דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
משחקי מחשב וקונסולות (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
צליל מולטימדיה
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באנג'וי סטיק ?
4.82
ציון ממוצע
17
חוות דעת בשנה האחרונה
452
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
3
0
0
3 חודשים אחרונים
6
0
0
6 חודשים אחרונים
9
0
0
שנה אחרונה
16
0
1
כל הזמן
408
4
40
נמצאו 452 חוות דעת גולשים על אנג'וי סטיק
תמונת משתמש
שם:
Andrey
תאריך:
08/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי Steam Deck בבוקר בשעה 11.
שולם על משלוח 60 שקלים מהיום להיום.
סוכם עם בית העסק לבצע את ההזמנה באותו היום בין השעה 14:00 ל 18:00, דיברתי בין הזמן הזה עם הבית עסק והבטיחו שעל בטוח יבגיע, אמרו שיגיע עד 20:00, לבסוף לא נגיעה ביכלל.
מודיעים שהבעיה לא בהם אלה בחברת שליחויות, אבל לא מבינים ששולם הכסף עבור המשלוח לא לחברת שלוחויות אלה לבית העסק, האחריות היא אליהם ולא על אף אחד אחר במיוחד במבטיחים הבטחות שאינם מקיימים.
תגובת החנות:
שלום רב , אכן לא נעים ומאכזב וכמובן שהאחריות היא עלינו , אנו עובדים עם חברת שליחויות חיצונית שנותנת לנו שירות על פי טווחי זמנים ולכן אלה הזמנים שאנו מיידעים את הלקוח . לצערינו חברת השליחיות לא עמדה בהתחייבות שלה ולא הצליחה לספק את המוצר בזמן הנדרש . צוות שירות הלקוחות שלנו היה בתקשורת מלאה עם הלקוח וניסה למצוא פתרון אחר אך לא עלה בידינו ולכן הלקוח קיבל מיד זיכוי מלא ולא שילם על המשלוח כלל .
מוצר:
Steam Deck
תמונת משתמש
שם:
mayagb4
תאריך:
09/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכרים בחנות לא היו נחמדים ולא סבלניים ,חסרי רגישות למצב ולא יודעים איך לדבר עם לקוחות.
מוצר:
משחק הוגוורטס סוני 4
תמונת משתמש
שם:
moran200333
תאריך:
21/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי, אצטרך לתת בפעם הראשונה ביקורת של כוכב אחד בלבד.
אני הזמנתי משחק לפלייסטיישן 5 ודווקא החברה הייתה ממש בסדר, שלחה מהר את המוצר ולחלוטין שמחתי.

לצערי, לא קיבלתי את המשחק תוך 10 ימי עסקים כפי שהובטח (ולא עד עכשיו, דרך אגב, אחרי חודש -), אז פניתי אליהם למייל. הם ענו שאני צריך לבדוק בדואר/בתיבה, בדקתי כמובן ועניתי להם במייל חוזר. עד היום, תשובה לא קיבלתי מהם.

נאלצתי בפעם הראשונה בחיי לבטל עסקה דרך חברת האשראי בשל כשל תמורה, כשהמזל שחילקתי לתשלומים ולכן 80% מהסכום חזר אליי.

הייתי מצפה מחברה ברמה הזאת, שקניתי דרכם את הפלייסטיישן 4 לפני מספר שנים ועברתי חוויה מצוינת, לפצות את הלקוח ולחשוב על טובתו לפני הכול, ולא לסנן את הלקוח ולא להגיב לאחר שכתבתי במפורש שבדקתי ואכן לא קיבלתי את המשלוח.

מאוכזב לחלוטין, לא אחזור לכאן כנראה, אך עדיין מצפה לפיצוי מכם.
מוצר:
Gran Turismo 7
תמונת משתמש
שם:
hagay1324
תאריך:
19/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח של המשחק שהזמנתי איחר,ולא הצלחתי ליצור קשר עם החנות כדי לבדוק את העניין ואולי לקבל החזר על עלות המשלוח.עבר כמעט חודש ועדיין לא חזרו אלי עם תשובה,לא קונה מהם יותר.
מוצר:
Call of duty modern warfare 2 ps4 cross gen bundle
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
11/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
ישראל
תאריך:
23/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 6.2 הזמנתי 2 משחקים בעלות של 348 ש"ח כמתנת יום הולדת לנכדי התחייבות להספקה תוך 7 ימים עד לרגע זה לא קיבלתי את המוצרים. אנגו'ייסטיק מתנערת מאחריותה לספק את המוצרים ומפנה אותי לדואר ישראל. ראו הוזהרתם!!!
תגובת החנות:
הלקוח הזמין 2 משחקים במחיר הכי זול בארץ עם משלוח חינם בדואר רשום . למחרת ההזמנה כבר נשלחה והיתה בדרך אליו . מכיוון שגר ביעד מרוחק היה עיכוב באספקה של הדואר אך לבסוף הלקוח קיבל את מה שהזמין במחיר שהזמין . זה ידוע שיש עיכובים עם השירות של הדואר בטח ביעדים מרוחקים לכן הצענו לו לשלוח לנקודת איסוף או שליח עד הבית אך הוא סרב . למרות שקיבל את המשחקים המשיך להתקשר אלינו בניסיון לסחוט מאיתנו זיכוי או פיצוי בטענה שקרית שלא קבל את המשחקים למרות שכן קיבל ואיים בשיימינג בכל מדיה אפשרית כפי שבאמת עשה . אנו נותנים שירות מהיר ואמין למעלה מ 20 שנה וכך נמשיך גם בעתיד !
מוצר:
משחקי מחשב נינטנדו
תמונת משתמש
שם:
Mark
תאריך:
24/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I've ordered the game: Pokemon Shining Pearl - Nintendo Switch the order was on 23rd of December 2021 the order still nowhere to be seen i've got an SMS that there was an attempt to deliver it (I was home and there was absolutely no attempt) currently the only update regarding the package is from 01/02/22 and no updates since.
מוצר:
Pokemon Shining Pearl - Nintendo Switch
תמונת משתמש
שם:
NadavRotem
תאריך:
09/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 5 משחקי PS4, שניים מהם הגיעו עם קופסא בשפה הספרדית ואחד מהם הגיע עם כיתוב בשפה הגרמנית. כמובן שלא כתוב שום דבר לגבי זה בעמוד המוצר והתמונה של הקופסה בעמוד המוצר לא תואמת את הדבר האמיתי שמקבלים.
כשהתקשרתי לא לקחו שום אחריות ודיברו בתקיפות ובאי נעימות, אמרו שזה מקובל ושזה כבר 20 שנה ככה ושאני מוזמן להגיע להחליף ולקבל זיכוי (תודה באמת על כאב הראש ובזבוז הזמן שאתם מייצרים ללקוחות שלכם).
לא חוזר ולא ממליץ לקנות מבלי לוודא בדיוק מה אתם מקבלים
מוצר:
משחק PS4 UNCHARTED 4, THE LAST OF US, RED DEAD REDEMPTION 2
תמונת משתמש
שם:
borispol420
תאריך:
24/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם שניה כבר שאני מזמין משחק שמבטיחים בו בונוס להזמנה מוקדמת (פעם שעברה היה קייס ממתכת, הפעם היה אמור להגיע פסלון), לא מגיע, חנות לא לוקחת אחריות. פעם שניה שמשקרים לי, בן אדם מזמין דרך החנות ומצפה לקבל משהו, לוקח שבוע לקבל את המשלוח (משלוח ששילמתי עליו מהארץ לארץ, לעומת זאת משלוח חינם ממתחרים מגיע תוך יום-יומיים)

לא ממליץ לקנות אם אתם רוצים ראש שקט בקניה שלכם.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין את המשחק בהזמנה מוקדמת ואנו פרסמנו מידע כפי שקבלנו מהיבואן הרשמי ובסמוך להשקה קבלנו הודעה שבעקבות בעיות לוגיסטיות התוספות למשחק לא יגיעו בהשקה ויגיעו רק בשלב מאוחר יותר . אנו הצענו ללקוח שנשלח לו את התוספות בהמשך או להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי מלא והוא בחר בשיימינג.. לגבי המשלוח הוא בחר בשיטת משלוח דואר רשום וכך עשינו ועדיין קבל את זה במסגרת שבעת ימי העסקים שאנו מתחייבים להם . אצל המתחרים היה מקבל מהר יותר אבל היה משלם יקר יותר ומחיר המשלוח מגולם במחיר המשחק ואצלנו לא . יש לציין שהלקוח עשה מאתנו כבר 3 הזמנות בעבר בהם היה מרוצה ולא טרח לרשום חוות דעת ..
מוצר:
משחקים ל-Nintendo Switch
תמונת משתמש
שם:
Tom
תאריך:
18/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי fight stick מהחנות וקיבלתי מוצר תקול ועכשיו מחייבים אותי להחזירו בזמן סגר הקורונה כדי לקבל זיכוי.
על הפנים.
מוצר:
fights stick mad catz street fighter alpha
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
31/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
meluollc
תאריך:
05/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר THRUSTMASTER T GT לסוני 4 ול3 כמו שהיה רשום באתר של העסק
שהמוצר הגיע אליי פתחתי אותו כמו שצריך הוצאתי רק את הדברים החשובים לבדוק עם המוצר הזה עובד בדרישות כמו שצוין
לאחר בדיקה לא עבד כלום התקשרתי מיד לעסק להגיד להם תוך צילום בפלאפון תמונות
להוכחה שלא נעשה שימוש מיותר במוצר
העסק לא רצה להחזיר לי את כספי ולא החזר מוצר של יום
והחליף תמונה באתר לגבי המוצר
התלוננתי בהגנת לצרכן ומחכה לראות תוצאות עוד לא עבר אפילו יום מהקבלת מוצר
תגובת החנות:
ההגה הוזמן במיוחד עבור הלקוח ונשלח אליו בדיוק כפי שביקש . כל הפרטים על ההגה היו רשומים באתר ואפשר גם היה למצוא אותם באינטרנט . מסתבר שההגה לא תאם למשחק הספציפי שיש לו בבית מה שהיה אמור לבדוק לפני שקנה מוצר בסכום כזה והצענו לו שנשלח לו בחינם ועל חשבוננו משחק שעובד על ההגה אך הוא סרב ודרש להחזיר את ההגה לאחר שנפתח. ניסנינו לדבר עם היבואן ולנסות להחזיר את ההגה אך הוא סרב בטענה מוצדקת שברגע שההגה הוצא מאריזתו ונעשה בו שימוש כלשהו אין אפשרות לקהלו חזרה ולמכור אותו כחדש ולצערנו זה המצב.
מוצר:
Thrustmaster T-GT
תמונת משתמש
שם:
efratle
תאריך:
25/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מוצר מאתר האינטרנט Enjoystick ובו פירוט מוצר שהכיל 3 דברים- משחק נינטנדו, קופסת נשיאה ובובת פוקימון המכילה קוד משחק.
בית העסק לא יצר איתנו קשר לאחר הרכישה וסיפק רק שליש מההזמנה- המשחק בלבד.
אספנו את החבילה בלי לדעת שיש חוסר. התקשרנו לחנות והמוכר התעקש שזו טעות של עובד חדש שהקליד את ההזמנה ו"אין מה לעשות". קיבלנו שליש ממה שהזמנו, לא טרחו ליידע לפני כן, גבו מאיתנו את מלוא הכסף באינטרנט.
מוצר:
משחק Pokemon Sword
תמונת משתמש
שם:
neatnit
תאריך:
14/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחו מוצר מזוייף. קניתי מהאתר שלהם מתאם לשלטי GameCube מוקדם יותר השנה. באתר מתואר מוצר מקורי של נינטנדו, אבל מה שהם שלחו לי היה חיקוי של יצרן ללא שם. התקשרתי אליהם והם הבטיחו לי שזה יעבוד בדיוק אותו דבר כמו המקורי. בחודשים שמאז האתר שלהם עדיין פרסם בשקר את המוצר המקורי. לאחרונה גיליתי שהמתאם לא עובד עם שלטי גיימקיוב אלחוטיים, בעוד שהמקורי כן. ניסיתי לדבר עם החנות אבל הם לא עונים לי לאימייל והבחור בטלפון אומר שאני צריך לדבר עם הבוס... אבל לא נותן טלפון שלו. כמעט מיד אחרי ששלחתי את האימייל הם הסירו את המוצר מהאתר אז בטוח שקראו אותו, אבל לא ענו כבר מעל 3 ימים. עדיין אפשר לראות את עמוד המוצר המזוייף באתר שלהם /product/gamecube-controller-adapter-nintendo-switch - לפחות עד שהם יקראו את הביקורת הזאת וימחקו אותו.

חנות מגעילה ורמאית.
מוצר:
מתאם לשלטי גיימקיוב
תמונת משתמש
שם:
יואב
תאריך:
14/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישה של מוצר XBOX באתר ( אינטרנט) ,המחיר שצויין בזאפ היה 1400 שח ומשלוח חינם.
כבר בביצוע ההזמנהנודע לי שהמשלוח לא בדיוק חינם ( אופציה יחידה לחינם זה איסוף מבית העסק) וברירת המחדל הייתה 19 שח לנקודת איסוף - אמרתי לא נורא והמשכתי ברכישה עד לביצועה.
לאיר מכן יצרו איתי קשר בואטסאפ וביקשו אימות כ.א ות.ז - והאימות נעשה ( היה צריך לשלוח תצלום תז ותצלום חלקי של כרטיס אשראי - מועלם לא נתקלתי בבקשה כזו).

ואז אמרו לי שהמשלוח שנבחר לא מתאים למוצר וצריך לשדרג אותו למשלוח באצעות שליח בעלות של 49 שח, אישרתי גם את זה ( מעלות משלוח חינם....).

לאחר מכן הודיעו לי שהמוצר בצבע שחור אזל מהמלאי ושיש רק צבע לבן ועלותו היא 1500 שח ( באתר בהזמנה לא צויין כלל מה צבע המוצר ואפילו אין אפשרות בחירה...), אמרתי חברים עד כאן !
תרגילים כאלו זה כבר שיטה ישנה , תספגו את העלות בבקשה. הם לא הסכימו ושאלו טאותי אם אני מבטל אמרתי להם שאם אין להם את המוצר שיבטלו הם.
החברים הטובים האלו אמרו שהם לא יבטלו ושאני צריך לעשות זאת, בלית ברירה אכן כך נהגתי.
במקביל פניתי לרשות להגנת הצרכן והגשתי תביעה של הטעיה.

אני לחנות הזו לא אתקרב ולא אמליץ לאחרים להתקרב.
חוסר היושר צועק מכל פינה.

בחישוב יוצא שהייתי משלם 1550 שח פלוס מנוי לייב של 250 שח ( שאעשה אותו בכל מקרה) כך שהמחיר הסופי יוצא גבוה מספיק שכדאי כבר לקנות ממקום אחר עם אחריות של יבואן רישמי.

תרגילים תרגילים תרגילים ... לא כיף...
תגובת החנות:
להלן תגובת החנות:
משלוח חינם אנו ממליצים על משלוחים קטנים בדואר מעטפות וממש לא על מכשירים גדולים ויקרים מפאת השירות של הדואר ובמקרה של בעיות שיש לא מעט בסופו של דבר באים בטענות לחנות ולא לדואר!! נכון אנו מבקשים לעשות אימות אשראי על עסקה מעל אלף שח כדי להגן על לקוחות ועל החנות מפני ניסיונות עקיצה רבים וזו דרישה מקובלת היום בהרבה חנויות לא רק בארץ.
מכיוון שמכרנו את המכשיר במחיר זול משמעותית ממחיר השוק המוצר אזל מהמלאי ויש לנו הוכחות מכירה של למעלה מ 100 מכירות במחיר הזול ביותר בארץ שפורסם בזאפ , ברגע שאזל המלאי המוצר הוסתר מהאתר ואנשאר לנו רק המכשירים הלבנים שעדיין זולים משמעותית ממחיר השוק פה בארץ . אין פה חוסר יושר או נסיון הטעיה אצלנו כל המחירים באתר הם מחירים אמיתיים וסופיים ללא כל נסיונות הטעיה כפי שטען הלקוח . הלקוח כמובן לא חויב בעבור הזמנה זו והתבקש רק לבטל את ההזמנה שעשה דרך האתר לצורך תיעוד פורמלי כנהוג.
אנו נמשיך לתת שירות מצוין ומחירים ללא תחרות לכלל לקוחותינו !!
מוצר:
XBOX one X 1TB
תמונת משתמש
שם:
Niko
תאריך:
11/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
Two weeks waiting the disk case was shattered while the disk still works.

Bought many disks on ebay that arrived much quicker and in better condition than this shop that is a few hours drive away from my location that takes two weeks for the disk to arrive in a broken state.

Won't recommend this store.
מוצר:
Assassin's Creed: Origins - PS4
תמונת משתמש
שם:
סילמן
תאריך:
06/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשחק שקניתי מחנות enjoystick חדש מהקופסה וללא פגם. קרתה תקרית לא נעימה עם המוכרים, התלוננתי והם מיד התנצלו ושלחו פיצוי
מוצר:
FIFA 19
תמונת משתמש
שם:
רז
תאריך:
27/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

פשוט בושה, מתקשר בפעם הראשונה הנציג אומר לי תתקשר עוד חצי שעה עמוס כרגע, לאחר חצי שעה התקשרתי שוב הנציג אמר לי חכה כמה דקות על הקו אני יענה לך, לאחר שמרח אותי כרבע שעה החלטתי לנתק ולהתקשר מחדש רק שהפעם הנציג פשוט ניתק את השיחה ולא ענה. שירות לקוחות נורא!
מוצר:
NBA 2K19 FIFA19 XBXO ONE CONTROLLER
תמונת משתמש
שם:
Leah
תאריך:
05/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה אינה נעימה-שירות לקוחות מתנשא ומזלזל(מקומם במיוחד כעשר מדובר ביחס לילד בתור הלקוח ) ,לא יודעים מילת סליחה
מוצר:
משחק spiderman
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
08/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
04/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות פשווט בושה הנציג תוקף וצועק ללא הפסקה ניתק בפנים של הלקוח ואפילו לא נתן את הזכות להתלונן על כך ששלמתי משלוח 40 שקלים ל1 עד 4 ימי עסקים ולמוצר יקח שבוע וחצי להגיע. פשוט חוצפה של חנות ושירות לקוחות שלא ניראה כמוהו הבחור תקף והמציא שיחה עם הלקוח שלא קרתה מעולם
תגובת החנות:
ההפך הוא הנכון . הלקוח לא הפסיק לצעוק ולקלל את כל אילן היוחסין של כל העובדים בחנות על כך שהמשלוח אותו הזמין לפני יום כיפור לא הגיע אליו בזמן שהוא קיווה שיגיע מכיוון שבתקופת החגים 4 ימי עסקים יכולים להיות גם מעל שבוע. הצענו לו לבטל את העסקה , לא לקבל את המשחק זה יחזור אלינו ויקבל זיכוי מלא. בסופו של דבר המשחק הגיע אליו עד הבית במסגרת ארבעת ימי העסקים אליהם אנו מתחייבים והוא בחר להשאיר את המשחק ולא לבטל. הוצע לו גם אפשרות של שליח עד הבית תוך יום עסקים אחד בהתחייבות בעלות של 79 שקלים אך הוא לא רצה. הלקוח צעק ודיבר בגסות לנציגי השירות שניסו לעזור לו בשיא הלחץ של החגים וההשקות לבסוף השיחה נותקה. חוות הדעת פה יעידו שיש לנו שירות סבלני ומעולה ואנו עומדים בכל המחירים והתחייבויות שלנו כלפי לקוחותינו
מוצר:
פיפא 18
תמונת משתמש
שם:
ירדן
תאריך:
03/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף בראשון לפני מספר ימים כדי לרכוש מכשיר XBOX, משום ששי המוכר שכנע אותי ואמר שאם אגיע לסניף הוא יעניק לי כמה מתנות כמו מטען ל XBOX כולל קינקט במחירים טובים הרבה יותר מכפי שמופיעים בZAP.
וכך עשיתי ובדיעבד לא קיבלתי שום הנחה.
היום קיבלתי את ה XBOX שהיה אכן בקופסה מקורית אבל הקינקט ה=יה מונח בשקית כשהוא מלא בשריטות ואין לי ספק שהוא היה בשימוש.
כשהתקשרתי לחנות הם בחוצפתם העזו להכחיש שהקינקט ותענו שאת הקינקט הם הוציאו מהאריזה.

בכל מקרה, הודעתי להם שאני מתכוון להחזיר את הקינקט יחד עם ה XBOX וכך עשיתי.

לא ממליץ!
תגובת החנות:
הלקוח לא ציין את כל פרטי המקרה.ירדן יצר קשר עם החנות עוד לפני הגעתו ונאמר לו מחיר מפורש של הדיל שהתעניין בו וביקש הנחה נוספת,אך נאמר ללקוח שאין לנו יכולת להוריד במחיר בעסקה הזו ועוד נאמר ללקוח בשיחה שאם במידה ויחליט לקחת גם מוצרים נוספים ננסה ללכת לקראתו במחיר בדוגמה הנ"ל שהלקוח ציין שאם יקנה את עמדת הטעינה לשלטים במעמד הרכישה יקבל עליה הנחה אך לא צוין דבר לגבי מתנות. כשהגיע הלקוח לחנות קיבל יחס מעולה ,כמו שאנו נותנים לשאר לקוחותינו,הלקוח ראה את כל המוצרים עוד לפני מעמד החיוב (מלבד המצלמה) התנצלתי מול הלקוח ואמרתי לו שעקב כך שאזל לי המוצר במלאי, ואם ירצה אני אשיג לו. הלקוח טען שהוא חייב את המוצרים עד יום רביעי. הלקוח הסכים לעסקה וביצע תשלום בקופה(מדוע הוא הסכים לשלם,אם לא היה מרוצה מהמחיר?).
הלקוח ביקש לקבל את כל המוצרים לתל אביב וקיבל משלוח חינם ללא עלות נוספת על אף שאנו גובים על משלוחי אקספרס. ויום למחרת הלקוח הפתיע בשיחת טלפון שהוא מעוניין לבטל עסקה. הלקוח קיבל את כל כספו בחזרה ומסתבר שהוא כלל לא פתח את המוצרים.הקינקט היה חדש לגמרי ללא שריטות אך ללא אריזה מכיוון שפורק ממכשיר אחר.

מוצר:
XBOX ONE
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
28/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גילי
תאריך:
03/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע אין אחריות למוצר שקונים גם אם מבטיחים לך שתתקין אצלם יהיה אריות בקיצור לא ליתקרב לא יודעים לעבוד שם
תגובת החנות:
הלקוח עשה הרחבת זכרון למכשיר סוני פלייסטיישן 3 . כעבור חודש הוא מתקשר לסניף כפר סבא בו עשה את ההרחבה ואמר שהוא נמצא באיזו מעבדה שלא קשורה אלינו והמכשיר לא עובד. העובד ענה לו שעל מנת לקבל אחריות על המוצר שלנו בלבד הוא חייב להגיע אלינו ולא למעבדה חיצונית, ואם גורם כלשהו שלא קשור אלינו יטפל או יגרום נזק לא נוכל לכבד את האחריות.
אנו נותנים שירות ואחריות לכל המוצרים שאנו מוכרים אצלנו בלבד או אצל יבואנים רשמיים ולא במעבדות חיצוניות שלא קשורות אלינו.

מוצר:
הר דיסק לא ידוע
תמונת משתמש
שם:
Doron De leeuw
תאריך:
19/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

כמו בכל שנה קניתי את הפרו החדש מחנות זו אך השנה הם מכרו לי בפורמט אמריקאי כך שאני לא יכול לשחק אונליין (כל חבריי עם פורמט אירופאי). כשטלפנ


תי אליהם הם אמרו לי שאין מה לעשות. כך נזרקו להם 250 שקל.
לאחר הפרסום בזאפ, התקשר אלי מנהל החנות והבטיח לי שהם יתנו לי דיסק אירופאי. לאחר כ 3 ימים קיבלתי את הדיסק האירופאי ללא עלות נוספת.
לסיכום, התוצאה הסופית הינה חיובית אך הדרך היתה מיותרת.
תגובת החנות:
הבאנו את המשחק הזה כשבוע לפני ההשקה הרשמית בארץ מארה"ב בשיטת שידור NTSC כמו כל משחק שאנו מביאים. אין הגבלה איזורית למשחקים של PS3 או PS4 אבל קונאמי נעלו את השרתים של הרשת בפעם הראשונה רק למשחק הזה ואף אחד לא ידע על זה לכן לאחר שקבלנו משלוח מאירופה החלפנו לכולם את המשחק ללא עלות נוספת.
מוצר:
פרו 2016 1
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply