דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר וציוד היקפי (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
וי מובייל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בוי מובייל ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
1401
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
1226
15
160
נמצאו 1401 חוות דעת גולשים על וי מובייל
תמונת משתמש
שם:
moshe
תאריך:
05/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה (מס' הזמנה 12599378) וקיבלתי מייל אישור. לאחר 3 שעות המתנה בהן לא יצרו איתי קשר כדי למסור פרטי תשלום וגם לא ענו בווטסאפ - ביטלתי. בזבוז זמן.
תגובת החנות:
שלום משה,
לא ברורה חוות הדעת. בצעת הזמנה ובחרת זמן אספקה של עד 7 ימי עסקים.
לאחר 3 שעות בחרת לבטל את ההזמנה.
הזמנתך בוטלה כבקשתך.
חברתנו ידועה באיכות השירות שלה ועל כך יעידו אין ספור חוות דעת.

מוצר:
טלפון סלוללרי סמסונג A04
תמונת משתמש
שם:
ארז
תאריך:
19/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי MP3 PLAYER באתר. מספר הזמנה 9050616
חווית הקניה הראשונית היתה סבירה בהחלט. שילמתי באשראי וקיבלתי אישור על ההזמנה.
ההמשך הלך והתדרדר...
קיבלתי טלפון אחרי מספר ימים מנציגה שביקשה את ה CVV. (כמובן שמלאתי את כל פרטי האשראי בעסקה הדיגיטלית המקורית...)
נתתי לה את הCVV והיא אמרה שהכל בסדר.
כעבור מספר ימים מתקשר אלי נציג ואומר לי שהעסקה לא עברה. במקביל קיבלתי סמס מחברת האשראי שהוקלדו פרטי אשראי שגויים.
הסברתי לנציג שככה לא עושים עסקאות דיגיטליות -- עם טלפונים וטעויות. הנציג כעס עלי והיה מאוד פגוע ותוקפני. כדי לסים את העניין ביטלתי את העסקה.
הזמנתי את המוצר מהחנות הבאה בתור וקיבלתי שירות דיגיטלי מעולה.
מוצר:
נגן MP3 עם תפס SanDisk Clip Sport Go 32GB
תמונת משתמש
שם:
aladin.handuklo
תאריך:
13/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות על הפנים,

אין תקשורת כמו שצריך, אין סינכרון במה שאומרים ועושים, אפילו זיקוי לא קבלתי, הייתי צריך לעדכן אותם, לא ממליץ.
מוצר:
one plus 8t
תמונת משתמש
שם:
עמיחי
תאריך:
10/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מאוד לא טובה כך שבסוף לא בוצעה הקנייה.
שירות לקוחות לא מתפקד - אין טלפון, רק ווסטאפ.
אחרי שעשיתי הזמנה, צלצלו אלי כשהייתי בממתינה ולא טרחו לחזור אלי אחרכך למרות מס' הודעות ששלחתי בווטסאפ (וזאת לזכור שאין לחברה מענה טלפוני אז אתה בעצם תלוי בהם שיחזרו אליך).
הבטיחו שיחזרו מס' פעמים - לא חזרו.

הזייה שאתה רוצה לתת להם כסף והם ישנים על האף וצריך לרדוף אחריהם.

בזבזו לי זמן ואנרגיה.

אם לשפוט לפי השירותיות, מדובר בחברה לא רצינית בכלל.



מוצר:
טלפון סלולרי Xiaomi Poco F3 256GB 8GB שיאומי
תמונת משתמש
שם:
abukesem
תאריך:
08/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ניתן להשיג בטלפון רק בוואטסאפ.
לוקח להם הרבה זמן להגיב.
מייל אישור עם פרטים ארבעה ימים אחרי תשלום.
הוצאה למשלוח אחרי 5 ימים.
כשהתלוננתי קיבלתי טלפון זועם מאסף המנהל
מוצר:
טלפון סלולרי
תמונת משתמש
שם:
ניר
תאריך:
06/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי אייפון שלא עובד (בכלל לא נדלק)
יצרתי איתם קשר
החליפו לי בטלפון שהגיע בלי מגן מסך וכיסוי שעליהם שילמתי
יצרתי איתם שוב קשר
שלחו לי את הכיסוי ומגן ושמתי בעצמי את המגן מסך למרות ששילמתי להם שיעשו את זה
ביקשתי פיצוי כלשהו על כל הבלגן אז התווכחו איתי ואמרו שעשו הכל כדי שאהיה מרוצה.
כל זה אחרי שדחפו לי ״תוספת יבואן מורשה״ בעוד 550 שקל בכך שטענו שהם בכלל לא יכולים להבטיח שכל הפונקציות של האייפון יעבדו כמו שצריך אם אני לא אוסיף.
מוצר:
אייפון 12 מיני
תמונת משתמש
שם:
alexs
תאריך:
28/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דבר אל הלאמפה
הזמנתי מכשיר מסויים הגיע בצבע לא נכון, אין שירות לדבר אתו, בהודעות מגמגמים משהו כמו התמונות להמחשה בלבד, כאשר באתר אפשר לבחור צבע
כשניסו למכור הרחבת אחריות, דיברו יפה וצילצלו כמה פעמים.
דיססס
תגובת החנות:
בת הזוג של כותב חוות הדעת היא זו שביצעה את הרכישה (ולא כותב חוות הדעת).
המידע שכותב חוות הדעת הוא לא נכון - שוב כי לא הוא ביצע את הרכישה.
בחוות הדעת הלקוח טוען כי אין שירות לדבר איתו,
מצד שני טוען "מגמגמים שהתמונות להמחשבה בלבד" (כפי שניתן לראות בכל מוצר באתר כי התמונות המוצגות הן להמחשה בלבד)
אז יש שירות לקוחות מצויין (כפי שיעידו חוות הדעת שלנו)..
אין באתר אפשרות לבחור צבע כי כפי שמצויין באתר המלאי משתנה באופן תדיר ולכן אין אפשרות להתחייב לצבע.
הוסבר ללקוח גם בשיחת הטלפון כי אין את הצבע שהוא רוצה.
חוות דעת של הלקוח רצופה באי דיוקים וניסיון לפגוע בשמה הטוב של חברתנו.
מוצר:
galaxy a52
תמונת משתמש
שם:
צרכן
תאריך:
26/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהירות!!
לאחר ביצוע ההזמנה באשראי, התחילו לנסות להשיג אותי טלפונית מספר פעמים (לא הייתי זמין) ושלחו הודעות כאילו שהם צריכים לדבר איתי כדי ״לאשר״ את ההזמנה.
לאחר מספר ימים השיגו אותי ואז הסתבר שמטרת השיחה האמיתית/מרכזית היא להציע לי להוסיף כסף כדי לקבל את אותו דגם מיבוא ״רשמי״ במקום מיבוא ה״מקביל״ של המכשיר שמופיע באתר.
כמובן שהם לא מפרסמים באתר שיש שתי אפשרויות כאלו.. ויוצרים בכך מצג שווא כאילו המחיר שלהם נמוך יותר מאותו דגם מחנות אחרת שמוכרת מכישר ביבוא ״רשמי״.
הסברתי שלא מעניינת אותי האחריות העיקר שהמכשיר יהיה חדש בלי שאף אחד התעסק בו, ואז הסתבר שככל הנראה ה״מקביל״ הוא לא בדיוק חדש - ככל הנראה מישהו פותח אותו, מתעסק, צורב עליו מערכת הפעלה לא כמו שהיתה כשמכשיר יצא מהמפעל, אולי מחליף את המטען/כבלים בלא מקוריים והשד יודע אם מתקינים רוגלות כלשהן או מה עוד.
כשהבהרתי להם שאני דורש לקבל במחיר המקורי (הנמוך) מכשיר חדש (ללא שינויים/לא פתוח), אמרו לי שהם יכולים פשוט לבטל לי את ההזמנה כי הם עדיין לא חייבו אותי!
כלומר גם לא נותנים גילוי נאות בפרסום, גם מבזבזים ימים ארוכים בניסיון להוציא ממך יותר כסף במסגרת שיחת טלפון ״לאישור ההזמנה״, ואם אתה ערני ולא נופל בפח בסוף מנסים לנצל את העובדה שהם (בכוונה) עדיין לא חייבו את האשראי, כדי להתחמק לספק את ההזמנה בזמן שהוגדר! פשוט קומבינה (שלא לומר רמאות) סיסטמטית!
תגובת החנות:
כפי שמצויין באתר ובאישור הזמנה שנשלח למייל - כל הזמנה דורשת אישור טלפוני מול בעל הכרטיס.
נוהל זה נועד בכדי למנוע הונאות אשראי אשר נפוצות מאוד (לצערנו) בתחום הסלולר.
אכן לאחר מספר רב של נסיונות הצלחנו להשיג את הלקוח (מכיוון שהפרטים של כרטיס האשראי לא תאמו לפרטי המזמין) שלאורך כל השיחה דיבר בצורה מאוד מזלזלת ולא נעימה כלפי הנציג.
במהלך השיחה שאל הלקוח מספר שאלות עליהן הנציג היה צריך לרדת מהקו בכדי לברר יותר לעומק.
סוכם כי הנציג יחזור אליו למחרת, אך שוב לאחר מספר רב של נסיונות לא הצליח הנציג להשיג את הלקוח.
המזכירה של הלקוח טענה כי ללקוח אין זמן לשוחח איתנו ו"שנעשה מה שאנחנו רוצים".
הוסבר למזכירה וגם נשלח מייל ללקוח כי עליו ליצור איתנו קשר עד 72 שעות על מנת לסיים את פרטי ההזמנה.
הלקוח בחר שלא לעשות כך ,אך כן בחר לכתוב חוות דעת רצופה בשקרים ואף גובלת בהוצאת דיבה ומכאן חשוב לחדד כי חברתנו מחזיקה מכשירים חדשים בלבד (ביבוא מקביל וביבוא רשמי) ואף אדם לא פתח/"מתעסק" במכשיר.


מוצר:
שיאומי note 10 redmi
תמונת משתמש
שם:
Gil
תאריך:
20/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הusb port במכשיר הפסיק לעבוד.

החנות הפנתה אותי לאיזה אתר שבו צריך להזין את המקט של המכשיר כדי שאוכל למצוא את המעבדה הקרובה אלי. לא נמצאה מעבדה אחת.
ולחנות אין מענה לזה. אמרו שיבדקו ולא חזרו מאז.

אוכל לצרף גם את ההתכתבות בוואטסאפ איתם למי שירצה.
תגובת החנות:
הלקוח פנה על מנת לברר היכן יכול לממש את האחריות יצרן שלו.
הפנו את הלקוח לאתר של היבואן, שם עליו להזין מספר סריאלי על מנת לברר היכן מקבלים שירות.
ככל הנראה הלקוח הקליד מספר שגוי ולכן לא נמצאו תוצאות.
הסברנו ללקוח כיצד מוציאים מספר סריאלי ולאחר מכן הוזן שוב במערכת והלקוח קיבל את כלל נקודות השירות.
חבל שלא צורפה ההתכתבות - הייתם יכולים לראות שתוך פחות משעה הסתיים הטיפול בלקוח.
חברתנו תמשיך להעניק שירות לכלל לקוחותיה בשמחה ובאהבה כפי שיעידו מאות חוות הדעת החיוביות שלנו.
מוצר:
פיקסל 5
תמונת משתמש
שם:
Yair
תאריך:
14/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במרץ 1 בצעתי את ההזמנה באתר, לאחר כמעט שבוע ימים התקשר מהחנות אדם שאמר שהוא המנהל
ואמר שאין את מה שהזמנתי למרות שעוד לפני שהזמנתי שאלתי לגבי הטלפון הזה את החנות.
הציע לי דגם זהה עם 64GB באותו מחיר והסכמתי.
לאחר שבוע נוסף, ב 10 למרץ הטלפון הכי לחנות בעיר שלי ממנה אספתי אותו.

כשהגעתי הביתה פתחתי את הקופסא וראיתי מטען מסוג של איחוד האמירויות.
הדלקתי את הטלפון והאנדרואיד כבר היה מותקן עליו, בערבית.

מייד דיברתי עם החנות ביקשתי הסברים איך קרה שנתנו לי טלפון שבבירור נקנה מאיחוד האמירויות ולא יובא לישראל.
אמרו לי "המנהל לא פה כרגע, יחזרו אליך יום ראשון". היום יום ראשון, 14 למרץ, ומבקשים שאסע לעיר אחרת, לשלם דלק וחניה,
ולמלא טופס החזר ומי יודע מתי אקבל את הטלפון שהזמנתי. ובלי מגן מסך ששילמתי עליו כמובן, כי מי שמבצע את ההחזר זו חברה אחרת
ורק החנות שמה מגן מסך, ולא הם.

ממש לא מרוצה בכלל.
מוצר:
REDME C9
תמונת משתמש
שם:
randahn02
תאריך:
01/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני חודש, לאחר גילוי כי הפלאפון אינו עמיד למים, ולמרות רכישת אחריות מורחבת, לא היו מוכנים להציע לי חלופה.
בנוסף, טרטרו אותי במעבר בין מעבדות ללא שום תקשורת בסיסית.
בסופו של דבר, שילמתי 1000₪ לחינם. מאכזב
מוצר:
Xiaomi POCO X3
תמונת משתמש
שם:
Magelan
תאריך:
01/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אתמול בערב אייפון ביבוא מקביל אחרי שבדקתי שיש במלאי בצבע לבן. הבוקר קיבלתי שיחה מהחנות עם הצעה לשדרג ליבואן רשמי תמורת 500שח.
כשסירבתי הודיעו לי שנגמר מלאי הצבע שהזמנתי במהלך הלילה ושכעת יש אותו רק אם אקנה מיבואן רשמי. סירבתי.
אחרי כמה דקות קיבלתי הודעת ביטול הזמנה מהחנות.
bait and switch קלאסי.
מוצר:
איפון 11
תמונת משתמש
שם:
saphir.michal
תאריך:
06/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבוע ניסיתי לקנות טלפון מהחנות אבל השירות הנוראי מנע את זה ממני .
לאחר התשלום באתר וקבלת אישור השמנה ניסו ליצור איתי קשר לאמת את הפטים לאשראי אין אפשרות לחזור לחנות והשעות בהם הם מתקשרים זה השעות בהם אנשים נמצאים בעבודה ולא יכולים לדבר.
עד שהצלחתי כבר ליצור קשר ולאמת את הפרטים ניסוי לגבות ממני עוד כסף על ביטוח משלוח ושינוי של אחריות ליבואן רשמי .

תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוחה אכן הזמינה באתר מכשיר מדגם POCO X3.
התקשרנו ללקוחה מספר רב של פעמים (השאירה בקשה לאשראי טלפוני) על מנת לקחת מספר כרטיס אשראי אך לצערי ללא מענה מצד הלקוחה.
"השעות בהם הם מתקשרים זה השעות בהם אנשים נמצאים בעבודה ולא יכולים לדבר" - שעות הפעילות שלנו הן בין 09:00-19:00 ואלו השעות שאנו מנסים להשיג את הלקוחות.
השארנו ללקוחה גם פניות במייל וב-whatsapp על מנת שתפנה אלינו בכדי שנוכל לסיים את ההזמנה.
צר לנו כי הלקוחה בחרה בתקופה כזו לכתוב חוות דעת לא עניינית וקטנונית.
כפי שניתן לקרוא במאות חוות הדעת שלנו כי השירות שלנו ב whatsapp הינו מהיר ואיכותי.

מוצר:
שיאומי פוקו X3
תמונת משתמש
שם:
ג'ו וג'יין
תאריך:
03/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אפס תודעת שירות, אפס יחס ללקוח, אפס לקיחת אחריות
רכישה באתר, לפני הרכישה יצרתי קשר כדי לברר צבעים במלאי, נאמר לי שיש טלפון בצבע אפור ובכל מקרה הצבע שישלח יהיה לפי תאום טלפוני מול נציג המכירות לאחר הרכישה באתר
בהזמנה רשמתי את כלל הצבעים וגם רק לא ורוד
בשיחה מול נציג לאימות העסקה נאמר כי יש צבע אפור, תכלת וורוד
בחרתי אפור
הוצע לי לשדרג ליבואן מורשה בהוספת מאות שקלים
בחרתי שלא
סוכם על מכשיר אפור מיבואן מקביל
המכשיר הגיע היום
פתחתי את החבילה לראות טלפון בצבע תכלת, המדבקה על המסך היתה מודבקת ברישול ועקום, נראה שהתעסקו עם המכשיר עצמו, לא רק עם המטען
יצרתי קשר עם החנות התשובה היתה שהקופסא נפתחה כדי להחליף את המטען (לא התייחסו לתלונה על המכשיר עצמו) והצבע שהזמנתי היה "רק לא ורוד" ולא אפור, סיכום טלפוני לא מתועד, וגם אין צבע אפור ביבוא מקביל, רק במורשה, שלחו לי מה שהיה במלאי כי לא הסכמתי ליבואן מורשה. שיחת הטלפון לא מתועדת, רק הזמנה באתר
נאמר לי שמנהל יצור איתי קשר לתאום החזרה
בטון עצבני מתחילת השיחה הוא הסביר לי שהזמנתי טלפון לא ורוד וקיבלתי טלפון לא ורוד, הוא גם סיפר שהקשיב לשיחה עם הנציג וסירבתי לשדרג ליבואן מורשה (השיחה כן מתועדת?) ולכן אין לי על מה להתלונן, אחרי הכל סירבתי ליבואן מורשה וצבע אפור יש רק ליבואן המורשה (לא נאמר בשיחה עם הנציג לפני אישור הרכישה)
שאלתי על המדבקה שהוסרה, בתשובה אמר שהוא מוכר הרבה טלפונים כבר 15 שנה ואין סיבה להתעסק עם מכשירים, לא תשובה עיניינית
הוא גם אמר שאצלהם בחנות קיבלתי גם מטען מקורי של סמסונג, שלא הייתי מקבלת במקום אחר (לא נכון, כבר קיבלתי מטען מקורי מיבואן מקביל בעבר)
החנות מסכימה לבטל את העסקה בניכוי 5% מערך העסקה ובאובדן דמי השליחות ששילמתי החזרה עלי. כדי לבטל את העסקה אני אאבד 178 ש"ח
זה 178 ש"ח על זה שהם ביזבזו את זמני
בשיחה לא היתה התנצלות על הבלבול בצבע, שום ניסיון להבין למה המכשיר "טופל" (המדבקה הוסרה בוודאות לפני שהקופסא נסגרה בחנות) רק הכחשה, תחושה לא נעימה שהוא התקשר כדי לנזוף בי על זה שהעזתי להתלונן
ממליצה לרכוש מוצרים בחנות אחרת
תגובת החנות:
לקהל לקוחותינו שלום רב, ראשית, אנחנו מצרים על כך שבתקופה כל כך קשה, בה עסקים קטנים מתקשים בארץ, ועושים כל שביכולתם לתמרן בסיטואציה שנוצרה , לקוחה בוחרת להשמיץ עסק שכל עוונו היה לספק מכשיר סלולרי בצבע שהיא עצמה ביקשה בהערות ההזמנה.
כפי שמצויין באתרנו, המכשיר המגיע כברירת המחדל באתר הינו מכשיר ביבואן מקביל (בסמסונג ללא הקלטת שיחות מובנית) ועם שנה אחת של אחריות. במעמד שיחה עם נציג הוצע ללקוחה את האופציה של היבואן המורשה הכולל בתוכו שנתיים אחריות והקלטת שיחות.
(עיניין הקלטת השיחות קריטי לאנשים רבים ואנו דואגים לציין זאת בפניהם למרות שמצוין באתר שלא יהיו הבנות לאחר הרכישה)
כן, מכשיר ביבואן זה עולה יותר מהיבואן המקביל. בדגם ביבוא המקביל של המכשיר הצבע הקיים היה תכלת וורוד בעת אריזת המשלוח ולכן משביקשה הלקוחה בהערות ההזמנה באתר ״אפור וכחול, רק לא ורוד״ נשלח לה מכשיר בצבע כחול. ייתכן כי כאשר המכשיר הגיע ללקוחה היא פחות התחברה לצבע.
לגבי עניין הקופסא-
המכשירים ביבוא המקביל מגיעים עם מטען שאינו תואם שקע ישראלי ואינו עובר מכון תקנים ישראלי. לכן,הקופסא נפתחת לצורך החלפה למטען מקורי. כזה שעבר מכון תקנים ישראלי,כפי שאנו מחוייבים בחוק.
דגל איכות השירות מתנוסס מעלינו ואנו שמים אותו כדגש מובהק בכל רכישה ורכישה של לקוח.
כקבוע בחוק, נלקחו 5% דמי ביטול עסקה ודמי שילוח, שכן? אין סיבה שבעולם שאנחנו בתור עסק נספוג את ההוצאות הנלוות להזמנה מהסיבה שצבע המכשיר לא הניח את דעת הלקוחה. יעידו לקוחות רבים שאנחנו יודעים להודות בטעויות שקורות אצלנו כמו בכל עסק, ותמיד דואגים לסדר זאת לשביעות רצון הלקוח.

מוצר:
Samsung Galaxy S20 SM-G980F 128GB 8GB
תמונת משתמש
שם:
marceloacher
תאריך:
24/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I bought a samsung A12 , someone call me from the store to pick up and when i arrive on the store they dont have the cellphone. Im not recomend this place !!!! Fake place send items and dont have to delivery !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Dont buy !!!!
תגובת החנות:
לקהל לקוחותינו שלום רב,
הלקוח הנ"ל ביצע הזמנה למכשיר מדגם A12.
כאשר נציג מטעמנו התקשר ללקוח על מנת לאשר את פרטי ההזמנה הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה ולהגיע לרכוש ישירות בחנות.
הלקוח התבקש ליצור קשר עם החנות כשעה לפני ההגעה על מנת שנוכל לשמור ללקוח מכשיר בצד (מדובר במכשיר שנמכר בקצב גבוה).
הלקוח לא התקשר ופשוט הגיע לאחר מספר ימים וביקש את המכשיר (המכשיר כבר ירד מהאתר בזמן הזה מכיוון שאזל מהמלאי).
הנציג הסביר ללקוח כי המכשיר אזל מהמלאי וכבר לא מופיע באתר, את השפה שהלקוח בחר להשתמש מול נציג המכירות בזמן שיש לקוחות בחנות אנחנו נחסוך ממכם.

מוצר:
Samsung A12
תמונת משתמש
שם:
hammad.90.h
תאריך:
21/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר שיואמי. בזאפ הם הכי זולים שאתה מגיע לחנות המחיר קופץ לעוד 500 שקל כי מה שמופיע באתר זה יבואן מקביל ולא רישמי ,לדוגמה אותו טלפון xiaomi 10t עם יבואן רשמי שנתיים אחריות נמכר בהבדל של 200 -300 שח אצל המתחרים .
מוצר:
Xiaomi mi10t
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
14/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו SAMSUNG GALAXY S10. פחות משנה אחרי התקלקל. ניסנו להבין מהם מי נותן שירות, לקח יומיים עד שתפסנו מישהו ושלחו אותנו לעמדת שירות ששם לא שמעו עליהם בכלל. ניסינו לתפוס אותם בטלפון כשהיינו בנקודת שירות ולא היה מענה. יש רק מספר אחד ליצירת קשר וברב הזמן פשוט מגיע לתא קולי שכמובן מלא.

קל לקחת הזמנות באינטרנט, אבל אח"כ שצריך שירות אין עם מי לדבר. לידיעתכם.
תגובת החנות:
הלקוח רכש את המכשיר מאיתנו בחודש דצמבר 2019.
לאחר כשנה הלקוח טוען שפנה לנותן האחריות ולא קיבל מענה.
הלקוח מעולם לא פנה אלינו ולא בירר לאן ניתן לפנות.
הלקוח בכלל מתלונן על השירות של נותן האחריות ביבוא המקביל ולא של חנותנו.
במידה והיה פונה אלינו היינו יכולים לסייע ולהפנות לגורם המטפל.
צר לנו שהלקוח בחר לכתוב חוות דעת שלילית במקום לפנות לשירות הלקוחות המצויין שלנו ולקבל סיוע.
מוצר:
Samsung Galaxy S10 Plus SM-G975F 128GB סמסונג
תמונת משתמש
שם:
am
תאריך:
24/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ONE PLUS דרך האינטרנט, התרחשו שורה ארוכה של טעויות מצידם וכשפניתי בפעם השלישית (!!) כי נעשתה טעות נוספת נאמר לי כי אני מנסה "לחפש אותם" ומדובר בציטוט ישיר מהשיחה עימם! ממש שירות לקוי.
ראשית הבטיחו לצלם לי סרטון של פתיחת הטלפון ושכחו לצלם והמכשיר כבר נשלח אלי. הסברתי להם כי הדבר חשוב לי וקיבלתי נסיונות ומסע שיכנועים עד שהבהרתי את עמדתי בנושא. מאז לא הפסיקו להגיד כמה הבקשה שלי הייתה לא סטנדרטית (כשהם אלה שהציעו לצלם שככה אוכל להיות בטוחה שהמכשיר שאני מקבלת חדש) והתנהגו כאילו הם עושים לי טובה. לאחר מכן הגיע המכשיר עם מטען שמותאם לשקע אמריקאי בלי מתאם לשקע ישראלי (למרות שציינו שנארז מתאם) ואם זה לא הסוף אז עוד הדביקו את המדבקה למסך לא טוב ויום למחרת כבר נהיו לי בועות וסירבו לקחת אחריות כי הם בטוחים שקיבלתי שירות מדהים.
השירות הכי הזוי שקיבלתי אי פעם למוצר.
תגובת החנות:

חוות דעת רצופה שקרים והכפשות.

הלקוחה הנ"ל אכן ביקשה סירטון אשר מראה את פתיחת המכשיר והדבקת המגן מסך.

אכן בעקבות טעות של אחד מנציגנו לא בוצע צילום של הדבקת המגן.

ביקשנו מהשליח להחזיר אלינו את המכשיר ולמחרת הוצאנו מכשיר חדש ללקוחה עם צילום של הדבקת המגן מסך לwhatsapp והלקוחה אכן אישרה את ההדבקה.

יום למחרת הגיע המשלוח ללקוחה! (מהירות שיא של משלוח)

שוב פנתה אלינו הלקוחה והפעם לטענתה לא שלחנו לה מתאם חשמל למטען, למרות שהמתאם הודבק על הקופסה של המכשיר.

אבל שוב רצינו לרצות את הלקוחה וזיכינו אותה על עלות המתאם בכדי שתוכל לרכוש מכל חנות.

עבר לו עוד יום ושוב הלקוחה פנתה אלינו בטענה חדשה כי המגן מסך שהודבק (קיים תיעוד בסירטון להדבקה מושלמת) הגיע עם בועות בצידו הימני של המסך והיא רוצה זיכוי גם על המדבקה.

כפי שניתן לראות מדובר כאן בלקוחה שכל עניינה הוא להכפיש ולפגוע בשמנו הטוב למרות כל הפעולות שבוצעו על מנת לרצות את הלקוחה.

המגן יצא מהחנות ללא בועות (הלקוחה גם אישרה את הסירטון שבו רואים כי אין בועות). בועות לא נוצרות מעצמן אלא אם מישהו התעסק במגן.

מוצר:
one plus nord
תמונת משתמש
שם:
שמעון
תאריך:
04/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
* * * אזהרה * * * לאחר שביצעתי רכישה באתר התקשרו מהחברה והציעו להוסיף להזמנה שנתיים אחריות של יבואן רשמי וכיסויי מגן בעבור 250 ש"ח. בפועל קבלתי מוצר אחר ממה שהזמנתי, בצבע אחר ממה שסוכם בטלפון ותעודת אחריות של יבואן מקביל עם שנה אחריות ושנה שנייה "על מערכת ההפעלה".
ביקשתי לבטל את העסקה או שישלחו לי את המוצר ששילמתי עליו (כולל הרחבת אחריות), אני ממתין עדיין לתגובתם.
תגובת החנות:
שלום,
הלקוח פנה לחברתנו דרך הוואטסאפ ולאחר שהסביר לנו את הבעיה ובדקנו אכן נשלחה ללקוח תעודת אחריות חדשה של שנתיים מלאות ללקוח.
הלקוח היה שבע רצון מהשירות והחליט להשאר עם המכשיר.
מוצר:
Samsung Galaxy Note 10 Plus SM-N975F 256GB בצבע שחור
תמונת משתמש
שם:
Shoham
תאריך:
10/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם שואב רובוטי ב1650 ש"ח, עם הרחבת אחריות. ברגע שהייתי צריך מהם תמיכה, לא היו זמינים, ובסופו של דבר גם לא סיפקו לי את התמיכה, ולא תיקנו לי את השואב. פניתי ישירות ליבואן כדי לקבל שירות ותיקון.
לא שירותיים, ולא מועילים. למרות שהמחירים שלהם טובים, הייתה לי חוויה רעה מאוד. אני לא אקנה מהם שוב.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מאיתנו אכן שואב רובוטי.
לפני כחודשיים הלקוח פנה אלינו בטענה שקיימת תקלה במוצר.
ניתן ללקוח המידע כי מי שמספק את האחריות הוא היבואן ואף הוצע ללקוח להפקיד את השואב אצלנו והיבואן יגיע לאסוף מהנקודה שלנו.
הלקוח הגיע להפקיד והיבואן אכן אסף את המכשיר התקול.
לא ברור לנו היכן הכשל שלנו בנושא.
מאחלים חג שמח והרבה בריאות לכל עם ישראל.
מוצר:
roborock s5
תמונת משתמש
שם:
Guy
תאריך:
02/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות iPhone XS 64GB לפני שלושה ימים. מהרגע הראשון היה ברור שהסוללה במכשיר לא עובדת כמו שניתן היה לצפות מסוללה במכשיר בן יומיים (גם בשימוש מועט - מגיע ל-0% עד 19:00). הבאתי את המכשיר לחנות מכיוון שהוא באחריות, והמוכר זלזל בי ובבת זוגתי ואמר שאנחנו לא מבינים כלום ו'ככה זה'. מבלי קשר לבעיית הסוללה, הייתי מצפה מעובד בחנות שהשארתי בה למעלה מ-3000 שח השבוע להתנהגות מכבדת בהרבה.
תגובת החנות:
הלקוח אכן רכש מכשיר מדגם IPHONE XS עם אחריות יבואן רשמי (DCS).
לאחר מספר ימים מהרכישה הלקוח הגיע לחנות והתחיל לצעוק ולדבר בשפה מאוד לא נעימה.
לאחר נסיונות הרגעה על מנת שנוכל להבין מה הבעיה הוא טען שהוא משווה את הזמן שהוסללה מחזיקה בטלפון שלו (IPHONE XS) שנפח הסוללה בו הוא 2658 mAH לטלפון של בת הזוג שלו (Iphone 11) אשר נפח הסוללה שם הוא 3110 mAh, הרי איך בכלל ניתן להשוות בין המכשירים?
בוצע ניסיון להסביר ללקוח מהיכן נובע הפער אך הוא לא היה מעוניין להקשיב ופשוט המשיך לצעוק.
חג שמח.


מוצר:
iPhone XS 64GB
תמונת משתמש
שם:
tamar.cm
תאריך:
13/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק אלחוטי של דייסון. לצערי, השירות היה גרוע למדי:

א. המוצר הגיע באריזה פתוחה, כשהחלקים לא מונחים בסדר המקורי (מישהו התעסק עם זה). מלכתחילה הזמנתי מוצר של היבואן המקביל. התקשרו, ואמרו שאם אוסיף סכום מסויים, אקבל את של היבואן המורשה. אמרו שההבדל הוא בדיוק בזה: שהאריזה סגורה והמטען מקורי! בפועל, האריזה כאמור הגיעה פתוחה, לא יודע אם המטען מקורי.

ב. לא קיבלתי חשבונית במייל, וגם לא היתה מצורפת למוצר. פניה שלי אליהם במייל בעניין לא נענתה. נאלצתי לנסוע במיוחד לחנות שלהם בתל אביב לקבל את החשבונית (כשהרעיון בקניה ברשת היה, אתם יודעים..., שלא אצטרך לנסוע לחנות.
תגובת החנות:
שלום תמר, כפי שאכן ציינת קיימים 2 סוגים של ייבוא למוצר. בכדי להוזיל את עלות המוצר ביבוא המקביל השואב מגיע לארץ ללא המטען המקורי (קיים תשלום גבוה מאוד למכון התקנים על הבדיקות).
כאשר המוצר מגיע לארץ פותחים את הערכה על מנת להכניס מטען תואם.
המידע מצויין באתר וכך גם הסביר לך הנציג.
החשבונית מודבקת תמיד מחוץ לקופסה של המוצר. לאחר מספר בדיקות לא ראינו כי נשלחה אלינו בקשה לקבלת העתק חשבונית (לא במייל/לא בפייסבוק ולא ב Whatsapp) במידה ומסיבה כזו או אחרת החשבונית נפלה או אבדה ניתן היה לשלוח לנו מייל או הודעת WHATSAPP והיינו שולחים לך העתק למייל.
לא מובן לנו מה החוויה השלילית שלך מכיוון שכל המידע נמסר בצורה שקופה וברורה.
חברתנו מחוייבת לשקיפות כלפי כלל הלקוחות שלה וכך נמשיך לעשות.
מוצר:
שואב אבק אלחוטי Dyson V10 Motorhead
תמונת משתמש
שם:
gidonlif
תאריך:
25/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי והיו נחמדים. המליצו על נוקיה 7.1.
המכשיר לא טוב. מלא באגים.סוללה נגמרת תוך חצי שעה. החנות לא מוכנה לקחת אחריות. אני מאוד מאוד מאוכזב.נאמר שהאחריות היא מול היבואן. היבואן לא הצליח לטפל .ולחנות זה לא אכפת אכזבה ענקית. כבר שנים קונה סלולרי באינטרנט והייתי בטוח שמצאתי את המקום לקנות.אבל בשעת מבחן החנות נכשלה. שירות על הפנים. הודיעו לי שאין מה לעשות ובהצלחה. לא ממליץ בכלל על החנות
תגובת החנות:
שלום,

הלקוח רכש מכשיר נוקיה בתאריך ה- 10/09/2019.

לפני כשכבוע פנה אלינו הלקוח בטענה כי יש תקלה בסוללה.

הלקוח הופנה למעבדת השירות של חברת ח.י (יבואניץ NOKIA בישראל) שם המכשיר זכאי לקבל שירות.

שליח מטעמנו שלח ללקוח את המכשיר לתיקון והמכשיר טופל תוך 48 שעות והוחזר ללקוח.

לא ברור מה טענת הלקוח כלפי החנות ואף יותר לא ברור מה השירות הלקוי.

אנו נמשיך לתת שירות מצויין לכלל לקוחותינו.

מוצר:
נוקיה 7.1
תמונת משתמש
שם:
annagur173
תאריך:
21/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אייפון בחנות לאחר שנים של שימוש באנדוראיד, הסברתי למוכר שגיבוי הצאטים בווצאפ מאד חשוב לי ונענתי בתשובה שהדבר אינו אפשרי. ביקשתי עזרה בהעברת הסים לאייפון החדש, קיבלתי עזרה עם חיוך מאולץ כאילו שביקשתי משהו מוגזם. לאחר בדיקה באינטרנט גיליתי שניתן לבצע את העברת צאטים רק במידה והסים נשאר בטלפון הקודם. בגלל שינוי גודל הסים עכשיו אין לי אפשרות לבצע את ההעברה. הרגשה מאד לא נעימה כשעובדים עלייך רק בגלל שאתה לא מבין בתחום בעיקר כאשר משלמים סכומים כאלה.
תגובת החנות:
הוסבר ללקוחה כי על מנת לבצע העברה של המידע בוואטסאפ עליה קודם לבצע גיבוי של השיחות בגוגל DRIVE.

הוסבר ללקוחה כי גיבוי כזה מומלץ לעשות בבית כאשר הטלפון מחובר ל WIFI מכיוון שהגיבוי לוקח לא מעט זמן (תלוי כמובן בגול המידע).

הלקוחה הייתה לחוצה ורצתה כבר ללכת והתעצבנה שאין לנו יכולת לבצע זאת מהר יותר.

שינוי גודל הסים ממש לא פוגע ביכולת לגבה את הנתונים מכיוון שיש לך מתאם להחזרת הסים לגודל המקורי.

הלקוחה רכשה את מכשיר חדש במחיר הטוב ביותר בישראל וקיבלה מידע מקצועי ביותר..

חוות הדעת מלאה במידע לא נכון ואף שקרי.

אנו נמשיך לתת ללקוחות מידע מקצועי ואמין גם במחיר של חוות דעת שקריות.
מוצר:
אייפון xr
תמונת משתמש
שם:
yinnon
תאריך:
20/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שוב אני נתקל בתופעה המכוערת הזאת: מזמין טלפון במוצש באינטרנט, מנסה לתפוס את החנות בראשון בשביל לבדוק האם יש במלאי, ואיזה צבע. תשובת החנות: ״נחזור אליך היום / מחר״. חוזרים אלי ביום שני בערב, מקשקשים לי שעה בשכל שאני אחליף לאחריות רישמית, שהמכשיר בעצם יפני ותמיד ישמיע קליק בצילום וסיפורים רק שאשלם יותר מהמחיר שפורסם באינטרנט.
אחרי שאני מסביר שאני לא רוצה לשדרג כלום, מתחיל סיפור השילוח - מובטח באתר שילוח חינם, אבל אין אפשרות כי קורונה...

אני אומר: אם האתר שלך מאפשר רכישה במחיר מסויים, אתה מחוייב למחיר הזה, ולא לבלבל לי את המוח ולגרור אותו במשך יומיים...
תגובת החנות:
כפי שמצויין באתר בצורה מאוד ברורה (חברתנו היא מהבודדות בשוק שמציינות) כי המכשיר שאנו מחזיקים הוא מדגם יפני.
טענת הלקוח על רצון לשדרגו לדגם לא יפני בתוספת תשלום הינה שקר מכיוון שחברתנו מחזיקה רק את הדגם היפני.

בעניין השילוח - השילוח בדואר רשום ע"י חברת דואר ישראל הוא בחינם! הוסבר לך כי בעקבות המצב יתכנו עיכובים בשילוח של דואר ישראל.

צר לנו שישנם לקוחות ששקיפות מבחינתם הינה "בלבול מוח" כפי שציין הלקוח.

שקיפות היא ערך עליון בחברתנו ונמשיך לנהוג כך תמיד.


מוצר:
איפון 11
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply