קניתי מיקרופון מהם, מיקרופון R de. הם לא היו ברשותם והציעו לי מיקרופון אחר ועשיתי את הטעות לקבל אותו.
המיקרופון ששלחו לי היה עם צליל חלש. בדקתי באינטרנט ויש המון תלונות על זה. היו לי מיקרופונים אחרים במערכת שלי (Blue Yeti, Shure) והם עבדו בצורה מושלמת.
פניתי אליהם. הייתה לי צורך לפנות אליהם מספר פעמים לפני שהם טרחו לענות. הם שינו את הביקורת שלי לטענה ש"אני לא אוהב" את הצליל של המיקרופון במקום "הוא חלש מדי".
שאלתי אותם מספר פעמים להחליף אותו. אני לא משנה לי לשלם יותר, אבל רציתי משהו שעובד.
הם אמרו שישלחו מישהו לקחת את המיקרופון כדי "לבדוק אותו".
הם קיבלו את המיקרופון ושאלתי אותם להחזיר לי את הכסף. פניתי אליהם מספר פעמים למענה.
כבר עברו מעל שבוע, הם לא טרחו לענות לי, הם שמרו על הכסף שלי ויש להם את המיקרופון שלהם.
הישארו רחוקים מחנות זו. אין להם אמינות.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מיקרופון ,אחרי שהוא שוחח בטלפון עם איש מקצוע ובדק את ההמלצה שלנו והחליט שהמיקרופון מתאים לו. ברגע שהלקוח טען שהוא לא שבע רצון מהמיקרופון , וזה לא משנה כיצד אנחנו מגדירים את הטענה שלו, תיאמנו איסוף של המיקרופון על מנת לבדוק אם הוא תקין או מקולקל.
המיקרופון הגיע לחנות לפני ארבעה ימים הלקוח לא עונה לטלפון , התקשרתי מספר רב של פעמים וביקשתי ממנו במייל להתקשר לחנות , במקום לענות בכדי לקבל שירות ולקדם את הפתרון הוא בוחר לכתוב ביקורת שלילית בזאפ ולשלוח מייל עם הכפשות.
נאחל לו בהצלחה
מוצר:
R de but I got M-Audio Uber Mic
שם:
עינב
תאריך:
27/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לא מופיעה זמינות מלאי באתר. הם כותבים זמן אספקה 1-5 ימים אבל בפועל אם אין להם את המוצר במלאי לך תחפש אותם... אחרי שבוע שראיתי שהמוצר לא הגיע התקשרתי ואמרו "שניסו לתפוס אותי". ואז גם שמתי לב שחייבו לי את הכרטיס עוד ביום הקניה ולא זיכו!!! אחרי שעימתתי את הבעלים עם העובדות הוא אמר שזו המדיניות שלהם - ואז גם ניסה לדחוף לי מוצר אחר.
בשורה התחתונה חוויה מאד שלילית - גם לא מציינים זמנינות מלאי, גם מחייבים על מוצרים שבכלל אין להם וגם לא מודיעים. שומר נפשו ירחק.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה דרך האתר, כרטיס האשראי שלו לא חוייב, בזמן ההזמנה מבוצעת תפיסת מסגרת בלבד עד לבדיקה פיזית של החנות לגבי המלאי. אנחנו לא דוחפים כלום אנחנו עוזרים ללקוחות לבחור מוצרים ממיטב החברות המובילות בעולם והמבחר גדול מאוד. צר לי שהלקוח מתיחס לנסיונות לעזור לו למצוא מוצר דומה שיתאים לו כנסיון ל"דחוף לו" . הנסיונות להתקשר אליולא צלחו לכן לא קיבל את ההודעה בזמן. מאחלת לו כל טוב
מוצר:
פסנתר חשמלי CASIO PX-S1000
שם:
shalevhiba555
תאריך:
20/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקנייה הגרועה שחוויתי בחיי. הזמנתי דרכם פסנתר חשמלי, שלפי החוזה אמור להגיע עד חודש וחצי (והתחייבו לי על זה ברמת הקנייה), בפועל הגיע רק אחרי 4/5 חודשים, שבהם רק רדפתי אחריהם, ולא קיבלתי שום משוב מה קורה איתו ומה מצבו. הייתי מתקשר כל שבועים ורק שומע תירוצים ועוד דחיות למרות שזו אשמתם והם מפרים את זמן האספקה של החוזה. כאשר התלוננתי וביקשתי פיצוי על החווית קנייה המזעזעת הזו, נתקלתי ביחס משפיל ורצף קללות מהמנהל של החנות שבחיים לא חוויתי, שאיים לבטל לי את העסקה. לא מומלץ בכלל! לעבור לחנות הבאה בהול
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מוצר שלא היה קיים במלאי בכל הארץ במשך חודשים רבים, ובפירוש נכתב לו בזמנה :במידה והמוצר לא מגיע תוך חודש וחצי הלקוח רשאי לקבל את כספו בחזרה. הוא בחר להמתין מתחילת הקורונה יש עיכובים בייצור בהרבה מפעלים, הלקוח התקשר לדבריו כל שבועיים להתעדכן לכן לא היה מקום נצידנו להתקשר אליו. כל הלקוחות שקיבלו פסנתרים מאותו משלוח היו שמחים ומרוצים מאחר והלקוח לא קיבל פיצוי כספי על האיחור הוא בוחר ללכת בדרך של פרסום שללי. הלקוח דיבר לא יפה בטלפון לכן הוצע לו כספו בחזרה והוא בחר להמשיך את העסקה לראיה קבל את הפסנתר
מוצר:
פסנתר חשמלי Roland 704HP
שם:
Shlomi
תאריך:
30/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהסוג הזה שקיבלתי ב"דיאז" הוא מהמזעזעים ביותר שקיבלתי בחיי! הזמנתי כיסא לגיטרה עם משענת, הגיע דגם אחר לגמרי שהוא כמעט חצי במחיר ממה ששילמתי, התקשרתי לדיאז, אמרו שישלחו את הדגם הנכון, הגיע כיסא שבור! התקשרתי שוב וביקשתי להשמיע את טענותיי, ובתגובה קיבלתי צעקות וקללות מהם, וביקשתי שקודם כל יזכו את האשראי כי לא סיפקו את המוצר הדרוש, נאמר כי הם לא יזכו עד שהכיסא לא יחזור אליהם, קבעו לי לאותו ערב בין 19:00 ל-20:00 אמרתי שזה זמן שאני לא יהיה בבית, אז השיבו זה הזמן שהם יכולים לבוא, לא הייתה לי ברירה, שיניתי תוכניות כדי שישאר בבית ולסיים את הסרט הרע הזה שנכנסתי עם חנות דיאז, קרוב לשעה 19:00 אני מקבל טלפון מבחור שעובד בדיאז והודיע שהשליח לא יבוא לאסוף את הכיסא, לשאלתי, מדוע אם ככה מתנהגים ללקוחות, תיאמתם איסוף, הבן אדם הפך תוכניות כדי לעמוד בקביעה, ובתגובה לזה הבחור הרים צעקות וקללות כפי שלעולם לא שמעתי, דיאז ממשיכים להתעלל בי, אני מתקשר כל הזמן לדיאז כדי לקבל תשובה מתי באים לאסוף את הכיסא ולזכות אותי, ומתחילים לתרץ תירוצים ולא מתייחסים לשאלותיי, אני מרגיש חובה מצידי להזהיר את הציבור מפניהם כדי שח"ו לא תפלו גם בהתעללות שאני עברתי איתם. מסריקה קצרה בגוגל נמצא שאני לא היחיד שעבר איתם מסכת של התעללויות מצידם!
תגובת החנות:
התנצלנו בפני הלקוח על כך שנשלח אליו כסא לא נכון ושלחנו לו מיידית את הכסא הנכון אבל : הלקוח מדבר לא יפה צועק על אנשים בטלפון ודורש שדברים יטופלו באותה שניה לאחר שניסינו לתת לו שירות והוא לא מקשיב וצועק בלי הפסקה הוחלט להחזיר לו את כספו ולהפרד.
מוצר:
APEXTONE AP-5122ʨɦʩyʨʩʢʬʠɦʩʫ
שם:
leeo3992
תאריך:
10/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מזעזעת, להתרחק כמו מאש! קניתי פסנתר חשמלי של Roland, עשינו עסקת trade על פסנתר ישן שקניתי מהם מזמן והוספתי כמה שהיה צריך כדי לשדרג. את הפסנתר הישן שלי הם הגיעו לקחת תוך יומיים כמובן. הובטח שהפסנתר שהזמנתי יגיע מחו״ל תוך חודשיים (פברואר). הגיע רק במאי, בעיכוב של 3 חודשים. כמובן שמהחנות לא טרחו לעדכן על העיכוב, אני התקשרתי כל שבועיים בערך כדי להבין מה קורה, ובשיחה האחרונה הנציגה פשוט אמרה לי בעצבים שבתקופה הנוכחית יש הרבה עיכובים במשלוחים מחול ושהמכולה שהייתה אמורה להגיע בזמן התעכבה בחודש וחצי (מה שגם לא הכי ברור, כי האיחור לא היה חודש וחצי אלא 3 חודשים) ושאין להם שליטה על המשלוחים מחול. ברור שאין להם שליטה על עיכובים מחול אבל מה עם תודעת שירות בסיסית? לא הציעו שום פיצוי על העיכוב, פשוט אמרו שזה המצב, דיברו בכזה זלזול ובחוסר סבלנות, כאילו לא הבינו בכלל מה אני רוצה מהם. בחיים שלי לא נתקלתי בשירות כל כך גרוע, מאכזב ביותר.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה פסנתר של רולנד שלא היה קיים במלאי תוך ידיעה מראש שהוא מוזמן מהמפעל, הפסנתר הגיע באיחור מאחר והמפעל איחר באספקה ובנוסף היה איחור של חברת הספנות, מתחילת מגפת הקורונה יש חוסרים במפעלים ויש בעיות משלוחים בכל עולם הספנות. מאחר והלקוחה התקשרה מידי פעם לברר לגבי המשלוח היא היתה מעודכנת ולא היה מקום להתקשר אליה. תמיד דיברנו איתה בכבוד. מאחר ואנו משתדלים למכור תמיד במחיר הנמוך ביותר שניתן אין לנו אפשרות לפצות כספית על האיחור . בכל שלב הוצע ללקוחה לקבל את כספה חזרה , אבל מאחר ואצלנו המחיר הזול ביותר היא העדיפה להמשיך ולהמתין.
מוצר:
פסנתר חשמלי Roland
שם:
morklemorkle555
תאריך:
21/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם רק כי הבטיחו שיעשו סטאפ לגיטרה. כשהגיטרה הגיעה הבנתי מהר שהיא לא עברה סטאפ , התקשרתי לשאול למה ענו לי שאני יכול להגיע אליהם בתל אביב כדי שיעשו לי סטאפ בחינם. עכשיו אני לא מהמרכז ונסיעה לשם תקח לי יום עבודה .
תגובת החנות:
לבקשת הלקוח שרכש גיטרה לפני חודשיים הגיטרה נפתחה ונעשה לה סט אפ טרם שנשלחה אליו. בדיאז מעבדת תיקונים שנותנת שירות ללקוחות מכל הארץ, אנו מומחים בתיקוני גיטרות ובסט אפ. כשהלקוח התקשר לאמר שלגיטרה אין סט אפ נאמר לו שנעשה לגיטרה סט אפ מקצועי לפי הבנתנו ובמידה והוא רוצה סט אפ אחר שהוא יכול להגיע לחנות ע"מ שיטפלו בגיטרה ללא תשלום לשביעות רצונו . אילו היה מבקש שנאסוף את הגיטרה ע"י שליח ללא תשלום גם את זה היינו עושים צר לנו שהוא בחר בכתיבת ביקורת שלילית במקום לפנות אלינו לקבל מענה כמו כל לקוח רגיל.
מוצר:
Jackson Dinky JS11
שם:
Reut
תאריך:
24/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
אם הייתי יכולה לתת פחות מכוכב אחד על השירות הייתי עושה זאת. לא סיפקו את הסחורה, חודשים של איחור וטרם יש מועד אספקה. דיבור מזלזל וחסר סבלנות.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה סטנד לפסנתר של ימאהה שאינו קיים במלאי תוך ידיעה מראש שהוא מוזמן מהמפעל, וקבלה סטנד חליפי לשימושה עד לאספקת הסטנד שלה. הסטנד היה חסר אצל הספקים בחו"ל ואפילו במפעל ימאהה הדגם חסר במלאי , אנחנו הצלחנו להשיג את הסטנד ולהזמינו עבורה, מתחילת מגפת הקורונה יש בעיות משלוחים בכל עולם הספנות, המוצר טרם הגיע לישראל. אל מין הרגע שהלקוחה הביעה את חוסר שביעות רצונה מהאיחור הוצע לה את כספה בחזרה והיא לא הסכימה , הלקוחה מתישה בשיחות ארוכות שחוזרות על עצמן ואינן מובילות לשום מקום . אנו חזרנו על ההצעה לבטל לה את העסקה מספר פעמים הלקוחה התעקשה להשאיר את ההזמנה להתלונן ולכתוב ביקורת שלילית ברשתות החברתיות יש לנו סבלנות רבה אבל היום הרמנו ידיים והחלטנו שאנו לא מוכנים לתת לה שירות והחזרנו לה את כספה באופן חד צדדי שתנסה את מזלה במקום אחר.
מוצר:
Yamaha p45
שם:
talschap
תאריך:
14/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
המקום מפרסם באתר שלו פסנתרים שאין לו או לספק שלו במלאי. כך, לאחר 8 חודשים נאלצנו לבטל הזמנה לשדרוג הפסנתר שקנינו מהם בפסנתר חדש מסוג Kawai K-300 (אופציה שהחנות מאפשרת תוך קבלת זיכוי מלא של הפסנתר הקודם) בגלל תשובה לפיה אין צפי מתי הפסנתר החדש יהיה במלאי. בשום שלב בתקופה זו לא התקשרו אפילו פעם אחת מיוזמתם לעדכן או להסביר, ונאלצנו לרדוף אחריהם כל כמה חודשים. לאחר מכן גיליתי שהמפיצים היחידים בארץ של פסתרים חדשים מחברת Kawai הם בכלל חנות אחרת בשם מרום כלי נגינה ושזמן האספקה הוא עד 3 חודשים.
מוצר:
פסנתר kawai k300
שם:
gilappdome
תאריך:
21/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק כמו מאש!!! הזמנתי מוצר לקח להם מעל חודש לספק אותו (באתר רשום 5 ימי עסקים!) כל פעם שמעתי טיעונים שונים ומשונים והבטחות "יגיע בשבוע הבא".. הייתי צריך לרדוף אחריהם אפילו לא טרחו להגיד לי שהוא הגיע אחרי שהוא ישב אצלם בחנות!
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אורגנית שהיתה צפויה להגיע במשלוח מחול , בתקופת הקורונה יש הרבה עיכובים במשלוחים מחול המכולה שהיגיע במועד המתוכנן התעכבה עכב בדיקות של מכס בנמל אשדוד כעשרה ימים הלקוח עודכן על העיכוב והוצא לו לקבל את כספו בחזרה אבל הוא בחר להמתין מאחר ושילם רק 1040 שח בלבד כמחיר המוצר 1300 שח. חבל שהלקוח לא בוחר לראות את הצד החיובי של הרכישה שלו
מוצר:
אורגנית
שם:
mushpert
תאריך:
07/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה גרוע מכל הצדדים. תעשו לעצמכם טובה אל תתקרבו לחנות הזות. כך תשמרו על הכסף, זמן ועצבים שלכם.
מוצר:
Tcy10e bk גיטרה איבנז
שם:
גולש
תאריך:
13/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה נוראית!!! קנינו, אני ורעייתי, פסנתר חשמלי Casio AP-470 ולחוד כסא לפסנתר ב 500 שח. כשנאמר לנו שאין פסנתר חדש במלאי הוצע לנו לקחת את הפסנתר מהתצוגה עם הנחה של 100 ש"ח בלבד מתוך 5100 ש"ח. העסקה הושלמה במחיר של 5500 ש"ח כולל הכסא. על הובלה והרכבה היינו צריכים להוסיף למוביל 300 ש"ח. למחרת התחרטנו והגענו למסקנה שבשביל הפרש פעוט של 100 ש"ח עדיף לקבל מוצר חדש באריזה. התקשרתי ליבגני המוביל בשעה 8:30 בבוקר וביקשתי לא לספק לנו את המוצר. הוא ענה לי שהמוצר נמצא אצלו על הרכב. כעבור כשעה התקשרה אלי נורית בשצף קצף והודיעה לי שאם אני לא לוקח את המוצר הזה, היא מבטלת את העסקה ומחייבת אותי בהוצאות של 600 ש"ח. עניתי לה שזה מנוגד לחוק להגנת הצרכן ואני לא מסכים לקנס הזה. נאמר לי גם שהבעלים עזרי לא עובד באותו יום ואי אפשר לדבר איתו. התקשרתי לרשות להגנת הצרכן ונעניתי חד משמעית שעל ביטול עסקה הם יכולים לגבות 100 ש"ח בלבד. קיבלתי מהם את תמצית החוק והעברתי את תשובתם לנורית. בינתיים נודע לי שאצל המתחרים מקבלים את המוצר עם כסא פסנתר שכלול בערכה והמוצר עולה 5400 ש"ח כולל הובלה והרכבה. אנחנו לעומת זה, נדרשנו לשלם בדיאז 5800 ש"ח על מוצר מתצוגה. (עזרי טוען שהם הכי זולים.) למחרת עזרי התקשר אלי במתקפה. כששאלתי אותו על הכסא הוא טען שהערכה מכילה כסא רק בחלק מארצות המוצא. הוא לא ידע לענות לי האם הערכה שהם מכרו לנו מהתצוגה, מכילה כסא. בכל אופן הם מכרו לנו ערכה במחיר מלא ללא כסא ומכרו לנו גם כסא בלי ליידע אותנו שקיימת אפשרות שהערכה כבר מכילה כסא... השיחה היתה מאד תוקפנית מצידו של עזרי. בסוף השיחה הוא הסכים (כאילו) להשוות את המחיר למתחרים והנחה אותנו לסגור את זה עם נורית. נורית אמרה שבכל מקרה נצטרך להוסיף את ההוצאות והיא רוצה לבדוק עם המתחרים את המחיר. הגענו למסקנה שאין עם מי לדבר ובוודאי שלא להגיע לפשרה מתקבלת על הדעת ועדיף לנתק מגע מהם. ביקשנו לבטל את העסקה. הודענו לנורית שאם הם ישיתו עלינו קנס בניגוד לחוק, נראה בזה גזל ונעשה הכל על מנת להשיב את כספנו. הם אכן זיכו אותנו ב 4900 ש"ח בלבד ו 500 ש"ח נגזלו מאיתנו. את חוויית הקניה הזאת אנחנו לא מאחלים לאף אחד. לא הכרנו קודם את דיאז ובדיעבד אם היינו נחשפים מראש למה שמתפרסם עליהם, היינו יכולים לחסוך מעצמנו את היחס "המיוחד" ללקוח שקיבלנו בדיאז ולא חווינו כמותו בשום מקום אחר.
תגובת החנות:
הלקוח בחר לקנות את הפסנתר מתצוגה לאחר שבדק היטב את כל האפשרויות העומדות בפניו בחנות שלנו ובחנויות מתחרות. הוא ידע והסכים מראש לשלם למוביל עבור פירוק והרכבה 300 שח דרש שכבר באותו ערב יגיע המוביל לחנות על מנת לפרק את הפסנתר כדיי לספק לו אותו למחרת בבוקר. ברור שעליו לשלם את ההוצאות של המוביל שעשה את עבודתו ולא צריך להפגע מהעובדה שהלקוח שינה את דעתו . המוביל שהיה בדרכו ללקוח נאלץ להמתין 3 שעות לפתיחת החנות על מנת להחזיר ולהרכיב את הפסנתר בחנות ולא יכל להמשיך את יומו המתוכנן. גזל זה לא לשלם לאדם שעבד. הפסנתר שנמכר בדיאז לא הגיע עם כסא מהמפעל והלקוח שידע זאת מראש בחר לרכוש כסא. בבוקר האספקה כשהלקוח הודיע למוביל שהוא התחרט נורית התקשרה אליו מביתה להסביר לו את משמעות הביטול ואת העלויות הכספיות הכרוכות בביטול והוא בחר בדרישתו לבטל את העסקה, דבר שאנו מכבדים מאפשרים ואפשרנו ללקוח. צר לי שאנשים חושבים שהם יכולים להעביד אנשים אחרים ולא לשלם את ההוצאות.
מוצר:
פסנתר חשמלי
שם:
idangaming12
תאריך:
25/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי לפני כשבוע סטאפ לגיטרה. חווית שירות נוראית, הורידו לי את העובי של המיתרים כשביקשתי להשאיר באותה מידה שהייתה. הצמידו את המיתרים לצוואר כשכל פריטה מלווה ברעש באז מתכתי. כשאמרתי לבעל החנות שאני לא מרוצה, הוא ישר הגיב בצעקות בטענה שאני לא מבין בגיטרות ולא יודע לנגן. חוויה לא נעימה, לא מקצועית ולא ממליץ לאף אחד
מוצר:
סטאפ לגיטרה
שם:
yaniv.robas
תאריך:
25/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קנייה מזעזעת! הזמנתי גיטרה לפני כשלושה חודשים, שילמתי מקדמה של 3000 שקלים, התחייבו שהיא תגיע תוך חודש וחצי, מקסימום ארבעה חודשים. שלושה חודשים עברו, אני מצלצל לחנות לשאול אין ספור פעמים מתחמקים בשלל סיפורים. לבסוף חזרו אלי ואמרו שהם לא יכולים להשיג, ושאולי אחכה ארבעה חודשים נוספים. אם לא הייתי מצלצל כל כך הרבה ודורש תשובה באסרטיביות, בכלל היו מתעלמים. מפרסמים מוצר שאין באפשרותם לספק, גובים תשלום, מתחמקים ומספרים סיפורים! שרות רמה אפס!
תגובת החנות:
הלקוח סתם מלכלך ! הזמין גיטרה שלא קיימת במלאי בשום חנות, פנינו למפעל שבתקופת הקורונה עובד בצמצום והזמנו עבורו את הגיטרה לקח זמן עד שקיבלנו את תשובתם שהגיטרה לא במלאי ויקח עוד 3 חודשים ליצר אותה הוצע לו צבע אחר שקיים במלאי בחו"ל מאחר ולא רצה וכספו הוחזר לו מיידית.
מוצר:
Ibanez pia
שם:
אבי
תאריך:
11/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מביך ומתחת לכל ביקורת. הגעתי לרכוש כבל לחשמלית וכבר בכניסה הגיע מוכר לא סימפטי במיוחד. ( על הקבלה רשום סרגיי) שלא מאשר כניסה לחנות בשום אופן. לשאלתי אם אפשר לראות את הכבלים לפני שאני רוכש הוא צחק וענה בזלזול מה יש לראות בכבלים. כשהתעקשתי הוא עזב בחוסר רצון וממש נתן הרגשה שהוא עושה טובה שהוא מביא מס כבלים לבחירה. כל זאת נעשה בחדר המתנה בחוץ כשהחנות ריקה מאדם, אין כניסה לחנות רק לצורך תשלום או בדיקת מוצר יקר עם פוטנציאל קניה, כי מי שקונה מוצר בכמאה ש"ח לא נחשב. אז קודם כל יש מה לראות בכבילה - סוגי חיבור, קויילד או לא וכו' ובכלל זכותי לראות מה אני רוכש. כאחד שמוציא עשרות אלפים על ציוד בוטיק וקאסטומים למיניהם לשם לא אחזור. אה וגם לא יאה לגעור באדם מבוגר שרק דרך בכניסה לחנות, הגבלות הקורונה דיי סבירות בימים אלו. חשבתי בושה גם בשביל אותו אדם.
מוצר:
Ernie Ball
שם:
mclukach
תאריך:
10/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מספר מוצרים בחנות דרך הטלפון, ההזמנה שקיבלתי הגיעה פגומה וחצי מהציוד היה ציוד שלא הזמנתי. כשהתקשרתי לבקש החזר ושיחקו את המוצרים צרחו עליי וניתקו לי את הטלפון בפנים, מיותר לציין שאני עם ציוד פגום ואף אחד לא מוכן להחזיר לי את כספי.
מוצר:
מסך אקוסטי נייד primacoustic voxguard ועוד מספר מוצרים
שם:
Simaan
תאריך:
07/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
זלזול בלקוח.. הזמנתי שלושה מוצרים, קודם כל לא הייתה אפשרות לשלם דרך האתר שזה מאוד מוזר ופרימיטיבי, שנית עברו יומיים ואף אחד לא התקשר כדי לאשר את העסקה ולבקש תשלום, התקשרתי אמרו שעסוקים מאד ושיחזרו אלי, אחרי 4 ימים התקשרתי והתעקשתי שיבדקו אם המוצרים במלאי בדקו ושלושת המוצרים לא היו במלאי, פשוט בושה להזמין מוצרים ולרדוף אחריהם כמה ימים רק כדי לגלות שאין אותם במלאי
מוצר:
מיתרים, אוזניות ורמקולים
שם:
Mikey
תאריך:
21/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שלחתי את האורגן שלי לתיקון במעבדה של דיאז. השירות שקיבלתי היה מתחת לכל ביקורת. חודש שלם האורגן ישב שם והם לא הסתכלו עליו אפילו. רק כשהתקשרתי לנדנד להם קיבלתי סוף סוף התייחסות והצעת מחיר(מופקעת לחלוטין אם יורשה לי להוסיף). לא ממליץ להתקרב לשם. הייתי מאוכזב מכל שלב בתהליך קבלת השירות ונותרתי עם חור גדול בכיס שאין עליו הצדקה. אם לא היו גובים 100 שקלים רק על הבדיקה של הכלי הייתי אוסף אותו חזרה ופונה לבעל עסק אחר.
תגובת החנות:
הלקוח הביא לדיאז אורגנית עם קליד שבור ובעיה אלקטרונית ושילם את עלות הבדיקה בסך 100 שח כפי שמצויין באתר וכפי שידע מראש , הכלי נבדק במעבדתינו ונתנה ללקוח הצעת מחיר בסף 390 שח כאשר המאה שקלים ששולמו עבור הבדיקה מהווים חלק מהתשלום משמע שנותר לו לשלם 290 ש"ח הלקוח במשך שבעיים התקשר וביקש הנחות ולא אישר לתקן את האורגן, לאחר יותר משבועיים שאישר את התיקון התיקון בוצע . לצערנו הלקוח מפרש את אי הסכמתנו לעשות לו הנחה בתיקון כשירות לא טוב זהו פירוש קלוקל ולא נכון .
מוצר:
אורגן kurzweil kp110
שם:
Yuna Nagdimon
תאריך:
03/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
בפועל אין בבית העסק הזה שירות ואחריות. רכשתי שני כלי נגינה, שניהם יצאו פסולים מהקרטון . חלילית ב200 שקל זרקתי לפח מהעצבים, במקום תו F היה מנגן F ורבע . תשאלו אותי למה לא פניתי לחנות.? - כי פניתי עם אורגן של 7500 שקל: הם לא רוצו להכיר בתקלה תכנית ובפעם שלישית שהגעתי אליהם ניסו לזרוק אותי מהחנות. הגיוני: למה הם לא רוצים להודות בבעיה אם יש להם אחריות מהיצרן - ואז פניתי לקורג KORG, - הם ענו לי שהם לא יודעים על קיומו של העסק והם לא מוכרים לו כלום. אני מוכרח להתחיל תהליכים משפטים, למרות שזה מגעיל. ואני אחראי על כל מילה שכתבתי. יורה 0533384824.
תגובת החנות:
אנו נותנים שירות לכל הלקוחות שלנו מזה 28 שנים תמוהה בעיני סיפור החלילית נוכח ההיכרות שלנו עם הלקוח בנושא האורגן. אני בטוחה שאילו היתה תקלה היה פונה אלינו עם סרטונים ומציף אותנו באיומים בדיוק כפי שעשה עם האורגן, ואילו היה פונה בנושא החלילית היה מקבל שירות כפי שקיבל בנושא האורגן. האורגן שרכש נבדק במעבדה שלנו ונמצא שאין בו תקלה, הלקוח חזר מספר פעמים עם האורגן ובכל פעם הראו לו שאין תקלה בבדיקה בדיאז הלקוח הסכים שכרגע אין תקלה וטען שבבית יש לו זמזומים, הוסבר לו שמאחר והוא מציב את האורגן בביתו על מעמד באופן כזה שיש חופש בין המעמד לאורגן וגם המעמד אינו מחוזק כראוי זה יוצר זמזום , ל PA1000 יש ווליום מאוד גבוהה במדה ויש משהו בחדר שיכול לזוז הוא יוצר זמזום ,. הוצע ללקוח לקחת את האורגן למעבדה של בועז ברמת גן שגם הוא מוכר כמומחה בתיקון קורגים ונאמר לו שבמידה ויש תקלה אנו נשלם את התיקון . אנו כיבואינים המייבאים KORG מקבלים גיבוי מלא מהמפעל , אילו חשבנו שיש תקלה היינו שולחים סרטון לחו"ל על מנת לקבל גיבוי כספי, מאחר ואנו לא מצאנו תקלה לא היה מקום לפנות לספק בחו"ל. אין ביכולתנו להגיב לסיפורים של הלקוח לגבי פנייה שלו ל KORG. בביקורו האחרון של הלקוח בחנות הכיר בכך שאין תקלה והודה בפנינו שמלחתחילה רצה מקלדת אחרת של חברה אחרת - אנו אפשרנו לו לקבל זיכוי כספי ולהזמין את המוצר השני והוא חזר בו אנו מאחלים ללרוח בריאות איתנה.
מוצר:
Korg Pa 1000
שם:
Deviloc
תאריך:
29/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שירות קשוח, חסר סבלנות, כנעשתה טעות מצידם לא רק שלא התנצלו אלא ענו בציניות, בקיצור מבאסים. אני לא אחזור לשם זה בטוח, שיהיה להם בהצלחה
מוצר:
כבל
שם:
Tomer
תאריך:
28/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הבאנו פסנתר חשמלי לתיקון עקב קליד אחד שלא עבד בצורה תקינה וכל שאר האפשרויות עבדו בצורה מצויינת. קיבלנו בחזרה את הפסנתר כאשר הקליד עובד לסירוגין, ושאר האפשרויות של הפסנתר החשמלי לא עובדות כלל. כעת המקום מתנער מאחריות ואומר שאין לנו דרך להוכיח שהפסנתר לא הגיע ככה. לאחר ריבים וצעקות הם אומרים להגיע לבדיקה והם לא מתחייבים לכלום. מחפשים עוד דרכים להוציא כסף. על משהו שהם עשו.
מוצר:
רולנד kr377
שם:
trip.wilder
תאריך:
26/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
דיאז מעולים בלמכור. כשזה מגיע ללספק את המוצר, הם הרבה פחות טובים. הזמנתי מוצר של Kawai והובטח לי (בכתב) שההגעה היא תוך חודש עד חודשיים וחצי. במהלך החודשיים וחצי התקשרתי אין ספור פעמים כדי להבין מתי המוצר יגיע וכל הזמן ביקשו ממני להמתין עוד. כשהתקשרתי כעבור חודשיים וחצי, במקום לספק לי את ההזמנה, הודו בחנות שאין להם מושג מתי המוצר יגיע ושעליי להמשיך להמתין עוד לפחות חודש. בכלליות, כשמתקשרים לחנות שלא כדי לקנות משהו נוסף, יש תחושה שעושים טובה שעונים וגם אז בעיקר אומרים הכל כדי להוריד את הלקוח מהקו בהבטחות שווא. תאריך הגעה אמיתי למוצר שהזמנתי עדיין אין. מה בדיוק דיאז עשו במשך חודשיים וחצי האחרונים עם ההזמנה שלי - לעולם לא נדע. ממליץ בחום לא לעבוד עם דיאז.
מוצר:
kawai vpc1
שם:
salomms
תאריך:
11/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקלדת שליטה וחשבתי שזה פסנטר מאחר ולא הוסבר לי בטלפון שהוא לא עובד עם חיבור לחשמל אלא רק חיבור למחשב והפעלת תוכנה. הוסבר לי רק שזה קלידים שקולים . גם לא חשבתי לשאול דבר כזה כי מי חשב שמשהו כזה קיים . בכל אופן בקשתי להחליף טעות של מי זה לא משנה , והם אמרו ש"לפנים משורת הדין יתנו לי את להחליף אבל אני יפסיד 450 שקל מתוך ה1150 שח ששלמתי . לטענתם בגלל שפתחתי את האריזה זה מוצר יד שניה , וזה אינטרס של הלקוחות שהמוצר יהיה חדש . האמת הפוכה האינטרס של הלקוחות שיחליפו להם מוצרים ולא יעשו מניפולציות כדי להרוויח כסף בטענה של הגנת הצרכן . חייבו אותי גם על כבל , שהעובד אמר שישלח עם הפסנטר וזה כלול במחיר . לא היה לו סבלנות בטלפון אמר שישלח עם הפסנטר ולא שלח ולאחר מכן חוייבתי גם בזה כי חשבתי שהפסנטר לא עובד בגלל שאין כבל . בבית משפט אכן הסכים אתם השופט באופו אפסורדי הוא הסתמך על מידע מהרשת שנציגת דיאז הראתה לו . בכל מקרה על הכבל זיכו אותי באופן מלא בעקבות החלטת השופט והפסנטר לא זיכו באופן מלא . הבנתי שלא מעט חברות עובדות בצורה הזו . אל תסמכו על החוק של הגנת הצרכן כי זה בלוף . לא לקנות שום דבר שלא מכירים מראש מהאינטרנט ,במיוחד לא כלי נגינה שעד היום לא ברור אם הגדירו אותו בכלל בחוק ההגנה כמו שאר המוצרים !!!
מוצר:
מקלדת שליטה מ אודיאו
שם:
גולש
תאריך:
27/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
פינחס
תאריך:
20/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
קודם כל יש לציין שיש להם מחירים טובים!
לגבי חווית הקניה: אני לא יכול לעשות הכללה על כל המוכרים בחנות, אבל כשהלכתי לקנות כמה דברים וידעתי מראש מה אני צריך - המוכר כ"כ התעקש לדחוף לי מוצר שלא רציתי, והוא גם די חירטט אותי (עשיתי שעורי בית היטב לפני שהלכתי לחנות), לדוגמה הוא אמר לי שמקרופון SHURE SV100 זה מקרופון שמיועד לקריוקי... והוא ממש עשה לי טובה שהוא נתן לי לקנות אותו!!! (באמת לא הבנתי, בסה"כ ריווח שלהם אז לא יודע למה הוא כ"כ התעקש שאני לא אקנה אותו...) גם לגבי שאר הדברים שרציתי לקנות (רציתי לקנות גם קונדנסר ועוד כמה דברים) - בסופו של דבר קניתי רק אחד מהם! (כרטיס קול). וגם זה בגלל שהוא פשוט רצה לדחוף לי מוצר שלא רציתי, וכשהוא ראה שזה לא הולך לו אז הוא פשוט דחק בי לקנות וללכת... (וגם זה בסה"כ היה הפסד שלהם כי באמת באתי לעשות שם קניה גדולה...) קניתי שם עוד כמה פעמים, דברים פחות חשובים, ואז היה מוכר אחר שהיה לו יחס די טוב.
המלצה שלי: אני אישית העדפתי לעשות את שאר הקניות שלי בחנות אחרת, היה טיפה יותר יקר אבל קיבלתי יחס אישי בלי הגבלת זמן! אבל אם אתם הולכים לשם אני מציע לכם שתעשו שיעורי בית טוב טוב ותדעו מראש מה אתם צריכים. אתם יכולים לראות את המוצרים שלהם באתר שלהם (אמנם זה קצת קשה להשוות שם בין מוצרים כי הקיטלוג שם הוא לפי יצרנים - אז צריך לדפדף שם הרבה בשביל להשוות מוצר מסוים בין כמה יצרנים), ורצוי להתקשר לפני כן כי לא כל מה שמופיע באתר שלהם יש להם זמין במלאי.
תגובת החנות:
אכן אנחנו עובדים על נתח רווחים נמוך מאוד מה שמביא את המחירים שלנו להיות נמוכים במיוחד. בנוגע לSHURE SV100 - אם הלקוח מתכוון לומר שהוא רצה מיקרופון להקלטה, מה שלא מובן מטענתו, אז על אף שהמיקרופון הנ"ל מתאים גם להקלטה, הוא עדיין המיקרופון הזול ביותר של חברת SHURE שבדרך כלל מתאים יותר לקריוקי. גם המיקרופון הזול ביותר בעולם ב20ש"ח יכול לכאורה להתאים להקלטה, אך התוצאה שתתקבל תהיה ברמה מספיק ירודה על מנת שהמוכר יציג את המידע הזה בפני הלקוח. לא בכדי באתר היצרן לא מתייחסים למוצרים יקרים יותר (לדוגמא SM58) שהם מתאימים לקריוקי ואילו על המיקרופון הזה מצויין במפורש שהוא מתאים גם למערכות קריוקי. בנוגע לקונדנסר והדברים הנוספים שהתייחס אליהם הלקוח - אנחנו מוצאים את הטענה תמוהה, אנחנו מזמינים אתכם לחנות להוויכח במבחר מוצרים גדול ובשירות מקצועי.
מוצר:
כרטיס קול PreSonus AudioBox USB 96
שם:
lrnmno
תאריך:
05/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
7
תיאור חווית הקנייה:
פשוט חוצפנים אין דברים כאלה!!אחרי שיטוט בזאפ הזמנתי מהם כרטיס קול. חיכיתי למספר מעקב למשלוח ובסוף אמרו שאין להם את המוצר במלאי ועוד אמרו שאין שום בעיה לפרסם מוצרים שאין להם במלאי לבטל לי את העסקה ולהגיד שאני טועה!! החוצפנים אפילו לא התנצלו ואני הייתי צריך להתקשר ולברר מה קורה עם ההזמנה!!!