דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
יבוא ושיווק מוצרי מחשוב מתקדמים (ירושלים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
בי יו טכנולוגיות
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבי יו טכנולוגיות ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
68
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
55
0
13
נמצאו 68 חוות דעת גולשים על בי יו טכנולוגיות
תמונת משתמש
שם:
ofer
תאריך:
17/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע בדואר רגיל (לא רשום), ללא האריזה המקורית, שבור ונראה משומש.

ניסיתי להתקשר לשירות הלקוחות, אבל לא עונים לטלפון.

פניתי בדואל, אבל אין תגובה.
מוצר:
קורא כרטיסים משולב לא מצויין
תמונת משתמש
שם:
רונן
תאריך:
14/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר וחוייבתי בתאריך 21.06.2011, לאחר שבועיים המוצר הגיע לסניף הדואר וכאשר לקחתי אותו משם ראיתי כי הקופסא שבורה, לא התייחסתי לכך כי הנגן עצמו נראה ללא פגיעה והסקתי כי הפגיעה בקופסא התרחשה בזמן המשלוח בדואר.
כאשר השתמשתי בנגן גיליתי כי הוא מקליט באופן מחריד (ישנם תקתוקים ורעשי רקע שהתווספו בזמן ההקלטה).
יתרה על כך - רק אוזניה אחת פועלת באוזניות (החנות מפרסמת כי מדובר באוזניות איכותיות).
לאחר שדיברתי עם המוכר הוא הביע התנגדות בתחילה להחזר (רכשתי נגן מחנות אחרת כבר כיוון שהייתי זקוק לו בדחיפות) והציע תיקון במקום, אולם מששמע על מחיר הנגן הסכים להחליפו ואמר לי לשלוח אותו בדואר.
שלחתי אותו בדואר בתאריך 19.7.2011 ועד עכשיו לא זוכיתי, כאשר התקשרתי ענה לי אותו אדם שדיברתי איתו לאורך כל התהליך, דוד שמו, וטען כי המוצר כלל לא הגיע אליו.
כעת אני מנסה לברר בדואר ישראל היכן נמצא המוצר.

לטובתכם - הימנעו מרכישה בחנות זו.
מוצר:
נגן mp3 MP3 BeeU Stick
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
24/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מפצל USB ושלחו לי מפצל אחר לא מה שרציתי, כשדיברתי עם המוכר הוא ציין כי נגמר לו המתאם ושולחים משהו אחר באופן אוטומטי, הוא אמר שאני אשלח לו את זה ושהוא יזכה אותי או ישיג לי את המפצל שרציתי. לאחר ששלחתי להם חזרה את המתאם בדואר הוא אומר של קיבל כלום שאני אברר עם הדואר.בדואר לא יודעים על מה אני מדבר.גם לא קיבלתי החזר, גם איבדו לי את המפצל וגם הייתי צריך לשלם על משלוח חזרה. מה שנקרא יצאתי קירח מכאן או לכאן.
לא ממליץ לכם לרכוש מחנות זו ויש להם עוד אתר שמפעילים בשם אחר שהם גם הבעלים שלו נקרא : ביג ביי .ההזמנה בוצעה באתר של בי יו וסופקה ע"י האתר ביג ביי
אני שמתי לב משאר הביקורות פה שאני לא היחיד. לא לקנות מהם!!!!!
מוצר:
מפצל USB
תמונת משתמש
שם:
יקיר
תאריך:
03/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מה שהם מפרסמים למכירה זה לא מה שאתם מקבלים !
התמונה של הכבל שפרסמו באתר הוא כבל RCA עבה איכותי ופלגים מצופים זהב
וכך גם מפרטים : שהכבל איכותי וכו...
לפני ביצוע ההזמנה ווידאתי עם החברה באתר שהכבל אכן עבה ואיכותי.
נאמר לי בוודאי כבל "מצויין"
ולבסוף הגיע כבל אחר לגמרי דק פשוט ולא איכותי. ולאחר ששלחתי להם חזרה את הכבל בדואר. אומרים של קיבלו כלום שאני אברר עם הדואר חברה לא רציניים ולא אמינים כלל .
לא ממליץ לכם לרכוש מחנות זו ויש להם עוד אתר שמפעילים בשם אחר שהם גם הבעלים שלו נקרא : ביג ביי . לתשומת לבכם.
אצלי הלך הכסף וגם אין כבל.
מוצר:
כבל RCA RCA מטר 3
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
24/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה המון דרך זאפ ומעולם לא נתקלתי בשירות כה מבזה מצד חנות.
הזמנתי בתאריך 9.11 ג'ויסטיק לפלייסטיישן 2 דרך אתר האינטרנט של החנות http://www.beeu.co.il/. באתר ציינתי את הכתובת של המשרד שלי וציינתי במפורש למסור את ההזמנה לידיי.
במשך שבועיים (היום 24.11) לא קיבלתי את החבילה. ניסיתי ליצור קשר עם החנות באמצעות שירות הלקוחות שלהם במהלך זמן זה אולם לא נעניתי בתשובה. שלחתי להם מייל ולא נעניתי.
היום, משנעניתי סופסוף בשירות הלקוחות שלהם "זכיתי" לצעקות ולשמות גנאי ("אני בטוח שלא מילאת את הפרטים נכון כי אני שומע שאתה לא אדם רציני בכלל", "מי אתה בכלל" ועוד שלל ברכות...). לקינוח, המוכר אף ניתק לי את השיחה בפנים.
מיותר לציין שאת הכסף לא קיבלתי חזרה וגם לא את החבילה.
מוצר:
ג'ויסטיק לפלייסטיישן 2
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
08/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקצרה:
א. קיבלתי מוצר פגום
ב. שירות הלקוחות מתחת לכל ביקורת
ג. המוצר יוחזר ואני ממליץ לא לקנות בחנות זו

רכשתי את המשדר דרך אתר החברה ב-68 ש"ח. המשלוח היה מהיר והגיע תוך יומיים שלושה.
האריזה נראית כאילו מדובר במוצר מחודש, מוצר שהוחזר ונמכר מחדש. בדף המוצר באתר החנות מצוין בפירוש בראש העמוד שהמוצר חדש.

בדקתי את המכשיר והתגלו מספר בעיות שהפכו אותו ללא שמיש:
1. התצוגה מרצדת - ספרות מתחלפות על הצג באופן אקראי גם ללא שום פעולת משתמש
2. איכות השידור בלתי מתקבלת על הדעת - לא מדובר בכך שהבאסים חלשים, אלא שכל הסאונד מעוות ונשמע לא דומה למקור.
3. הכבל לכניסת שמע בצד המשדר רופף וכל נגיעה משפיעה על עוצמת ואיכות השמע.

התקשרתי לשירות לקוחות במטרה להציג את הבעיה ולבקש להחליף את המכשיר. מהרגע הראשון איש השירות הסביר לי שאני בודק לא נכון. מאחר שכבר מספר שנים אני עוסק בפרויקטי תקשורת בכלל ובמשדרים בפרט, אני ככל הנראה יודע מה אני עושה.
נוסף על כך, כל השיחה מצד איש השירות התנהלה בטענות נגדי, בקול רם מאוד וכמעט בלי להקשיב למה שיש לי לאמר.
איש השירות גם ציין שב-68 שקלים אני לא צריך לצפות למוצר איכותי. לא ציפיתי למערכת שמע של BOSS, אבל ציפיתי למכשיר עובד.
תגובת החנות:
הלקוח קנה בחנות ביג ביי משדר
הלקוח הנ"ל פנה אלינו והוא התבקש לשלוח את המוצר אלינו להחלפה -זיכוי באמצעות הדואר, המוצר לא התקבל בחברתנו
יש לציין שהלקוח לא אחזיר את המוצר להחלפה עד היום
במידה והמוצר יתקבל בחברתנו נשמח לעזור ללקוח

ביג ביי


מוצר:
משדר FM לא מצוין
תמונת משתמש
שם:
גבי
תאריך:
05/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ לקנות מהחנות הזאת. החוויה הייתה לא נעימה בכלל לצערי. הקנייה לא בטוחה. הם יכולים לעשות מה שהם רוצים עם הכרטיס האשראי. למזלי קיבלתי את המוצרים שקניתי.

לאחר ביצוע ההזמנה איש שירות מתקשר אלי ואומר לי שאין לו במלאי mp3 באנגלית כפי שהזמנתי, אלה רק בעברית. בסוף הסכמתי לשנות לעברית אך איש השירות לא טרח להגיד לי מראש שזה כרוח בתשלום. אני מצידי כבר ביצעתי את התשלום הדרוש כאשר הזמנתי מהתחלה את המוצר באתר כפי שהולך ברוב האתרים.

מסתבר שלוקחים את פרטי הכרטיס האשראי ומחייבים לפי רצונם. מתי שלקחתי את המוצר אני רואה בחשבונית שחייבו אותי 70 ש"ח יותר בגלל השינוי השפות כולל ה14 ש"ח על המשלוח, כאשר גם זה ציינתי בהזמנה שאני רוצה משלוח חינם.

בקיצור לא אמינים. איש השירות היה קצת חוצפן כאשר באתי לתלונן בטלפון.
מוצר:
נגן MP3/MP4 2G B-341
תמונת משתמש
שם:
דל
תאריך:
01/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי זרוע לאייפון בהתאם לתמונת הדגם שהופיעה באתר החנות, אותו חיפשתי ספציפית כבר זמן-מה.
כאשר הגיעה אלי החבילה, ובה דגם אחר לחלוטין שאינו מתאים לצרכיי, התקשרתי לשירות הלקוחות ונעניתי כי "התמונות הן להמחשה בלבד" וכי הם שולחים כל פעם ללקוח את הדגם שקיבלו מהספק לאחרונה, ללא קשר לתמונה שמפורסמת באתר.
הגסות בה נמסרה לי התשובה, כמו גם תוכנה הבלתי הגיוני, יגרמו לי שלא לקנות שוב בחנות זו.
מוצר:
תושבת לאייפון
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
18/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מחנות זו !!!
רכשתי משטח קירור שכולל מפצל USB וקורא כרטיסים, הגיע משטח קירור חתיכת פח לא סגורה מלמטה, כל החוטים בחוץ והגרוע מכל, שהמפצל USB וקורא הכרטיסים, הגיעו בנפרד, לא קשור למשטח קירור. זו הטעיית צרכנים, בתמונה זה נראה שהמפצל USB וקורא כרטיסים נמצא במשטח כחלק אינטגראלי ממנו וגם זה מה שמשתמע מתאור המוצר, ופתאום זה מגיע בנפרד, והתקשרתי וענה לי דוד והוא דיבר מאוד לא יפה, ובקושי נתן לי להוציא מילה.אם הייתי רוצה לקנות כל דבר בנפרד לא הייתי משלמת כזה מחיר, ואין לי צורך בשלושה מוצרים כאלה נפרדים. הרעיון היה שזה יהיה במוצר אחד. בקיצור מטעים אתכם!
מוצר:
משטח קירור למחשב נייד כולל קורא כרטיס זיכרון ומפצל
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
24/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצרים הנ"ל, קיבלתי אותם כעבור שבוע והתבררו לי העובדות המצערות:
המוצר הראשון- המפצל לשקע המצית כלל לא עובד- אינו תקין.
המוצר השני- המטען שבאתר מוגדר כמטען "לנגני IPOD" התברר כלא מתאים לנגן האייפוד שלי.
התקשרתי לחנות, נענתי על ידי עובד לא מקצועי, שנזף בי קשות, צעק עליי וכמובן שכנע אותי שאני הוא זה שלא בסדר.
הסברתי לו שקיבלתי שני מוצרים- אחד לא תקין והשני לא מתאים (בגלל הצגה לא נכונה באתר שלהם, הרי כתוב שהוא מתאים לנגני אייפוד- לא כתוב שהמטען לא מתאים לנגני אייפוד החדישים)!!
לא עזר לי כלום. זוכיתי בסכום ששילמתי בניכוי מוגזם ומופרך של דמי משלוח: פי 2 ויותר מהעלות שלי למשלוח המוצר חזרה לחנות. מדוע? הרי מראש המשלוח היה אמור להיות בחינם.
כמו כן אם מוצר אחד לא תקין, ושני המוצרים נשלחו ביחד- האם אני צריך לשלם על דמי המשלוח?! הרי ממילא החנות היתה צריכה לשאת בעלות המשלוח של המוצר המקולקל.
שירות הלקוחות בחנות זה הוא מתחת לכל ביקורת- שם לא שמעו על הסיסמא "הלקוח תמיד צודק".
מוצר:
מפצל לשקע מצית לרכב+מטען חשמלי לנגני IPOD
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
07/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי המוצר ב29 ליוני, ב2 ליולי הוא חיכה לי בדואר. ההתרשמות מהאתר והנוחות היתה טובה.

בקבלת המכשיר, קיבלתי מכשיר שונה ממה שהזמנתי, בשיחה לחברה, דיברתי עם נציג / עובד חאפר שרק ניסה לשכנע אותי להשאיר את המוצר אצלי, לשבך את מה שקיבלתי לפני שהוא בכלל ידע איזה דגם קיבלתי, התחיל להגיד שאין מה לעשות בנידון, רק לחכות שבועיים ואז אולי יהיה לו במלאי את המוצר שאני הזמנתי, טען שקיבלתי מוצר אחר, עקב "בלבול" ולאדם אחר נשלח המוצר שאני הזמנתי.

בנוסף התחיל לציין שהמכשיר ברשותי הרבה יותר טוב, תוך כדי מתן תכונות שלא קיימות במכשיר על פי האתר.

הוא הציע לי להחזיר את המוצר, ולקבל כמובן זיכוי בחברה פחות חמישה אחוז כמצויין בחוק הגנת הצרכן.

את המכשיר קניתי כמתנה, ציינתי זאת בפני החברה, לטענתם, שציון זמן האספקה 7 ימי עבודה, הוא רק לרשמיות, הוא אמר לא פעם, שאני אגיד תודה שקיבלתי את המכשיר, כי הם רושמים 7 ימי עבודה והרבה פעמים קורה שמקבלים את המכשיר אחרי 14 ו20 ימי עבודה.

וכעת נשארתי עם מוצר שאיני רוצה בו, עם אפשרות שיחליפו לי אותו למוצר שאני הזמנתי מלחתחילה רק בעוד כשבועיים לא כולל משלוח (שלטענתם יכול לקחת גם 14 או 21 ימי עבודה) או לשלוח את המכשיר חזרה תוך תשלום שליחה, פחות חמישה אחוז ועוד הוא ציין כי פחות דמי משלוח, למרות שהמשלוח חינם, בעת הזיכוי ינכו את המשלוח מהזיכוי שלי.

יוצא שהם עבדו עלי בעיניים, שלחו מוצר שלא רציתי בו, תוך הצבת עובדה, שזה המכשיר שקיבלת, רוצה להחזיר, תפרד מ50 שקלים (שזה שליש משווי המכשיר) ותקבל זיכוי.

שורה תחתונה, אני בBEEU לא אזמין יותר, כי לא לקבל את מה שהזמנת תוך הצבת עובודת שאין מה לעשות בנידון, ממש לא משאירה רושם טוב.
תגובת החנות:
הלקוח לא דובר אמת .
הלקוח הנ"ל רכשה נגן דגם 292 4G, יצרה קשר וטענה שקיבלה לגן אחר 339 8G , כטיפול ראשוני ומהיר, הוסבר ללקוח שהייתה טעות לטובתו . שאוה קבל נגן 8G במקום 4G .
אוצע ללקוח להחליף את הנגן למה שאזמין .
אוצע ללקוח זיכוי כספי מלה לפי חוק הגנה לצרכן.
הלקוח אסכים לזיכוי מלה בתני שישלח את הנגן .
יש לציין שהלקוח לא אחזיר את המוצר לזיכוי עד היום
במידה והמוצר יתקבל בחברתנו נשמח לעזור ללקוח

מוצר:
נגן MP3 B-292
תמונת משתמש
שם:
מרי
תאריך:
14/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מפרסמים מוצרים אטרקטיביים שכאמור ניתן לרכוש רק אצלם אך זהו שקר כי גם בחנות שלהם הם לא קיימים וזוהי רק תחבולה על מנת למשוך את הקונים לבצע את ההזמנה. הזמנתי נגן מתקדם 4 ג'יגה עם כל המאפיינים הנחשקים בעיצוב יפה ובמחיר זול 189 ש"ח כולל משלוח. לאכזבתי הרבה קיבלתי שיחת טלפון למחרת בבוקר מהחנות הבחור חסר הנימוס אומר לי "הזמנת נגן, אבל אני אומר לך לר כדאי לך זה לא לגילך יש לי נגן אחר שאני מציע לך הוא לגיל שלך, אותו המחיר..." התעקשתי שאני רוצה את הנגן שהזמנתי כיוון שבחרתי בו לאחר השוואות ובחינה של כל המאפיינים ואז האמת התגלתה "אין לנו את הנגן הזה, לכי תקני במקום אחר" נגרמה לי עוגמת נפש ואין ספק שאמנע מלקנות בחנות זו.
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה באתר לנגן 4G וציינה בקשה לצבע שחור.
הנגן הנ"ל מפורסם באתר בצבע ורוד בלבד, למחרת , נציג מכירות יצר קשר עם גב' נחמיאס והסביר לה שהנגן שביקשה לרכוש קיים רק בצבע ורוד, כמו כן התעניינה ושאלה לגבי כמות המשחקים בנגן והוסבר לה שהנגן שביקשה מתאים לילדים מגיל 6. אולם מאחר וביקשה נגן בצבע שחור הוצע לה נגן אחר או לחילופין ביטול ההזמנה.
הלקוחה ביקשה לבטל ההזמנה – שבוטלה מיידית. יותר מכך, נאמר לה שהנגן הזה מפורסם בצבע שחור באתרים אחרים


מוצר:
mp4
תמונת משתמש
שם:
יוני
תאריך:
18/06/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

את המכשיר קיבלתי באיסוף עצמי והובטח לי שהוא מכשיר טוב ואמין.כשהגעתי הבית השמתי לב שהמחשב לא מזהה את המכשיר וגם יש בעיה בחיבור אוזניות ולא ניתן לשמוע איתם בגלל תקלה במכשיר,בנוסף היתה בעיה להטעין את המכשיר דרך המחשב.שלחתי את המכשיר חזרה לספק והוא הבטיח שהבעיה תטופל קיבלתי את המכשיר היום לאחר שבועיים עם אותם תקלות בדיוק.אני לא יודע אם המכשיר הוא מכשיר טוב באופן כללי ורק אני נתקלתי בבעיות האלה אך מה שבטוח בעיניי שהשרות רע מאוד אם מחזירים לך מכשיר מקולקל וטוענים שהוא תוקן. תחשבו בעצמכם ותסיקו מסקנות
תגובת החנות:
הלקוח פנה אלינו עם בעיה שהמחשב לא מזהה את המכשיר בהטענה הנגן .והוא התבקש לשלוח את המוצר אלינו כדי שנבדוק.
הנגן נבדק על בעיה הטענה – ונמצה תקין בעיה הייתה בכבל
USBהוחלף כבל ונשלח הנגן ללקוח.
הלקוח יצר קשר שוב אם בעיה נוספת בעיה שקע אוזניה .( אולי אוזניות) הלקוח התבקש לשלוח את המכשיר אלנו לבדיקה
אם התברר שיש בעיה בשקע אוזניה אנו נחליף מכשיר חדש הוא זיכוי כספי הלקוח שלח את הנגן להחלפה .
המוצר הוחלף בחדש.(בהייה הייתה באוזניות ולא בנגן והוחלף נגן חדש)


מוצר:
mp 4 b-315 4G
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
30/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות מאוד ידידותית ונעימה ללקוח. התקשרתי לגבי המוצר משדר דיגיטלי IPhone FM כי הייתי צריך משלוח באותו יום בבוקר, בדקתי שזה אפשרי, והם אפילו הסכימו לעשות הזמנה בטלפון, להזין כתובת שהיא לא סטנדרטית אצלי, נשארה איתי על הקו עד שווידאנו שאני יכול לקבל תוך כמה דקות קיבלתי מס' הזמנה, בתוך כשלוש שעות גם מס' מעקב חבילה! אני הופתעתי מאוד לטובה, וממליץ בחום.
ההזמנה הגיע בזמן מוקדם מאוד יחסית למה שכתוב. המחירים הוגנים, וזו ללא ספק דוגמא מצוינת לחנות וירטואלית שאני אשמח לשוב אליה
הרושם הכללי שנישאר לקונה אחריי ההזמנה הוא כל כך טוב שאי-אפשר לתאר את זה במילים, הטיפול במוצר נעשה באופן מקצועי, אדיב ומהיר,אפשר להזמין גם טלפונית שזה יתרון.אני אישית קיבלתי את המוצר אחריי יום בלבד ללא כל פגם, אני בהחלט אחזור להזמין בחנות הזאת דבר שכבר עשיתי אתמול, לפעמיים עדיף לשלם כמה שקלים יותר ולקבל יחס ואדיבות ומקצועיות. מומלץ בחום! ! !
מוצר:
משדר 144
תמונת משתמש
שם:
גנאדי
תאריך:
17/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות , כדי לקנות נגן דגם BEEU B341 8G קיבלתי את המידע הדרוש מאחד הנציגים,לאחר מכן ביצעתי את ההזמנה טלפונית ושלחו את הנגן וקבלתי את הנגן תוך 4 ימים. המוצר היה בדיוק כמו שתואר לי והבטיחו לי.הגיע ארוז היטב עם תעודה אחריות והחשבונית כמו כן התקשרתי לקבל סיוע בהפעלת הנגן ונענית בסבלנות ע"י דוד, מהשירות הטכני. לגביי הנגן הוא נגן מעולה, באמת בחיים לא נהנית ככה מmp4 יש בו אפשרויות יעילות מאוד שגורמות לעבודה איתו להיות נוחה. יש בו סידור לפי playlist או לפי אלבומים או לפי סוג מוזיקה וכו'... שזה מאוד נוח לעבוד ככה התפריט נוח, התזוזה עם הלחצנים ממש נוחה. הסוללה מחזיקה להרבה מאוד זמן (יחסית לגודל ולזמן טעינה). איכות שמיעה מעולה. סה"כ נגן מעולה, באמת אני אומר, מכל הנגנים שיצא לי להיתקל כמעט בכולם, זה הנגן שבאמת לא גורם לך לעצבים אלה להפך, אני אישית נהנה מכל רגע שאני שומע בו מוזיקה. אני ימשיך לרכוש בחנות beeu וממליץ בחום רב על החנות.. זו לא הפעם הראשונה ולא האחרונה שאני מבצעת רכישה מחנות זו. כל הכבוד
מוצר:
נגן B3418G B341
תמונת משתמש
שם:
איתן
תאריך:
03/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בפעם הראשונה בחיי שאני מזמין מוצר דרך האינטרנט הופתעתי מהיעילות ומאיכות השירות של beeu
מיד עם הקניה הגיע אליי למייל הודעה מהחברה בדבר הקניה עם כל הפרטים עם אפשרות מעקב אחרי המוצר. ובתוך זמן קצר מאוד הגיע אלי המוצר הביתה.
המוצר הגיע אם הסבר מפורט על המוצר. בהפעלה הראשונית של המוצר הופתעתי מהשירות המקצועי האדיב והמפורט אשר עזר לי בהפעלתו. לגביי המוצר B341 8G הנגן הוא נגן מעולה, באמת בחיים לא נהיתי ככה מMP4 יש בו אפשרויות יעילות מאוד שגורמות לעבודה איתו להיות נוחה. יש בו סידור לפי playlist או לפי אלבומים או לפי סוג מוזיקה וכו'... שזה מאוד נוח לעבוד ככה התפריט נוח, התזוזה עם הלחצנים ממש נוחה. הסוללה מחזיקה להרבה מאוד זמן (יחסית לגודל ולזמן טעינה). איכות שמיעה מעולה. סה"כ נגן מעולה, באמת אני אומר, מכל הנגנים שיצא לי להיתקל כמעט בכולם, זה הנגן שבאמת לא גורם לך לעצבים אלה להפך, אני אישית נהנה מכל רגע שאני שומע בו מוזיקה. אני ימשיך לרכוש בחנות beeu וממליץ בחום רב על החנות אני מרוצה מאוד מהשירות האדיב של החברה, וברצון רב אמשיך לקנות דרך האתר.
מוצר:
נגן 8G B-341
תמונת משתמש
שם:
דני
תאריך:
03/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי2 מפצל HDMI ההזמנה בוצעה בקלות דרך אתר beeu החנות. שירות לקוחות יצר קשר מהר על מנת למלא פרטים לגבי תשלום. ההזמנה הגיע בזמן מוקדם מאוד יחסית למה שכתוב. המחירים הוגנים, וזו ללא ספק דוגמא מצוינת לחנות וירטואלית שאני אשמח לשוב אליה
הרושם הכללי שנישאר לקונה אחריי ההזמנה הוא כל כך טוב שאי-אפשר לתאר את זה במילים, הטיפול במוצר נעשה באופן מקצועי, אדיב ומהיר,אפשר להזמין גם טלפונית שזה יתרון.אני אישית קיבלתי את המוצר אחריי יומיים בלבד ללא כל פגם, אני בהחלט אחזור להזמין בחנות הזאת דבר שכבר עשיתי אתמול, לפעמיים עדיף לשלם כמה שקלים יותר ולקבל יחס ואדיבות ומקצועיות. ממולץ בחום! ! !
מוצר:
מפצל HDMI HDMI-P
תמונת משתמש
שם:
ori
תאריך:
10/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החלטתי לקנות שוב בחנות הנ"ל מאחר ורכשתי ממנה לפני כמה חודשים כרטיס זיכרון USB בעבר, והייתי מאוד מרוצה מהשירות בי יו סיפקה לי שירות מדהים ויוצא דופן
המשלוח היה סופר מהיר! הזמנתי ביום שני, הם קיבלו את ההזמנה כבר באותו היום אחרי כמה שעות, שלחו אותו ביום שני בדואר רשום וקיבלתי את זה כבר ביום שלשי ! אומנם ציפיתי שהם יתקשרו אליי לאימות ההזמנה (כמו מכל חנות שהזמנתי עד כה) אבל הם לא התקשרו בכלל. אבל אני מניח שהעיקר שזה הגיע מהר ובזמן ההזמנה הייתה נוחה מאוד וללא שום בעיות בכללי!
בקיצור אם אתם מחפשים שרות טוב זה בי יו .וזה לא על חשבון מחיר גבוה מכיוון שהם בין הזולים כמעט בכל מוצר שיש להם בהצלחה לכולם אני מאוד מרוצה מהחנות ואני אדע בדיוק איפה אקנה נגן הבא שלי. ממליץ בחום.
מוצר:
נגן MP4 B431 4GB
תמונת משתמש
שם:
עידו
תאריך:
08/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות היום לאחר שעשיתי סקר שוק מקיף באינטרנט לגבי הנגו b341 8g שאני מעוניין לרכוש וידעתי בדיוק את הדגם שאני מעונין בו על החנות החלטתי לפי חוות דעת וסוג האחריות ובניסיון עם מוצרי חשמל מאוד חשוב לדעת מי אבא ואמא של המוצר היתקשרתי קודם לחנות על מנת לודאות שבמלאי ועוד כמה פרטים שלא התרח לחינם וכבר בטלפון קיבלתי שירות אדיב סובלני ומסביר שנתן לי שירות למרות שבאתי די מוכן הוא הסביר לי על הדברים הבסיסיים שכדי לצרף לרכישה שלי נרטיק לשמור על המוצר הוא לא דחף לי מוצרים ולא ניסה לשכנע אותי על נגן אחרת אלה תמך בעיסקה הוא הסביר לי דברים בסיסיים על הנגן הכול הצורה אדיבה סובלנית מקצועית מאוד שירותיו לא נישארתי עם שאלות ללא מענה זו בהחלט חנות שאחזור אליה בעתיד לסיכום שירות מיקצועי ואדיב תשומת לב לכול לקוח ברור לי שאחזור שוב לחנות הזו
מוצר:
נגן 8g 341
תמונת משתמש
שם:
אסנת
תאריך:
06/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

הזמנתי בי יו עכבר אלחוטי למחשב נייד מהאתר. ההזמנה בוצעה בקלות מאוד, לאחר מעט מאוד זמן הם שלחו גם אישור הזמנה בדוא"ל. עכבר הגיע במהירות, לאחר פחות משבוע מעולה, פשוט מעולה. הזמנה מהירה באינטרנט, ליום למחרת התקשרו בכדי לוודא את הכתובת למשלוח והודיעו מתי יהיה המשלוח. באו ביום שהודיעו. הביאו את המוצר תוך שלושה ימים, המוצר חדש, עובד מעולה, בלי שום בעיות. פשוט תענוג לקנות אצלם. את המוצרים הבאים שלי אני יקנה שם
מוצר:
עכבר עלחוטי 800
תמונת משתמש
שם:
ליעד
תאריך:
21/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי בי יו כי הם הציעו את המחיר הנמוך ביותר על המוצר. תוך כדי תהליך ההזמנה התלבטתי בין שני מוצרים. התקשרתי להתייעץ. המענה היה מהיר, מקצועי ואדיב ויותר מכל - מאד מועיל (אפילו המליצו לי לבחור במוצר זול יותר כי הנתונים שלו למעשה זהים למוצר היקר כרטיס זיכרון PARKER MICRO SD 8GB ). המשכתי את הליך ההזמנה באתר (ויציין שהאתר מאד נוח). בקושי סיימתי ללחוץ על "אשר הזמנה" וכבר קיבלתי טלפון מנציג שירות הלקוחות של בי יו, המבקש לוודא שכרטיס הזיכרון שהזמנתי מתאים למצלמה שלי ולדרישות שלי. בהזמנה כתבתי שזה דחוף מאד שהמוצר יגיע מהר. נציג שירות הלקוחות הבטיח לי שהמוצר יוצא למשלוח באופן מיידי, ואכן כך היה. שירות מעולה, מקצועי ומהיר. כל הכבוד!
תוך יומיים נוספים החבילה הייתה אצלי. שירות מדהים, יעילות ומהירות. אחלה
רמת שירות לקוחות כל כך גבוהה, נדירה מאוד בארצנו. אם אתם מחפשים חנות עם גב, עם אנשים ששום דבר לא ימנע מהם לעשות כל מה שצריך כדי לסייע לכם, אל תחשבו פעמיים - זאת החנות שלכם. יישר כאח
מוצר:
כרטיס זיכרון PARKER MICRO SD 8GB
מוצר:
כרטיס זיכרון PARKER MICRO SD 8GB 8gb
תמונת משתמש
שם:
Tomer
תאריך:
31/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מפצל USB והוספתי שאלה אם ההזמנה כרוכה בתשלום נוסף אז התקשרו אליי מהחנות להודיע לי שזה ללא תשלום נוסף.
לאחר שקיבלתי את המוצר התברר לי שהמוצר לא מתאים לדרישות המערכת שלי.
חשבתי לוותר כי לא העליתי בדעתי שניתן יהיה לעשות משהו עקב הניסיון הקודם שלי עם בעיות בהזמנות. אמרתי לעצמי שננסה והתקשרתי לחנות,
קיבלתי יחס מאוד חם מבחור בשם דויד שהסביר לי וניסה להדריך אותי עם תמיכה טכנית וכשזה לא עזר החליט לשלוח לי על חשבונו מוצר מתאים שיענה על דרישות המערכת שלי
זהו לא דבר טבעי בארצנו וראוי לעידוד!
מוצר:
מפצל USB
תמונת משתמש
שם:
רינת
תאריך:
24/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

החנות מאוד ידידותית ונעימה ללקוח. התקשרתי לגבי המוצר סוללות נטענות KONNOC 2600 AA כי הייתי צריכה משלוח באותו יום בבוקר, בדקתי שזה אפשרי, והם אפילו הסכימו לעשות הזמנה בטלפון, להזין כתובת שהיא לא סטנדרטית אצלי, נשארה איתי על הקו עד שווידאנו שאני יכולה לקבל תוך כמה דקות קיבלתי מס' הזמנה, בתוך כשלוש שעות גם מס' מעקב חבילה! אני הופתעתי מאוד לטובה, וממליצה בחום.

מוצר:
סוללות נטענות 2600 AA
תמונת משתמש
שם:
michael
תאריך:
21/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה עברה בהצלחה מרובה
הכי חשוב השירות לקוחות, תודה :)
היעקר השקט הנפשי ושיש על מי לסמוך
שוב תודה לכי מי שנגע בדבר אחלה שירות !
מוצר:
קורא כרטיסים
תמונת משתמש
שם:
אלעד
תאריך:
25/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הראשונית הייתה של מפצל HDMI אבל לאחר שיצא המשלוח, התחרטתי ודיברתי עם דוד, מבי-יו. בלי כל בעיה או סיבוך, דוד הציע לי מספר מוצרים וכשאמרתי שאין לי צורך בדבר כרגע הוא הציע לי או החזר כספי (בניכוי דמי המשלוח - מוצדק ביותר) או זיכוי מלא.
חודשיים לאחר מכן, כשדיברתי איתו על מוצר בעבור חלק מהזיכוי, לא רק שהוא זכר במה המדובר, הוא גם הוסיף עוד הנחה על המוצר שביקשתי (מעמד אוניברסלי לרכב) והוציא את המשלוח עוד באותו יום.

תענוג - שירות מהסרטים.

מומלץ ביותר!
מוצר:
מעמד אוניברסלי לרכב
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply