רכשנו מסאני אלקטריק מייבש כביסה של קאנדי. לאחר שהתגלו בעיות טכניות במייבש, פנינו לאורך תקופה ארוכה מספר פעמים לחנות, אך נתקלנו בזלזול ובאטימות.
בסאני אלקטריק התנערו מאחריות פעם אחר פעם, וכל נושא ה"ליווי מול היבואן" בו הם מתגאים באתר האינטרנט שלהם – פשוט אינו קיים במציאות.
חמור מכך, צורת הדיבור של בעלי החנות הייתה מזלזלת ופוגענית לאורך כל התקופה, לוותה בצעקות וצרחות לא פעם ולא פעמיים (על אף שמעולם לא הרמנו עליהם את קולנו), ואף בטריקת טלפון מצידם במקרה אחד. לא מכובד ולא ראוי מצד אף אדם, אך במיוחד כשמדובר באנשים שאמורים לתת שירות.
(יצויין שבהתקשרותנו עם היבואן באותו העניין, על אף חילוקי דעות קשים בינינו לבינו, נעשתה ההתקשרות באופן מכבד ומכובד, בניגוד גמור להתקשרות עם סאני אלקטריק).
לסיכום, אם חשובה לכם איכות השירות ואם אתם מצפים שיטפלו בכם במקרה של בעייה חלילה – עשו לעצמכם טובה וקנו במקום אחר.
תגובת החנות:
איננו יודעים מדוע בחר הלקוח לפגוע בנו למרות כל הליווי מול היבואן והשירות!!! המוטו של "סאני אלקטריק" היה ויישאר תמיד ללוות כל לקוח מרגע קניית המוצר ועד סיום זמן האחריות של המוצר!!! הלקוח נענה בסובלנות ובטיפול VIP לאחר כל פניה!!! ולהלן תגובת מנהל השירות של המוצר שמעיד על מהלך הטיפול
ברצוני לציין כי הנושא מוכר לי היטב לאור העובדה כי אני טיפלתי בלקוחות הנ"ל
לאחר פנייתכם אליי ובקשתכם את התערבותי
ואכן כבר בשיחתי הראשונה עם הלקוחה הבנתי מדבריה כי היא מעוניינת בהחזרת המייבש לטענתה
עקב דברי הטכנאים כי המייבש אינו תקין
ובבדיקה שעשיתי עם תחנת השרות התברר כי לא נאמרו דברים מעין אלו ע"י הטכנאים ובנוסף ביקשתי
כי מנהל השרות הטכני של תחנת השרות יגיע אל הלקוחות ואכן כך היה. וגם בדיקתו העלתה כי המייבש תקין
ולמרות הכל כאשר הלקוחות פנו אליי ואל החנות בכתב והעלו שוב את טענותם ואת חוסר שביעות רצונם מהמייבש
ולאחר פניית החנות אליי ניגשתי אני לבית הלקוחה והמתנתי תוכנית ייבוש מלאה שנמשכה כשעתיים ובסיומה התברר באופן סופי ומוחלט
כי כאשר עובדים עם המייבש לפי הוראות השימוש הוא אכן מבצע את פעולתו על הצד הטוב ביותר
אציין עוד כי לאורך כל הדרך החנות "סאני אלקטריק" ליוותה את התהליך ודרשה לדעת כי לקוחותיה מקבלים את
השרות על הצד הטוב ביותר
ברצוני להבהיר דבר נוסף וחשוב הסמכות להחלפת מוצר במסגרת שנת האחריות נתונה להחלטת היבואן בלבד
ולא לחנות כפי שחשבו כפי הנראה הלקוחות ומכאן אולי מופנה כעסם כלפי החנות
צר לי כי למרות כל האמור לעיל הלקוחות עדיין לא מרוצים אבל אין לי ספק כי אנו כיבואנים עושים ונעשה כל שביכולתנו
על מנת להעניק ללקוחותינו את השרות הטוב ביותר בשיתוף פעולה מלא עם החנויות ותחנות השרות המורשות מטעמנו
יובל ברמי
מנהל שרות
הידור מוצרים בע"מ
מוצר:
מייבש כביסה EVOC580NBS
שם:
גרשון
תאריך:
08/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי אותם בזאפ . קניתי את המכשיר טלפונית . קיבלתי את המכשיר וחיברתי אותו לטלויזיה . על הטלויזיה הופיע רק הלוגו של המכשיר ,היפעלתי PLAY והסרט לא הופיע על המסך של הטלויזיה .כלומר הגיע חדש מקולקל . טילפנתי אליהם וביקשתי שישלחו שליח עם מכשיר אחר(אולי הוא יהיה תקין)ויקחו את זה שנמצא בביתי . הם מסרבים ,מורידים כל אחריות מעליהם.מעבירים אותי לטיפול ישפאר . ישפאר טלפנו אלי .אמרו לי להגיע עם המכשיר אליהם הם יבדקו אותו יגיעו למסקנה שהוא מקולקל יתקנו אותו. איני מעונין במכשיר מתוקן. נ.ב.הם לא שלחו לי כל חשבונית .אני הכנטי בטופס מסר פיקטיבי כי מחויבים.אנא עזרו לי לטפל בנושא והעבירו לידיעת לקוחות אחרים
תגובת החנות:
נדהמנו לקבל את המייל לגבי התלונה של הלקוח שרכש DVD בלו ריי SONY דגם S480 מבית ישפאר. הלקוח רכש בתאריך ה- 04-03-12 את המכשיר טלפונית ולא דרך האתר וקיבל אותו תוך פחות מ-24 שעות ארוז חדש בצירוף חשבונית כחוק בתאריך ה- 07-03-12 יצר הלקוח קשר עימנו שלאחר שחיבר את ה DVD אין הוא מצליח לראות תמונה. בו ברגע יצרנו קשר עם "ישפאר" היבואן הרשמי של המכשיר שדאגו באותה השעה ליצור קשר עם הלקוח - תמיכה טכנית טלפונית ולאחר שלא הצליח להעלות תמונה נפתחה לו קריאת שירות שמספרה 33432 ביקור טכנאי נקבע לתאריך ה- 14-03-12 עם התחייבות בכתב ע"י ישפאר לבדוק את המכשיר ואם ימצא לא תקין יוחלף מידי במכשיר חדש. הערה: לחנותנו יש ייחודיות שלמרות שלכל מכשיר יש אחריות מהחברה אנו מלווים כל לקוח במשך כל תקופת האחריות.
תגובת "ישפאר-סוני"- המכשיר מהדגם שלהלן שברשות הלקוח נרכש ב 29.1.2012 . בעקבות תלונת הלקוח כי המכשיר אינו תקין נשלח שליח מטעמינו לבית הלקוח על מנת לאסוף את המכשיר לבדיקה במעבדות ישפאר (ללא עלות נוספת מצד הלקוח).ובשיחת טלפון עימו הובטח למר גורן שבמידה ותמצא תקלה אנו נחליף לו את המכשיר למכשיר חדש. המכשיר נבדק במעבדות ישפאר ונמצא תקין לחלוטין וקיים חשש כי הלקוח משתמש בדיסקים שאינם תקינים. לאור האמור לעיל,הוחלט להחזיר ללקוח את מכשירו ולא לבצע החלפה.
מוצר:
נגן בלו ריי תלת מימד BDP-S480
שם:
alisa
תאריך:
17/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כמה ימים התקשרו כדי לקבוע יום להגעת המשלוח כי כל יום לא היה להם נוח להגיעה לאחר שקבענו את תאריך המשלוח בין שעות 9-15 התקשרו ב 14:00 ואמרו שהם לא יבוא כי שחכו את המכונה. חידשו את תאריך המשלוח ליום אחר וכשבאו הסבלים התחילו לבקש יותר כסף ממה היה מסוכם לטענתם הם צריכים לפרנס את המשפחה שלהם!!! הרגשה הייתה לא נעימה זה היה מפחיד ששני אנשים זרים עומדים לי בבית ומבקשים כסף. פספסתי יום עבודה לא קיבלתי שום התנצלות ופיצוי.
תגובת החנות:
כפי שניתן להבין מטענותיה של גב' אליסה אין אנו,"סאני אלקטריק",כלל הכתובת לתלונתה. היבואן הרשמי,חב' "הידור מוצרי צריכה" סיפקה באמצעות חב' ההובלות את המכונה בעלות "0" דהיינו ללא חיוב.(כפי שניתן לראות בתעודת המשלוח המצורפת). אם המובילים,ביוזמתם דרשו תשלום זוהי עבירה פלילית וחבל שהלקוחה לא טרחה לידע אותנו או לחילופין את חב' הידור. עקב התקלה בהספקת המוצר,הציע חב' "הידור" לגב' אליסה פיצוי אך הצדדים טרם הגיעו להסכמה על גובה הפיצוי.
תגובת היבואן- "הידור מוצרים בע"מ":יש לציין שהלקוחה קיבלה את המוצר תוך 5 ימים מזמן ביצוע ההזמנה בחנות עד קבלת המכשיר בבית הלקוחה,בנוסף הוצע ללקוחה פיצוי הולם.
מוצר:
מכונת כביסה GOF 106
שם:
rekursiator
תאריך:
16/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החלה מקרר רק מגיע לא כמו שצוין באתר. חסר מדף child room לאיחסון מוצרי חלב ואין תאורה במקפיא. לא נתנו לי תשובה ברורה בחנות שימו לב לזה (עם זה חשוב לכם)
מוצר:
מקרר media hd333
שם:
shefog
תאריך:
14/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לאחרונה שלושה מוצרים: תנור דלונגי כיריים אינדוקציה-NDSI1050X, מקרר בלומברג KQD1620X ומייבש אלקטרולוקס 7 ק"ג קונדנסר EW6C5722CM. ברצוני לציין כי השירות שניתן לי על ידי שרי ומאיר היה פשוט מעולה. שרי ומאיר תמיד זמינים, או מיידית, או בטווח קצר. נותנים שירות מאד מקצועי, באדיבות וסבלנות מרובה. נותנים מענה לכל בעייה שעולה, בין אם מיידית, או לאחר בירור הנושא. אספקות היו בדיוק במועדים שנקבעו. שרי ומאיר ממשיכים להיותץ המענה גם לאחר הקניות, ככל שנדרש. וכמובן, המחירים ותנאי התשלום מעולים. ממליץ בחום לרכוש מהם, ואף אני אעשה כך בעתיד. משה אברבוך - 050-6292373.
שרות vip. טיפול צמוד ומהיר מהרכישה דרך האספקה ועד להתקנה בבית. כל הכבוד לשרי !
מוצר:
55q70R
שם:
Ofer
תאריך:
28/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר של מידאה שהגיע מהר תוך 4 ימי עבודה. קיבלתי שירות נעים ואדיב. ממליץ
מוצר:
מקרר מסוג Midea HD333FWE
שם:
eynavush
תאריך:
01/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הוזמן מקרר והגיע יום למחרת.התקשרו לוודא שהכל בסדר.שירות מעולה!!! מאוד מרוצים.מאוד אדיבים ומנסים לעזור. תודה
מוצר:
מקרר נורמנדה kl2601
שם:
אבי
תאריך:
28/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הטלוויזיה הגיעה לחנות שבוע לאחר הקנייה כיוון שהיא הייתיה מהיחידות האחרונות שנותרו ליבואן. מספר ימים לאחר מכן היא הותקנה בביתי בהצלחה. ממליץ.בחום על החנות
מוצר:
UE65NU8000
שם:
נעמי
תאריך:
24/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי בעקבות המלצה של חברה. קניתי מכונת כביסה והיתה דחיפות לקבל אותה ולהתקין. הצוות סיפק את הסחורה ובגדול. המכונה הגיעה תוך יומיים המתקין יום אחרי. כשהיה ספק בקשר לשכר המוביל בגלל קומות, החנות לקחה אחריות ורצתה לשלם את ההפרק (לא הסכמנו). חויית קניה שלא הכרנו, בטח לא ברשתות
מוצר:
Ewt2064
שם:
אדם
תאריך:
21/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפושים רבים, ביקורים בחנויות ועריכת השואות בין סוגים שונים - החלטתי לקנות טלויזיה 65" תוצרת סמסונג משנת 2019. מבדיקה בזאפ הגעתי לחנות סאני אלקטריק בחיפה, לשרי. שרות WOW !!! האמת לא נתקלתי בשירות כזה אמין מהיר ומדוייק. אודה שכבר חשדתי שאולי משהו לא בסדר עם החברה הזו. ההזמנה בוצע בטלפון, ביום שני. הובטחה אספקה של המוצר ביום רביעי/חמישי. שרי טיפלה גם בהזמנת השירות של הטכנאי לפתיחה והרכבת הטלויזיה. אשרי הארגון שיש לו עובדים כאלה. אני בהחלט ממליץ עליהם.
מוצר:
טלויזיה סמסונג 65" לד
שם:
Efrat
תאריך:
20/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ בטירוףה מעבר לקו הירוק ומעולם לא הגיע לכאן מוצר בכזו מהירות! יומיים משלוח. מחיר הכי זול ושירות פשוט מצוין.
מוצר:
pro5000
שם:
harelaarman
תאריך:
19/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מציינת בהערכה ובהוקרה רבה את החנות שירות מעולה וייעוץ מקצועי וטיפול אישי מהטלפון הראשון ועד לאספקה ולהתקנה. מחיר מעולה..ממליצה בחום על רכישה בחנות
מוצר:
מדיח סימנס 215w
שם:
Shahar
תאריך:
15/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מצוינת - סייעו לי בתהליך הבחירה, שירות מקצועי מאוד ומתן מענה גם לאחר הקנייה באופן מלא. גם את מכשירי החשמל הבאים שלי ארכוש בחנות זו.
מוצר:
מקרר מידאה HD333FWE
שם:
Eddy
תאריך:
15/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שרות מצוין. מייבש הכביסה שלי הגיע אלי לראשון תוך יומיים. הנחיר היה גם טוב
מוצר:
מייבש כביסה CSV8DG-ISR
שם:
Eliad
תאריך:
27/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה הכי טובה שנתקלתי בה, שירות מצויין! הזמנתי טלויזיה וקיבלתי אותה פחות מ24 שעות אחרי, ממליץ בחום!
מוצר:
LED 70 MAG CRD70SMART7
שם:
ענת
תאריך:
26/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות שקיבלנו משרי היה מעולה וברמה גבוהה מאוד היא דאגה לכך שנהיה מרוצים מהמחיר ומזמן האספקה. אין לנו ספק שנשוב ונרכוש שוב אצלכם. תודה רבה
מוצר:
led 65q6fn
שם:
Arnon
תאריך:
24/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית רכישה מתוקתקת - החל משיחת הטלפון בה נרכשה הטלוויזיה, דרך הטיפול , המשלוח וההתקנה. לא שלחו אנשי מכירות להתקין את הטלוויזיה שינסו למכור לך עוד מוצרים, שמרו על עבודה מקצועית נטו! ככה עושים! והמחיר סביר לחלוטין.
מוצר:
led 43nu7100
שם:
Daniel
תאריך:
21/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מעולה, ישנה נכונות רבה לסייע והמחירים נפלאים, אני ממליץ בחום. שרי ומאיר מדהימים!
הזמנתי טלויזיה, קיבלתי ליווי צמוד כשבאתי לאסוף אותה, וכן דאגו לקבוע עבורי טכנאי שיתקין לי אותה. לכל אורך הדרך הרגשתי בידיים טובות, היו זמינים מועילים ואדיבים. ממליץ
מוצר:
LED 49" 4K SAMSUNG UE49NU7100
שם:
חוות דעת
תאריך:
24/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות שקיבלתי מדהים , מעל ומעבר לכל מה שיכולתי לצפות. אכפתי מאד, כאילו שאני ממש בן משפחה, מה שהופך את הרכישה לנעימה וגם מעודד לקנות מהם שוב. מחירים הוגנים מאד, מוצרים באיכות מדהימה!! עלו והצליחו!
מוצר:
מוצר : תנור בנוי מידאה דגם 6760
שם:
יוסף
תאריך:
14/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות א.א. אין מילים ... חוזרים אליך ודאגו לתיאום והתקנה , ממש שירות מעולה עם אחריות . תודה
מוצר:
מכונת כביסה מידאה 9 קילו דגם MFC90-ES1401
שם:
אילה
תאריך:
03/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני מצטרפת לביקורת החיובית על השירות שקיבלתי בחנות. הרגשתי שאיכפת לשרית ולהנהלה ממני, כאילו שאני ממש בת משפחה, מה שהופך את הרכישה לנעימה וגם מעודד לקנות מהם שוב. עלו והצליחו! אילה
מוצר:
תנור משולב דו תאי טכנוגז
שם:
מיקי
תאריך:
31/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביום חמישי 27.12.2018 חיפשתי מייבש כביסה עבור חבר, זיפזפתי בזאפ ...ו"סאני אלקטריק" משום מה משכה את עיני. למרות שהם בצפון ואני מהמרכז,, מיד התקשרתי. ענתה לי שרי,,,, (אויי שרה שרה.... )שירות כזה נעים וחביב כבר שנים לא קיבלתי,,,(ואני קונה המון). ברגע ששמעה מה אני מעוניין לקנות ענתה שתבדוק ותחזור אלי,,,כעבור כמה דקות (שהספקתי כבר לשכוח) מתקשרת שרי ואומרת שאין את מה שאני מחפש והציעה לי מייבש חדיש יותר...מיד סגרתי את הנושא. שילמתי, מסרתי לה את כתובת החבר ושכחתי מהעניין..היום (יום שני 31.12.2018) מתקשרת שרי החביבה ומודיעה לי שהמייבש סופק (בראשל"צ) לשביעות רצון המקבל...מיד אחרי השיחה איתה מתקשר החבר (עו"ד מכובד מהמרכז) ומודיע לי שהגיע המייבש ושהוא טרם ראה חבר'ה כאלה נחמדים...(המובילים)... אני רוצה לשאול את שרה,,,מתי הספקתם??? דיברתי איתכם בחמישי בערב,,,היה שישי שבת באמצע...יום ראשון היה אתמול והבוקר זה סופק....מה ??? אתם לא ישנים לפעמים....יישר כח לשרי הנפלאה ולהנהלת "סאני אלקטריק" חיפה...אני בטוח שעוד נפגש ברכישות הבאות.