קניתי שואב שוטף מהחברה הזו. הכל טוב כשהכל טוב אבל ברגע שיש תקלה במוצר גיליתי ש 1. אין שירות - לא עונים לטלפון , לעיתים אחרי המתנה ארוכה פשוט מנתקים ! 2. באתר כתוב שהם זמינים רצוף בטלפון עד השעה 17.00 אבל שירות הלקוות שסוף סוף ענו אחרי יומיים אמרו שהם עונים עד השעה 14.00 3. מה שכל אחד חייב לדעת לפני שהוא קונה מהם מוצר !!!!! שהשירות תמיכה בתקלות הוא בווטסאפ בלבד - אף אחד לא ידבר איתך פשוט יכתבו לך בווטסאפ זה השירות של החברה למוצרים חשמליים שעלותם אלפי שקלים - וטטסאפ שאני עדיין ממתינה שיחזרו אליי
אם הייתי יודעת שזו רמת השירות שהחברה מציעה למוצרים שמוכרת - כמובן שלא הייתי קונה אל תהיו אני
מוצר:
Ecovacs אקווקס Deebot X8 Pro Omni שחור
שם:
443omer
תאריך:
31/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מטהר אוויר, הובטח עד 6 ימי עסקים, עברו שלושה שבועות בלי מסירה. קיבלתי הודעות יומיות ש"היום" יגיע – לא קרה. שירות הלקוחות ניסה להטיל אשמה, התעלם מדרישת פיצוי והפסיק להגיב. חוויה לא מקצועית. לא קיבלתי את המוצר!
תגובת החנות:
שלום עומר חבל שכל כך קל לעשות שיימינג אתה שוכח לציין את כמות הפעמים והפניות שלנו אליך בניסיון למסור לך את המוצר ללא מענה מצידך. השליח לא מוסר את המוצר אם אין מענה מהלקוח וכך קרה מצטערים על החוויה שלך אנחנו מצידנו עשינו את מירב המאמצים ע"מ שתקבל את המשלוח שלך
מוצר:
מטהר אוויר, , Xiaomi שיאומי Smart Air Purifier 4 Compact
שם:
רנה
תאריך:
06/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר וקיבלתי דגם אחר, ישן יותר, ללא שיידעו אותי על כך. ממש מרגיז. כשהתקשרתי נאמר לי שבכלל אין להם את הדגם שהזמנתי.
תגובת החנות:
רננה יקרה, ברגע שיצרת קשר נאמר לך כי הייתה טעות אנוש בהזמנה ומיד שולחים שליח לאסוף ממך את המוצר ולזכות אותך באופן מלא וזאת לאחר שהשתמשת בו. לצערי, לפעמים קורות טעויות אנחנו בני אנוש. מיד לקחנו אחריות ונתנו מענה לכל פניותייך ועל כך אין עוררין כלל.
מוצר:
שואב אבק רובוטי מבית ROBOROCK רובורוק דגם ROBOROCK S8 MAXV ULTRA צבע ש
שם:
eranhalfon2
תאריך:
22/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מנסה כבר חודשים לקבל מענה טלפוני מהשירות על מנת לדעת מעבדות שירות שלהם, וחוץ מצליל חיוג אין מענה.
מוצר:
שואב אבק דייסון
שם:
shiralidani6400
תאריך:
06/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כנותני אחריות - הם על הפנים. רכשתי מהם מיקסר של חברת ״קנווד״, אחד החלקים הגיע שבור עוד לפני שהשמשנו בכלל במיקסר. כמובן שתעודת האחריות לא כוללת שברים ואנחנו נצטרך להוסיף עוד כסף ולקנות חלק חדש. מאכזבים מאוד
מוצר:
מיקסר kmix
שם:
okedri
תאריך:
16/06/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מזעזע. עיכוב במשלוח ואין עם מי לדבר! נשלח כבר 3 פעמים לכתובת שגויה ואף אחד לא עונה
מוצר:
שואב אבק שארק נטען iz201eu
שם:
ized052
תאריך:
30/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מ. ברוכים עם שירות מזעזע במיוחדדד
קניתי מעבד מזון בראון והם כנותני אחריות פניתי אליהם שלאחר חצי שנה המכשיר לא עובד. שליח אסף את זה ממני והביא את זה למעבדה. לאחר כמה ימים אני מקבל הודעה שהתגלו מים בפנים המנוע ולכן אין אחריות כי 'כתוב באחריות שאסור לעבוד בסביבת מים' . אוקיי בדקתי והשבתי להם 1. שלא מוזכר שמץ של דרישה כזאת לא בתעודת אחריות ולא בחוברת הנלוות 2. גם זה לא הגיוני שמעבד מזון לא יעבוד בסביבת מים 3. שאני אישית משתמש בזהירות ולא בסביבת מים אז מניין להם לקבוע שזה עבד בסביבת מים... ודבר אחרון ממתי שעובדים בסביבת מים ("סביבת מים" מי שישמע....) אמור להיכנס לתוך מנוע בתוך תוכו מים??? כל הטיעונים האלה לא עזרו ורק ענו תשובות ביחס קריר, רובוטי, וחסר אנושיות
תגובת החנות:
שלום ראשית, צר לנו שזאת החויה שלך. אנו עושים כמיטב יכולתנו ע"מ לתת את השירות הטוב ביותר לאחר שפנית אלינו שלחנו שליח שיאסוף את המוצר במסגרת השירות שלנו ללקוח לאחר בדיקת הטכנאי התגלה כי במנוע המכשיר הצטברו נוזלים. דבר זה אינו נכלל באחריות שכן רשום במפורש בהוראות ובתעודת האחריות כי אין להשתמש במכשיר בסביבת מים. לצערנו שימוש במכשיר בניגוד להוראות ההפעלה מסיר את האחריות מהמכשיר. הוצע ללקוח לתקן את המכשיר בתשלום אך זה סירב. אנו עושים את מירב המאמצים ע"מ לצור ללקוח חוית שירות טובה אך אין ביכולתנו לתקן במסגרת האחריות תקלות שנגרמות משימוש לא תקין במכשיר. חבל שהלקוח עושה שימוש לרעה בפלטפורמה זו להכפיש את שמנו הטוב שכן הוא קיבל מענה מקצועי ומהיר במיוחד אך התשובה לא לשביעות רצונו.
מוצר:
מעבד מזון
שם:
מורן
תאריך:
20/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מגהץ טפאל דרך סופרפארם וקיבלתי מגהץ מלא באבק, בקופסא פתוחה. ממש ביזיון. לא מצליחה להשיג את החברה טלפונית בשביל לקבל החזר. נתקעתי עם מגהץ מקולקל, במחיר מלא!
תגובת החנות:
שלום לאחר בדיקה , לא קיבלנו שום פנייה מהלקוחה יצרנו קשר עם הלקוחה ובשיחה התברר שהלקוחה שלחה פניות לכתובת מייל לא תקינה אנחנו עומדים בקשר עם הלקוחה ומטפלים בה
מוצר:
tefal fv6872
שם:
yaniv
תאריך:
07/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת קפה- המוצר הגיע תקול החברה מסרבת לתקן אותו, יחס מזעזע מצד שירות הלקוחות
מעולם לא חוויתי חוויה כזאת שלילית כלקוח
תגובת החנות:
שלום יניב פתחנו לך איסוף בתאריך 2.5 כפי שאמרת, לא היית זמין כחודש. ורק ב4.6 יצרת קשר המכשיר נאסף באריזה פתוחה ולא ארוז כמו שצריך (כפי שביקשנו וציינו) המכשיר כרגע נמצא במעבדה בבדיקה ועדין לא עדכנו אותך אם צריך לתקן ומה. חבל להחליט על דעת עצמך שהחברה מסרבת לתקן.
מוצר:
מכונת קפה
שם:
Moi
תאריך:
30/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר והוא תקול. החברה מסרבת לקחת על זה אחריות וטוענת שהמכשיר תקין (בלי שהשתמשו בו בכלל וסתם הדגימו על חתיכת קרטון - הזוי למדי)
תגובת החנות:
אחרי בדיקת מעבדה- גוף המכשיר תקין לחלוטין מטבע הדברים ראש הפינצטות הינו דבר שמתבלה עם השימוש המכשיר נרכש לפני כחצי שנה לגבי הדגמה על קרטון- עפ"י הוראות משרד הבריאות אנו לא יכולים להדגים על הגוף מוצר הגייני
מוצר:
Braun Silk Epil 7/860
שם:
odi12566
תאריך:
12/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת גילוח. כעבור זמן קצר היא הפסיקה לעבוד. התחילה סאגה של טלפונים וווצאפים שבמהלכה המכונה היתה אצלם חמש פעמים! ובכל פעם חזרה לא מתוקנת. התייאשתי מהם ומהמכונה (המאוד יקרה). ממליץ מאוד לא ליפול לידיים שלהם.
מוצר:
מכונת גילוח בראון 9280cc
שם:
AVIRAMMC
תאריך:
14/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת תספורת של חברת BRAUN מהרגע הראשון היה נראה שמהו לא כשורה ולאחר 3 חודשים ראש הסכינים של המכונה כבר התחיל ממש לקרטע (סך הכל 3 שימושים), שפניתי לשירות של מ.ברוכים טענה בפניי הנציגה שזה לא כלול בשירות האחריות והתחילה להפנות אותי לרכוש את החלק הזה אצל כל מיני גורמים חיצוניים. המכשיר עומד כך סתם ללא שימוש והאכזבה גדולה מאוד מהשירות שלכם. מקווה שלא ימחקו את התגובה הזאתי וישאירו רק את "התגובות המחמיאות" לתשומת לבכם!
מוצר:
בראון 5060
שם:
הילה
תאריך:
12/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סוללה של דייסון מברוכים באוגוסט בעלות של 450 ש"ח. בדצמבר הסוללה הפסיקה לעבוד. ז"א שבועיים מתום האחראיות. הסוללה נבדקה במעבדת התיקונים של ברוכים והם אישרו שהסוללה לא תקינה וצריכה לרכוש סוללה חדשה. שירות הלקוחות של ברוכים טענו שהאחראיות הסתיימה ואינם לעזור לי אולי לעשות הנחה במחיר סוללה חדשה. איך יכול להיות שבדיוק בחודש הרביעי הסוללה לא פועלת?? סוללה בעלות של 450 שח!! תקינה רק ל 3 חודשים?!
מוצר:
דייסון v8
שם:
אנונימי
תאריך:
13/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
גרוע גרוע גרוע! מאוד לא מרוצה!! הזמנתי מוצר דרך האתר לפני כ- 3 חודשים לא קיבלתי שום הודעה במייל על כך שהמוצר הגיע לחנות. התקשרתי לחנות שלשם אמור להגיע המשלוח והם אמרו שהם לא יכולים לבדוק לי. (אציין שהוספתי סכום כסף נוסף לחברת משלוחים BOXIT כדי שיגיע יותר מהר) הגשתי תלונה באתר - התלונה לא זכתה להתייחסות אחרי הרבה זמן - שהאמת כבר שכחתי מהמוצר - ראיתי הודעת מייל: "המוצר חזר לחנות, מה המספר טלפון שלך". חשבתי שהנה העניינים מתחילים לזוז. התבדיתי. למרות ששלחתי להם את מספר הפלאפון שלי, דבר לא זז. בטלפון הם לא עונים ולהודעות דרך האתר לא מגיבים.
סטטוס: הכסף שלי כבר מזמן שוכב אצלם בארנק... ואני מחכה מחכה ומחכה להזמנה שספק אם תגיע.
תגובת החנות:
ניסינו לתפוס אותך בטלפון המון המון פעמים ואף פעם לא היה מענה לא סתם המוצר נשלח ליעדו ולא הגעת לאסוף ולכן חזר אלינו הטלפון שלנו תמיד זמין והלקוחות שלנו מקבלים מענה מיידי בימינו היד קלה על המקלדת וחבל בשורה התחתונה - המוצר נשלח ללקוח והלקוח לא הגיע לאסוף מעמדת בוקסיט ניסינו המון זמן לאתר את הלקוח ולא היה מענה ולראיה כשהמוצר חזר אלינו ניסינו שוב ליצור קשר ללא הצלחה אתה מוזמן ליצור קשר 0732102555 ולקבל זיכוי עבור הזמנתך
מוצר:
מנורה כשרה לשבת KOSHER LAMP
שם:
mboraks
תאריך:
18/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קנינו שואב דייסון V-10, בהמלצת זאפ. השואב באחריות ברוכים ובניו בע"מ. מסתבר שברוכים איננו היבואן הרשמי של דייסון. ב - 1.10.2020 התקלקל השואב. ניסינו ליצור קשר עם נותן האחריות מ. ברוכים ובניו אך לשווא, לא הייתה תשובה עד 12.10.2020! מסתבר שאין הם עובדים בחול המועד סוכות כך שהלקוח התקע ללא שרות וללא שואב לניקוי הבית. סוף סוף נוצר הקשר ב 12.10.2020. התנצלו והבטיחו ששולחים מיד שליח לאסוף את השואב. למרות התזכורות שלי לגבי השליח עד היום 18.10 2020 לא הגיע שליח. הצלחתי סוף סוף ליצור קשר טלפני וביקשתי שעם השליח יביאו גם שואב חלופי כך שנוכל לנקות את השטיחים שז למעלה מ-3 שבועות לא נוקו. כמובן שבקשתי זו נענתה בשלילה. לא לגעת במוצרים מיובאים ע:י מ. ברוכים ובניו
מוצר:
שואב אבק דייסון V-10
שם:
ilan
תאריך:
11/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי dyson v11 absolute לפני כחודש. לפני שבועיים הפסיק לעבוד. בנסיון התקשרות לשרות היתה קלטה טלפונית שלא עובדים בחג. היום כל הטלפונים מנותקים... מה עושים?
תגובת החנות:
שלום אילן, אנחנו לא עובדים בחוה"מ. נכון לכרגע יש לנו תקלה זמנית בקווים, ומטפלים לתיקונה בהקדם אתה מוזמן לפנות לשירות שלנו בווצאפ 0523803724 שם תקבל מענה מהיר ויעיל לפנייתך
מוצר:
dyson v11 absolute
שם:
Ami
תאריך:
30/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק של דייסון V11 ובמקום, קיבלתי סט סירים של טפאל. לא רק שאין עם מי לדבר, הם גם השאירו מענה קולי שלא יהיו נגישים עד לאחר פסח, ולא רק שנגרמה לי עוגמת נפש, גם אין שירות לקוחות, או מישהו שיהיה אפשר לדבר איתו כדי שיקחו את המשלוח.
תגובת החנות:
שלום עמי מה מס' הטלפון שלך? ע"מ שנוכל לטפל בעניינך בהקדם לחילופין אתה יכול לשלוח מייל ל [email protected] ונחזור אליך
מוצר:
שואב אבק דייסון V11
שם:
Moshik
תאריך:
13/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לצערי החוויה שלי רעה מאוד, רכשתי דייסון V11 אבסולוט ושילמתי עבור אספקה מהירה תוך 7 ימי עסקים, המוצר לא הגיע בזמן, כאשר התקשרתי לראשונה לברר הם טענו כי יש להם שבועיים לספק את המוצר (למרות שרשום במפורש 7 ימי עסקים) והחלטתי לחכות בסבלנות. לבסוף התקשרו אליי לתאם משלוח מספר ימים אחרי הדדליין, המשלוח תואם לשעות הבוקר 9:00-11:30, לאחר שהשליח לא הגיע התקשרתי לברר ונטען כי לא תפסו אותי (לא כל כך עניין אותם שטענתי שאף אחד לא יצר איתי קשר), לאחר בירור נמצא כי המספר שלי אצל השליח היה שגוי (דבר מאוד מפתיע שכן יום לפני כן תיאמו איתי את השליח על ידיי שיחה למספר הטלפון הנכון), אמרו לי שהעניין סודר ושהשליח ייצור איתי קשר (שזה לא באחריות שלהם אלא של חברת השליחויות דבר מפתיע שכן אני לא שוכר שרכשתי את המוצר מחברתהשליחויות ומבחינתי הם אחראים שהמוצר יגיע אליי) ומאז נעלמו עקבותיו.
גם אם המוצר יגיע עוד היום אני לא ממליץ לרכוש מספק זה בעתיד, אני בטוח לא אעשה זאת.
מוצר:
דייסון V11 אבסולוט
שם:
galgof
תאריך:
11/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ביותר, לא זמינים, בלנדר סטיק בראון ששלחתי לתיקון היה בן ערובה אצלם שלושה וחצי שבועות ובסוף הודיעו שהם לא יכולים לתקן אותו על אף האחריות. רדפתי אחריהם שבועיים, תת שירות.
מוצר:
Braun MQ735
שם:
itayzac89
תאריך:
26/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
תחפשו אותם לקבל שירות כשיש תקלה ולא תמצאו. תקלה בבטריה של שואב אבק דייסון v8 animal, אמרו שישלחו שליח לקחת לתיקון תוך יומיים, לא שלחו. בוואטסאפ הם מתחמקים, לאימייל הם לא עונים. וכן, אפשר להתקשר רק מ 9:00 עד 14:00 כשהם תפוסים רוב הזמן.
מוצר:
dyson v8 animal
שם:
אתי ויוני
תאריך:
16/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
דייסון 8 אבסולוט , נרכש לפני פחות משנה, אחריות מ.ברוכים לשלוש שנים. בפועל המברשת העיקרית לא מסתובבת, פניתי לשרות לקוחות ומהם נמסר ש"אביזרים נילווים אינם נכללים באחריות" ????? כל הדייסון זה אביזרים נילווים, חלקים שאמורים לעבוד ולא להתקלקל כל כך מהר. אז לידיעתכם האחריות של מ.ברוכים לא באמת אחריות ואל תקנו אף מוצר שהם נותנים עליו "כאילו אחריות "
מוצר:
דייסון V8
שם:
יובל
תאריך:
02/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בקניה הכל בסדר, הבעיה מתחילה שצריך אחריות. בטלפון אף אחד לא עונה, כך גם בשירות לקוחות ובמייל. בקיצור אין עם מי לדבר. לא ממליץ לקנות, כיוון שלמרות שמובטחות 3 שנות אחריות, בפועל אחרי ששלמת אתה לבד...
מוצר:
דייסון V10 animal
שם:
li
תאריך:
20/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אם הכסף שלכם חשוב לכם אזתעשו לעצמכם טובה ותקנו במקום אחר. השירות על הפנים, צריך לרדוף אחריהם בכדי לקבל תשובות, וגם אז מזלזלים בך ומורחים אותך ומעוניינים רק בכסף שלך. ולגבי האחריות: מסתבר שאין דבר כזה אצלם. רכשתי מכונת תספורת שהפסיקה לעבוד אחרי חודשיים ונאמר לי שהאחריות לא מכסה מקרים של חדירת מים, אפילו שרק השתמשנו במכונה על שיער לח. נאלצתי לשלם מאות שקלים על התיקון בלית ברירה. מדהים שיממה אחרי ששילמתי על התיקון אז קיבלתי את המכונה בדואר מהיר, ברגע שקיבלו את הכסף המיוחל שלהם אז הכל רץ במהירות. חבל ועצוב שיש מקומות שזה השירות שהם נותנים.
תגובת החנות:
אכן אין אחריות על כניסת מים למכשיר חשמלי לכן התיקון הוא בתשלום ולא במסגרת האחריות אנו עושים את מירב המאמצים ע"מ לתת שירות מהיר ויעיל ללקוחות שלנו חבל ועצוב שגם על משלוח מהיר הלקוח בוחר להתלונן לו היה ניתן לצרף תמונות המכשיר של הלקוח היה קל יותר להמחיש את המקרה הנ"ל
מוצר:
מכונת תספורת
שם:
sefialtalat
תאריך:
02/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
פשוט טעות מרה לקנות שם. קנינו דייסון 10 במיטב כספנו והחל המרכזי לא שאב, בתמימות ביקשנומרק שיחליפו לנו את החלק ישר קיבלנו יחס מזעזע ותשובה אטומה ומובנית שהבטוח אינו מכסה חלקים, למרות שקיבלנו אותם פגומים. פעם ראשונה ואחרונה שארכוש משם!
מוצר:
דייסון 10
שם:
Doron
תאריך:
24/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
מוצר מחודש הגיע עם שריטות ולא כמתואר הזמנתי מכונת גילוח 'מחודשת' באמצ' אתר וואלא שופס ברור לי מראש שמוצר מחודש זה מוצר שנקנה ע"י לקוח בחו"ל והוחזר למוכר ללא שימוש !!! ונארז מחדש הפריט שקבלתי הגיע עם המון שריטות לשאלתי, ענו לי באתר וואלא שהמוצר הוחזר לאחר שימוש של לקוח !!! כמו מוצר יד שניה וזה לא מה שכתוב באתר . חשוב לציין שאני קונה רוכש מעת לעת מוצרי אלקטרוניקה מחודשים בטח ובטח לא מוצרי טיפוח והגיינה מה חושב לעצמו המוכר מ. ברוכים שמציע מוצר כזה ולא כותב בצורה ברורה שהמוצר עשה שימוש מלא אצל לקוח ברמה של שריטות וברמה נמוכה יותר מ יד 2 ..
פשוט בושה ציפיתי להרבה הרבה יותר מכם
תגובת החנות:
הלקוח רכש מוצר בידיעה שהמוצר מחודש. שוחח עימנו וביקש להחזיר. אישרנו זאת, וברגע שהמוצר יוחזר אנו נזכה אותו בזיכוי מלא - והלקוח עודכן על כך. מדוע בחר הלקוח לפגוע בשמנו הטוב?!
חשוב לציין כי חברתנו מוכרת אלפי מכונות גילוח חדשות ומחודשות (ובפרט מכונה זו) ומעולם לא התקבלה תלונה שכזו.
ושוב לכשתגיע המכונה תתבצע בדיקה.
אנו עושים מאמצים רבים על מנת לשמור על קהל לקוחותינו ולשרתם נאמנה!!