שירות זוועההה !!!! התקשרתי להזמין משלוח של אוכל לכלבה שלי באמצע העבודה שלי . ענתה לי בחורה ודיברה בצורה מגעילה ולא שירותית בכלל !!! לא נותנת לי להגיד לה בדיוק מה אני צריכה וכל שניה קטעה אותי ומנסה לנפנף אותי בטלפון ואומרת יש לה לקוחות בחנות .והיא באצבע העבודה ויש לה אנשים !! השבתי בחזרה ואני לא לקוחה שרוכשת ממך דרך הטלפון בסכום של 350 שח .!! פשוט זוועה של שירות פעם אחרונה שמזמינה מהם .
מוצר:
אקאנה - קלאסיק דגים
שם:
mariash
תאריך:
27/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב שירות לקוחות מחריד מענה טלפוני נוראי צועקים אליך ואומרים שתמיד הם על הקו השני כל ההזמנה שקיבלתי הייתה לא נכונה למרות שביררתי טלפונים אם יש במלאי ואמרו שכן אמרו שיחליפו ואז אחרי שלוש ימים התקשרתי אמרו שאין את מה שהזמנת ואמרו לי תאכילי במה ששלחו אמרתי שאני לא מתכוונת להחליף לה מזון בגלל טעות שלהם ושיזכו אותי אמרו שישלחו שליח ואז שיגיע אליהם יזכו עבר מאז כמעט שבועיים!! שילמתי 260 שקל על שימורים לחודש! ונשארתי גם בלי כסף גם בלי שימורים כבר אין לי במה להאכיל והם לא מוכנים לזכות אותי בחיים לא נתקלתי בשירות כזההה 🤬
מוצר:
848488
שם:
Gideon
תאריך:
14/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמין שירותים לחתול ועוד דברים רבים לחתלתול חדש. הם לא הביאו את מה שהזמנתי . והייתה קערת אוכל שבורה. הם סירבו להביא את הזכות. בטלפון, המוכר התנהג ביהירות ובהתרסה.
שירות מחריד. לעולם אל תקנו כאן! הימנע ממקום זה!
מוצר:
ירותים לחתול, קערת אוכל
שם:
גולש
תאריך:
01/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
helliboo
תאריך:
10/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום ראשון שק אוכל שקיים באתר שלהם, התקשרתי לוודא שיש במלאי אמרו לי שלא בטוח אבל ״הכל טוב גם אם אין נזמין לך״ עד פה הכל טוב. חייבת לציין שעדכנו אותי שלא בטוח שיגיע אליי השבוע, הבנתי את זה ורק ביקשתי שישתדלו, אבל לא על העניין הזה מדובר בביקורת שלי. התקשרו אליי ביום שלישי להגיד לי ששליח יגיע בשעות בין 16:00 - ל21:00 לספק את המשלוח. חיכיתי כל הזמן הזה בבית ושום שליח לא הגיע. התקשרתי יום למחרת אמרו שקרתה טעות וששליח יגיע באותם שעות, והשליח כן הגיע, אבל עם אוכל מסוג אחר. טעויות קורות אבל מה שהכי הפתיע אותי שאחרי כל זה, פשוט אמרו לי שהם לא מזמינים עוד שק ומבטלים את ההזמנה. הייתי מוכנה אפילו לחכות לשבוע הבא ולהסתדר איכשהו! אבל הם סירבו להזמין בכלל. מה שאמרה לי העובדת בטלפון כשכעסתי על התשובה שלהם זה שהיא לא מסכימה איתי ושאין לי מושג איזה מאמצים נעשו בשביל להשיג לי את השק הזה, ושבעל החנות אמר שאין להם אפשרות להזמין עוד שק. להזכירכם זה שק שמופיע באתר שלהם, מעניין אותי מה הם יעשו מחר במידה ולקוח אחר יזמין אותו? וואלה מעריכה את המאמצים במידה ונעשו, אבל דברים התפקשקשו ובתור לקוחה לא אמור להיות אכפת לי כמה התאמצתם ומה קורה מאחורי הקלעים אם בסוף לא סיפקתם לי את מה ששילמתי עליו ולא לקחתם אחריות על טעות שלכם. במקום זה אני נשארתי במצב שהאוכל של הכלבה שלי עומד להיגמר וסתם ביזבזתי ימים של טרטור בטלפון ולחכות יומיים בבית לשליח לחינם.
יש להם מדיניות החזרה שאם הכלב לא מגיב טוב לאוכל ונשאר 80% ממנו הם מחזירים את הכסף, עלויות המשלוח על הקונה. הזמנתי שק קטן כי זאת פעם ראשונה שהכלבה תנסה את האוכל הזה אז מרוב ייאוש שאלתי אותם אם אני מזמינה את האוכל בשק גדול יותר שיש במלאי, אם הכלבה לא מגיבה טוב הם לפחות יכסו את הוצאות המשלוח חזרה אליהם? אמרו שלא. פשוט יצאתי עם תחושה שממש לא אכפת להם ממני בתור לקוחה! אם אפילו עלות משלוח קטנה הם לא מוכנים לכסות כשאני מוכנה להוציא אצלם עוד כסף על שק יותר גדול.
מוצר:
נאטורל אנד דלישס לכלב בוגר מיני דג ותפוז מופחת דגנים 2.5 ק"ג N&D
שם:
Michael
תאריך:
27/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מהם מספר פעמים. בפעם האחרונה הגיעו בשישי בלי לתאם שעה. לא ענינו לטלפון.
מאחר והיה מדובר במשלוח דחוף והם לא יכלו לשלוח אותו פעם נוספת, ביקשנו לבטלו כדי שנוכל ללכת לקנות את השק בחנות סמוכה אלינו. לא דרשנו מהחנות דבר והסכמנו איתם, כמה וכמה פעמים, שזו הייתה אחריותינו להיות זמינים.
מאותו רגע נציגת החנות שינתה גישה. היא הפסיקה להתכתב איתנו (אולי כדי שלא יהיה תיעוד) והתחילה עם שיחות טלפון שכללו צעקות, איומים מרומזים על חיובים נוספים ובאופן כללי יחס מזעזע.
מעולם נותן שירות לא דיבר אלינו כפי שהיא דיברה.
אגב, ביטול בחנות הזו מחויב בדמי משלוח כפולים (!!!), על המשלוח שלא צלח ועל ההחזרה למחסני החברה, אפילו שהשק נשאר אצל השליח - או שזו הייתה דרכם להתנקם בנו.
תגובת החנות:
מיכאל, כמו שכבר הוסבר לך בטלפון אנו מתנצלים מאוד על התחושה שלך בהקשר ליחס שקיבלת. אך לגבי העובדות אין ביכולתנו להבליג- לפרסם תגובה שלילית שכזו שמחסירה פרטים מאוד מאוד חשובים מהמקרה לא הגיוני וגם לא חוקי (אגב.....) לשם טיהור שמנו אנו נבהיר כעת את הפרטים החסרים- לא תואמו איתך שעות מכוון שההנחיות שלך כלקוח קבוע להשארת המוצרים שאתה רוכש מאיתנו הם,ואנו מצטטים "להשאיר מאחורי הדלת האפורה שבלובי. ולדאוג לסגור אותה" בהמשך לפרט הקודם, השליח הגיע ללובי עם הנחיות מאוד מדויקות, כאשר ראה שהדלת *נעולה* התקשר אלייך מספר פעמים אך ללא הועיל , איננו מחפשים אשמים, אלא מציינים עובדות בשטח. לאחר שכבר הצלחנו להשיג אותך והתאכזבת מהשירות שקיבלת מהנציגה שלנו, מנהלת קשרי הלקוחות יצרה איתך קשר , התנצלה על חווית השירות שחווית והציעה לך לספק לך את השק מתי שתרצה (!!) שוב (!!!) על חשבוננו (!!!!) למרות שמשלוח שני במידה וישנה טעות של הלקוח מחוייב ב25 ש"ח (!!) ובחרת בכל זאת לקבל החזר. הובהר לך שזה פחות משתלם כי בזיכוי כספי יהיו עלויות שליחות, וכן, כפולות, ולא כי אנחנו מתנקמים (?!). נשמח לתת לך שירות בעתיד, מיקמיק
מוצר:
HILLS רפואי 12 ק"ג I/D
שם:
מיכה ק
תאריך:
12/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
לא הייתי ממליץ למכריי על החנות מסיבות הבאות: 1. הזמנתי שק אוכל לחתול וקיבלתי אותו עם תאריך תפוגה בעוד חודשיים בלבד, זאת אומרת שבעוד חודשיים אני זורק 70% מהאוכל שיישאר בשק. תגובת החנות: "זה מה שיש לנו במלאי". 2. ביקשתי ששליח יתקשר שעה לפני ההגעה והוא התקשר כשהיה כבר למטה. בנוסף לכך, הוא הביא רק מוצר אחד מתוך שניים שהזמנתי וכשאמרתי לו שחסרים פריטים בהזמנה הוא הלך לבדוק באוטו. 3. החנות מנותקת לגמרי מצרכי הלקוח וזה ניתן לראות על פי "הבונוסים" שהם צירפו להזמנה א. שקית קטנה של אוכל בלתי מזוהה (סביר להניח שלקוח שקונה מזון יקר מסוג פרמיום לא ייתן לחתול שלו אוכל בלתי מזוהה שנראה כמו מזון לחתולי רחוב) ב. מגנט שמפרט איזה אוכל מותר לתת לכלב ואיזה לא (יכול להיות שיש להם יותר מדי מגנטים והם לא יודעים מה לעשות איתם אז שולחים אותם לכל מי שיש לו חתול) ג. כרטיס בונוס קנה 10 שקי אוכל וקבל שק ה-11 מתנה. (אם שק אוכל מספיק לתשעה חודשים זה אומר שאני אקבל את הבונוס בעוד שמונה שנים. פשוט גאוני)
תגובת החנות:
מיכה קור היקר,
ראשית, השק שקיבלת, רויאל קנין 4 ק"ג עם תאריך תפוגה לעוד כ-3 חודשים. טווח זמן סביר ביותר לשק של 4 ק"ג גם עבור חתול אחד. ויש לציין, שאנחנו מתחדשים במלאי של רויאל קנין לפחות פעם בחודש.
שנית, בנוגע לשליח, לא תמיד יוצא להתקשר שעה לפני. ובאשר לכך שהשליח היה צריך לרדת למטה לבדוק ברכב - אז השליח לא ראה שיש עוד חבילה. מי שישמע עוד יחשוב שהשליח רוצה "לגנוב אותך" בשק אוכל!
החנות מנותקת מצרכי הלקוח???!!! השקית אוכל הלכאורה לא מזוהה - נאמר לך בטלפון שמצורפת לך דוגמית מזון לחתולים מסורסים. זהו לא צ'ופר זו דוגמית, ואתה יכול לבחור אם לתת אותה לחתול או לא. ובאשר לאיכות הדוגמית המצורפת - ובלי זילזול באיכות הרויאל קנין, שהוא אוכל מעולה, הדוגמית עצמה היא בקטגוריה מעל למזון שרכשת, כי אין בה תירס חיטה וסויה. כך שאנחנו מאוד קשובים לצרכי הלקוח.
המגנט של מה מותר לכלב או אסור. מגנט נהדר שמצרפים לבעלי כלבים, ואשר הגיע אליך בטעות. אתה יכול לתת לחבר או לזרוק לפח.
ובאשר לבונוס - שק 11 חינם, ללא התחייבות וללא תשלום כלשהו מצד הלקוח. מה רע? רב הלקוחות שמחים לקבל הטבה אשר כזו.
בברכה צוות מיקמיק
מוצר:
מזון לחתולים רויאל קנין
שם:
borisvet
תאריך:
03/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שלושה כלובי הטסה לחתולים לפי התמונה. לי היה הכי חשוב איך שהכלוב נסגר. הביאו לי כלובים מדגם אחר שהאופן שהם נסגרים הרבה פחות בטיחותי. נציגת החנות טענה ש "התמונות להמחשה בלבד". אני חושב שחנות מטעה את הלקוחות בצורה כזאת. נאלצתי להחזיר את הכלובים. הרגשה לא נעימה.
מוצר:
כלובי הטסה
שם:
מיכה
תאריך:
24/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ!!! 3 1 =חסר 1 של Premio . קופסות שמרים Tomy- הכל מעוך x12?. משילוח .. אחרי רק שצלצלנו- הגיע אתמול (הזמנה הייתה ב -12\5\18) ושכח את החבילה???? היום ב 24\5\18 קיבלנו את חבילה-אכזבה גדולה!!
מוצר:
מוצרי לכלב
שם:
nvenezia
תאריך:
25/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי וקיבלתי 5 שקים (ארבעה אחד מתנה) חול מתגבש לארגז חתולים. ניסיתי שק אחד והחול לא התגבש כלל. כשהתקשרתי, טענו שהמוצר איננו פגום אלא פשוט "איננו לשביעות רצוני" ועל מנת להחליף חייבו אותי בשק שפתחתי. השיחה הייתה תוקפנית ולא נעימה. לא אקנה שם יותר
תגובת החנות:
ראשית חשוב לציין שלא נאמר ללקוחה שהיא לא תזוכה על שק שנפתח יחד עם זאת אין אפשרות לזכות מוצר שלא הוחזר. כעשרים יום לאחר שרכשה חול מתגבש 10 ק"ג 4+1 הלקוחה התקשרה וטענה שהחול לא מתגבש. בתחילה חששנו שהלקוחה קיבלה מוצר לא נכון אך לאחר שווידאנו מולה שהמוצר שקבלה תואם את המוצר המצוין בחשבונית. נוכחנו לדעת שלא מדובר במוצר פגום או שגוי אלה בחוסר שביעות של הלקוחה מהמוצר וזה לגיטימי ומובן. למרות שהחלפות מסוג זה כרוכות בתשלום דמי משלוח בסך 25 ש"ח החברה הסכימה לוותר על התשלום על מנת להיטיב עם הלקוחה וכבר למחרת נשלח אליה חול אחר שבחרה להחלפה. למרות תקנון האתר ולפנים משורת הדין, ההחלפה בוצעה ללא עלות ובנוסף הוצע ללקוחה קופון של 25 ש"ח לקניה הבאה, שווי ההטבה = 50 ש"ח (עלות שק של המוצר המדובר במסגרת העסקה 47.2 ש"ח). לסיכום, אין ספק שזמן התגובה מרגע קבלת ההודעה ועד לביצוע ההחלפה למחרת היה מהיר וראוי אך לדרוש זיכוי על מוצר שלא הוחזר ולגנות את החברה בשל כך זה בהחלט לא הוגן. מיקמיק - לבעלי החיים הטובים
מוצר:
חול מתגבש לחתולים מתגבש 10 ק"ג
שם:
יוסי טרוזמן
תאריך:
08/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הפרסום לא נכון לגבי המוצר: הם רושמים 18 קילו (15 3 לא שזה משנה) בפועל הגיע 15 קילו מסוג האוכל שהזמנתי ו 3 קילו מסוג לא מוכר כלל. בשיחה שלי עם השירות נאמר לי שזו בעיה של הספק וכו... בחור בשם ליאור שחזר אלי היה נחמד והתחייב בהזמנה הבאה צירוף של 3 קילו מסוג האוכל שהזמנתי. לאחר כמה ימים חזר אלי שוב אחד המנהלים והתחייב על דאגה ל שק של 3 קילו גם אם נגמר המבצע והנחה של 20 שקלים. היום התקשרתי לבצע הזמנה ושוב נאמר שאין שק של 3 קילו ושאפשר לתת זיכוי רק של 20 שקלים. מעבר לזה בכל הפרסומים של החברה באתר גם תחת כותרת ראשית של 18 קילו (לדוגמה את הנוטרה נגטס הירוק) בזמן ביצוע רכישה דרך האתר המוצר מראה 15 קילו. מבחינת אחוזים הפער הוא אדיר ומבחינת חישוב של שקל/לקילו הפערים גדולים מאוד. זוהי דרך להופיע במקום גבוה בחיפוש פשוט קומבינה על מי שלא ערני. המלצה שלי פשוט לא לקנות מהם לשלם עוד כמה שקלים למקום אמין.
תגובת החנות:
ראשית חשוב לי לציין כי אנו לוקחים לצומת ליבנו כל תלונה ומטפלים בה במלא הרצינות, כפי שהלקוח ציין הוא רכש דרך האתר מוצר במבצע, לצערנו מלאי המבצע נגמר כדרכם של מבצעים.עדכנו את האתר והודענו ללקוח. כפי שהלקוח ציין הוספנו לו שק של 3 ק"ג מסוג אחר ונאמר לו שכאשר ישובו השקים הקטנים של המוצר למלאי נשלים לו את השק הקטן בנוסף לשק הקטן שכבר קיבל כאמור. לצערי המזון המסויים סובל מבעיות אספקה קשות בשנה האחרונה ועדיין לא חזר למלאי באשר להזמנה האחרונה שהלקוח ביצע, כאמור המבצע לשק המדובר נגמר כבר בהזמנה הקודמת שביצע והמזון הנ"ל איננו מוצג במבצע באתר, בכל אופן אנחנו עדיין עומדים בהבטחה לשלוח את השק הקטן כשישוב למלאי.
מוצר:
אוכל לכלב וחתול כלב בוגר
שם:
אייל
תאריך:
30/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
זו הפעם השניה שהחנות נכשלה לספק את האוכל וחשוב יותר, לא עמדה במילה ברגעים קריטיים לאחר שהבקשה נשלחה מספר ימים לפני. אינם עומדים במילה (יש הקלטות של השיחות) אפילו הצעתי לחנות שאשלח להם את אחת ההקלטות. זאת הפעם האחרונה שאני קטנה אוכל מחנות זו.
מוצר:
אוכל לכלבים גזע גדול נוטרא גולד
שם:
רינת
תאריך:
27/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החוויה שלי גרועה מאוד! קיבלתי מוצר פתוח וכשביקשתי להחליפו נתקלתי בקשיים רבים, שירות גרוע מאוד, האשמות כלפי ויחס מחפיר. כשזה מגיע לרגע האמת ויש טעות - הם לא יודעים איך להתייחס ללקוחה... לא ממליצה!
תגובת החנות:
ראשית חשוב לי לציין כי שרות הלקוחות הוא בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו מתייחסים בכובד ראש לכל תלונה ועושים כמיטב יכולתנו להעניק שרות איכותי ולשביעות רצון הלקוחות. לאחר בדיקת המקרה נמצא כי הלקוחה ביצעה הזמנה ויום לאחר שקבלה אותה התלוננה כי השק הגיע פתוח ובאותו היום הוצא לה שק חדש. חשוב לציין כי בשל המיקום המבודד של היישוב שבו היא מתגוררת החלוקה מבוצעת ע"י חברה חיצונית וזמני החלוקה הם פעם או פעמיים בשבוע עובדה הידועה היטב ללקוחה היות והיא מזמינה מאיתנו מ 2008. בבדיקת מעקב המשלוחים של החברה התברר שנעשו 3 נסיונות לבצע את ההחלפה במקרה אחד היא ענתה לנהג ואמרה לו שזה לא זמן טוב ושיבוא מאוחר יותר ובשתי מקרים נוספים מתועד כי הנהג הגיע ליישוב הלקוחה אך היא לא ענתה לטלפון. תגובת הלקוחה לעובדות "זה לא מעניין אותי שאני לא זמינה" אנו מצרים על הרגשתה של הלקוחה יחד עם זאת אנו נמשיך ונעשה כמיטב יכולתנו לשפר ולייעל את מערך ההפצה והשרות לטובת כלל לקוחותינו
מוצר:
אוכל לחתולים דלישס
שם:
אבנר כהן זמיר
תאריך:
16/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שק של רויאל קאנין למבוגרים דרך החנות. יצרתי קשר טלפוני ביום שלישי, 3 ביוני והם אמרו שביום ראשון השק יגיע מכיוון שבאמצע יש חופשת שבועות. לאחר שביום ראשון האוכל לא הגיע, התקשרתי אך לא זכיתי למענה, השארתי הודעה. גם ביום שני השק לא הגיע, האוכל לכלב נגמר התקשרתי שוב ואמרו לי שבודקים את העניין ויחזרו , הם אמרו שהם מצטערים והם מיד יחזרו אלי. לא חזרו. ביום שלישי פניתי שוב ושוב אמרו לי שיבדקו ויחזרו אלי תוך כמה דקות ו... הפתעה - שוב לא חזרו, פעמיים! בפעם השלישית ביום שלישי (והשישית בכללי) דברתי עם ליאור, מנהל החנות שהתנצל מאוד אך אמר שהדבר לא בשליטתו אלא באחריות חברת המשלוחים (כאילו שעשיתי עסקה עם חברת המשלוחים). הוא העלה את נציג חברת המשלוחים שהבטיח שמחר (רביעי) השק יגיע. הוא אכן הגיע, שמונה ימים אחרי ההזמנה! ליאור אמר לי שהם יתנו לי פיצוי ואכן המזכירה שלו (אותה אחת שלא חזרה אלי למרות הבטחתה) הודיע כי לאור מה שקרה הם מעניקים לי הנחה של 10 ש"ח! בקניה הבאה. שילוב של חוסר מקצועיות, חוסר אמינות וחוסר בושה. אל תתקרבו.
תגובת החנות:
ראשית אומר שאנחנו מכבדים את חוות דעתו של מר.כהן ולוקחים לצומת ליבנו כל ביקורת של לקוחותינו. לאור התלונה של מר.כהן בדקנו ברצינות ולעומק את העניין המדובר ולאחר בדיקה מעמיקה התברר שהמשלוח אכן נשלח ביום המיועד אך לצערנו הלקוח לא היה זמין לקבלו כמו כן, זמני התגובה של נציגי שרות הלקוחות של החברה תועדו והראו שנעשו כמה נסיונות התקשרות כושלים אנו מדגישים שאנו מעוניינים להמשיך ולקבל כל תלונה/ביקורת בכדי ליעל את שרותנו אנו מצרים על החוויה הלא נעימה שמר.כהן חווה איתנו לדבריו יחד עם זאת אנו מדגישים כי המחוייבות לשרות ללקוחותינו היא בעדיפות עליונה.
מוצר:
מזון לכלבים למבוגר
שם:
אבי כהן
תאריך:
16/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי רויאל קנין גורים גזע גדול הגיע לי בינוני וחשוב לציין שניסיתי לשנות את ההזמנה מרויאל קנין 15 ק"ג ליוקונובה15ק"ג כמוון שלא איפשרו לי את זה ורצו שאני ישלם 30 שח על ביטול בטענה שהסק כבר נשלח למרות שזה היה בערך שעה אחרי שהזמנתי ואמרו לי בהזמנה בפלאפון שזה יקח שני ימי עשקים בקיצור אם תזמינו משהו ותרצו לבטל תצפו ל"קנס" למרות שמבחינה חוקים יש את האפשרות לבטל ומה שעוד יותר גרוע זה שאם תזמינו משהו לא בטוח ביכלל שזה מה שיגיע.... לצערי מנסיון... ועוד משהו קטן בפלאפון שניסיתי לבטל ואמרו לי על ה"קנס" של ה30 שח אמרתי להם שזה לא נכון ופייר ומה הם מרוויחים אם כל כיוון זה 30 שח הריי לא ציינו שאני צריך לשלם על משלוח.. בתגובה: אל תיכנס לכיס שלנו ויש המנהל לקח את הטלאפון ליד והסביר את אותו דבר רק בקצת יותר יפה... לא לקנות מהם!!!!
תגובת החנות:
ראשית חשוב לי לציין שאנחנו לא "קונסים" אף אחד והמושג "משלוחים חינם" לא אומר שמשלוחים לא עולים כסף, משמעו שאנו מספסדים את עלות המשלוח ללקוח מהרווח שלנו ולכן משלוח שכבר יצא למשלוח ובוטל על הלקוח לשלם את ההוצאות ששולמו בגין המשלוח שביצע. לעינייננו הלקוח התקשר בשעות הבוקר המאוחרות והתעניין במזון לכלבים, שאל שאלות, קיבל תשובות והסברים ואמר שיחזור אלינו. לאחר זמן מה הלקוח התקשר והזמין רויאל קנין מדיום ג'וניור 15 קג, לאחר כרבע שעה, הלקוח שוב התקשר וטען בפני נציגה אחרת שהוא "רומה" כי הוא ראה בזאפ מחיר נמוך יותר ממה שהנציגה חייבה אותו, לאחר בירור קצר הסתבר שהלקוח הסתכל על המחיר של רויאל קנין בוגר ולא גור(כידוע מזון גורים יקר יותר ממזון לכלב בוגר) כשהנציגה הבינה את הבילבול ועידכנה את הלקוח הוא התנצל בפניה ובכך השיחה הסתיימה.באשר לזמני קבלת המשלוח נאמר ללקוח שהחבילה נשלחת דרך חברה חיצונית, שבדיוק עכשיו הגיעה לאסוף את המשלוחים והחבילה תגיע אליו עד 2 ימי עסקים. כאמור המשלוח נאסף והיה בדרכו למחסני חברת השילוח. לאחר כשעה הלקוח שוב התקשר וביקש לשנות את המזון מרויאל קנין ליוקונובה גורים גזע גדול 15 קג ונאמר לו שהמשלוח כבר יצא ולכן אין באפשרותנו לשנות את תוכן החבילה ובמידה והוא בכל זאת רוצה לבצע את השינוי נאלץ לחייב אותו 30 ש"ח עבור עלות המשלוח המיותר ובמידה וירצה לבטל ישלם את ההוצאות המשלוח שנגרמו כאמור 30 ש"ח (במידה והביטול היה מתבצע לפני איסוף המשלוח לא היו נגבים דמי המשלוח),פייר לא? מנסיוני קצת קשה לרצות ולתת שרות לאדם שלא סגור על עצמו וממשיך לחפש אלטרנטיבות גם לאחר שהגיע להחלטה וביצע הזמנה טיפ! סקר שווקים ואפשרויות רצוי לבצע לפני ביצוע הזמנה ולא לאחריה שכן ביצוע הזמנה הוא סוף התהליך, תשפטו בעצמכם
מוצר:
אוכל לכלב רויאל קנין גורים גזע גדול
שם:
Yaniv
תאריך:
17/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
היום בתאריך ה-17.02.2013 הזמנו מזון לחתולים. בכ-250 ש"ח.
הבחור עמו דיברנו שב-18:30 זה יהיה אצלנו מאחר והוא גר בחולון. האוכל של בעלי החיים בביתנו אזל.
בשעה 20:30 צלצלתי לליאור לנייד. ולאחר בדיקה שביצע שלח לי sms שהשליח יגיע בקרוב. השליח לא הגיע נכון 23:40.
1. מבקשים לבטל את ההזמנה. 2. על הזמן הזה שהיינו אמורים להגיע לאירוע הערב וביטלנו אותו (כי המתנו והמתנו) - נשקול את צעדנו בהתאם לכלים העומדים לרשותנו. 3. פנייה רשמית לזאפ
אני מבקש לקבל אישור לפקס ולעדכן אותי באופן אישי על ביטול ההזמנה אל מול חברת האשראי.
זוהי בהחלט חוצפה שאין שני לה.
תגובת החנות:
אנו מעניקים שרות מהיר ויעיל לאלפי לקוחות מרוצים מכל הארץ וכנראה שהייתה כאן אי הבנה בין המוקדן ללקוח, אשתו של הלקוח(עדי)התקשרה לבצע הזמנה ובסיום תהליך ההזמנה המוקדן ידע אותה שתקבל את המשלוח במהלך הערב או למחרת, ע"פ תנאי האתר אנו מתחייבים לאספקה תוך 72 שעות, למחרת בבוקר כשהתקשרנו לידע שהמשלוח יגיע בדקות הקרובות (פחות מעשרים שעות לאחר ביצוע ההזמנה) הלקוח ביטל את ההזמנה וניתק את הטלפון
מוצר:
PROPLAN סלומון לחתולים
שם:
OFER
תאריך:
28/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שק אוכל לכלבים מסוג טייסט א. ווילד. נאמר לי שיביאו הביתה. צלצלה אלי נציגת החנות לשאול אם במידה והשליח יגיע ולא נהיה בבית האם ניתן להשאיר את השק ליד הדלת. עניתי בחיוב. השק הושאר בכניסה לבניין ונאלצנו לסחוב אותו לדירה. בחרנו את החנות הקרובה אלינו ולאו דווקא הזולה ביותר. ניסינו - לא הצלחנו. את השק הבא נקנה במקום שיעמוד בהתחייבותו
מוצר:
מזון לכלבים - טייסט א. ווילד 13 ק"ג
שם:
Alex
תאריך:
07/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את מה שהזמנתי בקלות תוך יום יומיים. שלחו לי אותו ישר לעבודה אז זה היה נוח. קצת חבל שאי אפשר להזמין ישר מהאתר אלה רק למלאות פרטים כדי שמישהו יחזור אליך אבל זה לא נורא.
מוצר:
מזון לחתול 4k
שם:
תודה
תאריך:
15/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי, ענו מהר, דיברתי עם מישהו שענה ממוקד ולעניין,והציע לי להשתמש בקופון, הפסקנו את השיחה כדי שאוכל למלא את הפרטים להשיג את הקופון, התקשרתי שוב אחרי חצי שעה, אחרי כמה צילצולים מישהי ענתה, ציק צק הבינה על מה מדובר והשלמנו את הקנייה. והפתעה.. השיחה היתה בערך בשעות הצהרים, הבחורה אמרה שהחבילה תגיע תוך ארבע ימי עבודה, למחרת על הבוקר פחות מעשרים וארבע שעות החבילה הגיעה עם שליח. גם המחיר ביחס להצעות אחרות היה סביר מאוד. כדאי לקנות מהם, חווית קניה טובה מאוד, ואף מתקנת..
מוצר:
גדר אלקטרונית למניעת בריחת כלבים
שם:
Idan
תאריך:
25/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי במטרה להחליף סוג אוכל לכלב הבוגר שלי. קיבלתי ייעוץ מקצועי ואדיב במיוחד. המחיר הוגן, משלוח האוכל הגיע יום אחרי שהזמנתי וצורף גם צ'ופר.
מוצר:
אקאנה קלאסיק דגים 11 ק"ג
שם:
מריה יוסים
תאריך:
17/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
תמיד מקבלת שירות ויאייפי האוכל מגיע מהר ובזמן סך הכל מרוצה מהמחיר והתמורה תודה רבה
מוצר:
קארנילאב פרש דגים
שם:
barmelink1
תאריך:
15/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ומקצועי ומחירים מעולים. מבחר מאוד גדול של מוצרים ומשלוח שהגיע באותו היום. ממליצה מאוד!
מוצר:
בריט קאר צבי 12 ק״ג
שם:
Adva Sharvit
תאריך:
15/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אנחנו ממליצים מאד על מיק מיק! שירות מעולה, זמינות מאד גבוהה והמשלוח מגיע תוך יום.
מוצר:
אקנה קלאסיק דגים 11 קג
שם:
אולגה
תאריך:
15/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי אליהם לאחר השוואת מחירים , לא היתי בחנות. מזמינה טלפונית, מענה מהיר ואדיב. המשלוח מגיע תוך יום יומיים עם תוספת פינוק לכלב.
מוצר:
בריט קר בוגר גזע גדול
שם:
karinedri1708
תאריך:
15/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומהיר, תמיד עוזרים שאני נתקעת. סיון מדהימה ונותנת מענה אדיב ומקצועי וכמובן שתמיד יש פינוקים מעבר.