דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות צילום פיזית ומקוונת- מצלמות ועזרי צילום (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
לא צויין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפוטופילם ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
853
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
785
7
61
נמצאו 853 חוות דעת גולשים על פוטופילם
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
18/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות פירסמה מצלמה במחיר טוב - 10% הנחה
הזמנתי וכרטיס האשראי שלי חוייב
קיבלתי אישור על ההזמנה באמייל
כעבור יום קיבלתי הודעה שאין להם את המצלמה במלאי וגם לא ידוע להם מתי יהיה ועל כן הזמנתי מבוטלת!!
מוצר:
מצלמה דיגיטאלית CoolPix P610
תמונת משתמש
שם:
ANABELLA
תאריך:
18/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו ציוד צילום ב"פוטופילם" אלנבי 84 ת"א !!! פעמיים בחצי שנה מצאתי את עצמי קונה שני פלאשים שהתפרקו לי בידיים, בלי שום כל סיבה..וסרבו להחליף לי אותם ושלא נדבר על השירות לקוחות המזעזע שלהם שאחרי שהבטיחו לחזור אלי אחרי יום יומיים עם תשובה,מצאתי את עצמי מחייגת אליהם כעבור שבוע וחצי וכשענו ושאלתי למה לא חזרו אלי אמרו "רק היום קיבלנו תשובה" אני מתכוונת ללכת עם זה לכיוון משפטי ואשמח לדעת אם קרה למישהו כאן משהו דומה איתם.
תודה.
וגם הם בהליכים של פשיטת רגל ומנסים למכור גם ציוד שלא עובד/מתפרק.
מוצר:
פלאש למצלמה YN560IV
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
14/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כרטיס זכרון, לאחר כ3 שבועות אמרו שיש בעיות עם הדואר..
הציעו לשלוח עוד כרטיס ואמרתי שיחכו ואבדוק שוב, לא קיבלתי..
ניסיתי להתקשר בכמה ימים ולא היה מענה.
אחרי כמה שבועות נאלצתי להתקשר לחברת האשראי לבטל הקניה.
מוצר:
כרטיס זכרון 8g
תמונת משתמש
שם:
Eyal
תאריך:
03/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שלט לממיר עידן פלוס מסוג DVB-T2
שלחו לי שלט לממיר עידן פלוס DVB שלא עובד עם הממיר שלי.
בתאריך 31.05.2016
התקשרתי למחלקת הזמנות כדי שישלחו לי את השלט הנכון
אמרו שיחזרו אלי יום אחרי ולא חזרו.
עדיין ממתין לשלט.
מוצר:
שלט לממיר עידן פלוס DVB-T2
תמונת משתמש
שם:
יורם
תאריך:
31/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמי רכשה את המצלמה בחנות. המוכר שלף מטען (לא מקורי) מתחת לדלפק ומסר אותו יחד עם המצלמה. למחרת הגעתי לחנות להחליף המוצר ולקבל מארז מקורי קומפלט (ולא מצלמה עם אלמנטים מאולתרים). המנהל האחראי התנפל עליי בזעם והסביר לי כי לא ניתן לבטל את העסקה שכן המצלמה נפתחה (על ידי החנות קודם על מנת להוציא את המטען...) ותירץ את ההחלפה בעובדה שאין תקן ישראלי למטען ולכן הם מספקים מטען "עם תו תקן" ושאם בכל זאת אתעקש, בעוד כשבועיים הם יקבלו משלוח של מטענים עם תו תקן - ואז יחליפו לי?!
1. ממתי חנות מתחילה לפרק קיטים של מותגים ולהחליט מה להוציא ולהחליף?! ועוד מבלי לטרוח ליידע את הלקוח ולבקש אישורו
2. המטען שנתקבל נראה כמו צעצוע מסין ואינו ממלא אלא 2/3 סוללה.
3. לא ברור מה קרה מאז חודש שעבר שהיו מטענים מקוריים ואיך חנויות אחרות מוכרות כעת את המצלמה עם סוללה מקורית.
לסיכום, כל הסיפור לא נשמע אמין ובאווירה שהלקוח אשם למרות מחדל חמור שנעשה בחנות, אשר משמשת גם יבואן של המצלמות. להערכתי ניסו לסדר את אימי שלרגע לא חשדה שהמוצר אינו אותנטי (עד שלאחר יום שלם בטעינה - הסוללה לא התמלאה).
אציין כי רכשתי בחנות זו בעבר 4 מצלמות והשירות היה מצויין. מדובר אולי בתקלה נקודתית ובמוכר אגרסיבי ולא סימפטי (וכנראה גם לא ישר).
תגובת החנות:
הגברת רוברטס קנתה אצלנו מצלמת קנון G7X ביום 30 מרץ 2016- באריזתה המקורית, וקיבלה מטען
אוניברסלי תואם למצלמה שקנתה. המטען עם תו תקן מאושר על ידי מכון התקנים הישראלי.

בנה, שהגיע למחרת יום הקניה, ביקש להחליף המצלמה כשבידו מצלמה בשקית ניילון שחורה - ללא אריזה, ללא האבזרים הנלווים שהיו
בה, ונאמר לו שבמקרה כזה לא נוכל להחליפה.מה עוד שאין שום פגם במצלמה שהינה חדשה לחלוטין.
מותר לציין כי המטענים שעליהם תו תקן של מכון התקנים נמכרים אצלנו ללקוחות שמאבדים את המטען המקורי מדי חודש ועדיין לא חזר איש וטען
שאינן מספקות.
פוטו פילם הינה חנות צילום שפועל משנת 1933 – וידועה במקצועיותה, יושרה ואמינותה ונראה שהנסיבות שהביאו לכתיבת חוות הדעת מקורן בכעס שאינו במקום.

מוצר:
מצלמה PowerShot G7 X
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
20/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
העובדות:
בתאריך 10.3.16 הזמנתי את המצלמה, כמתנת יומולדת עם משלוח מהיר שעולה 50 שקל יותר, אמרתי שאני צריך את המצלמה עד יום רביעי (16.3.16), אמרו לי שלא צריכה להיות בעיה.

ביום שלישי (15.3.16) התקשרתי לברר מה קורה עם המשלוח, אמרו לי שהיה עיכוב וזה לא יוכל להגיע עד רביעי, כלומר הייתי צריך להתקשר כדי לגלות שזה מתעכב.

אמרתי להם שזאת מתנת יומולדת לאישתי לטיול צילומים, ובלי המצלמה זה די הורס את היומולדת. ביקשתי שיבטלו לי את החיוב על המשלוח המהיר כי זה לא הגיע עד מתי שהם אמרו שזה יגיע.

חזרו אלי ואמרו לי שהם לא יכולים לבטל את הדמי משלוח המהיר, ושזה יגיע אלי עד חמישי בבוקר.

הסכמתי בלית ברירה כי היה מאוחר לי מדי לבטל ולהזמין ממקום אחר כי כבר לא נשאר לי זמן.

בחמישי בבוקר התקשרתי כדי לשאול איפה השליח ואמרו לי שזה יכול להגיע רק שבוע אחרי זה. (שוב לא הודיעו על שום עיכוב וכדומה, הייתי צריך להתקשר ולגלות את זה)

אחרי שהסברתי להם שאני חייב לקבל את זה היום ואין לי דרך לנסוע אליהם בהתראה כל כך קצרה כי התחלתי בטיול יומולדת, הם הסכימו שמישהו מהם יקח את זה אליו לבת ים ושאני אסע לאסוף את זה עצמאית ממנו, והסכימו סוף סוף לבטל את הדמי המשלוח.

בקיצור, הלכה ההפתעה ביומולדת, והסשן צילומים היה צריך להדחות כי זה כבר היה מאוחר מדי.

הופתעתי מאוד מההתנהגות של החנות שלא עמדה במילה שלה ואז גם סירבה לבטל את המשלוח המהיר אחרי שהוא אחר, רק אחרי שהוא אחר בפעם השניה ונאלצתי לשנות תוכניות כדי להגיע לאסוף את זה בזמן, רק אז ביטלו את זה.

לא אכפת לי מהכסף של המשלוח, אכפת לי מעמידה בהתחייבויות והוגנות.

לא ממליץ לאף אחד לסמוך על המילה של החנות הזאת בנוגע לזמני הגעה של משלוחים.
מוצר:
מצלמה PowerShot G7 X
תמונת משתמש
שם:
amir
תאריך:
16/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתהליך הקניה הכל התבצע כשורה ותוך זמן קצר נשלח לי שובר חשבונית וגם אחר כך מספר למעקב בדואר
קיבלתי את החבילה וניסיתי לראות ערוצים לא הייתה קליטה וגם ניסיתי מחוץ לבית אולי יש הפרעות מבנה ולא ראיתי כלום
הגעתי לחנות מספר ימים לאחר מכן עם המכשיר ונאמר לי כי צריכים לבדוק אותו
לאחר מכן אמרו כי המכשיר תקין וישלחו לי אותו בדואר
נכון להיום אין לי ידע האם נשלח או לא
בקיצור שירות מתחת לכל ביקורת
מוצר:
ממיר עידן פלוס hadv-1671
תמונת משתמש
שם:
איתמר
תאריך:
19/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה דרך האתר לדיסק און קי מתקפל של סנדיסק. חזרו אלי וטענו כי אין אותו כרגע במלאי ולכן הציעו לי דיסק און קי אחר, גם של סנדיסק אך לא מתקפל. מחיר הדיסק און קי המוצע הינו יותר זול מהדיסק און קי המתקפל, אך הם דרשו עבורו מחיר גבוה יותר ממחירו של הדיסק און קי המתקפל!
הסאגה הזו חזרה על עצמה שבועות ספורים לאחר מכן, כאשר הזמנתי מצלמה והם חזרו אלי וטענו כי אין אותה במלאי ולא ניתן להשיגה כלל ולכן הציעו מצלמות אחרות - כמובן יותר יקרות!
אציין כי ביררתי אצל שלוש חנויות אחרות המציעות בזאפ את אותה מצלמה, ולכולם משום מה היה אותה במלאי...
שוב נוכחתי שהם מציעים את המחיר הזול ביותר, ולאחר שמתבצעת הזמנה הם לפתע טוענים שאין במלאי ומנסים לדחוף מוצר יקר יותר.
מוצר:
דיסק און קי Cruzer Switch
תמונת משתמש
שם:
נועה
תאריך:
20/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר ע"פ תמונה שפורסמה ב ZAP
בחנות נאמר שהדגם המצולם מיושן ואקבל דגם חדש יותר באותו מחיר.
כשהמוצר הגיע לידי,התברר שאין אפשרות הקלטה, כמו במוצר הישן יותר, התקשרתי לשאול מה לעשות, הבטיחו לחזור אלי, לא חזרו אלי, התקשרתי שוב,בקשו שאשלח מייל עם תיאור הבעייה, שלחתי מייל ולא השיבו לי.
הקנייה עצמה היתה מאד נחמדה,ברגע שהיתה בעייה,לא היה עם מי לדבר...
מוצר:
נגן MP3/MP4 Sansa Clip Plus 8GB
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
17/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חפשתי מוצר מסוג זה, יצרתי קשר טלפוני עם החנות, ובטלפון היו מאוד נחמדים והסבירו לי בפירוש שבדגם קיים במלאי אני אצטט: " תבוא תבוא יש מלא במלאי " הגעתי לחנות ואמרו לי:" לא תשמע אין את הדגם הזה יש את החדש יותר והוא עולה 200 ש"ח זה רק בהזמנה" הסברתי שדברתי עם שתי נציגים שלהם על הדגם הזול ונאמר לי בפירוש שאוכל להגיע לקנות, והתשובה הייתה:" בעיה שלך" בקיצור חיסכו לעצמכם עוגמת נפש!
מוצר:
ממיר דיגיטלי HADV-1617 DVB-T2
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
18/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודעת שירות מזעזעת והתנכלויות מצד העובדים.
צוות והנהלה שנלחמים בשיניים כדי להמנע מקבלת מוצר עפ"י חוק. רק אחרי שציטטתי באוזניהם את החוק קיבלו את המוצר בחזרה תוך שהם מתעקשים שהם בכלל עושים לי טובה.
תגובת החנות:
שי קנה מוצר חדש באריזה סגורה
כששי החזיר את המוצר הוא כבר היה אחרי שימוש של שבועיים ובאריזה פתוחה

הפננו את שי לקרוא שוב את החוק שמדבר על כך שניתן להחזיר מוצרים אלקטרוניים רק אם לא נפתחו ולא נעשה בהם "כל" שימוש

אנו בפוטופילם מוכרים מוצרים חדשים ולא משומשים

ולכן , לפנים משורת הדין ומתוך כוונה לבוא לקראת שי הסכמנו לקחת את המוצר המשומש

אנו בפוטופילם נמשיך לדאוג לקהל לקוחותינו ולספק מוצרים חדשים באיכות מעולה, למרות שיש אנשים שחושבים שכדאי שאנו נספוג טעויות שהם ביצעו

מוצר:
מודם ראוטר TD-W8961ND
תמונת משתמש
שם:
Vadim
תאריך:
30/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר, בגלל מחירו המשמעותית זול מהמתחרים (175 ש״ח לעומת 310 ש״ח ו 380 ש״ח). כבר נתקלתי בקומבינה הזאת בעבר, שמציגים מוצר עם מחיר זול בהרבה מהמתחרים, כשאין בכוונתם למכור לי את המוצר, אלא להציע לי מוצר אחר במקום, ובכך להרוויח עוד לקוח בדרך שקרית. כמעט הייתי בטוח שזה המקרה, ובכל זאת נתתי להם צ׳אנס. כמובן שזה הוא מקרה קלאסי של קומבינה ישראלית מכוערת, ששרפה לי יומיים. כמובן שיום אחרי ההזמנה, התקשרו להודיע שאין להם מוצר, אבל יש להם דגם אחר באותו המחיר. אם הייתי רוצה דגם אחר, אז הייתי מזמין דגם אחר. עובדה שמחירו האמיתי של הדגם הזה הינו כפול ממה שהם מציעים. הודעתי להם שאני הולך לדווח על כך לזאפ, אוריד בניקוד ולא אקנה מהםיותר.
מוצר:
נתב אלחוטי ומודם TD-W8960N
תמונת משתמש
שם:
Ofir
תאריך:
29/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בת זוגתי הזמינה לי דרך האתר עדשת טמרון 17-50 2.8 עם מייצב , בת זוגתי שילמה עבור העדשה ,היתקשרה לפני האיסוף לוודא שאכן העדשה במלאי,
היא נסעה במונית ספיישל עד דיזינגוף מעזריאלי לאסוף את העדשה, קיבלה עדשה 17-50 ללא מייצב (בזמן ששילמה על אחת עם מייצב) תפסה מונית חזרה ולהפתעתי שהיא הגיעה גיליתי שהיא קיבלה את העדשה הלא נכונה, היא היתקשרה לחנות כדי לוודא האם נעשה טעות ואכן נעשה טעות, היא חזרה שוב במונית והפעם אמרו לה בחנות שאין את העדשה המדוברת במלאי יש רק עדשה עם אחריות לשנתיים שעלותה 1000, שקל יותר ממה שהבת זוגתי שילמה...
שורה תחתונה גרמו לה לעוגמת נפש עשו בעסק טעות בכך שלקחו ממנה סכום עבור מייצב ובסופו של דבר קיבלה עדשה ללא מייצב , לא פיצו אותה על כל הנסיעות הלוך חזור ועל הזמן שהיא ביזבזבה בגלל חוסר המקצועיות של העובדים
מוצר:
עדשה 17-50
תמונת משתמש
שם:
תומר
תאריך:
03/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שם נורה למקרן, היא החזיקה מעמד פחות מחמש שעות עבודה. חזרתי לחנות תוך שבוע, והם התחמקו לחלוטין לקחת אחריות כל שהיא. מאחר והייתי מאוד לחוץ להפעיל את המקרן - רכשתי שם נורה נוספת - ואז הבנתי שעבדו עלי. הנורה הגיעה באריזה שונה ושקית וואקום בניגוד לנורה שהם מכרו לי שבוע לפני כן.
הם מתחמקים ממתן אחריות (או שרות סביר) - מוכרים עודפי מוצרים ישנים ומשומשים כחדשים במחירים מופרזים
תגובת החנות:
המנורות המוצעות למכירה בחנות פוטופילם המסומנות 12V.250W מיוצרות ע”י חברת Osram ונמכרות כחדשות בלבד.
נורות אלו נמכרות באריזות המקוריות של היצרן וייתכן שמשתנות מתקופה לתקופה.
נורות אלו אינן מגיעות באריזת ואקום
אין בחנותנו מוצרים שנמכרים והינם “עודפים” ישנים ומשומשים, בכל הנוגע למוצרים מתכלים ונורות בפרט.
האדון הנכבד קנה נורה חדשה לחלוטין בחנותנו, והחזיר נורה שרופה עם פינים שחורים ומפויחים, (דבר המעיד על מגעים לא תקינים במכשיר ההקרנה, (כאשר המגעים אינם תקינים נוצרת קשת חשמאלית ששורפת את הפינים של הנורה ומביאה אותם לטמפרטורה גבוהה מאוד שמקצרת את חיי הנורה בצורה מאוד משמעותית) (דבר שהוסבר ללקוח)

חרף העובדה הידועה לכל שעל נורות אין אחריות, החליט בעל החנות לפנים משורת הדין לבוא לקראת הלקוח ולתת לו נורה נוספת בחצי מחיר

פוטופילם בהחלט מתמקדים בגיבוי הלקוחות וכיבוד האחריות על המוצרים , ובוודאי בתודעת שירות גבוהה

בכבוד רב
מוצר:
נורה 64655hlx
תמונת משתמש
שם:
parubok
תאריך:
18/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את העדשה באינטרנט (מספר הזמנה 40811) עם איסוף עצמי ב-16.10.2013.
ב-17.10.2013 התקשרו מהחנות ואמרו שהעדשה מחכה לי. ב-18.10.2013 הגעתי לחנות וקיבלתי עדשה מדגם אחר - ישן יותר ופחות טוב (30mm F2.8 EX DN). כשה אמרתי להם שזה לא המוצר שהזמנתי הם אמרו שזה מה שיש ואת הדגם שקניתי אין להם. הדבר היחיד שנשאר לעשות זה לבטל את העיסקה וזה משעשיתי.
מוצר:
עדשת צילום 30mm F2.8 DN ART
תמונת משתמש
שם:
קובי קרין
תאריך:
12/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר זאפ החנות היתה אחת משלוש החנויות הזולות למוצר זה. התקשרתי לברר האם הפריט נמצא במלאי לצורך איסוף עצמי מיידי ונעניתי בחיוב. נסעתי מייד לחנות ושם ביקשו ממני קרוב ל 2000 שקל במקום 1698 כפי שרשום באתר וזאת בטענה שהאריזה כוללת פריטים נוספים שלא צוינו מראש (ושאיני חפץ בהם) .
הסברתי שאיני רוצה את התוספות, אך כל מה שהיו מוכנים לעשות בחנות זה להביע צער ...
בזבזתי שעה על נסיעה והחמצתי אפשרות לקנות במקום אחר. לא אחזור אליהם יותר.
מוצר:
מצלמה SX50
תמונת משתמש
שם:
ntn
תאריך:
07/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שהזמנתי את המוצר והתשלום היה בסדר, סיכמתי איתם שאם לא אספיק לקחתו באותו יום [5.7.13], אז יישלח אלי בדואר רשום.

כבר בהזמנה דרך האתר רשמתי שאני מוגבל, כמו"כ בטלפון, כשהגעתי לתל אביב והתקשרתי לשאול למיקום המדויק כי אני לא מקומי, ושאלתי איפה זה אלנבי, התשובה היתה כזאת בנימת זלזול: "אתה לא יודע איפה זה אלנבי?! זה רחוב מלפני יותר ממאה שנה!!".. [רציתי לומר לו שאיפה שאני גר זה מקום מתקופת בית ראשון, ונראה אם הוא יכיר פה מטר.. בשומרון!] אחכ הטעה אותי בכביש כי חשב שאני הולך אז הפנה אותי לחניה בתשלום(!) בלי לענות לי היכן הם נמצאים, רק איך מגיעים דרך החניון.. למה לא ענה לשאלתי היכן נמצאים והפנה אות לחניון שאין לי צורך בו?!?
זאת ועוד, כשהבנתי שזו לא הדרך והאפשרות היחידה זה להגיע לכתובת עצמה, ביקשתי אם מישהו יכול להוציא לי את המוצר לרכב כי אין לי אפשרות לצאת..
לא האמנתי לחוסר הרגישות שנתקלתי בה כשענה לי ש"אין לנו שירות כזה".. ביקשתי לדבר עם עדי, זאת שביצעתי איתה את ההזמנה, אולי אתקל בתשובה רגישה יותר, והתשובה היתה חד משמעית - לא מוציאים אליך לרכב! איסוף עצמי זה מהחנות ולא שיוציאו אליך את המוצר..
כמובן שהייתי בשוק. כבר למעלה מעשור שאני נכה, ומעולם לא נתקלתי במישהו שידע(!) שאני לא יכול ללכת ולא יצא אלי אפילו מרחק... כאן, מהחנות לכביש, לא הסכימו לצאת.. זה היה פוגע ביותר, לא האמנתי למשמע אוזניי שאחרי שאני מסתובב בת"א ככ הרבה שעות בשביל מוצר, בסוף לא יטריחו עצמם לצאת צעדים בודדים למישהו שלא יכול ללכת - והדגיש זאת מלכתחילה..!!
מה הרויחו?! כמובן שביטלתי את ההזמנה באותו רגע .. כמה צעדים לעומת מכשיר של כמה מאות, לא עדיף להשאר במקום?!
הייתי משלם יותר ולא קונה אצלם.
לא ממליץ.
מוצר:
הארד דיסק חיצוני WDBAAU0020HBK
תמונת משתמש
שם:
שמוליק
תאריך:
28/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היום עברתי חווית קניה מאכזבת ומתסכלת ביותר בחנות. קניתי פילטר לעדשה של חברת HAMA שנדחפה לידיי ע"י המוכר בחנות עם המלצות שלא משאירות לך ספק שאתה קונה את הפילטר הטוב ביותר בעולם למרות שביקשתי פילטר של חברת B+W . הקטע המתסכל ביותר מעבר לסיפורים על איכות העדשה שאני לא בטוח בכלל באמינות שלהם הוא השקר הגס שאותו מוכר שיקר לי בזמן המכירה. העדשה מופיע באתר במחיר של 489 ₪ והמוכר הנחמד "עשה לי הנחה" וחייב אותי במחיר 550 ₪. לעולם לא אשוב לקנות בחנות שמטעה ומשקרת את קוניה. תזהרו!!!!!
מוצר:
פילטר לעדשה HTMC
תמונת משתמש
שם:
or
תאריך:
07/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום שישי האחרון, 3.5.13 , אני וחברה שלי נכנסו לחנות לאחר שהיינו בעוד שתי חנויות צילום שונות בכדי לשמוע ייעוץ ממישהו שאולי מבין בצילום ושיוכל לעזור לנו בדילמות שלנו..
כשהצגנו את ההתלבטויות שלנו הרגשנו מהמוכר שהוא רוצה להעיף אותנו משם, הוא אמר שאין הבדל בכלל בין שתי המצלמות, שתיהן מצלמות אותו הדבר וכו', כששאלנו לגבי מחירים הוא אמר לנו לפנות לאתר במקום שיהיה אדיב וייתן הצעת מחיר כמו כל מוכר נורמלי!!!
הרגשנו זילזול, חוסר סבלנות, ובטח שחוסר אדיבות ומקצועיות, בחיים סיטואציה כזו לא קרתה לי שהמוכר מנסה להעיף מהחנות, שתינו סימנו איקס ענק על החנות בעקבות המקרה!!
מוצר:
מצלמת DSLR D7100
תמונת משתמש
שם:
Alon
תאריך:
18/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות כרטיס זכרון.
בעיה ראשונה שלא אהבתי: באתר זאפ היה כתוב זמן אספקה תוך 7 ימים, אבל באתר החנות היה כתוב 14 ימים. התגברתי והחלטתי להמשיך בקניה.
כשהגעתי לשלב הזנת פרטיהאשראי, קיבלתי הודעת אזהרה מהדפדפן שאישור האבטחה של האתר איננו תקף, ולכן ערוץ התקשורת לעמוד התשלום איננו מאובטח.
כאן החלטתי לעצור ולא קניתי - ממליץ לכולם לשים לב ולהיזהר!
מוצר:
כרטיס זכרון
תמונת משתמש
שם:
thirdmonkey
תאריך:
07/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה28/1 (יום שני 13:30)הזמנתי את המצלמה, בטרם ההזמנה ביררתי כמה זמן יקח לי לקבל את המשלוח טלפונית במידה ואני מזמין משלוח מיידי - נעניתי כי המצלמה תגיע תוך יומיים שלושה גג. שילמתי תוספת של 15 שח על משלוח מיידי והמתנתי בסבלנות. ביום חמישי, לאחר שראיתי כי המצלמה לא מגיעה, שלחתי מייל לחנות לבירור הצפי, קיבלתי מענה כי ביום שני המצלמה אמורה להגיע לחנות, ולמחרת תגיע אלי, החנות נתנה לי "פיצוי" של שליח עד הבית. ביום שלישי לא היה זכר לשיחה מהחנות או למצלמה, נשלח מייל נוסף לחנות. תשובת החנות הייתה שהמצלמה "נתקעה" בבדיקה פיסית כנראה במכס ותגיע אלי מחר. ביום רביעי שוב יצרתי קשר עם החנות ב10 בבוקר - נאמר לי כי המצלמה הגיעה, בשלב זה שלחתי לחנות תנאי של הגעת המצלמה ביום רביעי או יום חמישי כשאני מבקש לא לשלם על חלק מהמוצרים שהזמנתי עקב הזמן הארוך שנאלצתי להמתין, לא קיבלתי תשובה מספקת עם צפי מדוייק ובשעות הערב התקשרתי לחנות והבהרתי להם שוב שאני לא ממתין עד יום א' וההזמנה בוטלה. לאחר מספר דקות קיבלתי מייל מהחנות בו הם טוענים שהמצלמה תעבור כבר מחר (חמישי) לחברת המשלוחים ובנוסף יורידו לי 10 שקלים שלמים ממחיר המצלמה. לאחר שביררתי כי המצלמה היתה במלאי בחנות אחרת ולאחר שכבר סמכתי על ההבטחות של החנות ביטלתי את ההזמנה.
מוצר:
מצלמה FZ200
תמונת משתמש
שם:
אלמוג
תאריך:
28/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את העדשה מפוטופילם טלפונית ולא דרך האתר, על מנת לודא שהמוצר קיים אצלם במלאי, גם אמרתי להם שאני טס עוד שבועיים, ווידאתי שהמוצר יגיע בזמן. הבטיחו לי שזה יגיע עד 7 ימי עסקים.
בדיוק שבוע לאחר מכן, כשאני כבר מחכה לעדשה ושבוע לפני הטיסה שלי, התקשרו מפוטו פילם לבשר לי שאין את המוצר במלאי.
אך נחשו מה, יש את אותו המוצר רק עם אחריות מורחבת יותר ל3 שנים. כמובן שבתוספת מחיר. אמנם זעום, אך הם כמובן לא הסכימו לשלם את ההפרש. (35 ש"ח).
המסקנה שלי ברורה, לא אזמין יותר מפוטופילם, במיוחד אחרי שהפעם בחרתי אותם בגלל השם, ובגלל שסמכתי עליהם.
ראו הוזהרתם!
תגובת החנות:
הלקוח אכן הזמין את העדשה בהזמנה טלפונית, לצערי בגלל עיכובים שונים במערכת היבוא העדשה לא הגיעה בזמן, ולכן הצענו ללקוח את אותה עדשה
עם אחריות של היבואן בארץ, ועם אחריות ל-3 שנים בתוספת של 35 שח, (35 שח בשביל אחריות ל-3 שנים ולא שנה)
(מה שהלקוח לא יודע הוא כי ספגנו 65 שח עלינו על מנת לתת לו אחריות מורחבת בתוספת מזערית)
צר לי כי הלקוח בחר לא לבחון את ההצעה האטרקטיבית שניתנה לו
נמשיך לפרגן ללקוחותינו בכל מצב
שבת שלום
מוצר:
עדשה 50mm
תמונת משתמש
שם:
נעם
תאריך:
05/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי mp3 לא תקין שלא קולט טוב רדיו, בזבזתי זמן ואנרגיה כדי שיחליפו לי אותו וגם הדגם החלופי לא תקין, בזבזתי עוד כסף על אוזניות חדשות (כך יעצו לי שירות הלקוחות) וגם זה לא עזר.

לאחר שהתלוננתי בחנות מס' פעמים, הציעו לי להחליף עוד פעם את המכשיר לאותו דגם שהוכח כלא תקין ואם אני לא מרוצה שאדבר עם sundisk (כאי' שקניתי מsundisk ולא מפוטופילם), מבחינתי מדובר בחוסר אמינות והתנערות מאחריות, לא הייתי ממליץ לקנות בפוטופילם שום דבר אם זו ההתייחסות שלהם למוצרים פגומים שהם מוכרים
תגובת החנות:
הוצע ללקוח להחליף את הנגן או לשדרג לדגם מתקדם יותר
אך הוא רצה את כספו חזרה לאחר 3 חודשי שימוש במוצר.

מוצר:
mp3
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
31/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חזרתי לחנות להחזיר סוללה שקניתי לפני 4 ימים. כשביקשתי להחזיר הקופאית ענתה בסירוב ואמרה שעבר יותר מידי זמן ( 4 ימים להזכירכם)
לא הסתפקתי בתשובה זו והועברתי בין מנהל/ בעלים למשנהו.
שסירב לקבל את הסוללה מטיעונים לא עניינים ומנוגדים לחוק. כאשר קניתי את הסוללה לא חתמתי על מסמך שאומר אין החזרות של סוללה.
ראוי לציין שלא השתמשתי במוצר והוא החוזר באריזתו המקורית.

המוכרים שם לא נחמדים בלשון המעטה. המוכר אמר שהוא לא מאמין לדברי מול קונים נוספים שהיו בחנות.

אני מתכוון להגיש תלונה לאמון הציבור
תגובת החנות:
המתלונן כלל לא רכש את הפריט (סוללה). הוא הגיע כשליחה של חברתו.
מוצרים מסוימים - סוללות, סרטי צילום וכימיקלים. אינם ברי החזרה, זאת עקב רגישותם לתנאי האחסון וחשיפה לקרינת שמש.
הסוללה לא היתה בשליטה או בפיקוח של החנות כשבוע ואין לנו דרך לוודא שלא שהתה כל פרק זמן זה חשופה לשמש הלוהטת.
אנו אחראים כלפי לקוחותינו בכל הקשור לאיכות המוצרים אותם הם מקבלים. ולכן לא ייתכן שנמכור סוללה שלא הייתה בחזקתנו כשבוע!
ללא כל קשר לאמור לעיל ולהסבר המפורט,
אנו מציינים בשילוט ברור מעל עמדת התשלום את המדניות בדבר המוצרים הנ"ל. לו המתלונן היה רוכש את הפריט, היה רואה שילוט זה בברור.

מוצר:
סוללה למצלמה 550D
תמונת משתמש
שם:
עפר
תאריך:
18/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי באתר החברה מצלמת רשת, אותה קיבלתי בדאר, מספר ימים מאוחר יותר. הודעתי לעסק בכתב כי איני מרוצה מהמוצר, וכי אני מבקש לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצר.
ציינתי שאחזיר את המוצר באריזתו המקורית, הגם שזו נפתחה.
העסק סרב לבטל את העסקה, בטענה כי "אחרי שהאריזה נפתחה, זו אינה האריזה המקורית".
לאחר שהעברתי לעסק מס' ציטוטים וחו"ד מוסמכות כי יש לי זכות חוקית לבטל, השתנה הטיעון, ונציג העסק טען כי איני יכול להחזיר את המוצר כיוון שהשתמשתי בו. לא ברור לי על סמך מה קבע נציג העסק כי השתמשתי במוצר.
(לשון החוק כפי שקראתי היא כי החזרת המוצר באריזתו המקורית מהווה ראייה לכך שלא נעשה בו שימוש). פתחתי בהליכים לקבל את המגיע לי. בעיני זה שרות לקוחות גרוע ויחס לא הגון ולא חוקי ללקוח. קח/י בחשבון לפני שאת/ קונה בחנות זו.
מוצר:
מצלמת רשת MX10
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply