דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
צילום וציוד היקפי (רמת השרון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קאמרהמיה
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקאמרה מיה ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
629
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
577
5
47
נמצאו 629 חוות דעת גולשים על קאמרה מיה
תמונת משתמש
שם:
דורון
תאריך:
02/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שילמתי על אזניות ביטס. המחיר שקמרה מיה הציעה היה 405 ש"ח (יש לי צילום מסך). אבל אז התקשרה נציגת המכירות ואמרה שהמוצר נגמר, שהמוצר אינו קיים באף חנות אחרת כנראה, ושיש לה אזניות מעולות אבל יקרות יותר. כמובן שלא הסכמתי.
התלוננתי לזאפ אבל אין באפשרותם לעזור. תגובת החנות השקרית:
"שלום רב,
לקוח ביצע הזמנה ב- 18.9 לאוזניות ביטס. יצרנו עימו קשר ועדכנו שהיות וספירת ימי העסקים בעקבות החגים תיצור זמן המתנה בפועל ארוך הוצעו חלופות באותו מנעד מחיר ואף זולות יותר כאופציה זמינה במלאי. לקוח בחר שלא לקחת חלופה ובוצע ללקוח זיכוי מייד בתום השיחה".
- לא הציעו חלופה ב"אותו מנעד מחיר" (אלא אם 70 ש"ח יותר זה ב"מנעד") ואופציה זולה יותר לא הוצעה בכלל.
אני מבקש מקמרה מיה - אם אתם חושבים שאני משקר אנא תתבעו אותי על לשון הרע (יש לכם את הפרטים שלי). יש לי הקלטה של השיחה, לצערי זאפ לא מרשים קישור או לעלות קובץ אודיו.
נב1 הכסף הוחזר לי באותו יום.
נב2 בסוף באותו יום רכשתי את האזניות ש"כנראה לא קיימות בשוק" אצל ספק אחר תמורת 420 ש"ח.
תגובת החנות:

הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 18/09/18 באתרינו לאוזניות ספציפיות ואוזניות אלו הוזמנו עבורו. ב-20/09/18 מיד כשעודכנו על ידי הספק כי זמן האספקה יעלה על זמן האספקה שציינו באתר עקב קשיי אספקה שלצערנו אינם תלויים בנו, יצרנו קשר עם הלקוח לעדכן אותו על כך. בשיחה זו, הלקוח נשאל אם זה בסדר שנציע לו דגם אחר שקרוב למוצר שהזמין, וכמו כן הוצע ללקוח להמתין לאוזניות הספציפיות בזמן אספקה ארוך מהמצוין באתר, או זיכוי מלא על סכום העסקה.
האופציה החליפית הקרובה ביותר באיכותן לאוזניות אותם הזמין הלקוח היו בעלות של 70 שקלים הפרש והלקוח ציין כי האוזניות שהזמין הן הדגם הספציפי שביתו מבקשת ולכן, ביקש לבטל את ההזמנה ואף זוכה במלוא הסכום.
1. השיחה אל הלקוח לא הייתה שיחת "מכירה", התקשרנו בכדי לעדכן את הלקוח על שינוי בזמני האספקה ולכן ניתנו ללקוח 3 אופציות:
1. להמתין לזמן אותו עדכן אותנו הספק.
2. לבטל את העסקה ולקבל זיכוי מלא בעבורה.
3. המלצה לחלופה דומה למוצר שהלקוח הזמין.

2. לאחר האזנה לשיחה לא ברורה לנו תלונת הלקוח שכן השיחה עמו השיחה התנהלה בנעימים ולא כפי שהלקוח מעלה בטענותיו. כלל לא ברור מה מצופה היה מאתנו לעשות כשקבלנו עדכון ממספר ספקים איתם אנו עובדים.
3. מעולם לא ציינו כי לא ניתן להשיג את המוצר באף חנות ולא ציינו ש”כנראה לא ניתן להשיג את האוזניות” כפי שהלקוח מעלה, אלא שביררנו מול מספר ספקים איתם אנו עובדים בניסיון להשיג את האוזניות שהזמין ומשלא צלחנו יידענו אותו על כך.
4. קאמרהמיה לא תובעת את לקוחותיה, אלא פועלת תמיד למען שביעות רצונם, במטרה לייצר חווית קניה ושרות מצוינים. ועל כך יעידו אלפי לקוחותינו החוזרים.


מוצר:
Beats by Dr. Dre Beats EP On-Ear Headphones
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
23/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי ענה בחור בשם גיא אמר לי להגיע ביום ו שהרחפן יגיע אמר (והבטיחׂ) שנקבל הסבר על כל המכלול של הרחפן ציטוט:"כל עובד בסניף יכול לתת הסבר"
הגענו לאחר תיאום שעה מראש, נטען כי ביום שישי אין הסברים על רחפנים, פנינו למנהל החנות שטען שאין להם מושג!!! על רחפנים ורק יודע איך להסביר לנו על סוללה.
בושה ליחס ושירות שכזה.
מוצר:
DGI
תמונת משתמש
שם:
yona
תאריך:
12/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני צאתי לחול בצעתי הזמנה של קנון SX60,לאחר כשבוע וחצי נקראתי להגיע ולקחת אותה. מצאתי חנות קטנה וצפופה,נאלצתי להמתין שעה ארוכה עד שיתפנו אלי. לבסוף שילמתי ולקחתי את המצלמה. בפתיחת יום העסקים שלמחרת התקשרתי להודיע שהמצלמה שקיבלתי מקולקלת ופשוט לא נדלקת. בגלל דוחק הזמן בקשתי שיזמינו עבורי מצלמה אחרת כדי שלא אאלץ להמתין שוב למעלה משבוע. זה לא קרה!! ובתום שבוע נוסף לאחר שהמצלמה נבדקה על ידי החנות שאשרה שאכן המצלמה נמכרה לי במצב מקולקל בקשתי לקבל אחרת במקומה בדחיפות. בחנות חזרו והציעו לי להמתין כשבוע וחצי עד שיקבלו מצלמה אחרת. הסברתי שזמני דוחק שרכשתי את המצלמה בשל הטיסה לחול והצעתי שיספקו מצלמה זהה שנמצאת להם במלאי אך כזו שהאחריות עליה 3 שנים במקום שנתיים. הם סרבו!! כדי לקדם את הפתרון הצעתי להוסיף עד מחצית מהתוספת שדרשו על הגדלת האחריות ,שכן ציפיתי שהם יקחו אחריות על האירוע . אך הם עמדו בסירובם. נאלצתי לבטל את העסקה ולדרוש החזרת הכסף ולהתחיל את כל תהליך הרכישה מחדש בחנות אחרת . חוסר לקיחת אחריות מצידם על האירוע מקומם!! רכשתי במחיר מלא מצלמה חדשה לחלוטין ,סוג א' והם סיפקו לי מצלמה פגומה. בנוסף הם גרמו לי לאובדן זמן יקר ועוגמת נפש רבה. לחנות זה אני לא אחזור יותר לעולם
תגובת החנות:
ביום שישי ה- 29.6.18 לקוח יצר קשר טלפוני עם החנות לברור מלאי קיים למצלמה מדגם Canon PowerShot SX60 HS ביבוא של קאמרה מיה, ניתנה ללקוח הזדמנות לרכוש את אותה מצלמה ביבוא של היבואן הרשמי בתוספת תשלום הכוללת 3 שנים אחריות אולם לקוח בחר להמתין למצלמה ביבוא שלנו. לקוח עודכן כי המצלמה אינה זמינה במלאי אולם צפויה להגיע לחנותנו במהלך הימים הקרובים. בכדי לשריין ללקוח מהמלאי הצפוי להגיע שילם הלקוח מקדמה של 100 שקלים. ביום שני ה- 2.7 (שני ימי עסקים לאחר ביצוע ההזמנה) יצרו עם הלקוח קשר ממוקד ההזמנות של חנותנו לעדכן את הלקוח על הגעת המצלמה למלאי.
הלקוח בחר להגיע לאסוף את המצלמה בחנותנו בתאריך 6.7.18 ובעת הרכישה בחנות, נתנה ללקוח האפשרות להפעיל את המצלמה אולם הלקוח בחר שלא לעשות זאת במקום.
יומיים לאחר מכן אכן התקשר הלקוח לעדכן כי המצלמה אינה נדלקת. בוצעו ניסיונות לעזור ללקוח טלפונית וכשלא עלה בידנו ביקשנו מהלקוח למסור את המצלמה אלינו לבדיקתה. לקוח סרב, ולפנים משורת הדין ובכדי לנסות לעזור ללקוח כמה שיותר מהר נשלח ללקוח על חשבוננו איסוף באמצעות שרות שליחים ללא עלות.
בהגיע המצלמה לחנותנו, נמצא כי אכן המצלמה אינה נדלקת. כאן נבקש לחדד, כי אנו לא מייצרים את המצלמות אלא רק מייבאים אותם, וכמו בכל מוצר חדש ייתכן כי המוצר יגיע וימצא לא תקין, אין הדבר מעיד על איכותו, ללקוח נמכרה מצלמה חדשה!!! סוג א' (כהגדרתו).

אושר ללקוח החלפת המצלמה למצלמה חדשה, אולם והיות שהמצלמה הינה ביבוא של החנות ולא של יבואן רשמי נדרשנו לשם כך להזמין עבור הלקוח את המצלמה בשנית. מאחר והיינו ערים לדחיפות המצלמה עבור נסיעת הלקוח אושר ללקוח לקבל את המצלמה ביבוא של היבואן הרשמי, שהייתה זמינה במלאי, בהנחה נכרת על הפרש המחיר בין שתי האופציות (יבוא רשמי ויבוא אישי שלנו).
לקוח דרש לקבל את המצלמה של היבואן הרשמי אולם סרב לשלם את ההפרש המופחת משמעותית שאושר לו, ואם לא די בכך, איים הלקוח כי אם לא נאפשר לו לקבל את המצלמה של היבואן הרשמי עם שלוש שנים אחריות (לעומת שנה שרכש הלקוח בפועל) יפרסם עלינו ביקורת גרועה בזאפ.

קאמרה מיה לקחה אחריות כפי שעושה תמיד לטובת לקוחותיה. ותמשיך לפעול תמיד! לספק ללקוחותיה את חווית השרות הטובה ביותר, יחד עם זאת, לא ניתן לעזור לקוח שאינו משתף פעולה באופן הגיוני ואף הגדיל לאיים בדרישה סחטנית.

צר לנו כי הלקוח הגיע לחנותנו ומצא אותה מלאה בלקוחות ונדרש להמתין, אנו נותנים לכל לקוח את מלוא תשומת הלב הן במעמד המכירה והן בשרות שלאחריה.


מוצר:
קנון SX60
תמונת משתמש
שם:
Regev
תאריך:
27/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מתחייבים על זמני הספקה ולא עומדים בהם.
הזמנתי אוזניות, אמרו שיגיעו תוך 14 ימי עסקים. לאחר 14 ימי עסקים האוזניות לא הגיעו אליהם.
מוצר:
Sennheiser Momentum In Ear
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
24/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
16/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
12/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אור
תאריך:
23/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להזמין בשליח חברת שליחויות גרועה מאוד לא עונים לטלפונים קיבלנו באיחור של כמה ימים.
מוצר:
vucrcurs tw01
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
22/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Kay
תאריך:
09/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ביום שישי 4/12/15. לאחר ההזמנה התקשרתי לשאול תוך כמה זמן יגיע המוצר ששילמתי על משלוח עד הבית בסך 60ש"ח.
הנציגה אמרה שהמוצר יהיה אצלי תוך 3 ימי עסקים.
התקשרתי לחברה שלושה ימים לאחר מכן להודיע להם שהמוצר עוד לא הגיע.
מסתבר שהם בכלל שכחו לשלוח את ההזמנה שלי ואמרו לי החבילה תגיע יום למחרת.
אחרי ששילמתי 60 שקלים על משלוח לא הייתי מצפה לכזה שירות בינוני ולא מקצועי
לא ממליץ לאף אחד להזמין משם.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה ביום שישי 1.12.15 בשעה 02:11 הזמנה שהייתה על שם אחד וכרטיס אשראי על שם אדם אחר (במקרה זה האב)
יצרנו קשר עם הלקוח ביום ראשון בבוקר! והחבילה של הלקוח יצאה לחברת השליחים באותו יום! כשנמסר ללקוח צפי אספקה 3 ימי עסקים. ואכן, החבילה נמסרה ללקוח ביום העסקים השלישי בתאריך 9.12.15 בשעה 14:13. כל הנתונים מגובים בחתימת הלקוח לשליח המוסר.
יצרנו קשר עם הלקוח לנסות להבין את מהות התלונה ונראה היה כי ללקוח אין באמת מושג על מה מדובר וכי המתלונן הוא בנו של הלקוח והוא מסרב לשוחח עם מנהל החנות. הלקוח עצמו העלה את 2 נקודות תלונה בכל הנוגע אליו, האחת זמן ההמתנה למשלוח והשניה על ההקפדה בבדיקת נתוני האשראי.
1. שליחות כפי שמופיעה באתר וכפי שעודכן בה הלקוח הינה 3-5 ימי עסקים. ללקוח תמיד ניתנת האפשרות לבצע איסוף עצמי בזמנו החופשי.
2. עיסקה בה מעורבים יותר מאדם אחד, קרי, עיסקה על שם אחד וכרטיס אשראי על שם אחר, אנו מקפידים בבדיקת אימות נתוני האשראי בחברת האשראי לשם הגנה הן על הלקוח והן על אישור העיסקה.
קשה לנו להבין מתי עפ"י טענת הלקוח "שכחנו" לשלוח את המצלמה אם החשבונית הופקה ביום ראשון והחבילה נאספה ע"י שרות השליחים ביום ראשון, להזכיר ההזמנה בוצעה ביום שישי בלילה! (אז אנחנו לא עובדים)
קשה לנו להבין מדוע משלוח שיצא בזמן והגיע ליעדו בזמן מכונה בפי הלקוח שרות "בינוני".
צר לנו שהלקוח בחר בדרך מכפישה ופוגעת כזו כשאין לתלונה שום בסיס.
קאמרהמיה עושה ותעשה תמיד את המיטב עבור שביעות רצון לקוחותיה, אולם אין ביכולתנו להתמודד עם תלונות מוטות ומטעות שאין בסיס
מוצר:
מצלמה D5300
תמונת משתמש
שם:
EddieB
תאריך:
24/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 24.9.2015 בוצעה הזמנה לעדשה עבור מצלמת סמסונג. חלף חודש והעדשה טרם סופקה. בכל פעם מבטיחים שעוד כמה ימים העדשה תגיע. בעת פניות לחברה ההרגשה היא שמתייחסים לאיחור כאל משהו מובן מאליו (דבר מקומם בפני עצמו). לא ממליץ לרכוש בחנות זו.
מספר הזמנה בחנות: 28478.
תגובת החנות:
אנו בקאמרהמיה עושים הכל! בכדי לספק ללקוחותינו את מבוקשם שהרי מבוקשם לקנות ומבוקשנו למכור ולכן אין ניגוד אינטרסים בהזמנת מוצר.

יחד עם זאת, לעיתים במוצרים מסויימים בהם קיימת בעיית מלאי כלל עולמית, נוצר מצב בו הנסיונות המרובים שלנו לתת מענה בכל מחיר ללקוחותינו, הכולל חיפוש המוצרים כמעט בכל יבשת אפשרית מעריך את זמן הטיפול בהזמנה. אולם אנו מאמינים כי עלינו למצות את כל האפשרויות בטרם נאכזב לקוח ונסתכן בלקוחות מאוכזבים.

צר לנו כי הלקוח חש שהתייחסותנו לאיחור הינה מובנת מעליה, נהפוך הוא, הנסיונות לקבל מענה כלל עולמי בכדי למצוא עבור הלקוח את העדשה כמעט יש מאיין נעשתה במאמצים גדולים מאד.

אנו מבינים את תחושת האכזבה של הלקוח, אולם למוצר הספציפי הנ"ל קיים מחסור כלל עולמי! ועל אף זאת לא חסכנו מאמצים להמשיך ולנסות בטרם נאכזב את הלקוח.

קאמרהמיה תמשיך ותפעל בכל האמצעים לספק ללקוחותיה את המוצרים אותם הם מבקשים לרכוש ולספק ללקוחותינו את חווית השרות הטובה גם אם זה מצריך חיפוש כלל עולמי.

מוצר:
עדשה למצלמת סמסונג מסדרת NX Samsung 50-200mm
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
08/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
רשף
תאריך:
05/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה באתר נוחה ומהירה, אך המוצר אותו רכשתי לא היה קיים במלאי. בשיחה עם נציגת שירות מהחנות התברר לי שהאתר לא מעודכן, התרעמתי מאוד מעצם העובדה הזו בפני העובדת אך לא קיבלתי תשובות מספקות, סיימנו את שיחתנו כאשר אני מבטל את ההזמנה ואני מרגיש מרומה. פניתי לפרוק את זעמי ע"י כתיבת ביקורת לא מחמיאה באתר (ZAP) ואז באמת הופתעתי! לאחר כשעתיים מזמן כתיבת הביקורת חזר אלי אדם שהזדהה כמנהל החנות. המנהל היה אדיב והיה מאוד אמפטי לתלונותיי. הוא הציע לפצות אותי בכרטיס חלופי יותר יקר (זאת כמובן לאחר שעשה בירור איזה כרטיס יתאים למצלמה שברשותי) ואפילו דאג לזמן אספקה מהיר יותר על חשבונו, מאחר והיתה לי דחיפות לקבל את הכרטיס זיכרון מהר.

בעיני, הדבר הקל ביותר הוא לכתוב חוות דעת חיובית על רכישה שהלכה חלק ללא תקלות אך, חנות או ספק נמדד בצורה הטובה ביותר כאשר דברים משתבשים!
וכאן ראיתי ספק שלוקח אחריות מלא ודואג באופן מלא שאני אהיה מרוצה מהקניה אפילו אם זה אומר שהוא יפסיד כמה שקלים אך ירוויח אותי כלקוח מרוצה. אני מאוד מעריך גישה כזו והייתי שמח לראות עוד חניות מאמצות גישה זו!

בהחלט אחזור לקנות שם ואמליץ על חנות זו למכרי.

מוצר:
כרטיס זיכרון Lexar Professional 32GB SDHC UHS-I 633x Card זמין במלאי!!
תמונת משתמש
שם:
zaksdor
תאריך:
26/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר החברה התחייבה לאספקה תוך 5 ימים. חלפו 11 יום והמוצר טרם הגיע.

שירות הלקוחות לא סייע ולא ניסה למצוא פתרון.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע רכישה של זיכרון נייד USB ‏ SanDisk Cruzer Blade 16GB
ההזמנה נשלחה ללקוח על ידי הדואר, ומסיבות שאינן תלויות בנו המשלוח בדואר התעכב.
הלקוח יצר עמנו קשר להתלונן על כך שקיבל את המוצר בעיכוב על ידי הדואר.
בשיחה עם מנהל החנות התנצלנו על תחושתו של הלקוח ועל העיכוב שנרם לו על ידי התנהלות הדואר וכנשאל הלקוח מה ברצונו שנעשה, תגובתו הייתה כי הוא מבקש את המוצר חינם!

להלן מספר נקודות חשובות לתגובתנו:

1. לגבי תלונת הלקוח אודות מחיר הגבוה של המוצר – קאמרהמיה פועלת תמידית לתת ללקוחותיה הן מחיר משתלם והן שרות מצוין, במידה ולקוח מוצא אפשרות זולה יותר תמיד עומדת לרשותו האפשרות לבחור היכן הלקוח מבצע את הרכישה ובאיזה מחיר. הלקוח לא אולץ לרכוש אצלנו והמחיר ששילם הינו כפי שפורסם באתרנו.

2. קאמרהמיה מתחייבת לאספקה תוך 5 ימי עסקים – יחד עם זאת, אין בשליטתנו או באפשרותנו להשפיע על התנהלות דואר ישראל. גם כאן, עומדת בפני הלקוח שתי אופציות נוספות, הראשונה, איסוף עצמי, השנייה, משלוח באמצעות שליח בתוספת תשלום. מסיבותיו, הלקוח ביקש לשלוח לו את המוצר בדואר רשום ואכן כך בוצע.

3. במידה ולקוח מסיבותיו הוא אינו מעוניין במוצר, תמיד עומדת לרשותו האפשרות עפ"י חוק שלא לאסוף את המוצר מסניף הדואר ולהודיע לנו על ביטול עסקה ולקוח היה מזוכה במלואו.

4. בשיחה עם מנהל החנות הוצעו ללקוח אלטרנטיבות כגון, זיכוי המוצר במלואו במידה ולא ייאסף על ידי הלקוח מהדואר, בקנייה הבאה לבדוק במה ניתן יהיה ללכת לקראתו. לקוח בחר לאסוף את המוצר לרשותו ולקבל זיכוי על המוצר דבר שלא ניתן לאפשר.

קאמרהמיה פועלת נמרצות בכדי לתת ללקוחותיה את השרות הטוב ביותר ולטעון כנגדנו על כי דואר ישראל מתרשל במשלוח במוצרים ואינו בשליטתנו נראה כלא הגיוני. שהרי לא ייתכן כי נתבקש לתת לכל לקוח שדואר ישראל מתעכב באספקת חבילתו את מוצר בחינם.

צר לנו כי הלקוח שרכש מוצר בעלות של 42 שקלים מצא לנכון לאיים ולאף לפנות לגורמים בטענות שווא רק כי לא נכנענו לדרישה הלא הגיונית של הלקוח לקבל את המוצר ללא עלות.

קאמרהמיה תמשיך לעשות כל שביכולתה בכדי לשמר את השרות המצוין שחרטנו על דגלנו עבור לקוחותינו גם למול דרישות נדירות בלתי הגיוניות כפי שעשינו עושים ונעשה.


מוצר:
דיסק און קי cruzer
תמונת משתמש
שם:
מגנטים לאירועים טיג'יאמ
תאריך:
29/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בושה וחרפה! הגעתי לחנות בתאריך 7/1/15 לרכוש מצלמה.
ידעתי על בעיה מסויימת בדגם D750.
לאחר שיחה עם המוכרן יוני, הובהר לי שהגיע מלאי חדש ושהוא תקין לחלוטין.
רכשתי את המצלמה בליווי עדשה והלכתי לדרכי.
לאחר זמן מה, חבר בדק לי את המצלמה וגילה שפשוט עבדו עליי!!
המצלמה כן שייכת למלאי הפגום!!
התקשרתי לחנות והתשובה שלהם הייתה מתחת לכל ביקורת,
"תתקן את המצלמה באחריות שלה"
ואני שואל אתכם, זה הגיוני שגם אומרים לאדם דבר שאיננו נכון וגם לא לוקחים על כך אחריות??
קאמרה מיה אתם צריכים להתבייש.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מצלמה מדגם D750 כאשר ידע כי קיימת בעיה בסדרות מסויימות עליהן הכריזה ניקון זמן קצר לפני שבוצעה הרכישה.
למיטב הבנתנו המשלוח החדש שהתקבל לא היה במסגרת הסדרות אשר סומנו בניקון.
התקלה שניקון הכריזה עליה הינה תקלה נדירה, שעלולה לצוץ במספר מצלמות מסדרת ייצור ספציפית. אין הכרח כי אכן בכל מצלמה אכן תהייה התקלה.
הלקוח שהינו צלם מקצועי, ואשר ידע מראש על התקלה המדוברת, לא טרח לבדוק אותה בימים הסמוכים לרכישת המוצר, דבר שתמוהה לכשעצמו היות ונרכש מוצר עם פוטנציאל לתקלה ובהיותי אדם מקצועי בתחום לבטח אדאג לוודא כי המצלמה שלי אינה נמנית בין הסדרות ייצור המדוברות. שהרי הלקוח אכן ביצע את הבדיקה הזו רק אחר מספר חודשים מה שאומר שלא הייתה ללקוח בעיה אלא בירר מתוך סקרנות שנכון היה לברר בתחילת העיסקה.
זאת ועוד, במסגרת הודעת ה-RECALL שפרסמה ניקון, היות ומדובר בתקלה מינורית ההנחיה הינה לטפל נקודתית בתקלה ולבטח שלא להחליף מוצר.
אילו היה הלקוח פונה אילנו במסגרת הימים הראשונים של הרכישה במסגרת השרות המצויין שאנחנו מקפידים לתת ללקוחותינו, אכן הייתה מוחלפת ללקוח המצלמה, לפנים משורת הדין, אולם הלקוח פנה אלינו טלפונית בלבד לאחר כשלושה חודשים.
הלקוח שהינו צלם מקצועי וביצע שימוש נרחב במצלמה דרש בשיחה טלפונית, מבלי שכלל הסכים להגיע אלינו לבדיקת המצלמה, החלפתה או שידאג ללכלך את שמנו.

קאמרה מיה עושה רבות בכי לתת ללקוחותיה הן את המחיר הטוב ביותר והן השרות הטוב ביותר, כל זאת תחת מגבלות הגיון.
כשלקוח מבצע שימוש במצלמה שעדיין כלל אין לנו דרך לדעת אם יש במלצה המדוברת בעיה בכלל, ודורש תוך איומים להחלפתה כשמדובר בבעיה מינורית המטופלת בקלות ונפתרת במלואה לזאת אין אנו יכולים להסכים.
אנו נמשיך לעשות עבור שביעות רצון לקוחותינו כפי שעשינו ועל כך יכולים להעיד אלפי לקוחותינו המרוצים אולם לא נאפשר בשל סחטנות אשר אינה בעלת עניין מהותי אלא רצון לפגיעה בנו ותו לא לשתף פעולה עם הדבר.

מוצר:
מצלמה D750
תמונת משתמש
שם:
aviran95
תאריך:
31/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 1/10/2014 רכשתי מצלמה 7D ועדשת טמרון 150-600 לצילום טבע וציפורים. לאחר חודשיים וחצי של שימוש חלה בעדשה תקלה של פיקוס. פניתי לחנות בדרישה לטפל בבעיה, לאחר כשבוע כשלא חזרו אלי, התקשרתי ושאלתי מה עם העדשה, בתגובה ענו שהיא עדיין בבדיקה. ויחזרו אליי להגיד לי מה התקלה בעוד יומיים! לאחר יומיים שלא חזרו אליי שוב התקשרתי והפעם בחור בשם צביקה טען שבמעבדה טוענים שהנזק נגרם עלידי(מה שלא היה ולא ונברא מעולם) אני צלם ותיק שמצלם שנים ומעולם לא נתקלתי בשירות כזה גרוע ומתנשא,שום רצון לתת שירות או לשאת באחריות!! יש לציין שבמשך 10 ימים טירטרו אותי על כלום, כשביקשתי לדבר עם המעבדה לא הסכימו!!כשביקשתי שיביאו לי את העדשה בהקדם נענו כשיתאפשר לנו מתוך התנשאות וזלזול.כאמור שום רצון לתת שירות או להיטיב עם הלקוח. אכזבה גדולה!!!!!ממליץ לכם לא התקרב לחנות הזו!!!
תגובת החנות:
שלום רב,



עדשת הלקוח הובאה לתיקון לאחר כשלושה חודשים מרכישתה. הלקוח התלונן על בעיית מיקוד והעדשה נמסרה לבדיקת מעבדה.

הזמן שלקח לתת מענה ללקוח נבע מהעובדה שביקשנו מהמעבדה לבצע בדיקה מקיפה ולברר במידה ויש ספק ולו הקל שבעיית העדשה לא נובעת כתוצאה ממכה במקרה כזה היינו הולכים לקראת הלקוח ומתקנים את העדשה על חשבוננו.

לאחר שהמעבדה ביצעה מספר בדיקות ואף ישנם תמונות לאשר חד משמעית כי התקלה נובעת ממכה שקיבלה העדשה לא נותר בידנו אלא לידע את הלקוח על תוצאות הבדיקה ועקב התנגדות הלקוח, אף הוצעה ללקוח העברת העדשה לקבלת חוו"ד נוספת, לקוח התנגד ודרש החזרת העדשה.

צר לנו על תחושתו של הלקוח אולם נמשיך לנהוג במוצרי לקוחותינו שנמסרים אלינו לתיקון במלוא האחריות והרצינות ולכך נדרש לפעמים זמן.

אנו מבינים את תחושותיו של הלקוח אולם אין באפשרותינו לשאת בעלות תיקון שאינו עומד בתנאי האחריות שכן העדשה (והדבר מגובה בתמונות מעבדה) קיבלה בוודאות מכה.

צר לנו כי הלקוח לא מוכן לקבל את איבחון המעבדה לאחריותו לתקלת העדשה.

אנו בקאמרהמיה נמשיך כתמיד לספק שרות אחראי ומצויין תוך התחשבות הגיונית בלקוחותינו כפי שעשינו ועושים תמיד.



מוצר:
עדשות מצלמה SP 150-600mm F5-6.3 DI IF VC USD
תמונת משתמש
שם:
AVIC
תאריך:
30/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המצלמה הנ"ל נרכשה ב-.18.5.14. ומספר שבועות אחר כך בעת שהיינו בטיול בחו"ל, המצלמה הפסיקה לפעול לחלוטין - העדשה נתקעה ולא ניתן היה להכניס אותה למקומה. כאשר חזרתי ארצה מסרתי אותה לתיקון ב-30.7.14, וכחודש לאחר מכן התקשרו אלי מהמעבדה וכעבור עוד מספר שבועות התקשרו מהחנות, וטענו שהמצלמה ניזוקה על ידי, והאחריות לא חלה עליה, והתשלום עבור התיקון יהיה כ-600 ש"ח - כחצי מערך המצלמה החדשה. בקשתי שיעבירו את המצלמה לבדיקה במעבדה בלתי תלויה, אך מאז ספטמבר לא שמעתי על כך כלום. מקרה זה דומה מאד לחוות הדעת של קונה אחר בתחילת חודש זה. מה שמטריד מאד הוא המצב שלמרות שהחברה מצהירה שהמצלמות שהיא מוכרת נושאות באחריות - המצב שונה לגמרי כאשר באים לממש את האחריות. אני דוחה את כל הטענות בדבר נזק שנגרם על ידי למצלמה - המצלמה היתה בשימוש סביר בארה"ב והתקלקלה בזמן ביקור במוזיאון בקליפורניה.
תגובת החנות:
הלקוח מסר לתיקון מצלמה שבורה! העדשה הייתה בחוץ ונוטה בכ-50 מעלות. מצב כזה הינו לחלוטין כתוצאה ממכה שקיבלה המצלמה.

קאמרהמיה מוכרת מצלמות חדשות בלבד ומקפידה תמיד כדרכה בעבר ובעתיד לעשות הכל למען שביעות רצון לקוחותיה.

יחד עם זאת, כשלקוח מסיר אחריות מתקלה שנגרמה על ידו ומצפה שהתקלה שאינה כלולה במסגרת הסכם אחריות וחוסר ההענות לדרישתו שאינה ניתנת למענה על פי רצונותיו מייצרת עבורו חוסר שביעות רצון, לכך לצערנו לא נוכל להענות.


אנו מצרים על כל לקוח שחש חוסר שביעות אולם לא נוכל לתקן על חשבוננו מצלמה שאפילו אין נדרש רקע טכנאי לאשר כי עברה מכה קשה.

אנו בקאמרהמיה נמשיך לעשות למען לקוחותינו מעל ומעבר.
השרות שלנו יבוצע תמיד על ידי האנשים המקצועים ביותר שאוהבים אנשים ומבינים צילום.
חג של אור לכולם צוות קאמרהמיה

מוצר:
מצלמה HX50V
תמונת משתמש
שם:
פולינה
תאריך:
02/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתה חווית שירות גרועה ביותר אנא הימנעו מלרכוש מהחנות הזאת. קניתי מצלמה כביכול חדשה. קיבלתי אותה עם שריטה קטנה אך לא נתתי לזה חשיבות. כבר בשימוש השני המצלמה הפסיקה לעבוד. כשפניתי לחנות נמסר לי שהמצלמה לא ניתנת לתיקון. שהפתרון היחיד שהם יכולים להציע לי זה לרכוש אצלם מצלמה חדשה...
תגובת החנות:

שלום רב,

הגברת פולינה רכשה בחנותינו מצלמה מסוג CANON SX280 בתאריך 30/06/13

המצלמה שנמכרה ללקוחה כמו כל מצלמה הנמכרת בחנותינו הינה חדשה בלבד! ללא שריטות ללא סימנים כפי שמצלמה חדשה נמכרת.


המצלמה הגיעה אלינו לתיקון בתאריך 03/09/12 כחודשיים לאחר הרכישה, כשתלונת הלקוחה הייתה "מצלמה אינה מגיבה, עדשה תקועה בחוץ"


בטופס התיקון שנמסר לידי הלקוחה תועד מצב המצלמה כפי שנמסרה לידי הנציג שקלט את התיקון ותואר כדלקמן "יש סימני מכה קלים מסביב לעדשה, בצד המצלמה ומתחתיה. חול על העדשה. סימני שיפשוף על בית הסוללה"

לאחר בדיקת הטכנאי חזרו ללקוחה לעדכן כי נמצא חדירת מיים למצלמה וכי התיקון בשל כך אינו כלול במסגרת האחריות.

הוצע ללקוחה לפנים משורת הדין וכמחווה של רצון טוב והתחשבות בלקוחה רכישת מצלמה חדשה בהנחה משמעותית של כ- 400 שקלים ואף לא נגבו ממנה עלות בדיקה כפי שתקנון האחריות מאפשר לנו.

הלקוחה סרבה לתקן וסרבה לקבל את ההצעה הנדיבה מאד שהוצעה לה.


1. מתאריך הרכישה שהתבצעה לפני כשנה וחצי ועד לתאריך הבאת המצלמה לתיקון, אין תעוד המורה על תלונת הלקוחה על איכות המצלמה שרכשה.


2. תיקון מצלמה הינו במסגרת האחריות במידה ולא חלו התנאים הבאים, כפי שמפורטים בתקנון החנות:

"תנאי האחריות הם בכפוף לתנאיו והחלטתו של היבואן בארץ ו/או היצרן בחו"ל.
פגיעה פיזית או נזק פיזי או שבר שנגרמו בשל רשלנות או זדון הצרכן, גורמים לפקיעת האחריות.
הסרת מדבקת אחריות או קריעתה המעידות על תיקון שלא על ידי טכנאי מוסמך של החברה, מסירה את האחריות מן המוצר.
האחריות לא תחול במקרה של פגיעת ברק,קצר חשמלי , שריפה , רטיבות או שימוש בניגוד להוראות השימוש או שימוש רשלני.
אין אחריות על מוצרים שניזוקו כתוצאה מהצטברות אבק או גורם אחר, או כל נזק הנגרם כתוצאה מהזנחה וחוסר טיפול בסיסי לפי הוראות היצרן.
הרכבה לקויה של חלקים עלולה לגרום לפקיעתה של האחריות.
נא לשים לב,כל שינוי במוצר עלול להפקיע את האחריות ולכן חשוב לשמור על כל החלקים המקוריים.

מוצר שהקלקול בו נגרם בשל רשלנות או זדון הצרכן או שימוש בניגוד להוראות השימוש של היצרן/יבואן, ייגבו דמי בדיקה."


3. עפ"י טופס התיקון שנמסר לידי הלקוחה במעמד מסירת המצלמה לתיקון ברור אף ללא בדיקת טכנאי כי המצלמה ניזוקה בשימוש ע"י הלקוחה וכי למרות שתנאי האחריות לא חלים במקרה כזה נעשו מאמצים ללכת לקראת הלקוחה בהטבה משמעותית של הנחה ממחיר מצלמה חדשה. כל זאת למען הרגשתה הטובה של הלקוחה.


4. הלקוחה בחרה שלא להענות לאף צעד של נסיון ללכת לקראתה.


5. הלקוחה בחרה לפרסם תלונה רק כשנה וחודשיים ממסירת המצלמה לתיקון דבר שמעלה שאלות לגבי מהות התלונה.


קאמרהמיה מוכרת אך ורק ציוד חדש! כל נסיון להציג מייצג שווא המציין אחרת פשוט אינו מבוסס על מציאות עבודתנו ודרכנו.

אנו עושים את מירב המאמצים לספק ללקוחותנו פתרונות מספקים וללכת לקראתם במידת האפשר תוך הבנה כי לא ניתן לרצות לקוחות שאינם מוכנים לשאת כלל באחריות על מעשיהם שלהם.

נמשיך לפעול למען לקוחותינו ונמשיך לעשות למען שביעות רצונם הן בשרות והן במוצרים המתקדמים במחירים מצויינים.
מוצר:
מצלמה PowerShot SX280 HS
תמונת משתמש
שם:
Tomer
תאריך:
27/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לא יגיד דברים רעים על החנות כי יש לי כבוד אבל להעלות את המחירים שניה אחרי שאני מתקשר כדי לבדוק אם המוצר נמצא בחנות זאת לא דרך ובטח שאמליץ לכל מי שאשאל שלא יתקרבו לחנות הזאת. פשוט בושה אפילו הלקוחות שהיו בחנות ששמעו שפתאום העלו את המחירים היו בשוק. התאכזבתי.
מוצר:
מצלמת רפלקס 7d
תמונת משתמש
שם:
Yuri
תאריך:
31/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היתה בעיה עם מוצר, שהמוכר ניסה להתנער מאחריות, ובעיה פוטרה רק לאחר התערבות המנהל, שלא ידעה ממתרחש. בחנות יש מבחר גדול ומחירים נוחים, חבל להרוס חווית קנייה בגלל עובדים שלא דועגים לשם הטוב של החנות
מוצר:
מצלמה דיגיטלית EOS 650D
תמונת משתמש
שם:
שין
תאריך:
19/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באתר שני פריטים בכ 3,000 ש"ח. שני הפריטים סומנו כזמינים במלאי.
לאחר ששילמתי, הגעתי לחנות לקחת את הפריטים ולאחר כעשרים דקות של חיפושים
במחסן, בחנות וגם בעוד איזה מקום מחוץ לחנות (המוכר פתאום יצא מהחנות ואמר שהוא הולך לחפש את הפריט...), חזר המוכר עם פריט אחר שהוא אמר לי שזה פריט יותר טוב ויותר זול ויש רק הבדל אחד ואין לו את הפריט ששילמתי עליו. שאלתי למה כתוב באתר שהפריט זמין במלאי, אז הוא אמר לי שהאתר זה רק אינדיקציה!!! ואני הייתי צריך לברר עם מוכר בחנות לפני הרכישה, אז ששאלתי למה מאפשרים רכישה אם המידע אינו נכון ולמה לא מצויין באתר שזה רק אינדיקציה הוא השיב שאני אפנה למנהלים בשאלה הזו.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה באתר והגיע לאיסוף טרם נוצר עימו קשר ממרכז הזמנות המאשר כי ברשותנו המוצרים וכי הינו מוזמן לבצע איסוף מהחנות. מלאי החנות הינו דינמי מאד כתוצאה מרכישות באתר ורכישות בחנות עצמה ועדכון זמינות מלאי המוצרים מתבצע באופן סדיר אך לעיתים אינו עומד בקנה אחד עם דינמיות המכירות. בוצעה בדיקה ואילו נותר במלאי מוצר אחרון שנרכש בהזמנה באתר לפי ההזמנה של הלקוח הנ"ל.

במצב שמוצר נרכש באתר ואז מהמלאי מוצעות ללקוח שלוש אפשרויות לשביעות רצונו:

1. חלופת מוצר שווה ערך או טוב מהמוצר המוזמן

2. הזמנת המוצר עבור הלקוח

3. ביטול העסקה

לקוח שהגיע לחנות בטרם טופל ע"י מרכז הזמנות יצר מצב שללא יכולת התארגנות נעשו נסיונות לעזור לו במקום לשביעות רצונו וחבל כי לא כך הובנו הדברים. אנו מצטערים על אי ההבנה שמצב זה יצר.

קאמרהמיה תמשיך כתמיד לעשות למען שביעות רצון לקוחותיה ואנו מצרים שדברים אינם מתפרשים ככך.
מוצר:
חצובה pro 330
תמונת משתמש
שם:
מייק
תאריך:
16/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מצלמה דרך החנות.
המצלמה שהופיע בחנות כסטנדרט הייתה בצבע שחור.
למחרת התקשרו אלי מהחנות ואמרו כי חייבו את האשראי שלי ויש להם מצלמה רק בצבע אדום! ושהם לא מתחייבים לצבע - הקטינו את הראש עד כמה שיכלו ונותרתי עם מסגרת אשראי תפוסה ללא אפשרות לבצע רכישה אחרת בשבועיים הקרובים (כי המצלמה היא ליום הולדת ודחופה). הם חייבו אותי על מוצר שלא הזמנתי ולפני שבדקו מולי האם אני מעוניין בצבע אדום.
לסיכום ממליץ להימנע מרכישה בחנות זו כיוון שהם מקטינים ראש והעיקר מהר מחייבים את האשראי ורק אז מוודאים עם הלקוח עם הוא מעוניין במשהו שונה ממה שהזמין.
תגובת החנות:

הלקוח הנכבד ביצע הזמנה באתר בה הסליקה והחיוב מבוצעים ע"י מערכת סליקה מבוטחת אוטומטית במעמד הזנת פרטי

האשראי בעת ביצוע ההזמנה ואינה מתבצעת ע"י גורם אנושי ומכאן שהלקוח לא חויב בטרם שוחחו עמו אלה חויב

במעמד ביצוע העסקה. עלינו לציין כי קיימת באתר אפשרות לביצוע רכישה באמצאות נציג טלפוני וללא חיוב מראש

במעמד ההזמנה.

אנו מחזיקים ברשותנו מגוון מוצרים וצבעים, יחד עם זאת, המוצר המדובר לא נותר בצבע הספציפי אותו הלקוח

ביקש. חברת קאמרהמיה עושה רבות למען שביעות רצון לקוחותיה אולם אין באפשרותנו להבטיח כי יוותר מלאי לכל

דרישת צבע של לקוח ואף זאת מצוין בתקנון האתר.

מיד לאחר שיחתנו עם הלקוח פעלנו לזיכוי הלקוח עוד באותו יום! אולם תהליך הזיכוי עורך זמן בחברת האשראי.

על כך אין ביכולתנו לשלוט.

במסגרת הטיפול בלקוח הגיע משלוח עם המוצר בצבע שהלקוח ביקש, ובכדי לנסות ולרצות את הלקוח נשלחה אליו

המצלמה ע"י שליח עד הבית על חשבוננו.

חברת קאמרהמיה עושה ותעשה כל שביכולתה לספק ללקוחותיה חווית קניה משביעת רצון תוך התחשבות בתנאים

אובייקטיביים של זמינות מלאים וצבעים. צר לנו כי הלקוח בכעסו בחר בתגובה זו אולם אנו נמשיך לתת את השרות

הטוב ביותר לכלל לקוחותינו תמיד.

מוצר:
מצלמה D5200
תמונת משתמש
שם:
עניסים
תאריך:
29/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני מספר ימים , אני ואבי נכנסו לקאמרה מיה לאחר שהיינו בעוד מספר חנויות צילום ברחבי הארץ בכדי לשמוע ייעוץ ממישהו שאולי מבין בצילום יותר מחנויות הפריפריה ושיוכל לעזור לנו בהתלבטות ברכישת המצלמה הבאה שלנו..
כשהצגנו את המחשבות שלנו בפני המוכר הרגשנו שהוא רוצה לחסוך במילים ולקצר את התהליך , הוא אמר שהמצלמות די זהות ושאין הבדל גדול ביניהן , שתיהן מצלמות תמונות כדבריו..., כששאלנו לגבי מחירים הוא אמר לנו : ציטוט “ראיתם את המחיר באתר, אתם כבר יודעים את המחיר” , לא תשובה שהייתי מצפה לקבל מאיש שירות
הרגשנו לא רצויים ומושפלים מהתשובות שלוומהסובבים אותנו, ושבחרנו לא נכון לגבי זהות החנות שבה נשקיע, צר לי שכך מתנהגים מוכרים גם אם הם יודעים כבר לצלם, אני שם לא קונה !!!
תגובת החנות:
אנו קאמרהמיה מתוך מחויבות אמיתית ללקוחות שלנו מתחייבים להעניק את השירות המקצועי הטוב ביותר, ברמה הגבוהה ביותר -במהירות, ביעילות ובסובלנות.

צר לנו על תחושותיו של הכותב ה א ל מ ו נ י שלא רכש דבר ורק בחר בדרך אחת של השמצה והטלת דופי בנו.

ככל הנראה כוונותיו נסתרות ויתכן ויש יד נעלמה מסתורית שעומדת מאחורי חוות הדעת הזאת שמטרתה היא רק לפגוע, הדברים אינם נכונים בעליל נקודה! ! !

אנו מחוייבים לעשות כל מאמץ בכדי לזהות ולהבין את צרכיו ורצונותיו של כל לקוח ולהציע מענה מדויק, יעיל ומקצועי, למסור ללקוחותינו מידע אמין ובדוק.

חשוב לנו לעקוב באופן מתמיד אחר מגמות חדשות בשוק הצילום.להיות ראויים לאמון לקוחותינו ולהוות דוגמה ליושר אישי,ניקיון כפיים ונאמנות חסרת פשרות לעקרונות כך פעלנו כך אנו פועלים וכך נפעל גם בעתיד.

אנו מדגישים שוב כי אין לנו כל מידע על מתי, מול מי ומה קרה באמת ואם בכלל ביקרו אצלנו בחנות – היינו שמחים לדעת מתוך רצון וכוונות אמתיות לתחקר ולרדת לעומק העניין אבל אין לנו כל מידע או אינפורמציה בעניין זה. אנו מחוייבים לנהוג כלפי לקוחותינו ביחס של כבוד והערכה, ליצור אווירה של שותפות וזהות אינטרסים מלאה עם הלקוח.

לשירותכם תמיד צוות cameramia


מוצר:
מצלמה דיגיטלית T3i
תמונת משתמש
שם:
sharon
תאריך:
20/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מצלמה דרך האתר. המצלמה הגיעה באיחור של שלושה ימים וכמעט שלא הספקנו לקחת אותה לפני הטיסה שלנו לחו"ל. כשהתקשרתי לשירות הלקוחות של החנות וסיפרתי שאני טס לחו"ל נאמר לי שאם אני לא אהיה מרוצה אוכל לגשת אליהם ולרכוש מהם מצלמה אחרת תוך מתן זיכוי קרוב למחיר מלא (ההגדרה המדויקת של הנציג הייתה משהו בסביבות 10 אחוזים תלוי במצב המצלמה).
היום ניגשתי עם המצלמה אל החנות והודעתי להם שלמרות שמדובר במוצר נחמד מאד הוא לא מתאים לצרכיי ואני מבקש לרכוש במקומו מצלמת רפלקס (מצלמה יקרה יותר - בכוונתי היה להוסיף תקציב למחיר המצלמה המקורית).
הפלא ופלא - הנציג בחנות לקח את המצלמה לבדיקה בחדר אחורי וכשחזר אמר לי שהמצלמה נראית במצב מעולה וכמעט ולא נעשה בה שימוש אך הם יכולים להעניק לי רק 50% זיכוי על מחיר המצלמה. כל ניסיונותיי להבין את העניין ולהסביר שנמסר לי מידע אחר לחלוטין נתקלו בחומה בצורה. כמובן שהייתי המום מהשינוי בגישה ומהסכום ולכן לא הסכמתי ועזבתי.
כמובן שלא חשבתי לקבל זיכוי של 100% אבל קיוויתי שלאור מצבה של המצלמה (נראית ממש חדשה לחלוטין, עשינו בה שימוש מועט ביותר) תהיה ירידת ערך של 10% לערך.
ממליץ לכל אחד לחשוב פעמיים לפני שהוא רוכש בקמרה מיה. חשבו פעמיים אם אתם רוצים לרכוש במקום בעל שירות לקוחות בינוני מאד ושמעדיף לשלוח אתכם הביתה לא מרוצים במקום לאפשר לכם להוסיף תקציב ולרכוש את המוצר שאתם רוצים.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין את המצלמה ב-15/4/2013 בשעה 22:15 בדואר רשום והמצלמה יצאה מאתנו תוך 3 ימי עסקים, בתאריך 18/4/2013 בהחלט בתווך זמן האספקה המצוין באתר העומד על 7 ימי עבודה כך שעניין הטענה על הגעת המוצר באיחור אין לה שחר.
אנו בקאמרהמיה מציעים ללקוחותינו א מגוון אפשרויות משלוח:
1. משלוח בדואר רשום – ללא תוספת עלות ועפ"י זמן אספקה המצוין לכל מוצר במפרט כחלק מתנאי העסקה כולה להם חשוף הלקוח במעמד ביצוע ההזמנה.
2. משלוח עם שרות שליחים בעלות של 60 ₪ בלבד - עד לבית הלקוח ובקיצור מועד המשלוח.
3. איסוף עצמי בחנות.

ניתנת האפשרות בהתאם למידת הדחיפות שלו לקבלת המוצר להחליט איזו מן האופציות מתאימה לו יותר. ולהתלונן על בחירת הלקוח שעמדנו בתנאיה אינו ברור לנו לחלוטין.

אכן, כפי שמורה החוק, ניתן להחזיר מוצר בתנאי שלא נעשה בו כל שימוש כלל בתוך 14 ימים מיום הרכישה ובכפוף לדמי ביטול 5% או 100 ₪ הנמוך מבין השתיים.
לשמחתנו הרבה, טענת הלקוח רק מוכיחה את מדניות החנות שלנו לאורך השנים וההתמדה שלנו בה והיא הקפדה על מכירת מוצרים חדשים בלבד שלא חזרו מלקוחות ולא בוצע בהם שימוש כלל. ואף כשמבקשים לבצע שדרוג ולהוסיף כסף, אין אנו נוהגים כך.
במקרים חריגים ביותר, כפי שאושר ללקוח הנ"ל, אנו מאפשרים להחזיר מוצר שבוצע בו שימוש, בניגוד ללשון החוק וכחלק ממדיניות השרות הנהוגה בחנות, בשל צורך למצלמה לצורכי חנות פנימיים כגון תצוגה\הדגמה\גיבוי.
אולם הלקוח שהגיע להחזיר את המצלמה לאחר כשלושה שבועות, ולאחר בדיקת מצב המצלמה "בחדר האחורי" נמצא כי מצבה של המצלמה כפי שהוצג לנו ע"י הלקוח וכפי שנמצא במציאות רחוק כרחוק מזרח ממערב. עדשת המצלמה הייתה שרוטה ובוצעו בה למעלה מ- 700 תמונות.
לתאר מצלמה זו כ"ממש חדשה" אינו אפילו קרוב למצבה במציאות.
האם שימוש של 700 תמונות נחשב "שימוש מועט"?
האם שריטה בעדשה מתוארת כ"מצב מעולה"?

צר לנו כי הלקוח בחר לנצל את השרות יוצא הדופן, הרצון לחרוג מלשון החוק וללכת לקראתו הפך לזכות לנגח ולהשמיץ כשדברים לא מולאו עפ"י כל רצונו.
כל המעוניין לרכוש מצלמה ולהיות בטוח ב-100% כי היא חדשה מוזמן תמיד לפנות לרכוש אצלנו!
ולנוסעים לחו"ל, אנו ממליצים, להקדים ולהספיק לרכוש מצלמה זמן מספיק לפני הנסיעה בכדי להכיר את המצלמה וליהנות מהשימוש בה.
אנו נמשיך ונתמיד לתת את השרות המצוין שאנו תמיד מקפידים לתת לכל לקוחותינו .


מוצר:
מצלמה דיגיטלית SX50
תמונת משתמש
שם:
hoppi
תאריך:
20/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני ביצוע ההזמנה התקשרתי לוודא כי המוצר נמצא במלאי בחנות (מתנה לארוע לאותו יום). לאחר בירור טלפוני בו נאמר לי כי אכן המוצר נמצא,אומנם רק בשחור, וכי ניתן להזמין ולשלוח מישהו לקחת, ביצעתי הזמנה וביקשתי ממישהי לנסוע לחנות לאסוף את הנגן. כשהגיע נאמר לה כי המוצר יגיע רק בעוד יומיים. בזמן שהותה בחנות שוחחתי עימם שוב, הם אומנם התנצלו, אך לא הציעו פתרון חלופי אמיתי (כגון מתן הנחה על נגן 8GB כפיצוי על המידע השגוי וטרטור מיותר לחנות). ביטלתי את העסקה וקניתי במקום אחר. אמינות ולקיחת אחריות על טעויות הן בעיני הבסיס לשירות טוב. הם פישלו בשני הסעיפים.
תגובת החנות:
לאחר בדיקת העניין באופן מעמיק ויסודי נמצא כי אכן הלקוח התקשר לברר לגבי מלאי של הנגן אולם בשאלתו לא שאל אודות נפח נגן ספציפי וכי אכן נמסר לו כי ישנם נגנים במלאי (מגוון נרחב של נפחים) הלקוח לא התייחס לנפח הנגן הספציפי.
אימו של הלקוח הגיע לחנותנו ונמסרו לה אופציות הנגנים בנפחים שקיימים במלאי, שהם 2GB ו- 8GB.
מאחר והלקוחה התעקשה על נפח נגן של 4GB הוצע ללקוח כפתרון נגן 2GB ובתוספת של כרטיס זכרון 2GB ללא עלות! אשר בפועל יהווה שווה ערך לנפח 4GB המבוקש.
עוד הוצע ללקוחה כי ברגע שיגיע מלאי נשלח ללקוחה על חשבונינו עם שליח עד הבית את המוצר, לצערינו הלקוחה לא קיבלה אף אחת מהאופציות שהוצעו לה כפתרון, וזוכתה במלואו על ההזמנה.
צר לנו כי הלקוח חש שכל נסיונות השרות שלנו למצוא פתרון ולאפשר ללקוח מענה לא השביעו את רצונו. אנו נמשיך לתת את השרות הטוב ביותר לכלל לקוחותינו ובאחריות כפי שנהגנו תמיד.
מוצר:
נגן MP3 Sansa Clip Plus 4GB
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply