דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מבחר סוללות , מטענים ועוד (פתח תקווה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אפיק מ.ל.ה בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באפיק מ.ל.ה ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
67
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
55
0
12
נמצאו 67 חוות דעת גולשים על אפיק מ.ל.ה
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
08/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לקנות סוללה ולאחר שהיא לא עבדה כשסוללה אחרת מחברה אחרת עבדה רציתי להחליף אותה והמוכר טען שאין החלפות והוא לא מתכוון להחליף והראה שמתקבל המתח של הסוללה אך היא בכל מקרה לא עובדת לאומת סולה אחרת , כשאמרתי "זה גם מה שארשום בביקורת" הוא יצא מהחנות צעק לי בוא או בואנה יבן זו*ה וכשאמרתי לו מה אמרת הוא ניגש אלי ודחף אותי (בנוסף לביקורת אני מגיש עליו תלונה )
מוצר:
סוללה CR2016
תמונת משתמש
שם:
com
תאריך:
11/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שיחה מהחנות בנוסח "זה אתה שהזמנת ממני סוללה בשקל וחצי והתקשרת כמה פעמים? אז היא חזרה. אמרתי לך לא לעבוד יותר עם הדואר!"

לא, אני לא עובד אצל הבעלים על אף הניסוח המתלהם, וכן ביצעתי הזמנה ב- 15 שקלים שלא סופקה וניסיתי לברר קודם בווצאפ מה קורה איתה.

הכתובת שהמוכר רשם על המשלוח הייתה לא נכונה. החזר לא קיבלתי, אך קיבלתי הזמנה לנסוע לפתח תקווה. "אני אתן לך סוללה חינם."
תגובת החנות:
הלקוח הזמין סוללת כפתור ב-9ש ומשלוח עם בול ב-6ש, הכתובת שהזין הלקוח באתר היתה שגויה והמשלוח חזר, התקשרתי אליו והסברתי לו שהמשלוח חזר בגלל כתובת שגויה, אמרתי לו שהוא הוא יעבור אצלנו בסביבה ניתו לו 2 סוללות רק שיהיה מרוצה, מוזר מאוד שזה מה שהוא בחר לכתוב
מוצר:
41
תמונת משתמש
שם:
ari
תאריך:
29/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודעת שרות נמוכה, יחס שחצני. אין אחריות על מצברים. אפילו אחרי שימוש פעם אחת. ואפילו לא לחודש אחד.
לטענת בעל העסק לא צריך להיות תאריך פג תוקף על סוללות כפתור ליתיום , ולכן הוא מוכר סוללות ליתיום ללא תאריך
תגובת החנות:
מתח של הסוללה היה מעל 3V וזה תקין, יש סיכוי גדול שהבעיה במכשיר ולא בסוללה
מוצר:
CR2354
תמונת משתמש
שם:
עמית
תאריך:
27/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתקלתי כבר בשירות גרוע בעברי, אך בחוויה הזויה כזו טרם נתקלתי וספק אם אי פעם אתקל.
בחודש מאי 2016 הזמנתי סוללה מקורית למחשב נייד של דל. ההזמנה בוצעה ע"י צד ג' (מס' החשבונית והקבלה שציינתי הם של אותו צד ג'), אך המוצר סופק ע"י אפיק.
כשקיבלתי את הסוללה גיליתי שהיא אינה מקורית כפי שהזמנתי. מיד יצרתי קשר עם אותו צד ג' ממנו הזמנתי, הם התנצלו והודיעו שישלחו לי סוללה חדשה.
מיד לאחר מכן יצרו איתי קשר מחברת השיווק "ארנס" שעובדת עם אפיק, וביקשו "טובה" - לגשת לדואר ולשלוח להם חזרה את הסוללה הראשונה... מרוב הלם על חוסר המקצועיות הבטחתי לחשוב על זה, וביקשתי שיתקשרו שוב מספר ימים לאחר מכן.
בינתיים שוחחתי שוב עם אותו צד ג' ממנו רכשתי, והובטח לי כי נושא ההחזרה יוסדר מול אפיק מבלי שאהיה מעורב. למרות זאת, שוב יצרו איתי קשר מ"ארנס שיווק", וביקשו שאגש לדואר לשלוח להם את הסוללה. הפעם הודעתי להם שעליהם ליצור קשר ישירות עם החברה ממנה רכשתי את הסוללה ע"מ לסגור את הנושא.
והנה שיא הסיפור - לא חלפו 20 דקות, והתקשר אלי אדם בשם יהודה מ"אפיק", שאת חוצפתו אין לתאר. בהתנהלות בוטה וגסה של לא פחות מ"שוק", לחץ עלי לעשות עבורם את המשלוח ("אתה לא מכיר אותי, אבל אני אומר לך – תעשה לי את הג'סטה הזאת, מה אכפת לך? עשינו כל כך הרבה בשבילך!"). כשנשארתי בעמדתי, ואף אמרתי שאם הוא מבקש "ג'סטה", שלפחות תהיה בו את ההגינות להציע לי כיסוי של עלות המשלוח, הוא פשוט אמר "ביי", וטרק את הטלפון... הייתי מזועזע.
חשבתי לתומי שפה תם הסיפור, ושאפיק ישלחו שליח לאסוף את הסוללה, אך אף אחד לא יצר איתי מאז קשר, כך שהיא נשארה אצלי עד היום. תחילה הייתי מופתע מאד, שכן שווי הסוללה הוא כמה מאות ש"ח. היום, כמעט חצי שנה מאז, אני כבר ממש לא מופתע. לפני כחודשיים, כלומר כ-4 חודשים בלבד לאחר קבלתה, הודיע לי המחשב שעלי להחליף את הסוללה בחדשה... היום, שימוש בסוללה כאשר היא מלאה ללא חיבור לחשמל מספיק לחצי שעה במקרה הטוב... למזלי יש לי גם את הסוללה המקורית שרכשתי ובסופו של דבר גם קיבלתי.
חוויה הזויה מכל זווית. ממליץ לא לתת צ'אנס שדבר דומה יקרה גם לכם
מוצר:
סוללה למחשב נייד Dell Latitude E6540 T54FJ
תמונת משתמש
שם:
Lior
תאריך:
13/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר דרך אתר האינטרנט,
באתר מצויין שזו סוללה מקורית!
המוצר הגיע לאחר יותר משבוע וחצי! (לאחר כמה ימים הזמנתי משהו מאתר אחר והוא הגיע עוד לפני כן)
סוללה לא מקורית שלא כמו שהובטח
וגרוע מכך הסוללה לא תקינה!
התקשרתי, ביקשו שאגיע, אמרתי שאני לא נוסע שעתיים בכל כיוון להחליף מוצר ששילמתי עליו 100 שקלים
ביקש שאשלח בדואר,
מאז, הוא טוען שהמוצר לא הגיע...
לא מאמין!
שילמתי עבור מוצר, הכסף הועבר המוצר לא סופק- נעקצתי!
היזהרו לכם, לא מציע לקנות בחנות זאת.
מוצר:
סוללה לטלפון נייד galaxi S2
תמונת משתמש
שם:
Shlomi
תאריך:
28/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר בחנות לפני שבועים שהתברר לא תקין יש שנה אחריות על המוצר .בעל החנות לא הסכים להחליף את המוצר ולא לתקנו וכמובן על זיכוי אין מה לדבר .ממליץ לא לקנות מחנות זאת כי חנויות נמדדים על שירות והוא רחוק מכך שנות אור.המוצר הלא תקין נישאר אצלו בקיצור נעקצתי בסכום כסף שלא מגיע לו . הזיהרוווו
תגובת החנות:
הלקוח רכש שנאי חדש, לאחר כשבועיים הגיע עם שנאי שהכבל פגום חיבורים עם הלחמות ובידוד מתכווץ כך לא מוכרים מוצר חדש. החשד הוא שמישהו פתח את המכשיר והחליף בפנים את החלקים. לטענת הלקוח יש לו עוד 3 שנאים כאלו בבית.הסברתי לו שיש חשש שהיבואן לא יקבל את המוצר במצב שהגיע.
מוצר:
שנאי a120ac
תמונת משתמש
שם:
Amir
תאריך:
17/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעמד הקניה יעיל ומהיר. אציין שרכשתי מספר מוצרים מלבד פנל התקשורת.
איש התקשורת שביצע את העבודה בביתי נדרש לפנל גדול יותר של 16 מקומות במקום זה שרכשתי. בעקבות כך כשבועיים וחצי לאחר הרכישה הגעתי לחנות וביקשתי להחליף את הפנל במוצר אחר (לא ביקשתי זיכוי או השבת כסף!). המוצר לא נפתח מעולם, הגיע ארוז באריזה המקורית ללא כל פגם וכמובן שלא נעשה בו כל שימוש. בנוסף החזרתי 5 מגשרים cat5e ארוזים ואטומים שרכשתי גם כן באותו המעמד.
איש המכירות בחנות (שגם ביצע את המכירה המקורית אך התכחש לכך...) סירב להחלפה בטענה שאין החזרות או החלפות על המוצרים למרות שזה לא נאמר מראש או צויין במקום כולשהו או שיש לכך סיבה הגיונית כולשהי...
לבסוף לאחר דין ודברים הסכים לזיכוי חלקי בלבד (כ-50%) מסך עלות המוצרים כדי ש״ארגיש טוב״.
תגובת החנות:
המוצר נרכש לפני כ-3 שבועות ונעשה בו שימוש, למרות זאת החלפו למוצר אחר בהתאם לבקשת הלקוח
מוצר:
פנל תקשורת 8 פורט cat5e לא ידוע
תמונת משתמש
שם:
אדם
תאריך:
16/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המטען PA3516E מ-Afik2 וקיבלתי מהם מטען אחר. דיברתי עם המנהל יהודה והוא ניסה לשכנע אותי שזה בסדר, ושהוא לא מסכים להחליף לי את המוצר למה שביקשתי. בסוף נתקתי עם מוצר שלא הזמנתי, ואני צריך לשלם מכספי בכדאי להחזיר לו את המוצר.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין דרך האתר עם משלוח בדואר ולא אסף אותו מהחנות כפי שציין (בחשבונית מצויין 18ש"ח משלוח), הלקוח יכל להזמין מטען חלופי במחיר 229ש"ח או מקורי במחיר 349ש"ח (המקורי הוגדש באותיות גדולות בצבע אדום). הלקוח פשוט טעה או לא הבין, לבקשתו הוא מחזיר את המוצר ואנו נזכה אותו כחוק

מוצר:
מטען למחשב PA3516E
תמונת משתמש
שם:
נעמי
תאריך:
15/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה נעשתה באתר הנחמד שבו כתוב ״זמן אספקה: 1 ימים״, אך ההזמנה רק יצאה מהם אחרי 3 ימי עסקים. כאשר נשאל למה, נאמר לי שזה רק למי שמזמין דואר שליחים ו״מה, את חושבת שאני כל יום בדואר?״. לא רק זה, אבל העתיקו לחבילה את הכתובת עם טעות כתיב, ולכן רשות הדואר החליט להחזיר את החבילה לשולח. כשנאמר לחנות שהחבילה לא הגיעה, השיחה מייד התנתקה. כשהתקשרתי שוב, נאמר לי "אני לא יודע אם באמת אמרו לך שמחזירים את החבילה, אז אני לא יכול לשלוח חדש או לזכות אותך.״ כשהצעתי שיתקשרו למודיעין דואר כדי לבדוק בעצמם, סירבו. כששאלתי בקול מעוצבן אם יחזירו לי את הכסף כאשר החבילה תחזור אליהם, האדם התחיל להגיד שאני מאיימת עליו. שאלתי שוב אם יחזירו לי את הכסף כשהחסימה תחזור, והוא אמר ״נראה״ וניתק לי את הטלפון בפרצוף.

חבר דוור עזר לי ועצר את החבילה במרכז מיון הדואר והחזיר אותה לסניף הדואר שלי, אז למזלי לא הייתי צריכה לדבר עם החנות שוב.


אל תזמינו!!!
תגובת החנות:
הגב' הנ"ל הזמינה סוללה ובהזמנה כתוב שזה נשלח בדואר רשום וגם שילמה 12 ש"ח עבור משלוח, אם היתה רוצה משלוח מהיר 1 יום עסקים היתה לה אפשרות לשלוח עם שליח תמורת 49ש"ח. הסוללות נשלחו בתאריך 11.8.11 והגיעו בתאריך 15.8.11 בתוך תאריכים אלו שישי שבת כך שלמעשה הגיעו לאחר יומיים (אין לנו שליטה ברשות הדואר)

להלן מעקב המשלוחים של דואר ישראל:

דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 11/08/2011 באמצעות יחידת הדואר שהם אשר בשוהם. דבר הדואר האמור נמסר ליעדו בתאריך 15/08/2011 באמצעות יחידת הדואר קרית יובל אשר בירושלים.
מוצר:
סוללות
תמונת משתמש
שם:
Chezi
תאריך:
28/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תעשו טובה לעצמכם ופשוט תתרחקו מהחנות הזאת. יותר גרוע מלקנות חתול בשק.
הזמנתי מטען למחשב נייד DELL INSPIRON 1545 בסכום כולל של 267 שח.
מיד לאחר הקנייה ביקשתי לבטל בגלל שהסתבר שהאחריות על המטען עדיין לא פגה.
כמובן שהסכמתי להחזר של 5% מסך העיסקה כפי שנדרש בחוק.
דיברתי עם מר יהודה מנצור, מנהל החנות, והבחור פשוט התעלם מחובתו החוקית (והמוסרית) וסירב להגיע להסדר.
לאחר שיחות רבות הוסכם שאני אשלח חזרה את המטען באריזתו המקורית ואקבל פיצוי כלשהו (יהודה לא הסכים לפרט יותר מכך).
שלחתי בדואר רשום את המוצר והוא טען שהמוצר "לא הגיע". מסתבר שהוא פשוט סירב לקבל את הדואר והוא חזר אלי כעבור חודש ("לא נדרש בידי הנמען").
בקיצור השמרו לכם מלקנות אצל אנשים כאלו פשוט תתרחקו מהחנות הזאת.
אני את הלקח שלי למדתי ואני מתכוון להעביר את זה עכשיו לתביעות קטנות.
חבל שבגלל נוכלים כאלה אנשים מפחדים לקנות באינטרנט. ובצדק
תגובת החנות:
האדם שמתלונן ביקש לשלוח מטען מקורי בדחיפות לאחר שעה המשלוח היה בדואר בדרכו ליעד .לאחר יומיים ביקש לבטל את ההזמנה משום מלמטען שלו יש אחריות, סוכם שיחזיר את המטען ונחייב אותו כחוק. ועד היום לא הגיע המטען, לא היה מצב שסירבנו לקבל את המשלוח שלו. לאחר בדיקה מעמיקה מתברר שהלקוח שלח לעצמו את החבילה והיא לא הגיע אלינו להלן מספר החבילה שהלקוח שלח לעצמו: מעקב פריטים מידע על פריט שמספרו --------. דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 24/06/2010 באמצעות יחידת הדואר ----- אשר ב----. דבר הדואר האמור הועבר ליחידת הדואר ---- אשר ב--- לצורך מסירתו לנמען אשר קיבל הודעה על כך. מאחר שדבר הדואר לא נדרש בידי הנמען, לאחר תום התקופה הקצובה, הוא יוחזר לשולח. בשלב שני בעקבות פניה של הלקוח לדואר ישראל קיבלנו מהדואר למלא טופס הצהרה על קבלת/או אי קבלת החבילה הנ"ל. לסיכום: הלקוח שלח לעצמו את החבילה, וגם מתלונן בדואר שהלכה לאיבוד!!!!!

מוצר:
מטען למחשב נייד מקורי INSPIRON 1545
תמונת משתמש
שם:
elad
תאריך:
16/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דיברתי עם בעל החנות יהודה בטלפון וביקשתי להזמין כבל טעינה לא מקורי למחשב hp יהודה נתן לי להבין כי הוא יודע בדיוק על מה מדובר ולמרות שרציתי לתת מס' קטלוגי על מנת להיות בטוח כי אנו מדברים על אותו מוצר הוא אמר שאין צורך. הכבל שהגיע לא היה מתאים מבחינת קוטר החיבור ובפירוש לא היה מה שהזמנתי, כשהתקשרתי להתלונן נאמר לי כי כנראה הבעיה היא בשקע המחשב שלי שהתבלה, לאחר שהוכחתי אותם על טעותם לאחר מדידת קוטר החיבור שלא תאם את מה שהוזמן, הציע לי יהודה לשלוח לי פין חדש ושאלחים אותו בעצמי לכבל, לאחר שסירבתי נאלצתי לשלוח את הכבל לחנות על חשבוני עד לקבלת כבל אחר גרוע נוסף. בקיצור, שירות לקוחות מהגרועים שנתקלתי, חוסר מקצועיות, עשו לעצמכם טובה והימנעו מקנייה.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מטען חליפי למחשב נייד, הקונקטור היה קטן ב-0.3 מלימטר, הלקוח שלח לנו את המטען ואנו החלפנו לו לקונקטור מתאים.

צר לנו בעולם קיימים אלפי מחשבים ניידים ולכל מחשב מטען שונה עם פלג שונה ממחשב למחשב , בקניה טלפונית קשה מאוד להתאים את הפלג אנו מתנצלים על הטעות.


מוצר:
כבל טעינה למחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
29/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דרך זאפ, בכוונה לרכוש יחידת אל-פסק חזקה יותר.
בשיחה בטלפון שכנע אותי המוכר שכדאי לי לרכוש יחידה חלשה יותר, זולה יותר.
אחרי שהתרשמתי לטובה מהאמינות והיושר שלו - הגעתי אליו. שם הוא הציע לי לרכוש את "Ablerex 150L".
כשהגעתי הביתה התבררו לי שני דברים:
א. שקניתי יקר (925 ש"ח במקום 749 ש"ח בחנות אחרת)
ב. שהמוצר פגום לחלוטין, חסר תקנה.

חזרתי לחנות ואחרי שהרמתי את הקול הוחלף המוצר בפריט אחר מאותו דגם, הפעם תקין.
במרץ 2016 התברר לי שהמכשיר לא עושה את העבודה. התקשרתי אליהם. האדם שדיברתי איתו נזכר בחוות הדעת שרשמתי עליו, שלא מצאה חן בעיניו.
לכן, בשיחה איתי הוא אמר לי מילים כמו "בוא תראה מה עשית, לא שאני רוצה להתנקם בך". הוא הפנה אותי ליבואן שנמצא בנתניה והוסיף "אם לא היית עושה מה שעשית, הייתי עושה לך שרות ולא היית צריך לנסוע עד נתניה".
מוצר:
אל-פסק 1500L
תמונת משתמש
שם:
stavbara
תאריך:
03/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים ללא יוצא מן הכלל , אנשים מוכשרים מאוד בעלי ידע רחב מקצועיים ביותר ומה שחשוב אצלהם זה לא הכסף זה השירות הטוב ביותר והמתאים ביותר ללקוח בטוחה שאמשיך לרכוש אצלהם פשוט תענוג תודה רבה!
מוצר:
נורה
תמונת משתמש
שם:
אור
תאריך:
26/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך האינטרנט 2 מוצרים של מתאם אוניברסלי לאוסטרלי , כמה דק לאחר ההזמנה יצרו איתי קשר שההזמנה התקבלה ואפשר להגיע לאסוף מחנות . שירות מדהים כמו חו"ל ממליץ מאוד!
מוצר:
מתאם תקע אוניברסלי לאוסטרלי
תמונת משתמש
שם:
galmanzor43
תאריך:
22/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוצה לתת מילה טובה על חברת אפיק מלה בעמ הייתי צריכה ייעוץ ותכנון לגבי עבודה בביתי הגעתי לחנות ישב איתי אחד מהעובדים היה כל כך סבלני מקצועי ופשוט כיף! מבטיחה לחזור שוב!
מוצר:
לוחץ קרונה
תמונת משתמש
שם:
מתן
תאריך:
02/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי זוג סוללות באתר נטענות טושיבה תוך מספר דק מרגע ההזמנה קיבלתי הודעה שההזמנה התקבלה ומוכנה לאיסוף , שירות מהיר וטוב
מוצר:
זוג סוללות נטענות טושיבה
תמונת משתמש
שם:
Noa
תאריך:
28/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם שניה שאני קונה בחברת אפיק רוצה לתת המלצה חיובית על החברה , שירות מדהים מוצרים טובים ללא ספק אני עוד אמשיך לבקר שמה
מוצר:
סוללה לבוש 14.4v 1.5ah
תמונת משתמש
שם:
Adar
תאריך:
25/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוצה לציין לטובה את חברת אפיק מלה בע״מ , זו כבר פעם שלישית שאני רוכש בעסק זה כל פעם שהגעתי קיבלתי יחס אישי ומקצועי , אני מאוד ממליץ על עסק זה במיוחד לדברים מקצועיים
מוצר:
רב שקע 5
תמונת משתמש
שם:
Idan
תאריך:
15/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוצה לשבח לטובה את חברת אפיק מלה בע"מ , אני קיבלתי במתנה מכשיר מארצות הברית והבנתי שאסור לחבר אותו ללא שנאי מוריד מתח כיוון שהמתח שונה . הגעתי לחנות קיבלתי שירות ויחס אישי וטוב הסבירו לי בדיוק איזה מוצר אני צריך לקנות שיתאים לצרכים שלי באמת שירות יוצא מן הכלל ! תודה רבה ממליץ מאוד
מוצר:
שנאי 45W 220V/110V
תמונת משתמש
שם:
sahar49
תאריך:
12/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוצה להמליץ על חברת אפיק מלה בע״מ , על מחירים הגונים מאוד ומוצרים טובים . חיפשתי מתאמים לחו״ל בגוגל והגעתי אליהם כאשר הגעתי לחנות קיבלתי יחס מעולה גם שבאתי לקנות מוצר מאוד זול היחס היה פשוט מדהים ממליץ מאוד על החנות!
מוצר:
מתאם חשמל
תמונת משתמש
שם:
yarden1306
תאריך:
08/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוצה לשבח לטובה את חברת אפיק מלה, הגעתי לחנות על מנת לרכוש סוללה למצלמה, בחור בשם יהודה ביקש להסתכל על המטען והמצלמה כדי להבין האם הסוללה באמת לא תקינה. לאחר בדיקה הסוללה הבעיה היתה במטען שלי והסוללה היתה תקינה. ממליצה בחום על העסק אנשי מקצוע מאוד טובים ואמינים! תודה קבה לכם!!!!
מוצר:
מטען EN-EL9
תמונת משתמש
שם:
Yuval
תאריך:
04/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך האתר מברשת צד לשואב אבק מסוג LG חייבת לציין שההזמנה הייתה פשוט נוחה ופשוטה האתר נגיש ומובן מאוד . מיד אחרי ההזמנה יצרו איתי קשר מהחברה לאמת את ההזמנה . באמת שירות יוצא מן הכלל תודה רבה !
מוצר:
מברשת צד לשואב אבק של LG
תמונת משתמש
שם:
Josh
תאריך:
04/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ממיר מתח 150w לרכב , קיבלתי הדרכה מצויינת על שימוש נכון , אנשי מקצוע מאוד טובים אני הגעתי במטרה לקנות מכשיר 300w העולה 150 ש״ח יותר ולאחר הסבר שלי לגבי מה אני צריך מהמוצר המוכר אמר לי שמיותר ולקחת מוצר יותר זול שזה ייתן לי את המענה הנדרש . כיף לדעת שיש אנשים שלא רק כסף מעניין אותם ממליץ מאוד
מוצר:
ממיר מתח 12v-220v 150w
תמונת משתמש
שם:
naorfre52
תאריך:
30/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 4 סוללות ליתיום 18650 לסיגריה חשמלית , חווית הקניה הייתה כיפית קיבלתי יחס אישי מהמוכר הסבר על שימוש נכון במוצר והמחיר הגון מאוד ! ממליץ לקפוץ לביקור בחנות
מוצר:
סוללת ליתיום vtc6
תמונת משתמש
שם:
eladnuri
תאריך:
24/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה מוצרים, שירות מצוייו הקניה הייתה מאוד נעימה ורואים שנמצאים שם בעלי מקצוע ברמה גבוהה ממליץ על המקום
מוצר:
כף חשמלי
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply