהלות שצריך להגיע לצעקות עם סניף שקם אלקטריק סגולה מורה על שרות לקוי ומומלץ לכל מי שקורא מילים אלו לא לקנות מול יבואן המקביל תמוז.
לצורך ההבהרה אינני מכליל סניפים אחרים מאחר וכל סניף הינו עם התנהלות מושכלת שלו.
לדעתי יבואן זה פוגע בהתנהגותו הנ"ל בסניפי הרשת.
מוצר:
מקרר שארפ 2269
תמונת משתמש
שם:
a0545920231
תאריך:
11/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות!לחפש חלופה מניופאן . שרות זוועה גם של החנות וגם של ניופאן.
מוצר חדש הופעל פעם אחת!!! ואין עם מי לדבר
מוצר:
מיקסר קנווד pro xl kpl9000s
תמונת משתמש
שם:
יעל
תאריך:
30/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
..העיקר למכור. לא לסמוך על מה שהמוכרים אומרים לא אמין. תארו את המוצר כאיכותי והמליצו עליו.
מוצר:
מיקסר 5240 DAVO PRO
תמונת משתמש
שם:
adar.dabush
תאריך:
15/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם חשבתם לרגע לקנות בשקם אלקטריק נתב"ג אני ממליצה לכם לקרוא את הסיפור הקטן הזה לפני.
מסתבר שנתבג זה סניף חיצוני. אז אם תרצו להחליף את המוצר או שימכרו לכם מוצר תקול תצטרכו לקבל אישור מהסניף בנתב״ג כדי שיחליפו לכם אותו בארץ.
נניח ואתם אומרים מה הבעיה תתקשרי לשירות לקוחות של הסניף ותבקשי. אז הבעיה שאין מענה אנושי. ושהמענה האלקטרוני, תחליטו בעצמכם אם הוא מקובל.

הסיפור: קניתי מכונת קפה בנתב״ג בסניף של שקם אלקטריק. 4 ימים אחרי שאספתי אותה ניסיתי להשתמש בה. אבל היא לא עובדת. המכונה פשוט לא שואבת מים.
ניסיתי לפנות לשקם אלקטריק. מסתבר שאין להם שירות מענה (מכירות כמובן יש) וצריך לפנות בדרך אלקטרונית. קיבלתי באס אמ אס מהמוקד שלהם לינק ליצירת קשר שלא עבד (כמה דברים לא עובדים יש אצלכם?)
אז עשיתי חיפוש אונליין מצאתי מייל, שלחתי למייל את סיפור הקניה וקיבלתי תשובה לקונית לגשת ליבואן. למה? הוא מכר לי מוצר תקול או הסניף? עברו 4 ימים מיום קבלת המוצר. והיבואן מצדו רק מתקן את המוצר.

שלחתי עוד מייל ללא מענה לבנתיים.
פניתי בפייסבוק וקיבלתי שוב תשובה לקונית שהסניף של נתבג הוא חיצוני ושאני אתקשר לטלפון. אותו טלפון של שירות לקוחות ששולח לינק לא פועל.

אז אם חשבתם לקנות משהו בנתב״ג זה איך שהתייחסו אליי שקיבלתי מכונה שפשוט לא עובדת.
מוצר:
דלנוגי 875
תמונת משתמש
שם:
אורלי
תאריך:
23/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב לא סיפקו מוצר ולא נותנים תשובות . קנינו מכונת כביסה לפני חודשיים אמרו שתוך שבוע ישלחו לנו את המכונה. מאז מחול שדים .אף אחד לא יודע מה קורה עם ההזמנה וכל אחד מעביר מאחד לשני.בזיון. כבר חודשיים שאנחנו נאלצים להסחב עם סלי כביסות למכבסות . בינתיים ירדו כבר 2 תשלומים בכרטיס אשראי.... ואין מכונה . שירות לקוי
מוצר:
Aeg lf6i8444bm 8 קג
תמונת משתמש
שם:
Lotem
תאריך:
24/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם אחרונה שאני קונה משקם אלקטריק וממליצה לכם גם לחשוב אם כדאי לקנות מהם.
הם עובדים עם חברת שליחים א.א מחלב בע"מ חברה של שליחים שמתנהגים בבריונות, תסתכלו
שם ביקורות ותבינו אני לא ידעתי שזה מה שיקרה כשקניתי משקם אלקטריק.
כשהתקשרתי למי שמכרה לנו את המקרר היא אמרה שזה בסדר שהם מאיימים עלינו ושהם לא יעלו 3 קומות עם המקרר למרות שזה אפשרי וכך הם אמורים לפי ההסכם.
מקרר שנקנה משקם אלקטריק. עם הובלה בחינם.
הובלה לקומה שלישית
שירות מתחת לכל ביקורת, סוחטים את הלקוח לשלם על פירוק דלתות המקרר שלא לצורך
מוצר:
מקרר LG 859
תמונת משתמש
שם:
רון
תאריך:
03/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו לפני כחודשיים שולחן סלון דרך אתר האינטרנט של החברה. השולחן הגיע פגום לגמרי ועד היום, כחודשיים אחרי אנחנו רודפים אחרי הרשת כדי להשיב את כספנו חזרה וזאת לאחר שהספק אישר החזר כספי כנגד סחורה פגומה...
מוצר:
שולחן סלון דגם וינה
תמונת משתמש
שם:
esther1881
תאריך:
12/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב לחנות הזאת!!!!
הזנתי באינטרנט מכונת תספורת שהם התחייבו שיגיע תוך שבוע כעבור 10 ימים יצרתי קשר, הם אמרו שהמוצר חזר כי לא עושים אלינו משלוחים. הם מצידם לא היו מעדכנים כלום!! ביקשתי שימצאו דרך לשלוח, הם התחייבו לחזור אלי, אולם מעולם לא חזרו ככה 5 שיחות. כשביקשתי את הכסף בחזרה הם אמרו שרק עוד 14 ימים אני יוכל לדעת אם זה אושר דרך חברת האשראי.. ביזיון.
שירות גרוע. את הכסף ידעו לקחת , אבל עכשיו מעל לחודש אחרי, המוצר איננו וגם הכסף טרם..
מוצר:
מכונת תספורת
תמונת משתמש
שם:
ofeksegev79
תאריך:
29/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות שם,
קניתי מסך מחשב של סמסונג המסך הגיע תקול
במסגרת ה 14 יום הגעתי אל הסניף בו קניתי את המסך (קניון G), אחרי שדיברתי איתם בטלפון תיארתי את הבעיה ונאמר לי להגיע
במקום נאמר לי שמסכי מחשב לא מקבלים יחס של מוצר אלקטרוניקה
וברגע שפתחתי אותו הוא לא יכול לקבל את המוצר הפגום ואני צריך לפנות לחברה אחרת שהיא נותנת השירות
בקיצור שקם אלקטריק חברה שלא נותנת שירות למוצרים אותה היא מוכרת
ממליץ בחום להתרחק
מוצר:
C24F390FH מסך מחשב Samsung
תמונת משתמש
שם:
Oded
תאריך:
16/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה נוראית, הישמרו והיזהרו מקניה באתר הזה. הובטח תיאום אספקה תוך יום יומיים ואספקה עד 7 ימי עסקים. 7 ימים לא שמענו כלום מאף אחד. התקשרנו, נציגת שירות הלקוחות הבטיחה שתברר ותחזור אלי מיד. לא חזרה. יום למחרת שוב אותו סיפור. ביום השלישי שוב התקשרנו ולא וויתרנו עד שהסכימו להגיד לנו שהתנור יסופק תוך שבוע עד עשרה ימים נוספים. שום מחאה לא עזרה. ביקשנו מוצר חליפי הבטיחו שיחזרו אלינו עם הצעה ולא חזרו. ויתרנו והסכמנו לאספקה המאוחרת, שוב חיכינו לתיאום ושוב לא חזרו אלינו ושוב נאלצנו להתקשר... בקיצור היינו צריכים לעשות אלף טלפונים וכל מי שדיברנו איתו או מכר לנו סיפור בלי כיסוי או היה גס רוח (או שניהם). כל בקשה לפיצוי או לקיחת אחריות נתקלה באטימות. רק אחרי הרבה נידנודים הצלחנו לתאם אספקה, כמעט חודש אחרי הרכישה עצמה (האספקה עצמה עוד לא קרתה, מקווה שזה יקרה בתאריך שנקבע ולא יהיו עוד תקלות). על פיצוי על עוגמת הנפש ואי העמידה בהתחייבות אין על מה לדבר. זוועה.
תגובת החנות:
שלום רב,

תודה לך על פנייתך ואנו מתנצלים על חווית השירות.

מאחר שאין לנו את פרטיך, נשמח אם תפנה למוקד השירות שלנו בטלפון 5018* בכדי שנוכל לבדוק את פנייתך ולטפל בה בהקדם.

בברכה,

קשרי לקוחות
מחסני חשמל
מוצר:
תנור אפיה משולב
תמונת משתמש
שם:
arie.briness
תאריך:
11/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר 2 מכשירי נינג'ה בתאריך 23/10. ההזמנה אושרה במייל חוזר וכן קיבלתי הודעה ממחסני חשמל שההזמנה בהכנה ובדרך. לא הגיע כלום עד היום ואף לא זכיתי לתגובה על שתי פניות באתר מחסני חשמל ופניה באתר שקם אלקוריק. כל נסיונותי להגיע לשיחה עם שרות לקוחות ולאחר המתנה של כ20 ד' כל פעם - השיחה התנתקה - כך 5 פעמים.
בקיצור התעלמות כוללת ובמקביל חיוב כרטיס האשראי כבר ב 23/10.
מוצר:
ninja bl480
תמונת משתמש
שם:
Clari
תאריך:
09/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ניתן להשיג את שירות הלקוחות.
קניתי מכשיר מגימיקס הגדול והמתקדם ביותר והוא הגיע עם חלקים חסרים.
את המכירות ניתן להשיג והם מנתקים כשמעבירים ל"שירות לקוחות".
אין שום נכונות לעזור.
תגובת החנות:
צהריים טובים,

תודה לך על פנייתך ואנו מתנצלים על חווית השירות.

מאחר שאין לנו את פרטיך, נשמח אם תיצרי קשר עם מוקד השירות שלנו בטלפון 5018* בכדי שנוכל לבדוק את המקרה ולטפל בדחיפות.

בברכה,

קשרי לקוחות
מחסני חשמל
מוצר:
מגימיקס 5200
תמונת משתמש
שם:
Ziv
תאריך:
27/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית השירות הכי גרועה שקיבלתי בחיים!
מרגע ביצוע ההזמנה ניסיתי לתפוס את שירות הלקוחות על מנת לשנות אמצעי תשלום
או שאמרו לי לדבר עם מכירות, או שלא ענו, או שענו וניתקו, ומכירות עצמם בכלל אמרו לי שאני צריך לדבר עם השירות. כל אחד זרק אותי למקום אחר.
בסוף אחרי 4 ימים אמרו לי לבטל את ההזמנה ולהזמין שוב במחיר שעלה ב-400 שקל!!!
באמת שלא נתקלתי בדבר כזה עדיין.
לא אזמין מהם יותר.
תגובת החנות:
שלום רב,

תודה לך על פנייתך.

בהמשך לפנייתך, שוחח איתך נציג מטעמינו אשר שינה את אמצעי התשלום בהזמנה שביצעת ובנוסף לא גבינו תשלום נוסף בגין עליית המחיר של המוצר.

נשמח לעזור בכל שאלה נוספת.

בברכה,
קשרי לקוחות
מחסני חשמל

מוצר:
מקרן קול Sonos Beam
תמונת משתמש
שם:
Itay
תאריך:
26/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב חווית קניה לא טובה. מפרסמים משהו אחד מקבלים משהו אחר ואין עם מי לדבר.
מוצר:
אלקטרה 7ק"ג
תמונת משתמש
שם:
דורית
תאריך:
16/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להיתקרב יקרנים ולא אמינים אכזבה ענקית רכשתי שואב דייסון שמתברר לאחר מכן שהעלות גבוהה ב 250 שח מא.ל.מ אזיי ביקשתי להחזיר לאחר יומיים והוציאו לי את נשמתיי ועד היום כבר חודש לא זוכיתי בכסף ששילמתי התנהלות גרועה ולא אמינה
תגובת החנות:
שלום רב,

תודה לך על פנייתך ואנו מתנצלים על העיכוב בטיפול בפנייתך.

הזיכוי הועבר לחברת האשראי, מס' אסמכתא לבדיקה מול חברת האשראי היא: 3638580.

נשמח לעזור בכל שאלה נוספת.

בברכה,

קשרי לקוחות
מחסני חשמל
מוצר:
שואב אבק דייסון v11 אבסולוט זהב
תמונת משתמש
שם:
כוכבי
תאריך:
11/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע מאד - לא מתייחסים לפניות לגבי תקלות אלא שולחים אותך לשיחת המשך טיפול טכנאי , ובכלל הטכנאי יש לו תשובה מצויינת "תתקשרו אליי חודש לפני תום האחריות . .. בושה וחרפה
מוצר:
מקפיא ווירפול UW8F1C. לבן 7 מגירות
תמונת משתמש
שם:
נ
תאריך:
28/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מלאי לא עדכני ומטעה, שירות לקוחות עם זמן המתנה מהגיהנום ואדיבות 0, הבטחות שלא מתקיימות. להתרחק!
הזמנתי בלנדר דרך הטלפון עם זמן אספקה של יום אחד עפ"י האתר. וידאתי זאת והנציג אמר שיכול לקחת יומיים. עברו כבר 5 ימים. התקשרתי אתמול לשירות לקוחות והמתנתי זמן ארוך מאוד עד שענו. לאחר בדיקה ארוכה הנציג הבטיח שיחזור אלי אחה"צ - ולא קיים. התקשרתי שוב היום, שוב זמן המתנה ארוך מאוד ונציג לא אדיב שענה. לאחר עוד בדיקה ארוכה התבשרתי שהמוצר אזל. עכשיו ממתינה שוב שיחזור אלי מנהל.
מוצר:
CT-641
תמונת משתמש
שם:
rebeccakook
תאריך:
27/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת כביסה LG בסניף בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. המוכר שלמה היה נחמד ואדיב. כמו שהבטיח תוך ימים ספורים הגיע המכונה לביתי. אבל למרות המחובינות החוקית של חברת המובילים ששקם אלקטריק עובדת איתם לאסוף את המכונה הישנה - המוביל סרב מכוון שהיה לו כבד. אמנם המכונה כבדה - לא ברור למה הם לא שולחים שני מובילים. מיד צלצלתי לחנות - אין מענה. יומיים ניסיתי לצלצל ואף אחד לא עונה. אחרי שבוע הגעתי לחנות. הבטיחו לסדר תוך יום. אחרי יומיים חזרתי לחנות. מאז עבר עוד שבוע. יום יום אני מדברת עם שלמה האדיב - אך למרות מאמציו שקם אלקטריק מזלזלת ולא שולחת מוביל לאסוף את המוצר. זה כנראה גם נגד החוק. הם מזלזלים גם בלקוחות וגם בעובדים שלהם. לא אקנה שם יותר - המחיר לא היה תחרותי במיוחד מלתחילה. ואני תקועה עדיין אם המכונה הישנה ולא ממש רואה את הסוף ולא יודעת מה בדיוק לעשות איתה.....
מוצר:
LG מ"כ 10ץ5 16105
תמונת משתמש
שם:
איתמר
תאריך:
20/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות ביזיוני לחלוטין. הביאו מזגן פגום, לא לקחו טיפה אחריות על הנזק, והייתי חודשיים בלי מזגן בגללם.
ממליץ לא לחשוב אפילו על לקנות שם.
מוצר:
מזגן Family
תמונת משתמש
שם:
יואב
תאריך:
15/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה גרועה ביותר עד כה.
המוצר נרכש לפני 11 יום ועדיין לא הגיע.
לאחר ביצוע התשלום- אין כל אינפורמציה לגבי מועד ואופן המשלוח- פרט להתחייבות כללית שהמוצר מגיע תוך 7 ימים.
אחרי שהמשלוח לא הגיע במסגרת 7 הימים שהחברה מתחייבת להם ניסיתי ליצור קשר
טלפוני פעמים רבות- אין שום סיכוי להגיע לנציגי שירות הלקוחות- פשוט כי השיחה מתנתקת באופן אוטומטי ברגע שלוחצים על המספר שאמור להוביל לשירות לקוחות!
כתבתי לשירות לקוחות של החברה במייל וגם הם לא עונים...
אני לא יודע אם רמת השירות הגרועה קשורה לקורונה או שזה היה גם המצב קודם לכן, מבחינתי זה לא ככ משנה- כי חברה שמקבלת תשלום חייבת לספק שירות לקוחות בסיסי ולעמוד בהתחייבות לספק את המוצר- או לפחות ליצור קשר ולהודיע שיש בעיה.
שורה תחתונה- אם יש לכם עניין לקבל את המוצר שרכשתם בזמו סביר (או בכלל?) הייתי שוקל לרכוש אותו במקום אחר..
מוצר:
פנסוניק gb40
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply